Με το που ξεφτηλισα τον αναπηρο μπηκες εσυ να γραψεις
λιγακι περιεργο
συμπτωση?
Μου φενεται οτι εχεις τασεις Μαζοχισμου σου αρεσει να σε ξεσκιζουνε και να ρεζιλευεσαι
Αυτο εννοουσαΣχετικα με τη ζωη στην Ελλαδα για μια Ρωσσιδα παντρεμενη με Ελληνα.Βεβαια αυτη Ρωσσιδα δεν ειναι,απο το Λλβοφ ειναι Στις ανηφορες πρεπει να βαλεις δευτερα μιλαω για την ανηφορα στο Κιροβσκ προς στην Καρελια γιατι εδω δεν εχει ανηφορες!Ε,ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΠΡΩΧΝΕΙΣ ΣΤΙΣ ΑΝΗΦΟΡΕΣ οταν ανεβαινεις με 40-45!Ειναι πολυ λιγα κυβικα για το βαρος του 1700 κυβικα ειναι ολα κ'ολα που να παει.Δυστηχως Νιβα ετυχε να εχω και ξερω δεν ημουν καθολου ευχαριστημενος!Τωρα για το Ρανγκλερ επειδη ο θειος μου εχει Ρινενγκε'ι'τ (4200 κυβικα 105 αλογα) που ειναι ο παππους του ρανγκλερ ρουμπικον
το Ρινενγκε'ι'τ οπως και το ρανγκλερ (μιλαω για το ρανγκλερ το 4000 ,184 αλογα που εχει ενας φιλος μου.Το Ρουμπικον ειναι 193 αλογα) την ιδια ανηφορα την ανεβαινε με 4η για πλακα χωρις να ζοριζεται καθολου!Στις ευθειες μπορει στα 20 μπορει να βαλει τεταρτη στα 40-45 σηκωνει και την πεμπτη ταχυτητα.Το Νιβα την πεμπτη τη σηκωνει μετα τα 80-90.Οσο για διαφορικα και μπρος και πισω εχουνε σημερα τα περισσοτερα αυτοκινητα.Το δικο μου Τουαρεγκ δεν εχει εχει μονο μπλοκαρισμα κεντρικου διαφορικου.Υπαρχει ομως εκδοση του Τουαρεγκ που εχει Μπλοκαρισμα κεντρικο διαφορικο και πισω το καινουργιο τουαρεγκ (Τουαρεγκ 2) εχει μια εκδοση που εχει μλοκαρισμα διαφορικου και μπρος και πισω.Η πειρα μου μου λεει οτι αν κολισεις στο βαλτο
θες ή αυτο εδω
(δεν ξερω πως το λενε Ελληνικα νομιζω εργατη) ή τρακτερ να σε τραβιξει