Νέα

O Roberto Begigni και οι απαίδευτοι Έλληνες

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα lollipop(1)
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 86
  • Εμφανίσεις 5K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (0 μέλη και 4 επισκέπτες)

Palios pounai alios

Μέλος
Εγγρ.
14 Απρ 2008
Μηνύματα
1.514
Like
8
Πόντοι
16
Το έχω διαβάσει φίλε κι έχω δώσει την απάντηση μου πιο πριν!Αν έκανες τον κόπο και διάβαζες την προηγούμενη σελίδα... ;)

Τη διάβασα φίλε μου την προηγούμενη σελίδα και σου επισημαίνω και πάλι ότι το μπάχαλο δεν έγινε επειδή οι διοργανωτές δεν κατέστησαν σαφές το ότι η παράσταση θα γινόταν στα Ιταλικά αλλά επειδή δεν έβαλαν το χέρι στη τσέπη για να φέρουν στοιχειωδώς σε επαφή το Ελληνικό κοινό με την παράσταση (μοίρασμα κατάλληλων εγχειριδίων στα Ελληνικά, ενδιάμεσες παρεμβολές φωνής στα Ελληνικά που να εξηγεί τα δρώμενα κ.λ.π.). Όλο το μπάχαλο έγινε επειδή οι διοργανωτές θέλησαν να βάλουν στην τσέπη όσο το δυνατόν περισσότερα λεφτά, απλό είναι!
 

gatto

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Αυγ 2007
Μηνύματα
22.158
Like
32
Πόντοι
366
Δεν έχω κανένα πρόβλημα με τον Κο Μπενίνι.(Έχουμε ήδη αρκετά αυτό το διάστημα με το Λάμπρο)
Απλώς θέλω να τονίσω ότι δεν είναι λιγότερο δήθεν αυτοί που ωρύονται για τη συμπεριφορά απέναντι στο Μπενίνι από αυτούς τους μυρωδιάδες που πήγαν να τον παρακολουθήσουν (και που οι περισότεροι μπορεί και να παρήγγειλαν από την ταξιθέτρια Dewars με ξηροκάρπια).

Κατάλαβες τώρα υπήκοε του Ντούσαν? :-*  
Όχι για εμένα δεν μπαίνουν στο ίδιο τσουβάλι!Δεν είναι όλος ο κόσμος που τους κράζει "δήθεν" όπως δεν είναι "δήθεν" και όλοι όσοι πήγαν στην συγκεκριμένη εκδήλωση!
Λίγα για τον προπονητή μας...
 

Συνημμένα

  • kermit_1_.jpg
    kermit_1_.jpg
    40,8 KB · Εμφανίσεις: 45

gatto

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Αυγ 2007
Μηνύματα
22.158
Like
32
Πόντοι
366
Τη διάβασα φίλε μου την προηγούμενη σελίδα και σου επισημαίνω και πάλι ότι το μπάχαλο δεν έγινε επειδή οι διοργανωτές δεν κατέστησαν σαφές το ότι η παράσταση θα γινόταν στα Ιταλικά αλλά επειδή δεν έβαλαν το χέρι στη τσέπη για να φέρουν στοιχειωδώς σε επαφή το Ελληνικό κοινό με την παράσταση (μοίρασμα κατάλληλων εγχειριδίων στα Ελληνικά, ενδιάμεσες παρεμβολές φωνής στα Ελληνικά που να εξηγεί τα δρώμενα κ.λ.π.). Όλο το μπάχαλο έγινε επειδή οι διοργανωτές θέλησαν να βάλουν στην τσέπη όσο το δυνατόν περισσότερα λεφτά, απλό είναι!
Σε αυτό συμφωνώ αλλά αφού δεν είχανε σκοπό να τα κάνουνε όλα αυτά θα αρκούσε μια διευκρίνηση ότι το όλο στόρι θα είναι στα Ιταλικά!Επειδή όμως το ζητούμενο ήταν η αρπαχτή κάτι τέτοιο θεωρήθηκε περιττό...
 

Επισκέπτης
Όχι για εμένα δεν μπαίνουν στο ίδιο τσουβάλι!Δεν είναι όλος ο κόσμος που τους κράζει "δήθεν" όπως δεν είναι "δήθεν" και όλοι όσοι πήγαν στην συγκεκριμένη εκδήλωση!
Λίγα για τον προπονητή μας...

Σαφώς και δεν είναι όλοι δήθεν αλλά δυστυχώς το μεγελύτερο ποσοστό.

Α και μην ξαναπροσβάλεις τον Κέρμιτ γιατί ήταν η αδυναμία μου από πιτσιρικάς.
(ο γνήσιος όχι ο δικός σας)
 

centrino

Μέλος
Εγγρ.
6 Φεβ 2008
Μηνύματα
6.210
Like
657
Πόντοι
146
lollipop,

Μάλλον αγνοείς παντελώς την πραγματικότητα … Ο κάθε καλλιτέχνης-χρυσορυχείο επιπέδου δημοφιλίας Μπενίνι, είτε ο ίδιος προσωπικά είτε το επιτελείο του, έχει την τελική μέριμνα και ευθύνη έγκρισης για το παραμικρό που αφορά στην όποια παραγωγή συμμετέχει ως πρωταγωνιστής. Γι αυτό και οι ποινικές ρήτρες των συμβολαίων τους με τους διοργανωτές είναι της τάξης των πολλών 100άδων χιλιάδων ευρώ.

Αν ο Μπενίνις θέλησε να κάνει μια εύκολη αρπαχτή ερχόμενος στην τριτοκοσμική Ελλάδα – μη μπαίνοντας στον κόπο να ελέγξει τον τρόπο προώθησης της υπηρεσίας που ήρθε να πουλήσει, όπως ο στοιχειώδης επαγγελματισμός επιτάσσει – τότε είναι άξιος της μοίρας του. Με αυτό δεν εννοώ ότι οι διοργανωτές απαλλάσσονται κάθε ευθύνης αλλά ότι ο Μπενίνις είναι συνυπεύθυνος για τις όποιες παραλείψεις ή αστοχίες.

Όσο για την καλλιτεχνική του αξία και του απαίδευτους που πλήρωσαν - όπως και ότι τους ζητήθηκε - για να παρευρεθούν και στην συνέχεια τον γιούχαραν, δικαίωμα τους. Η γνώση ιταλικών δεν μπορεί να θεωρείται δεδομένη και γι αυτό θα πρέπει να διευκρινίζεται ρητά τόσο στο πρόγραμμα της παράστασης όσο και κατά την έκδοση των εισιτηρίων  – ειδικά μάλιστα όταν - εθιμικά - το σύνολο των ξενόγλωσσων παραστάσεων (πχ ιταλικές και γερμανικές όπερες) που ανεβαίνουν στο Μέγαρο και την Λυρική είναι υποτιτλισμένα στα ελληνικά ή/και στα αγγλικά.

Αν εγώ πάω στη “Σπονδή” και δεν γουστάρω την αξίας 150 ευρώ αστακομακαρονάδα που μου σέρβιραν (διότι για τον Χ λόγο δεν διευκρινίζεται στον κατάλογο ότι η σως είναι λευκή και όχι κόκκινη ως είθισται) έχω κάθε δικαίωμα να τα χώσω μεγαλοφώνως στον κουζινάρχη και να την κάνω επιδεικτικά (είτε έγραψε είτε δεν έγραψε αυτός τον κατάλογο).

 

Palios pounai alios

Μέλος
Εγγρ.
14 Απρ 2008
Μηνύματα
1.514
Like
8
Πόντοι
16
lollipop,

Μάλλον αγνοείς παντελώς την πραγματικότητα … Ο κάθε καλλιτέχνης-χρυσορυχείο επιπέδου δημοφιλίας Μπενίνι, είτε ο ίδιος προσωπικά είτε το επιτελείο του, έχει την τελική μέριμνα και ευθύνη έγκρισης για το παραμικρό που αφορά στην όποια παραγωγή συμμετέχει ως πρωταγωνιστής. Γι αυτό και οι ποινικές ρήτρες των συμβολαίων τους με τους διοργανωτές είναι της τάξης των πολλών 100άδων χιλιάδων ευρώ.

Αν ο Μπενίνις θέλησε να κάνει μια εύκολη αρπαχτή ερχόμενος στην τριτοκοσμική Ελλάδα – μη μπαίνοντας στον κόπο να ελέγξει τον τρόπο προώθησης της υπηρεσίας που ήρθε να πουλήσει, όπως ο στοιχειώδης επαγγελματισμός επιτάσσει – τότε είναι άξιος της μοίρας του. Με αυτό δεν εννοώ ότι οι διοργανωτές απαλλάσσονται κάθε ευθύνης αλλά ότι ο Μπενίνις είναι συνυπεύθυνος για τις όποιες παραλείψεις ή αστοχίες.

Όσο για την καλλιτεχνική του αξία και του απαίδευτους που πλήρωσαν - όπως και ότι τους ζητήθηκε - για να παρευρεθούν και στην συνέχεια τον γιούχαραν, δικαίωμα τους. Η γνώση ιταλικών δεν μπορεί να θεωρείτε δεδομένη και γι αυτό θα πρέπει να διευκρινίζεται ρητά τόσο στο πρόγραμμα της παράστασης όσο και κατά την έκδοση των εισιτηρίων  – ειδικά μάλιστα όταν - εθιμικά - το σύνολο των ξενόγλωσσων παραστάσεων (πχ ιταλικές και γερμανικές όπερες) που ανεβαίνουν στο Μέγαρο και την Λυρική είναι υποτιτλισμένα στα ελληνικά ή/και στα αγγλικά.

Αν εγώ πάω στη “Σπονδή” και δεν γουστάρω την αξίας 150 ευρώ αστακομακαρονάδα που μου σέρβιραν (διότι για τον Χ λόγο δεν διευκρινίζεται στον κατάλογο ότι η σως είναι λευκή και όχι κόκκινη ως είθισται) έχω κάθε δικαίωμα να τα χώσω μεγαλοφώνως στον κουζινάρχη και να την κάνω επιδεικτικά (είτε έγραψε είτε δεν έγραψε αυτός τον κατάλογο).

Καλά, ο Benigni ήρθε να κάνει την αρπαχτή του στην τριτοκοσμική Ελλάδα και μαγκιά του!

Οι Έλληνες που ανάλαβαν τη διοργάνωση του event δεν σκέφτηκαν καθόλου ότι η πλειοψηφία του κόσμου που θα πήγαινε στην παράσταση δεν θα καταλάβαινε τι θα έλεγε ο Benigni? Μόνο τα φράγκα που θα έπαιρναν από τον κόσμο σκέφτηκαν, χωρίς να φτιάξουν μια μπροσούρα, κάτι που να εξηγεί στο κοινό τα "δρώμενα"; Τόσο μεγάλη γαιδουριά απέναντι στο κοινό είναι πρωτοφανής! Ο κύριος Benigni τη μαγκιά του και την οικονόμα του έκανε και μπράβο του! Οι Έλληνες διοργανωτές και αυτοί την οικονόμα τους, χωρίς να τους καίγεται καρφάκι για το άν θα έφερναν σε δυσάρεστη θέση το Ελληνικό κοινό που εκ των πραγμάτων θα έμενε αποκομμένο από την παράσταση! Μόνο τα φράγκα του κοινού να πάρουν (γιατί το Ελληνικό κοινό σε αυτούς κατέθεσε τα χρήματα του και όχι στον κύριο Benigni)?
 

voltaire45

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Δεκ 2005
Μηνύματα
18.212
Κριτικές
1
Like
1.906
Πόντοι
366
Αν εγώ πάω στη “Σπονδή” και δεν γουστάρω την αξίας 150 ευρώ αστακομακαρονάδα που μου σέρβιραν (διότι για τον Χ λόγο δεν διευκρινίζεται στον κατάλογο ότι η σως είναι λευκή και όχι κόκκινη ως είθισται) έχω κάθε δικαίωμα να τα χώσω μεγαλοφώνως στον κουζινάρχη και να την κάνω επιδεικτικά (είτε έγραψε είτε δεν έγραψε αυτός τον κατάλογο).

Από πότε έχει αστοκομακαρονάδα στην "Σπονδή";
 

centrino

Μέλος
Εγγρ.
6 Φεβ 2008
Μηνύματα
6.210
Like
657
Πόντοι
146
Από πότε έχει αστοκομακαρονάδα στην "Σπονδή";

Έχει και αστακογιούβετσο και άλλα πολλά εμπριμέ με θαλασσινά που δεν τολμάω να δοκιμάσω, αφού είναι πολύ γκουρμέ για την πάρτη μου - πάντως τακτικά αλλάζουν το μενού - όπως στα Goodys  :rockon:
 

Paixnidiaris

Μέλος
Εγγρ.
7 Απρ 2009
Μηνύματα
11
Like
0
Πόντοι
0
Ρε μάγκες άλλο είναι όμως το θέμα.
Είτε έκανε λάθος το μέγαρο είτε όχι,οι Έλληνες οι βλάχοι γιατί πήγαν και έβγαλαν τον κομπλεξισμο τους στον Μπενινι και στον κάθε Μπενίνι και όχι στο μέγαρο μετά το τέλος της παράστασης;Δηλαδή έχεις πρόβλημα με τη διοργάνωση και ξεσπάς αλλού;
Είδατε τη δήλωση που έκανε ο ίδιος μετά;Διαβάστε και θα καταλάβετε ποιος έχει πολιτισμό και ποιος όχι.Νομίζω πως το γράμμα του τα λέει όλα.Και οποιος καταλαβε,καλως.


«Είμαι απογοητευμένος και ζητάω συγγνώμη για το πρόβλημα γλώσσας που δημιουργήθηκε. Η αντίδραση του κοινού ήταν μια σωματική αντίδραση…

Οσο για τον Δάντη, δεν θα μπορούσε να υπάρχει άλλη γλώσσα από την ιταλική για να αποδοθεί», λέει ο Ρομπέρτο Μπενίνι για την πρώτη παράσταση του «Tutto Dante» το βράδυ της Τρίτης στο Μέγαρο Μουσικής σε δήλωση που έστειλαν οι διοργανωτές. «Λυπήθηκα που κάποιοι άνθρωποι έφυγαν γιατί δεν μπορούσαν να καταλάβουν… Ο Δάντης όμως είναι μουσική…

Η αντίδραση του κοινού στην Πάτρα ήταν τόσο εκπληκτική και γι’ αυτό αποφάσισα να συνεχίσω…». Κατ’ απαίτηση του ίδιου του Ρομπέρτο Μπενίνι υπήρξαν υπέρτιτλοι μόνο στο β’ μέρος της παράστασης «Tutto Dante», λόγω του έντονου αυτοσχεδιαστικού του χαρακτήρα, αναφέρουν σε ανακοίνωσή τους οι διοργανώτριες εταιρίες. Λόγω της δυσαρέσκειας που εκφράστηκε από μέρος του κοινού την Τρίτη, αποφασίστηκε στη χθεσινή παράσταση να υπάρξει και καθ’ όλη την υπόλοιπη διάρκεια παράλληλη μετάφραση στα ελληνικά (μέσω ακουστικών).
 

Paixnidiaris

Μέλος
Εγγρ.
7 Απρ 2009
Μηνύματα
11
Like
0
Πόντοι
0
Βλέπετε να λεεί κάτι στο προγραμμα για μετάφραση γιατι δεν το βλεπω πουθενα.Και για ριξτε και μια ματια εκει που λεει διοργανωση.Σιγουρα δεν ειναι το ονομα του μπενινι εκει.

[shadow=red,left]Διοργάνωση: ARTSHOW Μ.Ε.Π.Ε.
Roberto Benigni- Παραστάσεις

Ο διάσημος καλλιτέχνης παρουσιάζει στην Αθήνα αποσπάσματα από τη Θεία Κωμωδία του Δάντη. Ο Roberto Benigni θα απαγγείλει -από τα τρία μέρη της Θείας Κωμωδίας- αποσπάσματα από την Κόλαση, ενώ ειδικά για τις εμφανίσεις του στην Αθήνα επέλεξε το 5ο canto που διαπραγματεύεται την έννοια της αγάπης
[/shadow]

Ενω σε οσα εχει μεταφραση το αναφερει.
οπως εδω σε μια αλλη διαλεξη του μεγαάρου.

[shadow=red,left]Jacques Testart:

MEGARON PLUS

Χορηγός: ΚΟΙΝΩΦΕΛΕΣ ΙΔΡΥΜΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Σ. ΩΝΑΣΗΣ

Σε συνεργασία με την Πρεσβεία της Γαλλίας και το Γαλλικό Ινστιτούτο Αθηνών

Διάλεξη του Δρ. Jacques Testart, αγρονόμου και βιολόγου, Επίτιμου Διευθυντή Ερευνών στο Εθνικό Ινστιτούτο Υγείας και Ιατρικής Έρευνας (I.N.S.E.R.M.) της Γαλλίας.

Στα γαλλικά με ταυτόχρονη μετάφραση

Είσοδος ελεύθερη με δελτία προτεραιότητας

Η διανομή των δελτίων αρχίζει στις 6 μ.μ. Σε περίπτωση μεγάλης προσέλευσης αρχίζει μισή ώρα νωρίτερα
[/shadow]

Αναρωτιεμαι, μηπως τα δικα μας τα ζωα εβγαλαν μονα τους το συμπερασμα της μεταφρασης; :think:
 

centrino

Μέλος
Εγγρ.
6 Φεβ 2008
Μηνύματα
6.210
Like
657
Πόντοι
146
Συμφωνώ “Παλιέ”, όμως είτε το μεγαλύτερο μέρος ευθύνης βαρύνει τους διοργανωτές είτε τον Μπενίνι (διότι αμφότεροι είναι συνυπεύθυνοι), η ουσία για μένα παραμένει ότι η συγκεκριμένη αντίδραση των θεατών ήταν απολύτως δικαιολογημένη και καλώς γιούχαραν, κατά την γνώμη μου.

Αν όλοι εκφράζαμε – ακόμα και βίαια - την δυσαρέσκεια μας για τις κακές υπηρεσίες που μας προσφέρονται ως καταναλωτές τα πράγματα θα γίνονταν, αναγκαστικά, καλύτερα.

"Παιχνιδιάρη", αν πάς σε ένα εστιατόριο και το φαγητό είναι χάλια θα τα χώσεις στο σερβιτόρο που σε εξυπηρέτησε ή θα ζητήσεις το ΦΑΞ και την διεύθυνση του ιδιοκτήτη ώστε να του στείλεις επιστολή διαμαρτυρίας την επόμενη μέρα? Όταν καθυστερήσει το λεωφορείο σου 1 ώρα, θα ξεχέσεις τον οδηγό ή θα πάς στα κεντρικά του ΟΑΣΑ για να διαμαρτυρηθείς? Άσε που στην συγκεκριμένη περίπτωση ο Μπενίνις είναι σαφώς περισσότερο υπεύθυνος για το τελικό αποτέλεσμα από τον όποιο γκάρσονα ή οδηγό του παραδείγματος ...

 

Palios pounai alios

Μέλος
Εγγρ.
14 Απρ 2008
Μηνύματα
1.514
Like
8
Πόντοι
16
Λόγω της δυσαρέσκειας που εκφράστηκε από μέρος του κοινού την Τρίτη, αποφασίστηκε στη χθεσινή παράσταση να υπάρξει και καθ’ όλη την υπόλοιπη διάρκεια παράλληλη μετάφραση στα ελληνικά (μέσω ακουστικών).

Συγγνώμη που θα χαλάσω το κουλτουριάρικο κλίμα της συγκεκριμένης ενότητας με τον τρόπο που θα εκφραστώ...

Πιστεύω ότι στις 2 παραπάνω γραμμές βρίσκεται όλη Η ΟΥΣΙΑ όχι μόνο της συγκεκριμένης υπόθεσης αλλά ολόκληρης της σκατο-λαμόγικης κοινωνίας μας. Αν αντιδρούσαμε έτσι σε όλα τα θέματα στα οποία καθόμαστε τώρα σα μαλάκες και μας κωλο-δαχτυλιάζουν τα διάφορα λαμόγια που κοιτάνε μόνο το πώς να αρπάξουν φράγκα τότε θα υπήρχε επιτέλους "παράλληλη μετάφραση" στη ζωή μας και δεν θα είμαστε τόσο αποκλεισμένοι από το παιχνίδι που παίζεται μπροστά στα μάτια μας - για λίγους προνομιούχους τώρα!
 

gatto

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Αυγ 2007
Μηνύματα
22.158
Like
32
Πόντοι
366
Συμφωνώ “Παλιέ”, όμως είτε το μεγαλύτερο μέρος ευθύνης βαρύνει τους διοργανωτές είτε τον Μπενίνι (διότι αμφότεροι είναι συνυπεύθυνοι), η ουσία για μένα παραμένει ότι η συγκεκριμένη αντίδραση των θεατών ήταν απολύτως δικαιολογημένη και καλώς γιούχαραν, κατά την γνώμη μου.

Αν όλοι εκφράζαμε – ακόμα και βίαια - την δυσαρέσκεια μας για τις κακές υπηρεσίες που μας προσφέρονται ως καταναλωτές τα πράγματα θα γίνονταν, αναγκαστικά, καλύτερα.

"Παιχνιδιάρη", αν πάς σε ένα εστιατόριο και το φαγητό είναι χάλια θα τα χώσεις στο σερβιτόρο που σε εξυπηρέτησε ή θα ζητήσεις το ΦΑΞ και την διεύθυνση του ιδιοκτήτη ώστε να του στείλεις επιστολή διαμαρτυρίας την επόμενη μέρα? Όταν καθυστερήσει το λεωφορείο σου 1 ώρα, θα ξεχέσεις τον οδηγό ή θα πάς στα κεντρικά του ΟΑΣΑ για να διαμαρτυρηθείς? Άσε που στην συγκεκριμένη περίπτωση ο Μπενίνις είναι σαφώς περισσότερο υπεύθυνος για το τελικό αποτέλεσμα από τον όποιο γκάρσονα ή οδηγό του παραδείγματος ...
Με αυτό τον τρόπο αντίδρασης όμως ενοχλείς και κόσμο που δεν ήταν στόκος και πήγε για να ευχαριστηθεί την παράσταση!
Αν ξεχέζεις τον οδηγό και από πίσω καθυστερείς 2-3 λεωφορεία και κόσμο που βιάζεται να πάει στην δουλειά του είσαι και πάλι γελοίος!Ναι να πας στα κεντρικά του Οασά...όπως και στην περίπτωση του Μπενίνι έπρεπε να πας στους υπεύθυνους διοργάνωσης!
 

centrino

Μέλος
Εγγρ.
6 Φεβ 2008
Μηνύματα
6.210
Like
657
Πόντοι
146
Και κάτι ακόμα, περί καλλιτεχνίας κτλ:

Ο Μπενίνις ήρθε στην Ελλάδα επ’ αμοιβή, άρα ήρθε ως επαγγελματίας.

Όπως λοιπόν ο κάθε επαγγελματίας, κρίθηκε και αυτός (επί τόπου & the balkan way, αφού ο κιμάς κόπτεται πάντα παρουσία του πελάτου) για την ποιότητα και την επάρκεια του πακέτου καλλιτεχνικών υπηρεσιών που παρείχε (σε συνεργασία με τους εδώ αντιπροσώπους και συνεταίρους του, εντός και εκτός Μεγάρου).

Το αν ο συγκεκριμένος επαγγελματίας και οι εδώ συνεργάτες του δεν μπόρεσαν να διαχειριστούν σωστά τις προσδοκίες των πελατών τους ΩΣ ΟΦΕΙΛΑΝ, είναι δικό τους πρόβλημα και όχι πρόβλημα του καταναλωτή/θεατή που έσκασε ηρωικώς τα 50-τόσα ευρώπουλα του για να δει και να ακούσει κάτι τελείως διαφορετικό από εκείνο που περίμενε. Και δεν νομίζω να ισχυρίζεται κανείς ότι οποιοσδήποτε από τους διαμαρτυρόμενους έδωσε το 50ευρω του για να τρυπώσει κακόβουλα στην αίθουσα της παράστασης και έτσι να έχει την ευκαιρία να αποδοθεί σε μια ασυγκράτητη αντι-Μπενινιάδα με την πρώτη αφορμή …

Gatto, έχει δίκιο, όμως δυστυχώς το αντίτιμο της συνύπαρξης με άλλους είναι αυτό ακριβώς: η αλληλοενόχληση … πχ (και τελείως υποθετικά) Εγώ γιατί να καθυστερήσω στο ραντεβού μου με την Χ καλλιτέχνιδα  :tits2: του zuzana.com επειδή την βραδιά της παράστασης του Μπενίνι ήταν τιγκαρισμένη η δεξιά και μεσαία λωρίδα της Β.Σοφίας από τα μερσεντικά του φιλοθεάμονος κοινού έξω από το Μέγαρο?  :think:

 

Palios pounai alios

Μέλος
Εγγρ.
14 Απρ 2008
Μηνύματα
1.514
Like
8
Πόντοι
16
Εγώ γιατί να καθυστερήσω στο ραντεβού μου με την Χ καλλιτέχνιδα  :tits2: του zuzana.com επειδή την βραδιά της παράστασης του Μπενίνι ήταν τιγκαρισμένη η δεξιά και μεσαία λωρίδα της Β.Σοφίας από τα μερσεντικά του φιλοθεάμονος κοινού έξω από το Μέγαρο?  :think:

Απόλυτα θεμιτό το παράπονο του Centrino! Να θεσπιστεί πάραυτα νόμος που να παρέχει σε όσους συνάπτουν ρεντεβού με μονδέλο της Zuzanas ένα τουλάχιστον περιπολικό που θα προηγείται και θα τους ανοίγει δρόμο :rockon:
 

str81977

Τιμημένος
Εγγρ.
17 Απρ 2006
Μηνύματα
13.679
Κριτικές
2
Like
6
Πόντοι
166
Είχα την τύχη να δω τον Μαγεμένο Αυλό στην όπερα της Βιέννης...

Μπροστά από κάθε κάθισμα, ακόμη και στις φθηνές θέσεις, είχε οθονούλες που είχαν τους στίχους στα γερμανικά (διότι δεν είναι εύκολο να καταλάβεις τί λένε οι της όπερας, ακόμη και στη μητρική σου γλώσσα) και παράλληλη μετάφραση στα αγγλικά- χώρια οι πληρέστατοι κατάλογοι...

Και ειρήσθω εν παρόδω ότι ο Μαγεμένος Αυλός είναι όπερα- πρωτίστως μουσικό έργο και δευτερευόντως σενάριο...

Μήπως ο Μπενίνι ήρθε για μια αρπαχτή αλα Έφη Θώδη σε πανηγύρι και υπολόγιζε ότι οι έλληνες θα θαμπωθούν τόσο από το (όχι και τόσο φωτεινό πια) άστρο του και απλά θα χαζεύουν τις γκριμάτσες και τις μούτες του;

Και το κοινό μήπως αντέδρασε σε αυτήν την απόπειρα υποτίμησης και κοροΪδίας;

Όσο για το γιουχάισμα, συνέβαινε συχνότατα και στα αρχαία θέατρα όποτε άκυρο το επιχείρημα περί απολίτιστων νεοελλήνων...
 

pristine

Μέλος
Εγγρ.
26 Νοε 2007
Μηνύματα
6.666
Like
8
Πόντοι
66
Δηλ αν έπεσε γουχάισμα, είναι απόλυτα φυσιολογικό επειδή συνέβαινε και στ' αρχαία θέατρα?

OK...
 

centrino

Μέλος
Εγγρ.
6 Φεβ 2008
Μηνύματα
6.210
Like
657
Πόντοι
146
Δηλ αν έπεσε γουχάισμα, είναι απόλυτα φυσιολογικό επειδή συνέβαινε και στ' αρχαία θέατρα?

OK...

Όχι μόνον … είναι απόλυτα φυσιολογικό διότι ο θεατής/καταναλωτής/πελάτης έχει το αναφαίρετο δικαίωμα να εκφράσει την δυσαρέσκεια του άμεσα, ρητά και απερίφραστα για τις ελλιπείς υπηρεσίες που θεωρεί ότι του παρέχονται.

Το μεγαλύτερο κράξιμο, απ ότι έχω διαβάσει, πέφτει στην Σκάλα του  Μιλάνου όπου πολλάκις έχουν κατέβει παραστάσεις ή έχουν αντικατασταθεί ηθοποιοί/τραγουδιστές όπερας οι οποίοι αποδοκιμάστηκαν αισχρά από το πολύ εκλεκτικό και απαιτητικό φιλοθεάμον κοινό.

Συνεπώς η live γιούχα και η ιστορική της νομιμοποίηση, διεθνώς, είναι δεδομένες. Για την συγκεκριμένη περίπτωση πιστεύω ότι τόσο το γιουχάρισμα του Μπενίνι όσο και ο τσαμπουκάς στο Φουαγιέ του Μεγάρου με διοργανωτές και προσωπικό θα ήταν ισοδυνάμως δόκιμες εκδηλώσεις δυσαρέσκειας από το κοινό. Προσωπικά θα διάλεγα το δεύτερο (ειδικά εάν κάποια από τις ταξιθέτριες είχε ωραίο πεταχτό κωλαράκι, θα την προτιμούσα για kinky έκφραση αγανάκτησης :boff:


 

pristine

Μέλος
Εγγρ.
26 Νοε 2007
Μηνύματα
6.666
Like
8
Πόντοι
66
Γιατί να μην πέταγαν και κανα μπουκάλι αμαλάχι να 'ούμε? :cheesy:
 

darkroom

Μέλος
Εγγρ.
21 Απρ 2008
Μηνύματα
650
Κριτικές
1
Like
2
Πόντοι
6
Όσο για το γιουχάισμα, συνέβαινε συχνότατα και στα αρχαία θέατρα όποτε άκυρο το επιχείρημα περί απολίτιστων νεοελλήνων...

Συμφωνώ απόλυτα..
Θα εννοείς φαντάζομαι ό,τι και οι αρχαιοέλληνες ήταν εξίσου απολίτιστοι.
Μη σου πω και περισσότερο, αν λάβεις υπόψη σου μάλιστα ότι εξοστρακίζαν και δηλητηριάζαν φιλοσόφους.
Η "αρχαιότητα" άλλωστε πρέπει να θεωρείτε η ιδανική κοινωνία ανθρώπων και ο απόλυτος οδηγός συμπεριφορών.

---
Δεν υπάρχει μεγαλύτερη αποδοκιμασία από το να σηκωθείς να φύγεις σιωπηλά και αξιοπρεπώς.
Αν θεωρείς, όπως στη συγκεκριμμένη περίπτωση, ότι σε πιάνουν κορόιδο, να διαμαρτυρηθείς εκτός αίθουσας στους διοργανωτές και να απαιτήσεις τα λεφτά σου.
Ούτε ο καλλιτέχνης που του χαλάς τη ροή και το πρόγραμμα δε σου φταίει ούτε ο διπλανός σου που χαίρεται την παράσταση επειδή έτυχε να γνωρίζει Ιταλικά.

Γιατί δεν τονίζετε ότι τη δεύτερη μέρα που υπήρχε η ταυτόχρονη μετάφραση, όπως στις διαλέξεις, όλα πήγαν καλά και ο Μπενίνι απωθεώθηκε; Μόνο εγώ το άκουσα;
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom