giorgospapa
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 6 Ιουλ 2006
- Μηνύματα
- 15.922
- Κριτικές
- 10
- Like
- 43
- Πόντοι
- 2.157
δε θυμασαι ????δεν φορας ταμπον?η εστω σερβιετακι?
υ.γ. θα μπει ο σταυρος51 και θα μας γαμησει..
δε θυμασαι ????δεν φορας ταμπον?η εστω σερβιετακι?
χρειαζεται να μαθουν το παιχνιδι πριν παιξουν λοιπον...πολυ ενδιαφερον...γιατι οταν μαθουν και οι δυο αντιπαλοι το παιχνιδι οποιος παιζει πρωτος θα κερδιζει
αυτο επεδιωκες απο την αρχηδε θυμασαι ????
υ.γ. θα μπει ο σταυρος51 και θα μας γαμησει..
εννοειται μωρη κοπελα..αυτο επεδιωκες απο την αρχη
u have a problem with the authorities mr smith ????μοντ ειναι θα τα σβησει,τι να πουνε και οι αλλοι οι αμοιροι που τους γαμαμε τα θρεντ και δεν μπορουν να κανουν κατι
Με το πρόγραμμα παίζεις. Βασικά έχει δεδομένα αναφοράς ποιες είναι οι σωστές κινήσεις. Θέλει βελτίωση ακόμα αλλά όταν ξεκινάει πρώτο κερδίζει πάντα (αν δεν έχει ακόμα κανένα κρυμμένο λάθος που δεν έχω δει). Και άνθρωπος να ήταν πάντως τα ίδια έπρεπε να αποστηθίσει, απλά θα ήταν πιο επιρρεπής σε λάθη και ποιο αργός.
Ακόμα καλύτερα που υπάρχει διαθέσιμη και η αναλυτική λύση. Βασικά ο τρόπος που ακολούθησα ήταν σχετικά γρήγορος ξεκινώντας από τα απλά διανύσματα που οδηγούν σε κατάσταση που χάνεις και χτίζοντας πάνω σε αυτά συνδιαστικά. Π.χ έχεις τα διανύσματα
0,0,0,0,0,1
0,0,0,0,2,2
0,0,0,1,2,3
......
κτλ. και μια πιο σύνθετη κατάσταση χάνει αν το δέντρο 2 κινήσεων που ξεκινάει από αυτή καταλήγει σε πιο απλά διανύσματα που χάνουν κτλ. Λιγότερο μαθηματικός ο τρόπος αλλά πολύ πιο γρήγορος αν δεν έχεις πρόσβαση στην λύση.
Μπα, δεν χρειάζεται δεδομένα αναφοράς και αποστηθίσεις.
Ο αλγόριθμος είναι γνωστός:
Η θεωρητική εξήγηση εδώ:
και εδώ στην πράξη:
(πάντως δεν είναι καθόλου προφανής ο τρόπος λύσης)
Ακόμα καλύτερα που υπάρχει διαθέσιμη και η αναλυτική λύση. Βασικά ο τρόπος που ακολούθησα ήταν σχετικά γρήγορος ξεκινώντας από τα απλά διανύσματα που οδηγούν σε κατάσταση που χάνεις και χτίζοντας πάνω σε αυτά συνδιαστικά. Π.χ έχεις τα διανύσματα
0,0,0,0,0,1
0,0,0,0,2,2
0,0,0,1,2,3
......
κτλ. και μια πιο σύνθετη κατάσταση χάνει αν το δέντρο 2 κινήσεων που ξεκινάει από αυτή καταλήγει σε πιο απλά διανύσματα που χάνουν κτλ. Λιγότερο μαθηματικός ο τρόπος αλλά πολύ πιο γρήγορος αν δεν έχεις πρόσβαση στην λύση.
υ.γ. θα μπει ο σταυρος51 και θα μας γαμησει..
Δεν πειράζει.αυτο ειναι πλεον νοσηρο που ζητας , με ολο το σεβασμο..
παλια ειχε ενα παιχνιδι με 4 σπιρτα που επρεπε να σχεδιασεις ενα φτυαρι ,αλλα δεν το θυμαμαι.το θυματε κανεις?