Νέα

Οδηγική συμπεριφορά - Έλεος!!!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα thaleia
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 434
  • Εμφανίσεις 17K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

vothros

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Απρ 2007
Μηνύματα
11.112
Κριτικές
3
Like
5
Πόντοι
166
αν υπηρχε ενας Ελληνας στην F1 θα ηταν παντα πρωτος μη του πεις του Ελληνα να εχει καποιον μπροστα τους τρελενετε! δεν πα να εχει Cinquento και ο αλλος Ferrari θα τον περασει
Eκτος απο μενα εγω ειμαι Προστ!!!!!!!!!!
Παντως επιδη ειμαι επαγγελματιας οδηγος ενα εχω να πω ειμαστε ασχετοι ολοι μας(και εγω) οσον αφορα το θεμα τιμονι,και μην νομιζεις οτι αμα ξερεις να οδηγεις νταλικα-φορτηγο ξερεις και απο απλο αμαξι αλλο το ενα αλλο το αλλο.
Η μεγαλη πλακα ειναι με τις ανανεωσεις διπλωματος μετα τα 65 χρονια,ολοι οι παππουδες εχουν γνωστο γιατρο και ανανεωνουν την αδεια.
Και η αλλη μεγαλη μαλακια,ο καθε μαλακοΕλληναρας-ιδα λεει εγω οδηγο 15 χρονια ειμαι οδηγαρα,σκατα με ριγανη.Η το αλλο κουλο ειναι παιρνεις διπλωμα για ΙΧ και μπορεις να οδηγεις απο Τσικου μεχρι λαμποργκινι....
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
Άκουσα έναν ΕΛΛΗΝΑΡΑ να διαμαρτύρεται γιατί έχει αγοράσει αυτοκίνητο και δεν έχει χώρο να το παρκάρει. Ότι είναι υποχρεωμένο το κράτος να του παρέχει χώρο γιατί πηγαίνει στις διάφορες δουλειές και ταλαιπωρείται, τον γράφει η τροχαία κλπ. Παιδιά έχει δίκιο. Εγώ για να επεκτείνω το θέμα για την ευθύνη του κράτους απαιτώ ότι όταν αγοράζω προφυλακτικό το κράτος να είναι υποχρεωμένο να μου παρέχει γυναίκα.

πληρώνεις τέλη κυκλοφορίας για τη γυναίκα;
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
Eκτος απο μενα εγω ειμαι Προστ!!!!!!!!!!
Παντως επιδη ειμαι επαγγελματιας οδηγος ενα εχω να πω ειμαστε ασχετοι ολοι μας(και εγω) οσον αφορα το θεμα τιμονι,και μην νομιζεις οτι αμα ξερεις να οδηγεις νταλικα-φορτηγο ξερεις και απο απλο αμαξι αλλο το ενα αλλο το αλλο.
Η μεγαλη πλακα ειναι με τις ανανεωσεις διπλωματος μετα τα 65 χρονια,ολοι οι παππουδες εχουν γνωστο γιατρο και ανανεωνουν την αδεια.
Και η αλλη μεγαλη μαλακια,ο καθε μαλακοΕλληναρας-ιδα λεει εγω οδηγο 15 χρονια ειμαι οδηγαρα,σκατα με ριγανη.Η το αλλο κουλο ειναι παιρνεις διπλωμα για ΙΧ και μπορεις να οδηγεις απο Τσικου μεχρι λαμποργκινι....
τσίκου τι είναι ;
μισό τσικολελέτο;..........
δλδ αμα το κόψω και στη μέση τι θα μείνει......;;;;;;
 

Yorgos

Τιμημένος
Εγγρ.
21 Σεπ 2005
Μηνύματα
15.504
Κριτικές
22
Like
55
Πόντοι
4.095
Προς MAHM

Κοίτα, όλοι έχουμε μεγάλο μερίδιο ευθύνης σε αυτά που συμβαίνουν τριγύρω μας.

Αλλά π.χ. ψάξε να δεις γιατί δεν έχει μετρό στην Αγία Παρασκευή και θα τραβάς τα μαλλιά σου... Και θα τα τραβάς ακόμη περισσότερο, όταν μάθεις, ότι για να φτιάξουνε τελικά τον σταθμό Αγ. Παρασκευής, θα σταματήσει η κυκλοφορία του μετρό από την Εθνική Άμυνα και μέχρι Δ.Πλακεντίας για τουλάχιστον 6 μήνες. (καλό?) Επιπλέον, οι περισσότεροι Δήμοι έχουν οργανώσει shuttles που σε πηγαίνουν στον κοντινότερο σταθμό μετρό. Οπότε δεν είναι υποχρεωτικό να πας με το αυτοκίνητο μέχρι το μετρό.

