Νέα

Περί δημοσίων υπαλλήλων

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα mabillon
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 5K
  • Εμφανίσεις 145K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

να καταργηθει η μονιμοτητα στο δημοσιο?τι λετε?

  • τωρα αμεσωσ!οθστ να απολιονται οι αχρηστοι τεμπελιδεσ!

    Ψήφοι: 214 74,8%
  • οχι ποτε!να ριζωσοθν

    Ψήφοι: 72 25,2%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    286

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
με τέτοιες αντιλήψεις φτάσαμε εδώ που φτάσαμε φίλε μου. με ακριβώς αυτή την απαξίωση των εκπαιδευτικών. απαξιώνεις άτομα τα οποία λειτουργούν σε ένα χώρο, όπως είναι αυτός της παιδείας, που δεν είναι "φτύνω γραμματοσημο-βάζω σφραγίδα". όταν απαξιώνουμε τους εργαζόμενους στην παιδεια, και στην υγεία(αυτούς τους τομείς εγώ θεωρώ σημαντικούς) τότε και αυτοί θα μας παρέχουν υπηρεσίες του κώλου.

δεν θελω να κανω προσωπική επίθεση σε κανέναν, σαφώς, αλλά όλοι έξω από το χωρό πολλά λένε.αντίστοιχα υπάρχουν και ιδιωτικοί υπάλληλοι (κυρίως ιδιωτικΕΣ) που αμοίβονται χωρίς να προσφέρουν τίποτα, παρα μόνο τσιμπούκια και καφε στο διευθυντή, και φορτώνεται έξτρα δουλειά ό έταιρος συνάδελφος της στην ιδιωτική εταιρεία. αυτά παντού υπάρχουν.το θέμα είναι πως θα σταματήσουν να υπάρχουν.

από την άλλη όμως πλευρά οι συνθήκες εργασίας και αμοιβής είναι εκ των προτέρων γνωστές.. οπότε για να προτιμήσεις την θέση στο δημόσιο σημαίνει ότι σου αρκούν αυτά που δίνει και επίσης όταν υπογράφεις μία σύμβαση εργασίας δεν υπογράφεις με την αίρεση "τόσο μου δίνεις τόσο δουλεύω" .. υπογράφεις ότι αποδέχεσαι την θέση, τις υποχρεώσεις της, τον όγκιο και τις απαιτήσεις της εργασίας και την αμοιβή...

 

tesla82

Σεβαστός
Εγγρ.
17 Ιουν 2007
Μηνύματα
588
Κριτικές
14
Like
25
Πόντοι
1.997
συμφωνώ , για αυτό σου λέω κιόλας ότι θα πρέπει να υπάρξει αξιολόγηση στον δημόσιο τομέα.οι αντιδράσεις τουλάχιστον από πλευράς μου όμως δεν είναι αν θα με αξιολογήσουν για το έργο μου.αλλά επειδή όλα στην ελλάδα είναι σάπια το θέμα είναι ποιος θα με αξιολογήσει και βάση ποιων κριτηρίων.

π.χ. αν αξιολογήσεις αν οι δικοί μου μαθητές είναι καλύτεροι από το αντίστοιχο τμήμα ενός άλλου σχολείου, και πας να με κρίνεις ως δάσκαλο ΜΟΝΟ από το αποτέλεσμα, τότε αυτό είναι λάθος. όταν έχεις να κάνεις με ανθρώπινο δυναμικό, δεν είναι το ίδιο σα να κρίνεις εκτυπωτή και πόσο γρήγορα τυπώνει. εγώ μπορεί να κάνω το καλύτερο μάθημα και να είμαι ο ΤOP TEACHER OF THE YEAR. αν όμως οι μαθητές μου έχουν απο 5 μαθησιακές δυσκολίες, ή ζούμε σε μια περιοχή που το βιωτικό επίπεδο είναι χαμηλό, και τα σπιτια τους διαλυμένα, και οι πόροι του σχολείου μοι μηδαμινοί, όσο ΓΑΜΑΤΟΣ και να είμαι εγώ αποκλείεται να έχω αποτέλεσμα. Και από την άλλη έχω δει δασκάλους σε δημόσιο σχολείο, καλής περιοχής, που καταβάλουν τη μισή δουλειά από ότι εγώ αλλά τα παιδιά τους έχουν καταβολές από το σπίτι τους να είναι καλυτεροι μαθητες. αυτό το κεφάλαιο είναι τεράστιο οπότε δε το συνεχίζω.πάντως ναι συμφωνώ ότι θα έπρεπε να υπάρξει μια "ξαλάφρωση" του δημόσιου τομέα από υπαλλήλους.

υπάρχει μια τρομερή ανωμαλία στο δημόσιο τομέα. υπάρχει πλεόνασμα σε δουλειές που μαθηματικώς αν το μελετήσουμε, θα μπορούσαν να τις βγάλουν λιγότερα άτομα, και υπάρχουν ελλείψεις σε τομείς που είναι αδύναντο να γίνει κάτι χωρίς δυναμικό.Και αυτό γιατί κανένας δάσκαλος, γιατρός κλπ δεν έβαλε βύσμα να διοριστεί.γιατί θα έπρεπε να πάει κάπου όπου πραγματικά θα είχε έργο να κάνει.αλλά οι πιο πολλοί έβαλαν βύσμα για να πάνε στην ανύπαρκτη και αόρατη θέση κάποιου υπουργείου ή υπηρεσίας όπου δεν θα έχουν πραγματικό και σαφή έργο να κάνουν και απλά θα φιδογυρνάνε όλη μέρα
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
συμφωνώ , για αυτό σου λέω κιόλας ότι θα πρέπει να υπάρξει αξιολόγηση στον δημόσιο τομέα.οι αντιδράσεις τουλάχιστον από πλευράς μου όμως δεν είναι αν θα με αξιολογήσουν για το έργο μου.αλλά επειδή όλα στην ελλάδα είναι σάπια το θέμα είναι ποιος θα με αξιολογήσει και βάση ποιων κριτηρίων.

π.χ. αν αξιολογήσεις αν οι δικοί μου μαθητές είναι καλύτεροι από το αντίστοιχο τμήμα ενός άλλου σχολείου, και πας να με κρίνεις ως δάσκαλο ΜΟΝΟ από το αποτέλεσμα, τότε αυτό είναι λάθος. όταν έχεις να κάνεις με ανθρώπινο δυναμικό, δεν είναι το ίδιο σα να κρίνεις εκτυπωτή και πόσο γρήγορα τυπώνει. εγώ μπορεί να κάνω το καλύτερο μάθημα και να είμαι ο ΤOP TEACHER OF THE YEAR. αν όμως οι μαθητές μου έχουν απο 5 μαθησιακές δυσκολίες, ή ζούμε σε μια περιοχή που το βιωτικό επίπεδο είναι χαμηλό, και τα σπιτια τους διαλυμένα, και οι πόροι του σχολείου μοι μηδαμινοί, όσο ΓΑΜΑΤΟΣ και να είμαι εγώ αποκλείεται να έχω αποτέλεσμα. Και από την άλλη έχω δει δασκάλους σε δημόσιο σχολείο, καλής περιοχής, που καταβάλουν τη μισή δουλειά από ότι εγώ αλλά τα παιδιά τους έχουν καταβολές από το σπίτι τους να είναι καλυτεροι μαθητες. αυτό το κεφάλαιο είναι τεράστιο οπότε δε το συνεχίζω.πάντως ναι συμφωνώ ότι θα έπρεπε να υπάρξει μια "ξαλάφρωση" του δημόσιου τομέα από υπαλλήλους.

υπάρχει μια τρομερή ανωμαλία στο δημόσιο τομέα. υπάρχει πλεόνασμα σε δουλειές που μαθηματικώς αν το μελετήσουμε, θα μπορούσαν να τις βγάλουν λιγότερα άτομα, και υπάρχουν ελλείψεις σε τομείς που είναι αδύναντο να γίνει κάτι χωρίς δυναμικό.Και αυτό γιατί κανένας δάσκαλος, γιατρός κλπ δεν έβαλε βύσμα να διοριστεί.γιατί θα έπρεπε να πάει κάπου όπου πραγματικά θα είχε έργο να κάνει.αλλά οι πιο πολλοί έβαλαν βύσμα για να πάνε στην ανύπαρκτη και αόρατη θέση κάποιου υπουργείου ή υπηρεσίας όπου δεν θα έχουν πραγματικό και σαφή έργο να κάνουν και απλά θα φιδογυρνάνε όλη μέρα

κοίταξε.. είναι γενικά παραδεκτό ότι τα μόνα αντικειμενικά κριτήρια είναι αυτά που μπορούν να μετρηθούν.. το θέμα είναι ότι τα μετρήσιμα αυτά κριτήρια θα πρέπει να δομηθούν με τέτοιο τρόπο ώστε να λαμβάνουν υπόψιν τους όλες τις παραμέτρους που επηρεάζουν το τελικό αποτέλεσμα (το οποίο εν κατακλείδι κρίνει το αποτέλεσμα)...

