Ρε, μπάς και έχει δίκιο ο Θύμιος;
Από factorx στις 03/08/2011
Έχω πολλά να γράψω εναντίον των ταξιτζήδων, όπως παράδειγμα για την αντι-επαγγελματική τους συμπεριφορά, για την επιλογή κούρσας, για τις πολλαπλές διαδρομές, για τα μαύρα και για πολλά άλλα. Όμως, δεν είναι του παρόντος.
Προσπαθώ, όμως, να καταλάβω που το πάει ο Ραγκούσης καλοκαιριάτικα και αναστάτωσε την χώρα, τον τουρισμό και την οικονομία μας.
Κατ’ αρχήν … ραγκούσεια απελευθέρωση δεν ξέρω να ισχύει πουθενά και καλόν θα ήταν να μας δώσει ένα παράδειγμα.
Πάμε παρακάτω…
Ας δεχτώ ότι νόμος γίνεται το γινάτι του Ραγκούση.
Αν, ήμουν, ο manager της «Μ. Βρετανίας», θα αγόραζα καμιά δεκαριά βανάκια (για αρχή) , θα προσλάμβανε και μερικούς οδηγούς με 600 ευρώ το μήνα και θα πήγαινα όπου ήθελα τους πελάτες μου!
Θα το χρέωνα και στις υπηρεσίες που παρέχω.
Θα είχα και κέρδος!
Βάζω στοίχημα ότι το ίδιο θα σκέφτονται όλα τα Ξενοδοχεία.
Αν, ήμουν ο διαχειριστής της «Χόχτιφ» που διοικεί το ΕΛ. Βενιζέλος, θα πήγαινα, τυχαία σε μια τράπεζα, όλες οι τράπεζες σε λίγο θα ανοίξουν μάντρες, θα έπαιρνα με leasing καμιά εκατοστή, σχεδόν καινούργια αυτοκίνητα, θα προσλάμβανα πάλι οδηγούς των 600 ευρώ, και θα παρείχα υπηρεσίες αεροδρομίου!
Αν ήμουν τουριστικός πράκτορας, θα πήγαινα σε μια άλλη Τράπεζα (όχι σ΄εκείνη που πήγε το αεροδρόμιο) και θα έκαναν ακριβώς το ίδιο πράγμα.
Επειδή κάποια στιγμή οι Τράπεζες θα το έπαιρναν χαμπάρι τι γίνεται, ούτως ή άλλως ρευστό δεν έχουν, δάνεια δεν δίνουν, τα αυτοκίνητα τους περισσεύουν, θα τους κακόπεφτε να έμπαιναν και στις …μεταφορές; Καθόλου κακή ιδέα!
Και πάει λέγοντας….
Στην αρχή, για να πάρουν μερίδιο της αγοράς, θα έριχναν τις τιμές!
Οι αυτοκινητιστές μη αντέχοντας, θα παρέδιδαν τα κλειδιά στου Μαξίμου.
Αφού τους έβγαζαν εκτός δουλειάς, θα μου ερχόταν κατακέφαλα και μια ωραιότατη εναρμονισμένη πολιτική στις τιμές!!! 5 ευρώ η σημαία!
Ρε, μπάς και ο Θύμιος έχει δίκιο;