Νέα

Ποινή ισόβιας για τους ειδικούς φρουρούς στην υπόθεση Αλ. Γρηγορόπουλου

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα stam_90
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 2K
  • Εμφανίσεις 41K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

vlachodeutsch

Μέλος
Εγγρ.
27 Δεκ 2008
Μηνύματα
6.218
Like
4
Πόντοι
66

Εκκλησία και Επανάσταση του 1821

4.1. «Μόνοι των οι Έλληνες εφρόντιζαν δια την παιδείαν, η οποία εσυνίστατο εις το να μανθάνουν τα κοινά γράμματα, και ολίγην αριθμητικήν ακανόνιστον. Εν ελλείψει δε διδασκάλου ο ιερεύς εφρόντιζε περί τούτου. Όλα αυτά εγίνοντο εν τω σκότει και προφυλακτά από τους Τούρκους» (Φωτάκου, Απομνημονεύματα).
οι γονεις πληρωναν καποιον για να μαθει το παιδι τους γραμματα
οχι οτι η εκκλησια ασχοληθηκε με αυτο
 

kosnik26

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Σεπ 2009
Μηνύματα
49.260
Like
20
Πόντοι
366

Εκκλησία και Επανάσταση του 1821

4.1. «Μόνοι των οι Έλληνες εφρόντιζαν δια την παιδείαν, η οποία εσυνίστατο εις το να μανθάνουν τα κοινά γράμματα, και ολίγην αριθμητικήν ακανόνιστον. Εν ελλείψει δε διδασκάλου ο ιερεύς εφρόντιζε περί τούτου. Όλα αυτά εγίνοντο εν τω σκότει και προφυλακτά από τους Τούρκους» (Φωτάκου, Απομνημονεύματα).

Ωχ, τι ανέφερες τον Φωτάκο τώρα, ετοιμάσου να σε περιλάβουν...

Βλέπεις η μαρτυρία ενός ανθρώπου που μεγάλωσε την εποχή εκείνη δεν αξιολογείται ως "βαρύνουσα" από τους πολεμίους-κρίνοντες 200 χρόνια μετά...
 

Επισκέπτης
υπερποντικε, η μεγαλη του γενους σχολη ηταν θεολογικο σχολειο υπο την δικαιοδοσια του πατριαρχειου και οχι υπο την αιγιδα του τουρκικου κρατους...
Το Πατριαρχειο δεν ηταν κατω απο την αιγιδα κανενος δλδ?

Αχαχαχαχαχαχα
 

boomb

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
4 Ιαν 2009
Μηνύματα
16.435
Like
18
Πόντοι
166
δηλαδή η κουβέντα γίνεται για να ξέρουμε αν είχαν δικαίωμα ή όχι οι έλληνες να λένε δολοφόνους τους τούρκους?  :think:

ΔΕ ΜΟΥ ΕΔΙΝΕΣ ΔΩΡΕΑΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ ΣΚΟΥΛΗΚΙ

:S

αν απλά άλλαξε η ροή ντοντ μάιντ μι, κάρι ον  :coffee:
 
Εγγρ.
21 Αυγ 2010
Μηνύματα
5.818
Like
5
Πόντοι
66
οι γονεις πληρωναν καποιον για να μαθει το παιδι τους γραμματα
οχι οτι η εκκλησια ασχοληθηκε με αυτο

αγαπητε ή δεν ξερει να διαβαζεις ή ο φωττακος που εζησε το 1821 ηταν αντι-κκε!!! :s&m_3:
 

fethry

Μέλος
Εγγρ.
15 Ιαν 2008
Μηνύματα
9.043
Like
6
Πόντοι
66
δηλαδή η κουβέντα γίνεται για να ξέρουμε αν είχαν δικαίωμα ή όχι οι έλληνες να λένε δολοφόνους τους τούρκους?  :think:

ΔΕ ΜΟΥ ΕΔΙΝΕΣ ΔΩΡΕΑΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ ΣΚΟΥΛΗΚΙ

Ε ναι, κάπως έτσι πάει.    :s&m_1:
 

vlachodeutsch

Μέλος
Εγγρ.
27 Δεκ 2008
Μηνύματα
6.218
Like
4
Πόντοι
66
απο τα δικα του τα λεφτα πηγαιναν σε ιδιωτικα σχολεια....δεν υπηρχε δημοσια δωρεαν παιδεια....
οι γονεις πληρωναν καποιον για να μαθει το παιδι τους γραμματα
οχι οτι η εκκλησια ασχοληθηκε με αυτο


το ιδιο δεν λεμε ρε ορνιο?
 

Επισκέπτης
Ωχ, τι ανέφερες τον Φωτάκο τώρα, ετοιμάσου να σε περιλάβουν...

Βλέπεις η μαρτυρία ενός ανθρώπου που μεγάλωσε την εποχή εκείνη δεν αξιολογείται ως "βαρύνουσα" από τους πολεμίους-κρίνοντες 200 χρόνια μετά...
Για τον ρολο της εκκλησιας στο ζητημα της εκπαιδευσης εχουν μιλησει και γραψει παρα πολλοι,που κατειχαν κατα πολυ υπευθυνοτερες θεσεις...
 
Εγγρ.
21 Αυγ 2010
Μηνύματα
5.818
Like
5
Πόντοι
66
Το Πατριαρχειου δεν ηταν κατω απο την αιγιδα κανενος δλδ?

Αχαχαχαχαχαχα

αφου εισαι ηλιθιος και σε τρελανει στην μαλακια η παπαρηγα με το ριζοσπαστη που σου δινει....να ξερεις οτι ο οικουμενικος πατριαρχης σαν "αρχηγος" τους γενους των ρωμιων με βαση του θεσμου των βιλαετιων ηταν μονο αρμοδιος για την εκπαιδευση των χριστιανων...
 
Εγγρ.
21 Αυγ 2010
Μηνύματα
5.818
Like
5
Πόντοι
66
οι γονεις πληρωναν καποιον για να μαθει το παιδι τους γραμματα
οχι οτι η εκκλησια ασχοληθηκε με αυτο


το ιδιο δεν λεμε ρε ορνιο?

υπηρχαν και σχολεια της εκκλησιας και σχολεια που λειτουργουσαν με δωρεες εθνικων ευεργετων....
 

Επισκέπτης
αφου εισαι ηλιθιος και σε τρελανει στην μαλακια η παπαρηγα με το ριζοσπαστη που σου δινει....να ξερεις οτι ο οικουμενικος πατριαρχης σαν "αρχηγος" τους γενους των ρωμιων με βαση του θεσμου των βιλαετιων ηταν μονο αρμοδιος για την εκπαιδευση των χριστιανων...
Ηταν υπευθυνος για την εκπαιδευση των χριστιανων,η οποια εκπαιδευση γινοταν υπο το φως των κεριων...

Α,και δεν ηταν υπο την αιγιδα του Σουλτανου,οπως αφησες να εννοηθει...παροτι μια απο τις πρωτες κινησεις του Μωαμεθ του Β' ηταν να αναγνωρισει την Εκκλησια...
 

kosnik26

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Σεπ 2009
Μηνύματα
49.260
Like
20
Πόντοι
366
Για τον ρολο της εκκλησιας στο ζητημα της εκπαιδευσης εχουν μιλησει και γραψει παρα πολλοι,που κατειχαν κατα πολυ υπευθυνοτερες θεσεις...

τα έχουμε ξανασυζητήσει αυτά πολλάκις...
εδώ ερίζουν οι ιστορικοί μεταξύ τους, λες να βγάλουμε εμείς πόρισμα στο μπου...?
 
Εγγρ.
21 Αυγ 2010
Μηνύματα
5.818
Like
5
Πόντοι
66
δηλαδή η κουβέντα γίνεται για να ξέρουμε αν είχαν δικαίωμα ή όχι οι έλληνες να λένε δολοφόνους τους τούρκους?  :think:

ΔΕ ΜΟΥ ΕΔΙΝΕΣ ΔΩΡΕΑΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ ΣΚΟΥΛΗΚΙ

:S

αν απλά άλλαξε η ροή ντοντ μάιντ μι, κάρι ον  :coffee:

προσεχε μην πινεις καφεδακι....απλως επειδη πεταξα για τα σχολεια της εκκλησιας το 21...τσιτωσαν οι εαμοβουλγαροι ....και εριψαν το φαρμακι τους..πηγαινοντας οντως αλλου την κουβεντα....
 

Επισκέπτης
Μύθοι και σκληρές αλήθειες για την Επανάσταση του 1821

Το ελληνικό σχολειό επί Τουρκοκρατίας όχι μόνο δεν ήταν κρυφό αλλά και οδήγησε, μέσω του εκσυγχρονισμού του, στην Επανάσταση του ΄21, υποστηρίζουν ιστορικοί που αναλύουν στα «ΝΕΑ» παρανοήσεις και πραγματικότητες του Αγώνα της Ανεξαρτησίας
«Τα ελληνικά διδάσκονταν ελεύθερα επί Τουρκοκρατίας ήδη από τον 14ο αιώνα, οπότε οι Τούρκοι άρχισαν να ελέγχουν περιοχές με χριστιανικούς πληθυσμούς», λέει στα «ΝΕΑ» ο Αλέξης Πολίτης, καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Κρήτης στον Τομέα Βυζαντινής και Νεοελληνικής Φιλολογίας. Άρα δεν υπήρχε «κρυφό σχολειό», αλλά... φανερό.

«Οι Τούρκοι, έχοντας οι ίδιοι ένα γραπτό ιερό κείμενο, το Κοράνι, ήξεραν καλά ότι χωρίς ιερά βιβλία δεν υπάρχει χριστιανική εκκλησία. Και γνωρίζουμε ότι αναγνώριζαν τον χριστιανισμό, όπως και τον εβραϊσμό ως θρησκεία κατώτερη μεν της μουσουλμανικής, αλλά νόμιμη. Άδεια απαιτείτο μόνο για την ανέγερση καινούργιων ναών και αυτό, μάλλον, για λόγους φορολόγησης. Δεν ξέρουμε περίπτωση που να μη δόθηκε αυτή η άδεια. Αυτά πρακτικά σημαίνουν ότι δεν υπήρχε χωριό από τα βάθη της Ασίας έως τα Βαλκάνια, στο οποίο να μη βρίσκεται έστω ένας εγγράμματος άνθρωπος, ο παπάς, που να μπορεί να διαβάσει το Ευαγγέλιο και τα βιβλία της θείας λειτουργίας», υποστηρίζει ο Αλέξης Πολίτης.

Ως προς τη διδασκαλία των ελληνικών, «δεν υπάρχει ούτε μία μαρτυρία που να λέει ότι εμποδιζόταν. Για την πρώιμη οθωμανική περίοδο ξέρουμε ότι υπήρχαν χιλιάδες άνθρωποι που γνώριζαν γράμματα. Αυτοί κάπου θα τα είχαν διδαχθεί. Και το ότι δεν διασώζονται πολλές πρώιμες πηγές οφείλεται στον τρόπο που οι άνθρωποι σημείωναν στα λεγόμενα παράφυλλα, δηλαδή στα άγραφα λευκά φύλλα των βιβλίων και σε οποιοδήποτε σημείο τους υπήρχε ελεύθερος χώρος όσα ήθελαν να διατηρήσουν στη μνήμη τους. Μπλοκάκι δεν υπήρχε. Τα παλιά βιβλία (κυρίως ευαγγέλια και λειτουργικά κείμενα) όμως φθείρονταν και αντικαθίσταντο. Και έτσι χάνονταν πολλές πληροφορίες για τη ζωή τους».

Από μια εποχή και πέρα υπάρχουν, συνεχίζει ο Αλέξης Πολίτης, «ατελείωτες μαρτυρίες για σχολεία και πληρωμές δασκάλων από την κοινότητα. Και καμία ότι κάποιος εμποδίστηκε να μάθει ελληνικά. Ειδικά από τα μέσα του 18ου αιώνα έχουμε σημαντική αύξηση του αριθμού των σχολείων. Είναι πολλά τα σχολεία που μνημονεύονται. Αντίθετα, πουθενά δεν μνημονεύεται ότι ένας παπάς διδάσκει κρυφά στο σπίτι του.

Στο Λεξικό του Γεώργιου Κωνσταντίνου (α΄ έκδοση 1757, αναφέρεται η ύπαρξη 35 ανώτερων σχολείων σε 29 πόλεις, κάτι ανάλογο των σημερινών γυμνασίων, όπου δηλαδή υπάρχουν περισσότεροι του ενός δάσκαλοι. Για το Αϊβαλί ή Κυδωνίες έχουμε και τα σχέδια του σχολείου (1817) με αίθουσα διδασκαλίας, βιβλιοθήκη, δωμάτια για τους οικοτρόφους και παρεκκλήσι. Γιατί, βέβαια, η εκ παίδευση ήταν στενά συνδεδεμένη με τη θρησκευτική ζωή. Μετά το 1800 στα Γιάννενα αναφέρονται τρία σχολεία. Σε Αϊβαλί, Χίο και Σμύρνη τα σχολεία, πάλι, δεν ελέγχονταν από την Εκκλησία. Οι πλουσιότεροι του τόπου έφτιαχναν νέα σχολεία προκειμένου να εισαχθεί η νέα μόρφωση, κυρίως η πειραματική φυσική και τα μαθηματικά. Το 1820, πριν από την Επανάσταση, το Πατριαρχείο κατάφερε να τα διαλύσει (με διάφορους τρόπους: μετακαλούσε, ας πούμε, τους καθηγητές στην Κωνσταντινούπολη) γιατί διαφωνούσε με τους νεωτερισμούς των εκπαιδευτικών».

Με άλλα λόγια υπήρχαν σχολεία και δεν ήταν καθόλου κρυφά. «Ήταν στη μέση της Σμύρνης, στη μέση της Πόλης. Το 1758 χτίστηκε ένα τεράστιο κτίριο στον Άθω. Στο περίφημο στις μέρες μας Βατοπέδι. Ο Κ. Θ. Δημαράς πρόλαβε και φωτογράφισε τα ελάχιστα ερείπια που είχαν απομείνει το 1930. Λέγεται μάλιστα ότι ταξίδεψε στο Άγιον Όρος ως θεοσεβούμενος και επέστρεψε άθεος!».

«Κρίμας τα μαύρα τα παιδιά»
«Υπήρχαν πολλοί μορφωμένοι παπάδες. Οι περισσότεροι όμως, οι παπάδες στα χωριά δηλαδή, ήταν ανίκανοι να διδάξουν κάτι περισσότερο από γραφή και ανάγνωση. Γι΄ αυτό και ο Διαφωτισμός φτιάχνει δικά του σχολεία, στέλνοντας εκπαιδευτικούς στο εξωτερικό με υποτροφία. Μέχρι το 1780, χονδρικά, η μόρφωση ήταν μια ανακύκλωση, σταθερά επαναλαμβανόμενη στον χρόνο. Οι μαθητές μάθαιναν να διαβάζουν, δεν έπαιρναν γνώσεις. Όπως τώρα μαθαίνει κάποιος αγγλικά, να ξέρουν απλώς τον κώδικα (γραπτής) επικοινωνίας».

Προς το τέλος του 18ου αιώνα, ένας πολύ σημαντικός εκπρόσωπος του Διαφωτισμού, ο Δημη τράκης Καταρτζής, έκανε τη θλιβερή διαπίστωση: «Άρα είναι πάλε για δάσκαλος, ότ΄ αυτό έμαθε κι άλλο δεν ξέρει, γιατί δεν έμαθε τίποτες στον κόσμο και στον τόπο που βρίσκεται, στον αιώνα και στον καιρό που ζει. Κρίμας τα μαύρα τα παιδιά». «Ο Κοραής πάλι, στα σύντομα απομνημονεύματά του, γράφει για τη μαθητεία του στην Ευαγγελική Σχολή της Σμύρνης τα ίδια περίπου χρόνια ότι "περισσότερο ξύλο έφαγε εκεί παρά γράμματα έμαθε"», παρατηρεί ο Αλέξης Πολίτης. «Με λίγα λόγια, για να παραφράσουμε και το γνωστό ποιηματάκι "Φεγγαράκι μου λαμπρό", γράμματα μαθαίνανε, όχι όμως πράγματα. Αυτό άλλαξε μετά το 1780 γιατί οι έμποροι χρειάζονταν και άλλες γνώσεις. Έπρεπε να ξέρουν λ.χ. τι παράγει η Γαλλία και ποια προϊόντα είναι φτηνά στη Βιέννη. Το αίτημα είχε ωφελιμιστική βάση. Ταυτόχρονα όμως, επειδή κάθε έμπορος είχε έναν ανταποκριτή- συνήθως συγγενή του- στην Ευρώπη, προκειμένου να οργανώνει τη διακίνηση των προϊόντων, μαζί διακινούνταν και οι καινούργιες ιδέες. Και διαμορφώνονταν νέες απαιτήσεις: είτε πολιτικές (για δημιουργία δικού τους κράτους) είτε καθαρά κοινωνικές.

Κάπου εκεί, 1791, εκδίδεται και το "Σχολείον των ντελικάτων εραστών" του Ρήγα Βελεστινλή, μετάφραση (και παράφραση) γαλλικών διηγημάτων, που εισάγει το θέμα της ατομικής διασκέδασης. Έως τότε η διασκέδαση ήταν ομαδική υπόθεση, στα πανηγύρια. Από εκείνη την περίοδο και μετά, ένας γραμματικός - σήμερα θα λέγαμε κατώτερος υπάλληλοςμπορούσε πλέον να διαβάσει και τα λεγόμενα ερωτικά μυθιστορήματα. Αναζητούσε δηλαδή και τη διασκέδαση μέσα από τη μόρφωση. Η τεχνολογία των γραμμάτων τού έδινε πρόσβαση σε μια ζωή που δεν μπορούσε να ζήσει και που τη ζούσε μέσω της φαντασίας», εξηγεί ο καθηγητής.


«Η δημόσια ιστορία βρίσκεται σε καθυστέρηση»

«Η απόκλιση ανάμεσα στην επιστημονική και τη δημόσια ιστορία αποτελεί σοβαρό πολιτιστικό πρόβλημα για την Ελλάδα», λέει στα «ΝΕΑ» ο ιστορικός Βασίλης Παναγιωτόπουλος, ομότιμος διευθυντής ερευνών στο Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών. «Η δημόσια ιστορία κυριαρχείται από μύθους και αφηγήσεις φορτισμένες συναισθηματικά. Και την ώρα που η επιστημονική ιστορία γίνεται όλο και πιο σοβαρή, λύνει προβλήματα της εθνικής συγκρότησης, η δημόσια ιστορία- σχολικά εγχειρίδια, τηλεόραση, εκλαϊκευτικά βιβλία- αναπαράγει στερεότυπα, συνήθως μέσω ερασιτεχνών λογίων».

Οι ιστορικοί αισθάνονται πικρία γιατί ενώ παράγουν υπεύθυνο έργο, η γενική εικόνα που αναπαράγει η δημόσια ιστορία βρίσκεται σε καθυστέρηση. «Υπάρχουν δράσεις που βελτιώνουν την κατάσταση» λέει ο Βασίλης Παναγιωτόπουλος. «Παράδειγμα η έκδοση βιβλίων υψηλής εκλαΐκευσης που επιχειρείται στα «ΝΕΑ» (Ιστορική Βιβλιοθήκη). Ενώ έριξε στην αγορά έργα δύσκολα, γραμμένα επιστημονικά και κάπως βαριά, που δεν υπηρετούν τη λαϊκή μυθολογία, το εγχείρημα πέρασε με επιτυχία στο ευρύ κοινό».


Οι ιστορικοί επιμένουν:

● «Κρυφό σχολειό» δεν υπήρξε ποτέ. Κατά το μεγαλύτερο μέρος της οθωμανικής περιόδου δίδασκαν, πράγματι, παπάδες. Από τα τέλη του 18ου αιώνα αρχίζουν και διδάσκουν και μη ιερωμένοι- κάποιοι έμπαιναν στην τάξη με κοστούμι, άλλοι πετούσαν τα ράσα. Από το 1818 εφαρμόζεται η αλληλοδιδακτική μέθοδος- ο καλός μαθητής δίδασκε τους νεώτερους.

● Ο Παλαιών Πατρών Γερμανός δεν βρισκόταν στην Αγία Λαύρα την 25η Μαρτίου και δεν ευλόγησε λάβαρο. Βρισκόταν στην Πάτρα όπου, στην πλ.

Αγίου Γεωργίου (λέει ο Σπυρίδων Τρικούπης), «διέταξε και έστησαν σταυρόν».

● Ο ορισμός ως αφετηρία της Επανάστασης της 25ης Μαρτίου 1821 είναι μέρος μιας αφήγησης που ενέχει από τη μεριά της Εκκλησίας τον συμβολισμό του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου. Στην πραγματικότητα, όλο τον Μάρτιο οι ελληνοτουρκικές συγκρούσεις στην Πελοπόννησο ήταν καθημερινές.

● Στρατιωτικά, η Ελλάδα ηττήθηκε κατά κράτος. Στα τέλη του 1827 ο Ιμπραήμ ήλεγχε την Πελοπόννησο και ο Κιουταχής τη Στερεά. Ο Γάλλος στρατηγός Μαιζόν έδιωξε από την Πελοπόννησο τον Ιμπραήμ.

 

Επισκέπτης
τα έχουμε ξανασυζητήσει αυτά πολλάκις...
εδώ ερίζουν οι ιστορικοί μεταξύ τους, λες να βγάλουμε εμείς πόρισμα στο μπου...?
Υπαρχουν τοσες αξιοπιστες μαρτυριες αλλωστε...ο πινακας του Γυζη,το μουσειο του Βρελλη...
http://[URL unfurl="true"]www.easypedia.gr/el/images/shared/f/f1/%CE%91%CE%BD%CE%B1%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%AC%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%B7_%CE%A4%CE%BF_%CE%9A%CF%81%CF%85%CF%86%CF%8C_%CE%A3%CF%87%CE%BF%CE%BB%CE%B5%CE%B9%CF%8C.jpg[/img[/URL]]
αχαχαχαχαχαχα....συνεχιστε να βγαζετε γελιο...
 

Επισκέπτης
απο τα δικα του τα λεφτα πηγαιναν σε ιδιωτικα σχολεια....δεν υπηρχε δημοσια δωρεαν παιδεια....

υπερποντικε, η μεγαλη του γενους σχολη ηταν θεολογικο σχολειο υπο την δικαιοδοσια του πατριαρχειου και οχι υπο την αιγιδα του τουρκικου κρατους...
Ρε μπας κ είσαι κομμούνι κατά βάθος;;; :2funny:
 

kosnik26

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Σεπ 2009
Μηνύματα
49.260
Like
20
Πόντοι
366
Ηταν υπευθυνος για την εκπαιδευση των χριστιανων,η οποια εκπαιδευση γινοταν υπο το φως των κεριων...

Α,και δεν ηταν υπο την αιγιδα του Σουλτανου,οπως αφησες να εννοηθει...παροτι μια απο τις πρωτες κινησεις του Μωαμεθ του Β' ηταν να αναγνωρισει την Εκκλησια...

επαναλαμβάνω, δεν απολάμβαναν όλες οι περιφέρειες της Ελλάδας τα ίδια προνόμια, πολλές φορές ήταν και θέμα τοπικού διοικητή, πολλοί από τους οποίους έγραφαν στα παπάρια τους το επίσημο κράτος (βλ. Αλή Πασά)
 

Επισκέπτης
Υπαρχουν τοσες αξιοπιστες μαρτυριες αλλωστε...ο πινακας του Γυζη,το μουσειο του Βρελλη...
http://[URL unfurl="true"]www.easypedia.gr/el/images/shared/f/f1/%CE%91%CE%BD%CE%B1%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%AC%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%B7_%CE%A4%CE%BF_%CE%9A%CF%81%CF%85%CF%86%CF%8C_%CE%A3%CF%87%CE%BF%CE%BB%CE%B5%CE%B9%CF%8C.jpg[/img[/URL]]
αχαχαχαχαχαχα....συνεχιστε να βγαζετε γελιο...
[/quote]
Tίποτα σε 3D δεν έχεις;;; :D

Είμαστε κ στο 2010...
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom