Τα ατυχήματα στα λεοφωορεια είναι κάθε μέρα πολύ συχνά..άλλο που ο πελάτης δεν μαθαίνει τίποτα..ο καθρέφτης είναι το πιο συνηθισμένο ατύχημα..αμα σπάσεις στραβοσεις το καθρεπτη το λεωφορείο δε μπορεί να συνεχίσει δρομολόγια..για αυτό πολλές φορές εξαφανίζονται τα λεωφορεία και λέει ο κόσμος ότι ήταν να περάσει αλλά δεν έγινε το δρομολόγιο..επίσης πολλές φορές επειδή είναι χαμηλά βρίσκουνε από κάτω..αν βρει από πίσω που είναι η μηχανή..χινοντε τα λάδια..πάλι βγαίνει οφφ το λεωφορείο..ειδικά τα μερσεντες που είναι πολύ χαμηλά..
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Το θεμα είναι ότι στο δημόσιο δε δουλευουνε..είναι πχ να φύγει ο μπροστινός σου που είναι του δημοσίου τώρα..αυτός δε φεύγει..ρίσκο στη καφετέρια και πίνει καφέ..για να φύγεις σετ στην ώρα σου πρέπει να κάνεις όπισθεν και να φύγεις..ο κόσμος που περιμένει στο μπροστά λεωφορείο του δημοσίου έρχεστε και μπαίνει
το δικό σου λεωφορείο..το δημόσιο είναι τριτοκοσμικές καταστάσεις..έχει και λόγους καλούς..αλλά οι πιο πολλοί είναι βιζματα..που ούτε τα δρομολόγια δεν κάνουνε σωστα
Ξυπνήστε λίγο και σταματήστε να πιστεύετε τις βλακείες των δημοσιογράφων.
Ζούμε στο 2024.
Όταν δε γίνεται δρομολόγιο είναι για λόγους που ξέρει ο σταθμάρχης και οι ΟΣΥ κι όχι γιατί ο οδηγός παίζει στοίχημα ή πίνει καφέ στο καφενείο.
Τα οχήματα παρακολουθούνται από την τηλεματική. Δεν είναι αόρατα.
Επίσης, τα οχήματα είναι όλα χαμηλά πλέον, παντού στον κόσμο! Και πριν μπει ένας τύπος οχήματος σε μια γραμμή, γίνονται δοκιμαστικά δρομολόγια κενά επιβατών!
Άκου βρίσκουν κάτω τα λεωφορείο και χύνονται λάδια!
Δεν είμαστε στο 1986 με τα Ikarus και τα Balcan car!
ΕΛΕΟΣ ΜΕ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΣΑΣ!
Φταίει ο οδηγός του λεωφορείου που μιλάει στο κινητο στο Μαράκι από το Παγκράτι.
Ρε μουνιά. Όταν έτρεχαν τα λεφτά παντού αυτή η γκρίνια δεν υπήρχε πουθενά.
Στη γειτονιά κατέβαιναν 40 παιδιά, έπαιζαν στην αλάνα, έκαναν φασαρία απίστευτη, μπάλα, δυναμιτάκια το οτιδήποτε. Τώρα είναι 5 αρχιδάκια όλα κι όλα και βγαίνουν στα μπαλκόνια, ψιτ ψιτ είναι 5 μη παίζετε κάνετε φασαρία. Όταν κάθε ζώον έπαιρνε αυτοκίνητο καινούργιο κάθε 2 χρόνια, ρούχα κάθε βδομάδα, διακοπές και κάθε μέρα σολωμό για μεσημεριανό δεν έφταιγε σε κανέναν τίποτα. Τώρα γίναμε ηθικολόγοι και μη μου άπτου. Βρίζουμε το κράτος αλλά λέμε πού είναι μα γιατί δε μας νταντεύει.. Πρέπει να φύγει η οικονομική κρίση άμεσα γιατί θα σαλτάρει χωρίς επιστροφή ο Έλληνας αν και είναι ήδη αργά.
Η οικονομική κρίση έκανε έτσι τον Έλληνα ή μήπως η οικονομική άνεση και η αίσθηση της επίπλαστης ευτυχίας; Τι από τα δύο τον αποβλάκωσε και τον εκθήλυνε πιστεύεις;
Η οικονομική κρίση έκανε έτσι τον Έλληνα ή μήπως η οικονομική άνεση και η αίσθηση της επίπλαστης ευτυχίας; Τι από τα δύο τον αποβλάκωσε και τον εκθήλυνε πιστεύεις;
Η οικονομική κρίση έκανε έτσι τον Έλληνα ή μήπως η οικονομική άνεση και η αίσθηση της επίπλαστης ευτυχίας; Τι από τα δύο τον αποβλάκωσε και τον εκθήλυνε πιστεύεις;
Το ότι δεν υπάρχουν χρήματα. Είναι όλοι στο καβούκι τους και κόπτονται κατευθυνόμενα για θέματα άρτιας συμπεριφοράς και ηθικής παίρνοντας θρησκευτική διάσταση το θέμα. Σε όλο αυτό έχουν συνδράμει και οι φάρμες των σύγχρονων αριστερών λοατκι κλπ (καμία σχέση με πραγματική αριστερά αλλά τέλος πάντων).
Λοιπόν μαλάκες, για να το φαιδρύνουμε λίγο το θέμα, ξέρω μύστη οδηγό λεωφορείου της παλιάς ΕΑΣ/ ΕΘΕΛ που είχε καμακώσει τύπισσα σε λεωφορείο, έγινε φάση, την πήδηξε, χαθήκανε και καμιά δεκαριά χρόνια μετά, την ξαναπέτυχε, πάλι σε δρομολόγιο και τελικά την παντρεύτηκε!
Μερικοί οδηγοί είναι δυνατοί παίκτες!
Δεν είναι αστική συγκοινωνία αλλά έχει σχέση.
Ο συγκεκριμένος παίζει να μιλούσε και σε κανένα τηλέφωνο.
Μόνη λύση τύποι, η αυτόνομη οδήγηση. Να μας πηγαίνει το όχημα μόνο του. Σε κάθε άλλη περίπτωση, αφήνουμε τη ζωή μας στα χέρια του κάθε μαλάκα οδηγού/ μηχανοδηγού/ καπετάνιου / πιλότου.
Δηλαδή, ο επιβάτης δεν παρανομουσε επίσης, όταν, αντί να πιάνεται σταθερά, συνεχώς και με ασφάλεια από τις χειρολαβές, κοιτούσε να καταγράφει τον οδηγό με το κινητό;
Κατά τα άλλα, μας φταίει ο γενναίος μεροκαματιάρης οδηγός, που έχει να ζήσει 15 στόματα (παιδιά, γυναίκα, πεθερικά, γονείς, σκυλιά, γατιά και γκόμενες) .
Μάγκες βρίσκουν και τα κάνουν. Εφόσον ξέρουν ότι δε θα τιμωρηθούν άντε το πολύ να βγουν σε ολιγοήμερη αργία καλά ξηγιούνται. Φταίει το κωλόκρατος με την ανοχή και με τη μη τήρηση των κανονισμών - ποινών. Στη Σουηδία που είχε πάει γνωστός μου για δουλειά όλοι όσοι παρανομούν αφαίρεση και διαγραφή του διπλώματος χωρίς να μπορούν να το ξαναβγάλουν γιατί θεωρούνται ανίκανοι σαν οδηγοί. Αυτή είναι η πολιτική τους. Όχι εδώ που με το να λαδώσεις στο φέρνουν σπίτι σου και άντε μετά εσύ βγες και γίνε δημόσιος κίνδυνος
Δηλαδή, ο επιβάτης δεν παρανομουσε επίσης, όταν, αντί να πιάνεται σταθερά, συνεχώς και με ασφάλεια από τις χειρολαβές, κοιτούσε να καταγράφει τον οδηγό με το κινητό;
Κατά τα άλλα, μας φταίει ο γενναίος μεροκαματιάρης οδηγός, που έχει να ζήσει 15 στόματα (παιδιά, γυναίκα, πεθερικά, γονείς, σκυλιά, γατιά και γκόμενες) .
Ξυπνήστε λίγο και σταματήστε να πιστεύετε τις βλακείες των δημοσιογράφων.
Ζούμε στο 2024.
Όταν δε γίνεται δρομολόγιο είναι για λόγους που ξέρει ο σταθμάρχης και οι ΟΣΥ κι όχι γιατί ο οδηγός παίζει στοίχημα ή πίνει καφέ στο καφενείο.
Τα οχήματα παρακολουθούνται από την τηλεματική. Δεν είναι αόρατα.
Επίσης, τα οχήματα είναι όλα χαμηλά πλέον, παντού στον κόσμο! Και πριν μπει ένας τύπος οχήματος σε μια γραμμή, γίνονται δοκιμαστικά δρομολόγια κενά επιβατών!
Άκου βρίσκουν κάτω τα λεωφορείο και χύνονται λάδια!
Δεν είμαστε στο 1986 με τα Ikarus και τα Balcan car!
ΕΛΕΟΣ ΜΕ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΣΑΣ!
Φίλε θα διαφωνήσω όταν ο οδηγός έχει συγκεκριμένη ώρα να εκτελέσει ένα δρομολόγιο καί όλη την ώρα μιλάει στο τηλέφωνο και πηγαίνει με ρυθμούς χελώνας σταματάει καί στα πράσινα χωρίς να υπάρχει κίνηση επόμενο είναι να φτάσει στον προορισμό του καθυστερημένα οπότε το επόμενο δρομολόγιο χαιρέτισε , χρησιμοποιώ τα μέσα οπότε έχω πλήρη εικόνα ,όλα τα μέσα λειτουργούν με τίς παλιές λογικές που είχε το παλιό το ΠΑΣΟΚ το ορθόδοξο
Δηλαδή, ο επιβάτης δεν παρανομουσε επίσης, όταν, αντί να πιάνεται σταθερά, συνεχώς και με ασφάλεια από τις χειρολαβές, κοιτούσε να καταγράφει τον οδηγό με το κινητό;
Κατά τα άλλα, μας φταίει ο γενναίος μεροκαματιάρης οδηγός, που έχει να ζήσει 15 στόματα (παιδιά, γυναίκα, πεθερικά, γονείς, σκυλιά, γατιά και γκόμενες) .
Βέβαια όταν ο κόσμος μέσα σε λεωφορεία και μετρο είναι σαν τα μυρμήγκια , από ποιες χειρολαβές να πιαστεί ,τα δρομολόγια είναι στην κυριολεξία ότι να ναι με καθυστέρησης καί κόψιμο δρομολογίου ενδημικά την περασμένη εβδομάδα στη γραμμή 1 τού μέτρο σταθερή τροχιά η ταμπέλα έγραψε 27 λεπτά και αυτό ήρθε σε 40
Φίλε θα διαφωνήσω όταν ο οδηγός έχει συγκεκριμένη ώρα να εκτελέσει ένα δρομολόγιο καί όλη την ώρα μιλάει στο τηλέφωνο και πηγαίνει με ρυθμούς χελώνας σταματάει καί στα πράσινα χωρίς να υπάρχει κίνηση επόμενο είναι να φτάσει στον προορισμό του καθυστερημένα οπότε το επόμενο δρομολόγιο χαιρέτισε , χρησιμοποιώ τα μέσα οπότε έχω πλήρη εικόνα ,όλα τα μέσα λειτουργούν με τίς παλιές λογικές που είχε το παλιό το ΠΑΣΟΚ το ορθόδοξο
Όλοι μας χρησιμοποιούμε τα ΜΜΜ.
Αυτό δε μας κάνει ειδικούς τύπε.
Επίσης, το ότι "σταματάει και στα πράσινα" όπως λες, μπορεί εσένα που βιάζεσαι να σε χαλάει, αλλά δεν ξέρεις πράγματα που ξέρει αυτός.
Ότι, παραδείγματος χάριν, μπορεί στα τρία λεπτά μπροστά του να έχει άλλο όχημα της ίδιας γραμμής, που για κάποιο λόγο έχει καθυστερήσει. Θα είναι πολύ χειρότερα αν πηγαίνουν λοιπόν και τα δύο "καροτσάκι".
Δηλαδή, ο επιβάτης δεν παρανομουσε επίσης, όταν, αντί να πιάνεται σταθερά, συνεχώς και με ασφάλεια από τις χειρολαβές, κοιτούσε να καταγράφει τον οδηγό με το κινητό;
Κατά τα άλλα, μας φταίει ο γενναίος μεροκαματιάρης οδηγός, που έχει να ζήσει 15 στόματα (παιδιά, γυναίκα, πεθερικά, γονείς, σκυλιά, γατιά και γκόμενες) .