ουτε ενα λαθος ρε μπαγασα? μονος σου το γραψες?Είσαι off topic οπως πάντα.Πάντως thnx για την συμβουλή
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Νέα μέτρα - φοροεπιδρομή...
- Μέλος που άνοιξε το νήμα gatto
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 4K
- Εμφανίσεις 98K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)
axaxouxas
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 8 Απρ 2007
- Μηνύματα
- 21.957
- Κριτικές
- 2
- Like
- 8
- Πόντοι
- 366
ουτε ενα λαθος ρε μπαγασα? μονος σου το γραψες?
ασε ρε μεμο ....
μιλαμε το ατομο προοδευει ...
που να δεις το διαστημικο που εκανε στο θρεντ με τους κατασκευαστες
αν μπορεις καντο κι εσυ .....
εγω παλευω τοσην ωρα να το καταφερω και δεν μπορω ...
gatto
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 1 Αυγ 2007
- Μηνύματα
- 22.158
- Like
- 32
- Πόντοι
- 366
Παρατείνεται έως τις 15 Ιανουαρίου 2010 η προθεσμία καταβολής των τελών κυκλοφορίας, σύμφωνα με ανακοίνωση που εξέδωσε την Τρίτη το υπουργείο Οικονομικών. Η παράταση ισχύει και για την πληρωμή των τελών μέσω τραπεζών ή ΕΛΤΑ. Για όσους ιδιοκτήτες οχημάτων επιθυμούν να καταθέσουν τις πινακίδες και την άδεια κυκλοφορίας στην αρμόδια ΔΟΥ, έχουν επίσης τη δυνατότητα να το πράξουν έως τις 15/1/2010.
Σχετικά με τον υπολογισμό των τελών κυκλοφορίας, το υπουργείο Οικονομικών διευκρινίζει ότι τα σημερινά τέλη προκύπτουν από το συνδυασμό της «ρύθμισης Σουφλιά», η οποία διαφοροποιούσε τα τέλη με βάση τον κυβισμό και την παλαιότητα των οχημάτων, αλλά και επιπρόσθετα του ειδικού τέλους στα αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού που επέβαλε η προηγούμενη κυβέρνηση.
Επίσης, αναφέρει ότι με το νέο τρόπο υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας που εφάρμοσαν τα υπουργεία Οικονομικών και Περιβάλλοντος έγινε σημαντική προσπάθεια για τη μείωση της οικονομικής επιβάρυνσης των ιδιοκτητών οχημάτων μικρού και μεσαίου κυβισμού.
Παρά τη βελτίωση αυτή διαπιστώνεται ότι συνεχίζουν να υπάρχουν ειδικές περιπτώσεις, κατά τις οποίες η επιβάρυνση είναι σημαντική, ιδιαίτερα σε παλαιά οχήματα πολύ μεγάλου κυβισμού.
Για το λόγο αυτό, και δεδομένου ότι η καταβολή των τελών κυκλοφορίας για το 2010 ήδη βρίσκεται σε εξέλιξη, το υπουργείο Οικονομικών προτίθεται να εξετάσει το ζήτημα στο πλαίσιο της διαβούλευσης για τις αλλαγές στο φορολογικό σύστημα και να προβεί σε διορθωτικές κινήσεις για τα τέλη κυκλοφορίας του 2011.
Μέχρι την ανακοίνωση του υπουργείου, χιλιάδες ιδιοκτήτες ΙΧ αυτοκινήτων συνέρεαν στις εφορίες προκειμένου να καταθέσουν τις πινακίδες του αυτοκινήτου τους και να απαλλαγούν από την καταβολή των αυξημένων τελών κυκλοφορίας για το 2010.
Πρόκειται κυρίως για κατόχους παλαιών ΙΧ που η χρονολογία τους ξεπερνά τη δεκαετία, αλλά και για ιδιοκτήτες που έχουν δεύτερο αυτοκίνητο, συνήθως παλαιό.
Οι ιδιοκτήτες αυτοί δεν μπορούν να αντεπεξέλθουν στο κόστος τελών κυκλοφορίας, το οποίο αυξήθηκε σημαντικά για τα παλαιά αυτοκίνητα για περιβαλλοντικούς λόγους.
Σχετικά με τον υπολογισμό των τελών κυκλοφορίας, το υπουργείο Οικονομικών διευκρινίζει ότι τα σημερινά τέλη προκύπτουν από το συνδυασμό της «ρύθμισης Σουφλιά», η οποία διαφοροποιούσε τα τέλη με βάση τον κυβισμό και την παλαιότητα των οχημάτων, αλλά και επιπρόσθετα του ειδικού τέλους στα αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού που επέβαλε η προηγούμενη κυβέρνηση.
Επίσης, αναφέρει ότι με το νέο τρόπο υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας που εφάρμοσαν τα υπουργεία Οικονομικών και Περιβάλλοντος έγινε σημαντική προσπάθεια για τη μείωση της οικονομικής επιβάρυνσης των ιδιοκτητών οχημάτων μικρού και μεσαίου κυβισμού.
Παρά τη βελτίωση αυτή διαπιστώνεται ότι συνεχίζουν να υπάρχουν ειδικές περιπτώσεις, κατά τις οποίες η επιβάρυνση είναι σημαντική, ιδιαίτερα σε παλαιά οχήματα πολύ μεγάλου κυβισμού.
Για το λόγο αυτό, και δεδομένου ότι η καταβολή των τελών κυκλοφορίας για το 2010 ήδη βρίσκεται σε εξέλιξη, το υπουργείο Οικονομικών προτίθεται να εξετάσει το ζήτημα στο πλαίσιο της διαβούλευσης για τις αλλαγές στο φορολογικό σύστημα και να προβεί σε διορθωτικές κινήσεις για τα τέλη κυκλοφορίας του 2011.
Μέχρι την ανακοίνωση του υπουργείου, χιλιάδες ιδιοκτήτες ΙΧ αυτοκινήτων συνέρεαν στις εφορίες προκειμένου να καταθέσουν τις πινακίδες του αυτοκινήτου τους και να απαλλαγούν από την καταβολή των αυξημένων τελών κυκλοφορίας για το 2010.
Πρόκειται κυρίως για κατόχους παλαιών ΙΧ που η χρονολογία τους ξεπερνά τη δεκαετία, αλλά και για ιδιοκτήτες που έχουν δεύτερο αυτοκίνητο, συνήθως παλαιό.
Οι ιδιοκτήτες αυτοί δεν μπορούν να αντεπεξέλθουν στο κόστος τελών κυκλοφορίας, το οποίο αυξήθηκε σημαντικά για τα παλαιά αυτοκίνητα για περιβαλλοντικούς λόγους.
pezoporos
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 25 Ιουν 2009
- Μηνύματα
- 5.579
- Κριτικές
- 8
- Like
- 3.415
- Πόντοι
- 786
Αφού ο Παπακωνσταντίνου είναι καλός άνθρωπος, γιατί δεν βελτίωσε την ΠΝΠ του Σουφλιά, αλλά έκανε ίδια ΠΝΠ κατ' ουσίαν; Την παραθέτω αυτούσια:
ΠΡΑΞΗ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ (ΦΕΚ Α 219/2-11-2009)
Αναπροσαρμογή των τελών κυκλοφορίας οχημάτων και κατάργηση του μέτρου απόσυρσης οχημάτων
καθώς και διατάξεων της από 16.9.2009 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου "Μέτρα για την
αντιμετώπιση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης" (ΦΕΚ Α' 181).
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
Εχοντας υπόψη:
1. Τις διατάξεις του άρθρου 44 παρ. 1 του Συντάγματος.
2. Την έκτακτη περίπτωση εξαιρετικά επείγουσας και απρόβλεπτης ανάγκης να διασφαλιστεί η
έγκαιρη είσπραξη των αναπροσαρμοζόμενων με την παρούσα τελών κυκλοφορίας έτους 2010 και
να τερματιστεί αμέσως η εφαρμογή του μέτρου της απόσυρσης οχημάτων, καθώς και διατάξεων
της από 16.9.2009 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου.
3. Τη σχετική πρόταση του Υπουργικού Συμβουλίου, αποφασίζουμε:
Αρθρο 1
Κατάταξη οχημάτων σε κλάσεις
Για την αντιμετώπιση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης από την οδική κυκλοφορία
αναπροσαρμόζονται τα τέλη κυκλοφορίας των οχημάτων με βάση την κατάταξη τους σε τέσσερις
κλάσεις (Α έως Δ), σύμφωνα με τον Πίνακα 1 που ακολουθεί:
Πίνακας 1
Κατάταξη οχημάτων σε κλάσεις με βάση την περιβαλλοντική επιβάρυνση του κινητήρα τους.
Κλάσεις Οχημάτων Περιβαλλοντική επιβάρυνση κινητήρα οχημάτων
Κλάση Α Οχήματα με χαμηλές ή (EURO 4,5 και
μηδενικές εκπομπές (ημερο- μεταγενέστερης
μηνία πρώτης κυκλοφορίας οδηγίας)
από 1.1.2005
Κλάση Β Οχήματα με μέτριες εκπομπές (EURO 3)
(ημερομηνία πρώτης κυκλοφορίας
από 1.1.2000)
Κλάση Γ Οχήματα με υψηλές εκπομπές (EURO 2)
(ημερομηνία πρώτης κυκλοφορίας
από 1.1.1996)
Κλάση Δ Οχήματα με πολύ υψηλές εκπομπές (EURO 1,0 και
(ημερομηνία πρώτης κυκλοφορίας συμβατικά)
από 1.1.1996)
Aρθρο 2
Τέλη κυκλοφορίας
1. Τα τέλη κυκλοφορίας, που προβλέπονται από τους νόμους 2873/2000 (ΦΕΚ Α 285),
2948/2001 (ΦΕΚ Α' 242), 3697/2008 (ΦΕΚ Α' 194) και την υπ' αρ. 1080827/407
Τ&ΕΦ./22.8.2007 απόφαση του Υφυπουργού Οικονομίας και Οικονομικών (ΦΕΚ Β' 1788)
αναπροσαρμόζονται και υπολογίζονται εφεξής σε συνάρτηση του κυβισμού και
της περιβαλλοντικής επιβάρυνσης του κινητήρα των οχημάτων, σύμφωνα με τον Πίνακα 2 για
τα επιβατικά αυτοκίνητα οχήματα ιδιωτικής χρήσης και τον Πίνακα 3 για τα ελαφρά και
βαρέα φορτηγά οχήματα, δημόσιας ή ιδιωτικής χρήσης, οι οποίοι παρατίθενται στις
παραγράφους 2 και 5, αντίστοιχα.
2. Τα τέλη κυκλοφορίας για τα επιβατικά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης αναπροσαρμόζονται
σύμφωνα με τον ακόλουθο Πίνακα:
Πίνακας 2
Τέλη Κυκλοφορίας για επιβατικά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης
Κυβισμός <301 301-785 786-1357 1358-1928 1929-2357 >2357
Τέλη
Α 0 28 94 184 428 562
Β 35 63 137 252 521 680
Γ 51 79 162 302 596 780
Δ 68 96 187 352 671 880
3. Κατά παρέκκλιση της παραγράφου 2 για επιβατικά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης της κλάσης
Α και Β, κυβισμού κάτω των 1.929 κ.ε., που υπάγονται στις κατηγορίες των υβριδικών,
ηλεκτρικών και υδρογόνου, δεν επιβάλλονται τέλη κυκλοφορίας.
Για επιβατηγά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης των ίδιων κατηγοριών (υβριδικά, ηλεκτρικά,
υδρογόνου), κυβισμού 1.929 κ.ε. και άνω, επιβάλλονται εφεξής τέλη κυκλοφορίας τα οποία
ανέρχονται στο ήμισυ των τελών κυκλοφορίας για αυτοκίνητα της αντίστοιχης κλάσης του
Πίνακα 2.
4. Για επιβατικά οχήματα δημόσιας χρήσης (ταξί) και λεωφορεία δημόσιας και ιδιωτικής
χρήσης επιβάλλονται τα τέλη κυκλοφορίας τα οποία προβλέπονταν από τις διατάξεις που
ίσχυαν πριν από την έναρξη ισχύος της από 16.9.2009 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου
"Μέτρα για την αντιμετώπιση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης" (ΦΕΚ Α' 181).
5. Για ελαφρά φορτηγά οχήματα μικτού βάρους μέχρι και 3,5 τόνους (pick - up vans), καθώς
και για τα βαρέα φορτηγά οχήματα μικτού βάρους άνω των 3,5 τόνων, δημόσιας ή ιδιωτικής
χρήσης, τα τέλη κυκλοφορίας τα οποία προβλέπονταν από τις διατάξεις που ίσχυαν πριν από
την έναρξη ισχύος της από 16.9.2009 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου αναπροσαρμόζονται
(αυξάνονται ή μειώνονται), ανάλογα με την κλάση τους, σύμφωνα με τον ακόλουθο Πίνακα:
Πίνακας 3
Κλάσεις Οχημάτων Ποσοστό μείωσης ή αύξησης των τελών
Κλάση Α -30%
Κλάση Β +10%
Κλάση Γ +15%
Κλάση Δ +20%
6. Η προμήθεια του σήματος των τελών κυκλοφορίας πραγματοποιείται σύμφωνα με την
αναφερόμενη στην παράγραφο 1 νομοθεσία από πιστοποιημένα σημεία συναλλαγής (π.χ.
τράπεζες) και με απαραίτητη προϋπόθεση, για τα τέλη κυκλοφορίας έτους 2011 και εφεξής,
την προσκόμιση της κάρτας ελέγχου καυσαερίων του οχήματος.
7. Ο τρόπος υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας σύμφωνα με το παρόν άρθρο εφαρμόζεται στα
επιβατικά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης για τα τέλη κυκλοφορίας του έτους 2010 και των
επομένων και στα φορτηγά οχήματα, δημόσιας ή ιδιωτικής χρήσης, για τα τέλη κυκλοφορίας
του έτους 2011 και των επομένων.
8. Η επιπλέον διαφορά μεταξύ των τελών κυκλοφορίας που επιβάλλονται από την εφαρμογή των
διατάξεων της Πράξης αυτής και των προβλεπόμενων από τις διατάξεις που ίσχυαν πριν από
την έναρξη ισχύος της από 16.9.2009 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου περιέρχεται καθ'
ολοκληρίαν στο Δημόσιο.
Aρθρο 3
Καταργητικές - Μεταβατικές διατάξεις
1. Το μέτρο της απόσυρσης οχημάτων που προβλέπεται στο άρθρο 3 της από 16.9.2009 Πράξης
Νομοθετικού Περιεχομένου καταργείται.
2. Τα οικονομικά κίνητρα για την απόσυρση οχημάτων που προβλέπονται στο άρθρο 3 της πιο
πάνω Πράξης καταβάλλονται εφόσον η διαδικασία απόσυρσης άρχισε πριν από την ημερομηνία
δημοσίευσης της Πράξης αυτής στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. Ως χρόνος έναρξης της
διαδικασίας απόσυρσης θεωρείται η ημερομηνία της βεβαίωσης παραλαβής του προς απόσυρση
οχήματος, η οποία εκδίδεται από την εγκατάσταση επεξεργασίας ή το σημείο συλλογής
Οχημάτων Τέλους Κύκλου Ζωής (ΟΤΚΖ). Για την καταβολή του οικονομικού κινήτρου
εφαρμόζονται οι διατάξεις του άρθρου 3 της ίδιας Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου και των
κοινών υπουργικών αποφάσεων που έχουν εκδοθεί κατ' εξουσιοδότηση της παρ. 2 του ίδιου
άρθρου.
3. Οι δικαιούχοι οικονομικού κινήτρου αγοράς οχήματος, σύμφωνα με όσα ορίζονται στην
προηγούμενη παράγραφο, μπορούν να επιλέξουν αντί των προβλεπόμενων ποσών του Πίνακα 4
της από 16.9.2009 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου τη χορήγηση δύο ετήσιων καρτών
απεριόριστων διαδρομών στα αστικά Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και χρηματικό ποσό πεντακοσίων
(500) ευρώ.
4. Καταργούνται τα άρθρα 1, 2 και 4 της από 16.9.2009 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου.
Το άρθρο 3 της ίδιας Πράξης ισχύει έως την περαίωση των εκκρεμών υποθέσεων για την
απόσυρση οχημάτων.
Aρθρο 4
Εξουσιοδοτήσεις
1. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών, Περιβαλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής
Αλλαγής και Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων μπορεί να διαφοροποιούνται τα κριτήρια
κατάταξης επιβατικών αυτό κινητών ιδιωτικής χρήσης με βάση την περιβαλλοντική επιβάρυνση
του κινητήρα, η οποία σύμφωνα με τον Πίνακα 1 της Πράξης αυτής γίνεται για τα τέλη
κυκλοφορίας του έτους 2010 με βάση το έτος πρώτης κυκλοφορίας τους στην Ελλάδα.
2. Με όμοια αποφαση καθορίζεται η ειδικότερη διαδικασία και καθε αλλη λεπτομέρεια για
την εφαρμογή του άρθρου 2 της Πράξης αυτής,
3. Με όμοια απόφαση καθορίζονται οι λεπτομέρειες και η διαδικασία χορήγησης των καρτών
απεριόριστων διαδρομών σύμφωνα με το άρθρο 3 της Πράξης αυτής.
Aρθρο 5
Eναρξη ισχύος
Η ισχύς της Πράξης αυτής αρχίζει από τη δημοσίευση της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Η Πράξη αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Αθήνα, 2 Νοεμβρίου 2009
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
ΚΑΡΟΛΟΣ ΓΡ. ΠΑΠΟΥΛΙΑΣ
Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ Α. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ
ΤΑ ΜΕΛΗ
ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ
ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΠΑΓΚΑΛΟΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ ΡΑΓΚΟΥΣΗΣ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ
ΛΟΥΚΙΑ - ΤΑΡΣΙΤΣΑ ΚΑΤΣΕΛΗ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΜΠΙΡΜΠΙΛΗ
ΑΝΝΑ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΡΕΠΠΑΣ
ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΟΒΕΡΔΟΣ
ΜΑΡΙΑ - ΕΛΙΖΑ ΞΕΝΟΠΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ
ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΜΠΑΤΖΕΛΗ
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΚΑΣΤΑΝΙΔΗΣ
ΜΙΛΑΗΛ ΧΡΥΣΟΧΟΪΔΗΣ
ΠΑΥΛΟΣ ΓΕΡΟΥΛΑΝΟΣ
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΠΑΜΠΟΥΚΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΔΡΟΥΤΣΑΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΠΕΓΛΙΤΗΣ
Επιπλέον ο μαλάκας ο Ραγκούσης κατήργησε για φέτος την ημιαργία της παραμονής πρωτοχρονιάς...
ΠΡΑΞΗ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ (ΦΕΚ Α 219/2-11-2009)
Αναπροσαρμογή των τελών κυκλοφορίας οχημάτων και κατάργηση του μέτρου απόσυρσης οχημάτων
καθώς και διατάξεων της από 16.9.2009 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου "Μέτρα για την
αντιμετώπιση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης" (ΦΕΚ Α' 181).
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
Εχοντας υπόψη:
1. Τις διατάξεις του άρθρου 44 παρ. 1 του Συντάγματος.
2. Την έκτακτη περίπτωση εξαιρετικά επείγουσας και απρόβλεπτης ανάγκης να διασφαλιστεί η
έγκαιρη είσπραξη των αναπροσαρμοζόμενων με την παρούσα τελών κυκλοφορίας έτους 2010 και
να τερματιστεί αμέσως η εφαρμογή του μέτρου της απόσυρσης οχημάτων, καθώς και διατάξεων
της από 16.9.2009 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου.
3. Τη σχετική πρόταση του Υπουργικού Συμβουλίου, αποφασίζουμε:
Αρθρο 1
Κατάταξη οχημάτων σε κλάσεις
Για την αντιμετώπιση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης από την οδική κυκλοφορία
αναπροσαρμόζονται τα τέλη κυκλοφορίας των οχημάτων με βάση την κατάταξη τους σε τέσσερις
κλάσεις (Α έως Δ), σύμφωνα με τον Πίνακα 1 που ακολουθεί:
Πίνακας 1
Κατάταξη οχημάτων σε κλάσεις με βάση την περιβαλλοντική επιβάρυνση του κινητήρα τους.
Κλάσεις Οχημάτων Περιβαλλοντική επιβάρυνση κινητήρα οχημάτων
Κλάση Α Οχήματα με χαμηλές ή (EURO 4,5 και
μηδενικές εκπομπές (ημερο- μεταγενέστερης
μηνία πρώτης κυκλοφορίας οδηγίας)
από 1.1.2005
Κλάση Β Οχήματα με μέτριες εκπομπές (EURO 3)
(ημερομηνία πρώτης κυκλοφορίας
από 1.1.2000)
Κλάση Γ Οχήματα με υψηλές εκπομπές (EURO 2)
(ημερομηνία πρώτης κυκλοφορίας
από 1.1.1996)
Κλάση Δ Οχήματα με πολύ υψηλές εκπομπές (EURO 1,0 και
(ημερομηνία πρώτης κυκλοφορίας συμβατικά)
από 1.1.1996)
Aρθρο 2
Τέλη κυκλοφορίας
1. Τα τέλη κυκλοφορίας, που προβλέπονται από τους νόμους 2873/2000 (ΦΕΚ Α 285),
2948/2001 (ΦΕΚ Α' 242), 3697/2008 (ΦΕΚ Α' 194) και την υπ' αρ. 1080827/407
Τ&ΕΦ./22.8.2007 απόφαση του Υφυπουργού Οικονομίας και Οικονομικών (ΦΕΚ Β' 1788)
αναπροσαρμόζονται και υπολογίζονται εφεξής σε συνάρτηση του κυβισμού και
της περιβαλλοντικής επιβάρυνσης του κινητήρα των οχημάτων, σύμφωνα με τον Πίνακα 2 για
τα επιβατικά αυτοκίνητα οχήματα ιδιωτικής χρήσης και τον Πίνακα 3 για τα ελαφρά και
βαρέα φορτηγά οχήματα, δημόσιας ή ιδιωτικής χρήσης, οι οποίοι παρατίθενται στις
παραγράφους 2 και 5, αντίστοιχα.
2. Τα τέλη κυκλοφορίας για τα επιβατικά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης αναπροσαρμόζονται
σύμφωνα με τον ακόλουθο Πίνακα:
Πίνακας 2
Τέλη Κυκλοφορίας για επιβατικά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης
Κυβισμός <301 301-785 786-1357 1358-1928 1929-2357 >2357
Τέλη
Α 0 28 94 184 428 562
Β 35 63 137 252 521 680
Γ 51 79 162 302 596 780
Δ 68 96 187 352 671 880
3. Κατά παρέκκλιση της παραγράφου 2 για επιβατικά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης της κλάσης
Α και Β, κυβισμού κάτω των 1.929 κ.ε., που υπάγονται στις κατηγορίες των υβριδικών,
ηλεκτρικών και υδρογόνου, δεν επιβάλλονται τέλη κυκλοφορίας.
Για επιβατηγά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης των ίδιων κατηγοριών (υβριδικά, ηλεκτρικά,
υδρογόνου), κυβισμού 1.929 κ.ε. και άνω, επιβάλλονται εφεξής τέλη κυκλοφορίας τα οποία
ανέρχονται στο ήμισυ των τελών κυκλοφορίας για αυτοκίνητα της αντίστοιχης κλάσης του
Πίνακα 2.
4. Για επιβατικά οχήματα δημόσιας χρήσης (ταξί) και λεωφορεία δημόσιας και ιδιωτικής
χρήσης επιβάλλονται τα τέλη κυκλοφορίας τα οποία προβλέπονταν από τις διατάξεις που
ίσχυαν πριν από την έναρξη ισχύος της από 16.9.2009 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου
"Μέτρα για την αντιμετώπιση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης" (ΦΕΚ Α' 181).
5. Για ελαφρά φορτηγά οχήματα μικτού βάρους μέχρι και 3,5 τόνους (pick - up vans), καθώς
και για τα βαρέα φορτηγά οχήματα μικτού βάρους άνω των 3,5 τόνων, δημόσιας ή ιδιωτικής
χρήσης, τα τέλη κυκλοφορίας τα οποία προβλέπονταν από τις διατάξεις που ίσχυαν πριν από
την έναρξη ισχύος της από 16.9.2009 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου αναπροσαρμόζονται
(αυξάνονται ή μειώνονται), ανάλογα με την κλάση τους, σύμφωνα με τον ακόλουθο Πίνακα:
Πίνακας 3
Κλάσεις Οχημάτων Ποσοστό μείωσης ή αύξησης των τελών
Κλάση Α -30%
Κλάση Β +10%
Κλάση Γ +15%
Κλάση Δ +20%
6. Η προμήθεια του σήματος των τελών κυκλοφορίας πραγματοποιείται σύμφωνα με την
αναφερόμενη στην παράγραφο 1 νομοθεσία από πιστοποιημένα σημεία συναλλαγής (π.χ.
τράπεζες) και με απαραίτητη προϋπόθεση, για τα τέλη κυκλοφορίας έτους 2011 και εφεξής,
την προσκόμιση της κάρτας ελέγχου καυσαερίων του οχήματος.
7. Ο τρόπος υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας σύμφωνα με το παρόν άρθρο εφαρμόζεται στα
επιβατικά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης για τα τέλη κυκλοφορίας του έτους 2010 και των
επομένων και στα φορτηγά οχήματα, δημόσιας ή ιδιωτικής χρήσης, για τα τέλη κυκλοφορίας
του έτους 2011 και των επομένων.
8. Η επιπλέον διαφορά μεταξύ των τελών κυκλοφορίας που επιβάλλονται από την εφαρμογή των
διατάξεων της Πράξης αυτής και των προβλεπόμενων από τις διατάξεις που ίσχυαν πριν από
την έναρξη ισχύος της από 16.9.2009 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου περιέρχεται καθ'
ολοκληρίαν στο Δημόσιο.
Aρθρο 3
Καταργητικές - Μεταβατικές διατάξεις
1. Το μέτρο της απόσυρσης οχημάτων που προβλέπεται στο άρθρο 3 της από 16.9.2009 Πράξης
Νομοθετικού Περιεχομένου καταργείται.
2. Τα οικονομικά κίνητρα για την απόσυρση οχημάτων που προβλέπονται στο άρθρο 3 της πιο
πάνω Πράξης καταβάλλονται εφόσον η διαδικασία απόσυρσης άρχισε πριν από την ημερομηνία
δημοσίευσης της Πράξης αυτής στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. Ως χρόνος έναρξης της
διαδικασίας απόσυρσης θεωρείται η ημερομηνία της βεβαίωσης παραλαβής του προς απόσυρση
οχήματος, η οποία εκδίδεται από την εγκατάσταση επεξεργασίας ή το σημείο συλλογής
Οχημάτων Τέλους Κύκλου Ζωής (ΟΤΚΖ). Για την καταβολή του οικονομικού κινήτρου
εφαρμόζονται οι διατάξεις του άρθρου 3 της ίδιας Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου και των
κοινών υπουργικών αποφάσεων που έχουν εκδοθεί κατ' εξουσιοδότηση της παρ. 2 του ίδιου
άρθρου.
3. Οι δικαιούχοι οικονομικού κινήτρου αγοράς οχήματος, σύμφωνα με όσα ορίζονται στην
προηγούμενη παράγραφο, μπορούν να επιλέξουν αντί των προβλεπόμενων ποσών του Πίνακα 4
της από 16.9.2009 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου τη χορήγηση δύο ετήσιων καρτών
απεριόριστων διαδρομών στα αστικά Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και χρηματικό ποσό πεντακοσίων
(500) ευρώ.
4. Καταργούνται τα άρθρα 1, 2 και 4 της από 16.9.2009 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου.
Το άρθρο 3 της ίδιας Πράξης ισχύει έως την περαίωση των εκκρεμών υποθέσεων για την
απόσυρση οχημάτων.
Aρθρο 4
Εξουσιοδοτήσεις
1. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών, Περιβαλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής
Αλλαγής και Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων μπορεί να διαφοροποιούνται τα κριτήρια
κατάταξης επιβατικών αυτό κινητών ιδιωτικής χρήσης με βάση την περιβαλλοντική επιβάρυνση
του κινητήρα, η οποία σύμφωνα με τον Πίνακα 1 της Πράξης αυτής γίνεται για τα τέλη
κυκλοφορίας του έτους 2010 με βάση το έτος πρώτης κυκλοφορίας τους στην Ελλάδα.
2. Με όμοια αποφαση καθορίζεται η ειδικότερη διαδικασία και καθε αλλη λεπτομέρεια για
την εφαρμογή του άρθρου 2 της Πράξης αυτής,
3. Με όμοια απόφαση καθορίζονται οι λεπτομέρειες και η διαδικασία χορήγησης των καρτών
απεριόριστων διαδρομών σύμφωνα με το άρθρο 3 της Πράξης αυτής.
Aρθρο 5
Eναρξη ισχύος
Η ισχύς της Πράξης αυτής αρχίζει από τη δημοσίευση της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Η Πράξη αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Αθήνα, 2 Νοεμβρίου 2009
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
ΚΑΡΟΛΟΣ ΓΡ. ΠΑΠΟΥΛΙΑΣ
Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ Α. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ
ΤΑ ΜΕΛΗ
ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ
ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΠΑΓΚΑΛΟΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ ΡΑΓΚΟΥΣΗΣ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ
ΛΟΥΚΙΑ - ΤΑΡΣΙΤΣΑ ΚΑΤΣΕΛΗ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΜΠΙΡΜΠΙΛΗ
ΑΝΝΑ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΡΕΠΠΑΣ
ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΟΒΕΡΔΟΣ
ΜΑΡΙΑ - ΕΛΙΖΑ ΞΕΝΟΠΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ
ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΜΠΑΤΖΕΛΗ
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΚΑΣΤΑΝΙΔΗΣ
ΜΙΛΑΗΛ ΧΡΥΣΟΧΟΪΔΗΣ
ΠΑΥΛΟΣ ΓΕΡΟΥΛΑΝΟΣ
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΠΑΜΠΟΥΚΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΔΡΟΥΤΣΑΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΠΕΓΛΙΤΗΣ
Επιπλέον ο μαλάκας ο Ραγκούσης κατήργησε για φέτος την ημιαργία της παραμονής πρωτοχρονιάς...
apoc
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 28 Δεκ 2005
- Μηνύματα
- 17.705
- Κριτικές
- 31
- Like
- 393
- Πόντοι
- 3.115
Σιγά μην δώσουν πίσω αναδρομικά τα χρήμματα το 2011 κατι θα βρουν και θα τα ξαναπάρουνΠαρατείνεται έως τις 15 Ιανουαρίου 2010 η προθεσμία καταβολής των τελών κυκλοφορίας, σύμφωνα με ανακοίνωση που εξέδωσε την Τρίτη το υπουργείο Οικονομικών. Η παράταση ισχύει και για την πληρωμή των τελών μέσω τραπεζών ή ΕΛΤΑ. Για όσους ιδιοκτήτες οχημάτων επιθυμούν να καταθέσουν τις πινακίδες και την άδεια κυκλοφορίας στην αρμόδια ΔΟΥ, έχουν επίσης τη δυνατότητα να το πράξουν έως τις 15/1/2010.
Σχετικά με τον υπολογισμό των τελών κυκλοφορίας, το υπουργείο Οικονομικών διευκρινίζει ότι τα σημερινά τέλη προκύπτουν από το συνδυασμό της «ρύθμισης Σουφλιά», η οποία διαφοροποιούσε τα τέλη με βάση τον κυβισμό και την παλαιότητα των οχημάτων, αλλά και επιπρόσθετα του ειδικού τέλους στα αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού που επέβαλε η προηγούμενη κυβέρνηση.
Επίσης, αναφέρει ότι με το νέο τρόπο υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας που εφάρμοσαν τα υπουργεία Οικονομικών και Περιβάλλοντος έγινε σημαντική προσπάθεια για τη μείωση της οικονομικής επιβάρυνσης των ιδιοκτητών οχημάτων μικρού και μεσαίου κυβισμού.
Παρά τη βελτίωση αυτή διαπιστώνεται ότι συνεχίζουν να υπάρχουν ειδικές περιπτώσεις, κατά τις οποίες η επιβάρυνση είναι σημαντική, ιδιαίτερα σε παλαιά οχήματα πολύ μεγάλου κυβισμού.
Για το λόγο αυτό, και δεδομένου ότι η καταβολή των τελών κυκλοφορίας για το 2010 ήδη βρίσκεται σε εξέλιξη, το υπουργείο Οικονομικών προτίθεται να εξετάσει το ζήτημα στο πλαίσιο της διαβούλευσης για τις αλλαγές στο φορολογικό σύστημα και να προβεί σε διορθωτικές κινήσεις για τα τέλη κυκλοφορίας του 2011.
Μέχρι την ανακοίνωση του υπουργείου, χιλιάδες ιδιοκτήτες ΙΧ αυτοκινήτων συνέρεαν στις εφορίες προκειμένου να καταθέσουν τις πινακίδες του αυτοκινήτου τους και να απαλλαγούν από την καταβολή των αυξημένων τελών κυκλοφορίας για το 2010.
Πρόκειται κυρίως για κατόχους παλαιών ΙΧ που η χρονολογία τους ξεπερνά τη δεκαετία, αλλά και για ιδιοκτήτες που έχουν δεύτερο αυτοκίνητο, συνήθως παλαιό.
Οι ιδιοκτήτες αυτοί δεν μπορούν να αντεπεξέλθουν στο κόστος τελών κυκλοφορίας, το οποίο αυξήθηκε σημαντικά για τα παλαιά αυτοκίνητα για περιβαλλοντικούς λόγους.
ολο και καποιον αγοραστη θα βρεις να του τα φορτωσεις...Σιγά μου δώσουν πίσω αναδρομικά τα χρήμματα το 2011 κατι θα βρουν και θα τα ξαναπάρουν
Επισκέπτης
Xωρίς καμία διάθεση να υποστηρίξω το Πασόκ αλλά το έλλειμα 3πλασιάστηκε,από το 3% στο 12%,δεν είναι και μικρό το φταίξιμο της ΝΔ!!!Ναι ναι!!!!
Είχαν πρόγραμμα τουτοι δώ!!!!
Και για όλα φταίει η προηγούμενη κυβέρνηση της ΝΔ.
Ωστόσο θα έπρεπε να αυξήσουν τους συντελεστές στις επιχειρήσεις και να φορολογήσουν την εκκλησία κάποια στιγμή!!!
Υ.Γ.Τα μέτρα για φοροδιαφυγή σωστά.
Ναι ναι!!!!
Είχαν πρόγραμμα τουτοι δώ!!!!
Και για όλα φταίει η προηγούμενη κυβέρνηση της ΝΔ.
Επισκέπτης
Σε απλά ελληνικά με μαθηματικό τρόπο:
ΝΔ=Πασόκ χ 3 πιο καταστροφική!!!
ΝΔ=Πασόκ χ 3 πιο καταστροφική!!!
εκοψα αποδειξη το τριμηνο ιουλιος αυγουστος σεπτεμβρης.
να κοψω την δευτερη αποδειξη πριν το τελος του 2009? η τον γεναρη του 2010?
μπορω να κοψω αποδειξη το γεναρη και να την περασω στο 2009? (για το τριμηνο οκτωβρης -νοεμβριος δεκεμβριος)
να κοψω την δευτερη αποδειξη πριν το τελος του 2009? η τον γεναρη του 2010?
μπορω να κοψω αποδειξη το γεναρη και να την περασω στο 2009? (για το τριμηνο οκτωβρης -νοεμβριος δεκεμβριος)
οτι μπορεις μαζεβε και στα μασατζιδικα αποδειξεις θα ζηταμεεκοψα αποδειξη το τριμηνο ιουλιος αυγουστος σεπτεμβρης.
να κοψω την δευτερη αποδειξη πριν το τελος του 2009? η τον γεναρη του 2010?
μπορω να κοψω αποδειξη το γεναρη και να την περασω στο 2009? (για το τριμηνο οκτωβρης -νοεμβριος δεκεμβριος)
οτι μπορεις μαζεβε και στα μασατζιδικα αποδειξεις θα ζηταμε
τα ρουχα που αγοραζω να κοβω τιμολογιο?
μπορουν να θεωρηθουν εξοδα εταιριας πληροφορικης?
Άλλα thread (τυχαίες επιλογές)
- Απαντήσεις
- 48
- Εμφανίσεις
- 4K
- Απαντήσεις
- 3
- Εμφανίσεις
- 2K
- Απαντήσεις
- 172
- Εμφανίσεις
- 15K
- Απαντήσεις
- 19
- Εμφανίσεις
- 7K
- Απαντήσεις
- 36
- Εμφανίσεις
- 3K