Νέα

Περί δημοσίων υπαλλήλων

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα mabillon
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 5K
  • Εμφανίσεις 147K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (0 μέλη και 4 επισκέπτες)

να καταργηθει η μονιμοτητα στο δημοσιο?τι λετε?

  • τωρα αμεσωσ!οθστ να απολιονται οι αχρηστοι τεμπελιδεσ!

    Ψήφοι: 215 74,9%
  • οχι ποτε!να ριζωσοθν

    Ψήφοι: 72 25,1%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    287

NIK DANDOLO(1)

Μέλος
Εγγρ.
20 Ιουν 2012
Μηνύματα
2.882
Κριτικές
4
Like
29
Πόντοι
16
Χωρις να σημαινει οτι οι δημοσιοι υπαλληλοι το Καναδα εχουν καμια σχεση με της Ελλαδας, τα νουμερα ειναι πολυ διαφορετικα απο αυτα που παραθετεις...

Καμια σχεση εννοειται με μονιμοτητα, προνομοια, υψηλους μισθους και ξυσιμο αρχιδιων...
:rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon:
 

serapis

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Μαΐ 2006
Μηνύματα
1.673
Κριτικές
31
Like
7
Πόντοι
2.007
Αγαπητέ " HALCON " ,η λύση είναι μόνο μία : Το σήμα που είναι κάτω από το nickname σου. Καί μόνο αυτή. Με τους πολιτικούς η κατάσταση θα διαιωνίζεται. SERAPIS.
 

pezoporos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Ιουν 2009
Μηνύματα
5.571
Κριτικές
8
Like
3.402
Πόντοι
786
Αθήνα 26.11.2012
  Αρ. πρωτ.: 139

ΠΡΟΣ: Τον κ. ΥΦΥΠΟΥΡΓΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ κ. ΓΕΩΡΓΙΟ ΜΑΥΡΑΓΑΝΗ,
Καρ. Σερβίας 10, Αθήνα

ΘΕΜΑ: ΝΟΜΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΨΗΦΙΣΗ ΤΟΥ ΜΕΣΟΠΡΟΘΕΣΜΟΥ      ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΘΕΣΗ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΣΕ ΑΥΤΟΔΙΚΑΙΗ ΑΡΓΙΑ

Αξιότιμε κύριε Υφυπουργέ,
Με τις πρόσφατα ψηφισμένες διατάξεις της περίπτωσης 1 της υποπαραγράφου Ζ.3 του άρθρου πρώτου του Ν. 4093/2012 (ΦΕΚ 222/τ.Α’/12-11-2012) αυξάνονται και διευρύνονται οι περιπτώσεις, κατά τις οποίες οι υπάλληλοι τίθενται σε αυτοδίκαιη αργία.
Συγκεκριμένα, στο υποεδάφιο (ε) προβλέπεται ότι σε καθεστώς αυτοδίκαιης αργίας τίθενται οι υπάλληλοι «οι οποίοι έχουν παραπεμφθεί στο αρμόδιο πειθαρχικό συμβούλιο για τα παραπτώματα των περιπτώσεων α’, γ’, δ’. ε’, θ’, ι’, ιδ’, ιη’, κγ’, κδ’, κζ’ και κθ’ του άρθρου 107 του Ν. 3528/2007, όπως ισχύει, ή αντίστοιχα παραπτώματα του ίδιου άρθρου, όπως ίσχυε πριν την αντικατάστασή του με το άρθρο δεύτερο του ν. 4057/2012, ή αντίστοιχα παραπτώματα του προϊσχύοντος Υπαλληλικού Κώδικα (ν. 2683/1999)».
Διευκρινίζεται δε στη συνέχεια, ότι στην προαναφερθείσα περίπτωση η αργία αρχίζει από την κοινοποίηση στον υπάλληλο του παραπεμπτηρίου εγγράφου  (μετά τη διενέργεια Ε.Δ.Ε. από τον αρμόδιο Επιθεωρητή) και λήγει με την έκδοση της πρωτοβάθμιας πειθαρχικής απόφασης που τον απαλλάσσει ή του επιβάλλει ποινή διαφορετική από την οριστική ή προσωρινή παύση.
Αναφέρουμε δε ενδεικτικά, ότι μεταξύ των πειθαρχικών παραπτωμάτων, για τα οποία θα αρκεί πλέον και μόνη η παραπομπή στο πειθαρχικό συμβούλιο, για να τεθεί ο υπάλληλος σε αυτοδίκαιη αργία, είναι μεν: 
• Η παράβαση καθήκοντος,
• Η σοβαρή απείθεια,
• Η απόκτηση οικονομικού οφέλους,
• Η χρησιμοποίηση της δημοσιοϋπαλληλικής ιδιότητας ή πληροφοριών που κατέχει ο υπάλληλος λόγω της υπηρεσίας ή της θέσης του, για εξυπηρέτηση ιδιωτικών συμφερόντων του ίδιου ή τρίτων προσώπων,
• Η αδικαιολόγητη αποχή από την εκτέλεση των καθηκόντων,
αλλά και:
• Η μη τήρηση του υπαλληλικού ωραρίου,
• H παράλειψη του προϊσταμένου να ελέγξει την τήρηση του υπαλληλικού ωραρίου,
• Η ανάξια για υπάλληλο συμπεριφορά εντός αλλά και εκτός υπηρεσίας κ.λπ.

Όπως σας είναι γνωστό, στο Υπουργείο Οικονομικών, αποτελεί συχνό φαινόμενο η υποβολή μηνύσεων και αγωγών εκ μέρους των φορολογουμένων, οι οποίες στις περισσότερες περιπτώσεις αποδεικνύονται νομικά ή/και ουσιαστικά αβάσιμες και αναληθείς, όπως τουλάχιστον αυτό έχει αποδειχθεί και από τη δικαστική τους πορεία, αλλά και τα στατιστικά δεδομένα, που είναι τουλάχιστον γνωστά σε εσάς, γεγονός το οποίο οφείλεται στον κρίσιμο, δυσάρεστο και επαχθή χαρακτήρα της άσκησης των φορολογικών καθηκόντων από τους αρμόδιους εφοριακούς υπαλλήλους, ιδιαίτερα σε μια εποχή που η φορολογική πολιτική έχει τα πλέον επαχθή χαρακτηριστικά από το παρελθόν.
Ενδεικτικά, σας παραθέτουμε χαρακτηριστικές περιπτώσεις του παραπάνω φαινομένου που μόλις σας περιγράψαμε, αλλά είμαστε βέβαιοι πως και ο ίδιος πολύ καλώς γνωρίζετε:
1) Στις Κτηματικές Υπηρεσίες, όπου βασικό αντικείμενο της καθ’ ύλην αρμοδιότητάς τους είναι, μεταξύ άλλων, η διοίκηση και προστασία των ανταλλαξίμων κτημάτων και η εφαρμογή της νομοθεσίας περί εθνικών κληροδοτημάτων, στέγαση δημοσίων υπηρεσιών και απαλλοτριώσεων, κατατίθενται πολύ συχνά μηνύσεις από τους επιχειρηματίες και τους πολίτες, σε βάρος των αρμοδίων υπαλλήλων για παράβαση καθήκοντος, σε κάθε περίπτωση που οι πρώτοι θεωρούν (τις περισσότερες φορές αβάσιμα) ότι επί παραδείγματι η μέτρηση που έγινε από τον αρμόδιο μηχανικό και επικυρώθηκε ακολούθως από τον εφοριακό υπάλληλο είναι εσφαλμένη κ.ά.
2) Στις Οικονομικές Εφορίες όπου λόγω υποστελέχωσης και ιδιαίτερου φόρτου εργασίας, σε συνδυασμό μάλιστα με την πολυπλοκότητα πολλών φορολογικών υποθέσεων, παρατηρείται συχνά το φαινόμενο της καθυστέρησης στη διεκπεραίωση των φορολογικών υποθέσεων των πολιτών, πράγμα που εκλαμβάνεται επανειλημμένως από τους τελευταίους ως μεροληψία ή μη έγκαιρη εκπλήρωση καθήκοντος ή αδικαιολόγητη παρέλκυση της διαδικασίας εκ μέρους του εφοριακού υπαλλήλου, με συνέπεια τη στοχοποίησή του και την επανάληψη του φαινομένου της υποβολής αβάσιμων μηνύσεων/αγωγών.
3) Περιπτώσεις προσωπικής εμπάθειας ή απαρέσκειας προς τον εφοριακό υπάλληλο, που μπορεί να οδηγήσουν σε κατάθεση καταγγελίας σε βάρος του και ακολούθως θέσεώς του σε αυτοδίκαιη αργία, εξαιτίας ακριβώς της, εξ αυτής της καταγγελίας, παραπομπής του σε πειθαρχικό συμβούλιο.
4) Χαρακτηριστικές περιπτώσεις απλής άρνησης του εφοριακού υπαλλήλου να χορηγήσει φορολογική ενημερότητα, λόγω μη συνδρομής των νομίμων προϋποθέσεων, και κατάθεσης μηνύσεως από τον φορολογούμενο, ο οποίος εκλαμβάνει αυτή την άρνηση ως μη νόμιμη και μεροληπτική, με αποτέλεσμα ο υπάλληλος να παραπέμπεται αβάσιμα σε πειθαρχικό συμβούλιο και πλέον αβάσιμα θα τίθεται και σε αυτοδίκαιη αργία (βλ. σχετικό περιστατικό Δ.Ο.Υ. Παλλήνης).
5) Οι υπάλληλοι, που υπηρετούν στο Σ.Δ.Ο.Ε., οι οποίοι λόγω της αποστολής τους, είναι ιδιαίτερα εκτεθειμένοι σε ψευδείς σε βάρος τους καταγγελίες (κυρίως για παράβαση καθήκοντος), που υποβάλλονται από πρόσωπα που ελέγχονται ή έχουν ελεγχθεί από τους υπαλλήλους στους οποίους αφορούν, με σκοπό είτε να τους εκφοβίσουν, για να μην εφαρμόσουν το φορολογικό νόμο είτε για λόγους εκδίκησης συνεπεία των παραβάσεων που καταλόγισαν είτε για να τους αποδυναμώσουν ως μάρτυρες στις ποινικές δίκες που θα ακολουθήσουν στις περιπτώσεις αποκάλυψης αξιόποινων πράξεων. Οι ως άνω υπάλληλοι, βάσει των καταγγελιών αυτών, είναι πολύ πιθανόν να παραπεμφθούν ενώπιον του αρμοδίου πειθαρχικού συμβουλίου και συνεπεία της παραπομπής τους, να τεθούν κατ’ εφαρμογή των νέων διατάξεων αδίκως  σε αργία. Να σημειωθεί ότι με το άρ. 30 παρ. 21 του Ν. 3926/2004 έχει θεσπιστεί ειδική διάταξη, σύμφωνα με την οποία οι υπάλληλοι του Σ.Δ.Ο.Ε. δεν διώκονται και δεν ενάγονται για γνώμη που διατύπωσαν κατά την άσκηση των καθηκόντων τους. 

Κατόπιν τούτων, καθίσταται εύκολα αντιληπτό ότι, η θέση του υπαλλήλου σε αργία, με μόνη την κλήση του για παραπομπή στο πειθαρχικό συμβούλιο, αποτελεί ένα μέτρο επαχθές και εντελώς δυσανάλογο προς το εξυπηρετούμενο από τη ρύθμιση δημόσιο συμφέρον, που προφανώς είναι η άμεση απομάκρυνση από την υπηρεσία των υπαλλήλων, που διώκονται ή τιμωρούνται για σοβαρά ποινικά αδικήματα και πειθαρχικά παραπτώματα.
Και τούτο διότι, στα πειθαρχικά παραπτώματα που απαριθμούνται στο εδ. ε’ της περίπτωσης 1 της υποπαραγράφου Ζ.3 υπάγεται σχεδόν το σύνολο των πιθανών παραβατικών συμπεριφορών που δύναται να έχει ένας υπάλληλος και όχι μόνο οι ιδιαίτερα σοβαρές περιπτώσεις, όπως κανονικά θα έπρεπε. Μάλιστα, συμπεριλαμβάνεται σε αυτά ακόμη και η αναξιοπρεπής ή ανάρμοστη ή ανάξια για τον υπάλληλο συμπεριφορά εκτός υπηρεσίας, δηλ. παράπτωμα που δεν σχετίζεται άμεσα και στενά με την υπηρεσιακή συμπεριφορά του υπαλλήλου και στο οποίο θα μπορούσε να υπαχθεί ακόμη και μία περίπτωση ακραίας φιλονικίας μεταξύ του υπαλλήλου και της συζύγου του (εξύβριση, απειλή κλπ).
Επίσης, και με δεδομένο ότι δεν γίνεται από το νομοθέτη ούτε καν διάκριση των εξαιρετικά εκείνων σοβαρών πειθαρχικών παραπτωμάτων, που ενδεχομένως θα μπορούσαν να οδηγούν τον υπάλληλο σε καθεστώς αυτοδίκαιης αργίας, είναι καθόλα άδικη η θέση του υπαλλήλου σε αργία από την κοινοποίηση και μόνον ενός παραπεμπτηρίου εγγράφου.
Περαιτέρω, με τη διάταξη αυτή παραβιάζεται κατάφωρα το τεκμήριο της αθωότητας, που ισχύει για καθένα μέχρι να αποδειχθεί η ενοχή του (αρ. 6 παρ. 2 της Ευρωπαϊκής Συνθήκης για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου). Μάλιστα στη συγκεκριμένη περίπτωση, δεν παρέχεται στον υπάλληλο καν η δυνατότητα να απολογηθεί ή να ασκήσει το συνταγματικώς προστατευόμενο δικαίωμά του για προηγούμενη ακρόαση από τη Διοίκηση (άρ. 20 παρ. 2 του Συντάγματος), πριν από τη θέση του σε αργία.
Επιπροσθέτως, πρέπει να σημειωθεί και το εξής:
Η αυτοδίκαιη θέση του υπαλλήλου σε αργία προβλέπεται σε πέντε περιπτώσεις:
1. Ο υπάλληλος στερήθηκε την προσωπική του ελευθερία, ύστερα από πρωτοβάθμια ή δευτεροβάθμια απόφαση ποινικού δικαστηρίου ή ένταλμα προσωρινής κράτησης.
2. Ο υπάλληλος κατά του οποίου εκδόθηκε ένταλμα προσωρινής κράτησης και στη συνέχεια ήρθη η προσωρινή κράτησή του ή αντικαταστάθηκε με περιοριστικούς όρους.
3. Ο υπάλληλος, ο οποίος παραπέμφθηκε αμετακλήτως ενώπιον του αρμοδίου δικαστηρίου για κακούργημα.
4. Ο υπάλληλος, στον οποίο επιβλήθηκε η πειθαρχική ποινή της οριστικής ή της προσωρινής παύσης και
5. Στην απλή παραπομπή ενώπιον του αρμοδίου πειθαρχικού συμβουλίου για συγκεκριμένα παραπτώματα.
Δηλαδή, από τη μια πλευρά προβλέπονται τέσσερις περιπτώσεις σοβαρότατων ποινών ή μέτρων (στέρηση ελευθερίας, προφυλάκιση, κακούργημα, οριστική παύση), προκειμένου να τεθεί κάποιος σε αυτοδίκαιη αργία, ενώ από την άλλη ο Νόμος αρκείται στην απλή πειθαρχική παραπομπή, πράγμα δυσανάλογο και ετεροβαρές μέσα στην ίδια τη νομοθετική πρόβλεψη, που έτσι δημιουργεί μια καταφανή αδικία σε βάρος όσων εμπίπτουν στην τελευταία αυτή περίπτωση, με την επίδειξη μίας υπέρμετρα αυστηρούς νομοθετικής ρύθμισης, πραγματικά δρακόντειας εμπνεύσεως. Εξάλλου με τον Ν.2065/1992, άρθρο 56, παρ.1 προβλέπεται ότι : «Υπάλληλοι του Υπουργείου Οικονομικών, που παραπέμφθηκαν να δικαστούν για το αδίκημα της δωροδοκίας, τίθενται υποχρεωτικώς σε αργία και λαμβάνουν το ένα τέταρτο (1/4) των αποδοχών τους μέχρι εκδόσεως αμετάκλητης δικαστικής αποφάσεως και εκπίπτονται αυτοδικαίως της υπαλληλικής θέσεώς τους αν δικαστούν με αμετάκλητη απόφαση. Επανέρχονται αυτοδικαίως στην υπηρεσία μόνο εάν αθωωθούν με αμετάκλητη δικαστική απόφαση.»   
Με βάση τα ανωτέρω, θεωρούμε ότι είναι αναγκαία η τροποποίηση της σχετικής νομοθετικής διάταξης και η θέσπιση ως ελάχιστης προϋπόθεσης για την αυτοδίκαιη θέση του υπαλλήλου σε αργία η έκδοση τουλάχιστον καταδικαστικής πρωτοβάθμιας πειθαρχικής απόφασης για πάρα πολύ σοβαρά (και καταγεγραμμένα) παραπτώματα .
Πιστεύουμε ότι η διατήρηση της ως άνω ρύθμισης του Ν. 4093/2012 και η θέση του υπαλλήλου σε αργία από την κοινοποίηση του παραπεμπτηρίου εγγράφου, αφενός είναι βέβαιον πως θα οδηγήσει σε κατάφωρες αδικίες, όπως ήδη περιγράφηκε ανωτέρω, αφετέρου είναι πιθανό να αποδιοργανώσει τον κλάδο των εφοριακών, που θα διστάζουν πλέον να ασκήσουν τα καθήκοντά τους, όπως αυτά επιβάλλονται από το νόμο, εάν μάλιστα συνεπάγονται δυσμενή για τον φορολογούμενο αποτελέσματα και ελλοχεύει έτσι ο κίνδυνος υποβολής αβάσιμων δικαστικών προσφυγών από τους φορολογούμενους σε βάρος των υπαλλήλων, δημιουργώντας ένα ιδιότυπο καθεστώς “ομηρείας”, αφού θα επικρέμαται πάντα ο φόβος θέσεως του υπαλλήλου σε αργία από την παραπομπή και μόνο μιας υποθέσεως -έστω και αβασίμως- ενώπιον του πειθαρχικού συμβουλίου.



Κύριε Υφυπουργέ,
Πρέπει να γίνει αντιληπτό με σαφήνεια ότι η εμμονή στην υλοποίηση της συγκεκριμένης νομοθετικής διάταξης θα δημιουργήσει τεράστια προβλήματα στην ήδη προβληματική λειτουργία των υπηρεσιών μας, θα αντιμετωπίσει τις δυναμικές μας αντιδράσεις και σίγουρα θα οδηγήσει σε αντίθετα αποτελέσματα από αυτά που επεδίωκε πιθανώς, ο Νομοθέτης.
Πρέπει να αποφασίσετε αν τελικά θέλετε τις εφορίες να λειτουργούν με αποτελεσματικότητα ή να δημιουργήσετε ένα θεσμικό πλαίσιο που θα αποθαρρύνει τους έντιμους και ικανούς υπαλλήλους να επιτελέσουν το έργο τους. 
Η διοίκηση της ΠΟΕ-ΔΟΥ διαχρονικά στηρίζει ΜΟΝΟ τους ικανούς και έντιμους συναδέλφους.


ΓΙΑ ΤΗΝ Ε.Ε. ΤΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                  Η ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΝΙΚΟΛΑΚΟΠΟΥΛΟΣ   ΡΕΒΕΚΑ ΜΠΑΣΜΑΤΖΙΔΟΥ

Ήδη τέθηκαν 66 συνάδελφοι σε αργία (κάποιοι ίσως δικαίως, γνωρίζω όμως περίπτωση εντελώς άδικη). Το ΥπΟικ έχει ιδιαίτερη έφεση να γαμεί το προσωπικό του και μαζί τα δημόσια έσοδα.
Και ερωτώ τους δημοτικούς υπαλλήλους που καταλαμβάνουν τις υπηρεσίες τί πρέπει να τους κάνουν;
 

serapis

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Μαΐ 2006
Μηνύματα
1.673
Κριτικές
31
Like
7
Πόντοι
2.007
Μιλάνε όλοι , μιλάνε καί οι χαραμοφάηδες.Εχουμέ πικρή πείρα από τους ελέγχους μου κάνει π.χ η Γ.Γ.Π.Σ. Αει ρε γαμηθείτε ΟΡΝΕΑ> SERAPIS.
 

samsung

Μέλος
Εγγρ.
24 Σεπ 2006
Μηνύματα
2.080
Κριτικές
4
Like
8
Πόντοι
16
Κάπου το έχω γράψει, αλλά το ξαναγράφω:

Τέλος 2009:  Είχαμε περίπου 1.000.000 κόσμο στον "ευρύτερο δημόσιο τομέα".

Αν ο ΓΑΠ (αντί να κάνει αυτά που έκανε) έλεγε:
"Λυπάμαι παιδιά, το ταμείον είναι μείον, τα λεφτά που έχω για να σας πληρώνω δε φτάνουν, 250.000 από σας πρέπει να πάνε σπίτι τους, και πάτε από 1/1/2010",
και τους έστελνε κι όλας, η χώρα σήμερα, 3 χρόνια μετά δεν θα ήταν στα χάλια που είναι.

Ουτοπία?  Ναι, βέβαια, γιατί ο ΓΑΠ δεν ήταν σε θέση να το κάνει. Λέμε όμως, ΑΝ.

Θα είχαμε στην περίπτωση αυτή 250.000 ανέργους ξαφνικά (ανεργία +5% καπάκι στο 8-9% που είχαμε τότε), αλλά θα μηδενιζόντουσαν με τη μία τα ελλείματα, ΔΕΝ θα είχαμε ανάγκη να παίρνουμε πίπα στους ξένους που 3 χρόνια τώρα παίρνουμε ζητιανεύοντας κανα ευρώ, και η πορεία της χώρας θα ήταν γενικώς ανοδική.

Θέλω να πω ότι ακόμα και στις αρχές του 2010 υπήρχε λύση στο πρόβλημα.

Αντίλογος:  Και πως θα διώξεις με τη μία 250.000 άτομα από τη δουλειά τους? Πως θα τα διαλέξεις?
Απάντηση: Οι 850.000 που έχουν χάσει τη δουλειά τους στον ιδιωτικό τομέα μέσα σ' αυτά τα 3 χρόνια πως διαλέχτηκαν?  Στην τύχη υποθέτω.  Ε, στην τύχη θα τους διάλεγε και ο ΓΑΠ. Με κλήρο.

Η τριετία στην οποία αναφέρομαι είναι αρκετά μικρό διάστημα ώστε να το θυμούνται σχεδόν όλοι. Δε μιλάω για τα 30 ή 35 χρόνια (αυτά που ακολούθησαν τη μεταπολίτευση) και στα οποία αναφέρονται όλοι οι πολιτικάντηδες όταν θέλουν (λέω εγώ) να θολώσουν τα νερά, σχετικά με το τι φταίει και έχουμε φτάσει στη σημερινή κατάσταση.
Γιατί μπορεί μεν εγώ (και λίγοι ακόμα) να θυμώμαστε τι έχει γίνει αυτά τα 30-35 χρόνια και άρα να ξέρουμε τι έφταιξε, και να μην παραμυθιαζόμαστε με τα διάφορα που λέγονται, αλλά η πλειοψηφία των ανθρώπων (και κυρίως των νέων που το μέλλον τους αφορά) δεν ξέρουν.

Οπότε ας επικεντρωθούμε στην τελευταία τριετία, που ΟΛΟΙ την έχουν νωπή στο μυαλό τους, και τα συμπεράσματα βγαίνουν εύκολα.

Η επιστολή της ΠΟΕ-ΔΟΥ που δημοσιεύτηκε είναι μια μαλακία και μισή, συναγωνιστή pezopore που την έβαλες. Καλά έκανες και την έβαλες, όλα πρέπει να δημοσιεύονται, αλλά τα συμπεράσματα που θέλει η επιστολή να μας οδηγήσει να βγάλουμε δεν τα βγάζουμε.

Το συνδικαλιστικό όργανο των εφοριακών (περί αυτού πρόκειται) είναι ό,τι χειρότερο έχει δημιουργηθεί στο χώρο της δημοσιοϋπαλληλίας για να προασπίζει "συμφέροντα", γιατί τα συμφέροντα (ειδικά των εφοριακών) έχουν να κάνουν με τα εισοδήματα που αποκτούν "πλαγίως", και όχι τη μισθολογία τους.

Έτσι, το τι λέει η ΠΟΕ-ΔΟΥ είτε στις διακηρύξεις της, είτε στο καταστατικό της, είναι ΓΤΠ.
 

pezoporos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Ιουν 2009
Μηνύματα
5.571
Κριτικές
8
Like
3.402
Πόντοι
786
Ο ηλίθιος γαπ το 2009 μοίραζε επίδομα κοινωνικής αλληλεγύης στους αλβανούς φορολογώντας τις κερδοφόρες ελληνικές επιχειρήσεις.
Το κείμενο της ΠΟΕ ΔΟΥ είναι στην αιτιολογία του ορθό. Στο συμπέρασμά του όμως όχι, διότι θέση σε αργία υπήρχε από παλιά για πολύ σοβαρά παραπτώματα όμως μόνο. Βασικά είναι η πιο ορθή και δικαιολογημένη απεργία των εφοριακών.
 

sex volcano

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
27.313
Κριτικές
184
Like
45.374
Πόντοι
22.266
Κάπου το έχω γράψει, αλλά το ξαναγράφω:

Τέλος 2009:  Είχαμε περίπου 1.000.000 κόσμο στον "ευρύτερο δημόσιο τομέα".

Αν ο ΓΑΠ (αντί να κάνει αυτά που έκανε) έλεγε:
"Λυπάμαι παιδιά, το ταμείον είναι μείον, τα λεφτά που έχω για να σας πληρώνω δε φτάνουν, 250.000 από σας πρέπει να πάνε σπίτι τους, και πάτε από 1/1/2010",
και τους έστελνε κι όλας, η χώρα σήμερα, 3 χρόνια μετά δεν θα ήταν στα χάλια που είναι.

Ουτοπία?  Ναι, βέβαια, γιατί ο ΓΑΠ δεν ήταν σε θέση να το κάνει. Λέμε όμως, ΑΝ.

Θα είχαμε στην περίπτωση αυτή 250.000 ανέργους ξαφνικά (ανεργία +5% καπάκι στο 8-9% που είχαμε τότε), αλλά θα μηδενιζόντουσαν με τη μία τα ελλείματα, ΔΕΝ θα είχαμε ανάγκη να παίρνουμε πίπα στους ξένους που 3 χρόνια τώρα παίρνουμε ζητιανεύοντας κανα ευρώ, και η πορεία της χώρας θα ήταν γενικώς ανοδική.

Θέλω να πω ότι ακόμα και στις αρχές του 2010 υπήρχε λύση στο πρόβλημα.

Αντίλογος:  Και πως θα διώξεις με τη μία 250.000 άτομα από τη δουλειά τους? Πως θα τα διαλέξεις?
Απάντηση: Οι 850.000 που έχουν χάσει τη δουλειά τους στον ιδιωτικό τομέα μέσα σ' αυτά τα 3 χρόνια πως διαλέχτηκαν?  Στην τύχη υποθέτω.  Ε, στην τύχη θα τους διάλεγε και ο ΓΑΠ. Με κλήρο.

Η τριετία στην οποία αναφέρομαι είναι αρκετά μικρό διάστημα ώστε να το θυμούνται σχεδόν όλοι. Δε μιλάω για τα 30 ή 35 χρόνια (αυτά που ακολούθησαν τη μεταπολίτευση) και στα οποία αναφέρονται όλοι οι πολιτικάντηδες όταν θέλουν (λέω εγώ) να θολώσουν τα νερά, σχετικά με το τι φταίει και έχουμε φτάσει στη σημερινή κατάσταση.
Γιατί μπορεί μεν εγώ (και λίγοι ακόμα) να θυμώμαστε τι έχει γίνει αυτά τα 30-35 χρόνια και άρα να ξέρουμε τι έφταιξε, και να μην παραμυθιαζόμαστε με τα διάφορα που λέγονται, αλλά η πλειοψηφία των ανθρώπων (και κυρίως των νέων που το μέλλον τους αφορά) δεν ξέρουν.

Οπότε ας επικεντρωθούμε στην τελευταία τριετία, που ΟΛΟΙ την έχουν νωπή στο μυαλό τους, και τα συμπεράσματα βγαίνουν εύκολα.

Η επιστολή της ΠΟΕ-ΔΟΥ που δημοσιεύτηκε είναι μια μαλακία και μισή, συναγωνιστή pezopore που την έβαλες. Καλά έκανες και την έβαλες, όλα πρέπει να δημοσιεύονται, αλλά τα συμπεράσματα που θέλει η επιστολή να μας οδηγήσει να βγάλουμε δεν τα βγάζουμε.

Το συνδικαλιστικό όργανο των εφοριακών (περί αυτού πρόκειται) είναι ό,τι χειρότερο έχει δημιουργηθεί στο χώρο της δημοσιοϋπαλληλίας για να προασπίζει "συμφέροντα", γιατί τα συμφέροντα (ειδικά των εφοριακών) έχουν να κάνουν με τα εισοδήματα που αποκτούν "πλαγίως", και όχι τη μισθολογία τους.

Έτσι, το τι λέει η ΠΟΕ-ΔΟΥ είτε στις διακηρύξεις της, είτε στο καταστατικό της, είναι ΓΤΠ.
κυρια βασιλειαδου-samsung να αγιασει το στομα σου αν και δεν εχουμε κανει ποτε αντιπαραθεση αυτο που εγραψες ειναι μια σκληρη αληθεια που επρεπε να γινει πχ μια χωρα δεκα εκατομμυριων πρεπει να εχει 300 χιλιδες υπαλληλους και οχι 1 εκατομυριο!η ελλαδα τα τελευταια 30 χρονια ειχε 300% παραπανω δημοσιους υπαλλληλους και αυτο επιβαρυνε με 20 δις ευρω ετησιως ενω επρεπε να ειναι 8-9 δις ευρω εμεις ξεδευαμε 25-28 δισ
αρα το ετο για 20 χρονια πολλαπλασιαζοντας με το20-30 χρονια ειναι ενα ποσο 400-600 δις ευρω οσο δηλαδη και το χρεος μας αρα μηπως δανειζομασταν για να καλυψουμε της αναγκες του δημ,οσιου και των μισθοφορων τους?????
 

samsung

Μέλος
Εγγρ.
24 Σεπ 2006
Μηνύματα
2.080
Κριτικές
4
Like
8
Πόντοι
16
κυρια βασιλειαδου-samsung να αγιασει το στομα σου αν και δεν εχουμε κανει ποτε αντιπαραθεση αυτο που εγραψες ειναι μια σκληρη αληθεια που επρεπε να γινει πχ μια χωρα δεκα εκατομμυριων πρεπει να εχει 300 χιλιδες υπαλληλους και οχι 1 εκατομυριο!η ελλαδα τα τελευταια 30 χρονια ειχε 300% παραπανω δημοσιους υπαλλληλους και αυτο επιβαρυνε με 20 δις ευρω ετησιως ενω επρεπε να ειναι 8-9 δις ευρω εμεις ξεδευαμε 25-28 δισ
αρα το ετο για 20 χρονια πολλαπλασιαζοντας με το20-30 χρονια ειναι ενα ποσο 400-600 δις ευρω οσο δηλαδη και το χρεος μας αρα μηπως δανειζομασταν για να καλυψουμε της αναγκες του δημοσιου και των μισθοφορων τους?????

Μα δεν υπάρχει κάτι για αντιπαράθεση κύριε ηφαίστειε.

Τα νούμερα που γράφεις είναι σωστά, ή περίπου σωστά.

Και σ' αυτά βασίζονται και αυτά που έγραψα κι εγώ.

Γι' αυτό, όσα λένε οι εφοριακοί, τ' ακούω βερεσέ. Κι ας "είναι στην αιτιολογία του ορθό το κείμενο της ΠΟΕ ΔΟΥ", που λέει κι ο pezoporos.
Δε με απασχολεί αν είναι ή όχι ορθό.
Κακώς υπάρχουν αυτοί οι τύποι (Ομήρου 18, Αθήνα).
Και οι κ.κ. Μπάμπης Νικολακόπουλος και Ρ. Μπασματζίδου (που το υπογράφουν) να πάνε να κόψουν κανα διπλότυπο, αντί να κάθονται όλη μέρα στα γραφεία του συλλόγου.
Να κάνουν συνδικαλισμό το απόγευμα, στις ελεύθερες ώρες τους, όχι το πρωϊ.

Όπως κάνω κι εγώ που δουλεύω όλη μέρα σα σκλάβος (στον ιδιωτικό τομέα).
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
κυρια βασιλειαδου-samsung να αγιασει το στομα σου αν και δεν εχουμε κανει ποτε αντιπαραθεση αυτο που εγραψες ειναι μια σκληρη αληθεια που επρεπε να γινει πχ μια χωρα δεκα εκατομμυριων πρεπει να εχει 300 χιλιδες υπαλληλους και οχι 1 εκατομυριο!η ελλαδα τα τελευταια 30 χρονια ειχε 300% παραπανω δημοσιους υπαλλληλους και αυτο επιβαρυνε με 20 δις ευρω ετησιως ενω επρεπε να ειναι 8-9 δις ευρω εμεις ξεδευαμε 25-28 δισ
αρα το ετο για 20 χρονια πολλαπλασιαζοντας με το20-30 χρονια ειναι ενα ποσο 400-600 δις ευρω οσο δηλαδη και το χρεος μας αρα μηπως δανειζομασταν για να καλυψουμε της αναγκες του δημ,οσιου και των μισθοφορων τους?????

ο συλλογισμός σου είναι λάθος... (ανεξάρτητα αν στο αποτέλεσμα συμφωνώ)..

κάθε χώρα πρέπει να έχει τον αναγκαίο αριθμό δημοσίων υπαλλήλων που απαιτούνται για να παρέχει τις υπηρεσίες που έχει αναλάβει να παρέχει με υψηλή ποιότητα και λογικό κόστος...

το ελληνικό δημόσιο έχει τα εξής στραβά

(1) ανέλαβε να παρέχει υπηρεσίες που κανένα κράτος στον κόσμο δεν τις παρέχει
(2) οι υπηρεσίες που παρέχει είναι κάκιστης ποιότητας
(3) το κόστος των υπηρεσιών που παρέχει είναι πολύ υψηλό τόσο σε σχεση με την ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχει όσο και σε σχέση με τον όγκο των υπηρεσιών που παρέχει


το δημόσιο θα πρέπει

(1) να ξεφορτωθεί ένα μεγάλο μέρος των υπηρεσιών που παρέχει δίνοντας τις σε ιδιώτες
(2) να βελτιώσει το επίπεδο των υπηρεσιών του με εξορθολογισμό των διαδικασιών και αυστηρό έλεγχο των υπαλλήλων
 

master21

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Μαρ 2010
Μηνύματα
35.254
Κριτικές
1
Like
38
Πόντοι
366
ο συλλογισμός σου είναι λάθος... (ανεξάρτητα αν στο αποτέλεσμα συμφωνώ)..

κάθε χώρα πρέπει να έχει τον αναγκαίο αριθμό δημοσίων υπαλλήλων που απαιτούνται για να παρέχει τις υπηρεσίες που έχει αναλάβει να παρέχει με υψηλή ποιότητα και λογικό κόστος...

το ελληνικό δημόσιο έχει τα εξής στραβά

(1) ανέλαβε να παρέχει υπηρεσίες που κανένα κράτος στον κόσμο δεν τις παρέχει
(2) οι υπηρεσίες που παρέχει είναι κάκιστης ποιότητας
(3) το κόστος των υπηρεσιών που παρέχει είναι πολύ υψηλό τόσο σε σχεση με την ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχει όσο και σε σχέση με τον όγκο των υπηρεσιών που παρέχει


το δημόσιο θα πρέπει

(1) να ξεφορτωθεί ένα μεγάλο μέρος των υπηρεσιών που παρέχει δίνοντας τις σε ιδιώτες
(2) να βελτιώσει το επίπεδο των υπηρεσιών του με εξορθολογισμό των διαδικασιών και αυστηρό έλεγχο των υπαλλήλων
Σωστοτατος ο Τραμ αλλα δεν νομιζει οτι θα γινει ποτε...
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
Σωστοτατος ο Τραμ αλλα δεν νομιζει οτι θα γινει ποτε...

κάτσε να μπεί ο πόντικας, ο νάτσος και η λοιπή συμμορία να δείς τι θα ακούσω και τι θα ακούσεις και σύ  :grin:
 

Επισκέπτης
(1) ανέλαβε να παρέχει υπηρεσίες που κανένα κράτος στον κόσμο δεν τις παρέχει
(2) οι υπηρεσίες που παρέχει είναι κάκιστης ποιότητας
(3) το κόστος των υπηρεσιών που παρέχει είναι πολύ υψηλό τόσο σε σχεση με την ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχει όσο και σε σχέση με τον όγκο των υπηρεσιών που παρέχει

1) Όπως??
2) Υπάρχουν λόγοι που γίνεται αυτό. Υπάρχουν ευθύνες. Κανείς όμως δεν ψάχνει ούτε το ένα, ούτε το άλλο.
  Όλοι ξέρουμε γιατί.
3) Ομοίως με το (2)..

(1) να ξεφορτωθεί ένα μεγάλο μέρος των υπηρεσιών που παρέχει δίνοντας τις σε ιδιώτες
(2) να βελτιώσει το επίπεδο των υπηρεσιών του με εξορθολογισμό των διαδικασιών και αυστηρό έλεγχο των υπαλλήλων

1) Όπως??
2) Όταν λες εξορθολογισμός?
 

gianevan

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Φεβ 2009
Μηνύματα
17.117
Like
5.784
Πόντοι
1.206
1) Όπως??
2) Υπάρχουν λόγοι που γίνεται αυτό. Υπάρχουν ευθύνες. Κανείς όμως δεν ψάχνει ούτε το ένα, ούτε το άλλο.
  Όλοι ξέρουμε γιατί.
3) Ομοίως με το (2)..


1) Όπως??
2) Όταν λες εξορθολογισμός?

Δύσκολα πράγματα!
Γιατί να παιδευόμαστε;
Άστα όπως είναι μωρέ, τί ψάχνεις τώρα;
 

samsung

Μέλος
Εγγρ.
24 Σεπ 2006
Μηνύματα
2.080
Κριτικές
4
Like
8
Πόντοι
16
tramountana,

Το κακό με σένα είναι ότι γράφεις γενικότητες.

π.χ:
"να βελτιώσει το επίπεδο των υπηρεσιών του με εξορθολογισμό των διαδικασιών και αυστηρό έλεγχο των υπαλλήλων"

Ποιός διαφωνεί?
Κανένας προφανώς.

Αλλά τέτοια έχουμε χορτάσει να ακούμε. Απ' τους πολιτικούς εννοώ.
Το να μεταφέρεις κι εσύ τον ξύλινο αυτό λόγο εδώ, δεν προσφέρεις κάτι.
 

pezoporos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Ιουν 2009
Μηνύματα
5.571
Κριτικές
8
Like
3.402
Πόντοι
786
άντε την έκανα επίκαιρη στα μπουρδελα την απεργία μας
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
1) Όπως??
2) Υπάρχουν λόγοι που γίνεται αυτό. Υπάρχουν ευθύνες. Κανείς όμως δεν ψάχνει ούτε το ένα, ούτε το άλλο.
  Όλοι ξέρουμε γιατί.
3) Ομοίως με το (2)..


1) Όπως??
2) Όταν λες εξορθολογισμός?

εχω πολλάκις αναφέρει ότι υπάρχουν άπειρες υπηρεσίες που παρέχονται από δημόσιο και ΟΤΑ και οι οποίες θα μπορούσαν να ανατεθούν σε ιδιώτες είτε με πληρωμή από το δημόσιο σε τιμές ανταγωνιστικές (και οπωσδήποτε με χαμηλώτερο κόστος από το σημερινό).. έχω αναφέρει και παραδείγματα τα οποία και τεκμηρίωσα μεταξύ αυτών ανέφερα και οργανισμούς όπως τον Εθνικό Οργανισμό Αργυροχρυσοχοίας, Εθνικό Κέντρο Αργιλομάζας, την αποκομιδή αποριμάτων από τους δήμους, τους δημοτικούς ραδιοφωνικούς σταθμούς κλπ κλπ κλπ... μπορώ να βάλω μέσα τα ληξιαρχεία, το κτηματολόγιο και πολλά άλλα

Οταν λέω εξορθολογισμό εννοώ
απλοποίηση διαδικασιών,
καθιέρωση ενιαίου αριθμού μητρώου του κάθε έλληνα ο οποίος θα τον συνοδεύει σε όλη του την ζωή και θα επιτρέπει στην κάθε υπηρεσία να έχει πρόσβαση στα στοιχεία που σήμερα ζητάει να τα φέρει ο πολίτης (με αντίστοιχη επιβάρυνση μιας άλλης υπηρεσίας και φυσικά ανάλογο κόστος)
ξεκαθάρισμα πιστοποιητικών
ενοποίηση νοσοκομείων σε περιφέρειες έτσι ώστε να είναι μεν δυνατή η εύκολη πρόσβαση των πολιτών σε αυτά αλλά να μην παρουσιάζεται το φαινόμενο τρείς πόλεις που απέχουν λιγώτερο από 20 λεπτά μεταξύ τους να έχουν η κάθε μια το νοσοκομείο της (το οποίο φυσικά υπολειτουργεί ή λειτουργεί με κακές υπηρεσίες)

κλπ κλπ κλπ κλπ.. θα μπορούσα να γράφω μέχρις να εξαντληθούν οι διαθέσιμοι χαρακτήρες αλλά φτάνει...
 

stam_90

Τιμημένος
Εγγρ.
8 Οκτ 2009
Μηνύματα
36.091
Κριτικές
158
Like
450
Πόντοι
2.046
ποσο ειναι ο βασικος των δημοσιων τωρα?  :think:
 

Επισκέπτης
Κάπου το έχω γράψει, αλλά το ξαναγράφω:

Τέλος 2009:  Είχαμε περίπου 1.000.000 κόσμο στον "ευρύτερο δημόσιο τομέα".

Αν ο ΓΑΠ (αντί να κάνει αυτά που έκανε) έλεγε:
"Λυπάμαι παιδιά, το ταμείον είναι μείον, τα λεφτά που έχω για να σας πληρώνω δε φτάνουν, 250.000 από σας πρέπει να πάνε σπίτι τους, και πάτε από 1/1/2010",
και τους έστελνε κι όλας, η χώρα σήμερα, 3 χρόνια μετά δεν θα ήταν στα χάλια που είναι.

Ουτοπία?  Ναι, βέβαια, γιατί ο ΓΑΠ δεν ήταν σε θέση να το κάνει. Λέμε όμως, ΑΝ.

Θα είχαμε στην περίπτωση αυτή 250.000 ανέργους ξαφνικά (ανεργία +5% καπάκι στο 8-9% που είχαμε τότε), αλλά θα μηδενιζόντουσαν με τη μία τα ελλείματα, ΔΕΝ θα είχαμε ανάγκη να παίρνουμε πίπα στους ξένους που 3 χρόνια τώρα παίρνουμε ζητιανεύοντας κανα ευρώ, και η πορεία της χώρας θα ήταν γενικώς ανοδική.

Θέλω να πω ότι ακόμα και στις αρχές του 2010 υπήρχε λύση στο πρόβλημα.

Αντίλογος:  Και πως θα διώξεις με τη μία 250.000 άτομα από τη δουλειά τους? Πως θα τα διαλέξεις?
Απάντηση: Οι 850.000 που έχουν χάσει τη δουλειά τους στον ιδιωτικό τομέα μέσα σ' αυτά τα 3 χρόνια πως διαλέχτηκαν?  Στην τύχη υποθέτω.  Ε, στην τύχη θα τους διάλεγε και ο ΓΑΠ. Με κλήρο.

Έχεις δίκιο.

ΑΛΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΤΟΛΜΑ ΝΑ ΔΙΩΞΕΙ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ.
ΟΥΤΕ Ο ΓΑΠ, ΟΥΤΕ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ , ΟΥΤΕ Ο ΤΣΙ.


Οπότε θα πάμε σε πτώχευση
ΚΑΙ ΠΑΥΣΗ ΠΛΗΡΩΜΩΝ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ
(και όλα τα ... επακόλουθα=λίθινη εποχή)
ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΝΟΙΩΘΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΑΔΙΚΗΜΕΝΟΣ
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom