Κανένα πρόβλημα.
Διότι η πάγια υποστήριξη κάποιων συμφερόντων γίνεται δεύτερη φύση ακόμη και όταν τα συμφέροντα παύουν να υφίστανται. Ενας που ήταν χρόνια χασάπης όταν πάρει σύνταξη δεν περιμένεις να σου πει τα πλεονεκτήματα της vegan διατροφής.
Η ανθρώπινη φύση. Συνήθως πίσω από υψιπετείς θεωρητικές ιδεολογίες υπάρχουν μικρά ιδιοτελή συμφέροντα. Δες εδώ στην πολιτική συζήτηση στο bou. Είναι τυχαίο ότι οι ανίκανοι για βιοπορισμό μέσω εργασίας εξυμνούν τις αρετές του κοινωνικού κράτους των επιδομάτων; Ή αμφιβάλεις ότι όσοι γκρινιάζουν για την ληστρική φορολογία είναι δέκτες υψηλής αφαίμαξης επειδή έχουν υψηλά φανερά εισοδήματα;
Όχι.
Ναι.
Δεν έχω κανέναν λόγο να αμφισβητήσω την ειλικρίνεια της δήλωσής σου. Απλά επισημαίνω ότι ότι αυτό το επιχείρημα χρησιμοποιούν όσοι ΔΕΝ θέλουν την αξιολόγηση. Δεν βγαίνουν να πουν καθαρά ότι δεν θέλουν να αξιολογηθούν και να χάσουν την βολή τους. Λένε κάτι πίπες του στυλ «Ποιος θα αξιολογήσει τους αξιολογητές» και λοιπές φαιδρότητες.
Ε και τι να κάνουμε; Επειδή κάτι γίνεται στραβά να μην προσπαθήσουμε να το βελτιώσουμε;
Να σπάσουν την κεφάλα τους στο υπουργείο και στην ΟΛΜΕ να βρουν τον τρόπο να το κάνουν. Όχι με πρόσχημα την αντικειμενικότητα να μην κάνουν τίποτε. Την πολιτική του «στρίβειν δια του αρραβώνος» την ζήσαμε. Τώρα θέλουμε αξιολόγηση όλων όσων σιτίζονται από τον κρατικό κορβανά. Τα 10% και 100% είναι δικαιολογίες.
Και στον σεισμό υπάρχει περίπτωση να υπάρξουν κάποιες αστοχίες στα κτίσματα. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα εφαρμόζεται ο αντισεισμικός κανονισμός στα υπόλοιπα κτίρια. Το αντίθετο. Γίνεται επιτακτικότερη η αυστηρή εφαρμογή του.
Ναι υπάρχουν και άλλα προβλήματα.
Επίσης υπάρχουν και παιδάκια που πεινάνε στην Αφρική.
Αλλά αυτό δεν είναι το θέμα μας.
Να πούμε κάτι για την αξιολόγηση που την αποφεύγουν οι εκπαιδευτικοί από το 1982 που καταργήθηκε ο Επιθεωρητής και θεσπίστηκε ο σχολικός σύμβουλος;
Μπορεί ναι, μπορεί και όχι. Δεν είμαι μάντης. Στην συγκεκριμένη περίπτωση θα ποντάριζα μάλλον στο ότι έχουν. Δεν έχει νόημα όμως η συζήτηση αυτή.
ο χασαπης του παραδείγματος δεν λεει ναι τα χορτα είναι καλυτερα αλλα μην τα φατε γιατι εχουν ραδιενεργεια,ενω εγω και οι πλειοψηφια των εκπαιδευτικων που δεν είναι ανίκανοι η τεμπέληδες λενε ναι στην αξιολογηση αρκει να είναι αντικειμενικη
τωρα για το παράδειγμα του σεισμου,αν υπηρχαν μερικες αστοχιες στις κρισεις των στελεχων της εκπαιδευσης ναι αλλα εδώ οι μη αστοχιες είναι η μεγαλη πλειοψηφια ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΡΙΣΕΙΣ επι ολων των κυβερνήσεων.
αν το ιδιωτικο συμφέρον είναι στην συγκεκριμενη διαδικασια,οτι ο εκπαιδευτικος σκέφτεται γιατι να γινει μια αξιολογηση που οι γλυφτες οι συγγενείς και οι κομματικοι εγκάθετοι θα παρουν καλυτερη αξιολογηση από εμενα, που δουλευω περισσοτερο ναι εχεις δικιο.
πραγματι πολλες φορες οι ανθρωποι σκέφτονται με το συμφέρον τους
για να υποννοεις ότι οι εκπαιδευτικοι δεν θελουν αξιολογηση γιατι αυτό είναι το συμφέρον τους είναι λαθος
αυτό θα σημαινε ότι οι πλειοψηφια των εκπαιδευτικων είναι λουφαδόροι,πραγμα που δεν ισχυει
υπαρχουν αλλα είναι μειοψηφια
το συμφέρον λοιπον τη πλειοψηφιας των εκπαιδευτικων είναι η αξιολογηση
βλέποντας όμως αυτά που συμβαινουν με την αξιολογηση των στελεχων είναι αντίθετοι
τα προβλήματα που ανεφερα σε προηγουμενο σημείωμα δεν είναι ασχετα με την εκπαιδευση όπως με τα παιδια στην αφρικη
όταν σπασουν το κεφαλι τους στην ολμε και στο υπουργειο και προτεινουν κατι που θα διασφαλισει την αντικειμενικοτητα ,φυσικα και τοτε θα είμαι υπερ της αξιολόγησης όπως πιστευω και οι εκπαιδευτικοι
και κατι άλλο πιθανον που δεν ξερεις
πολλες φορες αναλογα με τι ισχυει κάθε φορα, ο υποδιευθυντης του σχολειου προτείνεται από τον συλλογο των καθηγητών από τους εκπαιδευτικούς που υπηρετουν στο σχολειο
δεν φανταζεσαι συνηθως τι προσπαθεια που γινεται για να βρεθει 1 να αναλαβει
γιατι θα εχει πολλες ευθύνες, πολλη περισσοτερη διοικητικη δουλεια λιγο λιγοτερες διδακτικες ωρες και πολύ περισσοτερες ωρες να μενει στο σχολειο με πολύ λιγα χρηματα παραπανω
σε μικροτερο βαθμο συμβαινουν παρομοια με τον διευθυντη του σχολειου
ακομα και να γινει καποιος προισταμενος η διευθυντης διευθυνσης η διαφορα από τον απλο καθηγητη δεν αξιζει τον κοπο
στον ιδιωτικο τομεα σε μεγαλη εταιρεια ενας υπάλληλος που θα προαχθει 4 φορες πολύ πιθανον θα είναι γενικος διευθυντης,προσωπαρχης κλπ,με αποπληθωρισμενες αποδοχες ισως 5 φορες παραπανω από αυτές που ξεκινησε
στην εκπαιδευση 50% παραπανω
ποια είναι η γνωμη σου για αυτο;να γινεται αξιολογηση όπως στον ιδιωτικο τομεα αλλα οι καλοι μισθοι σαν τον δημοσιο;
αυτά στα γραφω γιατι θελω να μου πεις η αξιολογηση που προτείνεις,τι αποτέλεσμα θα εχει
αυτοι που περνουν χαμηλοτερο βαθμο να τους μειωνεται ο μισθος;
να τους διωχνουν;
τι αλλο;
οι καλοι τι;
εννοω εκτος αυτους που επιθυμουν να γινουν στελεχη της εκπαιδευσης που και τωρα αξιολογουνται