Νέα

Παρίσι: Τρομοκρατική επίθεση στο περιοδικό των σκίτσων του Μωάμεθ (12 νεκροί)

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα antisthenis
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 2K
  • Εμφανίσεις 45K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.725
Πόντοι
1.306
Για τώρα μιλάμε. Έχει υπάρξει μεγάλη πρόοδος από τότε. Ο χριστιανισμός μπορεί να πέρασε προβληματικούς καιρούς, αλλά υπήρχαν και ζυμώσεις σε ιδεολογικό/θεολογικό/φιλοσοφικό επίπεδο που κάτι γέννησαν και κάπου κατέληξαν. Ο χριστιανισμός είναι εκ των θεμελίων του δυτικού πολιτισμού. Βλέπει κανείς κάτι παροόμοιο στο Ισλάμ; Και εν πάση περιπτώσει αν κάνουν τώρα οι Μουσουλμάνοι αυτά που έκαναν οι Χριστιανοί πριν από 600 χρόνια, κι αυτό προβληματικό είναι απ' τη μια, κι απ' την άλλη κάποιοι άλλοι πρέπει να αμυνθούν.

και φυσικά είναι προβληματικό... διότι ο άνθρωπος μαθαίνει από τα λάθη των άλλων (και κυρίως τα δικά του) και φροντίζει να μην τα ξανακάνει.... οι μουσουλμάνοι τα επαναλαμβάνουν κύρια για λόγους εκδίκησης...
 

Tsolias.Psolias

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Ιουλ 2007
Μηνύματα
15.107
Like
28
Πόντοι
166
Εγω θυμαμαι την 11η Σεπτεμβριου πανηγυρισμούς σε μουσουλμανικες χωρες. Α θα ηταν ολοι εξτρεμιστες ε?
εδώ ο τσίπρας χαιρόταν όταν έβλεπε τον κανέλο να τις τρώει από τον κασιδιάρη,
οι μουσουλμάνοι δεν θα χαιρόντουσαν που είχαν και τον αμερικανικό στρατό έξω από την πόρτα τους;
 

Γιώργος Ξύδης

Σεβαστός
Εγγρ.
5 Ιαν 2011
Μηνύματα
12.340
Κριτικές
9
Like
4.700
Πόντοι
1.830
Εγω θυμαμαι την 11η Σεπτεμβριου πανηγυρισμούς σε μουσουλμανικες χωρες. Α θα ηταν ολοι εξτρεμιστες ε?

σε όλες; μήπως θυμάσαι μόνο από παλαιστίνη, ιράκ, αφγανιστάν, άντε και πακιστάν; αλλά είπαμε, η λογική του τσουβαλιάσματος είναι η αρχή του φασισμού.
 

Βασιλοφρων13

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Φεβ 2014
Μηνύματα
35.205
Like
7.651
Πόντοι
1.406
Ούτε ποσοτικά ούτε χρονολογικά έχει ιδιαίτερη σημασία το θέμα αν και ... " [Αβερρόης] Γιατρός, νομικός και αστρονόμος, αλλά πρώτα απ’ όλα φιλόσοφος, συνέβαλε σημαντικά στην ανάπτυξη της αραβικής σκέψης και άσκησε μεγάλη επίδραση στη σχολαστική φιλοσοφία, με τα περίφημα σχόλιά του στον Αριστοτέλη, που, αν και διαποτισμένα ακόμα από νεοπλατωνικές σκέψεις, έχουν το προσόν ότι διέδωσαν για πρώτη φορά στην Ευρώπη τη φιλοσοφία του μεγάλου Σταγειρίτη διανοητή
Ο Αβεροης ηταν μεγαλη μορφη και σαφως και οι αραβες ειχαν και αυτοι το μεριδιο τους,αλλα να λες το οτι ο Αβεροης τον 12ο αιωνα διεδωσε πρωτος την αριστοτελικη φιλοσοφια στην ευρωπη ειναι ιστορικη ανακριβεια και κλασσικος μυθος

Κάθε σύγκριση μεταξύ των αριστοτελικών έργων που μεταφράστηκαν στα λατινικά από βυζαντινά χειρόγραφα και των αριστοτελικών έργων που μεταφράστηκαν στα λατινικά από αραβικά χειρόγραφα είναι συντριπτική. Σύμφωνα με τον ιστορικό της φιλοσοφίας Λίνο Μπενάκη «σήμερα σώζονται στη Δύση 7.820 αριστοτελικά έργα μεταφρασμένα από τα ελληνικά στα λατινικά και μόλις 1.944 από τα αραβικά» (εφ. Ελευθεροτυπία, 21-12-2010). «Η ανώτατη βυζαντινή εκπαίδευση πάντα επικεντρωνόταν στη μελέτη του Αριστοτέλη. Τα έργα του διαδόθηκαν μέσα από πάνω από χίλια χειρόγραφα, τα οποία χρονολογούνται μεταξύ του 9ου και του 16ου αιώνα, γεγονός που καθιστά τον Αριστοτέλη τον αρχαίο Έλληνα του οποίου τα έργα αντιγράφηκαν περισσότερο από τα έργα οποιουδήποτε άλλου Αρχαίου· επίσης, τα σχόλια στα έργα του είναι περισσότερα έναντι των σχολίων σε άλλους αρχαίους συγγραφείς. […] Από τον 7ο αιώνα, η προσοχή επικεντρώθηκε στις λογικές πραγματείες του Αριστοτέλη […] Ταυτόχρονα, το ενδιαφέρον για τα έργα του Αριστοτέλη τα οποία δεν αφορούσαν τη λογική δεν χάθηκε ποτέ τελείως και η αλυσίδα των σχολιαστών που εκτείνεται αδιάκοπα από τον Φώτιο στον 9ο αιώνα ως τον Ιωάννη Χορτασμένο στον 15ο αιώνα εξοικείωνε τους ίδιους και τους μαθητές τους με τα υπόλοιπα τμήματα του αριστοτελικού έργου. Σημαντικά παραδείγματα είναι ο Ψελλός, που σχολίασε τα Φυσικά, ο Μιχαήλ της Εφέσου, που σχολίασε το μεγαλύτερο τμήμα του έργου του Α. μαζί με τις ζωολογικές πραγματείες, και ο Θεόδωρος Μετοχίτης» (John Duffy, Alexander Kazhdan, λήμμα “Aristotle”, Alexander Kazhdan (επ.), The Oxford Dictionary of Byzantium, Oxford UP, Ν. Υόρκη-Οξφόρδη 1991, σ. 171)
 

Tsolias.Psolias

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Ιουλ 2007
Μηνύματα
15.107
Like
28
Πόντοι
166
OP
OP
antisthenis

antisthenis

Administrator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
20 Ιαν 2006
Μηνύματα
20.665
Κριτικές
148
Λύσεις
5
Like
9.269
Πόντοι
17.085
Ο Αβεροης ηταν μεγαλη μορφη και σαφως και οι αραβες ειχαν και αυτοι το μεριδιο τους,αλλα να λες το οτι ο Αβεροης τον 12ο αιωνα διεδωσε πρωτος την αριστοτελικη φιλοσοφια στην ευρωπη ειναι ιστορικη ανακριβεια και κλασσικος μυθος

Κάθε σύγκριση μεταξύ των αριστοτελικών έργων που μεταφράστηκαν στα λατινικά από βυζαντινά χειρόγραφα και των αριστοτελικών έργων που μεταφράστηκαν στα λατινικά από αραβικά χειρόγραφα είναι συντριπτική. Σύμφωνα με τον ιστορικό της φιλοσοφίας Λίνο Μπενάκη «σήμερα σώζονται στη Δύση 7.820 αριστοτελικά έργα μεταφρασμένα από τα ελληνικά στα λατινικά και μόλις 1.944 από τα αραβικά» (εφ. Ελευθεροτυπία, 21-12-2010). «Η ανώτατη βυζαντινή εκπαίδευση πάντα επικεντρωνόταν στη μελέτη του Αριστοτέλη. Τα έργα του διαδόθηκαν μέσα από πάνω από χίλια χειρόγραφα, τα οποία χρονολογούνται μεταξύ του 9ου και του 16ου αιώνα, γεγονός που καθιστά τον Αριστοτέλη τον αρχαίο Έλληνα του οποίου τα έργα αντιγράφηκαν περισσότερο από τα έργα οποιουδήποτε άλλου Αρχαίου· επίσης, τα σχόλια στα έργα του είναι περισσότερα έναντι των σχολίων σε άλλους αρχαίους συγγραφείς. […] Από τον 7ο αιώνα, η προσοχή επικεντρώθηκε στις λογικές πραγματείες του Αριστοτέλη […] Ταυτόχρονα, το ενδιαφέρον για τα έργα του Αριστοτέλη τα οποία δεν αφορούσαν τη λογική δεν χάθηκε ποτέ τελείως και η αλυσίδα των σχολιαστών που εκτείνεται αδιάκοπα από τον Φώτιο στον 9ο αιώνα ως τον Ιωάννη Χορτασμένο στον 15ο αιώνα εξοικείωνε τους ίδιους και τους μαθητές τους με τα υπόλοιπα τμήματα του αριστοτελικού έργου. Σημαντικά παραδείγματα είναι ο Ψελλός, που σχολίασε τα Φυσικά, ο Μιχαήλ της Εφέσου, που σχολίασε το μεγαλύτερο τμήμα του έργου του Α. μαζί με τις ζωολογικές πραγματείες, και ο Θεόδωρος Μετοχίτης» (John Duffy, Alexander Kazhdan, λήμμα “Aristotle”, Alexander Kazhdan (επ.), The Oxford Dictionary of Byzantium, Oxford UP, Ν. Υόρκη-Οξφόρδη 1991, σ. 171)
Ok εντάξει, η ουσία πάντως είναι ότι είχαν και οι Άραβες τη συμβολή τους.
 

Επισκέπτης

στην πράξη θα ήταν τεράστια ανοησία να τσακίσεις το ισλάμ όπως λέτε είναι σαν να κηρύττεις από μόνος σου τζιχάντ και θα κάνεις χάρη στους εξτρεμιστές που αυτό ακριβώς θέλουν μια τελική αναμέτρηση, θα γίνει της κορέας σε όλη την ευρώπη και θα συσπειρωθούν/φανατιστούν δίκαιοι και άδικοι, τότε θα τον πιούμε όλοι ομαδικώς
 

Βασιλοφρων13

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Φεβ 2014
Μηνύματα
35.205
Like
7.651
Πόντοι
1.406
Ok εντάξει, η ουσία πάντως είναι ότι είχαν και οι Άραβες τη συμβολή τους.
Αδιαμφισβητητο γεγονος και μπραβο τους!Και μαλιστα μπροστα στους Δυτικους μεχρι την αναγεννηση τουλαχιστον ηταν ετη φωτος μπροστα.Αλλα αυτη η καραμελα, που στη προσπαθεια του να πουλησει προοδευτισμο,πεταει ο καθε αμαθης η ημιμαθης(δεν αναφερομαι σε σενα,εσυ απλως μου εδωσες την αφορμη για να χτυπησω αλλους  ;) ), οτι καποτε ο Αραβικος κοσμος ειχε τα ηνια του πολιτισμου και οτι χαρη σε αυτον μεταλαμπαδευτηκαν οι αξιες η φιλοσοφια και οι επιστημες του αρχαιοελληνικου κοσμου στην Ευρωπη και στον συγχρονο κοσμο,ειναι τουλαχιστον γελοια  :P
 

Obi-Wan

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Απρ 2007
Μηνύματα
9.447
Κριτικές
3
Like
3.435
Πόντοι
786
-Τό πρόβλημα έχει όνομα καί λέγεται IS. Έχει κυρήξει τρομοκρατικό πόλεμο σέ κάθε άλλης χροιάς μουσουλμάνο καί σέ όλη τή Δύση. Πρέπει νά αναγνωρισθεί καί νά πολεμηθεί μέχρι διαλύσεως μέ βαριά στρατιωτικά μέσα ώς υπαρκτό επιθετικό κράτος.

-Όλη ή απασφάλιση μέ τίς θρησκείες είναι νά μήν έχουν κοσμική εξουσία. Αλλιώς όλες έχουν φανατικά στοιχεία. Καί Ινδουϊστές εξτρεμιστές υπάρχουν. Ανά τούς αιώνες όλες έχουν τίς ειρηνικές καί επιθετικές φάσεις τους ανάλογα τίς συνθήκες.

-Οί Βυζαντινοί δάσκαλοι ασχολήθηκαν περισσότερο καί νωρίτερα μέ τήν αρχαία Ελληνική γραμματεία αλλά πέρασαν στή Δύση μετά τήν πτώση τής Κων/πολης. 15ο αιώνα. Οί Άραβες δάσκαλοι νωρίτερα μέ τίς Ισπανικές κτήσεις, τό εμπόριο.
 

Tsolias.Psolias

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Ιουλ 2007
Μηνύματα
15.107
Like
28
Πόντοι
166
B63FLT4CYAA5CMe.png
μπορείς να μας εξηγήσεις τι σημαίνει αυτό που πόσταρες;
 

Βασιλοφρων13

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Φεβ 2014
Μηνύματα
35.205
Like
7.651
Πόντοι
1.406
-Τό πρόβλημα έχει όνομα καί λέγεται IS. Έχει κυρήξει τρομοκρατικό πόλεμο σέ κάθε άλλης χροιάς μουσουλμάνο καί σέ όλη τή Δύση. Πρέπει νά αναγνωρισθεί καί νά πολεμηθεί μέχρι διαλύσεως μέ βαριά στρατιωτικά μέσα ώς υπαρκτό επιθετικό κράτος.

-Όλη ή απασφάλιση μέ τίς θρησκείες είναι νά μήν έχουν κοσμική εξουσία. Αλλιώς όλες έχουν φανατικά στοιχεία. Καί Ινδουϊστές εξτρεμιστές υπάρχουν. Ανά τούς αιώνες όλες έχουν τίς ειρηνικές καί επιθετικές φάσεις τους ανάλογα τίς συνθήκες.

-Οί Βυζαντινοί δάσκαλοι ασχολήθηκαν περισσότερο καί νωρίτερα μέ τήν αρχαία Ελληνική γραμματεία αλλά πέρασαν στή Δύση μετά τήν πτώση τής Κων/πολης. 15ο αιώνα. Οί Άραβες δάσκαλοι νωρίτερα μέ τίς Ισπανικές κτήσεις, τό εμπόριο.
To Θεμα με το Ισλαμ ειναι οτι απο την γεννηση του Θρησκευτικη και κοσμικη(τοσο πολιτικη οσο και στρατιωτικη) εξουσια ταυτιζοταν και ασκουταν απο το ιδιο ατομο.Απο τον Προφητη αν ξεκινησουμε που πρωτος με το σπαθι στο χερι καβαλα στο αλογο οδηγουσε τους πρωτους Μουσουλμανους εναντιων των Κουραϊσιτων της Μεκκας,τοσο και σε ολα τα επομενα Χαλιφατα,απο των Διαδοχων ως και την Οθωμανικη αυτοκρατορια,Ο   Αρχηγος -Χαλιφης συγκεντρωνε και τις 2 εξουσιες στα χερια του.
Το τελευταιο σχολιο σου ειναι ανακριβες ,επεσες και εσυ θυμα των κλασικων μεσαιωνικων μυθων ακολουθει μια μικρη χαρακτηριστικη παραθεση επι του θεματος
"Οι Λατίνοι πήγαιναν στο Βυζάντιο προκειμένου να κατανοήσουν τα μαθηματικά: «Ο Λεονάδρος της Πίζας, που ταξίδεψε στην πρωτεύουσα γύρω στο 1200, συνάντησε αρκετούς μαθηματικούς, που του δίδαξαν τη διατύπωση αλγεβρικών προβλημάτων» (A.P. Kazhdan / Ann Wharton Epstein, Αλλαγές στον Βυζαντινό πολιτισμό κατά τον 11ο και τον 12ο αιώνα, σ. 232). Το ίδιο γινόταν και για την μετάφραση αρχαίων ελληνικών χειρογράφων. Κατά τον 12ο αιώνα «μεταξύ των μεταφραστών υπήρχαν πολλά μέλη των εγκατεστημένων στην Κωνσταντινούπολη εμπορικών παροικιών» (Marc Bloch, Η φεουδαλική κοινωνία, σ. 160)."
 
OP
OP
antisthenis

antisthenis

Administrator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
20 Ιαν 2006
Μηνύματα
20.665
Κριτικές
148
Λύσεις
5
Like
9.269
Πόντοι
17.085
-Όλη ή απασφάλιση μέ τίς θρησκείες είναι νά μήν έχουν κοσμική εξουσία. Αλλιώς όλες έχουν φανατικά στοιχεία. Καί Ινδουϊστές εξτρεμιστές υπάρχουν. Ανά τούς αιώνες όλες έχουν τίς ειρηνικές καί επιθετικές φάσεις τους ανάλογα τίς συνθήκες.
Εδώ έγραψες όλο το ζουμί. Αυτό ακριβώς λείπει στο Ισλάμ. Η δυνατότητα διάκρισης της θρησκευτικής από την κοσμική εξουσία. Δε νοείται αυτή η διάκριση και εδώ ακριβώς έγκειται και το "προβληματικό" του πράγματος.
 

Obi-Wan

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Απρ 2007
Μηνύματα
9.447
Κριτικές
3
Like
3.435
Πόντοι
786
Εδώ έγραψες όλο το ζουμί. Αυτό ακριβώς λείπει στο Ισλάμ. Η δυνατότητα διάκρισης της θρησκευτικής από την κοσμική εξουσία. Δε νοείται αυτή η διάκριση και εδώ ακριβώς έγκειται και το "προβληματικό" του πράγματος.

Αυτό είναι τό θέμα. Όταν έκανε κουμάντο τό Βατικανό μέ τόν ίδιο επιθετικό τρόπο οδήγησε καί τό χριστιανισμό.
 

Tsolias.Psolias

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Ιουλ 2007
Μηνύματα
15.107
Like
28
Πόντοι
166
ξέρω ότι στενοχωριέσαι, αλλά είναι γεγονός.
μ' αρέσει που συμφωνείς, ό,τι έχει να επιδείξει ο αραβικός κόσμος, κατά συντριπτική πλειοψηφία ανήκει στην προ-ισλαμική ιστορία του.


Ότι ο μπάτσος που βλέπουμε στο βίντεο να εκτελείται από τους τζιχαντιστές ήταν μουσουλμάνος.
σώπα ρε!
δεν θέλω να μου μεταφράσεις τις γράφει, αγγλικά ξέρω. θέλω να μου εξηγήσεις τι σημαίνει αυτό που ανέβασες, ή τουλάχιστον αυτό που κατάλαβες εσύ και σε έκανε να το ανεβάσεις.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom