kartakhs
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 21 Δεκ 2008
- Μηνύματα
- 13.044
- Like
- 2
- Πόντοι
- 166
γιατι δεν λες ονομα της εταιριας???? τι φοβασε μυνηση?Κοντέυω να πάθω εγκεφαλικό με την πουστιά που μου έκανε μια εταιρεία τηλεφωνίας και θέλω τις συμβουλές σας.
Είμαι πελάτης μιας σταθερής γραμμής και ενός κινητού σε συμβόλαιο.
Εκανα αίτηση μεταφοράς του σταθερού σε ανταγωνιστική εταιρεία με σκοπό να πάρω μια καλύτερη τιμή απο την υφιστάμενη που ήμουν πελάτης. Ταυτόχρονα αιτήθηκα την διακοπή του συμβολαίου και την τροποποίηση του σε καρτοκινητο πράγμα που είχε δρομολογηθεί. Τα οικονομικά μου είναι δύσκολα και σκοπός μου είναι η μείωση της μηνιαίας δαπάνης για τηλεφωνία.
Μετά απο δυο μέρες με κάλεσε ενας υπάλληλος της εταιρείας για να μου κάνει προσφορά για καρτοσύμβόλαιο και να αποτρέψει να τροποπποιήσω την σύνδεση σε καρτοκινητο. Το καρτοσυμβόλαιο έχει ελάχιστη χρέωση 3 λεπτά πράγμα που μου το ενημέρωσε αλλά δεν κράτησα χαρακτήρα, τσίμπησα απο την έκπτωση που θα είχα στο σταθερό. Αρχικά αρνήθηκα όταν όμως η προσφορά αυτή συνδιάστηκε με εκπτωση στο σταθερό δέχτηκα. Σημειώνω οτι επιβεβαίωση στοιχείων στην τηλεφωνική μας επικοινωνία δεν έκανε το παλικάρι. (Μου πούλησε πρόγραμμα καρτοσυμβολαίου λέγωντας μου οτι στοιχίζει 13€/μήνα ενώ πιο μετά όταν επισκέφτηκα κατάστημα έμαθα οτι στοιχίζει 22,5 €/μήνα και πάει στα 13 € λόγω κάποιας εκπτωσης αντί για επιδότηση συσκευής. ) Ενώ του είχα πεί να πάω να υπογράψω σύμβαση σε καποιο κατάστημα αυτός προς έκληξη μου με το που έκλεισε η γραμμή μου άλλαξε το πρόγραμμα σε καρτοσυμβόλαιο!!! . Δυο ώρες μετα την τηλεφωνική επικοινωνία κάλεσα στην εταιρεία και ενημερωσα οτι δεν αποδέχομαι την προσφορά και θέλω να επαναφερθεί η κατάσταση στο αρχικό στάδιο, δηλαδή σύνδεση που θα διακοπτώταν σε ενα μήνα και θα γινόταν απλό καρτοκινητό.
Επικοινώσε ενας άλλος εκπρόσωπος τους σήμερα με τον οποίο λύσαμε το θέμα του σταθερού στο οποίο μου έκανε μια πολύ καλή τιμή αλλά με ενημέρωσε οτι δεν μπορεί να αλλάξει το καρτοσυμβόλαιο εαν δεν περάσουν δυο μήνες και σε ερώτηση που του έκανα για τον εάν υπάρχει ποινή διακοπής μου απάντησε θετικά!
Ερώτηση: 1)έχουν δικαίωμα να μου αλλάξουν το πρόγραμμα χωρίς να έχω υπογράψει σύμβαση απλά και μόνο με τηλεφωνική επικοιωνία?
2) Σε ποια καταναλωτική ένωση να τους καταγγείλω? Εχει κάποιος απο εσάς παρόμοια εμπειρία και πιο το αποτέλεσμα?
Θα εκτιμήσω δεόντως την τοποθέτηση κάποιου νομικού.
Ευχαριστώ