centrino
Μέλος
- Εγγρ.
- 6 Φεβ 2008
- Μηνύματα
- 6.210
- Like
- 657
- Πόντοι
- 146
επισης ο λογος που ολο και περισσοτεροι παιρνουν crossover στην ελλαδα δεν ειναι ουτε ο νεοπλουτισμος ουτε για να καβαλανε πεζοδρομια οπως λεγεται αλλα γιατι ειναι πολυ καλα ως οικογενειακα αυτοκινητα που συνδυαζουν πολλα θετικα απο διαφορες κατηγοριες, ειναι ταξιδιαρικα με πολλους χωρους, και εχεις και ενα επιπλεον ατου στους παναθλιους ελληνικους δρομους με τις λακκουβες και τα νεροφαγωματα
αφου βλεπετε porsche, ferrari και lamborghini να βγαζουν crossovers καταλαβαινετε οτι εκει ειναι το μελλον.
σε λιγα χρονια πανω απο τα μισα αυτοκινητα θα ειναι crossovers
Ο κύριος λόγος που αγοράζονται στην Ελλάδα είναι ο συνδυασμός μεγαλομανίας και ασχετοσύνης.
Στο 99% των χιλιομέτρων χρήσης του, υπό πραγματικές συνθήκες και με έδρα την Αθήνα, ένα station-wagon με 2 τετράδες εναλλασσόμενα ανά εξάμηνο κατάλληλα λάστιχα υπερέχει ΠΑΝΤΟΥ σε σχέση με το οποιοδήποτε τυπικό 4x4 ή επιλεκτικά τεκτρακίνητο SUV/Crossover (με τα μαμίσια χαμηλοπρόφιλα καλοκαιρινά λάστιχα που κατά πλειονότητα φοριούνται στην Ελλάδα).
Κάθε τζιποειδές κινούμενο στην άσφαλτο είναι εγγενώς προβληματικό σε επίπεδο ενεργητικής ασφάλειας λόγω Μεγάλης Μάζας, Ψηλού Κέντρου Βάρους & Κατανομής μαζών στα άκρα του αμαξώματος με αποτέλεσμα να είναι από σχεδιασμό κατά πολύ λιγότερο ασφαλές σε σχέση με οποιουδήποτε ίδιου κόστους sedan/station-wagon. Τα δε πλεονεκτήματα της τετρακίνησης εκμηδενίζονται σχεδόν σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης χωρίς τα κατάλληλα λάστιχα.