Νέα

Οδηγική συμπεριφορά - Έλεος!!!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα thaleia
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 432
  • Εμφανίσεις 16K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Υπουργός

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Σεπ 2006
Μηνύματα
3.616
Κριτικές
41
Like
2.029
Πόντοι
8.235
Δεν εχω αυτοματο .... μηχανικο εχω ..... και αλλαζω εγκαιρα ταχυτητες .....
 

auriol

Μέλος
Εγγρ.
21 Φεβ 2009
Μηνύματα
226
Like
2
Πόντοι
1
Στις συμμετοχές του btcc και του dtm δεν είδα κάποιον Έλληνα.Πάντως ακόμα και αν υπάρχουν,είναι μετρημένοι.


O Μαργαριτης δεν ετρεξε μονο με την amg c κλας ετρεχε σε καρτ σε μεγαλο league μετα σε φορμουλα bmw k σε φ3 
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
δεν εχουν λογο υπαρξης σε σπορ αμαξια.....

κόψε την πρέζα ρε βραδιάτικα....
μελέτησε το 7G, to tiptronic και το κιβώτιο της Φερράρι.
Ο συμπλέκτης στα σπορ αυτοκίνητα έχει καταργηθεί......

Υ.Γ.
ρε μήπως απ τα διακόσια δηλητηριάστηκες από κανένα μυγάκι;
 

bazas

Σεβαστός
Εγγρ.
18 Σεπ 2006
Μηνύματα
373
Κριτικές
61
Like
3
Πόντοι
2.062
Σημερινή επιστροφή από Κυλλήνη, με 2 συμβάντα από τα ατελείωτα, που είμαι σίγουρος, ότι όλοι μας μπορούμε να γράψουμε.
1. Μετα τα τούνελ της Πάτρας.
Οδηγώ στη δεξιά με 100χλμ
Βάθος κηπος, βλέπω φορτηγάκι VW του 70' στην αριστερή λωρίδα με 80χλμ.
Δεν ασχολούμε και συνεχίζω.
Την ώρα που τον περνάω θυμάται οτι είναι στην αριστερή και ξαφνικά βλέπω τον προφυλακτήρα του στο παραθυρό μου.
Σίγουρα έκοψα το τιμόνι, σίγουρα πάτησα κόρνα, τα υπόλοιπα δεντα θυμάμαι, πάντως τον απέφυγα.

2. Μετά το Λουτράκι
3 λωρίδες και πάω με 150χλμ την αριστερη
Παππούς στη μεσαία με καμια 100χλμ
Την ώρα που στρίβαμαι,σε ένα σημείο την εθνικής, ξεχνάει οτι υπάρχουν λωρίδες και μπάινει στην δική μου, την ώρα που τον έφτανα.
Φρένο στην στροφή με 150χλμ?
Ένα κακόμοιρο peugeuot έχω.
Για πότε ελέγχεις τις 3 λωρίδες και κόβεις το τιμόνι να περάσεις από δεξιά του δεν το καταλαβαίνεις.
Ελπιστριοφόρο χρειάζεσαι στους ελληνικούς δρόμους!!!!!!!!!!
 

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
Φρένο στην στροφή με 150χλμ?
Ένα κακόμοιρο peugeuot έχω.


  Φιλε μου,με "ενα κακομοιρο peugeuot " οπως λες,δεν πανε με 150 στην αριστερη.....

  Κατα τα λοιπα,ηθελες και σχολιο να κανεις....

 

hitman21

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
29 Απρ 2008
Μηνύματα
14.892
Κριτικές
2
Like
13
Πόντοι
166
κόψε την πρέζα ρε βραδιάτικα....
μελέτησε το 7G, to tiptronic και το κιβώτιο της Φερράρι.
Ο συμπλέκτης στα σπορ αυτοκίνητα έχει καταργηθεί......

Υ.Γ.
ρε μήπως απ τα διακόσια δηλητηριάστηκες από κανένα μυγάκι;
Το κιβωτιο της φερραρι και το τριπτρονικ ειναι τελειως διαφορετικα...
Το τριπτρονικ ειναι συμβατικο αυτοματο με χειροκινητη επιλογη,δηλαδη προσθηκη δυνατοτητας χειροκινητων αλλαγων των σχεσων σε συμβατικο αυτοματο κιβωτιο.(φιμωνει τον κινητηρα)..
Της φερραρι ειναι Ημιαυτοματο χειροκινητο....,δηλαδη κανονικο κιβωτιο με γραναζια. Οι αλλαγες αλλα και η συμπλεξη-αποσυμπλεξη γινονται μεσω υδραυλικων κυκλωματων.(αν εχεις δυναμη σε κολλαει στο καθισμα...)..
Υ.Γ.Ανοιξε και κανενα παραθυρο,επιασε ζεστα...
 

auriol

Μέλος
Εγγρ.
21 Φεβ 2009
Μηνύματα
226
Like
2
Πόντοι
1
Το κιβωτιο της φερραρι και το τριπτρονικ ειναι τελειως διαφορετικα...
Το τριπτρονικ ειναι συμβατικο αυτοματο με χειροκινητη επιλογη,δηλαδη προσθηκη δυνατοτητας χειροκινητων αλλαγων των σχεσων σε συμβατικο αυτοματο κιβωτιο.(φιμωνει τον κινητηρα)..
Της φερραρι ειναι Ημιαυτοματο χειροκινητο....,δηλαδη κανονικο κιβωτιο με γραναζια. Οι αλλαγες αλλα και η συμπλεξη-αποσυμπλεξη γινονται μεσω υδραυλικων κυκλωματων.(αν εχεις δυναμη σε κολλαει στο καθισμα...)..
Υ.Γ.Ανοιξε και κανενα παραθυρο,επιασε ζεστα...


κ το ενα κ το αλλο κανουν αυτοματα το revmatching κ ετσι δεν αποσταθεροποιειται το αμαξι με enginebraking απο τα κατεβασματα
ετσι εχεις την προσοχη σου μονο στο φρενο ωστε να σημαδεψεις σωστα στο braking point της στροφης
γιαυτο φτιαχτηκαν οχι για να πιανεις το μπουτι της συνοδηγου ουτε για να σκαλιζεις τη μυτη σου
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
κ το ενα κ το αλλο κανουν αυτοματα το revmatching κ ετσι δεν αποσταθεροποιειται το αμαξι με enginebraking απο τα κατεβασματα
ετσι εχεις την προσοχη σου μονο στο φρενο ωστε να σημαδεψεις σωστα στο braking point της στροφης
γιαυτο φτιαχτηκαν οχι για να πιανεις το μπουτι της συνοδηγου ουτε για να σκαλιζεις τη μυτη σου

κάτσε ακόμα δεν έφτασε στο κεφάλαιο των ηλεκτρονικών συμπλεκτών.....  :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 

gl

Μέγας
Εγγρ.
6 Ιουλ 2009
Μηνύματα
129.571
Κριτικές
475
Like
502
Πόντοι
4.906
μπορούμε να έχουμε φωτό του οχήματος με ελπίστριες;  :S
ιδανικο για τους ελληνικους δρομους...ριχνει και καγκελοπορτες...ασφαλες,οικονομικο,οικολογικο,euro 4 απο εκπομπες καυσαεριων,easy parking system και πανω απο ολα αυτοματο....
 

Συνημμένα

  • leopard2_4.jpg
    leopard2_4.jpg
    138 KB · Εμφανίσεις: 18

imaginas.gr

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Απρ 2008
Μηνύματα
2.416
Κριτικές
14
Like
5
Πόντοι
616
Hitman είτε μας αρέσει είτε όχι,στην Ελλάδα ισχύουν τα 130χαω ή 120χαω,και όχι τα 200+.Αν θέλεις να πιάσεις 200 πήγαινε σε κάποια πίστα.
 

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
οικονομικο,οικολογικο

 Ουτε το ενα ουτε το αλλο,θα'λεγα....

 Με 60-65 τοννους ατσαλι,την ενεργεια που σπαταληθηκε για να εξορυχθει,κατεργαστει,διαμορφωθει,αλλα και τα καυσιμα που χρειαζονται για να κινηθει ενας τετοιος βροντοσαυρος.....δεν θα το ελεγα

 Ουτε ειμαι της αποψης οτι χρειαζομαστε κατι τετοιο για να κυκλοφορουμε στις ελληνικες συνθηκες...

 Παιδεια μηχανοκινησης χρειαζομαστε
 

gl

Μέγας
Εγγρ.
6 Ιουλ 2009
Μηνύματα
129.571
Κριτικές
475
Like
502
Πόντοι
4.906
καλα πλακα καναμε ρε....ο αλλος φιλαρακι γιατι ετρεχε με το τανκς μην φαει ρουκετα;
 

hitman21

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
29 Απρ 2008
Μηνύματα
14.892
Κριτικές
2
Like
13
Πόντοι
166
κάτσε ακόμα δεν έφτασε στο κεφάλαιο των ηλεκτρονικών συμπλεκτών.....  :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
[move] :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang:[/move]
Τα παντα ολα αποψε....Τα αμαξια με ηλεκρτονικα ελεγχομενους συμπλεκτες,οπως η Mercedes SL 63 AMG , εχουν συμβατικο αυτοματο κιβωτιο που αντι για μετατροπεα ροπης διαθετει διπλο συμπλεκτη.Οι συμπλέκτες ρυθμιζουν τις αλλαγες,απορροφουν τους κραδασμους αποτα αποτομα κατεβασματα.Ενοειται πως αυτη η κατηγορια διαφερει απο την τριπτρονικ και την εφ της φερραρι....Κατα τα αλλα εχει εξαφανιστει ο συμπλεκτης... :2funny: :2funny: :2funny:
 

cretan335

Μέλος
Εγγρ.
30 Ιαν 2007
Μηνύματα
5.488
Like
1
Πόντοι
66
  Το αμερικανο θα τα εκανε αυτα στην πατριδα του;
  Μωρε πως τα λενε εκεινα τα ρημαδια τα πυραυλακια που εχουν οι
  "μουτζαχεντιν",και που ανοιγουν τα Χαμμερ σαν κονσερβοκουτια;
  Ε;
Μήπως οδηγούν έτσι για να μην τους έρθει απο το πουθενά κανένα τέτοιο πυραυλάκι??  :tits2: :tits2: :tits2:
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
[move] :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang:[/move]
Τα παντα ολα αποψε....Τα αμαξια με ηλεκρτονικα ελεγχομενους συμπλεκτες,οπως η Mercedes SL 63 AMG , εχουν συμβατικο αυτοματο κιβωτιο που αντι για μετατροπεα ροπης διαθετει διπλο συμπλεκτη.Οι συμπλέκτες ρυθμιζουν τις αλλαγες,απορροφουν τους κραδασμους αποτα αποτομα κατεβασματα.Ενοειται πως αυτη η κατηγορια διαφερει απο την τριπτρονικ και την εφ της φερραρι....Κατα τα αλλα εχει εξαφανιστει ο συμπλεκτης... :2funny: :2funny: :2funny:

ρε δεν πάς να διαβάσεις βιολογία;

Τα αμαξια με [size=14pt]ηλεκρτονικα[/size] ελεγχομενους συμπλεκτες

πες μας επίσης εάν διατίθενται και γιατί τα AMG με κλασσικό κιβώτιο. θα μας τρελλάνεις εσύ σήμερα.

Οταν λέμε συμπλέκτη ρε παπάρα εννοούμε το πεντάλ.... Τι σου έλεγε ο δάσκαλος όταν πήρες δίπλωμα;
:headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang:
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
σήμερα έχει πέσει πολλή πρέζα.....
δες τι έγραψες....

[size=14pt]Απλα ήταν ενα χιουμοριστικο σχολιο για τα αυτοματα,καθως προσωπικα θεωρω πως αν δεν εισαι ταρυφας ή΄συνταξιουχος δεν εχουν λογο υπαρξης σε σπορ αμαξια.....[/size]

και μετά καπάκι μου ποστάρεις ότι το SL63 AMG έχει αυτόματο κιβώτιο...
Τελικά τι ισχύει; το SL63 AMG ΔEN EINAI AYTOMATO, ή οι μαλάκες της ΑΜG έβαλαν ΛΑΘΟΣ ΚΙΒΩΤΙΟ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΛΟΓΟ ΥΠΑΡΞΗΣ ΣΕ ΣΠΟΡ ΑΜΑΞΙΑ;  :headbang: :headbang: :headbang: :headbang:

ΤΙ ΠΙΝΕΙΣ ΡΕ.
 

auriol

Μέλος
Εγγρ.
21 Φεβ 2009
Μηνύματα
226
Like
2
Πόντοι
1
[move] :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang:[/move]
Τα παντα ολα αποψε....Τα αμαξια με ηλεκρτονικα ελεγχομενους συμπλεκτες,οπως η Mercedes SL 63 AMG , εχουν συμβατικο αυτοματο κιβωτιο που αντι για μετατροπεα ροπης διαθετει διπλο συμπλεκτη.Οι συμπλέκτες ρυθμιζουν τις αλλαγες,απορροφουν τους κραδασμους αποτα αποτομα κατεβασματα.Ενοειται πως αυτη η κατηγορια διαφερει απο την τριπτρονικ και την εφ της φερραρι....Κατα τα αλλα εχει εξαφανιστει ο συμπλεκτης... :2funny: :2funny: :2funny:


ειτε διπλοσυμπλεκτο ειτε με μετατροπεα ροπης το αποτελεσμα ειναι το ιδιο

τις αλλαγες των ταχυτητων παυει να τις κανει ο οδηγος κ γινονται μεσω εγκεφαλου οπου θα τις κανει πολυ γρηγοροτερα κ πολυ ασφελεστερα απο το 99.99999999% των οδηγων.Αφηνω ενα απειροελαχιστο ποσοστο στην απεξω για αλιεν οδηγους αγωνων η δοκιμαστες αγωνιστικων ομαδων που κ παλι παιζει
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
ειτε διπλοσυμπλεκτο ειτε με μετατροπεα ροπης το αποτελεσμα ειναι το ιδιο

τις αλλαγες των ταχυτητων παυει να τις κανει ο οδηγος κ γινονται μεσω εγκεφαλου οπου θα τις κανει πολυ γρηγοροτερα κ πολυ ασφελεστερα απο το 99.99999999% των οδηγων.Αφηνω ενα απειροελαχιστο ποσοστο στην απεξω για αλιεν οδηγους αγωνων οι δοκιμαστες αγωνιστικων ομαδων που κ παλι παιζει

πέστα ντιντιέ γιατί εδώ μέσα θα με τρελλάνουν αυτοί....
άκου τα σπορ δε λογίζονται σπορ εάν έχουν αυτόματο κιβώτιο....
Και να φανταστείς ότι όλο αυτό το παραμύθι το ξεκίνησε το 90 η πόρσε που κατασκεύαζε τότε αμιγώς σπορ αυτοκίνητα..

:headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom