Νέα

Μπινιά από εταιρεία κινητής τηλεφωνίας

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα jim28
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 61
  • Εμφανίσεις 5K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (0 μέλη και 4 επισκέπτες)

jim28

Ανώτερος
Εγγρ.
7 Ιαν 2007
Μηνύματα
1.956
Κριτικές
27
Like
2.412
Πόντοι
6.955
Κοντέυω να πάθω εγκεφαλικό με την πουστιά που μου έκανε μια εταιρεία τηλεφωνίας και θέλω τις συμβουλές σας.
Είμαι πελάτης μιας σταθερής γραμμής και ενός κινητού σε συμβόλαιο.
Εκανα αίτηση μεταφοράς του σταθερού σε ανταγωνιστική εταιρεία με σκοπό να πάρω μια καλύτερη τιμή απο την υφιστάμενη που ήμουν πελάτης. Ταυτόχρονα αιτήθηκα την διακοπή του συμβολαίου και την τροποποίηση του σε καρτοκινητο πράγμα που είχε δρομολογηθεί. Τα οικονομικά μου είναι δύσκολα και σκοπός μου είναι η μείωση της μηνιαίας δαπάνης για τηλεφωνία.

Μετά απο δυο μέρες με  κάλεσε ενας υπάλληλος της εταιρείας για να μου κάνει προσφορά για καρτοσύμβόλαιο και να αποτρέψει να τροποπποιήσω την σύνδεση σε καρτοκινητο. Το καρτοσυμβόλαιο έχει ελάχιστη χρέωση 3 λεπτά πράγμα που μου το ενημέρωσε αλλά δεν κράτησα χαρακτήρα, τσίμπησα απο την έκπτωση που θα είχα στο σταθερό.  Αρχικά αρνήθηκα όταν όμως η προσφορά αυτή συνδιάστηκε με εκπτωση στο σταθερό δέχτηκα. Σημειώνω οτι επιβεβαίωση στοιχείων στην τηλεφωνική μας επικοινωνία δεν έκανε το παλικάρι. (Μου πούλησε πρόγραμμα καρτοσυμβολαίου λέγωντας μου οτι στοιχίζει 13€/μήνα ενώ πιο μετά όταν επισκέφτηκα κατάστημα έμαθα οτι στοιχίζει 22,5 €/μήνα και πάει στα 13 € λόγω κάποιας εκπτωσης αντί για επιδότηση συσκευής. ) Ενώ του είχα πεί να πάω να υπογράψω σύμβαση σε καποιο κατάστημα αυτός προς έκληξη μου με το που έκλεισε η γραμμή μου άλλαξε το πρόγραμμα σε καρτοσυμβόλαιο!!! . Δυο ώρες μετα την τηλεφωνική επικοινωνία κάλεσα στην εταιρεία και ενημερωσα οτι δεν αποδέχομαι την προσφορά και θέλω να επαναφερθεί η κατάσταση στο αρχικό στάδιο, δηλαδή σύνδεση που θα διακοπτώταν σε ενα μήνα και θα γινόταν απλό καρτοκινητό.
Επικοινώσε ενας άλλος εκπρόσωπος τους σήμερα με τον οποίο λύσαμε το θέμα του σταθερού στο οποίο μου έκανε μια πολύ καλή τιμή αλλά με ενημέρωσε οτι δεν μπορεί να αλλάξει το καρτοσυμβόλαιο εαν δεν περάσουν δυο μήνες και σε ερώτηση που του έκανα για τον εάν υπάρχει ποινή διακοπής μου απάντησε θετικά!
Ερώτηση: 1)έχουν δικαίωμα να μου αλλάξουν το πρόγραμμα χωρίς να έχω υπογράψει σύμβαση απλά και μόνο με τηλεφωνική επικοιωνία?

2) Σε ποια καταναλωτική ένωση να τους καταγγείλω? Εχει κάποιος απο εσάς παρόμοια εμπειρία και πιο το αποτέλεσμα?

Θα εκτιμήσω δεόντως την τοποθέτηση κάποιου νομικού.
Ευχαριστώ
 

Morgan_F

Μέλος
Εγγρ.
1 Αυγ 2010
Μηνύματα
426
Like
687
Πόντοι
81
Δεν ειμαι δικηγορος , αλλα προγραμμα μπορουν κανονικοτατα να σου αλλαξουν απο το τηλεφωνο. Η καταγεγραμμενη συνομιλια εχει αξια συμβολαιου.
 

pussy_lover

Μέλος
Εγγρ.
18 Φεβ 2006
Μηνύματα
39
Like
2
Πόντοι
0
Φίλε Jim, δεν ήταν ακριβώς η ίδια περίπτωση, αλλά κάποια στιγμή που μάλλον από παρεξήγηση με κάποιον απο αυτούς τους φοβερούς τηλεφωνικούς πωλητές μου αλλάξαν το συμβόλαιο, παρόλο που πέρασε κάποιο διάστημα (2-3 εβδομάδες) μέχρι να το καταλάβω, όταν πήγα στο κατάστημα της εταιρίας απλά τους το ανέφερα, καθώς και το ότι δεν έχω υπογράψει τίποτα, πηραν κάτι τηλέφωνα κλπ, και με γυρίσαν στο παλιό μου πρόγραμμα.
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
28.032
Κριτικές
16
Like
15.063
Πόντοι
6.515
αυτά είναι τα πραγματικα μπουρδελα τυπε και όχι αυτά του site.

Ζηταγα να αλλαξω εταιρεια και να το κανω με καρτα και μου εβρισκαν κωλυματα και δεν το εκαναν. Μολις ειπα να το κανω συμβολαιο μου το αλλαξαν αμεσως  :headbang:
 

livornezos

Μέλος
Εγγρ.
30 Αυγ 2014
Μηνύματα
3.115
Κριτικές
2
Like
743
Πόντοι
96
ποια εταιρια λετε ρε παιδια ?
 

heimweh_64

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Νοε 2011
Μηνύματα
3.621
Κριτικές
6
Like
305
Πόντοι
296
Κοίταξε τηλεφωνικά καταρτίσθηκε μία σύμβαση. Ωστόσο, αυτή η σύμβαση έχει ένα γενικό όρο συναλλαγής (γ.ο.σ.). Δηλαδή η ελάχιστη διάρκεια των δύο μηνών, που για να την σπάσεις υπάρχει ποινή. Αυτό δεν σου γνωστοποιήθηκε. επειδή πρόκειται για σύμβαση από απόσταση, πωλητής και αγοραστής δεν είχαν φυσική παρουσία, εφαρμόζεται το άρθρ. 4 ν. 2251/1994 (προστασία καταναλωτή). Συγκεκριμένα, παραβιάσθηκε η περ. η, παρ. 2 άρθρ. 4, αφού δεν σου γνωστοποιήθηκε η ελάχιστη διάρκεια της σύμβασης.

Συνεπώς, η σύμβαση είναι άκυρη και δεν δεσμεύεσαι.

 

meredi

Μέλος
Εγγρ.
15 Αυγ 2008
Μηνύματα
2.485
Κριτικές
3
Like
78
Πόντοι
16
Κοντέυω να πάθω εγκεφαλικό με την πουστιά που μου έκανε μια εταιρεία τηλεφωνίας και θέλω τις συμβουλές σας.
Είμαι πελάτης μιας σταθερής γραμμής και ενός κινητού σε συμβόλαιο.
Εκανα αίτηση μεταφοράς του σταθερού σε ανταγωνιστική εταιρεία με σκοπό να πάρω μια καλύτερη τιμή απο την υφιστάμενη που ήμουν πελάτης. Ταυτόχρονα αιτήθηκα την διακοπή του συμβολαίου και την τροποποίηση του σε καρτοκινητο πράγμα που είχε δρομολογηθεί. Τα οικονομικά μου είναι δύσκολα και σκοπός μου είναι η μείωση της μηνιαίας δαπάνης για τηλεφωνία.

Μετά απο δυο μέρες με  κάλεσε ενας υπάλληλος της εταιρείας για να μου κάνει προσφορά για καρτοσύμβόλαιο και να αποτρέψει να τροποπποιήσω την σύνδεση σε καρτοκινητο. Το καρτοσυμβόλαιο έχει ελάχιστη χρέωση 3 λεπτά πράγμα που μου το ενημέρωσε αλλά δεν κράτησα χαρακτήρα, τσίμπησα απο την έκπτωση που θα είχα στο σταθερό.  Αρχικά αρνήθηκα όταν όμως η προσφορά αυτή συνδιάστηκε με εκπτωση στο σταθερό δέχτηκα. Σημειώνω οτι επιβεβαίωση στοιχείων στην τηλεφωνική μας επικοινωνία δεν έκανε το παλικάρι. (Μου πούλησε πρόγραμμα καρτοσυμβολαίου λέγωντας μου οτι στοιχίζει 13€/μήνα ενώ πιο μετά όταν επισκέφτηκα κατάστημα έμαθα οτι στοιχίζει 22,5 €/μήνα και πάει στα 13 € λόγω κάποιας εκπτωσης αντί για επιδότηση συσκευής. ) Ενώ του είχα πεί να πάω να υπογράψω σύμβαση σε καποιο κατάστημα αυτός προς έκληξη μου με το που έκλεισε η γραμμή μου άλλαξε το πρόγραμμα σε καρτοσυμβόλαιο!!! . Δυο ώρες μετα την τηλεφωνική επικοινωνία κάλεσα στην εταιρεία και ενημερωσα οτι δεν αποδέχομαι την προσφορά και θέλω να επαναφερθεί η κατάσταση στο αρχικό στάδιο, δηλαδή σύνδεση που θα διακοπτώταν σε ενα μήνα και θα γινόταν απλό καρτοκινητό.
Επικοινώσε ενας άλλος εκπρόσωπος τους σήμερα με τον οποίο λύσαμε το θέμα του σταθερού στο οποίο μου έκανε μια πολύ καλή τιμή αλλά με ενημέρωσε οτι δεν μπορεί να αλλάξει το καρτοσυμβόλαιο εαν δεν περάσουν δυο μήνες και σε ερώτηση που του έκανα για τον εάν υπάρχει ποινή διακοπής μου απάντησε θετικά!
Ερώτηση: 1)έχουν δικαίωμα να μου αλλάξουν το πρόγραμμα χωρίς να έχω υπογράψει σύμβαση απλά και μόνο με τηλεφωνική επικοιωνία?

2) Σε ποια καταναλωτική ένωση να τους καταγγείλω? Εχει κάποιος απο εσάς παρόμοια εμπειρία και πιο το αποτέλεσμα?

Θα εκτιμήσω δεόντως την τοποθέτηση κάποιου νομικού.
Ευχαριστώ

Ρε φιλος αν ειναι να τρως τοσο φρικη για 2 μηνιατικα να στα δωσουμε εμεις να χαλαρωσεις!
 

pipadoros

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Αυγ 2010
Μηνύματα
1.067
Κριτικές
9
Like
1.838
Πόντοι
216
Κοντέυω να πάθω εγκεφαλικό με την πουστιά που μου έκανε μια εταιρεία τηλεφωνίας και θέλω τις συμβουλές σας.
Είμαι πελάτης μιας σταθερής γραμμής και ενός κινητού σε συμβόλαιο.
Εκανα αίτηση μεταφοράς του σταθερού σε ανταγωνιστική εταιρεία με σκοπό να πάρω μια καλύτερη τιμή απο την υφιστάμενη που ήμουν πελάτης. Ταυτόχρονα αιτήθηκα την διακοπή του συμβολαίου και την τροποποίηση του σε καρτοκινητο πράγμα που είχε δρομολογηθεί. Τα οικονομικά μου είναι δύσκολα και σκοπός μου είναι η μείωση της μηνιαίας δαπάνης για τηλεφωνία.

Μετά απο δυο μέρες με  κάλεσε ενας υπάλληλος της εταιρείας για να μου κάνει προσφορά για καρτοσύμβόλαιο και να αποτρέψει να τροποπποιήσω την σύνδεση σε καρτοκινητο. Το καρτοσυμβόλαιο έχει ελάχιστη χρέωση 3 λεπτά πράγμα που μου το ενημέρωσε αλλά δεν κράτησα χαρακτήρα, τσίμπησα απο την έκπτωση που θα είχα στο σταθερό.  Αρχικά αρνήθηκα όταν όμως η προσφορά αυτή συνδιάστηκε με εκπτωση στο σταθερό δέχτηκα. Σημειώνω οτι επιβεβαίωση στοιχείων στην τηλεφωνική μας επικοινωνία δεν έκανε το παλικάρι. (Μου πούλησε πρόγραμμα καρτοσυμβολαίου λέγωντας μου οτι στοιχίζει 13€/μήνα ενώ πιο μετά όταν επισκέφτηκα κατάστημα έμαθα οτι στοιχίζει 22,5 €/μήνα και πάει στα 13 € λόγω κάποιας εκπτωσης αντί για επιδότηση συσκευής. ) Ενώ του είχα πεί να πάω να υπογράψω σύμβαση σε καποιο κατάστημα αυτός προς έκληξη μου με το που έκλεισε η γραμμή μου άλλαξε το πρόγραμμα σε καρτοσυμβόλαιο!!! . Δυο ώρες μετα την τηλεφωνική επικοινωνία κάλεσα στην εταιρεία και ενημερωσα οτι δεν αποδέχομαι την προσφορά και θέλω να επαναφερθεί η κατάσταση στο αρχικό στάδιο, δηλαδή σύνδεση που θα διακοπτώταν σε ενα μήνα και θα γινόταν απλό καρτοκινητό.
Επικοινώσε ενας άλλος εκπρόσωπος τους σήμερα με τον οποίο λύσαμε το θέμα του σταθερού στο οποίο μου έκανε μια πολύ καλή τιμή αλλά με ενημέρωσε οτι δεν μπορεί να αλλάξει το καρτοσυμβόλαιο εαν δεν περάσουν δυο μήνες και σε ερώτηση που του έκανα για τον εάν υπάρχει ποινή διακοπής μου απάντησε θετικά!
Ερώτηση: 1)έχουν δικαίωμα να μου αλλάξουν το πρόγραμμα χωρίς να έχω υπογράψει σύμβαση απλά και μόνο με τηλεφωνική επικοιωνία?

2) Σε ποια καταναλωτική ένωση να τους καταγγείλω? Εχει κάποιος απο εσάς παρόμοια εμπειρία και πιο το αποτέλεσμα?

Θα εκτιμήσω δεόντως την τοποθέτηση κάποιου νομικού.
Ευχαριστώ
Πήγαινε σε άλλη εταιρία, και ζήτα μεταφορά του αριθμού σου απο την υπάρχουσα, και μετατροπή σε καρτοκινητό.
Τα εξυπνοπούλια έχουν βάλει ποινή 10-15 ευρώ αν διακόψεις συμβόλαιο και παραμείνεις πελάτης τους, αλλά αν πας σε άλλη εταιρία, δεν μπορούν να σε χρεώσουν.   :uglystupid: Αν δεν θέλεις να αλλάξεις εταιρία, πάτα σε αυτό το επιχειρήματα για να γλυτώσεις την ποινή.
Μαντεύω οτι είσαι στη Voda, σωστα;
 
OP
OP
jim28

jim28

Ανώτερος
Εγγρ.
7 Ιαν 2007
Μηνύματα
1.956
Κριτικές
27
Like
2.412
Πόντοι
6.955
Εχω συγχυστεί επειδή με τουμπάρανε, είμαι σταθερός - προσεχτικός τύπος και τραπεζικός. Σπάνια με ξεγελάνε στα λεφτά και με αυτό που συνέβη εκνευρίστηκα. Δεν είναι εποχές να χάνουμε €.
 

Velociraptoras

Σπουδαίος
Εγγρ.
8 Σεπ 2013
Μηνύματα
5.403
Κριτικές
35
Like
5.137
Πόντοι
2.266
Κοντέυω να πάθω εγκεφαλικό με την πουστιά που μου έκανε μια εταιρεία τηλεφωνίας και θέλω τις συμβουλές σας.
Είμαι πελάτης μιας σταθερής γραμμής και ενός κινητού σε συμβόλαιο.
Εκανα αίτηση μεταφοράς του σταθερού σε ανταγωνιστική εταιρεία με σκοπό να πάρω μια καλύτερη τιμή απο την υφιστάμενη που ήμουν πελάτης. Ταυτόχρονα αιτήθηκα την διακοπή του συμβολαίου και την τροποποίηση του σε καρτοκινητο πράγμα που είχε δρομολογηθεί. Τα οικονομικά μου είναι δύσκολα και σκοπός μου είναι η μείωση της μηνιαίας δαπάνης για τηλεφωνία.

Μετά απο δυο μέρες με  κάλεσε ενας υπάλληλος της εταιρείας για να μου κάνει προσφορά για καρτοσύμβόλαιο και να αποτρέψει να τροποπποιήσω την σύνδεση σε καρτοκινητο. Το καρτοσυμβόλαιο έχει ελάχιστη χρέωση 3 λεπτά πράγμα που μου το ενημέρωσε αλλά δεν κράτησα χαρακτήρα, τσίμπησα απο την έκπτωση που θα είχα στο σταθερό.  Αρχικά αρνήθηκα όταν όμως η προσφορά αυτή συνδιάστηκε με εκπτωση στο σταθερό δέχτηκα. Σημειώνω οτι επιβεβαίωση στοιχείων στην τηλεφωνική μας επικοινωνία δεν έκανε το παλικάρι. (Μου πούλησε πρόγραμμα καρτοσυμβολαίου λέγωντας μου οτι στοιχίζει 13€/μήνα ενώ πιο μετά όταν επισκέφτηκα κατάστημα έμαθα οτι στοιχίζει 22,5 €/μήνα και πάει στα 13 € λόγω κάποιας εκπτωσης αντί για επιδότηση συσκευής. ) Ενώ του είχα πεί να πάω να υπογράψω σύμβαση σε καποιο κατάστημα αυτός προς έκληξη μου με το που έκλεισε η γραμμή μου άλλαξε το πρόγραμμα σε καρτοσυμβόλαιο!!! . Δυο ώρες μετα την τηλεφωνική επικοινωνία κάλεσα στην εταιρεία και ενημερωσα οτι δεν αποδέχομαι την προσφορά και θέλω να επαναφερθεί η κατάσταση στο αρχικό στάδιο, δηλαδή σύνδεση που θα διακοπτώταν σε ενα μήνα και θα γινόταν απλό καρτοκινητό.
Επικοινώσε ενας άλλος εκπρόσωπος τους σήμερα με τον οποίο λύσαμε το θέμα του σταθερού στο οποίο μου έκανε μια πολύ καλή τιμή αλλά με ενημέρωσε οτι δεν μπορεί να αλλάξει το καρτοσυμβόλαιο εαν δεν περάσουν δυο μήνες και σε ερώτηση που του έκανα για τον εάν υπάρχει ποινή διακοπής μου απάντησε θετικά!
Ερώτηση: 1)έχουν δικαίωμα να μου αλλάξουν το πρόγραμμα χωρίς να έχω υπογράψει σύμβαση απλά και μόνο με τηλεφωνική επικοιωνία?

2) Σε ποια καταναλωτική ένωση να τους καταγγείλω? Εχει κάποιος απο εσάς παρόμοια εμπειρία και πιο το αποτέλεσμα?

Θα εκτιμήσω δεόντως την τοποθέτηση κάποιου νομικού.
Ευχαριστώ
Aπο τη στιγμη που δεν εχεις υπογραψει κατι τα παντα ειναι ακυρα μη μασας και κανε καταγγελια θα σου κλασουν τα αρχιδια.
 

livornezos

Μέλος
Εγγρ.
30 Αυγ 2014
Μηνύματα
3.115
Κριτικές
2
Like
743
Πόντοι
96
τετοια στιαπου μονο η γουιντ μπορει να εχει κανει
πολυ μπουρδελοεταιρια εχω ακριβοπληρωσει αυτους τους μαλακες , τωρα περνανε και απο τα σπιτι κατι τυποι και με το ετσι θελω σε βαζουν στο τρυπακι να υπογραψεις δηθενα και καλα οτι θα σου μειωσουν τον λογαριασμο ...απατεωνες ...εγω εχω φορθνετ και με πηραν τηλ τις προαλες και μου ειπαν οτι ποια ειναι μια εταιρια φορθνετ και γουιντ ..και τους λεω ε τοτε τη με ζαλιζετε? και μου λενε πρπει να υπογραψω καινουριο που να φαινεται η γουιντ και λεω δε πατε ρε γαμηθειτε πατοκορφα μουνια!!!!!11
 
Εγγρ.
28 Δεκ 2013
Μηνύματα
139
Κριτικές
7
Like
220
Πόντοι
1
Εχω συγχυστεί επειδή με τουμπάρανε, είμαι σταθερός - προσεχτικός τύπος και τραπεζικός. Σπάνια με ξεγελάνε στα λεφτά και με αυτό που συνέβη εκνευρίστηκα. Δεν είναι εποχές να χάνουμε €.

ζήτα με γραπτό αίτημα το άκουσμα της κλήσης απο τα παράπονα τους και οτι επιφυλάσσεσαι για κάθε νόμιμο δικαίωμα , σε περίπτωση που έκανες ηχητική επιβεβαιωση του ΑΦΜ, της ΔΟΥ, ΑΔΤ και εκδούσας αρχής, μαζί με ημερομηνία γέννησης τότε δυστυχώς είναι σαν συμβόλαιο και είναι νομικά καλυμμένοι,
αν δεν το έκανες θα πατήσεις εκεί να είσαι προσεκτικός οταν θα λάβεις την κλήση ο τηλεφωνητής θα σου πάει την κουβέντα εκεί που θέλει η εταιρεία όταν σε καλέσουν εκεί είναι η φάκα!
ελπίζω να σε βοήθησα
 

drclaw

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2014
Μηνύματα
1.107
Like
21
Πόντοι
16
Αν δεν είσαι επαγγελματίας για μένα δεν αξίζει τον κόπο να αλλάξεις εταιρία ούτε στο κινητό ούτε στο σταθερό / ιντερνετ. Ο χρόνος που θα χάσεις για τις συννενοήσεις και το ψάξιμο αν τελικά σε συμφέρει να αλλάξεις είναι ισοδύναμος με τα 2-3 ευρώ το μήνα που θα εξοικονομήσεις. Άλλωστε όλες οι εταιρίες βλέπουν τα προγράμματα της μίας και τα αντιγράφουν και οι χρεώσεις προφανώς είναι λίγο πολύ οι ίδιες (αφού οι εταιρίες έχουν ένα είδος τράστ).

Ο μόνος που είναι σταθερά πιο ακριβός έιναι ο ΟΤΕ (στα σταθερά) αλλά εγώ τουλάχιστον δε τον αλλάζω με τίποτα λόγω του πραγματικά καλού support που έχει (1-2 φορές που μου χρειάστηκε έμεινα πολύ ευχαριστημένος με την εξυπηρέτηση) και του ότι είναι ο ιδιοκτήτης του δικτύου οπότε αν υπάρχει βλάβη στο δίκτυο ο ΟΤΕ θα το δοορθώσει πιο γρήγορα σε σχέση με κάποιον εναλλακτικό ο οποίος θα πρέπει να ζητήσει από τον ΟΤΕ την επιδιόρθωση. Το να μείνω 1-2 μέρες το χρόνο χωρίς ιντερνετ αξίζει για μένα τα 5-6 ευρώ το μήνα που θα δώσω παραπάνω στον ΟΤΕ.

 
 

stamatis

Μέλος
Εγγρ.
20 Νοε 2005
Μηνύματα
17
Like
0
Πόντοι
0
Κοντέυω να πάθω εγκεφαλικό με την πουστιά που μου έκανε μια εταιρεία τηλεφωνίας και θέλω τις συμβουλές σας.
Είμαι πελάτης μιας σταθερής γραμμής και ενός κινητού σε συμβόλαιο.
Εκανα αίτηση μεταφοράς του σταθερού σε ανταγωνιστική εταιρεία με σκοπό να πάρω μια καλύτερη τιμή απο την υφιστάμενη που ήμουν πελάτης. Ταυτόχρονα αιτήθηκα την διακοπή του συμβολαίου και την τροποποίηση του σε καρτοκινητο πράγμα που είχε δρομολογηθεί. Τα οικονομικά μου είναι δύσκολα και σκοπός μου είναι η μείωση της μηνιαίας δαπάνης για τηλεφωνία.

Μετά απο δυο μέρες με  κάλεσε ενας υπάλληλος της εταιρείας για να μου κάνει προσφορά για καρτοσύμβόλαιο και να αποτρέψει να τροποπποιήσω την σύνδεση σε καρτοκινητο. Το καρτοσυμβόλαιο έχει ελάχιστη χρέωση 3 λεπτά πράγμα που μου το ενημέρωσε αλλά δεν κράτησα χαρακτήρα, τσίμπησα απο την έκπτωση που θα είχα στο σταθερό.  Αρχικά αρνήθηκα όταν όμως η προσφορά αυτή συνδιάστηκε με εκπτωση στο σταθερό δέχτηκα. Σημειώνω οτι επιβεβαίωση στοιχείων στην τηλεφωνική μας επικοινωνία δεν έκανε το παλικάρι. (Μου πούλησε πρόγραμμα καρτοσυμβολαίου λέγωντας μου οτι στοιχίζει 13€/μήνα ενώ πιο μετά όταν επισκέφτηκα κατάστημα έμαθα οτι στοιχίζει 22,5 €/μήνα και πάει στα 13 € λόγω κάποιας εκπτωσης αντί για επιδότηση συσκευής. ) Ενώ του είχα πεί να πάω να υπογράψω σύμβαση σε καποιο κατάστημα αυτός προς έκληξη μου με το που έκλεισε η γραμμή μου άλλαξε το πρόγραμμα σε καρτοσυμβόλαιο!!! . Δυο ώρες μετα την τηλεφωνική επικοινωνία κάλεσα στην εταιρεία και ενημερωσα οτι δεν αποδέχομαι την προσφορά και θέλω να επαναφερθεί η κατάσταση στο αρχικό στάδιο, δηλαδή σύνδεση που θα διακοπτώταν σε ενα μήνα και θα γινόταν απλό καρτοκινητό.
Επικοινώσε ενας άλλος εκπρόσωπος τους σήμερα με τον οποίο λύσαμε το θέμα του σταθερού στο οποίο μου έκανε μια πολύ καλή τιμή αλλά με ενημέρωσε οτι δεν μπορεί να αλλάξει το καρτοσυμβόλαιο εαν δεν περάσουν δυο μήνες και σε ερώτηση που του έκανα για τον εάν υπάρχει ποινή διακοπής μου απάντησε θετικά!
Ερώτηση: 1)έχουν δικαίωμα να μου αλλάξουν το πρόγραμμα χωρίς να έχω υπογράψει σύμβαση απλά και μόνο με τηλεφωνική επικοιωνία?

2) Σε ποια καταναλωτική ένωση να τους καταγγείλω? Εχει κάποιος απο εσάς παρόμοια εμπειρία και πιο το αποτέλεσμα?

Θα εκτιμήσω δεόντως την τοποθέτηση κάποιου νομικού.
Ευχαριστώ

 

artemismatsas

Μέλος
Εγγρ.
14 Ιουν 2013
Μηνύματα
5.867
Κριτικές
1
Like
120
Πόντοι
66
τωρα που το σαητ χρειαζεται τον αλεξξ ......????
 

Παρόμοια θέματα

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom