Νέα

O Roberto Begigni και οι απαίδευτοι Έλληνες

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα lollipop(1)
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 86
  • Εμφανίσεις 5K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

kreon

Μέλος
Εγγρ.
6 Οκτ 2008
Μηνύματα
56
Κριτικές
1
Like
0
Πόντοι
0
Η μέγιστη γυφτιά είναι από πλευράς μεγάρου. Ο κόσμος έπαιρνε τηλ και ρωτούσε πως θα είναι η παράσταση.
Οι του Μεγάρου απαντούσαν λέγοντας πως θα υπάρχουν υπότιτλοι.
2 λάθη λοιπόν:
1ο, η γυφτιά και μη ειλικρίνεια του Μεγάρου που παζάρευε την πραμάτεια του με κάθε τρόπο ωστε να προσελκύσει πελάτες.(Να χέσω το επίπεδο των υπευθύνων...)
2ο, όποιος γνωρίζει τι δουλειά κάνει ο Benigni, δεν μπορέι να πιστέψει στην απόδοση μιας παράσταση με υπότιτλους και ειδικά με τίτλο: Η θεία κωμωδία του Δάντη. Και εγώ πηγαίνοντας απέτρεψα μη ιταλομαθής φίλους να έρθουν, όσο και να ήθελαν.

Είναι σαν να μας λένε οτι ο Ζεραρ Ντε Παρτιέ θα έρθει να απαγγείλει με κωμικό τρόπο γαλλική ποίηση. Ένας ηλίθιος θα πίστευε οτι μπορεί ζωντανά να μεταφραστεί ένας οποιοδήποτε καλλιτέχνης. Ειδικά με τον αυθορμητισμό ενος Benigni,που στο κάτω κάτω αυτό μας πουλάει και αυτό μας αρέσει στη δουλειά του.

Πράγματι το οικονομικό κομμάτι είναι σημαντικό, αλλά μην μιζεριάζουμε αλλο στην ψωροκωσταίικη γειτονιά μας και μιλάμε για αρπαχτές. Δηλαδή όλοι οι άχρηστοι που η Ελληνική κοινωνία αναγάγει καθημερινά σε καλλιτέχνες και παίρνουν μεροκάματο όσο βγάζει ένας άνθρωπος σε ένα χρόνο, βλ.Καλομοίρες, Ρουβάδες, κλπ κλπ, ειναι αποδεκτοί;

Και στο κάτω κάτω, αν βρεθώ σε μια συναυλία του Ρουβά, όσο και αν την θεωρήσω ηλίθιο, θα πρέπει να κάτσω και να γιουχάρω; Γιατί τόσο υποστήριξη στο γιουχάρισμα ενός καλλιτέχνη;

Και την Καλομοίρα να δώ να χτυπιέται ουρλιάζοντας και να παίρνει 20.000€ το βράδυ δεν θα σφυρίξω. Απλά θα σεβαστώ αυτό που κάνουν και θα χαμογελάσω με πίκρα, όπως κάνω διαβάζοντας πολλά απο τα λεγόμενα κάποιων εδω μέσα και σε όλο τον ελληνικό τύπο και κοινωνία...

 
OP
OP
L

lollipop(1)

Μέλος
Εγγρ.
8 Απρ 2009
Μηνύματα
216
Like
1
Πόντοι
1
Και στο κάτω κάτω, αν βρεθώ σε μια συναυλία του Ρουβά, όσο και αν την θεωρήσω ηλίθιο, θα πρέπει να κάτσω και να γιουχάρω; Γιατί τόσο υποστήριξη στο γιουχάρισμα ενός καλλιτέχνη;

Και την Καλομοίρα να δώ να χτυπιέται ουρλιάζοντας και να παίρνει 20.000€ το βράδυ δεν θα σφυρίξω. Απλά θα σεβαστώ αυτό που κάνουν και θα χαμογελάσω με πίκρα, όπως κάνω διαβάζοντας πολλά απο τα λεγόμενα κάποιων εδω μέσα και σε όλο τον ελληνικό τύπο και κοινωνία...

Όπως ακριβώς τα λες και εξάλλου απο τη στιγμή  που για παράδειγμα εσύ θα επέλεγες να πας σε Ρουβά ή Καλομοίρα ή Κακομοίρα και που πληρώνεις για να τους δεις, τον ευατό σου υποτιμάς με το γιουχάϊσμα και τις επιλογές σου.

Εκτός και αν σε πήγαν εκεί με το ζόρι.
Γιατί και στο μέγαρο δεν νομίζω να πήγαν με το ζόρι. Μάλλον το επέλεξαν οι ίδιοι.
 
OP
OP
L

lollipop(1)

Μέλος
Εγγρ.
8 Απρ 2009
Μηνύματα
216
Like
1
Πόντοι
1
 
  Αν στην παρασταση της Πατρας το κοινο σηκωθηκε και εφυγε γιατι να μην κανει το ιδιο και το κοινο της Αθηνας ????

 

Σαν να λες δηλαδή: Ε, αφού οι πατρινοί φέρθηκαν σαν απολίτιστοι ...οι Αθηναίοι να μην φερθούν το ίδιο και αυτοί;
 

egelados

Μέλος
Εγγρ.
9 Δεκ 2005
Μηνύματα
92
Κριτικές
13
Like
60
Πόντοι
10
Εξαρτάται το στρατόπεδο συγκέντρωσης- αρκετά ήταν στις περιοχές που κατέλαβαν- απελευθέρωσαν οι αμερικάνοι...Οι σοβιετικοί απελευθέρωσαν στρατόπεδα κυρίως στην Α. Ευρώπη...
Αντιγράφω από
U.S. forces liberated the Buchenwald concentration camp near Weimar, Germany, on April 11, 1945, a few days after the Nazis began evacuating the camp. On the day of liberation, an underground prisoner resistance organization seized control of Buchenwald to prevent atrocities by the retreating camp guards. American forces liberated more than 20,000 prisoners at Buchenwald. They also liberated Dora-Mittelbau, Flossenbürg, Dachau, and Mauthausen.
   

  British forces liberated concentration camps in northern Germany, including Neuengamme and Bergen-Belsen. They entered the Bergen-Belsen concentration camp, near Celle, in mid-April 1945. Some 60,000 prisoners, most in critical condition because of a typhus epidemic, were found alive. More than 10,000 of them died from the effects of malnutrition or disease within a few weeks of liberation.



Μάλλον πρέπει να ξαναδιαβάσεις ιστορία...



Μεγάλε γίνεται αναφορά στην ταινία και έτσι φαίνεται ότι μπήκαν οι Αμερικανοί πρώτοι και κατέκτησαν το Βερολίνο.
Είχε γίνει μεγάλος ντόρος τότε με αυτό το θέμα και είχε φάει χοντρό κράξιμο ο Μπενίνι (γλειφτρόνι, παραδόπιστος κλπ.)
από όλα τα μέσα (και εξωτερικού και σε μας). Αυτό σχολιάζω για να μην ξεχνιόμαστε και αναρωτιόμαστε γιατί ήρθε ο Μπενίνι να κάνει στην Ελλάδα παντομίμα και θεατρικούς μονόλογους στα ιταλικά. Απλά ήρθε για αρπαχτή στους μαλάκες! Πως πάει η Μπεζεντάκου Γαργαλιάνους; Αυτό! Τώρα για περισσότερες λεπτομέρειες ιστορικές, εσύ που είσαι πολύ έξυπνος, πολύ μορφωμένος και όλα τα σχετικά νάσαι καλά να μας ενημερώνεις! Εγώ πάντως στηρίζω Ζούκοφ και Ντάρια!
 

stefanoss83

Μέλος
Εγγρ.
23 Ιαν 2009
Μηνύματα
221
Κριτικές
1
Like
0
Πόντοι
1
Sorry Λουκριτία, προς stefanoss83 απευθύνομαι:

Δεν υπάρχει ανενημέρωτο κοινό. Υπάρχει αδιάφορο κοινό που πάει να δει οτι να'ναι, αρκει να είναι Μέγαρο και να πει στους κολλητούς οτι πήγε και είδε Μπενίνι ή Πουτσίνι...Αν ήθελαν θα μπορούσαν να ενημερωθούν, αλλά δεν ενδιαφέρθηκαν. οϋτε ήξεραν ποιος ειναι ο Μπενίνι και το έδειξαν με την έλλειψη σεβασμού. Τι πήγαν να κάνουν τότε;
Και σε πληροφορώ οτι είσαι παντελώς άσχετος και μιλάς νεοελληνικά και κακοπροαίρετα γιατι προσωπικά έχω ζησει σκηνή ελληνικού θιάσου σε φεστιβάλ στη Νάπολι της Ιταλίας, όλη στα Ελληνικά. Ο κόσμος δεν καταλάβαινε, αλλά σεβάστηκε τους καλλιτέχνες, και έβαλε την καλή του διάθεση και την όρεξή του να παρακολουθήσει.Ούτε ένας δεν τόλμησε να σηκωθεί. Και δεν ηταν ηθοποιοί παγκοσμίως γνωστοί. Ούτε στην Ελλάδα δεν τους γνωρίζουν γιατι δεν παίζουν σε σηριαλ...
Δεν ήταν βλέπεις στο κοινό αγράμματοι κομπλεξικοί ελληνάρες που κουράστηκαν απο τα μπουζούκια και τα κλαρίνα και πήγαν τωρα στο νέο μαγαζί (Το μέγαρο) να πουλήσουν λίγο κουλτούρα χωρίς να  αφήσουν έξω την γυφτιά τους....

Φιλε Στεφανε τιποτα προσωπικό, αλλα εκφράζεις ολα οσα μισώ και απεχθάνομαι σε αυτή τη 3κοσμική χώρα...Την γυφτιά καμουφλαρισμένη με την ελιτίστικη ψευτοκουλτούρα. Καλύτερα οι λαικοί άνθρωποι που πάνε στην πίστα και γλεντάνε. Αυτοί τουλάχιστον δεν προσποιούνται οτι έχουν κάποιο επίπεδο!!!

Φιλικά

Nothing personal taken.

Προσωπικά, εκείνο που απεχθάνομαι περισσότερο είναι απόψεις και εκφράσεις δουλοπάροικου σε οτιδήποτε ξενόφερτο που θα πρέπει να το αντιμετωπίζουμε ως Τοτέμ. Απόψεις σαν τις δικές σου, που θέλουν ένα ελληνικό κοινό λοβοτομημένο, πειθήνιο, κυριολεκτικά θεατή (απαθή δηλαδή) έφτασαν στο σημείο να παρουσιάζεται η Μήδεια το 2008 στην Επίδαυρο φορώντας της ένα καπέλο που κρεμόντουσαν δύο αρχίδια (σε σκηνοθεσία απείρως σημαντικότερου καλλιτέχνη στον χώρο από ότι ο Μπενίνι, του Ρώσου Ανατόλι Βασίλιεφ). Τίποτα δηλαδή να μην καταδικάζουμε, πάντα να τα υπομένουμε όλα στο όνομα ενός ξενόφερτου καλλιτέχνη, να είμαστε υπομονετικοί και να να δείχνουμε σεβασμό δίχως να εκφράζουμε δυσαρέσκεια. Λες και ακούμε τον παπά της ενορίας να μας κάνει κήρυγμα. Λες και η τέχνη είναι δογματική που μας υποχρώνει να μασήσουμε ότι μας προσφερθεί (για το οποίο έχουμε πληρώσει και τον οβολό μας).
Όσον αφορά  ένα "live show" (σχολιασμούς και εφευρετικότητα on stage, ας πούμε, χωρίς fix σενάριο), με προφορική γλώσσα, τότε θα έπρεπε να χρησιμοποιηθεί ο απλοϊκός κανόνας της ευγένειας, δηλαδή αυτό που λες να το καταλαβαίνουν και οι τριγύρω σου. Αν βρεθείς σε ένα τραπέζι με 10 Ιταλούς, θα τους μιλάς και θα τους λες αστεία στα ελληνικά?
Πάντως, πρέπει να πέτυχες σε καλή πάστα Ιταλών εκείνο το βράδυ στη Νάπολι. Γιατί ακόμα ακούγονται τα γιουχαϊσματα λίγα χρόνια νωρίτερα και αρκετά πιο βόρεια, στην ίδια χώρα, με αποδέκτη την Μαρία Κάλλας.
 

kreon

Μέλος
Εγγρ.
6 Οκτ 2008
Μηνύματα
56
Κριτικές
1
Like
0
Πόντοι
0
Φίλε Stefan κατ'αρχας συγνώμη αν μίλησα επι προσωπικού. Απλά είχα ανεβάσει λίγο πίεση.
Όχι, δεν είμαι στείρος ξενολάτρης, στημένος στα 4 σε οποιοδήποτε ξένο τοτεμ.
Επέτρεψέ μου όμως να έχω ζήσει από κοντά την ιταλική κουλτούρα και κοινωνία, με συνέπεια να έχω διαβάσει και παρακολουθήσει με προσοχή την πορεία του Benigni.
Βεβαίως υπάρχουν άλλοι πολύ πιο άξιοι ιταλοί καλλιτέχνες που δεν τους γνωρίζει κανένας έξω απο την περιφέρειά τους.
Απλά ο Benigni αντιπροσωπεύει τους υγιείς σκεπτόμενους ανθρώπους στην γειτονική χώρα.
Δεν γνωρίζω τα οικονομικά του ανθρώπου, αλλα δύσκολα θα πειστώ οτι ο διεθνούς φήμης σκηνοθέτης-ηθοποιός, είχε ανάγκη απο τα ευρωπουλάκια που θα μάζευε απο την Αθήνα.
Άνθρωποι σαν αυτόν έχουν ανάγκη την επικοινωνία με το κόσμο. Έχουν την φιλοδοξία-μεγαλομανία να είναι αρεστοί σε όλο και ευρύτερα κοινά. Ειδάλλως δεν θα ανέβαιναν μόνοι τους σε ένα πάλκο ταξιδεύοντας ανα την Ευρώπη.
Απο την σύντομη απολογία του επι σκηνής, έγινε καταννοητό οτι προσπάθησε να απαντήσει σε μια δύσκολη πρόκληση.
Να κρατήσει μια παράσταση 2 ωρών με το πάθος του και σε ενα κοινό μιας ξένης γλώσσας.
Δεν έπιασε στην Ελλάδα, έπιασε σε όλες τις άλλες Ευρωπαικές χώρες,-ποιος ξέρει γιατί, ίσως όλοι οι άγγλοι,γερμανοί και γάλλοι μίλαγαν ιταλικά με φιορεντίνικη προφορά-κρίμα.
Μην το κουράζουμε περισσότερο. Δεν δικαιολογούνται οι κάφροι που όλοι γνωρίζουμε και που στο κάτω κάτω, όλοι ελληνικά μιλάμε και ελλάδα μένουμε. Είναι οι ίδιοι κάφροι που με το 4x4 προσπερνάνε με 120 απο δεξιά, βγαίνουν απο stop και σε βρίζουν, καπνίζουν μες τα μούτρα σου όσο και να τους λες οτι σε ενοχλεί το τσιγάρο γιατι το θεωρούν δικαίωμά τους, δεν λενε καλημέρα αν δεν σε γνωρίζουν προσωπικά, κι ας είστε μαζί στο ίδιο ασανσέρ, αλλά ψάχνονται να τσακωθούν με αξιολάτρευτη ευκολία κορνάροντας και βρίζοντας εαν πιστέψουν οτι τους πήρες την προτεραιότητα κλπ κλπ.
Τέλος, δεν χρειάζεται να λαικίζουμε. Αν κάποιοι έκραξαν την Κάλλας το 60 στη σκάλα, κανένας δεν το διακιολογεί. Ισα ίσα στο κόσμο της όπερας στην Ιταλία, το συγκεκριμένο γεγονός μνημονεύεται ως παράδειγμα προς αποφυγή και ντροπής. κανένας ιταλινάρας δεν το εκθιάζει όπως πολλοί εδω μέσα. Κλείνοντας αυτό το ατυχές παράδειγμα, να σου θυμίσω οτι οσοι παρακολουθούν την όπερα, γνωρίζουν εως και τα σημεία στίξης στην παρτιτούρα. Και αν αποδοκιμάζουν δεν το κάνουν γιατι δεν καταλαβαίνουν τι λέει "η μαιμού", αλλά γιατι ξέρουν πολύ καλά τι είναι αυτό που παν να δουν.
Δεν κάνουν διαρκείας να πάνε να βγάλουν τα κομπλεξ κατωτερότητάς τους...  

Φιλικά
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom