Νέα

Νέα/κουτσομπολιά από εφημερίδες, websites, blogs

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Vanzel
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 15K
  • Εμφανίσεις 911K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 8 άτομα (1 μέλη και 7 επισκέπτες)

MisterGrey

Μέλος
Εγγρ.
15 Φεβ 2017
Μηνύματα
84
Like
26
Πόντοι
0
Σύμφωνα με το Ρωσικό δίκαιο, ένας πολίτης μπορεί να έχει μόνο μία επίσημη σύζυγο. Οι άλλες δύο σύντροφοί του ζουν μαζί του με κοινή συμφωνία.
Πριν γίνει πολυγαμικός, ο Sukhov ζούσε με τη νόμιμη σύζυγό του, τη Natalia Sukhova, για 11 χρόνια. Ο 34χρονος είπε ότι αισθάνθηκε μια έντονη επιθυμία να είναι επικεφαλής μιας μεγάλης οικογένειας και ήθελε να έχει περισσότερες συζύγους και όσο το δυνατόν περισσότερα παιδιά.
"Αρχικά ήμουν αντίθετη στην ιδέα. Δεν μπορούσα να φανταστώ μια τέτοια κατάσταση, αλλά μετά άλλαξα γνώμη επειδή ήθελε πραγματικά να αποκτήσει μια μεγάλη οικογένεια," είπε η Natalia.

Γεια σου Ρωσια με τα ωραια σου!
χαχαχα, τι μαλακιες λεει η τυπισα Natalia Sukhova,
καλα οι γκομενες δεν ειναι κ χαλια, οκ , την βαση την πιανουν.
Τωρα που το ξανασκεφτηκα, απλα ο τυπος ειναι polyamorous, κατασταση του BDSM, που συμβαινει πιο συχνα σε ΗΠΑ, Γερμανια απο την Ευρωπη.
 

MisterGrey

Μέλος
Εγγρ.
15 Φεβ 2017
Μηνύματα
84
Like
26
Πόντοι
0

Αυστραλία: Εγκατέλειψε τον άντρα της όταν διαπίστωσε ότι έκανε σεξ... με τη μαμά της!
Η μητέρα της, η οποία παραδέχτηκε την κατάσταση, έριξε όλο το φταίξιμο στον σύζυγο της κόρης της

Όπως εξομολογήθηκε σε ραδιοφωνική εκπομπή, η γυναίκα, η οποία βρήκε τη δύναμη να συγχωρέσει τον σύζυγό της, όταν ανακάλυψε ότι την απατά με μία παλιά του φίλη, αδυνατεί να ξεπεράσει το σοκ μετά τη νέα πραγματικότητα που της έκρυβε επιμελώς ο σύζυγος και η μητέρα της.
 

Συνημμένα

  • dim01.jpg
    dim01.jpg
    47,2 KB · Εμφανίσεις: 28
Εγγρ.
26 Μαρ 2012
Μηνύματα
11.863
Like
14.793
Πόντοι
3.656
Αυστραλία: Εγκατέλειψε τον άντρα της όταν διαπίστωσε ότι έκανε σεξ... με τη μαμά της!
Η μητέρα της, η οποία παραδέχτηκε την κατάσταση, έριξε όλο το φταίξιμο στον σύζυγο της κόρης της
Όπως εξομολογήθηκε σε ραδιοφωνική εκπομπή, η γυναίκα, η οποία βρήκε τη δύναμη να συγχωρέσει τον σύζυγό της, όταν ανακάλυψε ότι την απατά με μία παλιά του φίλη, αδυνατεί να ξεπεράσει το σοκ μετά τη νέα πραγματικότητα που της έκρυβε επιμελώς ο σύζυγος και η μητέρα της.

ΑΛΙΜΟΝΟ να έφταιγε η μάνα της. Μόνο οι άντρες φταίνε, οτιδήποτε κι αν συμβεί
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
26.972
Like
24.946
Πόντοι
6.256
[size=20pt]Η ηθοποιός Μαρίνα Ψάλτη κυκλοφορεί με την ταφόπλακα της μητέρας της στο πορτ-μπαγκάζ[/size]

https://[URL unfurl="true"]www.news247.gr/img/6681/6723507/367000/w660/660/psalti16519sk.jpg[/img[/URL]]

[URL unfurl="true"]https://www.news247.gr/celebrities/marina-psalti-tafoplaka-miteras-tis-port-mpagkaz.6723499.html?utm_source=Sport24&utm_medium=B%CE%9F%CE%9D_H_Sidebar&utm_campaign=24MediaWidget&utm_term=Pos10[/URL]

:2funny: :2funny: :2funny:
 

netsome

Μέλος
Εγγρ.
13 Σεπ 2006
Μηνύματα
2.658
Like
528
Πόντοι
36
Να μαθαίνονται κι αυτά:
(κάπως σαν και κάποιους εδώ μέσα -κι εκεί εξω βεβαια- που το πανε λαου λαου και αχλαρα , αλλά το εχουνε το φαρμάκι έτοιμο ...)

Το φαινόμενο του «μετριοπαθούς» ακροδεξιού
Οι διασυνδέσεις του ηγέτη του αυστριακού Ταυτοτικού Κινήματος με τον μακελάρη του Κράιστσερτς, η ακραία καμουφλαρισμένη ρητορική και η εξάπλωση σε ΗΠΑ, Ευρώπη
Μποζανίνου Τάνια
| 24.05.2019 - 08:11
Το φαινόμενο του «μετριοπαθούς» ακροδεξιού | tovima.gr
Οι απόψεις των Ταυτοτικών στην Αυστρία έχουν περάσει στην επίσημη γλώσσα του Κόμματος της Ελευθερίας

Ο μακελάρης του Κράιστσερτς, Μπρέντον Τάραντ, είχε διασυνδέσεις με τον Μάρτιν Σέλνερ, ηγέτη του αυστριακού Ταυτοτικού Κινήματος, σύμφωνα με τον αυστριακό Τύπο. Οι δυο τους αντάλλαξαν μέιλ το 2018, όταν ο Τάραντ έκανε μια δωρεά στους Ταυτοτικούς. Ο Σέλνερ του έστειλε ένα λινκ για τη σελίδα του στο YouTube και τον κάλεσε για μπίρα στη Βιέννη. Ο Τάραντ έκλεισε ένα δωμάτιο στη Βιέννη αλλά δεν γνωρίζουμε αν πήγε για μπίρα με τον Σέλνερ.

Γιατί έχει σημασία; Επειδή ο Σέλνερ εκπροσωπεί ένα περίεργο φαινόμενο στην ευρωπαϊκή πολιτική σκηνή, σύμφωνα με την «Washington Post»: τον «μετριοπαθή» ακροδεξιό. Αντίθετα προς τους νεοναζιστές, οι Ταυτοτικοί δεν φορούν στρατιωτικές αρβύλες ούτε ξυρίζουν το κεφάλι τους. Διαθέτουν προσεγμένες ιστοσελίδες, επαγγελματικά βίντεο και οργανώσεις σε αρκετές ευρωπαϊκές χώρες, όπως στη Βρετανία, στη Γαλλία και στη Γερμανία.

Τραβούν την προσοχή διοργανώνοντας χάπενινγκ – π.χ. διακόπτουν μια θεατρική παράσταση στην οποία παίζουν πρόσφυγες ρίχνοντας ψεύτικο αίμα στη σκηνή – αντί να διαδηλώνουν και να φωνάζουν. Ισχυρίζονται ότι δεν είναι ρατσιστές αλλά διατηρούν διασυνδέσεις με εξτρεμιστές όπως ο Τάραντ και με το αυστριακό ακροδεξιό Κόμμα της Ελευθερίας. Προωθούν συνωμοσιολογικές θεωρίες από το Internet στην πολιτική σκηνή.

Οι Ταυτοτικοί προσπαθούν να κάνουν επαφές με τους αμερικανούς οπαδούς της λευκής υπεροχής. Ο Σέλνερ λέει ότι είναι πατριώτης και μιλά για ελευθερία του λόγου και πολιτιστική ταυτότητα. Ο Χάιντς-Κρίστιαν Στράχε, ο πρώην ηγέτης του Κόμματος της Ελευθερίας και πρώην αντικαγκελάριος που παραιτήθηκε πριν από λίγες ημέρες λόγω ενός σκανδάλου, κατέθεσε μήνυση για να σταματήσει τη δημοσιοποίηση φωτογραφίας που τον έδειχνε να δειπνεί με Ταυτοτικούς. Η μήνυση δεν έγινε δεκτή.

Ο κύριος μύθος των Ταυτοτικών

Παρ’ όλα αυτά, οι απόψεις των Ταυτοτικών έχουν περάσει στην επίσημη γλώσσα του Κόμματος της Ελευθερίας. Οπως η έκφραση «Μεγάλη Αντικατάσταση» την οποία χρησιμοποιεί ο Στράχε στις αναρτήσεις του στο Facebook για να περιγράψει το μυστικό σχέδιο που δήθεν ενορχήστρωσαν οι Εβραίοι για να αντικαταστήσουν τους λευκούς Ευρωπαίους με μουσουλμάνους. Αυτός ακριβώς είναι ο κύριος μύθος των Ταυτοτικών.

Ή η έκφραση «να υπερασπιστούμε την Ευρώπη» από την «εισβολή» και η αναφορά στην ανάγκη για «αναμετανάστευση» (που στην πραγματικότητα σημαίνει εθνοκάθαρση). Ολα αυτά είναι απόψεις των Ταυτοτικών και εξαπλώνονται γρήγορα.

Ο Τζέικομπ Ντέιβι, συγγραφέας μελέτης του Ινστιτούτου Στρατηγικού Διαλόγου στο Λονδίνο, είπε στη «Washington Post» ότι οι ανησυχίες για τη «γενοκτονία των λευκών» υπάρχουν εδώ και δεκαετίες. Αλλά οι νέες τεχνολογίες, συν ο πρόσφατος διεθνής συντονισμός της άκρας Δεξιάς συν η σημερινή πολιτική, η μεταναστευτική κρίση και η τζιχαντιστική τρομοκρατία έχουν δημιουργήσει την τέλεια καταιγίδα.

Η θεωρία συνωμοσίας της «Μεγάλης Αντικατάστασης» αποτελεί το μονοπάτι για να περνάμε από τις επικρατούσες συζητήσεις για τις επιπτώσεις της μετανάστευσης στη συμβατότητα ισλάμ και δημοκρατίας, στις εκκλήσεις για «αναμετανάστευση» και τελικά στη νομιμοποίηση της δολοφονίας. Οι περισσότεροι δεν θα ριζοσπαστικοποιηθούν μέχρι τέλους αλλά άλλοι ναι. Στους πιο ανισόρροπους οπαδούς αυτής της θεωρίας, η ανησυχία για τη «Μεγάλη Αντικατάσταση» δημιουργεί μια αίσθηση επείγοντος, μια αίσθηση υπαρξιακής κρίσης που απαιτεί άμεσα βίαιη δράση. Το «μανιφέστο» του Τάραντ αναφέρεται στην «εισβολή» μεταναστών. Η μανία κατά του Εβραίου Τζορτζ Σόρος, που εκδηλώνεται από την Ουγγαρία μέχρι την Αλαμπάμα, συνδέεται με αυτές τις απόψεις. Και όταν ο πρόεδρος Τραμπ ή ο ιταλός υπουργός Εσωτερικών Ματέο Σαλβίνι μιλούν για «εισβολή» μεταναστών, κλείνουν το μάτι στους Ταυτοτικούς.

Ολα τα παραπάνω αποτελούν δίλημμα για την αυστριακή και την αμερικανική αστυνομία. Ο Σέλνερ δεν είναι τρομοκράτης. Αλλά μήπως το κίνημά του εμπνέει την τρομοκρατία; Σαφώς έχει δικαίωμα στην ελευθερία του λόγου. Αλλά μήπως ο λόγος αυτός οδηγεί στη βία; Του έχει απαγορευτεί η είσοδος στις ΗΠΑ και βρίσκεται υπό έρευνα στην Αυστρία. Τα ερωτήματα που θέτει όμως δεν είναι αυστηρώς νομικά αλλά ηθικά και πολιτικά.
 

netsome

Μέλος
Εγγρ.
13 Σεπ 2006
Μηνύματα
2.658
Like
528
Πόντοι
36

Οδυσσέας Ιωάννου
28 Μαΐου 2019, 16:59


Eνα σχολείο στην Αχαρνών, κοντά στον Αγιο Παντελεήμονα, είναι το εκλογικό κέντρο που ψήφισα δεκάδες φορές μέχρι τώρα. Από την πρώτη μου φορά μέχρι τις προηγούμενες εκλογές κρατούσα τα δικαιώματά μου στον Δήμο Αθηναίων, αν και έχω φύγει από τα δεκατέσσερα. Ο μόνος λόγος ήταν αυτή η ανέξοδη ψυχοθεραπεία. Η συνάντησή μου κάθε τρία περίπου χρόνια με τους δρόμους, τις πολυκατοικίες και την πλατεία του Αγίου Παντελεήμονα. Αν σε αυτό προσθέσεις και τις συναντήσεις – σχεδόν πάντα σαν να υπήρχε κάποιο άτυπο ραντεβού – με τους παλιούς συμμαθητές που είχαν κρατήσει κι εκείνοι εκεί τα δικαιώματά τους πλην τεσσάρων – πέντε που έτσι κι αλλιώς συνέχισαν να μένουν σε εκείνη την περιοχή, δημιουργείται ένα σκηνικό γιορτής.

Οι Κυριακές των Βουλευτικών ή των Δημοτικών ήταν μια αναστάτωση σαν να πήγαινα σε μαθητικό πάρτι. Δεν κρατούσε πολλή ώρα. Ούτε μία. Δύο τσιγάρα στο πεζοδρόμιο ή το πολύ-πολύ ένας καφές παραδίπλα. Καμία άλλη επικοινωνία δεν είχαμε το υπόλοιπο διάστημα. Κάθε τρία χρόνια περίπου μαθαίναμε στα πεταχτά ο ένας τα νέα του άλλου. Γάμοι, παιδιά, διαζύγια, θάνατοι και ελάχιστη έως καθόλου πολιτική κουβέντα.

Μία φορά μόνο αποφασίσαμε να κάνουμε μια πλάκα στον πρώτο – μετά ακολούθησαν κι άλλοι – που έκανε μια γενναία κωλοτούμπα (εντάξει, μια θεμιτή αλλαγή στις πολιτικές του εκτιμήσεις, για να μην πολώνω το κλίμα) και ψήφισε κάτι που μας φαινόταν αδιανόητο στην εφηβεία και κάναμε πως δεν του μιλούσαμε. Προσπαθούσε να μας πιάσει κουβέντα, τον αντιμετωπίζαμε για αρκετή ώρα σαν αόρατο, κάποια στιγμή του είπαμε αν μπορεί να πάει λίγο παραπέρα, μη μας πάρει κανένα μάτι μαζί, θύμωσε, σηκώθηκε να φύγει, τον κρατήσαμε, γελάσαμε, είναι τόσο δυνατό αυτό που μας ενώνει, οι παλιοί συμμαθητές είναι οι τελευταίοι που θα μαλώναμε μαζί τους για πολιτική. Δεν χαλάς τη μοναδική πηγή ανάμνησης της ξεγνοιασιάς, του δοσμένου απλόχερα κόσμου, της ζωής που κυλάει δίχως κανέναν κόμπο. Υπάρχουν άλλοι γι’ αυτό…

Μπορεί να μεγαλώσαμε αλλά αυτοί οι άνθρωποι είναι μόνο μπάλα και κορίτσια. Ας τους αφήσουμε εκεί, όπως μας αφήνουν κι εκείνοι.

Φέτος για πρώτη φορά δεν θα ψηφίσω μαζί τους. Θα πάω σε ένα σχολείο σε μια περιοχή που δεν με δένει τίποτε παρά μόνο η διαμονή μου τα πέντε τελευταία χρόνια, δεν θα συναντήσω κανέναν που να μας ενώνει κάποια τόσο δυνατή συνωμοσία, θα είμαι απολύτως και μόνο ενήλικος.

Δύσκολο για τους άντρες να είμαστε μόνο ενήλικοι. Δηλαδή όχι δύσκολο, αδύνατο. Και το πρωί της Κυριακής, κρατώντας μία ακόμη στοίβα ψηφοδέλτια, από τα εκατοντάδες που έχουν περάσει από τα χέρια μας όλα τα προηγούμενα χρόνια, θα σκέφτομαι πως η ζωή μπορεί να είναι το πάρτι του αδιανόητου αλλά ταυτόχρονα αισθάνεσαι πως είναι και τόσο αυστηρά προγραμματισμένη, που δεν ξέρω πραγματικά για ποιο πράγμα θα πρέπει να αισθανόμαστε περήφανοι. Την πήγαμε by the book και δεν τολμήσαμε θεαματικές ρήξεις αλλά από την άλλη και το by the book δεν ήταν κάποιος εύκολος δρόμος. Μπορεί αυτή να ήταν τελικά η ρήξη.



Ο κ. Οδυσσέας Ιωάννου είναι συγγραφέας – στιχουργός.
 

netsome

Μέλος
Εγγρ.
13 Σεπ 2006
Μηνύματα
2.658
Like
528
Πόντοι
36

Νέα επιχείρηση «σκούπα» στο ΑΠΘ και τη Ροτόντα – Έξι συλλήψεις
Στη σύλληψη έξι ατόμων και την κατάσχεση ποσοτήτων κάνναβης οδήγησαν αστυνομικοί έλεγχοι που πραγματοποιήθηκαν το τελευταίο εικοσιτετράωρο στην πανεπιστημιούπολη της Θεσσαλονίκης και στη γύρω περιοχή, όπως επίσης σε κεντρικά σημεία της πόλης (πλατεία Αγίου Γεωργίου και Ροτόντα).



Στη σύλληψη έξι ατόμων και την κατάσχεση ποσοτήτων κάνναβης οδήγησαν αστυνομικοί έλεγχοι που πραγματοποιήθηκαν το τελευταίο εικοσιτετράωρο στην πανεπιστημιούπολη της Θεσσαλονίκης και στη γύρω περιοχή, όπως επίσης σε κεντρικά σημεία της πόλης (πλατεία Αγίου Γεωργίου και Ροτόντα).

Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της Αστυνομίας, οι συγκεκριμένοι έλεγχοι εντάσσονται στο πλαίσιο ειδικής επιχειρησιακής δράσης, με σκοπό την πρόληψη και καταστολή της παραβατικότητας, αλλά και την εμπέδωση του αισθήματος ασφάλειας στους πολίτες, ενώ συμμετείχαν αστυνομικοί της υποδιεύθυνσης δίωξης ναρκωτικών και του τμήματος ειδικών επιχειρησιακών ομάδων.

Κατά το ίδιο εικοσιτετράωρο, έγιναν έλεγχοι στην ευρύτερη περιοχή της οδού Γιαννιτσών για παράνομα εκδιδόμενες γυναίκες. Σύμφωνα με ανακοίνωση, αστυνομικοί της Ασφάλειας και ‘Αμεσης Δράσης βεβαίωσαν εις βάρος έντεκα γυναικών πταισματικές παραβάσεις που αφορούν τη νομοθεσία περί εκδιδομένων επ’ αμοιβή προσώπων.

 

netsome

Μέλος
Εγγρ.
13 Σεπ 2006
Μηνύματα
2.658
Like
528
Πόντοι
36
[size=12pt]29 Μαΐου 1453: Γιατί έπεσε η Βασιλεύουσα;
[/size]

Οι παράγοντες που οδήγησαν στην παρακμή και εντέλει στην κατάρρευση τη Βυζαντινή Αυτοκρατορία, οι παράγοντες που κατέστησαν αναπόφευκτη την άλωση της Πόλης



Στις 29 Μαΐου 1453, ημέρα Τρίτη, η Κωνσταντινούπολη, η Βασιλεύουσα, κυριεύτηκε από τον Μωάμεθ Β’ τον Πορθητή.

Το ερώτημα που προκύπτει είναι εύλογο: ποιοι ήταν οι παράγοντες που οδήγησαν στην παρακμή και εντέλει στην κατάρρευση τη Βυζαντινή Αυτοκρατορία, ποιοι ήταν οι παράγοντες που κατέστησαν αναπόφευκτη την άλωση της Πόλης;

Διαφωτιστικές απαντήσεις στο εν λόγω ερώτημα δίδονται από τους N. H. Baynes και H. Moss στο συλλογικό έργο με τον τίτλο Byzantium (έκδοση 1948):

Η παρακμή ήλθε με πολλούς τρόπους και για πολλούς λόγους. Κατ’ αρχάς, οι κοινωνίες, όπως και τα άτομα, γηράσκουν. Οι βυζαντινοί πλοιοκτήτες, οι έμποροι και οι βιομήχανοι, πιθανώς προσκολλημένοι παθητικά σε παλαιωμένες μεθόδους εργασίας, δεν μπόρεσαν να συναγωνιστούν τους νεότερους ιταλούς ανταγωνιστές τους. Από την άλλη πλευρά, η βυζαντινή οικονομική οργάνωση ήταν κρατική και, κατά συνέπεια, γραφειοκρατική. Οι γραφειοκρατίες καταλαμβάνονται ακόμα πιο γρήγορα από την παρακμή απ’ ό,τι οι «κοινότητες».

Από τον 11ο αιώνα η βυζαντινή διοίκηση δεν ήταν πλέον ικανή να προστατεύει τους μικροϊδιοκτήτες γης. Μπορεί κανείς επίσης να υποθέσει ότι, με την αδιάκοπη παρέμβαση των υπαλλήλων της διοικήσεως (οι οποίοι με την πάροδο του χρόνου γίνονταν ολοένα και χειρότεροι), το κράτος προξένησε περισσότερο κακό παρά καλό στο εμπόριο και στη βιομηχανία.

Από την άλλη πλευρά, η φορολογία, χαριστική (σε βαθμό διαρκώς αυξανόμενο) για τα μοναστήρια και την τάξη των ισχυρών, γινόταν εξ ανάγκης ολοένα και περισσότερο καταπιεστική για τις λαϊκές μάζες.

Εντούτοις, όλες αυτές οι αιτίες παρακμής βάρυναν λιγότερο σε σύγκριση με τις πολιτικές ατυχίες, που (με ορισμένες περιόδους ανακοπής, ιδίως στην εποχή των τριών μεγάλων Κομνηνών αυτοκρατόρων) εξακολουθούσαν να σημειώνονται στην αυτοκρατορία μετά το θάνατο του Βασιλείου Β’. Το πρώτο απ’ αυτά τα διαδοχικά δυσάρεστα γεγονότα ήταν η απώλεια των πλούσιων αγροτικών επαρχιών της Μικράς Ασίας, ως επακόλουθο της ραγδαίας προελάσεως των Σελτζούκων.

Κατά τη διάρκεια του 12ου αιώνα έγιναν οι επιδρομές των Νορμανδών, μία από τις οποίες (του έτους 1147) συνοδεύτηκε από τη μεταφορά στη Σικελία των βιομηχανιών μετάξης των Θηβών και της Κορίνθου.

Σχεδόν ταυτόχρονα ακολούθησαν οι πρώτες τρεις σταυροφορίες, οι οποίες, μεταξύ άλλων δυσάρεστων συνεπειών, επέφεραν τη μεταφορά του συριακού εμπορίου από την Κωνσταντινούπολη στην Ιταλία.

Κατά τη βασιλεία του Ισαάκιου Αγγέλου η ανασύσταση του βουλγαρικού κράτους είχε ως επακόλουθο την απώλεια εκείνων των παραδουνάβιων επαρχιών που επί μακρόν αντιστάθμιζαν την απώλεια τόσο πολλών ασιατικών εδαφών.

Η κατάληψη της Κωνσταντινούπολης από τους σταυροφόρους και ο διαμελισμός της αυτοκρατορίας επισφράγισαν τη μακρά σειρά των ατυχιών.

Η τελευταία καταστροφή ήταν από οικονομικής πλευράς θανάσιμο πλήγμα για την αυτοκρατορία. Κατά τη δυναστεία των Αγγέλων η αυτοκρατορία βρισκόταν σε πλήρη πολιτική και στρατιωτική παρακμή. Ο πλούτος της όμως δεν είχε περιοριστεί πολύ, όπως φανερώνουν οι μαρτυρίες των περιηγητών εκείνης της εποχής.

Όσο η Κωνσταντινούπολη παρέμενε άθικτη, υπήρχε πάντα η δυνατότητα ανανεώσεως, ανάλογης με την ανανέωση που παρατηρήθηκε μετά τις μεγάλες αραβικές και βουλγαρικές επιδρομές, οι οποίες έλαβαν χώρα κατά την πρώτη περίοδο των Μέσων Χρόνων. Η Κωνσταντινούπολη ήταν η καρδιά της οικονομικής ζωής του κράτους. Εδώ ήταν συγκεντρωμένο το μεγαλύτερο μέρος του κινητού πλούτου και των κύριων κλάδων της βιομηχανίας και του εμπορίου. Εκατοντάδες χιλιάδες εργαζόμενου λαού ζούσαν εντός των τειχών της. Απ’ όλα αυτά, ύστερα από μερικές ημέρες λεηλασίας, σφαγής και πυρπολήσεως, δεν έμεινε σχεδόν τίποτα.

Συνοψίζοντας, και χωρίς να παραβλέπουμε τις εσωτερικές αιτίες που προαναφέρθηκαν, μπορούμε να πούμε ότι η οικονομική παρακμή της αυτοκρατορίας ήταν έργο κυρίως των εξωτερικών εχθρών, οι οποίοι διά πυρός και σιδήρου ερήμωσαν τις πόλεις και τη γη της, κατέστρεψαν τις βιομηχανίες της και νέκρωσαν το εμπόριό της, το οποίο από την αρχή των σταυροφοριών μερικώς είχε πλέον περιέλθει στις ίδιες τις χώρες που την κατέστρεψαν.

Όταν οι Παλαιολόγοι πέτυχαν να επανενώσουν υπό το σκήπτρο τους ένα μέρος της παλαιάς αυτοκρατορίας, βρήκαν το καθετί κατεστραμμένο. Οι συνδυασμένες προσπάθειες του εχθρού στο Βορρά, στη Δύση και στην Ανατολή (οι Τούρκοι) δεν έδωσαν περιθώριο στην οικονομική ζωή του κράτους να ανακτήσει μόνιμα ένα μέρος του παλαιού της μεγαλείου (η οικονομική ανάρρωση ήταν τοπική και εφήμερη, π.χ. στη Θεσσαλονίκη).

Ο βυζαντινός λαός κατέβαλε φοβερό τίμημα για την απώλεια της στρατιωτικής του αρετής και για το πάθος του για εμφύλιο πόλεμο. Ήταν αυτοί οι πόλεμοι που ετοίμασαν το δρόμο για τις ξένες εισβολές, όπως ο ανταγωνισμός μεταξύ του Ισαάκιου Β’ και του αδελφού του Αλεξίου Γ’.




[size=8pt] Βαγγέλης Στεργιόπουλος
29 Μαΐου 2019, 10:35
in.gr[/size]
 

netsome

Μέλος
Εγγρ.
13 Σεπ 2006
Μηνύματα
2.658
Like
528
Πόντοι
36
[size=14pt]Ο Θούριος του Ρήγα Βελεστινλή
[/size]
Ο Θούριος του Ρήγα είναι ο πλέον διαδεδομένος προεπαναστατικός πατριωτικός ύμνος. Στους πρώτους στίχους του εξαίρεται η ιδέα της ελεύθερης ζωής και αντηχεί το προσκλητήριο της επανάστασης σε όλους τους βαλκανικούς λαούς και ιδιαίτερα στους Έλληνες, οι οποίοι δεσμεύονται με ιερό όρκο ότι θα αγωνιστούν, για να ελευθερώσουν το σκλαβωμένο γένος τους





Στην εποχή της πολύχρονης σκλαβιάς, της απολυταρχικής οθωμανικής τυραννίας, ο Ρήγας Βελεστινλής είχε συλλάβει ένα συγκεκριμένο στρατηγικό σχέδιο για την επανάσταση των σκλαβωμένων, των Ελλήνων και των άλλων βαλκανικών λαών, προς απόκτηση της ελευθερίας τους.

Κατά την προετοιμασία και κατάστρωση του στρατηγικού αυτού σχεδίου ο Ρήγας γνώριζε καλά πως χωρίς υψηλό ηθικό, χωρίς κινητοποίηση των ιδανικών του ανθρώπου, δεν είναι δυνατόν οι σκλαβωμένοι να υπερβούν τις ψυχολογικές δυσκολίες και να προχωρήσουν σε επανάσταση. Γνώριζε επίσης πως μόνο με ενθουσιαστικά τραγούδια, με παιάνες, θα ήταν δυνατόν να παρακινηθούν, να ενθουσιαστούν οι σκλαβωμένοι ραγιάδες.

Έτσι, ο Ρήγας συνέθεσε τον δικό του παιάνα, τον οποίον ονόμασε «Θούριο», λέξη την οποία δανείστηκε από τους αττικούς ποιητές (Αισχύλο και Αριστοφάνη). Η λέξη «θούριος» είναι επίθετο προερχόμενο από το ρήμα θρώσκω (πηδώ, εφορμώ), σημαίνει δε ορμητικός, σφοδρός, μαινόμενος, πολεμικός.

Στην εποχή του Ρήγα δεν ήταν σε χρήση ο συγκεκριμένος όρος. Ο Ρήγας τον χρησιμοποίησε το 1796 (δείγμα και αυτό της μελέτης των αρχαίων κλασικών κειμένων από εκείνον), κι έτσι η λέξη«θούριος» εισήχθη στο νεοελληνικό λεξιλόγιο και κατέστη συνώνυμο της επανάστασης.

Στον επαναστατικό του παιάνα ο Ρήγας συνδύασε το τραγούδι με το χορό. Ο Θούριος χορεύεται στο συρτό χορό της γενέτειράς του. Ταιριασμένα μαζί, χορός και τραγούδι ωθούν τους σκλαβωμένους στη μέθεξη της επανάστασης.

Ο Θούριος του Ρήγα είναι ο πλέον διαδεδομένος προεπαναστατικός πατριωτικός ύμνος. Στους πρώτους στίχους του εξαίρεται η ιδέα της ελεύθερης ζωής και αντηχεί το προσκλητήριο της επανάστασης σε όλους τους βαλκανικούς λαούς και ιδιαίτερα στους Έλληνες, οι οποίοι δεσμεύονται με ιερό όρκο ότι θα αγωνιστούν, για να ελευθερώσουν το σκλαβωμένο γένος τους.

Ώς πότε παλικάρια να ζούμεν στα στενά,
Mονάχοι σα λιοντάρια, σταις ράχαις στα βουνά;
Σπηλαίς να κατοικούμεν, να βλέπωμεν κλαδιά,
Nα φεύγωμ’ απ’ τον Kόσμον, για την πικρή σκλαβιά.
Nα χάνωμεν αδέλφια, Πατρίδα, και Γονείς,
Tους φίλους, τα παιδιά μας, κι’ όλους τους συγγενείς.
Καλλιώναι μίας ώρας ελεύθερη ζωή,
Παρά σαράντα χρόνοι σκλαβιά, και φυλακή.


[size=8pt] in.gr
29 Μαΐου 2019, 15:57 [/size]
 

netsome

Μέλος
Εγγρ.
13 Σεπ 2006
Μηνύματα
2.658
Like
528
Πόντοι
36
«When they see us»: Η σοκαριστική ιστορία που έγινε συγκλονιστική σειρά


Το «When they see us» διηγείται μέσα από τέσσερα επεισόδια μεγάλης διάρκειας την απίστευτη αυτή ιστορία καταγγέλλοντας το αμερικανικό σύστημα απονομής δικαιοσύνης

8 Ιουνίου 2019, 08:45



Ομολογώ πως παρακολούθησα μερικές σκηνές του «When they see us» «στο γρήγορο». Όχι επειδή βαριόμουν και βιαζόμουν να φτάσω στο τέλος, αλλά επειδή δεν άντεχα. Δυσφορούσα από την πηκτή αίσθηση αδικίας που διατρέχει το σίριαλ και που ώρες ώρες σε κάνει να νιώθεις ασφυξία. Θα ήμουν, εννοείται, πιο άνετος αν επρόκειτο για μυθοπλασία, όμως η νέα σειρά που αρέσει πολύ, βασίζεται σε αληθινά γεγονότα. Και αυτό την κάνει εξαιρετικά τρομακτική, ειδικά σε μια εποχή που τα κηρύγματα μίσους και ρατσισμού έχουν βρει ευήκοα ώτα σε όλο τον κόσμο.

Τον Απρίλιο του 1989, στη Νέα Υόρκη, μια κοπέλα που είχε πάει για τζόγκινγκ στο Central Park βιάστηκε και ξυλοκοπήθηκε άγρια. Η Αστυνομία, στην προσπάθειά της να βρει γρήγορα τους ενόχους κατηγόρησε πέντε ανήλικους, τέσσερις Αφροαμερικανούς και έναν Λατινοαμερικάνο, που την ώρα του εγκλήματος έτυχε να βρίσκονται στο πάρκο.

Τα αγόρια ανακρίθηκαν σκληρά και (spoiler alert) σχεδόν υποχρεώθηκαν _ με την υπόσχεση πως μόνο τότε θα τα άφηναν να γυρίσουν στα σπίτια και στους γονείς τους _ να πουν ψέματα πως είχαν κάποια σχέση με το γεγονός. Καταδικάστηκαν και πέρασαν πολλά χρόνια στις φυλακές, από τις οποίες βγήκαν όταν ομολόγησε ο πραγματικός ένοχος. Αποτρόπαιος ήταν ο ρόλος που είχε παίξει στην υπόθεση ο Ντόναλντ Τραμπ, ο οποίος έβγαινε και ζητούσε ξανά και ξανά τη θανατική καταδίκη των παιδιών πριν καν αποφασιστεί η ενοχή τους.

Το «When they see us» διηγείται μέσα από τέσσερα επεισόδια μεγάλης διάρκειας την απίστευτη αυτή ιστορία καταγγέλλοντας το αμερικανικό σύστημα απονομής δικαιοσύνης και δίνοντας ένα γερό χαστούκι στη ρατσιστική κοινωνία.

Εξαιρετικά γραμμένο και σκηνοθετημένο από την Ava DuVernay, με μια ομάδα αξιόλογων ηθοποιών στους πρωταγωνιστικούς ρόλους, αποτελεί μια σπαρακτική σπουδή πάνω στην αδικία. Δείτε το (όσοι αντέχετε), δεν είναι απλώς τηλεόραση, είναι ένα σκληρό μάθημα ανθρωπιάς και ηθικής.
 

netsome

Μέλος
Εγγρ.
13 Σεπ 2006
Μηνύματα
2.658
Like
528
Πόντοι
36
Καταγγελία σοκ από νεαρή κοπέλα στη Χαλκίδα - Άνδρας την έδεσε και τη βίασε με μπουκάλι



Σύμφωνα με την νεαρή κοπέλα, ένας 62χρονος την έδεσε με σχοινί, της έκλεισε το στόμα με ταινία και στη συνέχεια αφού της έβγαλε τα ρούχα τη βίασε με ένα μπουκάλι
Σκηνές απίστευτης βίας κατήγγειλε μία 26χρονη, την Παρασκευή, στην Ασφάλεια Χαλκίδας, όταν πήγε να καταθέσει μήνυση εναντίον ενός 62χρονου.

Η νεαρή κοπέλα κατήγγειλε ότι ο άνδρας της επιτέθηκε και τη βίασε την περασμένη Τετάρτη.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, μεταξύ θύματος και δράστη υπήρχε κάποια γνωριμία στο παρελθόν. Όπως κατήγγειλε η 26χρονη το απόγευμα της Τετάρτης την ώρα που περπατούσε σε μια οδό της Χαλκίδας, ο 62χρονος την πλησίασε και δια της βίας την έσυρε μέσα σε μια εγκαταλελειμμένη οικοδομή.

Εκεί ο 62χρονος την έδεσε με σχοινί, της έκλεισε το στόμα με ταινία και στη συνέχεια αφού της έβγαλε τα ρούχα τη βίασε με ένα μπουκάλι.

Η 26χρονη μετά από ώρα κατάφερε να λυθεί και να πάει μόνη της στο νοσοκομείο της πόλης.

Όταν βγήκε, το πρωί της Παρασκευής, πήγε στην αστυνομία και κατέθεσε μήνυση σε βάρος του 62χρονου.

Ο δράστης αναζητείται για να συλληφθεί με την κατηγορία του βιασμού και της επικίνδυνης σωματικής βλάβης.

Πηγή: lamiareport
 

netsome

Μέλος
Εγγρ.
13 Σεπ 2006
Μηνύματα
2.658
Like
528
Πόντοι
36

Αχιλλέας Καλλάκης: Ο «δον» που έκλεψε 749 εκ. λίρες από τις βρετανικές τράπεζες


Με ψευδή στοιχεία για την προσωπική του περιουσία, κατάφερε ένα «κόλπο γκρόσο»: εξασφάλισε μυθικά ποσά από δάνεια από βρετανικές τράπεζες, τα οποία φυσικά τα χρησιμοποιούσε για να ζήσει μία ζωή χαρισάμενη και για να μπει στο διεθνές τζετ σετ.
 

netsome

Μέλος
Εγγρ.
13 Σεπ 2006
Μηνύματα
2.658
Like
528
Πόντοι
36
Η ιστορία και το έργο του Μεγάλου Αλεξάνδρου


Σαν σήμερα άφησε την τελευταία του πνοή  ο Μέγας Αλέξανδρος στη Βαβυλώνα, «χτυπημένος» από βαριά ασθένεια
Η ιστορία και το έργο του Μεγάλου Αλεξάνδρου | in.gr

10.6.2019


Σαν σήμερα άφησε την τελευταία του πνοή  ο Μέγας Αλέξανδρος στη Βαβυλώνα «χτυπημένος» από βαριά ασθένεια.

Συγκεκριμένα, ο Μέγας Αλέξανδρος πέθανε σε ηλικία μόλις 32 ετών, αφήνοντας ένα σπουδαίο το εκπολιτιστικό έργο πίσω του και μία λαμπρή αυτοκρατορία, η οποία βέβαια μετά διαμοιράστηκες, καθώς κανείς δεν ήταν αντάξιος για να συνεχίσει το έργο και τις κατακτήσεις του.
Η ζωή του Μέγα Αλέξανδρου

Ο Αλέξανδρος γεννήθηκε στις 20 ή 21 Ιουλίου του 356 π.Χ στην Πέλλα της Μακεδονίας. Πατέρας του ήταν ο βασιλιάς της Μακεδονίας Φίλιππος Β’ και μητέρα του η Ολυμπιάδα, κόρη του βασιλιά της Ηπείρου Νεοπτόλεμου.

Από τον πατέρα του ο Αλέξανδρος κληρονόμησε την οξεία αντίληψη, τις οργανωτικές ικανότητες και την ταχύτητα ενεργειών. Και από τη μητέρα του τη φιλοδοξία, την υπερηφάνεια και την ισχυρή θέληση.

Στα παιδικά του χρόνια εκπαιδεύτηκε από τους παιδαγωγούς Λεωνίδα το Μολοσσό και Λυσίμαχο τον Ακαρνάνα. Σε ηλικία 13 ετών μαθήτευσε κοντά στον Αριστοτέλη.

Ο μεγάλος φιλόσοφος του ενέπνευσε τον θαυμασμό και την αγάπη για το ελληνικό πνεύμα και πολιτισμό.

Στον Αριστοτέλη έδειχνε πάντα σεβασμό και ευγνωμοσύνη. Έλεγε πως τον πατέρα του χρωστάει “το ζην” και στο δάσκαλό του το “ευ ζην”.

Ο πατέρας του ανέλαβε να του μάθει την στρατηγική.

Τον έπαιρνε μαζί του στις εκστρατείες, όπου έπαιρνε μαθήματα στρατιωτικής τέχνης, με αποτέλεσμα να είναι από νωρίς ώμιμος σε στρατιωτικό και πολιτικό επίπεδο.

Μάλιστα σε ηλικία 16 ετών, ως αντικαταστάτης του πατέρα του, που έλειπε σε εκστρατεία, κατέπνιξε την επανάσταση της θρακικής φυλής των Μαίδων, ενώ σε ηλικία 18 ετών, στη Μάχη της Χαιρώνειας (2 Αυγούστου 338 π.Χ.) ήταν διοικητής στρατιωτικού σώματος και διακρίθηκε για τις πολεμικές του αρετές.

Σε ηλικία 20 ετών έγινε βασιλιάς της Μακεδονίας, μετά τη δολοφονία του πατέρα του το 336 π.Χ.

Σύντομα εξεστράτευσε εναντίον των πόλεων της Νότιας Ελλάδας, οι οποίες μόλις έμαθαν το θάνατο του Φιλίππου επαναστάτησαν.

Μόλις, όμως, πληροφορήθηκαν την εκστρατεία του Αλεξάνδρου εναντίον τους, έσπευσαν να δηλώσουν υποταγή και σε συνέδριο, που έγινε στην Κόρινθο.

Ετσι ο Αλέξανδρος ανακηρύχθηκε Ηγεμόνας της Ελλάδας.

Η επόμενη εκστρατεία ήταν εναντίον των Περσών και εναντίον των βαρβαρικών φυλών, που κατοικούσαν βόρεια της Μακεδονίας (335 π.Χ.).

Νίκησε τις φυλές αυτές, έφθασε ως τον Δούναβη και επέστρεψε στην Πέλλα.

Απερίσπαστος πια άρχισε την προετοιμασία για τη μεγάλη εκστρατεία κατά των Περσών. Βρέθηκε, όμως, στην ανάγκη να έλθει για δεύτερη φορά στη Νότιο Ελλάδα, όπου οι Θηβαίοι και οι Αθηναίοι είχαν και πάλι επαναστατήσει.

Αφού κατέστειλε την ανταρσία των δύο πόλεων, επέστρεψε στη Μακεδονία και συμπλήρωσε τις ετοιμασίες του για την εκστρατεία κατά της Περσίας.

Την άνοιξη του 334 π.Χ, ο Αλέξανδρος ξεκίνησε με 50.000 πεζούς και 6.000 ιππείς, αφού άφησε για επίτροπό του στη Μακεδονία το στρατηγό Αντίπατρο.

Προχώρησε από τη Θράκη κι έφθασε στον Ελλήσποντο.

Εκεί τον περίμενε ο στόλος του, που τον αποτελούσαν 120 πολεμικά και πολλά άλλα βοηθητικά πλοία.

Πέρασε στην Τροία, όπου επισκέφθηκε τον τάφο του Αχιλλέα, προσευχήθηκε κι έκανε θυσίες.

Στις όχθες του Γρανικού ποταμού είχε συγκεντρωθεί ο περσικός στρατός, έτοιμος ν’ αντιμετωπίσει τον Αλέξανδρο.

Στον Γρανικό έγινε η πρώτη μάχη μεταξύ των Μακεδόνων και των Περσών (22 Μαΐου 334 π.Χ.). Ο Αλέξανδρος οδηγούσε ο ίδιος το στρατό του και πολέμησε ο ίδιος στήθος προς στήθος με τους γενναιότερους πολεμιστές των Περσών. Κινδύνευσε, μάλιστα, σοβαρά. Οι Πέρσες, τελικά, δεν κατόρθωσαν ν’ αναχαιτίσουν την ορμή των Μακεδόνων, εγκατέλειψαν τον αγώνα και υποχώρησαν άτακτα.

Χωρίς να χάσει χρόνο, ο Αλέξανδρος προχώρησε νότια και απελευθέρωσε τις ελληνικές πόλεις της Μικράς Ασίας. Τον χειμώνα του 334 π.Χ. έφθασε στην πόλη Γόρδιο στις όχθες του Σαγγάριου ποταμού, όπου αποφάσισε να ξεχειμωνιάσει. Εκεί, στο βασιλικό ανάκτορο, υπήρχε ο περίφημος Γόρδιος Δεσμός. Η παράδοση έλεγε πως όποιος τον έλυνε θα κυρίευε την Ασία. Ο Αλέξανδρος απλά τον έκοψε με το σπαθί του.

Την άνοιξη του 333 π.Χ, βάδισε προς τα νότια, πέρασε το όρος Ταύρος και μπήκε στην Κιλικία. Κυρίευσε την πόλη Ταρσό και σταμάτησε εκεί για ν’ αναπαυθεί ο στρατός του. Ύστερα από ένα λουτρό στα κρύα νερά του ποταμού Κύδνου, ο Αλέξανδρος αρρώστησε, αλλά γρήγορα έγινε καλά και συνέχισε την πορεία του προς τη Συρία. Συνάντησε τότε για δεύτερη φορά τον περσικό στρατό από 500.000 μαχητές κι έδωσε μάχη κοντά στην πόλη Ισσό της Κιλικίας (12 Νοεμβρίου 333 π.Χ.). Οι Πέρσες υπέστησαν πανωλεθρία και διαλύθηκαν. Ο βασιλιάς Δαρείος κινδύνευσε και γλίτωσε μόνο με τη φυγή του. Στην Ισσό ο Αλέξανδρος κυρίευσε πλούσια λάφυρα και αιχμαλώτισε την οικογένεια του Δαρείου, αλλά της φέρθηκε μεγαλόψυχα.

Ο Αλέξανδρος, αντί να συνεχίσει την καταδίωξη του Δαρείου, προχώρησε νότια, για να γίνει κύριος όλων των παραλίων της Μεσογείου και να εξουδετερώσει κάθε απειλή του περσικού στόλου. Κατέλαβε, κατά σειρά, τη Φοινίκη, την Παλαιστίνη και την Αίγυπτο. Επισκέφθηκε στην έρημο το μαντείο του Άμμωνος Διός, όπου οι ιερείς τον χαιρέτισαν ως τον νέο Δία. Στις ακτές της Αιγύπτου, κοντά στις εκβολές του Νείλου και σε θέση κατάλληλη για την ανάπτυξη του εμπορίου, όρισε να χτιστεί η Αλεξάνδρεια. Ο ίδιος χάραξε τα τείχη και τους δρόμους της.

Επιστρέφοντας από την Αίγυπτο στην Ασία συνάντησε στα Γαυγάμηλα, πέρα από τον Τίγρη ποταμό, νέο πολυάριθμο περσικό στρατό και τον νίκησε (1 Οκτωβρίου 331 π.Χ). Ο Δαρείος σώθηκε και πάλι, αλλά δολοφονήθηκε από τον σατράπη της Βακτριανής Βήσσο. Ο περσικός στρατός καταστράφηκε, οι σπουδαιότερες πόλεις της Περσίας – Βαβυλώνα, Σούσα και Περσέπολη, όπου το ανάκτορο του Δαρείου- παραδόθηκαν στον Αλέξανδρο και ολόκληρη η Περσία κατακτήθηκε.

Ο Αλέξανδρος, όμως, δεν σταμάτησε στην Περσία. Προχώρησε προς τα ανατολικά για να υποτάξει τις φυλές που κατοικούσαν εκεί και ν’ απαλλάξει έτσι το μεγάλο του βασίλειο από μελλοντικό κίνδυνο. Πέρασε τη Σογδιανή και τη Βακτριανή και το 327 π.Χ. μπήκε στις Ινδίες, όπου νίκησε τον βασιλιά Πώρο. Οι στρατιώτες του, όμως, κουράστηκαν και αρνήθηκαν να προχωρήσουν. Αναγκάσθηκε τότε να ανακόψει την επική πορεία του προς Ανατολάς. Ένα μέρος του στρατού το έστειλε με πλοία στην Περσία, με επικεφαλής τον ναύαρχο Νέαρχο. Αυτός με το υπόλοιπο στράτευμα πέρασε την έρημο Γεδρωσία, όπου χάθηκαν πολλοί στρατιώτες του από την πείνα και τη δίψα, και επέστρεψε στα Σούσα.

Άρχισε τότε να σκέφτεται την οργάνωση της επικράτειάς του. Μελετώντας τον τρόπο της ζωής των Περσών και τον τρόπο της διοικήσεώς τους, έβγαλε το συμπέρασμα πως για να διατηρηθεί το αχανές κράτος που δημιούργησε έπρεπε να συμφιλιώσει τους Πέρσες ευγενείς με τους Έλληνες. Φαντάστηκε τον εαυτό του σαν ελληνοπέρση βασιλιά και μιμήθηκε την ενδυμασία και γενικά τον τρόπο ζωής τους. Παντρεύτηκε την κόρη του Δαρείου Στάτειρα και την ανιψιά της Παρυσάτιδα (324 π.Χ.), ενώ παρακίνησε τους αξιωματικούς και τους στρατιώτες του να παντρευτούν κι αυτοί Περσίδες. Νωρίτερα (327 π.Χ.) είχε παντρευτεί τη Ρωξάνη, κόρη τοπικού ηγεμόνα της Βακτριανής, παρά την αντίδραση των στρατηγών του. Η Ρωξάνη τού χάρισε και τον μοναδικό του απόγονο, τον Αλέξανδρο Δ’, ο οποίος γεννήθηκε δύο μήνες μετά το θάνατο του στρατηλάτη και σκοτώθηκε σε ηλικία 12 ετών με διαταγή του Κάσσανδρου, στρατηγού του Μεγάλου Αλεξάνδρου και σφετεριστή του θρόνου της Μακεδονίας.

Στους Μακεδόνες δεν άρεσε η αλλαγή αυτή του Αλέξανδρου. Μερικοί από τους στρατηγούς του, μάλιστα, οργάνωσαν εναντίον του συνωμοσίες, τις οποίες ο Αλέξανδρος ανακάλυψε και τιμώρησε σκληρά τους πρωταίτιους. Οι πολλές διοικητικές φροντίδες, οι κόποι και τελευταία ο θάνατος του πιο στενού του φίλου, Ηφαιστίωνα, του έφθειραν την υγεία. Ο Αλέξανδρος αρρώστησε βαριά και στις 10 ή 11 Ιουνίου του 323 π.Χ. άφησε την τελευταία του πνοή στη Βαβυλώνα, σε ηλικία μόλις 32 ετών.

Μετά τον θάνατο του Αλέξανδρου το απέραντο κράτος του διαμοιράστηκε μεταξύ των στρατηγών του, που επί πολλά χρόνια διαφωνούσαν για τη διανομή.

Δεν χάθηκε, όμως, το εκπολιτιστικό έργο του. Οι κατακτήσεις του άνοιξαν τα σύνορα μεταξύ του ελληνικού χώρου και της Ανατολής.

Η επικοινωνία με τους “βαρβάρους” συνέβαλε στη διάδοση του ελληνικού πολιτισμός στις χώρες της Ασίας και της Αιγύπτου.

Η ελληνική γλώσσα έγινε διεθνής. Τα ελληνική ήθη πέρασαν σ’ όλο τον τότε γνωστό κόσμο. Ανέτειλε ο πολιτισμός της λεγόμενης “Ελληνιστικής Εποχής”, που αποτελεί μία νέα λάμψη του ελληνικού πνεύματος. Δικαιολογημένα, η ιστορία ανακήρυξε τον Αλέξανδρο “Μέγα” για το γιγάντιο έργο του.
 

netsome

Μέλος
Εγγρ.
13 Σεπ 2006
Μηνύματα
2.658
Like
528
Πόντοι
36


Μαφία Κορυδαλλού: Νέα στοιχεία για τις ύποπτες σχέσεις δικηγόρων – κακοποιών

...
"
Η συγγενής του Μιχ Ζαφειρόπουλου κατέθεσε ότι ο δολοφονηθείς ποινικολόγος είχε επικοινωνήσει το καλοκαίρι του 2017 μ έναν ένας από τους δικηγόρους που ήδη κατηγορούνται , για να τον συλληπηθεί για τον θάνατο οικείου του προσώπου. Κι εκείνος φέρεται να αρχισε «αμέσως να του συζητα τις διευθετήσεις για τη υπόθεση Φλώρου , ξεχνώντας μ ε χαρακτηριστική ευκολία το πένθος του»
"


Σε ποιόν αναφέρεται ?
 

Sapakias

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Σεπ 2016
Μηνύματα
2.835
Like
1.284
Πόντοι
216
Επτά άνθρωποι βρήκαν τραγικό θάνατο ενώ καθάριζαν σηπτικό βόθρο ξενοδοχείου

Ο ένας μπήκε μέσα για να βοηθήσει τον άλλον και πέθαναν

Τραγικό θάνατο βρήκαν επτά άνθρωποι στην Ινδία ενώ καθάριζαν τον σηπτικό βόθρο ενός ξενοδοχείου.

Οι εργάτες που δε χρησιμοποιούσαν εξοπλισμό ασφαλείας, εισέπνευσαν τοξικά αέρια με αποτέλεσμα να δηλητηριαστούν και να αφήσουν την τελευταία τους πνοή μέσα στον βόθρο.

Πώς συνέβη το περιστατικό
«Ο ένας από τους εργάτες κατέβηκε στον βόθρο, αλλά δεν έβγαινε. Τότε οι τρεις άλλοι κατέβηκαν επίσης για να τον βοηθήσουν», εξήγησε ένας από τους πυροσβέστες που συμμετείχαν στην επιχείρηση διάσωσης, σε αυτό το ξενοδοχείο στην περιοχή του Γκουτζαράτ.

Αφού και οι επόμενοι τρεις εργάτες αργούσαν πολύ να βγουν από τη δεξαμενή, οι τρεις υπάλληλοι του ξενοδοχείου που είχαν αναλάβει να τους βοηθήσουν μπήκαν κι αυτοί μέσα και, όπως και οι προηγούμενοι, δηλητηριάστηκαν από τα αέρια.

Το μόνο που μπόρεσαν να κάνουν οι πυροσβέστες ήταν να βγάλουν από τη δεξαμενή επτά πτώματα.

Οι θάνατοι από ασφυξία σε βόθρους και υπονόμους είναι συχνό φαινόμενο στην Ινδία. Θεωρητικά, έχει απαγορευτεί από το 2013 ο καθαρισμός με τα χέρια από το 2013, αλλά είναι εξαιρετικά δύσκολο να εφαρμοστεί ο νόμος. Οι υπεύθυνοι του ξενοδοχείου θα διωχθούν για ανθρωποκτονία εξ αμελείας, διευκρίνισε η αστυνομία.

Εκατοντάδες χιλιάδες Ινδοί, συνήθως προερχόμενοι από τις κατώτερες κάστες, αναλαμβάνουν να καθαρίζουν, χωρίς προστατευτικά μέτρα, υπόγειες σωληνώσεις, υπονόμους και σηπτικές δεξαμενές σχεδόν παντού στην Ινδία.

Στις αγροτικές περιοχές ο καθαρισμός των βόθρων γίνεται κατά παράδοση από γυναίκες, χωρίς να λαμβάνονται προστατευτικά μέτρα και με στοιχειώδη εργαλεία. Σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία από ανεξάρτητες μελέτες, περίπου 1.400 γυναίκες σκοτώνονται κάθε χρόνο κάνοντας αυτή τη δουλειά.
Πηγή star.gr
:shit: :zombie: :shit: :zombie:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom