You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Πολεμική Αεροπορία/Αεροπλάνα
- Μέλος που άνοιξε το νήμα gabadoo
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 3K
- Εμφανίσεις 176K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)
Ιπταμενος_2
Μέλος
- Εγγρ.
- 7 Νοε 2007
- Μηνύματα
- 1.768
- Κριτικές
- 4
- Like
- 3
- Πόντοι
- 16
να κανω λιγο μια off topic ερωτηση?στα μαχητικα αεροσκαφη υπαρχουν αναταραξεις λογω αερα κτλ???αν ξερει καποιος ας απαντησει!θενκς
Ναι, φυσικά και υπάρχουν. Σε ολα τα ιπτάμενα μέσα υπάρχουν. Βεβαια το ποσο θα "καταλάβει" ο πιλοτος την ανατάραξη εξαρταται απο το βαρος και την ταχυτητα του αεροσκαφους εκεινη τη στιγμη, το εμβαδό των επιφανειών που χτυπαει ο ανεμος και την ταχυτητα του. Οσο βαρύτερο και οσο μεγαλύτερη η ταχύτητα, τοσο λιγοτερο το επηρεάζει ο ανεμος. Και οσο μικροτερη επιφανεια, τοσο μικροτερη δυναμη ασκει ο ανεμος στο αεροσκαφος.
Ναι, φυσικά και υπάρχουν. Σε ολα τα ιπτάμενα μέσα υπάρχουν. Βεβαια το ποσο θα "καταλάβει" ο πιλοτος την ανατάραξη εξαρταται απο το βαρος και την ταχυτητα του αεροσκαφους εκεινη τη στιγμη, το εμβαδό των επιφανειών που χτυπαει ο ανεμος και την ταχυτητα του. Οσο βαρύτερο και οσο μεγαλύτερη η ταχύτητα, τοσο λιγοτερο το επηρεάζει ο ανεμος. Και οσο μικροτερη επιφανεια, τοσο μικροτερη δυναμη ασκει ο ανεμος στο αεροσκαφος.
ευχαριστω πολυ και καλη δυναμη!!!
Ιπταμενος_2
Μέλος
- Εγγρ.
- 7 Νοε 2007
- Μηνύματα
- 1.768
- Κριτικές
- 4
- Like
- 3
- Πόντοι
- 16
ευχαριστω πολυ και καλη δυναμη!!!
Σε ευχαριστω πολυ, επίσης.
Προς gabadoo και λοιπούς υποστηρικτές του σχετικού φόρουμ
Πολεμική και Γενική αεροπορία είχαν πάντα κάποιους άλλοτε ορατούς και άλλοτε αόρατους δεσμούς.
Η άποψή μου είναι ότι συνυπάρχουν και αλληλοτροφοδοτούνται σε έμψυχο και άψυχο υλικό.
Αρχίζω μια μικρή παρουσίαση και αν υπάρχει αντιρρηση μου το λέτε.
Μια φορά κι έναν καιρό ήταν ένα τορπιλοπλάνο του US Navy, το Boeing PT-17 κατασκευής 1940.
Ποιος ξέρει πως κάποια στιγμή αρκετά από αυτά βρέθηκαν τη δεκαετία του '50 στην Ελλάδα και
συγκρότησαν το "Σμήνος Ανθελονοσιακού Πολέμου", με απλά λόγια ψέκαζαν για τα κουνούπια.
Προς το τέλος της δεκαετίας εγκαταλείφθηκαν σε κάποια κρατική αποθήκη, απ όπου μερικά σαϊνια
της αερολέσχης τα ανακάλυψαν και με προσωπικη εργασία, κανιβαλλίζοντας τα υπόλοιπα και με την
υποστήριξη του ΚΕΑ (Κρατικό Εργοστάσιο Αεροπλάνων - Ναι υπήρχε τέτοιο) κατάφεραν να φέρουν δυο
σε πλώιμη κατάσταση Το Νο 37 SX-EBC και το Νο 30 SX-EAV.
Στην αρχή χρησιμοποιήθηκαν για αερορυμούλκηση ανεμοπτέρων και αργότερα εκπαίδευσαν τους πρώτους
ιδιώτες χειριστές...
Πολεμική και Γενική αεροπορία είχαν πάντα κάποιους άλλοτε ορατούς και άλλοτε αόρατους δεσμούς.
Η άποψή μου είναι ότι συνυπάρχουν και αλληλοτροφοδοτούνται σε έμψυχο και άψυχο υλικό.
Αρχίζω μια μικρή παρουσίαση και αν υπάρχει αντιρρηση μου το λέτε.
Μια φορά κι έναν καιρό ήταν ένα τορπιλοπλάνο του US Navy, το Boeing PT-17 κατασκευής 1940.
Ποιος ξέρει πως κάποια στιγμή αρκετά από αυτά βρέθηκαν τη δεκαετία του '50 στην Ελλάδα και
συγκρότησαν το "Σμήνος Ανθελονοσιακού Πολέμου", με απλά λόγια ψέκαζαν για τα κουνούπια.
Προς το τέλος της δεκαετίας εγκαταλείφθηκαν σε κάποια κρατική αποθήκη, απ όπου μερικά σαϊνια
της αερολέσχης τα ανακάλυψαν και με προσωπικη εργασία, κανιβαλλίζοντας τα υπόλοιπα και με την
υποστήριξη του ΚΕΑ (Κρατικό Εργοστάσιο Αεροπλάνων - Ναι υπήρχε τέτοιο) κατάφεραν να φέρουν δυο
σε πλώιμη κατάσταση Το Νο 37 SX-EBC και το Νο 30 SX-EAV.
Στην αρχή χρησιμοποιήθηκαν για αερορυμούλκηση ανεμοπτέρων και αργότερα εκπαίδευσαν τους πρώτους
ιδιώτες χειριστές...
Συνημμένα
Ιπταμενος_2
Μέλος
- Εγγρ.
- 7 Νοε 2007
- Μηνύματα
- 1.768
- Κριτικές
- 4
- Like
- 3
- Πόντοι
- 16
Οι δεσμοι μεταξυ των 2 αεροποριων ηταν στενοτεροι στο παρελθον λογω τεχνολογιας.
Μη ξεχναμε οτι η Γερμανικη αεροπορια στελεχώθηκε απο νεους που ειχαν μαθει να πετανε σε αερολέσχες!
Ο Σπύρος Πισσάνος εμαθε να πεταει σε αερολέσχε στην ΑΜερική το 37-38 και κατατάχθηκε εθελοντης στη μαχη της Αγγλίας, μοιρα αετοι νομίζω, Αμερικανοι εθελοντές.
Μη ξεχναμε οτι η Γερμανικη αεροπορια στελεχώθηκε απο νεους που ειχαν μαθει να πετανε σε αερολέσχες!
Ο Σπύρος Πισσάνος εμαθε να πεταει σε αερολέσχε στην ΑΜερική το 37-38 και κατατάχθηκε εθελοντης στη μαχη της Αγγλίας, μοιρα αετοι νομίζω, Αμερικανοι εθελοντές.
Ιπταμενος_2
Μέλος
- Εγγρ.
- 7 Νοε 2007
- Μηνύματα
- 1.768
- Κριτικές
- 4
- Like
- 3
- Πόντοι
- 16
Σημερα δε αυτο το κανει η Τουρκια. Η πολεμικη τους αεροπορια πληρώνει για τα καυσιμα των αερολεσχων και ζητα απο αυτες να της δώσουν τους καλυτερους νεαρους χειριστες. Ετσι γινεται το πρωτο τεσταρισμα στις αεριολεσχες και φτασμενοι ιπταμενοι πανε στην πολεμικη μετα
Και στο παρόν ιπτάμενε, σα φυσική προέκταη.
Πολλά παιδιά που πετούσαν με κοντά παντελόνια, συνέχισαν μετά στην Π.Α.
με εξαιρετική καριέρα γιατί είχε περάσει στο αίμα τους.
Παιδιά που στα 10 τους έπαιζαν κάνοντας "αναγνώριση αεροσκαφών" και με χειροποίητα
VHF άκουγαν ως παιχνίδι την προσέγγιση του (τότε) Ελληνικού.
Η Γεν. Αεροπορία και οι αερολέσχες είναι απίστευτο φυτώριο, αλλά στις
μέρες μας και στον τόπο μας, οι "αρμόδιοι" το αγνοούν.
Εδώ μερικά ιστορικά στοιχεία και φωτογραφίες:
Κάποιοι θα αναγνωρίσουν ίσως κάποιους χειριστές Π.Α.
ή κυβερνήτες της Ο.Α.
Πολλά παιδιά που πετούσαν με κοντά παντελόνια, συνέχισαν μετά στην Π.Α.
με εξαιρετική καριέρα γιατί είχε περάσει στο αίμα τους.
Παιδιά που στα 10 τους έπαιζαν κάνοντας "αναγνώριση αεροσκαφών" και με χειροποίητα
VHF άκουγαν ως παιχνίδι την προσέγγιση του (τότε) Ελληνικού.
Η Γεν. Αεροπορία και οι αερολέσχες είναι απίστευτο φυτώριο, αλλά στις
μέρες μας και στον τόπο μας, οι "αρμόδιοι" το αγνοούν.
Εδώ μερικά ιστορικά στοιχεία και φωτογραφίες:
Κάποιοι θα αναγνωρίσουν ίσως κάποιους χειριστές Π.Α.
ή κυβερνήτες της Ο.Α.
Σημερα δε αυτο το κανει η Τουρκια.
Κάποτε το έκανε κι η Ελλάδα. Το διπλάνο παραπάνω έκαιγε 18 αμερικάνικα γαλόνια την ώρα.
Υπήρχε όμως η αεροπορία που μας έδινε καύσιμα, μηχανικούς, υπόστεγα και κάθε υποστήριξη
κι έτσι τη 10ετια του 60 κάτι άρχιζε.
Έκτοτε πολλά άλλαξαν όμως...
Tsolias.Psolias
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 8 Ιουλ 2007
- Μηνύματα
- 15.106
- Like
- 28
- Πόντοι
- 166
ρε παιδιά έχω δυστυχίσει ο μύωπας.
ξέρει κανείς ΣΙΓΟΥΡΑ όμως αν μπορώ να κάνω laser στα μάτια να διορθώσω την μυωπία και να πάω πολεμική αεροπορία στους ιπτάμενους μέσω πανελληνίων φυσικά. αν την δηλώσω για του χρόνου μέσα του 10% περνάω σίγουρα γιατί έχω 16308 μόρια.
πείτε μου γιατί δεν μου έχει πει κανείς σίγουρα ΝΑΙ ή ΟΧΙ
ξέρει κανείς ΣΙΓΟΥΡΑ όμως αν μπορώ να κάνω laser στα μάτια να διορθώσω την μυωπία και να πάω πολεμική αεροπορία στους ιπτάμενους μέσω πανελληνίων φυσικά. αν την δηλώσω για του χρόνου μέσα του 10% περνάω σίγουρα γιατί έχω 16308 μόρια.
πείτε μου γιατί δεν μου έχει πει κανείς σίγουρα ΝΑΙ ή ΟΧΙ
ξέρει κανείς ΣΙΓΟΥΡΑ όμως αν μπορώ να κάνω laser στα μάτια να διορθώσω την μυωπία...
Νομίζω ότι ο ποιό υπεύθυνος να σου απαντήσει είναι ένας εξειδικευμένος οφθαλμίατρος...
Επίσης: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΦΘΑΛΜΟΛΟΓΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ - ΤΗΛ: 210 7257 823 - 210 7229 091
ρε παιδιά έχω δυστυχίσει ο μύωπας.
ξέρει κανείς ΣΙΓΟΥΡΑ όμως αν μπορώ να κάνω laser στα μάτια να διορθώσω την μυωπία και να πάω πολεμική αεροπορία στους ιπτάμενους μέσω πανελληνίων φυσικά. αν την δηλώσω για του χρόνου μέσα του 10% περνάω σίγουρα γιατί έχω 16308 μόρια.
πείτε μου γιατί δεν μου έχει πει κανείς σίγουρα ΝΑΙ ή ΟΧΙ
Noμίζω πως η σχολή Ικάρων ΔΕΝ δέχεται "διορθωμένη" τέλεια όραση. Η λεπτομέρεια πρέπει να διευκρινίζεται στην προκήρυξη των εξετάσεων. Ρωτάς στο Λύκειό σου Ή σε οποιαδήποτε διεύθυνση δευτεροβάθμιας.
Αν θες ρίξε μια ματιά:
Πιο συγκεκριμμένα:
και
Ελπίζω να βγάλεις άκρη.
Για τη Σχολή Ικάρων δίνει το επίσημο site και τα:
ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΚΟΙΝΟΥ
Τηλ : 210-3630076, Σόλωνος 34 - Κολωνάκι
si@haf.gr
ας την δεις και με Φ16 μπλοκ 60,το κορυφαιο αεροσκαφος κατα την παραμετρο κοστος-αποδοση,και με 20 ραφαλ,ητοι 40ΜΠΛΟΚ 60-20 ΡΑΦΑΛΕΝα δω την Ελληνική Αεροπορία με F-22 Raptor και ας πεθάνω...απίστευτο αεροπλάνο
grazypoutsa
Μέλος
- Εγγρ.
- 2 Φεβ 2008
- Μηνύματα
- 127
- Like
- 0
- Πόντοι
- 1
Μήπως να πρέπει να την δούμε.....με κανένα MIG....λέω εγω τώρα....
οχι μιγκ αγαπητε,σουκοι ισως ναι,αλλα ειναι τεραστιες οι πολιτικο-διπλωματικες προεκτασεις που καθιστουν δυσκολη αν οχι ανεφικτη μια τετοια αγορα,ας περιοριστουμε σε τεθωρακισμενα,και αντιαεροπορικα βληματα απο μοσχα και καλα θα ειναι
hunter1000
Μέλος
- Εγγρ.
- 21 Απρ 2007
- Μηνύματα
- 1.636
- Κριτικές
- 3
- Like
- 2
- Πόντοι
- 16