αν δούμε την εκπαίδευση στις προηγμένες χώρες και ειδικά στην Φιλανδία, Σουηδία, Νορβηγία όπου τα εκπαιδευτικά συστήματα είναι κατά γενικήν αραδοχήν τα καλύτερα της Ευρώπης (σε πρωτοβάθμια/δευτεροβάθμια εκπαίδευση) θα δούμε

(1) η αναλογία διδάσκοντες/διδασκόμενοι είναι χειρότερη απο την Ελλάδα
(2) η αναλογία αιθουσών/πληθυσμού είναι πολύ χειρότερη από την Ελλάδα
(3) η παιδεία (πρωτοβάθμια/δευτεροβάθμια) είναι υπόθεση της κοινότητας/δήμου και όχι του κράτους (με την εννοια ότι το κράτος μοιράζει πόρους, δίνει οδηγίες, προγράμματα κλπ αλλά δεν υπεισέρχεται στο εκπαιδευτικό έργο και την διαιδκασία πρόσληψης/αξιολόγησης)


και για να φέρω ένα απλό παράδειγμα στην Νορβηγία το κράτος ΔΕΝ μεριμνά για την μεταφορά των μαθητών, ούτε τα σχολεία είναι σε απόσταση βολής από τα σπίτια των μαθητών (ο γιός φίλου περπατούσε 2.5 χλμ καθημερινά μέσα στο χιόνι για να πάει στο σχολείο του και 2.5 χλμ για να επιστρέψει)....
 

tesla82

Σεβαστός
Εγγρ.
17 Ιουν 2007
Μηνύματα
588
Κριτικές
14
Like
25
Πόντοι
1.997
διαφωνώ για αυτά που λες για το σύστημα της φινλανδίας ας πούμε.δεν είναι ακριβώς έτσι.κοιτα κάποια στοιχεία από μια έρευνα για την εκπαίδευση πρόσφατη

¨Τα στοιχεία που μας παρέχει το δίκτυο Eurydice, το οποίο ασχολείται με τα εκπ/κά συστήματα της Ευρώπης , είναι τα εξής:

Οι δύο πρώτες τάξεις του Δημοτικού διδάσκονται τουλάχιστον 19 ώρες εβδομαδιαίως. Η Γ’ και η Δ’ τάξη παρακολουθούν τουλάχιστον 23 ώρες , ενώ οι δύο τελευταίες τάξεις έχουν τουλάχιστον 24 ώρες. Στο Γυμνάσιο οι μαθητές διδάσκονται για τουλάχιστον 30 ώρες ανα εβδομάδα.

Υπάρχει δυνατότητα επέκτασης του ωραρίου , αλλά στις δύο πρώτες τάξεις αυτό δεν μπορεί να ξεπερνά τις 5 ώρες ανα ημέρα. Στις υπόλοιπες τάξεις μπορεί να φτάνει τις 7 ώρες ανά ημέρα , έπειτα από απόφαση των δήμων και των σχολείων.

Στην Ελλάδα οι μαθητές των 800 πιλοτικών Δημοτικών παρακολουθούν υποχρεωτικά 35 ώρες (όσες δηλαδή κι ένας μαθητής Λυκείου) ακόμα και τα πρωτάκια!

Αξίζει να σημειωθεί ,επίσης, ότι οι μαθητές στην Φινλανδία ξεκινούν το Δημοτικό στην ηλικία των 7 ετών ,  δηλαδή ένα έτος αργότερα από τους Έλληνες μαθητές.

________________________
Εγώ βλέπω τα αποτελέσματα αυτού του δικού μας αποτυχημένου συστήματος κάθε μέρα. Τα παιδιά 6 χρονών στην Α' Δημοτικού που σχολάνε στις 2 το μεσημέρι είναι διαλυμένα.



ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ


ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

ΕΛΛΑΔΑ


Πληθυσμός:11.262.539


Εκπαιδευτικοί:180.000 – 190.000

ΦΙΛΑΝΔΙΑ


Πληθυσμός:5.325.115


Εκπαιδευτικοί:100.000

Μία ή άλλη μας έρχεται.απλά έχουν καλύτερες υποδομές και λειτουργούν καλύτερα.και βέβαια είναι άλλη κουλτούρα εργαζόμενου από εμάς.σαφώς είναι καλύτεροι ως εργαζόμενοι.εμείς ως έλληνες ΟΛΟΙ μας είμαστε καλοπερασακιδες.Όπως έλεγε παλιά ο Λαζόπουλος σε μια εκπομπή, ο Γερμανός σαφώς και δουλεύει σαν το σκυλί όλη μέρα, γιατί δεν έχει τσιπουράδικα,ήλιοφάνει και καφεδάκι στο Θησείο ή στην παραλία...
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
διαφωνώ για αυτά που λες για το σύστημα της φινλανδίας ας πούμε.δεν είναι ακριβώς έτσι.κοιτα κάποια στοιχεία από μια έρευνα για την εκπαίδευση πρόσφατη

¨Τα στοιχεία που μας παρέχει το δίκτυο Eurydice, το οποίο ασχολείται με τα εκπ/κά συστήματα της Ευρώπης , είναι τα εξής:

Οι δύο πρώτες τάξεις του Δημοτικού διδάσκονται τουλάχιστον 19 ώρες εβδομαδιαίως. Η Γ’ και η Δ’ τάξη παρακολουθούν τουλάχιστον 23 ώρες , ενώ οι δύο τελευταίες τάξεις έχουν τουλάχιστον 24 ώρες. Στο Γυμνάσιο οι μαθητές διδάσκονται για τουλάχιστον 30 ώρες ανα εβδομάδα.

Υπάρχει δυνατότητα επέκτασης του ωραρίου , αλλά στις δύο πρώτες τάξεις αυτό δεν μπορεί να ξεπερνά τις 5 ώρες ανα ημέρα. Στις υπόλοιπες τάξεις μπορεί να φτάνει τις 7 ώρες ανά ημέρα , έπειτα από απόφαση των δήμων και των σχολείων.

Στην Ελλάδα οι μαθητές των 800 πιλοτικών Δημοτικών παρακολουθούν υποχρεωτικά 35 ώρες (όσες δηλαδή κι ένας μαθητής Λυκείου) ακόμα και τα πρωτάκια!

Αξίζει να σημειωθεί ,επίσης, ότι οι μαθητές στην Φινλανδία ξεκινούν το Δημοτικό στην ηλικία των 7 ετών ,  δηλαδή ένα έτος αργότερα από τους Έλληνες μαθητές.

________________________
Εγώ βλέπω τα αποτελέσματα αυτού του δικού μας αποτυχημένου συστήματος κάθε μέρα. Τα παιδιά 6 χρονών στην Α' Δημοτικού που σχολάνε στις 2 το μεσημέρι είναι διαλυμένα.

Επίσης οι εκπαιδευτικοί στην Φινλανδία είναι λιγότεροι από εμάς, αλλά είναι αναλογικά περισσότεροι στην αναλογία με το μαθητικό πληθυσμό

αν πρόσεξες δεν μίλησα για ώρες διδασκαλίας αλλά για αναλογία διδασκόντων/ διδασκομένων...

το θέμα είναι ΠΟΣΟΙ πραγματικά ασχολούνται με εκαπιδευτικό έργο

πληροφορίες εδώ
 

tesla82

Σεβαστός
Εγγρ.
17 Ιουν 2007
Μηνύματα
588
Κριτικές
14
Like
25
Πόντοι
1.997
ναι από εκεί τα βλέπω και εγώ, για αυτό όταν είπα ότι είναι καλύτερη η αναλογία σε αυτούς, το πήρα πίσω και το άλλαξα αν είδες, γιατί τελικά το θυμόμουν λάθος.μεγάλο θέμα όμως η διαφορετική κουλτούρα φίλε μου όμως.σήμερα μου ήρθε μάνα να με ρωτήσει πως τα πάει το παιδί της (ενώ καθημερινά της λέω ότι θέλει παραπάνω δουλειά και ότι έχει πιάσει πάτο). το αποτέλεσμα; αυτή βαριέται να το διαβάσει και να κάτσει απο πάνω του, και περιμένει το παιδί να τα μάθει όλα μέσω ξέρω γω του θαύματος της πεντηκοστής.κωλοβαράει όλη μέρα και με ρώταγε αν ξέρω κανέναν να κάνει μαθήματα στο παιδί.μόνο που δε βριστήκαμε όταν της είπα ότι δε χρειάζεται να κανει ιδιαίτερα στο παιδί, και οτι απλά χρειάζεται να σπαταλήσει αυτή παραπανω ώρες.για να μη αναφέρω μάνα που της είπα ότι το παιδί είναι αφύσικα πίσω στα μαθηματικά όταν δεν ξέρει να μου προσθέτει δεκάδες και μου απάντησε "δεν έχω την υπομονή να κάτσω να το διαβάσω, γιατί με σκάει και είμαι μπαφιασμένη από τη δουλεια" ΗΜΑΡΤΟΝ δηλαδή.αλλα αυτή είναι η ελληνίδα μάνα. τον μαλάκα στη δουλειά και αυτή να βλέπει μεσημεριανά.γαμήθηκε και ξεπέταξε και ένα παιδί από το μουνί της αλλά δεν της πέρασε από το μυαλό πως θα πρέπει να το αναθρέψει κιόλας.
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
ναι από εκεί τα βλέπω και εγώ, για αυτό όταν είπα ότι είναι καλύτερη η αναλογία σε αυτούς, το πήρα πίσω και το άλλαξα αν είδες, γιατί τελικά το θυμόμουν λάθος.μεγάλο θέμα όμως η διαφορετική κουλτούρα φίλε μου όμως.σήμερα μου ήρθε μάνα να με ρωτήσει πως τα πάει το παιδί της (ενώ καθημερινά της λέω ότι θέλει παραπάνω δουλειά και ότι έχει πιάσει πάτο). το αποτέλεσμα; αυτή βαριέται να το διαβάσει και να κάτσει απο πάνω του, και περιμένει το παιδί να τα μάθει όλα μέσω ξέρω γω του θαύματος της πεντηκοστής.κωλοβαράει όλη μέρα και με ρώταγε αν ξέρω κανέναν να κάνει μαθήματα στο παιδί.μόνο που δε βριστήκαμε όταν της είπα ότι δε χρειάζεται να κανει ιδιαίτερα στο παιδί, και οτι απλά χρειάζεται να σπαταλήσει αυτή παραπανω ώρες.για να μη αναφέρω μάνα που της είπα ότι το παιδί είναι αφύσικα πίσω στα μαθηματικά όταν δεν ξέρει να μου προσθέτει δεκάδες και μου απάντησε "δεν έχω την υπομονή να κάτσω να το διαβάσω, γιατί με σκάει και είμαι μπαφιασμένη από τη δουλεια" ΗΜΑΡΤΟΝ δηλαδή.αλλα αυτή είναι η ελληνίδα μάνα. τον μαλάκα στη δουλειά και αυτή να βλέπει μεσημεριανά.γαμήθηκε και ξεπέταξε και ένα παιδί από το μουνί της αλλά δεν της πέρασε από το μυαλό πως θα πρέπει να το αναθρέψει κιόλας.

και εγώ στα 15 χρόνια που είχα στο σπίτι δημοτικά/γυμνάσια /λύκεια ήμουν πάντα μέλος στον Σύλλογο Γονέων.. δεν μπορείς να φανταστείς με τι ζόρια συμπληρώναμε τον αριθμό για να μπορεί να υπάρχει σύλλογος...
 

life97

Σπουδαίος
Εγγρ.
1 Φεβ 2007
Μηνύματα
44.795
Κριτικές
23
Like
89
Πόντοι
2.357
[quote author=tramountana link=topic=93420.msg2365306#msg2365306 dat]
και εγώ στα 15 χρόνια που είχα στο σπίτι δημοτικά/γυμνάσια /λύκεια ήμουν πάντα μέλος στον Σύλλογο Γονέων.. δεν μπορείς να φανταστείς με τι ζόρια συμπληρώναμε τον αριθμό για να μπορεί να υπάρχει σύλλογος...
[/quote]

Kαλα  εσυ  τοκανεs γιατι σ αρεσανε οι  μαθητριεs.....αστα αυτα
 

Επισκέπτης
κοίταξε.. είναι γενικά παραδεκτό ότι τα μόνα αντικειμενικά κριτήρια είναι αυτά που μπορούν να μετρηθούν.. το θέμα είναι ότι τα μετρήσιμα αυτά κριτήρια θα πρέπει να δομηθούν με τέτοιο τρόπο ώστε να λαμβάνουν υπόψιν τους όλες τις παραμέτρους που επηρεάζουν το τελικό αποτέλεσμα (το οποίο εν κατακλείδι κρίνει το αποτέλεσμα)...

Ἄαα, τῶρα μᾶς φωτίσατε. Σοφὸν τὸ σαφές!  :rockon:


 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
Ἄαα, τῶρα μᾶς φωτίσατε. Σοφὸν τὸ σαφές!  :rockon:

αγαπητέ παντοπώλα.. προκειμένου να κάνω σαφέστερη την σκέψη μου ..

Για παράδειγμα ένας καθηγητής αγγλικών θα πρέπει να έχει σαν κριτήριο το ποσοστό επιτυχίας των μαθητών του στις εξετάσεις του Lower .. επειδή όμως το υλικό (παιδιά) είναι ανομοιογενές (μαθησιακές ικανότητες, οικογενειακό περιβάλλον, καταγωγή πιθανώς κλπ) θα πρέπει να γίνεται μία εκτίμηση του υλικού αυτού και το τελικά επιτευχθέν ποσοστό να προσαυξάνεται/μειώνεται ανάλογα με το επίπεδο του υλικού, έτσι ώστε να υπάρχει αντικειμενικότητα στο κριτήριο..
 

Επισκέπτης
αγαπητέ παντοπώλα.. προκειμένου να κάνω σαφέστερη την σκέψη μου ..

Για παράδειγμα ένας καθηγητής αγγλικών θα πρέπει να έχει σαν κριτήριο το ποσοστό επιτυχίας των μαθητών του στις εξετάσεις του Lower .. επειδή όμως το υλικό (παιδιά) είναι ανομοιογενές (μαθησιακές ικανότητες, οικογενειακό περιβάλλον, καταγωγή πιθανώς κλπ) θα πρέπει να γίνεται μία εκτίμηση του υλικού αυτού και το τελικά επιτευχθέν ποσοστό να προσαυξάνεται/μειώνεται ανάλογα με το επίπεδο του υλικού, έτσι ώστε να υπάρχει αντικειμενικότητα στο κριτήριο..

Ἀστειευόμουν. Μὴν τὰ λαμβάνετε τοῖς μετρητοῖς. Ἁπλῶς μοῦ ἐφάνη σὰν ἀπόσπασμα ἐσωτερικῆς ἐγκυκλίου ὑπουργείου ἤ κᾶτι παρεμφερές.
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
Ἀστειυόμουν. Μὴν τὰ λαμβάνετε τοῖς μετρητοῖς. Ἁπλῶς μοῦ ἐφάνη σὰν ἀπόσπασμα ἐσωτερικῆς ἐγκυκλίου ὑπουργείου ἤ κᾶτι παρεμφερές.

όχι ρε.. απλές ιδέες είναι..
 

vlachodeutsch

Μέλος
Εγγρ.
27 Δεκ 2008
Μηνύματα
6.218
Like
4
Πόντοι
66
δεν βλεπω κανεις να κριτικαρει τους γονεις
ειναι οι κυριοι υπαιτιοι για την καταντια της παιδειας αλλα και της νεολαιας γενικοτερα
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
δεν βλεπω κανεις να κριτικαρει τους γονεις
ειναι οι κυριοι υπαιτιοι για την καταντια της παιδειας αλλα και της νεολαιας γενικοτερα

οι γονείς δεν είναι άμοιροι ευθυνών... έχουν μεγάλο μερίδιο ευθύνης .. όπως μερίδιο ευθύνης έχουν όλοι οι Ελληνες οι οποίοι φωνασκούν "Που είναι το Κράτος?" λες και το κράτος είναι κα΄τι απρόσωπο και δεν αποτελείται από έλληνες...
 

vlachodeutsch

Μέλος
Εγγρ.
27 Δεκ 2008
Μηνύματα
6.218
Like
4
Πόντοι
66
οι γονείς δεν είναι άμοιροι ευθυνών... έχουν μεγάλο μερίδιο ευθύνης .. όπως μερίδιο ευθύνης έχουν όλοι οι Ελληνες οι οποίοι φωνασκούν "Που είναι το Κράτος?" λες και το κράτος είναι κα΄τι απρόσωπο και δεν αποτελείται από έλληνες...
:o
θα συμφωνησω με τον τραμουντανυ
ρε μπας και δεν ειμαι καλα;
 

tesla82

Σεβαστός
Εγγρ.
17 Ιουν 2007
Μηνύματα
588
Κριτικές
14
Like
25
Πόντοι
1.997
μα τους γονείς κριτικάρουμε.αυτοί είναι οι υπεύθυνοι για το "υλικό" που έχω εγώ ας πούμε να δουλέψω.σαφώς και μπορώ να πετύχω αλλαγή και εγώ αλλα μόνο αν μπορούν να μου ενδυναμώνουν αυτή την αλλαγή από το σπίτι.εδώ ρε φίλε μου πρώτη δημοτικού και μου τα φέρνουν και τους έχουν γράψει οι μαναδες τους την αντιγραφή.λες και αν παρουν ενα μπραβο θα μαθουν τιποτα
 

Φυλήςυχος Πολίτης

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Μαρ 2008
Μηνύματα
11.773
Like
0
Πόντοι
166
Αθήνα
Ο ΟΤΕ ανακοίνωσε τη Δευτέρα, μετά και τις πιέσεις της Deutsche Telekom, απολύσεις και περικοπές κόστους, προκαλώντας την άμεση αντίδραση των συνδικάτων που απειλούν με κινητοποιήσεις.

Συνολικά 120 θέσεις εργασίας θα χαθούν στην Cosmote, ενώ δαπάνες ύψους 32 εκατ. ευρώ (κυρίως από κόψιμο υπερωριών και επιδομάτων) αναμένεται να εξοικονομηθούν στη μητρική σταθερής τηλεφωνίας, σύμφωνα με ανακοινώσεις της επιχείρησης και των συνδικαλιστών της.

Η ΓΣΕΕ καλεί την κυβέρνηση να ασκήσει την επιρροή της ως μέτοχος και να ανακληθούν οι «παράνομες» και «προκλητικές» απολύσεις.

Πρόκειται για τις πρώτες κινήσεις του ΟΤΕ να υλοποιήσει την υπόσχεσή του από την περασμένη εβδομάδα για συγκράτηση της υποχώρησης κερδών και εσόδων αυτήν τη χρονιά.

Ο Οργανισμός ανακοίνωσε την Παρασκευή κάθετη πτώση των ετήσιων κερδών του για το 2010, της τάξης του 90%.

Η Deutsche Telekom, που κατέχει το 30% του ΟΤΕ, πιέζει την διοίκηση της επιχείρησης να περιορίσει το λειτουργικό κόστος της, που στην σταθερή τηλεφωνία Ελλάδας αγγίζει το 35% των εσόδων, ποσοστό πολύ υψηλότερο από τις άλλες θυγατρικές της DT στην Ευρώπη.

Η Cosmote δήλωσε ότι θα αποζημιώσει τους απολυθέντες με πακέτο αποδοχών ενός ως τριών ετών.

Σε ό,τι αφορά την σταθερή τηλεφωνία, οι περικοπές θα γίνουν κυρίως σε υπερωρίες, καθώς και σε επιδόματα για το προσωπικό και στελέχη του μάνατζμεντ. Ειδικότερα, προβλέπεται η καθιέρωση 40 ωρών εργασίας την εβδομάδα, όπως ισχύει και στον υπόλοιπο ιδιωτικό τομέα.

Η μετοχή του ΟΤΕ σημείωσε άνοδο 3,3%, υπεραποδίδοντας σε σχέση με τον Γενικό Δείκτη του Χρηματιστηρίου. «Τα μέτρα είναι μια καλή αρχή, η αγορά τα ήθελε», είπε στο Reuters ο Βαγγέλης Καρανίκας, αναλυτής στην HSBC.

Οι συνδικαλιστές της ΟΜΕ-ΟΤΕ και η ΓΣΕΕ εξέφρασαν την έντονη αντίθεσή τους στις απολύσεις. «Για την ΟΜΕ-ΟΤΕ είναι αυτονόητη η με κάθε τρόπο δυναμική και αγωνιστική αντίδραση», είπε το σωματείο.

Η ΓΣΕΕ χαρακτήρισε τις απολύσεις «παράνομες» και «προκλητικές» και κάλεσε την κυβέρνηση να ασκήσει την επιρροή της ως μέτοχος του ΟΤΕ ώστε να ανακληθούν.

Newsroom ΔΟΛ



Εσύ που βγήκες και δήλωσες ότι η απόλυση κάποιου είναι μια καλή αρχή... Άμα έλθει κάποιος από τους 120 και σου σπάσει το κεφάλι, εγώ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΒΙΑΣ δεν θα τον κατηγορήσω για τίποτε.

Άκου ρε τι βγήκε και είπε. ΘΡΑΣΥΤΑΤΟΣ.

Λυπάμαι πολύ για αυτόν. Πέρασε από τις σπουδές και δεν ακούμπησε...
 

pornopapos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2009
Μηνύματα
42.180
Like
33
Πόντοι
366
Αθήνα
Ο ΟΤΕ ανακοίνωσε τη Δευτέρα, μετά και τις πιέσεις της Deutsche Telekom, απολύσεις και περικοπές κόστους, προκαλώντας την άμεση αντίδραση των συνδικάτων που απειλούν με κινητοποιήσεις.

Συνολικά 120 θέσεις εργασίας θα χαθούν στην Cosmote, ενώ δαπάνες ύψους 32 εκατ. ευρώ (κυρίως από κόψιμο υπερωριών και επιδομάτων) αναμένεται να εξοικονομηθούν στη μητρική σταθερής τηλεφωνίας, σύμφωνα με ανακοινώσεις της επιχείρησης και των συνδικαλιστών της.

Η ΓΣΕΕ καλεί την κυβέρνηση να ασκήσει την επιρροή της ως μέτοχος και να ανακληθούν οι «παράνομες» και «προκλητικές» απολύσεις.

Πρόκειται για τις πρώτες κινήσεις του ΟΤΕ να υλοποιήσει την υπόσχεσή του από την περασμένη εβδομάδα για συγκράτηση της υποχώρησης κερδών και εσόδων αυτήν τη χρονιά.

Ο Οργανισμός ανακοίνωσε την Παρασκευή κάθετη πτώση των ετήσιων κερδών του για το 2010, της τάξης του 90%.

Η Deutsche Telekom, που κατέχει το 30% του ΟΤΕ, πιέζει την διοίκηση της επιχείρησης να περιορίσει το λειτουργικό κόστος της, που στην σταθερή τηλεφωνία Ελλάδας αγγίζει το 35% των εσόδων, ποσοστό πολύ υψηλότερο από τις άλλες θυγατρικές της DT στην Ευρώπη.

Η Cosmote δήλωσε ότι θα αποζημιώσει τους απολυθέντες με πακέτο αποδοχών ενός ως τριών ετών.

Σε ό,τι αφορά την σταθερή τηλεφωνία, οι περικοπές θα γίνουν κυρίως σε υπερωρίες, καθώς και σε επιδόματα για το προσωπικό και στελέχη του μάνατζμεντ. Ειδικότερα, προβλέπεται η καθιέρωση 40 ωρών εργασίας την εβδομάδα, όπως ισχύει και στον υπόλοιπο ιδιωτικό τομέα.

Η μετοχή του ΟΤΕ σημείωσε άνοδο 3,3%, υπεραποδίδοντας σε σχέση με τον Γενικό Δείκτη του Χρηματιστηρίου. «Τα μέτρα είναι μια καλή αρχή, η αγορά τα ήθελε», είπε στο Reuters ο Βαγγέλης Καρανίκας, αναλυτής στην HSBC.

Οι συνδικαλιστές της ΟΜΕ-ΟΤΕ και η ΓΣΕΕ εξέφρασαν την έντονη αντίθεσή τους στις απολύσεις. «Για την ΟΜΕ-ΟΤΕ είναι αυτονόητη η με κάθε τρόπο δυναμική και αγωνιστική αντίδραση», είπε το σωματείο.

Η ΓΣΕΕ χαρακτήρισε τις απολύσεις «παράνομες» και «προκλητικές» και κάλεσε την κυβέρνηση να ασκήσει την επιρροή της ως μέτοχος του ΟΤΕ ώστε να ανακληθούν.

Newsroom ΔΟΛ



Εσύ που βγήκες και δήλωσες ότι η απόλυση κάποιου είναι μια καλή αρχή... Άμα έλθει κάποιος από τους 120 και σου σπάσει το κεφάλι, εγώ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΒΙΑΣ δεν θα τον κατηγορήσω για τίποτε.

Άκου ρε τι βγήκε και είπε. ΘΡΑΣΥΤΑΤΟΣ.

Λυπάμαι πολύ για αυτόν. Πέρασε από τις σπουδές και δεν ακούμπησε...

χαίρομαι που αρχίζεις να βλέπεις την ΤΑΞΙΚΗ ΟΨΗ των πραγμάτων....
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom