Ψυχή και κώλοι
Σεβαστοί φίλοι, αγαπητά μου παιδιά:
Εξ’αφορμής της απωλείας του Μάικλ και παρατηρώντας ότι υπάρχουν μαθηταί με οξυμένη την κριτική των αντίληψιν απεφάσισον να προσπαθήσω σήμερον, δια της χρήσεως ενός αστείου παραδείγματος, να εισαγάγω την σκέψιν σας από κάτι το απλόν σε κάτι το περίπλοκον απομυθοποιώντας το δέος αγραμμάτων ιθαγενών στην βροντή και τον κεραυνόν.
Θα αναλύσουμε την επίδρασιν των κώλων και δη των ευμόρφων κώλων στην ψυχήν.
Δια τον κώλον η σωστή λέξις είναι γλουτοί. Το κόλον είναι εσωτερικό όργανον μη ορατόν. Τα ευχάριστα οπτικά ερεθίσματα προκαλούνται από τους γλουτούς οι οποίοι είναι δυνατοί μύες επάνω από τους οποίους στον υποδόριον λιπώδη ιστόν των γυναικών σωρεύεται λίπος δημιουργώντας το καμπύλον σχήμα. Γενικώς η ανθρώπινος φύσις αρέσκεται στις ομαλές ρηχές καμπύλες γι’αυτό και σε ολίγους πλην ατόμων με ψυχολογικά προβλήματα, αρέσουν οι κωλάθρες. Οι γλουτοί είναι ανθρώπινον όργανον,μύες, τρισδιάστατοι. Γι’αυτό και ημπορούμε να τους αντιληφθούμε δια των αισθησεών μας.
Αντιθέτως η ψυχή είναι όργανον πολυδιάστατον. Δεν ημπορούμε να αντιληφθούμε την ιδίαν, παρά την προβολήν της στον τρισδιάστατον χώρον και τας εκδηλώσεις της. Η ευκολώτερη ανιχνεύσιμος εξωτερική εκδήλωσις της ψυχής είναι η πτώσις θερμοκρασίας του περιβάλλοντος χώρου, γι’αυτό και οι αρχαίοι την ονοματοθέτησαν ψυχρή εκ παραφθορά της οποίας προήλθε η σημερινή λέξις.
Παραθέτω μίαν σειρά φωτογραφιών κώλων που τράβηξα σήμερον. Παρατηρήστε προσεκτικά και αναρωτηθείτε το τι αισθανθήκατε.
Είδατε ένα ωραίο μουνί έναν ωραίον κώλον, μα τι ήταν τέλος πάντων αυτό που είδατε και σας εδημιούργησε ένα ευχάριστον ψυχικόν συναίσθημα, μία ευχάριστον ψυχικήν κατάστασιν ;
Είχαμε ένα αντικείμενον, τον κώλον, πάνω στον οποίον προσέπεσαν οι φωτινές ακτίνες, σάρωσαν ολόκληρον το αντικείμενον και κατόπιν προσέπεσαν εις τους οφθαλμούς. Οι φωτεινές ακτίνες εξερέθισαν τα κωνία και ραβδία του αμφιβληστροειδούς τα οποία παρήγαγαν μίαν ηλεκτρική ώση η οποία μεταφέρθηκε δια μέσω των νεύρων στον εγκέφαλον. Κάτι παρόμοιον δηλαδή εάν ακούγατε μία ωραία μελωδίαν ή μυρίζατε μια ωραίαν κολώνια. Κι εδώ βέβαια επισέρχεται το υποκειμενικόν στοιχείον τι θεωρεί ο καθείς ωραίον ή θα έλεγα με τι είδους συναισθήματα τρέφεται η ψυχή του καθενός. Διότι όπως για το σώμα τροφή είναι οι υδατάνθρακες και οι πρωτείνες για την ψυχή είναι τα συναισθήματα. Γνωστικά όμως τι είναι συναίσθημα;
Η σάρωσις του κώλου δια των οφθαλμών τελικώς αντιστοιχίζεται σε μίαν σειρά διαφορών δυναμικού d/V ανά μονάδα χρόνου d/t. Μίαν συχνότητα ερεθίσματος δηλαδή αρμονική της οποίας θα πάρουμε εάν με το χέρι μας χαιδέψουμε τον εν λόγω κώλον οπότε η μηχανική πίεσις πάλι στο τελος θα μετατραπεί σε ηλεκτρικό ερέθισμα.
Ας υποθέσομεν όμως ότι είχατε ένα ατύχημα με το αυτοκίνητο και βρίσκεστε σέκος εις τον κράβαττον του νοσοκομείου. Όσες Ουκρανίδες νοσοκόμες και να σας κωλοτριφτούν, ηλεκτρικά ερεθίσματα θα υπάρξουν, φευ εσείς ουδ’ένα ευχάριστον συναίσθημα θα βιώσετε. Εμ βέβαια αφού λείπει ο νοικοκύρης από το σπίτι...Ιατρικώς θα έχετε απώλειαν συνειδήσεως. Επομένως ναι μεν το σώμα είναι ιδικό σας όπως το αυτοκινητό σας αλλά δεν είναι ακριβώς εσείς. Εσείς είστε η συνειδησίς σας. Βλέπετε αντιθέτως με ότι σας μάθανε μικρούς υπό την επίδρασιν του Ιαχωβά, στην συνειδησή σας αρέσουν οι κώλοι, για το σώμα σας είναι παντελώς αδιάφοροι. Επί τη ευκαιρία σώμα στην ελληνική σημαίνει το πτώμα. Η σωστή λέξις είναι δέμας. Κι ενώ πραγματικοί κώλοι μπορεί να πηγαινοέρχονται στο δωμάτιο του νοσοκομείου η συνείδησις θα βρει παρηγοριά μονον σε ιδεατούς κώλους εις τους ιδεατούς κόσμους των ονείρων.
Ο Πλάτων προ πολλού έγραψε ότι η ανθρώπινος ύπαρξις αποτελείται από δύο τελείως διαφορετικά στοιχεία, ηνωμένα μεταξύ των με ένα τρίτο το οποίον διαθετει κοινά στοιχεία ως προς τα δύο πρώτα. Ήτοι το σώμα υλικόν και απρόσωπον με το πνεύμα άυλον και συνειδητόν συνενωμένα δια της ψυχής φορέα του σώματος και του πνεύματος. Φορέα όχι τόσο υπό την έννοια ενός αυτοκινήτου που μετα-φέρει έναν επιβάτη αλλά μάλλον υπό την έννοια ενός μεγεθυντικού φακού που εστιάζει την προσοχή της συνειδήσεως,του πνεύματος στο σώμα μιας και το πνεύμα βρίσκεται παντού και δεν επηρεάζεται από τον χώρο και τον χρόνο όπως τον αντιλαμβανόμεθα δια των πεπερασμένων ανθρωπίνων αισθήσεων. Η ποιότης του πνεύματος αντανακλάται στην ψυχή και τα πάθη της ψυχής στο σώμα. Από την άλλη σωματικά ελλατώματα δημιουργούν ψυχικές ασθένειες. Επομένως η ψυχή αλληλοεπηρεάζεται με το σώμα αλλά γενικώς όταν το σώμα βρίσκεται σε καλή κατάσταση, σε καλή κατάσταση βρίσκεται και η ψυχή.
Πολλάκις διαβάζω από διαφόρους «α πλέρωσα την τάδε πόρνη 20,50, 500Ε ξέρω γω και δεν μου κάθησε καλά να την γαμήσω». Μα και σκλάβα σας να ήταν όπως η ουκρανίδα; Ρωξολάνα που ταν στο χαρέμι του Σουλειμάν του Μεγαλοπρεπούς , μέχρι να μεταφραστεί το χαρτονόμισμα σε ψυχικό ερέθισμα θέλει χρόνο ή πολύ δυνατό ερέθισμα (πολλά χαρτονομίσματα). Η ψυχή σαν πολυδιάστατον όργανο δεν αντιλαμβάνεται την έννοια του χρόνου και γι’αυτό είναι φύση ανυπόμονη. Είναι κάτι σαν το σώμα που αρέσκεται να καίει πρωτείνες και όχι λίπος. Χώρια βέβαια που η ψυχή ως κέντρον συναισθημάτων είναι κι εκδικητική και σκέπτεται «α τον μαλάκα και που να’ξερε ότι πίσω στην ουκρανία με γάμαγε ο Ίγκορ στον αχερώνα για’να μπουκάλι μπύρα».
Δια να περιπλακούν όμως περισσότερο τα πράγματα έλλειψις συναισθημάτων σε ένα ψυχικό όργανον εκφράζονται σαν εκδηλώσεις σε κάποιο άλλο τελείως διαφορετικό ή και στο ίδιο το σώμα. Έτσι συναισθηματικές πενίες μεταφράζονται σε λαιμαργία φιλαργυρία , ομοφυλοφυλία, σεξομανία, σαδομαζοχισμό και υποχονδριάσεις.
Αλλά τον ωραίον κώλον που είδαμε γιατί θέλουμε και να τον συνουσιάσουμε;
(Στην συγκεκριμενη περίπτωση έστω να γνωρίζετε, ότι κρύπτεται ένας ημιτελής πρωκτικός χαρακτήρας ή μία σαδιστική διάθεσις κρύπτουσα σύμπλεγματα ή μία αποχαλίνωσις των ενστίκτων λόγω χρονίας ψυχολογικής καταπιέσεως. Τα αντιπαρέρχομαι όλα αυτά δια την ευκολίαν του παραδείγματος).
Διότι εκτός από την όρασιν θα λάβουν μέρος κυρίως και δύο άλλες σημαντικότατες αίσθησεις η αφή και η ακοή δημιουργώντας μίαν πανδαισία συναισθημάτων μεταφραζόμενα σε διαφορές δυναμικού και μεταβολές του ηλεκτρομαγνητικού πεδιου που τελικώς θα θρέψουν την ψυχή. Οι δε φίλοι κοπρολάγνοι δια να καλύψουν το κενόν των θα χρειαστούν την περαιτέρω συνδρομήν της οσφρήσεως και της γεύσεως.
Αυτά τα ολίγα, ελπίζω να μην σας εκούρασα πολύ δια του δυσνοήτου του σημερινού θέματος
Με τιμή
Ιωσήφ Μπλάσκος