40DDD
Μέλος
- Εγγρ.
- 29 Μαΐ 2011
- Μηνύματα
- 3.729
- Like
- 17
- Πόντοι
- 16
Φοβερός! Paloukwths, sugamwtoxristo..... χα χαοχι ρε ειναι παλιο το "sugamwtoxristo" απλα δεν το βλεπουν
εχω και πιο παλιο απλα ειναι κλειδωμενο δεν θυμαμαι κωδικο
Φοβερός! Paloukwths, sugamwtoxristo..... χα χαοχι ρε ειναι παλιο το "sugamwtoxristo" απλα δεν το βλεπουν
εχω και πιο παλιο απλα ειναι κλειδωμενο δεν θυμαμαι κωδικο
πορναρες ελλεινιδες στο κλαρι το ψαρεψα στο ιντερνετ και το περασα μην το χασω
Ναι αλλά εμείς δεν μπορούμε να το δούμε διότι είναι λέει απόρρητο.Δεν το ξεκλειδώνεις να το δώσεις στο λαό;
Sorry ρε φιλε αλλα απο το Attenberg τι σου αρεσε (περα απο μια ομολογουμενως καλα προσεγμενη σκηνοθετικη αποψη??) Καταλαβες μηπως τι σημαιναν αυτες οι απομιμησεις κινησεων ζωων που εκαναν οι τυπισσες??Προσωπικα δηλωνω απεριοριστο θαυμασμο και εκτιμηση στα νεα παιδια που προσπαθουν με budget της πλακας να δημιουργησουν μια ταινια, και τελικα βγαζουν αυτα τα αριστουργηματα.
Ενταξει, ισως δεν ειναι αριστουργηματα με τη στενη εννοια του ορου (βλεπε "Κουρδιστο Πορτοκαλι", "Underground", "Pulp Fiction" κ.ο.κ....), ΑΛΛΑ πιστευω πως πολλες απο αυτες ειναι ΠΑΡΑ πολυ καλες ταινιες, που δεν περνουν απαρατηρητες και σου αφηνουν κατι για να τις θυμασαι για χρονια. Υπαρχει εμπνευση, υπαρχει ταλεντο, υπαρχει ως ενα βαθμο και καλη τεχνικη. Και επαναλαμβανω: Μην ξεχνατε τον παραγοντα χρημα. Ακομα κι ο τιτανοτεραστιος Νικολαΐδης εφυγε με το παραπονο οτι δεν ειχε ποτε λεφτα να γυρισει μια ταινια οπως ακριβως θελει...Ποιος? Ο δημιουργος των "Κουρελιων"!
Για να τελειωσω, θα αναφερω καποιες προσφατες ελληνικες ταινιες που ειδα και με ενθουσιασαν.
Ακαδημια Πλατωνος, Στρελλα, Κυνοδοντας, Χωρα Προελευσης, Αttenberg (μολις το ειδα, και μπορω να πω πως μου εδωσε το εναυσμα να ανοιξω το thread), Ψυχη στο στομα (εχω δει ολη την τριλογια αλλα το θεωρω το καλυτερο), Ψυχη Βαθεια (την θεωρω απο τις πολυ καλες του Βουλγαρη, παρα το κραξιμο που εχει φαει), Το λιβαδι που δακρυζει, 4 Μαυρα Κουστουμια.....κ.α.
Κι απο λιγο παλιοτερες
Ολα ειναι δρομος, Πολιτικη Κουζινα, Το γελιο βγηκε απ' τον παραδεισο (υπερπαραγωγη), Φθηνα Τσιγαρα, Αυτη η νυχτα μενει, Ο βασιλιας, Ο χαμενος τα παιρνει ολα........ και αλλα πολλα!
Για να κοντράρεις τους ξένους πρέπει να έχεις κατακτήσει πρώτα τη χώρα σου.Το πρόβλημα με τον "Κυνόδοντα" είναι ότι δεν είχε σενάριο σωστό και οι λήψεις ήταν της πλάκας,όχι ο προϋπολογισμός.Αν είχε καλύτερο σενάριο μπορεί να είχε τύχη,αλλά με διαλόγους ηλίθιας σύληψης και χωρίς νόημα δεν πας μπροστά.
Το "κουρδιστό πορτοκάλι" και το ξεκούρδιστο αχλάδι δεν τα έχω δει να σου πω την άποψή μου.Θα το δω όμως και θα σου πω.
"Μου δίνεις το τηλέφωνο;" κι εκεί που περιμένεις η "μάνα" να δώσει το τηλέφωνο στην "κόρη" της δίνει την αλατιέρα και αυτό κάποιοι το λένε τέχνη.Και πήραν κι επιδότηση από το δημόσιο;Έλεος πια.Ναι οι ταινίες του Αγγελόπουλου είναι ΤΑΙΝΙΕΣ με κεφαλαία,αλλά ο κάθε πικραμένος άσχετος το παίζει σκηνοθέτης και βγάζει ταινίες,αρκεί να έχει πρόσβαση στις δημόσιες πηγές χρηματοδότησης...Ούτε μια τσόντα της προκοπής δεν μπορούμε να βγάλουμε στο Ελλάντα και θέλουμε και ταινίες;
Μην ξεχνάμε και την ανωμαλία στο τέλος της "ταινίας".Ο αδερφός γάμησε την αδερφή...Καλά που δεν είχαν καμιά κατσίκα να γαμήσει
Ωραια, σου αρεσουν οι παραγωγες του James Paris για τον Παπαφλεσσα και τις Σουλιωτισσες. Ευτυχως ομως για μας τους υπολοιπους, το καθεστως εχει αλλαξει ελαφρως εκτοτε, κι ετσι μπορουμε να βλεπουμε και λιγο πραγματικο σινεμα χωρις να πηγαινουμε μετα βολτιτσα στη Μπουμπουλινας.... Και ΝΑΙ, μπορουμε να βλεπουμε ελευθερα αιμομιξιες, γαμησια και αλατιερες- τηλεφωνα, χωρις να χρειαζεται εγκριση απο αγραμματους ελληνοψυχους με στολες
Προς τον αποπανω:
Το Αttenberg δεν μου αρεσε λογω σκηνοθεσιας. Μου αρεσε γιατι ειχε γαματους χαρακτηρες, με πολυ ενδιαφερουσα αντιμετωπιση της ζωης και των καταστασεων
ΥΓ Σαφως και δεν εχεις ιδεα απο Αγγελοπουλο- απλα το πεταξες ως πυροτεχνημα
Και ομως και στα δυο εργα βλεπουμε ενα κοινωνικο <<πειραμα>>Πρώτα απ'ολα δε συγκρίνεται "το κουρδιστό πορτοκάλι" με τον "κυνόδοντα"..μη διανοηθεί κανένας να το κάνει αυτό ε?
Το κουρδιστό πορτοκάλι καταπιάνεται με τη βία, και πως την καθορίζει το σύστημα..
Ο κυνόδοντας ήταν μια ασυναρτησία...για να μην τον χαρακτηρίσω αλλιώς..
Συμφωνώ με το φίλο πως πήξαμε στον ελληνικό κινηματογράφο με κωμωδίες - τύπου περάκη - και κοινωνικές. Ας γυριστούν και άλλες..
αν και δεν το νομιζω..μια ζωή βλακείες θα βλέπουμε...
Αυτο ακριβως, τιποτα αλλο.μονο που γινετε θεμα αντιπαραθεσης σημαινει οτι τι δουλεια του την εκανε ο λανθιμος
Και ομως και στα δυο εργα βλεπουμε ενα κοινωνικο <<πειραμα>>
Επισης και στα δυο εργα βλεπουμε την σχεση της εξουσιας [οικογενεια κρατος κτλ] με τον απλο πολιτη!
Να σκεφτεσαι πιο ανοιχτα.
Ταινιαρα χωρις να γινει χυδαια και να ξεφτυλισει το θεμα.Στρελλα κυριοι..και η τρανσεξουαλ εχει πολη καλυτερη ερμηνεια απο παρα πολλες...τσιμπουκο ηθοποιους !!!
Ωραια, σου αρεσουν οι παραγωγες του James Paris για τον Παπαφλεσσα και τις Σουλιωτισσες. Ευτυχως ομως για μας τους υπολοιπους, το καθεστως εχει αλλαξει ελαφρως εκτοτε, κι ετσι μπορουμε να βλεπουμε και λιγο πραγματικο σινεμα χωρις να πηγαινουμε μετα βολτιτσα στη Μπουμπουλινας.... Και ΝΑΙ, μπορουμε να βλεπουμε ελευθερα αιμομιξιες, γαμησια και αλατιερες- τηλεφωνα, χωρις να χρειαζεται εγκριση απο αγραμματους ελληνοψυχους με στολες
Προς τον αποπανω:
Το Αttenberg δεν μου αρεσε λογω σκηνοθεσιας. Μου αρεσε γιατι ειχε γαματους χαρακτηρες, με πολυ ενδιαφερουσα αντιμετωπιση της ζωης και των καταστασεων
ΥΓ Σαφως και δεν εχεις ιδεα απο Αγγελοπουλο- απλα το πεταξες ως πυροτεχνημα