Νέα

Ποινή ισόβιας για τους ειδικούς φρουρούς στην υπόθεση Αλ. Γρηγορόπουλου

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα stam_90
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 2K
  • Εμφανίσεις 41K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

boomb

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
4 Ιαν 2009
Μηνύματα
16.435
Like
18
Πόντοι
166
προσεχε μην πινεις καφεδακι....απλως επειδη πεταξα για τα σχολεια της εκκλησιας το 21...τσιτωσαν οι εαμοβουλγαροι ....και εριψαν το φαρμακι τους..πηγαινοντας οντως αλλου την κουβεντα....

φαρμάκι λέει  :2funny: :2funny: :2funny:
 

Επισκέπτης
εσύ ξέρεις όλους τους ιστορικούς και τις γνώμες τους επί του θέματος?
Aς δουμε τι λεει και ο Μανουηλ Γεδεων για τον ρολο της εκκλησιας...

"Ίσως ολίγος υπήρχε παρ’ ολίγοις πλούτος, αλλ’ ούτος ή εκρύπτετο η κατεσπαταλάτο εις ίδρυσιν και προικισμόν μικρών ή μεγάλων μοναστηρίων, κυρίως κατά τον Ις΄ και ΙΖ΄ αιώνα, αφαιρούμενος ούτως ειπείν από τον σχολείων, άτινα συνεπώς ελεεινάς εκέκτηντο προόδους. […] Η συντήρησις των εκκλησιών και η προσήλωσις προσοδοφόρων κτημάτων εις μονάς της ανατολής μετά τον ΙΕ΄ αιώνα, μέγα μέρος απερρόφα του πλούτου, ον ο διαθέτης ή δωρητής ηγνόει ότι προτιμότερόν ην είπερ έδιδεν προς ίδρυσιν μικράς σχολής.

Μ. Γεδεών "Παιδεία και πτωχεία παρ' ημίν κατά τους τελευταίους αιώνας" σελ 17"


Ο επισημος ιστορικος του Πατριαρχειου,ε?
 

lustforlife

Τιμημένος
Εγγρ.
9 Σεπ 2010
Μηνύματα
19.248
Κριτικές
82
Like
43
Πόντοι
1.246
ο κιμικιμι βρηκατε ποιος ειναι ή ακομα?????????? :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
 

kosnik26

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Σεπ 2009
Μηνύματα
49.260
Like
20
Πόντοι
366
Aς δουμε τι λεει και ο Μανουηλ Γεδεων για τον ρολο της εκκλησιας...

"Ίσως ολίγος υπήρχε παρ’ ολίγοις πλούτος, αλλ’ ούτος ή εκρύπτετο η κατεσπαταλάτο εις ίδρυσιν και προικισμόν μικρών ή μεγάλων μοναστηρίων, κυρίως κατά τον Ις΄ και ΙΖ΄ αιώνα, αφαιρούμενος ούτως ειπείν από τον σχολείων, άτινα συνεπώς ελεεινάς εκέκτηντο προόδους. […] Η συντήρησις των εκκλησιών και η προσήλωσις προσοδοφόρων κτημάτων εις μονάς της ανατολής μετά τον ΙΕ΄ αιώνα, μέγα μέρος απερρόφα του πλούτου, ον ο διαθέτης ή δωρητής ηγνόει ότι προτιμότερόν ην είπερ έδιδεν προς ίδρυσιν μικράς σχολής.

Μ. Γεδεών "Παιδεία και πτωχεία παρ' ημίν κατά τους τελευταίους αιώνας" σελ 17"

Τα έχουμε ξαναπεί αυτά ...

κι εγώ θα σε παραπέμψω πάλι στον Καργάκο
 

Επισκέπτης
επαναλαμβάνω, δεν απολάμβαναν όλες οι περιφέρειες της Ελλάδας τα ίδια προνόμια, πολλές φορές ήταν και θέμα τοπικού διοικητή, πολλοί από τους οποίους έγραφαν στα παπάρια τους το επίσημο κράτος (βλ. Αλή Πασά)
Παρεπιπτοντως ο Αλης τα ελληνικα τα μιλαγε ΤΕΛΕΙΑ...
 

Tsolias.Psolias

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Ιουλ 2007
Μηνύματα
15.107
Like
28
Πόντοι
166
δε γαμιέστε λέω γω,
ας ανοίξετε θέμα για τις πίπες που λέτε και αφήστε το θέμα ως έχει.
 
Εγγρ.
21 Αυγ 2010
Μηνύματα
5.818
Like
5
Πόντοι
66
Ηταν υπευθυνος για την εκπαιδευση των χριστιανων,η οποια εκπαιδευση γινοταν υπο το φως των κεριων...

Α,και δεν ηταν υπο την αιγιδα του Σουλτανου,οπως αφησες να εννοηθει...παροτι μια απο τις πρωτες κινησεις του Μωαμεθ του Β' ηταν να αναγνωρισει την Εκκλησια...

oi χριστιανοι ως λαος του βιβλου δεν μπορουσαν με βαση την σαρια να σκοτωθουν και να διωκτουν με βαση το θρησκευτικο πιστευω..ο θεσμος των βιλαετιων απορρεει απο το κορανι αλλα οχι η εκπαιδευση των χριστιανων
 

Επισκέπτης
Τα έχουμε ξαναπεί αυτά ...

κι εγώ θα σε παραπέμψω πάλι στον Καργάκο
Απο την μια εχουμε λοιπον μια μαρτυρια και απο την αλλη τον επισημο ιστορικο του Πατριαρχειου,με πολυγραφοτατο εργο...

Ο καθενας ας βγαλει τα συμπερασματα του...
 

kosnik26

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Σεπ 2009
Μηνύματα
49.260
Like
20
Πόντοι
366
εριζουν στην χρησιμοτητα των εθνικοπλαστικων μυθων

ναι αμέ, είχε ανάγκη ο Φωτάκος τότε να γράφει ψεύδη για να τονώσει το εθνικό φρόνημα ενός λαού που είχε μόλις αποτινάξει τον τουρκικό ζυγό   :headbang:
 

lustforlife

Τιμημένος
Εγγρ.
9 Σεπ 2010
Μηνύματα
19.248
Κριτικές
82
Like
43
Πόντοι
1.246
[move]θελετε να σας πω ποιος ειναι ο κιμικιμι?????? :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:[/move]
 
Εγγρ.
21 Αυγ 2010
Μηνύματα
5.818
Like
5
Πόντοι
66
Απο την μια εχουμε λοιπον μια μαρτυρια και απο την αλλη τον επισημο ιστορικο του Πατριαρχειου,με πολυγραφοτατο εργο...

Ο καθενας ας βγαλει τα συμπερασματα του...

στο λινκ που σου εβαλα υπαρχουν δεκαδες πηγες εαν το διαβασεις...
 

streetwalker

Μέλος
Εγγρ.
16 Μαρ 2007
Μηνύματα
8.757
Κριτικές
3
Like
201
Πόντοι
66
● Στρατιωτικά, η Ελλάδα ηττήθηκε κατά κράτος. Στα τέλη του 1827 ο Ιμπραήμ ήλεγχε την Πελοπόννησο και ο Κιουταχής τη Στερεά. Ο Γάλλος στρατηγός Μαιζόν έδιωξε από την Πελοπόννησο τον Ιμπραήμ.

Και τότε πως γίναμε ανεξάρτητο κράτος; Θαύμα, θαύμα...
 

kosnik26

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Σεπ 2009
Μηνύματα
49.260
Like
20
Πόντοι
366
σοβαρα τωρα??????ποιος το ειπε αυτο????γιατι εγω αλλον ειχα στο μυαλο μου

μην ταράζεσαι!δική μου γνώμη είναι αυτή!ΕΓΩ κατάλαβα αυτό!

ουδείς άλλος εξέφρασε γνώμη απ' όσο θυμάμαι (γιατί εσύ ποιόν θεωρείς, τον μπαστουνόβλαχο???)
 

Επισκέπτης
Σπεσιαλ αφιερωμενο για μερικα καλοπαιδα-και τον Καργακο βεβαιως...
"Στο μεταξύ ο πατριαρχικός θρόνος έμενε κενός από το 1451, με την αποχώρηση του ενωτικού πατριάρχη Γρηγορίου Γ΄. Ο Μωάμεθ είχε πλέον την ευκαιρία να θέσει σε εφαρμογή την πολιτική που ήδη αναφέρθηκε. Δεν είναι τυχαία η επιλογή ενός ανθενωτικού για τη θέση του πατριάρχη. Σκοπός του σουλτάνου είναι η πλήρης αποκοπή της πρώην βυζαντινής αυτοκρατορίας από τη Δύση. Η εκκλησία, και κυρίως η ανθενωτική πλευρά, δεν θα φέρουν αντιδράσεις, αλλά αντίθετα θα συμβάλλουν στην πολιτική αυτή, προκειμένου να εξυπηρετήσει και τα δικά της συμφέροντα. Η σθεναρή ανθενωτική στάση δεν υπακούει σε δογματικούς μόνο λόγους, αλλά αποβλέπει και στην ενδυνάμωση του διαχειριστικού και εξουσιαστικού της ρόλου μέσα στη νέα αυτοκρατορία. Τα προνόμια που παραχώρησε η οθωμανική αρχή, δεν δόθηκαν τυχαία και χωρίς ανταλλάγματα. Η πύλη είχε την ανάγκη του μηχανισμού της εκκλησίας για την εύρυθμη λειτουργία του κράτους. Χαρακτηριστικό είναι το ότι η όλη διαδικασία της διοικητικής οργάνωσης του πατριαρχείου ολοκληρώθηκε μέσα σε έξι μόλις μήνες."
Ο ίδιος ο Μωάμεθ έχρισε τον νέο πατριάρχη, ακολουθώντας το τελετουργικό τυπικό των βυζαντινών αυτοκρατόρων. Μόνη αλλαγή στο τυπικό μέρος υπήρξε η παράδοση βερατιού στα χέρια του πατριάρχη, ως έγγραφης επικύρωσης του αξιώματός του από τον σουλτάνο. Αποτέλεσμα της πολιτικής βούλησης του σουλτάνου είναι ότι τελικά το πατριαρχείο λειτουργεί ουσιαστικά όπως και στο Βυζάντιο, και μάλιστα με εκτεταμένες δικαιοδοσίες. Πέρα από τα καθαρά εκκλησιαστικά ζητήματα, στην αρμοδιότητα του υπήρχαν ζητήματα γάμου, διαζυγίων, κληρονομιάς κλπ. νομικό διάταγμα του σουλτάνου μάλιστα, προέβλεπε και την υποχρεωτική εκκλησιαστική εισφορά, ενώ το ίδιο το πατριαρχείο είχε αρμοδιότητες καθορισμού και είσπραξης φόρων. Απέκτησε μάλιστα και δυνατότητα αστυνομικού ελέγχου, πράγμα που δείχνει και η λειτουργία φυλακών του πατριαρχείου στην Κωνσταντινούπολη. Ο ίδιος ο πατριάρχης, πέρα από το αξίωμα του ανώτατου θρησκευτικού άρχοντα φέρει και τον τίτλο του πασά, τον ανώτερο βαθμό κοσμικής εξουσίας μετά τον σουλτάνο.
Οι απαιτήσεις της πύλης ως αντάλλαγμα για τα προνόμια αυτά, είναι σαφείς. Ο πατριάρχης και η εκκλησία είναι υπεύθυνοι για τη συμπεριφορά και την πιστή αφοσίωση των χριστιανών υπηκόων της αυτοκρατορίας. Εξάλλου με την ανάπτυξη μιας εκτεταμένης γραφειοκρατίας, η εκκλησία λειτουργεί κατά τρόπο «εθνικού» θεσμού συνοχής των χριστιανών, παίζοντας σημαντικό ρόλο στη διατήρηση ηθών, παραδόσεων και συνηθειών, καθώς και αυτού που ονομάστηκε αργότερα «γένος»."
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom