Νέα

παγώνει ο υπολογιστης μου καί θέλω την βοηθειά σας

• Μέλος που άνοιξε το νήμα koproni65
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 32
  • Εμφανίσεις 3K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

koproni65

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Μαρ 2006
Κριτικές
21
Like
366
Πόντοι
5.795
παιδια έχω ένα λαμπ τοπ μοντελο τού 2010 hp
από την πρώτη ημέρα πού τό πήρα μέρα πάρα μέρα βδομάδα παρά βδομάδα καί τελευταία καθημερινά παγώνει η εικόνα καί δέν μπορώ ούτε νά τό κλείσω μέ αποτέλεσμα  νά αναγκάζομε νά τό βγάλω από τήν μπρίζα και να κάνω επαναλειτουργία,
όταν τό πρωτοπήρα πού καλυπτόμουν και από την εγγύηση τό πήγα στην hp καί μέ διαβεβαιώσαν ότι δέν βρίσκουν κάποιο πρόβλημα στόν υπολογιστή....
ένας φίλοσ προγραμματιστής μούπε ότι είναι δύσκολη περίπτωση τόχει ξανακούσει τό πρόβλημα καί ότι δέν θα βρώ εύκολα λύση
εχθές πάγωσε 2 φορές γιά πρώτη φορά
θέλω τά φώτα σας τι νά κάνω??
δέν σάς κρύβω ότι είμαι ψηλοάσχετος σέ θέματα υπολογιστών...

adaldizmi

Μέλος
Εγγρ.
26 Ιουν 2006
Κριτικές
3
Like
23
Πόντοι
1
από την πρώτη ημέρα πού τό πήρα μέρα πάρα μέρα βδομάδα παρά βδομάδα καί τελευταία καθημερινά παγώνει η εικόνα καί δέν μπορώ ούτε νά τό κλείσω μέ αποτέλεσμα  νά αναγκάζομε νά τό βγάλω από τήν μπρίζα και να κάνω επαναλειτουργία,
όταν τό πρωτοπήρα πού καλυπτόμουν και από την εγγύηση τό πήγα στην hp καί μέ διαβεβαιώσαν ότι δέν βρίσκουν κάποιο πρόβλημα στόν υπολογιστή....
ένας φίλοσ προγραμματιστής μούπε ότι είναι δύσκολη περίπτωση τόχει ξανακούσει τό πρόβλημα καί ότι δέν θα βρώ εύκολα λύση

στη θέση σου θα έκανα ένα φορμάτ για να βεβαιωθώ πως δεν είναι θέμα software...

αν και μετά το φορμάτ στο ξανακάνει, τότε έχεις θέμα hardware.
κι εκεί ξεκινάς το ψάξιμο να δεις τι δυσλειτουργεί...

taurus1

Ανώτερος
Εγγρ.
8 Μαρ 2006
Κριτικές
31
Like
1.458
Πόντοι
6.305
Δεν είμαι ειδικός, όμως μήπως ανεβάζει θερμοκρασία? Το παλιότερο δικό μου ορισμένες στιγμές <<κοκκάλωνε>> και παρατήρησα πώς ουσιαστικά έκαιγε!