Το θέμα ποδήλατο είναι για μικρές αποστάσεις, δλδ, δεν εννοώ να πας από τα Μελίσσια μέχρι Πειραιά. Αλλά από τα Μελίσσια μέχρι Μετρό, δεν γίνεσαι μουσκίδι, δεν είναι και τόσο επικίνδυνο και κάνεις και καλό στην καρδιά σου. Δεν περιμένω να το δω ποτέ στην Ελλάδα να γίνεται αυτό, αλλά σαν λύση υπάρχει.

Σχετικά με την Πατησίων και το ότι είναι στενή. Εάν θες την γνώμη μου, και πολύ μεγάλη είναι. Έπρεπε από κάποιο σημείο και μετά να την αποκλείσουν για Ι.Χ. και ταξί και να την γεμίσουν shuttles (ηλεκτρικά ή LPG). H παγκόσμια εμπειρία δείχνει, ότι όσο και να μεγαλώνεις τους δρόμους, θα μπουκώσουν αργά ή γρήγορα, και μάλιστα πάντα γρηγορότερα από το αναμενόμενο. Δες το παράδειγμα της Αττικής Οδού μεταξύ κόμβων Πλακεντίας και Ε.Ο. κατά τις ώρες αιχμής. Είναι αστείο αυτό που γίνεται και πληρώνεις κιόλας....

Πλέον στις μεγάλες πόλεις ο σχεδιασμός γίνεται να μικρύνουν τους δρόμους, να εντείνουν τα ΜΜΣ και να διώξουν τα Ι.Χ.. Αυτό δεν προϋποθέτει μεγάλους σταθμούς αυτοκινήτων στα όρια του αποκλεισμού, αυτοί χρειάζονται πολύ πιο μακριά.

Εάν πας και παραπέρα, και εξετάσεις πολεοδομικό σχεδιασμό σύγχρονων πόλεων, οι δραστηριότητες που τραβάνε και προκαλούν κίνηση, σχεδιάζονται εκτός κέντρου. Βλέπε π.χ. Βερολίνο, δες που είναι οι κυβερνητικές υπηρεσίες. Αναζήτησε τις πρεσβείες.  Δεν είναι στο κέντρο….

Βέβαια, είναι νέα πρωτεύουσα και είχαν την δυνατότητα να χρησιμοποιήσουν την ανάλογη εμπειρία και να τα σχεδιάσουν σωστά. Ειδικότερα στο παράδειγμα Γερμανίας, δες που καθορίζονται χώροι γραφείων, σχεδόν πάντα εκτός πόλης (με εξαιρέσεις).

Τέτοιες λύσεις πρέπει να εφαρμόσουμε, αλλά δεν το κάνουμε επειδή είμαστε κάφροι, όχι επειδή δεν μπορεί ή δεν θέλει το κράτος. Ούτε επειδή δεν υπάρχουν τα φράγκα.

Να σου δώσω ένα απλό παράδειγμα. Μία από τις κεντρικές υποδιευθύνσεις της ΔΕΗ, η οποία νοικιάζει (ας μην μιλήσουμε με τι κόστος, άλλη κουβέντα αυτή) διάφορα κτίρια μέσα στην Αθήνα, σχεδίαζε πρόσφατα να μετακομίσει σε ιδιόκτητο κτίριο που θα ανέγερε  σε ιδιόκτητο οικόπεδό τους επί της Αττικής Οδού. Αμ δε, δεν άρεσε στους υπαλλήλους οι οποίοι προτιμούν το κέντρο γιατί βολεύει περισσότερο....και επειδή ξέρουμε όλη τι σημαίνει ΓΕΝΟΠ, πάει το Project με όλες τις συνέπειες. (Ενοίκια, fragmented υποδομή για την υπηρεσία λόγω των διάφορων κτιρίων, και φυσικά επιβάρυνση του κέντρου). Δεν μπορείς να φανταστείς πόσα τέτοια παραδείγματα υπάρχουν...και δεν είναι μόνο σε μεγάλες υπηρεσίες, αλλά και σε υπουργεία κλπ που μπορούν να εφαρμοσθούν τέτοια σενάρια για να αναπνεύσει το κέντρο.

Τα παλιά κτίρια δεν γίνονται σταθμοί αυτοκινήτων....τεχνικά δύσκολο. Αλλά τεχνικά δεν είναι σχεδόν τίποτα αδύνατο. Το κόστος όμως για να κάνεις κάτι τέτοιο είναι τερατώδες. Καλύτερα να πας σε λύσεις όπως ανέφερα παραπάνω και να αδειάσεις το κέντρο. Δεν υπάρχει λόγος να υπάρχουν όλες αυτές οι υπηρεσίες στο κέντρο, οι οποίες παρασύρουν και ένα κάρο γραφεία και επιχειρήσεις που παραδοσιακά (και παρασιτικά) στεγάζονται στην ίδια περιοχή.

Επιμένω, εμείς φταίμε και ότι το μόνο που μας νοιάζει είναι η βολή μας και τίποτα άλλο. Τους άλλους, τα κοινά, το μέλλον και γενικά την πρόοδο την έχουμε γραμμένη στα αρχίδια μας.

(αυτο που θα σου πω το ρωταω καλοπροαιρετα)γιατι να μην το δικαιολογει?

Γιατί τότε μπαίνουμε σε έναν κύκλο όπου τα πάντα γίνονται μόνο χειρότερα.
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
προτείνω να κάνουμε ένα συλλαλητήριο-διαμαρτυεία για την οδηγική συμπεριφορά....
Ο Αρίωνας θα έρθει με Φερράρι.....


:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 

Συνημμένα

  • Ferrari_1.jpg
    Ferrari_1.jpg
    24,1 KB · Εμφανίσεις: 14

vothros

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Απρ 2007
Μηνύματα
11.112
Κριτικές
3
Like
5
Πόντοι
166
ΜΑΝ ειναι στη φοτο,εγω εχω βολβο και μερσεντες
 

ΣΚΡΟΥΝΤΖ

Μέλος
Εγγρ.
31 Ιουλ 2007
Μηνύματα
2.637
Κριτικές
7
Like
126
Πόντοι
16
OP
OP
T

thaleia

Μέλος
Εγγρ.
12 Οκτ 2007
Μηνύματα
635
Like
9
Πόντοι
6
Τώρα που το θυμήθηκα...

Φταίνε και οι εταιρίες όμως. Πρόσφατα έκανα service στο αυτοκίνητό μου και ο τύπος άρχισε να μου λέει για το καινούργιο τσιπάκι που θα το κάνει 170 άλογα... Σε ερώτησή μου ότι ναι αλλά μετά θέλει άλλες αναρτήσεις και αλλαγή δισκόφρενα... Απάντησε ότι δεν χρειάζεται. "'Έχει καλά κρατήματα!" Ούτε να ρωτήσει αν έχει ΕSP και τέτοια...

Το μόνο που τους νοιάζει είναι να πουλήσουν. ΄

Φαντάζομαι πόσοι θα το κάνουν...και μετά "Όποιον πάρει ο Χάρος!" :uglystupid:
 

SPEED

Τιμημένος
Εγγρ.
14 Οκτ 2005
Μηνύματα
12.355
Κριτικές
263
Like
141
Πόντοι
7.985
Ώπα, SPEED, μισό...γιατί κάπου ξεφύγαμε, και ειδικά αυτό το δεύτερο πρόσωπο πληθυντικού χτυπάει κάπως.

Για λόγους άσχετους με το νήμα, η ζωή μου είναι λίγο πολύ μοιρασμένη μεταξύ Ελλάδος και Γερμανίας. Στην Γερμανία λοιπόν, εσείς (?), δεν κάνετε αυτά που γράφεις ότι κάνουμε εμείς εδώ. Δεν τα κάνουν όμως και οι Έλληνες που ζουν στην Γερμανία, ακόμη και εάν είναι πρώτη γεννιά. Για τους ίδιους λόγους που προανέφερα, έχω συχνές επαφές, μάλλον είμαι μέλος θα έλεγα, της Γερμανικής κοινότητας στην Αθήνα. Ε, οι Γερμανοί λοιπόν της Αθήνας, οδηγούν ακριβώς όπως οι Έλληνες, ειδικά στο θέμα ταχύτητας, μπορώ να σου πω ότι τα άτομα δεν παίζονται. Μοναδικό απαράβατο κανόνα που έχουν, είναι ότι οι μηχανόβιοι φοράνε κράνος ο κόσμος να χαλάσει, ακόμη και για να πάνε βόλτα στον κήπο τους....(ναι, μερικοί έχουν μεγάλους κήπους).

Με το μικρό μου μυαλουδάκι λοιπόν συμπεραίνω, ότι ο λόγος που κάνει εσάς εκεί να οδηγείτε σαν άνθρωποι, είναι η βαριά πούτσα του νόμου  και ο φόβος ότι εάν κάνεις μαλακία, θα σου την καρφώσουν χωρίς πολλά πολλά, πράγμα που δεν ισχύει στην Ελλάδα όπως προφανώς θα γνωρίζεις. Δεν μπορώ να εξηγήσω διαφορετικά το γεγονός ότι οι Έλληνες στην Γερμανία οδηγούν σαν άνθρωποι και οι Γερμανοί στην Ελλάδα σαν καγκουρώ. IMHO πάντα.

Μιλώντας και για την πάρτη μου, θυμάμαι τον πρώτο μήνα που οδήγησα στην Γερμανία (φοιτητής), μου πήραν το δίπλωμα. Δύο φορές geblitzt για κόκκινο φανάρι, και μία βαρβάτη υπέρβαση ταχύτητας μέσα στην πόλη, πάλι με φωτογραφία, έφταναν. Μετά χαλάρωσα το κορμάκι μου και οδηγούσα και εγώ σαν Ευρωπαίος. Βέβαια (και εδώ θα γελάσεις), σαν τυπικός Έλληνας, είχα φροντίσει πριν φτάσω Γερμανία και πάλι για άλλους λόγους, να έχω μεταφράσει το τότε δίπλωμά μου σε άλλες δύο χώρες που είχα διαμονή, και τελικά δεν βρέθηκα χωρίς δίπλωμα οδήγησης. Καταλήγοντας, όταν ο νόμος έχει βαριά ψωλή και την έχει μόνιμα και για όλους (ή σχεδόν όλους, μην νομίζεις, έχουν δει και στην Γερμανία τα ματάκια μου κάτι κουφά να γίνονται μέσω κονέ), τελικά όλοι συμμορφώνονται. Θυμάμαι χαρακτηριστικά επίσης στην Γερμανία κάποια εποχή που έλειψα σχεδόν 4μηνο, και δεν είχε πληρωθεί η ασφάλεια του ατυοκινήτου μου (κάποια μαλακία έπαιξε στην τράπεζα), όταν γύρισα, οι μπαγάσες (Bullen) είχαν έρθει στο σπίτι μου, μίλησαν με τον Hausmeister, μπήκαν στην Τiefgarage, και μου έξυσαν τις πινακίδες στο αυτοκίνητο! Είχαν ενημερωθεί από την ασφάλεια ότι είχε λήξει. Και ξέρεις πολύ καλά τι σημαίνει να κυκλοφορείς αυτοκίνητο στην Γερμανία πρακτικά unangemeldet. Το τολμάς αυτό στην Γερμανία? Καλύτερα να σκοτώσεις παρά να κάνεις κάτι τέτοιο. Μην σε βάλω να ψάξεις πόσα αυτοκίνητα κυκλοφορούν στην Ελλάδα ανασφάλιστα....

Για δες στην Αττική Οδό π.χ., στην είσοδο από Ελευσίνα προς Αθήνα και πριν το τελευταίο τούνελ προς Ασπρόπυργο, πόσοι τρέχουν? Κανένας πια. Ή για παράδειγμα, τότε που είχαν βγει και σφάζανε με τα αλκοτεστ, πόσοι πίνανε? Κανένας. Απλά σε αυτή την γαμημένη χώρα, οι νόμοι δεν ισχύουν πάντα, ή μάλλον μόνο για σύντομο διάστημα και όχι για όλους. Δεν είναι θέμα παιδείας  ούτε κουλτούρας. Μέχρι και videaκια έχω από κάτι καλόπαιδα Γερμανάκια να κάνουν απίστευτα αίσχη στην Αθήνα με τις αμαξάρες τους, τα οποία παιδάκια βεβαίως, στην Γερμανία, οδηγούν σαν την γιαγιά από την Βαυαρία που ακούει κλασσική μουσική από το BR3.

Ειναι λογικο Φιλε Yorgos οταν ερχεται ο Γερμανος στην Ελλαδα να κανει ταρζανιες.
Διοτι γνωριζει πως εκει γινεται της πουτανας (ξεφραγο αμπελι) γενικοτερα.
Existiert nicht Gesetz.
Κι εγω ο Ιδιος οταν κατεβαινω με εχω πιασει πολλες φορες να κανω Μ@λ@κιες.
Επισης δεν ενεφερα πουθενα πως οι Γερμανοι ειναι αθωοι και super οδηγοι.
Κι εδω πανε γαμιοντας, υπαρχουν και καποιοι που πινουν μαλιστα τις μπυρες τους και μετα πανε σπιτι με το αυτοκινητο τους. Ω! ναι. συμβαινουν και αυτα.
Δεν διεκδικουμε το αλαθητο του παπα εδω πανω. Προς θεου.
Εγω απλα κατι σαν συγκριση εκανα (που δεν την εκανα κιολας αλλα τελος παντων).
Και θελω να καταληξω στο οτι εδω πρωτα θα σε σκοτωσουν και μετα θα σε δειρουν αν υποπεσεις σε καποια βαρια παραβαση.
Ετσι κι αλλιως τα ξερεις καλα.
 

SPEED

Τιμημένος
Εγγρ.
14 Οκτ 2005
Μηνύματα
12.355
Κριτικές
263
Like
141
Πόντοι
7.985
Mercedes Λεγεται!
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom