Νέα

Πετρέλαιο στις ακτές της Σαλαμίνας από τη βύθιση του δεξαμενόπλοιου «Αγία Ζώνη»

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα giatioxi
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 251
  • Εμφανίσεις 9K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Anemodoura

Ανώτερος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
15.478
Like
35.692
Πόντοι
9.931
Οδηγώ στην παραλιακή, προς Σαρωνίδα.
Φτάνω στο Ελληνικό.
Αριστερά μου το ερημωμένο αεροδρόμιο, λάφυρο στα νύχια των αρχαιολόγων και των δασαρχών.
Δεξιά μου το τραμ, ο χυδαίος σιδηρόδρομος του ΠΑΣΟΚ που γάμησε Αθήνα και Πειραιά και πηγαίνει εκεί που πάει και το μετρό.
Ακόμη πιο δεξιά, η παραλία μαύρη από το μαζούτ του λσθρέμπορα εφοπλιστή Θόδωρου Κουντούρη από το Πέραμα, που στην πιάτσα ακούει και στο "Χοντροθόδωρος".
Ακόμη δεξιότερα, το πλοίο που αντλεί το μαζούτ από το ναυάγιο που μόλις απεδείχθη λαθρεμπορικό και αυτό, με συλληφθέντες πλοίαρχο και αξκούς.
Ο αρμόδιος υπουργός πήρε αποφάσεις μετά από αυτοψία που έκανε ενώ είναι τυφλός.
Τα ξεπέρασα γρήγορα, φανταζόμενος ότι όλα αυτά είναι το σκηνικό σε κόμικ τύπου Αστερίξ.

Με μια λέξη τυπε:ΕΛΛΑΔΑΡΑ!
 

pussy wagon

Σεβαστός
Εγγρ.
13 Οκτ 2010
Μηνύματα
28.766
Κριτικές
18
Like
5.571
Πόντοι
1.796
εντωμεταξυ τα ζωαδια που καταλαβαν οτι εφυγε το πετρελαιο και το παρατησαν το πλοιο θα μπορουσαν να ειχαν ειδοποιηση για την καλυτερη μεθοσο καθαρισμου που ειναι η καυση

στην αρχη οταν εγινε το σκηνικο επρεπε να το εκαιγαν το πετρελαιο κατευθειαν και θα ειχαμε τελειωσει τωρα
 

jhonny64

Σεβαστός
Εγγρ.
31 Μαρ 2007
Μηνύματα
67.511
Like
2.738
Πόντοι
1.306
«Είναι stand by και διαθέσιμα 24 ώρες μετά την υποβολή αιτήματος»
Ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Ναυτικής Ασφάλειας «αδειάζει» τον Κουρουμπλή: Όχι ένα... 16 πλοία πάντοτε διαθέσιμα!

Ο υπουργός Ναυτιλίας είχε δηλώσει ότι το απορρυπαντικό σκάφος που ενεργοποιείται στο πλαίσιο παροχής βοήθειας από τον EMSΑ, με εξοπλισμό αντιμετώπισης πετρελαιοκηλίδων, βρισκόταν σε αποστολή.

Η κυρία Russeva σημειώνει, σύμφωνα πάντα με τον ΣΚΑΙ, πως το αίτημα από κάθε χώρα μέλος γίνεται μέσα από τον μηχανισμό Thesis, ο οποίος έχει έδρα στις Βρυξέλλες και στην περίπτωση της χώρας μας το αίτημα κατατέθηκε από την ελληνική πολιτεία στις 12 Σεπτεμβρίου.

Σε ερώτηση για το κατά πόσο είναι δυνατό να γίνει αποδεκτό το αίτημα μίας χώρας όταν το κοντινότερο διαθέσιμο πλοίο του EMSA είναι σε αποστολή, η εκπρόσωπος Τύπου σημείωσε πως δεν έχει καμία σχέση η αποστολή πλοίου με τις εργασίες που εκτελούνται, καθώς υπάρχουν 16 πλοία σε όλη την Ευρώπη, πάντοτε διαθέσιμα.

 

ΦΑΚΙΡΗΣ

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
17 Ιουν 2012
Μηνύματα
17.487
Κριτικές
167
Like
28.240
Πόντοι
34.538
ο εγκληματιας ειπε

δεν προκειται να παραιτηθω ποτε

Κουρουμπλής: Δεν θα παραιτηθώ ποτέ!


ειναι βιδωμενος στην καρεκλα ο αυτοψιας
Ξερεις τι ειναι καθε πρωι εκατονταδες κομματοσκυλα και υπαλληλοι να σου λενε..

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ!!!!


Χυνεις τονους σπερμα απο το κοκοριλικι...

:wanker: :wanker:
 

centrino

Μέλος
Εγγρ.
6 Φεβ 2008
Μηνύματα
6.210
Like
657
Πόντοι
146
«Είναι stand by και διαθέσιμα 24 ώρες μετά την υποβολή αιτήματος»
Ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Ναυτικής Ασφάλειας «αδειάζει» τον Κουρουμπλή: Όχι ένα... 16 πλοία πάντοτε διαθέσιμα!

Ο υπουργός Ναυτιλίας είχε δηλώσει ότι το απορρυπαντικό σκάφος που ενεργοποιείται στο πλαίσιο παροχής βοήθειας από τον EMSΑ, με εξοπλισμό αντιμετώπισης πετρελαιοκηλίδων, βρισκόταν σε αποστολή.

Η κυρία Russeva σημειώνει, σύμφωνα πάντα με τον ΣΚΑΙ, πως το αίτημα από κάθε χώρα μέλος γίνεται μέσα από τον μηχανισμό Thesis, ο οποίος έχει έδρα στις Βρυξέλλες και στην περίπτωση της χώρας μας το αίτημα κατατέθηκε από την ελληνική πολιτεία στις 12 Σεπτεμβρίου.

Σε ερώτηση για το κατά πόσο είναι δυνατό να γίνει αποδεκτό το αίτημα μίας χώρας όταν το κοντινότερο διαθέσιμο πλοίο του EMSA είναι σε αποστολή, η εκπρόσωπος Τύπου σημείωσε πως δεν έχει καμία σχέση η αποστολή πλοίου με τις εργασίες που εκτελούνται, καθώς υπάρχουν 16 πλοία σε όλη την Ευρώπη, πάντοτε διαθέσιμα.


Απλώς για να μην ξεχνιόμαστε ... οι τύποι που καταγγέλουν σήμερα των ΣΥΡΙΖΑ είναι εκείνοι που μεταξύ άλλων χωρίς ούτε λέξη επίσημης συγγνώμης και αυτοκριτικής:

1. Με την ενδοτικότητα τους επέτρεψαν να καεί η Αθήνα κατά την διάρκεια των νέων Δεκεμβριανών και της Γρηγοροπουλιάδας (Παυλόπουλος).
2. Λόγω της ολιγωρίας τους οδήγησαν στο κατακάψιμο της Πάρνηθας από μια, αντιμετωπίσιμη, φωτιά που ξεκίνησε από τα δερβενοχώρια (Πολύδωρας).
3. Εκτόξευσαν την μισθοδοτική δαπάνη ενώ μιλούσαν για θωρακισμένη ελληνική οικονομία όταν ήδη βρισκόμασταν στο χείλος της αβύσσου ξοδεύοντας αλόγιστα τις ευκαιρίες που πρόσφερε η είσοδος στην ΟΝΕ και οι ολυμπιακοί αγώνες στην χώρα (κυβέρνηση Καραμανλή).

Οι δήθεν σοβαροί φιλελεύθεροι του σήμερα (από τον Κικιλια μέχρι τον Πορτοσάλτε) δεν αποτελούν παρά την άλλη όψη του χυδαίου καιροσκοπισμού στον οποίο ο θίασος των άθλιων Συριζαίων διαχρονικά διέπρεψε ... Ποιά ακριβώς είναι η διαφορά Κουρουμπλή και Παυλόπουλου πχ?
 

Anemodoura

Ανώτερος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
15.478
Like
35.692
Πόντοι
9.931
Απλώς για να μην ξεχνιόμαστε ... οι τύποι που καταγγέλουν σήμερα των ΣΥΡΙΖΑ είναι εκείνοι που μεταξύ άλλων χωρίς ούτε λέξη επίσημης συγγνώμης και αυτοκριτικής:

1. Με την ενδοτικότητα τους επέτρεψαν να καεί η Αθήνα κατά την διάρκεια των νέων Δεκεμβριανών και της Γρηγοροπουλιάδας (Παυλόπουλος).
2. Λόγω της ολιγωρίας τους οδήγησαν στο κατακάψιμο της Πάρνηθας από μια, αντιμετωπίσιμη, φωτιά που ξεκίνησε από τα δερβενοχώρια (Πολύδωρας).
3. Εκτόξευσαν την μισθοδοτική δαπάνη ενώ μιλούσαν για θωρακισμένη ελληνική οικονομία όταν ήδη βρισκόμασταν στο χείλος της αβύσσου ξοδεύοντας αλόγιστα τις ευκαιρίες που πρόσφερε η είσοδος στην ΟΝΕ και οι ολυμπιακοί αγώνες στην χώρα (κυβέρνηση Καραμανλή).

Οι δήθεν σοβαροί φιλελεύθεροι του σήμερα (από τον Κικιλια μέχρι τον Πορτοσάλτε) δεν αποτελούν παρά την άλλη όψη του χυδαίου καιροσκοπισμού στον οποίο ο θίασος των άθλιων Συριζαίων διαχρονικά διέπρεψε ... Ποιά ακριβώς είναι η διαφορά Κουρουμπλή και Παυλόπουλου πχ?

Τυπε οι περισσότεροι γνωρίζουμε οτι σχεδόν το σύνολο των πολιτικών ειναι ανίκανοι και το μονο που τους νοιάζει είναι να κάτσουν όσο γίνεται περισσότερο στην καρεκλά, αλλα αυτοι ειναι μακράν η χειρότεροι κυβέρνηση τις μεταπολιτευσης και ίσως ολόκληρης της ελληνικής ιστορίας, για μένα προσωπικά είναι χειροτεροι και απο την κατοχική κυβέρνηση Τσολάκογλου!! Εχουν πεσει με τα μουτρα στην εξουσια και με τετοιο τροπο που ουτε το ΠΑΣΟΚ τα πρωτα χρονια του στην εξουσια δεν κυβερνουσε ετσι...αυτοι τουλάχιστον ηξεραν να τρωνε υπογείως και αθόρυβα κρατώντας τα προσχήματα και που και που παραιτούσε κάποιον υπουργό ο Ανδρεας!
 

centrino

Μέλος
Εγγρ.
6 Φεβ 2008
Μηνύματα
6.210
Like
657
Πόντοι
146
Τυπε οι περισσότεροι γνωρίζουμε οτι σχεδόν το σύνολο των πολιτικών ειναι ανίκανοι και το μονο που τους νοιάζει είναι να κάτσουν όσο γίνεται περισσότερο στην καρεκλά, αλλα αυτοι ειναι μακράν η χειρότεροι κυβέρνηση τις μεταπολιτευσης και ίσως ολόκληρης της ελληνικής ιστορίας, για μένα προσωπικά είναι χειροτεροι και απο την κατοχική κυβέρνηση Τσολάκογλου!! Εχουν πεσει με τα μουτρα στην εξουσια και με τετοιο τροπο που ουτε το ΠΑΣΟΚ τα πρωτα χρονια του στην εξουσια δεν κυβερνουσε ετσι...αυτοι τουλάχιστον ηξεραν να τρωνε υπογείως και αθόρυβα κρατώντας τα προσχήματα και που και που παραιτούσε κάποιον υπουργό ο Ανδρεας!

Δεν διαφωνώ ... οι Συριζαίοι είναι μακράν μεγαλύτεροι καραγκιόζηδες και επιζήμιοι για την χώρα κρινόμενοι ΣΥΝΟΛΙΚΑ ... όμως ας πάψει η πασοκονεοδημοκρατία του χθές και τα πρατρεχάμενα δημοσιογραφικά τσιράκια τους να το παίζουν οψίμως φωνή της σοβαρότητας και της λογικής ... Διότι κάποιοι πχ θυμόμαστε ότι όταν ο μέγιστος Κωνσταντίνος Μητσοτάκης ιδιωτικοποίησε τις αστικές συγκοινωνίες ήταν ο Αλαφούζος με τον Πορτοσάλτε που πρωτοστάτησαν στις αγωνιστικές συναυλίες των εργατοπατέρων σταμουλοκωλάδων του τότε ...
 

zookero

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Δεκ 2016
Μηνύματα
372
Κριτικές
12
Like
552
Πόντοι
311
μήπως ήταν εσκεμμένο ?
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
εντωμεταξυ τα ζωαδια που καταλαβαν οτι εφυγε το πετρελαιο και το παρατησαν το πλοιο θα μπορουσαν να ειχαν ειδοποιηση για την καλυτερη μεθοσο καθαρισμου που ειναι η καυση

στην αρχη οταν εγινε το σκηνικο επρεπε να το εκαιγαν το πετρελαιο κατευθειαν και θα ειχαμε τελειωσει τωρα

ρε ηλίθιε καιγεται το μαζούτ στην επιφάνεια της θάλασσας ? βλάκα ζωάδι κρετίνε νούμερο ...
 
OP
OP
giatioxi

giatioxi

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
11 Αυγ 2016
Μηνύματα
10.018
Κριτικές
1
Like
353
Πόντοι
186
Στα «μαλακά» πλοίαρχος και μηχανικός του «ΛΑΣΣΑΙΑ» -Δίωξη για πλημμέλημα για τα λαθραία καύσιμα

Για πλημμέλημα διώκονται ο πλοίαρχος και ο πρώτος μηχανικός του «ΛΑΣΣΑΙΑ», για παραβίαση του τελωνειακού κώδικα για λαθρεμπορία καυσίμων.

Το πετρελαιοφόρο μετείχε στην απάντληση καυσίμων από το δεξαμενόπλοιο «ΑΓ. ΖΩΝΗ», η βύθιση του οποίου προκάλεσε την τεράστια οικολογική καταστροφή στον Σαρωνικό. Ομως, έπειτα από έλεγχο του λιμενικό διαπιστώθηκε ότι στις δεξαμενές έρματος του «ΛΑΣΣΑΙΑ» υπήρχαν πετρελαιοειδή μείγματα χωρίς νόμιμα παραστατικά.

Σύμφωνα με την πρώτη εκτίμηση των λιμενικών, επρόκειτο για περίπου 45-55 κυβικά. Πηγές από το λιμενικό, τις οποίες επικαλείται το ΑΠΕ, σημειώνουν ότι δεν έχει καταμετρηθεί ακόμη η ποσότητα.

Η εισαγγελέας παρέπεμψε τον πλοίαρχο και τον πρώτο μηχανικό του πετρελαιοφόρου να δικαστούν την Πέμπτη, από το τριμελές πλημμελειοδικείο. Το «ΛΑΣΣΑΙΑ» έχει κατασχεθεί και βρίσκεται αυτή στη στιγμή στη θαλάσσια περιοχή ανοιχτά του Ασπροπύργου.

Σε ό,τι αφορά την απάντληση καυσίμων από τις δεξαμενές του «ΑΓ. ΖΩΝΗ», το πρωί της Πέμπτης θα προσεγγίσει το σημείο του ναυαγίου άλλο δεξαμενόπλοιο, ώστε να συνεχιστεί η διαδικασία.

www.iefimerida.gr/news/363907/sta-malaka-ploiarhos-kai-mihanikos-toy-lassaia-dioxi-gia-plimmelima-gia-ta-lathraia]http://www.iefimerida.gr/news/363907/sta-malaka-ploiarhos-kai-mihanikos-toy-lassaia-dioxi-gia-plimmelima-gia-ta-lathraia[/url]
 
OP
OP
giatioxi

giatioxi

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
11 Αυγ 2016
Μηνύματα
10.018
Κριτικές
1
Like
353
Πόντοι
186
Ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Ναυτικής Ασφάλειας «αδειάζει» τον Κουρουμπλή: Όχι ένα... 16 πλοία πάντοτε διαθέσιμα!

EMSA: «Είναι stand by και διαθέσιμα 24 ώρες μετά την υποβολή αιτήματος» - Ο υπουργός Ναυτιλίας είχε δηλώσει ότι το απορρυπαντικό σκάφος που ενεργοποιείται στο πλαίσιο παροχής βοήθειας από τον EMSΑ, με εξοπλισμό αντιμετώπισης πετρελαιοκηλίδων, βρισκόταν σε αποστολή

«O Ευρωπαϊκός Οργανισμός Ναυτικής Ασφάλειας (EMSA) διαθέτει για τα κράτη μέλη της ΕΕ 16 πλοία τα οποία είναι stand by και είναι διαθέσιμα 24 ώρες μετά την υποβολή αιτήματος από τη χώρα μέλος και την υπογραφή συμβολαίου με την εκάστοτε κυβέρνηση».


Τα παραπάνω ανέφερε σήμερα, μιλώντας στον ΣΚΑΙ, η εκπρόσωπος Τύπου του EMSA, Radina Russeva δίνοντας νέα στοιχεία σχετικά με την συζήτηση που έχει ανοίξει για την κινητοποίηση της κρατικής μηχανής και του αρμόδιου υπουργείου, προκειμένου να αντιμετωπιστούν οι συνέπειες από το ναυάγιο του Αγία Ζώνη ΙΙ και να περιοριστεί η ρύπανση του Σαρωνικού.

Η εκπρόσωπος Τύπου του EMSA ανέφερε επίσης πως το αίτημα της Ελλάδας προς τον Οργανισμό έφτασε στις 12 Σεπτεμβρίου αργά το βράδυ, και τόνισε παράλληλα πως υπάρχουν πάντοτε 16 πλοία stanby τα οποία είναι διαθέσιμα 24 ώρες μετά την υποβολή αιτήματος από τη χώρα μέλος και την υπογραφή συμβολαίου με την εκάστοτε κυβέρνηση. 
Η επισήμανση της αυτή προκάλεσε και νέα αντίδραση της Νέας Δημοκρατίας, η οποία επανέλαβε το αίτημα της για παραίτηση του Παναγιώτη Κουρουμπλή, καθώς, όπως σημείωσε, ο υπουργός... ψεύδεται.

Η κυρία Russeva σημειώνει, σύμφωνα πάντα με τον ΣΚΑΙ, πως το αίτημα από κάθε χώρα μέλος γίνεται μέσα από τον μηχανισμό Thesis, ο οποίος έχει έδρα στις Βρυξέλλες και στην περίπτωση της χώρας μας το αίτημα κατατέθηκε από την ελληνική πολιτεία στις 12 Σεπτεμβρίου.

Σε ερώτηση για το κατά πόσο είναι δυνατό να γίνει αποδεκτό το αίτημα μίας χώρας όταν το κοντινότερο διαθέσιμο πλοίο του EMSA είναι σε αποστολή, η εκπρόσωπος Τύπου σημείωσε πως δεν έχει καμία σχέση η αποστολή πλοίου με τις εργασίες που εκτελούνται, καθώς υπάρχουν 16 πλοία σε όλη την Ευρώπη, πάντοτε διαθέσιμα.

Αναλύοντας τον τρόπο με τον οποίο τελικώς έγινε η επικοινωνία από την πλευρά της χώρας μας η κυρία Russeva σημειώνει πως το ελληνικό αίτημα στον μηχανισμό Thesis μέσω της Γενικής Διεύθυνσης Ευρωπαϊκής Πολιτικής Προστασίας και Επιχειρήσεων Ανθρωπιστικής Βοήθειας (DG ECHO) κατατέθηκε την 12 Σεπτεμβρίου και στον EMSA έφτασε αργά το βράδυ της ίδιας ημέρας. Το συμβόλαιο με την ελληνική πλευρά για την χορήγηση πλοίου έχει υπογραφεί στις 01:17 τα ξημερώματα της 13ης Σεπτεμβρίου και το πλοίο ξεκίνησε να επιχειρεί στις 11:00 π.μ (ώρα Ελλάδος).

Η εκπρόσωπος Τύπου της EMSA σημειώνει τέλος πως μετά την υπογραφή του συμβολαίου είναι απόλυτη ευθύνη της εκάστοτε κυβέρνησης (στην προκειμένη περίπτωση της Ελληνικής) το πώς θα διαθέσει το συγκεκριμένο πλοίο και ποιο σχέδιο θα ακολουθήσει για την καταπολέμηση του ζητήματος που έχει προκύψει.

Ανακοίνωση από τη ΝΔ

Το Γραφείο Τύπου της Νέας Δημοκρατίας, σε ανακοίνωση που εξέδωσε, επεσήμανε:

«Μετά την σημερινή επιβεβαίωση της Εκπροσώπου Τύπου του Ευρωπαϊκού Μηχανισμού Θαλάσσιας Ασφάλειας (ΕΜSA), κυρίας Russeva, ότι η Κυβέρνηση έστειλε το αίτημα συνδρομής το βράδυ της 12ης Σεπτεμβρίου, ο κ. Κουρουμπλής είναι ψεύτης με σφραγίδα και αναμένουμε την παραίτησή του».

Υπενθυμίζεται ότι ο κ. Κουρουμπλής, απευθυνόμενος στον πρόεδρο της ΝΔ, κατά την ενημέρωση του υπουργού Ναυτιλίας στην Ειδική Επιτροπή Προστασίας του Περιβάλλοντος της Βουλής για την αντιμετώπιση της θαλάσσιας ρύπανσης στον Σαρωνικό από τη βύθιση του δεξαμενόπλοιου «Αγία Ζώνη ΙΙ», είχε δηλώσει ότι το απορρυπαντικό σκάφος που ενεργοποιείται στο πλαίσιο παροχής από τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό για την Ασφάλεια στη Θάλασσα EMSΑ (European Maritime Safety Agency), με εξοπλισμό αντιμετώπισης πετρελαιοκηλίδων, βρισκόταν σε αποστολή...

Απάντηση Κουρουμπλή

Από το υπουργείο Ναυτιλίας εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση-απάντηση του Παναγιώτη Κουρουμπλή: «Οι δηλώσεις της εκπροσώπου Τύπου της EMSA Radina Russeva, όπως δημοσιεύονται στο διαδίκτυο,  επιβεβαιώνουν ότι ο κ. Μητσοτάκης δεν είναι καλά ενημερωμένος».

»Αποδεικνύουν ότι το ελληνικό αίτημα προς την EMSA κατατέθηκε στις 12 Σεπτεμβρίου και όχι στις 13 όπως υποστηρίζει τόσες ημέρες ο κ. Μητσοτάκης. Δηλαδή κατατέθηκε δύο ημέρες μετά το ναυάγιο και όχι τέσσερις όπως λέει ο αρχηγός της Ν.Δ. Θυμίζουμε  στον  κ. Μητσοτάκη ότι  το ναυάγιο έγινε την Κυριακή 10 Σεπτεμβρίου και όχι το Σάββατο 9 Σεπτεμβρίου».
 
»Σε ότι αφορά τα 16 πλοία που είναι διαθέσιμα, ανά πάσα στιγμή, αρκεί να σκεφτεί κανείς, ποιο πλοίο είναι προτιμότερο. Αυτό που είναι ήδη στην Ελλάδα ή το πιο κοντινό στην Ελλάδα, το οποίο ήταν στη Μάλτα και με την ιλιγγιώδη ταχύτητα των 10 κόμβων  που αναπτύσσει,  θα ερχόταν σε  3,5 ημέρες;».

»Προφανώς το ελληνικό πλοίο, το οποίο ανέλαβε υπηρεσία,  αμέσως μόλις τελείωσε την αποστολή που εκτελούσε».

www.protothema.gr/greece/article/715302/ohi-ena-alla-dekaexi-ploia-ehei-amesa-diathesima-o-emsa/]http://www.protothema.gr/greece/article/715302/ohi-ena-alla-dekaexi-ploia-ehei-amesa-diathesima-o-emsa/[/url]
 
OP
OP
giatioxi

giatioxi

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
11 Αυγ 2016
Μηνύματα
10.018
Κριτικές
1
Like
353
Πόντοι
186
Όλο και πιο σκοτεινή ιστορία η πετρελαιοκηλίδα και τα δεξαμενόπλοια στο Σαρωνικό

Πώς συνδέεται το δεξαμενόπλοιο που βυθίστηκε με εκείνο που έκανε την απάντληση πετρελαίου και βρέθηκε με λαθραία καύσιμα στα διπύθμενα - Γιατί βυθίστηκε τελικά το «Αγία Ζώνη», ενώ ήταν αγκυροβολημένο - Τα σενάρια που εξετάζουν οι αρχές

Πόλεμος συμφερόντων, έντονες οσμές λαθραίας διακίνησης πετρελαίου και εταιρείες ανεφοδιασμού καυσίμων που συνεργάζονται από παλιά συνθέτουν την εικόνα του ναυαγίου στη Σαλαμίνα και την πρόκληση της οικολογικής καταστροφής.


Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Η πλευρά του Θεόδωρου Κουντούρη πλοιοκτήτη του «Αγία Ζώνη ΙΙ» αφήνει τις τελευταίες ημέρες να εννοηθεί ότι το πλοίο του μπορεί να έπεσε θύμα ανταγωνιστών. Και αυτό γιατί ο πλοιοκτήτης, είχε κλείσει αρχίσει να κινείται ως προμηθευτής μόνος του τον τελευταίο καιρό κλείνοντας καλά συμβόλαια με ναυτιλιακές ξένων συμφερόντων και εταιρείες μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων τα λεγόμενα containerships. Το «Αγία Ζώνη ΙΙ», αγκυροβολημένο νότια της νήσου Αταλάντης, περίμενε από το Σάββατο 9 Σεπτεμβρίου, λίγες ώρες πριν βυθιστεί, τέσσερα containerships. Κάποια από αυτά είναι της Hapag Loyd ενώ συνεργασία υπάρχει και με την Evergreen. Υπολογίζεται ότι η εταιρεία του Θόδωρου Κουντούρη έχει κλείσει συμβόλαια για προμήθεια πετρελαίου συνολικής ποσότητας άνω των 200.000 τόνων.
Η Evergreen είναι από τις μεγαλύτερες εταιρείες liners στον κόσμο και συμμετέχει στη συμμαχία των κολοσσών της OCEAN Alliance. Σε αυτή εκτός από την Evergreen συμμετέχει η γαλλικών συμφερόντων CMA-CMG, η Cosco και η Orienet Overseas.

Αυτή είναι η μία όψη του νομίσματος για να δικαιολογήσει την εισροή ύδατος στο μηχανοστάσιο του «Αγία Ζώνη ΙΙ» μέσω των σωληνώσεων που ψύχουν τις μηχανές και απορροφούν τεράστιες ποσότητες νερού.

Το άλλο σενάριο που κυκλοφορεί από χθες αφήνει υπονοούμενα, ότι «ενδέχεται» να ανοίχτηκαν οι βάνες εισρόφησης για να μπει θαλασσινό νερό από τις ειδικές σωληνώσεις και να ισοσταθμίσει το κενό που υπήρχε στο φορτίο πετρελαίου, το οποίο έπρεπε, σύμφωνα με τα χαρτιά, να υπάρχει στο πλοίο. Στη συνέχεια, εικάζεται ότι «κόλλησε» το σύστημα και δεν μπορούσαν να κλείσουν οι βάνες και να αποτρέψουν την ανεξέλεγκτη ροή του ύδατος στο εσωτερικό του πλοίου, το οποίο τελικά βυθίστηκε.

Όλα τα σενάρια βρίσκονται υπό διερεύνηση από τις Αρχές στο πλαίσιο της προανάκρισης.

Ο ρόλος του δεξαμενόπλοιου «Lassea»

Όσο αφορά το δεξαμενόπλοιο «Lassea», που μέχρι την περασμένη Τρίτη έκανε απάντληση πετρελαιοειδών από τις δεξαμενές του «Αγία Ζώνη ΙΙ», βρίσκεται κατασχεμένο στα διυλιστήρια των ΕΛΠΕ στο πλαίσιο έρευνας για λαθρεμπορία.

Ανήκει στην εταιρεία Mare Hellas. Οι τελωνειακές αρχές μετά από έλεγχο εντόπισαν περίπου 55 τόνους πετρελαίου το οποίο δεν μπορούσε να δικαιολογηθεί με βάση τα παραστατικά. Τα καύσιμα εντοπίστηκαν στα διπύθμενα του πλοίου. Ο έλεγχος έγινε όταν το δεξαμενόπλοιο κατέπλευσε στα διυλιστήρια για να παραδώσει το πετρέλαιο που έιχε απαντλήσει από το ναυαγισμένο πλοίο.

Η εταιρεία δήλωσε στο υπουργείο Ναυτιλίας ότι υπήρχε διαρροή από τις δεξαμενές του πλοίου προς τους χώρους όπου βρίσκονται τα σεντινόνερα όπου και βρέθηκε η ποσότητα των καυσίμων.

Μεταξύ των πλοιοκτήτριων εταιρειών τόσο του «Αγία Ζώνη ΙΙ» όσο και του «Lassea» υπάρχει συνεργασία χρόνων, αφού κατά καιρούς η μία πουλούσε πλοία στην άλλη ενώ και οι δύο έκαναν τις επισκευές τους στα ναυπηγεία του Ομίλου Σπανόπουλου που έχει αναλάβει την απορρύπανση των ακτών από τις πετρελαιοκηλίδες.


Αναμένοντας το δεξαμενόπλοιο NEDA

Στο μεταξύ σήμερα το πρωί αναμένεται ο κατάπλους του δεξαμενόπλοιου NEDA για να συνεχιστεί η απάντληση του πετρελαίου από το ναυάγιο. Το δεξαμενόπλοιο φέρεται να ανήκει στον πλοιοκτήτη του «Lassea» και έρχεται από την Καβάλα. Το έχει ναυλώσει ο Θεόδωρος Κουντούρης και αυτό.

Σύμφωνα με πληροφορίες το «Lassea» ανήκει σε συμφέροντα πλοιοκτήτη του οποίου το 2012 είχε βυθιστεί ανεφοδιαστικό δεξαμενόπλοιο στον κόλπο της Ελευσίνας, όπου έχασε τη ζωή του ο καπετάνιος του.

Επρόκειτο για το δεξαμενόπλοιο – ανεφοδιαστικό «Αλφα Ι» υπό ελληνική σημαία και πλήρωμα 11 Ελληνες, το οποίο  βυθίστηκε στις 5 Μαρτίου του  2012. Σύμφωνα με τους αξιωματικούς του Λιμενικού, το πλοίο προσέκρουσε  σε υπάρχον ναυάγιο με αποτέλεσμα τη βύθισή του μέχρι το ύψος της πλώρης.

Το δεξαμενόπλοιο είχε αποπλεύσει  από το αγκυροβόλιο των Ελληνικών Πετρελαίων Ασπροπύργου έμφορτο με 1.800 τόνους μαζούτ και 200 τόνους πετρέλαιο κίνησης και επρόκειτο να εφοδιάσει το πλοίο «Φαβόλα», σημαίας Ιταλίας, στο αγκυροβόλιο της Ελευσίνας.

Ο 48χρονος πλοίαρχος παρέμεινε πάνω στο πλοίο μέχρι την τελευταία στιγμή καταβάλλοντας κάθε δυνατή προσπάθεια να το σώσει, με αποτέλεσμα να  πνιγεί. Τελικά, όμως, βρέθηκε νεκρός από δύτες της Μονάδας Υποβρυχίων Αποστολών του Λιμενικού.


Στο Μονομελές οι συλληφθέντες
Σήμερα θα δικαστούν από το Μονομελές πλημμελειοδικείο Πειραιά ο πλοίαρχος και ο α΄μηχανικός του «Lassea» για παραβίαση  του τελωνειακού κώδικα  για λαθρεμπορία καυσίμων άσκησε η εισαγγελία Πειραιά.
www.protothema.gr/greece/article/715405/i-skoteini-istoria-tis-petrelaiokilidas-kai-ton-dexamenoploion-ston-saroniko/]http://www.protothema.gr/greece/article/715405/i-skoteini-istoria-tis-petrelaiokilidas-kai-ton-dexamenoploion-ston-saroniko/[/url]
 

Συνημμένα

  • Han.jpg
    Han.jpg
    96,7 KB · Εμφανίσεις: 23
OP
OP
giatioxi

giatioxi

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
11 Αυγ 2016
Μηνύματα
10.018
Κριτικές
1
Like
353
Πόντοι
186
Η απόλυτη εμπλοκή με το ναυάγιο: Ο Κουρουμπλής έφτασε ως τον Άρειο Πάγο αλλά δεν βρίσκει πλοίο να συνεχίσει την απάντληση πετρελαίου!

Άμεσος είναι ο κίνδυνος δεύτερης οικολογικής καταστροφής για τον Σαρωνικό από τους 700 τόνους μαζούτ, που υπολογίζεται ότι βρίσκονται ακόμα στα αμπάρια του βυθισμένου δεξαμενόπλοιου «Αγία Ζώνη ΙΙ», καθώς από χθες το μεσημέρι έχει σταματήσει η απάντληση και δεν βρίσκεται άλλο πλοίο να την συνεχίσει.

Το προηγούμενο πλοίο, το «Λασσαία» αποχώρησε, καθώς είχαν λήξει τα προσωρινά πιστοποιητικά αξιοπλοΐας και στη συνέχεια κατασχέθηκε για λαθρεμπορία καυσίμων, ενώ συνελήφθησαν ο πλοίαρχος και ο Α’ μηχανικός.

Ο πλοιοκτήτης του «Αγία Ζώνη ΙΙ», Θ. Κουντούρης, και η ανάδοχος εταιρεία για την αντιρρύπανση, που με βάση τον νόμο έχουν την ευθύνη να βρουν πλοίο δεν το έκαναν, παρά τις πιέσεις του υπουργείου Ναυτιλίας και του Λιμενικού, που τους διεμήνυαν: «...κόψτε τον λαιμό σας, βρείτε πλοίο, έχετε την ευθύνη».

Επιβεβαιώνοντας απολύτως το ρεπορτάζ του realfm και του Real.gr, που ανέδειξε το πρόβλημα από το μεσημέρι της Τετάρτης – και παρά τις περί του αντιθέτου διαβεβαιώσεις του υπουργείου Ναυτιλίας και του Λιμενικού, που έλεγαν με δηλώσεις και ανακοινώσεις ότι δήθεν βρέθηκε νέο πλοίο, είναι εν πλω και θα βρίσκεται στο σημείο του ναυαγίου το πρωί της Πέμπτης – έσκασε η... βόμβα!

Ο υπουργός Ναυτιλίας Παναγιώτης Κουρουμπλής, παραδεχόμενος οτι υπάρχει πρόβλημα και δεν έχει βρεθεί πλοίο, αναγκάστηκε να επικοινωνήσει με την εισαγγελέα του Αρείου Πάγου Ξένη Δημητρίου και να ζητήσει την παρέμβασή της, λέγοντας ότι ο πλοιοκτήτης του «Αγία Ζώνη ΙΙ» έχει αντιρρήσεις με τις προτάσεις που γίνονται για συγκεκριμένα πλοία απάντλησης και ζητεί να μεταβούν άλλες εταιρίες.

Σύμφωνα με τα όσα μετέδωσε στον realfm ο διευθυντής ειδήσεων του σταθμού Νίκος Στραβελάκης στην εκπομπή του Κωνσταντίνου Λαβίθη, η εισαγγελέας δήλωσε αναρμόδια και η διαδικασία είναι στον αέρα.

Το υπ. Ναυτιλίας εξετάζει ενδιάμεση λύση απόλυτης ανάγκης, χωρίς να έχει βρεθεί πλοίο για την άντληση του πετρελαίου, ενώ ειδικοί προειδοποιούν ότι το γεμάτο ρηγματώσεις βυθισμένο δεξαμενόπλοιο μπορεί ανά πάσα στιγμή να υποστεί νέο ρήγμα και να διαρρεύσει το πετρέλαιο στη θάλασσα, με ανυπολόγιστες συνέπειες για τον ήδη βεβαρημένο Σαρωνικό.

Σε επικοινωνία του Real.gr με τον αρμόδιο υπουργό, ο Π. Κουρουμπλής είπε ότι έδωσε εντολή στον λιμενάρχη να σπεύσει αμέσως η εισαγγελία Πειραιά, ζητώντας να δοθεί παραγγελία στον ιδιοκτήτη του «Αγία Ζώνη ΙΙ», να βρει πλοίο για να συνεχίσει την απάντληση από το ναυάγιο.

www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=635607&catID=3]http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=635607&catID=3[/url]
 

Οξαποδω

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Αυγ 2009
Μηνύματα
3.924
Κριτικές
25
Like
11.779
Πόντοι
14.615
Η απόλυτη εμπλοκή με το ναυάγιο: Ο Κουρουμπλής έφτασε ως τον Άρειο Πάγο αλλά δεν βρίσκει πλοίο να συνεχίσει την απάντληση πετρελαίου!

Άμεσος είναι ο κίνδυνος δεύτερης οικολογικής καταστροφής για τον Σαρωνικό από τους 700 τόνους μαζούτ, που υπολογίζεται ότι βρίσκονται ακόμα στα αμπάρια του βυθισμένου δεξαμενόπλοιου «Αγία Ζώνη ΙΙ», καθώς από χθες το μεσημέρι έχει σταματήσει η απάντληση και δεν βρίσκεται άλλο πλοίο να την συνεχίσει.

Το προηγούμενο πλοίο, το «Λασσαία» αποχώρησε, καθώς είχαν λήξει τα προσωρινά πιστοποιητικά αξιοπλοΐας και στη συνέχεια κατασχέθηκε για λαθρεμπορία καυσίμων, ενώ συνελήφθησαν ο πλοίαρχος και ο Α’ μηχανικός.

Ο πλοιοκτήτης του «Αγία Ζώνη ΙΙ», Θ. Κουντούρης, και η ανάδοχος εταιρεία για την αντιρρύπανση, που με βάση τον νόμο έχουν την ευθύνη να βρουν πλοίο δεν το έκαναν, παρά τις πιέσεις του υπουργείου Ναυτιλίας και του Λιμενικού, που τους διεμήνυαν: «...κόψτε τον λαιμό σας, βρείτε πλοίο, έχετε την ευθύνη».

Επιβεβαιώνοντας απολύτως το ρεπορτάζ του realfm και του Real.gr, που ανέδειξε το πρόβλημα από το μεσημέρι της Τετάρτης – και παρά τις περί του αντιθέτου διαβεβαιώσεις του υπουργείου Ναυτιλίας και του Λιμενικού, που έλεγαν με δηλώσεις και ανακοινώσεις ότι δήθεν βρέθηκε νέο πλοίο, είναι εν πλω και θα βρίσκεται στο σημείο του ναυαγίου το πρωί της Πέμπτης – έσκασε η... βόμβα!

Ο υπουργός Ναυτιλίας Παναγιώτης Κουρουμπλής, παραδεχόμενος οτι υπάρχει πρόβλημα και δεν έχει βρεθεί πλοίο, αναγκάστηκε να επικοινωνήσει με την εισαγγελέα του Αρείου Πάγου Ξένη Δημητρίου και να ζητήσει την παρέμβασή της, λέγοντας ότι ο πλοιοκτήτης του «Αγία Ζώνη ΙΙ» έχει αντιρρήσεις με τις προτάσεις που γίνονται για συγκεκριμένα πλοία απάντλησης και ζητεί να μεταβούν άλλες εταιρίες.

Σύμφωνα με τα όσα μετέδωσε στον realfm ο διευθυντής ειδήσεων του σταθμού Νίκος Στραβελάκης στην εκπομπή του Κωνσταντίνου Λαβίθη, η εισαγγελέας δήλωσε αναρμόδια και η διαδικασία είναι στον αέρα.

Το υπ. Ναυτιλίας εξετάζει ενδιάμεση λύση απόλυτης ανάγκης, χωρίς να έχει βρεθεί πλοίο για την άντληση του πετρελαίου, ενώ ειδικοί προειδοποιούν ότι το γεμάτο ρηγματώσεις βυθισμένο δεξαμενόπλοιο μπορεί ανά πάσα στιγμή να υποστεί νέο ρήγμα και να διαρρεύσει το πετρέλαιο στη θάλασσα, με ανυπολόγιστες συνέπειες για τον ήδη βεβαρημένο Σαρωνικό.

Σε επικοινωνία του Real.gr με τον αρμόδιο υπουργό, ο Π. Κουρουμπλής είπε ότι έδωσε εντολή στον λιμενάρχη να σπεύσει αμέσως η εισαγγελία Πειραιά, ζητώντας να δοθεί παραγγελία στον ιδιοκτήτη του «Αγία Ζώνη ΙΙ», να βρει πλοίο για να συνεχίσει την απάντληση από το ναυάγιο.

www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=635607&catID=3]http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=635607&catID=3[/url]
Αυτές είναι ειδήσεις από το Νότιο Σουδάν.
 
OP
OP
giatioxi

giatioxi

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
11 Αυγ 2016
Μηνύματα
10.018
Κριτικές
1
Like
353
Πόντοι
186
Μετά από 10 ημέρες συνεχούς προσπάθειας απορρύπανσης από την πετρελαιοκηλίδα που μόλυνε το Σαρωνικό και τις αποκαρδιωτικές εικόνες των παραλιών της Αττικής, η εικόνα είναι, τουλάχιστον επιφανειακά, σαφώς καλύτερη.

Το CNN Greece, με σκάφος του λιμενικού, διένυσε το παραλιακό μέτωπο της Αττικής, ξεκινώντας από τη Σαλαμίνα και στη συνέχεια προχώρησε έως το ύψος της Βουλιαγμένης.

Η εικόνα που είδαμε ήταν παράδοξη και μερικές στιγμές σουρεαλιστική, αφού την ώρα που τα απορρυπαντικά σκάφη αντλούσαν πετρέλαιο από τη θάλασσα, λουόμενοι απολάμβαναν τις βουτιές τους αμέριμνοι αγνοώντας κάθε προειδοποίηση να μη βουτήξουν.

Όπως δήλωσαν λιμενικοί στο CNN Greece, τα φράγματα αποτροπής εξάπλωσης της πετρελαιοκηλίδας στήθηκαν από τις πρώτες πρωινές ώρες μετά το ναυάγιο και στη συνέχεια ακολούθησε η προσπάθεια στεγανοποίησης.

Μεγάλο μέρος του μαζούτ έχει απαντληθεί, μέχρι χθες περίπου 1.550 κυβικά φορτίου, που αποτελείται κυρίως από πετρελαιοειδή και νερό, ενώ στην επιφάνεια της θάλασσας, φαίνεται κατά τόπους, φιλμ πετρελαίου, που τα συνεργεία καθαρίζουν από τις ακτές.

Τα μέσα που επιχειρούν στις θαλάσσιες περιοχές όπου παρατηρείται διάσπαρτη ρύπανση, είναι 4 απορρυπαντικά σκάφη του Λιμενικού και 7 ιδιωτικά, αλλά και αρκετά σκάφη της αναδόχου εταιρείας που εκτελούν εργασίες ανάπτυξης, ευθέτησης πλωτών φραγμάτων και περισυλλογής.

Παρότι αρκετές ομάδες εθελοντών έχουν προσφέρει τη βοήθειά τους, στις παραλίες της Αττικής επιχειρούν ειδικές ομάδες εταιριών, ενώ οι εθελοντές προφέρουν μόνο κατόπιν συνεννόησης μαζί τους και με την Τοπική Αυτοδιοίκηση.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα, με μεγάλη διαρροή μαζούτ, είχε καταγραφεί στον Άγιο Κοσμά και στη Γλυφάδα την Τετάρτη 13 Σεπτεμβρίου, αφού ο καιρός παρέσυρε την πετρελαιοκηλίδα σε αυτά τα σημεία, ενώ αργότερα το Σάββατο 16 του μήνα, το μεγαλύτερο πρόβλημα εντοπιζόταν στο Λαγονήσι και προς το Σούνιο.

Στο παραλιακό μέτωπο, από Σαρωνίδα μέχρι τον επιβατηγό λιμένα Πειραιά, δεν παρατηρείται σημαντική ρύπανση ενώ διάσπαρτα υπάρχουν κατάλοιπα μαζούτ που δεν έχουν μέγεθος μεγαλύτερο από αυτό ενός νομίσματος. 

Στη περιοχή της μαρίνας της Ζέας δεν καταγράφηκε επιφανειακή ρύπανση.

Παράλληλα, συνεχίζονται οι εργασίες απορρύπανσης από συνεργείο της αναδόχου εταιρείας στον όρμο «Αφροδίτης», όπου παραμένει απορροφητικό φράγμα και λοιπά απορροφητικά υλικά. Στην περιοχή της Σχολής Ναυτικών Δοκίμων παραμένει πλωτό φράγμα, ενώ συνεχίζονται οι εργασίες καθαρισμού με απορροφητικά υλικά.

Στη Φρεαττύδα πραγματοποιήθηκε καθαρισμός της παραλίας αλλά της βραχώδους ακτογραμμής.

Στη θαλάσσια περιοχή Παλαιού Φαλήρου η κατάσταση φαίνεται βελτιωμένη.

www.cnn.gr/news/ellada/story/98181/aytopsia-cnn-greece-sto-paraliako-metopo-tis-attikis-ti-eidame]http://www.cnn.gr/news/ellada/story/98181/aytopsia-cnn-greece-sto-paraliako-metopo-tis-attikis-ti-eidame[/url]


 
OP
OP
giatioxi

giatioxi

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
11 Αυγ 2016
Μηνύματα
10.018
Κριτικές
1
Like
353
Πόντοι
186
Δεν εμφανίστηκαν οι λιμενικοί που είναι μάρτυρες στη δίκη για το «Lassea»

Τέσσερις βασικοί μάρτυρες κατηγορίας δεν εμφανίστηκαν σήμερα στο Τριμελές Πλημμελειοδικείο Πειραιά, ώστε να καταθέσουν για την υπόθεση με τα λαθραία καύσιμα που βρέθηκαν στο δεξαμενόπλοιο που συμμετείχε στην επιχείρηση απάντλησης των πετρελαιοειδών από το «Αγία Ζώνη ΙΙ»

Τέσσερις βασικοί μάρτυρες κατηγορίας από το Λιμενικό Σώμα και την τελωνειακή αρχή δεν εμφανίστηκαν σήμερα στο Τριμελές Πλημμελειοδικείο Πειραιά, προκειμένου να καταθέσουν για την υπόθεση με τα λαθραία καύσιμα που, σύμφωνα με τις λιμενικές αρχές, βρέθηκαν στο δεξαμενόπλοιο "Lassea", το οποίο συμμετείχε στην επιχείρηση απάντλησης των πετρελαιοειδών από το ναυαγισμένο «Αγία Ζώνη ΙΙ».


Σύμφωνα πάντως με πηγές του υπουργείου Οικονομικών, οι τελωνειακοί δεν είχαν κληθεί, για να καταθέσουν.
Η εκδίκαση αναμένεται να συνεχιστεί αύριο. Ο πλοίαρχος και ο α' μηχανικός του "Lassea” κατηγορούνται για παραβίαση τελωνειακού κώδικα για λαθρεμπορία καυσίμων σε βαθμό πλημμελήματος.

Σύμφωνα με τη συνήγορο υπεράσπισης του καπετάνιου, δεν έχουν προσδιοριστεί ακόμα οι ποσότητες των πετρελαιοειδών μειγμάτων που βρέθηκαν στις δεξαμενές έρματος του πλοίου -δείγματα των οποίων έχουν σταλεί για ανάλυση.

Κατόπιν εισαγγελικής εντολής, τo "Lassea" θα αδειάσει τους 1.533 τόνους πετρελαιοειδών, που απαντλήθηκαν από το «Αγία Ζώνη ΙΙ», στις εγκαταστάσεις των ΕΛΠΕ, στον Ασπρόπυργο.

Υπενθυμίζεται ότι το «Lassea» όχι μόνο δεν είχε πιστοποιητικά, ενώ συμμετείχε στην επιχείρηση απάντλησης του πετρελαίου από το βυθισμένο δεξαμενόπλοιο «Αγία Ζώνη», αλλά βρέθηκε να έχει στις δεξαμενές του λαθραία καύσιμα!

Η ποσότητα καυσίμων, που εντοπίστηκε έπειτα από έλεγχο του Λιμενικού και για την οποία δεν υπήρχαν νόμιμα παραστατικά, ανέρχεται, σύμφωνα με πληροφορίες, σε 100 τόνους πετρελαίου!
Τα καύσιμα βρίσκονταν στα διπύθμενα του πλοίου και αμέσως μόλις έγινε ο έλεγχος, την Τρίτη, κατασχέθηκαν.

Η ποσότητα των λαθραίων καυσίμων εντοπίστηκε, όταν το  «Lassea» αποσύρθηκε από τη διαδικασία απάντλησης του μαζούτ από το βυθισμένο «Αγία Ζώνη» και πήγε στις εγκαταστάσεις των ΕΛΠΕ για να αδειάσει το περιεχόμενό του, αυτό δηλαδή που είχε αντλήσει από τις δεξαμενές του βυθισμένου δεξαμενόπλοιου.

Αφού βρέθηκαν τα λαθραία καύσιμα, συνελήφθησαν ο πλοίαρχος και ο α' μηχανικός του δεξαμενόπλοιου «Lassea», όπως προβλέπεται στις περιπτώσεις αυτές, ενώ η έρευνα του Λιμενικού βρίσκεται σε εξέλιξη.

www.protothema.gr/greece/article/715601/den-emfanistikan-oi-martures-sti-diki-gia-to-lassea/]http://www.protothema.gr/greece/article/715601/den-emfanistikan-oi-martures-sti-diki-gia-to-lassea/[/url]
 
OP
OP
giatioxi

giatioxi

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
11 Αυγ 2016
Μηνύματα
10.018
Κριτικές
1
Like
353
Πόντοι
186
Φωτογραφία-σοκ: Γυναίκα βγαίνει από τη θάλασσα του Παλαιού Φαλήρου καλυμμένη με πίσσα!

Υπενθυμίζεται ότι ο υπουργός Ναυτιλίας, Παναγιώτης Κουρουμπλής, έλεγε από την πρώτη στιγμή, παρά το μέγεθος του ναυαγίου -και του προβλήματος: «Γιατί να μην κάνει μπάνιο ο κόσμος;»

Μια εξαιρετικά «δυνατή» εικόνα ανέβασε στον λογαριασμό του στο Facebook ο φωτογράφος Max Gyselinck.


Η φωτογραφία κάνει ήδη τον γύρο των social media, εκθέτοντας για ακόμα μία φορά τους αρμόδιους -και ειδικά τον υπουργό Ναυτιλίας, Παναγιώτη Κουρουμπλή, που είχε πει ότι δεν «βλέπει» γιατί να μην κολυμπάει ο κόσμος στις παραλίες.

Και αυτό, καθώς έχει τραβηχτεί στο Παλαιό Φάληρο και δείχνει μία γυναίκα, η οποία έχει μόλις βγει από τη θάλασσα, με το σώμα και τα χέρια της να έχουν καλυφθεί με πίσσα, εξαιτίας του μαζούτ που διέρρευσε στον Σαρωνικό μετά το ναυάγιο του μικρού δεξαμενόπλοιου «Αγία Ζώνη ΙΙ».

Η φωτογραφία τραβήχτηκε χθες, 20 Σεπτεμβρίου, την ώρα που, σύμφωνα με την ενημέρωση του υπουργείου Ναυτιλίας για τις εργασίες απορρύπανσης των ακτών, «στη θαλάσσια περιοχή Παλαιού Φαλήρου η κατάσταση παρουσιάζεται σταθερά βελτιωμένη. Παραμένουν τα πλωτά φράγματα που έχουν τοποθετηθεί στην περιοχή, ενώ επιχείρησε συνεργείο τεσσάρων (04) ατόμων, τα οποία πλέον επιχειρούν στη θέση Μπάτη Αλίμου».

Η φωτογραφία έγινε δεκτή στο Διαδίκτυο με ποικίλα σχόλια, τόσο για την «υποκρισία» των Αρχών, που επιχείρησαν από την πρώτη στιγμή να «κουκουλώσουν» το μέγεθος του προβλήματος, όσο και για την «βλακεία» ορισμένων ανθρώπων, οι οποίοι, μολονότι γνωρίζουν τι έχει συμβεί στον Σαρωνικό, επιμένουν να... απολαμβάνουν τις βουτιές τους, θέτοντας σε κίνδυνο ακόμα και την ίδια τους τη ζωή...

Όσο για τον φωτογράφο; Ο Max Gyselinck είναι γεννημένος στο Βέλγιο, τον Μάρτιο του 1977. Μεγάλωσε στις Βρυξέλλες και εργάζεται ως «freelance» φωτορεπόρτερ στην Αθήνα, ενώ στο παλμαρέ του ξεχωρίζουν δημοσιεύσεις σε μεγάλα διεθνή ΜΜΕ, όπως η γαλλική εφημερίδα Le Monde κ.ά.

www.protothema.gr/greece/article/715563/fotografia-sok-gunaika-vgainei-apo-ti-thalassa-tou-palaiou-falirou-kalummeni-me-pissa/]http://www.protothema.gr/greece/article/715563/fotografia-sok-gunaika-vgainei-apo-ti-thalassa-tou-palaiou-falirou-kalummeni-me-pissa/[/url]
 

Συνημμένα

  • Im.jpg
    Im.jpg
    165,4 KB · Εμφανίσεις: 46

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom