Σε ενα ελαφρα off topic συμπληρωμα:Οι ενοπλες δυναμεις μιας χωρας καθρεφτιζουν το γενικοτερο κοινωνικο(τεχνολογικο,κοινωνικο και πολιτιστικο ακομη)επιπεδο της και δεν ειναι ανεξαρτητες απο την ιστορια της και την πολιτικη που η χωρα αυτη ασκει.
Ενα παραδειγμα ειναι αυτο που συνεβη στο Βιετναμ
ι Βορειοβιετναμεζοι πιλοτοι προερχονταν απο μια αγροτικη και τριτοκοσμικη κοινωνια και ειχαν σοβαρο προβλημα να εξοικειωθουν(στο συνολο τους μιλαω)με ενα προηγμενο τεχνολογικα αντικειμενο οπως ειναι ενα μαχητικο αεροπλανο,ποσο μαλλον να το φερουν στα ορια του αντιμετωπιζοντας τους Αμερικανους πιλοτους που προερχονταν απο μια εκβιομηχανισμενη χωρα,ειχαν μια πολυ καλη εκπαιδευση(οχι μονον ως πιλοτοι,αλλα γενικα)και ηταν απολυτως εξοικειωμενοι με μηχανες γενικοτερα(π.χ. αυτοκινητα).Το ιδιο συνεβη και στην Αιγυπτο,που αναφερθηκε πιο πριν.
Για το αν τα Ρωσικα αεροσκαφη ειναι ανωτερα απο τα Αμερικανικα(λεγε με Λιακο...)η αποψη μου ειναι οτι τα Αμερικανικα εχουν το πλεονεκτημα στα ηλεκτρονικα τους συστηματα,χωρις να υπολειπονται σοβαρα στις υπολοιπες παραμετρους.Και τελος παντων το αεροπλανο ειναι ενα εργαλειο,ενα κομματι της αεραμυνας οποτε ας μην το βλεπουμε απομονωμενο ως μηχανολογικη ασκηση και μονο.
Εναντιον Ιρακινων και Αφγανων ανταρτων η Αμερικανικη Αεροπορια ειναι απολυτως ικανη,μονο σε μια αναμετρηση μεχρι εσχατων με εναν αντιπαλο ιδιου"μεγεθους"(ω,μη γενοιτο)θα φανουν οι οποιες αδυναμιες εχει τοσο στα επιμερους απαρτια της οσο και στο συνολο της.Οχι μονο οι αδυναμιες της(και οι δυνατοτητες)της Αεροποριας και του Ναυτικου αλλα και της Αμερικανικης κοινωνιας συνολικα...