Επισκέπτης
μ άρεσε το "Γλυκιά Συμμορία"
και πολύ ωραία μουσική επίσης...
και πολύ ωραία μουσική επίσης...
μ άρεσε το "Γλυκιά Συμμορία"
και πολύ ωραία μουσική επίσης...
Λοιπόν μάστορα προφανώς νομίζεις πως είσαι μοναδικός και πολύ προχωρημένος κουλτουριάρης και εμείς οι λοιποί βλέπουμε μόνο Φίνο και Χόλλυγουντ.
Τις ταινίες του Αγγελόπουλου τις έχω δει όλες. Από Την "Αναπαράσταση" και τις "Μέρες του 36". Τον δε "Θίασο" τον έχω δει δυο φόρες σε κινηματογραφική αίθουσα και ακόμα δύο σε τηλεόραση-βίντεο.
Αν και δεν συμφωνούσα με τον "πολιτικό διδακτισμό" του, ήταν και παραμένουν εργάρες! Ας πούμε ο Μπερτολούτσι στο "1900" σαφώς και "πάτησε" πάνω στον Αγγελόπουλο ολοκληρωτικά. (Τον ξενύχιασε! )
Και το κουρδιστό πορτοκάλι το έχω δει πιθανότατα πριν να γεννηθείς. Ο Κιούμπρικ είναι ψιλοσχιζοφρενής, αλλά σαφέστατα μεγαλοφυία.
ΑΛΛΑ ο "Κυνόδοντας" (κατά την γνώμη μου φυσικά, αλλά και αρκετών άλλων όπως θα διάβασες) είναι ανυπέρβλητη ΜΑΛΑΚΙΑ!!
Δεν σου αρέσει η άποψή μας; Είσαι φίλος του (ατάλαντου) Λάνθιμου; Ο ίδιος μήπως;
Σε κάθε περίπτωση δικαίωμά σου να έχεις οποιαδήποτε άποψη και για τον "Κυνόδοντα" και για όποια άλλη ταινία.
Άσε μας και μας όμως να έχουμε τις δικές μας και μην προσπαθείς να μας μειώσεις, επειδή δεν σου αρέσουν...
Σιγουρα κατι καλο γινεται στον ελληνικο κινηματογραφο τον τελευταιο καιρο. Γενικως δεν υπηρξα ποτε εναντιος του ελληνικου κινηματογραφου απο το 75 και μετα. Δημιουργηθηκαν καποιες πολυ σημαντικες ταινιες. Καποια σιγμη ομως υπηρξε στασιμοτητα,που τα τελευταια χρονια εσπασε, πρωτιστως (χρονικα) με τις ταινιες του Οικονομιδη και κατοπιν με τον Κυνοδοντα του Λανθιμου (ειχε προηγηθει η Κινεττα του ιδιου). Αποψη μου,οτι και οι δυο σκηνοθετες φτιαχνουν ταινιες με εντονη προσωπικοτητα, που δεν μενουν απαρατηρητες ειτε αρεσουν,ειτε οχι. Προσωπικα, θεωρω απολυτο αριστουργημα τον Κυνοδοντα (μιας και γινεται αρκετος λογος) και σιγουρα εξαιρετικες τις ταινιες του Οικονομιδη (ειδικα τις πρωτες δυο). Τωρα, αναφερθηκαν και δυο προσφατες ταινιες,που θα ηθελα να ψιλοθαψω. Η μια ειναι το Attenberg της Τσαγγαρη,που το μονο καλο που για μενα ειχε,ηταν οτι εδειξε κατα καποιν τροπο τον δρομο στον Λανθιμο για τον Κυνοδοντα. Κατα τ'αλλα φθηνος εντυπωσιασμος σε επιπεδη αναπτυξη. Το απολυτο εκτρωμα ομως ηταν η Στρελλα. Ισως οτι χειροτερο εχω δει τα τελευταια χρονια. Δεν μπορεις να εχεις ιδιαιτερες απαιτησεις απο τον Κουτρα,αλλα αυτη η ταινια ηταν πραγματικα ανεκδιηγητη.Σκηνοθετικως,σεναριακως,υποκριτικως,ολα για γελια. Δεν θα ξεχασω ποτε τη σκηνη, που αποκαλυπτεται η σχεση πατερα και γιου (η κορης παρτε το οπως θελετε). Η ολη σκηνη θα ηταν εξοχη ως παρωδια σοβαρης σκηνης ταινιας. Κι ομως υποτιθεται οτι ηταν η δυνατη σκηνη της συγκεκριμμενης ταινιας...
Ειχε γυριστει πριν τον Κυνοδοντα,ασχετως αν κυκλοφορησε αργοτερα. Ο Λανθιμος οπως ξερεις πρωταγωνιστουσε και προφανως επηρρεαστηκε απο το στυλ.Μα στο imdb γραφει οτι το Attenberg ειναι Δεκεμβριο του '10. Πώς λες οτι "εδειξε το δρομο για τον Κυνοδοντα"?
Συν τοις αλλοις (αν δεν κανω λαθος), η Τσαγγαρη ηταν παραγωγος (οχι εξ'ολοκληρου) στην Κινεττα του Λανθιμου. Προφανως αλληλοεπηρρεαζονται. Εχω την αισθηση ομως οτι αυτος που ουσιαστικα οδηγηθηκε σε ενα δρομο απο τη σχεση τους ειναι ο Λανθιμος.Ειχε γυριστει πριν τον Κυνοδοντα,ασχετως αν κυκλοφορησε αργοτερα. Ο Λανθιμος οπως ξερεις πρωταγωνιστουσε και προφανως επηρρεαστηκε απο το στυλ.
Το'χω δει κι'εγω. Ομορφο cult φιλμακι. Και απο "ερμηνειες" δε διαφερει και πολυ με τη Στρελλα. Αν και εδω δε θα επρεπε να ηταν διαφορετικες...εγω παντως πριν λιγες μερες ειδα το αριστουργημα του Φωκιωνα Μπογρη "Αθηνα 2004 Βια και κτηνωδια"
Ολος ο καλος ο κοσμος...Νοτης Πιτσιλος,Στεφανακης,Τελης Σταλονε,Νατσιος
Να παρτε μια γευση...
Απο τους περισσοτερους, θεωρουνται οι ταινιες που ειχαν ως παραγωγο το Ελληνικο Κεντρο Κινηματογραφου. Ειχαν την τιμητικη τους κυριως απο το 80 και μετα...Mια απορία:
Ως ''νεο ελληνικο κινηματογραφο'' τί ορίζουμε,τις ταινίες μετά το 70' περίπου;;;
Μάλιστα.Απο τους περισσοτερους, θεωρουνται οι ταινιες που ειχαν ως παραγωγο το Ελληνικο Κεντρο Κινηματογραφου. Ειχαν την τιμητικη τους κυριως απο το 80 και μετα...
Mια απορία:
Ως ''νεο ελληνικο κινηματογραφο'' τί ορίζουμε,τις ταινίες μετά το 70' περίπου;;;
κορυφαια ταινια φιλε!!την ειχα δει οταν βγηκε και δε μπορω να τη ξαναβρω...εκεινη τη περιοδο περνουσα ιδια φαση με μια σχεση μου και η ταινια με θερισε μιλαμε...respectValse Sentimentale την θεωρώ από τις καλύτερες ταινίες ...περιμένω την γνώμη σας όσοι την έχουν δει
Δειτε το τρειλερ της καινουργιας ταινιας(?) για την 17Ν.
Διπλα του η μεγαλη αποφραξη μοιαζει με ταινια του Aronofsky
....όλοι τους παιδάκια τύπε μου..προσπαθούν ματαίως να μοιάσουν έστω και λίγο στον ένα και μοναδικό....Μιλαμε για πολυ νοημα ναουμε.
Πω πω ταινιαρες.
Απο το '60 εχουμε να δουμε τετοια ανθιση.
Παρτε ματι και αλλη μια επιτυχια.