...και εκεί που μόλις πέρασες την εγγύηση των 6 ετών και περιμένεις να σου κρατήσει άλλα 24 χρόνια καθ'οτι είπαμε "ο Γιαπωνέζος δεν σπάει - δεν χαλάει" σου σκάει κάτι σαν αυτό...
...και μετά είτε μουτζώνεις τον εαυτό σου που δεν τα έσκασες στον Γιαπωνέζο για επέκταση εγγύησης, είτε μπινελικώνεις τον εξουσιοδοτημένο γκαραζιέρη που ενώ γνωρίζει το θέμα δεν στο σφύριξε πριν την λήξη της 6ετίας για να προλάβεις να ξεφορτωθείς το χρέπι.
Μικρή παρηγοριά ότι είσαι ένας από τους πολλούς ΜΑΛΑΚΕΣ που την πάτησαν.
τι να σου πω απαντησα ηδη.
τογιοτα κορολα 1.2 του 1977 το αφήσαμε στην ακρη με 444.000 χλμ εκαιγες λαδι αλλα όχι τρελα απλα συμπληρώναμε 1 φορα αναμεσα στα σερβις των 5.000 χλμ.
τογιοτα κορολα 1.3 του 1998 το εδωσα με 360.000 χλμ και τα 3 τελευταια χρονια με υγραεριο ΔΕΝ εκαιγε λαδια.
κανενα ΔΕΝ χαλασε στην 20ετια . τωρα εδω μου γραφετε για αμαξια μετα το 2010 , για καποια οτι καινε λαδια, ΟΧΙ οτι χαλανε οπως εχουν χαλασει ΟΛΑ τα ρενω και ΟΛΑ τα φιατ προ του 2000 και δεν βλεπεις να κυκλοφορει ΚΑΝΕΝΑ της δεκαετιας 1990-2000 σε αντιθεση με τα τογιοτα.
ΑΑΑΑΑΝ λοιπον τα καινουρια τογιοτα ειναι τοσο προβληματικα οσο τα παρουσιαζετε εσεις και οι μηχανικοι σας ενω εγω και οι μηχανικοι μου ΔΕΝ εχουμε παρει μυρωδια, ο χρονος θα το δειξει. ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΕΙ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΤΙΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΑΒΕΝΣΙΣ, ΤΑ ΓΙΑΡΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΡΟΛΑ μετα το 2010. ισα ισα ακουω απο τους ιδιοκτητες και πραγματικα ξερω αρκετους γιατι ειναι πολυ διαδεδομενα οτι ειναι πολυ γερα κια οικονομικα , πχ εχω θειο με αβενσις και 3 συναδελφισες με γιαρις, ειναι το αγαπημενο αμξι των καθηγητριων και δασκαλιτσων το γιαρις, σε καθε σχολειο που υπηρετω παντα εχει παρκαρισμενα 1-2 γιαρις.