You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Οδηγική συμπεριφορά - Έλεος!!!
- Μέλος που άνοιξε το νήμα thaleia
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 432
- Εμφανίσεις 16K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)
Στις συμμετοχές του btcc και του dtm δεν είδα κάποιον Έλληνα.Πάντως ακόμα και αν υπάρχουν,είναι μετρημένοι.
O Μαργαριτης δεν ετρεξε μονο με την amg c κλας ετρεχε σε καρτ σε μεγαλο league μετα σε φορμουλα bmw k σε φ3
1personanongrata
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 10 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 60.677
- Like
- 13
- Πόντοι
- 866
δεν εχουν λογο υπαρξης σε σπορ αμαξια.....
κόψε την πρέζα ρε βραδιάτικα....
μελέτησε το 7G, to tiptronic και το κιβώτιο της Φερράρι.
Ο συμπλέκτης στα σπορ αυτοκίνητα έχει καταργηθεί......
Υ.Γ.
ρε μήπως απ τα διακόσια δηλητηριάστηκες από κανένα μυγάκι;
Σημερινή επιστροφή από Κυλλήνη, με 2 συμβάντα από τα ατελείωτα, που είμαι σίγουρος, ότι όλοι μας μπορούμε να γράψουμε.
1. Μετα τα τούνελ της Πάτρας.
Οδηγώ στη δεξιά με 100χλμ
Βάθος κηπος, βλέπω φορτηγάκι VW του 70' στην αριστερή λωρίδα με 80χλμ.
Δεν ασχολούμε και συνεχίζω.
Την ώρα που τον περνάω θυμάται οτι είναι στην αριστερή και ξαφνικά βλέπω τον προφυλακτήρα του στο παραθυρό μου.
Σίγουρα έκοψα το τιμόνι, σίγουρα πάτησα κόρνα, τα υπόλοιπα δεντα θυμάμαι, πάντως τον απέφυγα.
2. Μετά το Λουτράκι
3 λωρίδες και πάω με 150χλμ την αριστερη
Παππούς στη μεσαία με καμια 100χλμ
Την ώρα που στρίβαμαι,σε ένα σημείο την εθνικής, ξεχνάει οτι υπάρχουν λωρίδες και μπάινει στην δική μου, την ώρα που τον έφτανα.
Φρένο στην στροφή με 150χλμ?
Ένα κακόμοιρο peugeuot έχω.
Για πότε ελέγχεις τις 3 λωρίδες και κόβεις το τιμόνι να περάσεις από δεξιά του δεν το καταλαβαίνεις.
Ελπιστριοφόρο χρειάζεσαι στους ελληνικούς δρόμους!!!!!!!!!!
1. Μετα τα τούνελ της Πάτρας.
Οδηγώ στη δεξιά με 100χλμ
Βάθος κηπος, βλέπω φορτηγάκι VW του 70' στην αριστερή λωρίδα με 80χλμ.
Δεν ασχολούμε και συνεχίζω.
Την ώρα που τον περνάω θυμάται οτι είναι στην αριστερή και ξαφνικά βλέπω τον προφυλακτήρα του στο παραθυρό μου.
Σίγουρα έκοψα το τιμόνι, σίγουρα πάτησα κόρνα, τα υπόλοιπα δεντα θυμάμαι, πάντως τον απέφυγα.
2. Μετά το Λουτράκι
3 λωρίδες και πάω με 150χλμ την αριστερη
Παππούς στη μεσαία με καμια 100χλμ
Την ώρα που στρίβαμαι,σε ένα σημείο την εθνικής, ξεχνάει οτι υπάρχουν λωρίδες και μπάινει στην δική μου, την ώρα που τον έφτανα.
Φρένο στην στροφή με 150χλμ?
Ένα κακόμοιρο peugeuot έχω.
Για πότε ελέγχεις τις 3 λωρίδες και κόβεις το τιμόνι να περάσεις από δεξιά του δεν το καταλαβαίνεις.
Ελπιστριοφόρο χρειάζεσαι στους ελληνικούς δρόμους!!!!!!!!!!
gabadoo
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 14 Μαρ 2007
- Μηνύματα
- 10.664
- Like
- 2
- Πόντοι
- 166
Φρένο στην στροφή με 150χλμ?
Ένα κακόμοιρο peugeuot έχω.
Φιλε μου,με "ενα κακομοιρο peugeuot " οπως λες,δεν πανε με 150 στην αριστερη.....
Κατα τα λοιπα,ηθελες και σχολιο να κανεις....
hitman21
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 29 Απρ 2008
- Μηνύματα
- 14.892
- Κριτικές
- 2
- Like
- 13
- Πόντοι
- 166
Το κιβωτιο της φερραρι και το τριπτρονικ ειναι τελειως διαφορετικα...κόψε την πρέζα ρε βραδιάτικα....
μελέτησε το 7G, to tiptronic και το κιβώτιο της Φερράρι.
Ο συμπλέκτης στα σπορ αυτοκίνητα έχει καταργηθεί......
Υ.Γ.
ρε μήπως απ τα διακόσια δηλητηριάστηκες από κανένα μυγάκι;
Το τριπτρονικ ειναι συμβατικο αυτοματο με χειροκινητη επιλογη,δηλαδη προσθηκη δυνατοτητας χειροκινητων αλλαγων των σχεσων σε συμβατικο αυτοματο κιβωτιο.(φιμωνει τον κινητηρα)..
Της φερραρι ειναι Ημιαυτοματο χειροκινητο....,δηλαδη κανονικο κιβωτιο με γραναζια. Οι αλλαγες αλλα και η συμπλεξη-αποσυμπλεξη γινονται μεσω υδραυλικων κυκλωματων.(αν εχεις δυναμη σε κολλαει στο καθισμα...)..
Υ.Γ.Ανοιξε και κανενα παραθυρο,επιασε ζεστα...
1personanongrata
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 10 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 60.677
- Like
- 13
- Πόντοι
- 866
Ελπιστριοφόρο χρειάζεσαι στους ελληνικούς δρόμους!!!!!!!!!!
μπορούμε να έχουμε φωτό του οχήματος με ελπίστριες; :S
Το κιβωτιο της φερραρι και το τριπτρονικ ειναι τελειως διαφορετικα...
Το τριπτρονικ ειναι συμβατικο αυτοματο με χειροκινητη επιλογη,δηλαδη προσθηκη δυνατοτητας χειροκινητων αλλαγων των σχεσων σε συμβατικο αυτοματο κιβωτιο.(φιμωνει τον κινητηρα)..
Της φερραρι ειναι Ημιαυτοματο χειροκινητο....,δηλαδη κανονικο κιβωτιο με γραναζια. Οι αλλαγες αλλα και η συμπλεξη-αποσυμπλεξη γινονται μεσω υδραυλικων κυκλωματων.(αν εχεις δυναμη σε κολλαει στο καθισμα...)..
Υ.Γ.Ανοιξε και κανενα παραθυρο,επιασε ζεστα...
κ το ενα κ το αλλο κανουν αυτοματα το revmatching κ ετσι δεν αποσταθεροποιειται το αμαξι με enginebraking απο τα κατεβασματα
ετσι εχεις την προσοχη σου μονο στο φρενο ωστε να σημαδεψεις σωστα στο braking point της στροφης
γιαυτο φτιαχτηκαν οχι για να πιανεις το μπουτι της συνοδηγου ουτε για να σκαλιζεις τη μυτη σου
1personanongrata
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 10 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 60.677
- Like
- 13
- Πόντοι
- 866
κ το ενα κ το αλλο κανουν αυτοματα το revmatching κ ετσι δεν αποσταθεροποιειται το αμαξι με enginebraking απο τα κατεβασματα
ετσι εχεις την προσοχη σου μονο στο φρενο ωστε να σημαδεψεις σωστα στο braking point της στροφης
γιαυτο φτιαχτηκαν οχι για να πιανεις το μπουτι της συνοδηγου ουτε για να σκαλιζεις τη μυτη σου
κάτσε ακόμα δεν έφτασε στο κεφάλαιο των ηλεκτρονικών συμπλεκτών.....
gl
Μέγας
- Εγγρ.
- 6 Ιουλ 2009
- Μηνύματα
- 129.571
- Κριτικές
- 475
- Like
- 502
- Πόντοι
- 4.906
ιδανικο για τους ελληνικους δρομους...ριχνει και καγκελοπορτες...ασφαλες,οικονομικο,οικολογικο,euro 4 απο εκπομπες καυσαεριων,easy parking system και πανω απο ολα αυτοματο....μπορούμε να έχουμε φωτό του οχήματος με ελπίστριες; :S
Συνημμένα
imaginas.gr
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 9 Απρ 2008
- Μηνύματα
- 2.416
- Κριτικές
- 14
- Like
- 5
- Πόντοι
- 616
Hitman είτε μας αρέσει είτε όχι,στην Ελλάδα ισχύουν τα 130χαω ή 120χαω,και όχι τα 200+.Αν θέλεις να πιάσεις 200 πήγαινε σε κάποια πίστα.
gabadoo
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 14 Μαρ 2007
- Μηνύματα
- 10.664
- Like
- 2
- Πόντοι
- 166
οικονομικο,οικολογικο
Ουτε το ενα ουτε το αλλο,θα'λεγα....
Με 60-65 τοννους ατσαλι,την ενεργεια που σπαταληθηκε για να εξορυχθει,κατεργαστει,διαμορφωθει,αλλα και τα καυσιμα που χρειαζονται για να κινηθει ενας τετοιος βροντοσαυρος.....δεν θα το ελεγα
Ουτε ειμαι της αποψης οτι χρειαζομαστε κατι τετοιο για να κυκλοφορουμε στις ελληνικες συνθηκες...
Παιδεια μηχανοκινησης χρειαζομαστε
hitman21
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 29 Απρ 2008
- Μηνύματα
- 14.892
- Κριτικές
- 2
- Like
- 13
- Πόντοι
- 166
[move] [/move]κάτσε ακόμα δεν έφτασε στο κεφάλαιο των ηλεκτρονικών συμπλεκτών.....
Τα παντα ολα αποψε....Τα αμαξια με ηλεκρτονικα ελεγχομενους συμπλεκτες,οπως η Mercedes SL 63 AMG , εχουν συμβατικο αυτοματο κιβωτιο που αντι για μετατροπεα ροπης διαθετει διπλο συμπλεκτη.Οι συμπλέκτες ρυθμιζουν τις αλλαγες,απορροφουν τους κραδασμους αποτα αποτομα κατεβασματα.Ενοειται πως αυτη η κατηγορια διαφερει απο την τριπτρονικ και την εφ της φερραρι....Κατα τα αλλα εχει εξαφανιστει ο συμπλεκτης...
Μήπως οδηγούν έτσι για να μην τους έρθει απο το πουθενά κανένα τέτοιο πυραυλάκι??Το αμερικανο θα τα εκανε αυτα στην πατριδα του;
Μωρε πως τα λενε εκεινα τα ρημαδια τα πυραυλακια που εχουν οι
"μουτζαχεντιν",και που ανοιγουν τα Χαμμερ σαν κονσερβοκουτια;
Ε;
1personanongrata
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 10 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 60.677
- Like
- 13
- Πόντοι
- 866
[move] [/move]
Τα παντα ολα αποψε....Τα αμαξια με ηλεκρτονικα ελεγχομενους συμπλεκτες,οπως η Mercedes SL 63 AMG , εχουν συμβατικο αυτοματο κιβωτιο που αντι για μετατροπεα ροπης διαθετει διπλο συμπλεκτη.Οι συμπλέκτες ρυθμιζουν τις αλλαγες,απορροφουν τους κραδασμους αποτα αποτομα κατεβασματα.Ενοειται πως αυτη η κατηγορια διαφερει απο την τριπτρονικ και την εφ της φερραρι....Κατα τα αλλα εχει εξαφανιστει ο συμπλεκτης...
ρε δεν πάς να διαβάσεις βιολογία;
Τα αμαξια με [size=14pt]ηλεκρτονικα[/size] ελεγχομενους συμπλεκτες
πες μας επίσης εάν διατίθενται και γιατί τα AMG με κλασσικό κιβώτιο. θα μας τρελλάνεις εσύ σήμερα.
Οταν λέμε συμπλέκτη ρε παπάρα εννοούμε το πεντάλ.... Τι σου έλεγε ο δάσκαλος όταν πήρες δίπλωμα;
1personanongrata
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 10 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 60.677
- Like
- 13
- Πόντοι
- 866
σήμερα έχει πέσει πολλή πρέζα.....
δες τι έγραψες....
και μετά καπάκι μου ποστάρεις ότι το SL63 AMG έχει αυτόματο κιβώτιο...
Τελικά τι ισχύει; το SL63 AMG ΔEN EINAI AYTOMATO, ή οι μαλάκες της ΑΜG έβαλαν ΛΑΘΟΣ ΚΙΒΩΤΙΟ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΛΟΓΟ ΥΠΑΡΞΗΣ ΣΕ ΣΠΟΡ ΑΜΑΞΙΑ;
ΤΙ ΠΙΝΕΙΣ ΡΕ.
δες τι έγραψες....
[size=14pt]Απλα ήταν ενα χιουμοριστικο σχολιο για τα αυτοματα,καθως προσωπικα θεωρω πως αν δεν εισαι ταρυφας ή΄συνταξιουχος δεν εχουν λογο υπαρξης σε σπορ αμαξια.....[/size]
και μετά καπάκι μου ποστάρεις ότι το SL63 AMG έχει αυτόματο κιβώτιο...
Τελικά τι ισχύει; το SL63 AMG ΔEN EINAI AYTOMATO, ή οι μαλάκες της ΑΜG έβαλαν ΛΑΘΟΣ ΚΙΒΩΤΙΟ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΛΟΓΟ ΥΠΑΡΞΗΣ ΣΕ ΣΠΟΡ ΑΜΑΞΙΑ;
ΤΙ ΠΙΝΕΙΣ ΡΕ.
[move] [/move]
Τα παντα ολα αποψε....Τα αμαξια με ηλεκρτονικα ελεγχομενους συμπλεκτες,οπως η Mercedes SL 63 AMG , εχουν συμβατικο αυτοματο κιβωτιο που αντι για μετατροπεα ροπης διαθετει διπλο συμπλεκτη.Οι συμπλέκτες ρυθμιζουν τις αλλαγες,απορροφουν τους κραδασμους αποτα αποτομα κατεβασματα.Ενοειται πως αυτη η κατηγορια διαφερει απο την τριπτρονικ και την εφ της φερραρι....Κατα τα αλλα εχει εξαφανιστει ο συμπλεκτης...
ειτε διπλοσυμπλεκτο ειτε με μετατροπεα ροπης το αποτελεσμα ειναι το ιδιο
τις αλλαγες των ταχυτητων παυει να τις κανει ο οδηγος κ γινονται μεσω εγκεφαλου οπου θα τις κανει πολυ γρηγοροτερα κ πολυ ασφελεστερα απο το 99.99999999% των οδηγων.Αφηνω ενα απειροελαχιστο ποσοστο στην απεξω για αλιεν οδηγους αγωνων η δοκιμαστες αγωνιστικων ομαδων που κ παλι παιζει
1personanongrata
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 10 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 60.677
- Like
- 13
- Πόντοι
- 866
ειτε διπλοσυμπλεκτο ειτε με μετατροπεα ροπης το αποτελεσμα ειναι το ιδιο
τις αλλαγες των ταχυτητων παυει να τις κανει ο οδηγος κ γινονται μεσω εγκεφαλου οπου θα τις κανει πολυ γρηγοροτερα κ πολυ ασφελεστερα απο το 99.99999999% των οδηγων.Αφηνω ενα απειροελαχιστο ποσοστο στην απεξω για αλιεν οδηγους αγωνων οι δοκιμαστες αγωνιστικων ομαδων που κ παλι παιζει
πέστα ντιντιέ γιατί εδώ μέσα θα με τρελλάνουν αυτοί....
άκου τα σπορ δε λογίζονται σπορ εάν έχουν αυτόματο κιβώτιο....
Και να φανταστείς ότι όλο αυτό το παραμύθι το ξεκίνησε το 90 η πόρσε που κατασκεύαζε τότε αμιγώς σπορ αυτοκίνητα..