Νέα

Νέα μέτρα - φοροεπιδρομή...

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα gatto
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 4K
  • Εμφανίσεις 98K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Που σκέφτεστε να ξοδέψετε τον 14ο μισθό ??? (όσοι βεβαίως θα πάρετε...)

  • Στην Πιστωτική Κάρτα

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Σε Δάνειο

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Στα Τέλη Κυκλοφορίας

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Σε άλλες "ανελαστικές" δαπάνες (πχ ασφάλιστρα κλπ)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Σε CG/CT

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Σε δώρα...

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Σε κάποιο ταξίδι λόγω εορτών

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Πουθενά, αποταμιεύω!

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Εορτοδάνειο θα πάρω για να την βγάλω...

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Ποιός ήρθε ???

    Ψήφοι: 0 0,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    0

axaxouxas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Απρ 2007
Μηνύματα
21.957
Κριτικές
2
Like
8
Πόντοι
366
ουτε ενα λαθος ρε μπαγασα? μονος σου το γραψες?

ασε ρε μεμο ....
μιλαμε το ατομο προοδευει ...

που να δεις το διαστημικο που εκανε στο θρεντ με τους κατασκευαστες

αν μπορεις καντο κι εσυ ..... :2funny: :2funny: :2funny:

εγω παλευω τοσην ωρα να το καταφερω και δεν μπορω ...  :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 
OP
OP
gatto

gatto

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Αυγ 2007
Μηνύματα
22.158
Like
32
Πόντοι
366
Παρατείνεται έως τις 15 Ιανουαρίου 2010 η προθεσμία καταβολής των τελών κυκλοφορίας, σύμφωνα με ανακοίνωση που εξέδωσε την Τρίτη το υπουργείο Οικονομικών. Η παράταση ισχύει και για την πληρωμή των τελών μέσω τραπεζών ή ΕΛΤΑ. Για όσους ιδιοκτήτες οχημάτων επιθυμούν να καταθέσουν τις πινακίδες και την άδεια κυκλοφορίας στην αρμόδια ΔΟΥ, έχουν επίσης τη δυνατότητα να το πράξουν έως τις 15/1/2010.
Σχετικά με τον υπολογισμό των τελών κυκλοφορίας, το υπουργείο Οικονομικών διευκρινίζει ότι τα σημερινά τέλη προκύπτουν από το συνδυασμό της «ρύθμισης Σουφλιά», η οποία διαφοροποιούσε τα τέλη με βάση τον κυβισμό και την παλαιότητα των οχημάτων, αλλά και επιπρόσθετα του ειδικού τέλους στα αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού που επέβαλε η προηγούμενη κυβέρνηση.
Επίσης, αναφέρει ότι με το νέο τρόπο υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας που εφάρμοσαν τα υπουργεία Οικονομικών και Περιβάλλοντος έγινε σημαντική προσπάθεια για τη μείωση της οικονομικής επιβάρυνσης των ιδιοκτητών οχημάτων μικρού και μεσαίου κυβισμού.
Παρά τη βελτίωση αυτή διαπιστώνεται ότι συνεχίζουν να υπάρχουν ειδικές περιπτώσεις, κατά τις οποίες η επιβάρυνση είναι σημαντική, ιδιαίτερα σε παλαιά οχήματα πολύ μεγάλου κυβισμού.
Για το λόγο αυτό, και δεδομένου ότι η καταβολή των τελών κυκλοφορίας για το 2010 ήδη βρίσκεται σε εξέλιξη, το υπουργείο Οικονομικών προτίθεται να εξετάσει το ζήτημα στο πλαίσιο της διαβούλευσης για τις αλλαγές στο φορολογικό σύστημα και να προβεί σε διορθωτικές κινήσεις για τα τέλη κυκλοφορίας του 2011.
Μέχρι την ανακοίνωση του υπουργείου, χιλιάδες ιδιοκτήτες ΙΧ αυτοκινήτων συνέρεαν στις εφορίες προκειμένου να καταθέσουν τις πινακίδες του αυτοκινήτου τους και να απαλλαγούν από την καταβολή των αυξημένων τελών κυκλοφορίας για το 2010.
Πρόκειται κυρίως για κατόχους παλαιών ΙΧ που η χρονολογία τους ξεπερνά τη δεκαετία, αλλά και για ιδιοκτήτες που έχουν δεύτερο αυτοκίνητο, συνήθως παλαιό.
Οι ιδιοκτήτες αυτοί δεν μπορούν να αντεπεξέλθουν στο κόστος τελών κυκλοφορίας, το οποίο αυξήθηκε σημαντικά για τα παλαιά αυτοκίνητα για περιβαλλοντικούς λόγους.
 

pezoporos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Ιουν 2009
Μηνύματα
5.579
Κριτικές
8
Like
3.415
Πόντοι
786
Αφού ο Παπακωνσταντίνου είναι καλός άνθρωπος, γιατί δεν βελτίωσε την ΠΝΠ του Σουφλιά, αλλά έκανε ίδια ΠΝΠ κατ' ουσίαν; Την παραθέτω αυτούσια:
ΠΡΑΞΗ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ (ΦΕΚ Α 219/2-11-2009)

Αναπροσαρμογή των τελών κυκλοφορίας οχημάτων και κατάργηση του μέτρου απόσυρσης οχημάτων
καθώς και διατάξεων της από 16.9.2009 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου "Μέτρα για την
αντιμετώπιση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης" (ΦΕΚ Α' 181).

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ

Εχοντας υπόψη:

1. Τις διατάξεις του άρθρου 44 παρ. 1 του Συντάγματος.

2. Την έκτακτη περίπτωση εξαιρετικά επείγουσας και απρόβλεπτης ανάγκης να διασφαλιστεί η
έγκαιρη είσπραξη των αναπροσαρμοζόμενων με την παρούσα τελών κυκλοφορίας έτους 2010 και
να τερματιστεί αμέσως η εφαρμογή του μέτρου της απόσυρσης οχημάτων, καθώς και διατάξεων
της από 16.9.2009 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου.

3. Τη σχετική πρόταση του Υπουργικού Συμβουλίου, αποφασίζουμε:

Αρθρο 1

Κατάταξη οχημάτων σε κλάσεις

Για την αντιμετώπιση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης από την οδική κυκλοφορία
αναπροσαρμόζονται τα τέλη κυκλοφορίας των οχημάτων με βάση την κατάταξη τους σε τέσσερις
κλάσεις (Α έως Δ), σύμφωνα με τον Πίνακα 1 που ακολουθεί:

Πίνακας 1

Κατάταξη οχημάτων σε κλάσεις με βάση την περιβαλλοντική επιβάρυνση του κινητήρα τους.

Κλάσεις Οχημάτων      Περιβαλλοντική επιβάρυνση κινητήρα οχημάτων

Κλάση Α              Οχήματα  με  χαμηλές  ή      (EURO 4,5 και
                      μηδενικές  εκπομπές (ημερο-    μεταγενέστερης
                      μηνία πρώτης κυκλοφορίας      οδηγίας)
                      από 1.1.2005

Κλάση Β              Οχήματα με μέτριες εκπομπές    (EURO 3)
                      (ημερομηνία πρώτης κυκλοφορίας
                      από 1.1.2000)

Κλάση Γ              Οχήματα με υψηλές εκπομπές      (EURO 2)
                      (ημερομηνία πρώτης κυκλοφορίας
                      από 1.1.1996)

Κλάση Δ              Οχήματα με πολύ υψηλές εκπομπές  (EURO 1,0 και
                      (ημερομηνία πρώτης κυκλοφορίας    συμβατικά)
                      από 1.1.1996)

Aρθρο 2

Τέλη κυκλοφορίας

1. Τα τέλη κυκλοφορίας, που προβλέπονται από τους νόμους 2873/2000 (ΦΕΚ Α 285),
2948/2001 (ΦΕΚ Α' 242), 3697/2008 (ΦΕΚ Α' 194) και την υπ' αρ. 1080827/407
Τ&ΕΦ./22.8.2007 απόφαση του Υφυπουργού Οικονομίας και Οικονομικών (ΦΕΚ Β' 1788)
αναπροσαρμόζονται και υπολογίζονται εφεξής σε συνάρτηση του κυβισμού και
της περιβαλλοντικής επιβάρυνσης του κινητήρα των οχημάτων, σύμφωνα με τον Πίνακα 2 για
τα επιβατικά αυτοκίνητα οχήματα ιδιωτικής χρήσης και τον Πίνακα 3 για τα ελαφρά και
βαρέα φορτηγά οχήματα, δημόσιας ή ιδιωτικής χρήσης, οι οποίοι παρατίθενται στις
παραγράφους 2 και 5, αντίστοιχα.

2. Τα τέλη κυκλοφορίας για τα επιβατικά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης αναπροσαρμόζονται
σύμφωνα με τον ακόλουθο Πίνακα:

Πίνακας 2

Τέλη Κυκλοφορίας για επιβατικά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης

Κυβισμός <301  301-785  786-1357  1358-1928  1929-2357  >2357
Τέλη

Α          0      28        94          184        428      562
Β        35      63      137          252        521      680
Γ        51      79      162          302        596      780
Δ        68      96      187          352        671      880

3. Κατά παρέκκλιση της παραγράφου 2 για επιβατικά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης της κλάσης
Α και Β, κυβισμού κάτω των 1.929 κ.ε., που υπάγονται στις κατηγορίες των υβριδικών,
ηλεκτρικών και υδρογόνου, δεν επιβάλλονται τέλη κυκλοφορίας.

Για επιβατηγά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης των ίδιων κατηγοριών (υβριδικά, ηλεκτρικά,
υδρογόνου), κυβισμού 1.929 κ.ε. και άνω, επιβάλλονται εφεξής τέλη κυκλοφορίας τα οποία
ανέρχονται στο ήμισυ των τελών κυκλοφορίας για αυτοκίνητα της αντίστοιχης κλάσης του
Πίνακα 2.

4. Για επιβατικά οχήματα δημόσιας χρήσης (ταξί) και λεωφορεία δημόσιας και ιδιωτικής
χρήσης επιβάλλονται τα τέλη κυκλοφορίας τα οποία προβλέπονταν από τις διατάξεις που
ίσχυαν πριν από την έναρξη ισχύος της από 16.9.2009 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου
"Μέτρα για την αντιμετώπιση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης" (ΦΕΚ Α' 181).

5. Για ελαφρά φορτηγά οχήματα μικτού βάρους μέχρι και 3,5 τόνους (pick - up vans), καθώς
και για τα βαρέα φορτηγά οχήματα μικτού βάρους άνω των 3,5 τόνων, δημόσιας ή ιδιωτικής
χρήσης, τα τέλη κυκλοφορίας τα οποία προβλέπονταν από τις διατάξεις που ίσχυαν πριν από
την έναρξη ισχύος της από 16.9.2009 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου αναπροσαρμόζονται
(αυξάνονται ή μειώνονται), ανάλογα με την κλάση τους, σύμφωνα με τον ακόλουθο Πίνακα:

Πίνακας 3

Κλάσεις Οχημάτων        Ποσοστό μείωσης ή αύξησης των τελών

Κλάση Α                              -30%
Κλάση Β                              +10%
Κλάση Γ                              +15%
Κλάση Δ                              +20%

6. Η προμήθεια του σήματος των τελών κυκλοφορίας πραγματοποιείται σύμφωνα με την
αναφερόμενη στην παράγραφο 1 νομοθεσία από πιστοποιημένα σημεία συναλλαγής (π.χ.
τράπεζες) και με απαραίτητη προϋπόθεση, για τα τέλη κυκλοφορίας έτους 2011 και εφεξής,
την προσκόμιση της κάρτας ελέγχου καυσαερίων του οχήματος.

7. Ο τρόπος υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας σύμφωνα με το παρόν άρθρο εφαρμόζεται στα
επιβατικά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης για τα τέλη κυκλοφορίας του έτους 2010 και των
επομένων και στα φορτηγά οχήματα, δημόσιας ή ιδιωτικής χρήσης, για τα τέλη κυκλοφορίας
του έτους 2011 και των επομένων.

8. Η επιπλέον διαφορά μεταξύ των τελών κυκλοφορίας που επιβάλλονται από την εφαρμογή των
διατάξεων της Πράξης αυτής και των προβλεπόμενων από τις διατάξεις που ίσχυαν πριν από
την έναρξη ισχύος της από 16.9.2009 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου περιέρχεται καθ'
ολοκληρίαν στο Δημόσιο.

Aρθρο 3

Καταργητικές - Μεταβατικές διατάξεις

1. Το μέτρο της απόσυρσης οχημάτων που προβλέπεται στο άρθρο 3 της από 16.9.2009 Πράξης
Νομοθετικού Περιεχομένου καταργείται.

2. Τα οικονομικά κίνητρα για την απόσυρση οχημάτων που προβλέπονται στο άρθρο 3 της πιο
πάνω Πράξης καταβάλλονται εφόσον η διαδικασία απόσυρσης άρχισε πριν από την ημερομηνία
δημοσίευσης της Πράξης αυτής στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. Ως χρόνος έναρξης της
διαδικασίας απόσυρσης θεωρείται η ημερομηνία της βεβαίωσης παραλαβής του προς απόσυρση
οχήματος, η οποία εκδίδεται από την εγκατάσταση επεξεργασίας ή το σημείο συλλογής
Οχημάτων Τέλους Κύκλου Ζωής (ΟΤΚΖ). Για την καταβολή του οικονομικού κινήτρου
εφαρμόζονται οι διατάξεις του άρθρου 3 της ίδιας Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου και των
κοινών υπουργικών αποφάσεων που έχουν εκδοθεί κατ' εξουσιοδότηση της παρ. 2 του ίδιου
άρθρου.

3. Οι δικαιούχοι οικονομικού κινήτρου αγοράς οχήματος, σύμφωνα με όσα ορίζονται στην
προηγούμενη παράγραφο, μπορούν να επιλέξουν αντί των προβλεπόμενων ποσών του Πίνακα 4
της από 16.9.2009 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου τη χορήγηση δύο ετήσιων καρτών
απεριόριστων διαδρομών στα αστικά Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και χρηματικό ποσό πεντακοσίων
(500) ευρώ.

4. Καταργούνται τα άρθρα 1, 2 και 4 της από 16.9.2009 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου.
Το άρθρο 3 της ίδιας Πράξης ισχύει έως την περαίωση των εκκρεμών υποθέσεων για την
απόσυρση οχημάτων.


Aρθρο 4

Εξουσιοδοτήσεις

1. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών, Περιβαλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής
Αλλαγής και Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων μπορεί να διαφοροποιούνται τα κριτήρια
κατάταξης επιβατικών αυτό κινητών ιδιωτικής χρήσης με βάση την περιβαλλοντική επιβάρυνση
του κινητήρα, η οποία σύμφωνα με τον Πίνακα 1 της Πράξης αυτής γίνεται για τα τέλη
κυκλοφορίας του έτους 2010 με βάση το έτος πρώτης κυκλοφορίας τους στην Ελλάδα.

2. Με όμοια αποφαση καθορίζεται η ειδικότερη διαδικασία και καθε αλλη λεπτομέρεια για
την εφαρμογή του άρθρου 2 της Πράξης αυτής,

3. Με όμοια απόφαση καθορίζονται οι λεπτομέρειες και η διαδικασία χορήγησης των καρτών
απεριόριστων διαδρομών σύμφωνα με το άρθρο 3 της Πράξης αυτής.

Aρθρο 5

Eναρξη ισχύος

Η ισχύς της Πράξης αυτής αρχίζει από τη δημοσίευση της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Η Πράξη αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Αθήνα, 2 Νοεμβρίου 2009

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ

ΚΑΡΟΛΟΣ ΓΡ. ΠΑΠΟΥΛΙΑΣ

Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ Α. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ

ΤΑ ΜΕΛΗ
ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ

ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΠΑΓΚΑΛΟΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ ΡΑΓΚΟΥΣΗΣ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ
ΛΟΥΚΙΑ - ΤΑΡΣΙΤΣΑ ΚΑΤΣΕΛΗ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΜΠΙΡΜΠΙΛΗ
ΑΝΝΑ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΡΕΠΠΑΣ
ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΟΒΕΡΔΟΣ
ΜΑΡΙΑ - ΕΛΙΖΑ ΞΕΝΟΠΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ
ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΜΠΑΤΖΕΛΗ
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΚΑΣΤΑΝΙΔΗΣ
ΜΙΛΑΗΛ ΧΡΥΣΟΧΟΪΔΗΣ
ΠΑΥΛΟΣ ΓΕΡΟΥΛΑΝΟΣ
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΠΑΜΠΟΥΚΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΔΡΟΥΤΣΑΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΠΕΓΛΙΤΗΣ


Επιπλέον ο μαλάκας ο Ραγκούσης κατήργησε για φέτος την ημιαργία της παραμονής πρωτοχρονιάς...
 

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
31
Like
393
Πόντοι
3.115
Παρατείνεται έως τις 15 Ιανουαρίου 2010 η προθεσμία καταβολής των τελών κυκλοφορίας, σύμφωνα με ανακοίνωση που εξέδωσε την Τρίτη το υπουργείο Οικονομικών. Η παράταση ισχύει και για την πληρωμή των τελών μέσω τραπεζών ή ΕΛΤΑ. Για όσους ιδιοκτήτες οχημάτων επιθυμούν να καταθέσουν τις πινακίδες και την άδεια κυκλοφορίας στην αρμόδια ΔΟΥ, έχουν επίσης τη δυνατότητα να το πράξουν έως τις 15/1/2010.
Σχετικά με τον υπολογισμό των τελών κυκλοφορίας, το υπουργείο Οικονομικών διευκρινίζει ότι τα σημερινά τέλη προκύπτουν από το συνδυασμό της «ρύθμισης Σουφλιά», η οποία διαφοροποιούσε τα τέλη με βάση τον κυβισμό και την παλαιότητα των οχημάτων, αλλά και επιπρόσθετα του ειδικού τέλους στα αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού που επέβαλε η προηγούμενη κυβέρνηση.
Επίσης, αναφέρει ότι με το νέο τρόπο υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας που εφάρμοσαν τα υπουργεία Οικονομικών και Περιβάλλοντος έγινε σημαντική προσπάθεια για τη μείωση της οικονομικής επιβάρυνσης των ιδιοκτητών οχημάτων μικρού και μεσαίου κυβισμού.
Παρά τη βελτίωση αυτή διαπιστώνεται ότι συνεχίζουν να υπάρχουν ειδικές περιπτώσεις, κατά τις οποίες η επιβάρυνση είναι σημαντική, ιδιαίτερα σε παλαιά οχήματα πολύ μεγάλου κυβισμού.
Για το λόγο αυτό, και δεδομένου ότι η καταβολή των τελών κυκλοφορίας για το 2010 ήδη βρίσκεται σε εξέλιξη, το υπουργείο Οικονομικών προτίθεται να εξετάσει το ζήτημα στο πλαίσιο της διαβούλευσης για τις αλλαγές στο φορολογικό σύστημα και να προβεί σε διορθωτικές κινήσεις για τα τέλη κυκλοφορίας του 2011.
Μέχρι την ανακοίνωση του υπουργείου, χιλιάδες ιδιοκτήτες ΙΧ αυτοκινήτων συνέρεαν στις εφορίες προκειμένου να καταθέσουν τις πινακίδες του αυτοκινήτου τους και να απαλλαγούν από την καταβολή των αυξημένων τελών κυκλοφορίας για το 2010.
Πρόκειται κυρίως για κατόχους παλαιών ΙΧ που η χρονολογία τους ξεπερνά τη δεκαετία, αλλά και για ιδιοκτήτες που έχουν δεύτερο αυτοκίνητο, συνήθως παλαιό.
Οι ιδιοκτήτες αυτοί δεν μπορούν να αντεπεξέλθουν στο κόστος τελών κυκλοφορίας, το οποίο αυξήθηκε σημαντικά για τα παλαιά αυτοκίνητα για περιβαλλοντικούς λόγους.
Σιγά μην δώσουν πίσω αναδρομικά τα χρήμματα το 2011 κατι θα βρουν και θα τα ξαναπάρουν
 

SSGT-i

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Ιουλ 2007
Μηνύματα
10.645
Like
68
Πόντοι
166
μαγκες θα ανεβει το Φ.Π.Α 21%
 

aigeas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
4 Ιουλ 2009
Μηνύματα
10.454
Like
19
Πόντοι
166
να δεις η πιεση ποσο θα ανεβει...
 

SSGT-i

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Ιουλ 2007
Μηνύματα
10.645
Like
68
Πόντοι
166
θα μας γαμησουν ετσι οπως το πανε λαικη εξεγερση αναμενεται
 

aigeas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
4 Ιουλ 2009
Μηνύματα
10.454
Like
19
Πόντοι
166
πηγα σημερα να κανω τα χαρτια  να παρω τα λεφτα απο την αποσυρση και ολοι παρεδιδαν τισ πινακιδες απο αυτα που δεν προλαβαν να αποσυρουν....
 

SSGT-i

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Ιουλ 2007
Μηνύματα
10.645
Like
68
Πόντοι
166
και να ταν τα μονα
 

hotyan

Σεβαστός
Εγγρ.
5 Αυγ 2007
Μηνύματα
6.784
Κριτικές
14
Like
24
Πόντοι
2.057
Ναι ναι!!!!
Είχαν πρόγραμμα τουτοι δώ!!!! :jerking:
Και για όλα φταίει η προηγούμενη κυβέρνηση της ΝΔ. :headbang:
 

Επισκέπτης
Ναι ναι!!!!
Είχαν πρόγραμμα τουτοι δώ!!!! :jerking:
Και για όλα φταίει η προηγούμενη κυβέρνηση της ΝΔ. :headbang:
Xωρίς καμία διάθεση να υποστηρίξω το Πασόκ αλλά το έλλειμα 3πλασιάστηκε,από το 3% στο 12%,δεν είναι και μικρό το φταίξιμο της ΝΔ!!! :grin:
Ωστόσο θα έπρεπε να αυξήσουν τους συντελεστές στις επιχειρήσεις και να φορολογήσουν την εκκλησία κάποια στιγμή!!! :rockon:

Υ.Γ.Τα μέτρα για φοροδιαφυγή σωστά.
 

SSGT-i

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Ιουλ 2007
Μηνύματα
10.645
Like
68
Πόντοι
166
τωρα μονο μαστιγιο :s&m_2 :s&m_2: :s&m_2: :s&m_1: :s&m_1: :s&m_1: :s&m_1: :s&m_3: :s&m_3: :s&m_3: :s&m_3: :s&m_3:
 

Επισκέπτης
Σε απλά ελληνικά με μαθηματικό τρόπο:
ΝΔ=Πασόκ χ 3 πιο καταστροφική!!! :dancing:
 

tommaso

Μέλος
Εγγρ.
1 Σεπ 2007
Μηνύματα
5.099
Like
2
Πόντοι
66
εκοψα αποδειξη το τριμηνο  ιουλιος αυγουστος σεπτεμβρης.

να κοψω  την δευτερη αποδειξη πριν το τελος του 2009? η τον γεναρη του 2010?


μπορω να κοψω αποδειξη το γεναρη και να την περασω στο 2009? (για το τριμηνο οκτωβρης -νοεμβριος δεκεμβριος)

 

SSGT-i

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Ιουλ 2007
Μηνύματα
10.645
Like
68
Πόντοι
166
εκοψα αποδειξη το τριμηνο  ιουλιος αυγουστος σεπτεμβρης.

να κοψω  την δευτερη αποδειξη πριν το τελος του 2009? η τον γεναρη του 2010?


μπορω να κοψω αποδειξη το γεναρη και να την περασω στο 2009? (για το τριμηνο οκτωβρης -νοεμβριος δεκεμβριος)
οτι μπορεις μαζεβε και στα μασατζιδικα αποδειξεις θα ζηταμε
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom