Νέα

Μια Αθήνα που χάθηκε!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Mindreader
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 774
  • Εμφανίσεις 142K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

marinos marin

Μέλος
Εγγρ.
12 Νοε 2016
Μηνύματα
116
Like
16
Πόντοι
1
Δεν το χάλασε το thread to ποστ σου φίλε !!! Τουναντίον το εμπλούτισε !!!

Γιατί η ανάμνηση, όπως όμορφα την περιέγραψες είναι ένα είδος πλούτου !!!

Και το να ''μοιράζεσαι'' αυτό το πλούτο σε τιμά σαν άνθρωπο. :hi: :hi:

Αυτό το πλούτο τον μεταφέρουν και κατά κάποιο τρόπο τον μεταλαμπαδεύουν μεγαλύτερης ηλικιας άνθρωποι σε μικρότερους.

Πολλοί απο τους μικρότερους αρχικά αυτό το πλούτο τον απαξιώνουν. Αργά όμως η γρήγορα τον εκτιμούν !!!
Και μετανοιώνουν πολλές φορές σκληρά για την αρχική τους απαξίωση.

Γιατί κάποτε βιώνουν με πολύ σκληρό τρόπο στο πετσί τους δυο βασικές αλήθειες:



Θελω να πω πολύ απλα  .....Συγχαρητηρια........

Πρώτη, Τα ποιο ακριβά πράγματα στη ζωή δεν αγοράζονται. Αλλά εμπνέονται η κατακτώνται.

Δεύτερη. Ο πλούτος της ζωής σου δεν μετριέται απο τα πράγματα που απέκτησες, αλλά απο την ένταση, τη μοναδικότητα και τη ποιότητα των στιγμών που εζησες !!

Να είσαι καλά !!!  :hi: :hi:
 

marinos marin

Μέλος
Εγγρ.
12 Νοε 2016
Μηνύματα
116
Like
16
Πόντοι
1
Θελω να πω πολύ απλα  .....Συγχαρητηρια........


Συνεχιστε....
 

nikostratos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Ιουλ 2010
Μηνύματα
4.028
Κριτικές
22
Like
460
Πόντοι
306
Πολύ ωραίο θέμα, μπράβο στο θεματοθέτη.

Έχω καταλήξει πως το μίζερο νεοελληνικό μυαλό δε μπορεί να συλλάβει το ωραίο γι' αυτό και το κατεδαφίζει ή το καίει. Ας σκεφτούμε πως όμορφα νεοκλασσικά κτίρια τα αντικαθιστούν γυάλινα κουτιά και πως από τους πιο πετυχημένους αρχιτέκτονες στην Ελλάδα ήταν ο Μπάμπης Βοβός. Κατανόησα ότι το κόμπλεξ των περισσότερων νεοελλήνων απαγορεύει τα όμορφα πράματα στη Ψωροκώσταινα. Γι' αυτό είχε γράψει προ εκατονταετίας κι ο Ροΐδης αναφερόμενος ότι για να χτιστούν εργατικές κατοικίες γκρεμίστηκαν τα περισσότερα νεοκλασσικά  που είχε χτίσει ο Τσίλλερ που είχε κάνει την Αθήνα ομορφότερη από το Παρίσι, από τα 200 τότε σώζονταν 50... Αστικοποίηση.
 

Sapakias

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Σεπ 2016
Μηνύματα
2.835
Like
1.284
Πόντοι
216
Για να είμαστε και εντός του πνεύματος του site δεν θα πρέπει να ξεχνάμε και το σινέ Αβέρωφ





[size=20pt]Αβέρωφ[/size]
Σωζόμενη (2013) ισόγεια αίθουσα του λαϊκού αθηναϊκού Κέντρου.
Ομόνοια έγραφαν οι εφημερίδες, Λυκούργου 3 και (σχεδόν) Αιόλου είναι η ακριβής
διεύθυνση. Τηλέφωνα: 3240507, 3249191. Ξεκίνησε τέλη του 1959 ως σινεμά Α΄
προβολής, με 385 θέσεις και αρχικό επιχειρηματία τον Σπ. Μητρόπουλο.
Απευθυνόμενο παλαιόθεν στο λαϊκό αρσενικό πληθυσμό του Κέντρου, έχει γίνει
τσοντάδικο από τη δεκαετία του ’70. Μάλιστα το 1983, ο υπεύθυνός του πέρασε
αυτόφωρο για προβολή πορνό.

Πάντως το κτίριο μού μοιάζει παλιότερο από το ΄59, ίσως μεσοπολεμικό, με
εκλεκτικιστικά στοιχεία. Δεν μπόρεσα να διαπιστώσω όμως τίποτα συγκεκριμένο για
προηγούμενη χρήση του. Δεν έχει δυστυχώς κηρυχτεί διατηρητέο, πιθανώς για να
τιμωρηθεί που εξελίχτηκε επί το περιθωριακότερο. Κατά την ειδησεογραφία του
2007, συζητιόταν συνέχεια για απαλλοτρίωση από το Δημοτικό Διαμέρισμα. (Δεν
έγινε). Επίσης, παρόλο που λειτουργεί κανονικά, έχει εξοβελιστεί από τις εφημερίδες
και τα περιοδικά οπου προ πολλού δεν αναφέρεται (όπως άλλωστε ούτε το
‘Αθηναϊκόν΄ Γ, το ‘Κοσμοπολίτ’, το ‘Ορφέο’ και το ‘Σταρ’, τα τελευταία
εναπομένοντα τσοντάδικα και συγχρόνως τα τελευταία εναπομένοντα λαϊκά σινεμά
παλιού τύπου, με ολοήμερη λειτουργία ). Ήδη από το 1961, παίζει από τις 10 π.μ. Η
υπόμνηση επαναλαμβάνεται επί δεκαετίες. Στα τέλη του ’70 (τουλάχιστον)
επιχειρηματίας αναφέρεται ο Γιάννης Κουρόγλου.21 Τώρα στο εισιτήριο εμφανίζεται
ο κ. Τσακαλάκης, όπως και στο ‘Κοσμοπολίτ’.
Σχετικά πρόσφατα έψαξα το θέμα των τελευταίων αθηναϊκών πορνοσινεμά.
Για τούτο εδώ, δημοσίευσα τα εξής:
«Σινιέ vs πορνό: στο ‘Αβέρωφ’
Οκτώβρης του 2005, όμορφο μεσημέρι, δίχως κρύο, ούτε ζέστη. Εδώ, στην οδό
Λυκούργου, παρατηρώ τις πελάτισσες που βγαίνουν από το Λαμπρόπουλο / Notos
Gallery φορτωμένες με τις σινιέ τσάντες τους. Οι περισσότερες δεν προσέχουν καν το
τσοντάδικο απέναντί τους, στο παλιό και πολύ ωραία ανακαινισμένο κτίριο. Κάποιες
όμως φαίνεται πως σκανδαλίζονται αρκούντως από τις φωτογραφίες του ‘Αβέρωφ’
και τη μεγάλη ταμπέλα ‘SEX ΠΡΩΤΗ ΠΡΟΒΟΛΗ SEX’. Τις βλέπω που σταματάνε
μια στιγμή, κοιτάνε -χωρίς να κοιτάνε- και αποδοκιμάζουν με αρνητικές κινήσεις του
κεφαλιού. Άλλες πάλι κάνουν πως δε βλέπουν. Κι αυτό, παρόλο που το σινεμά έχει
στις προθήκες του το ελάχιστο απαραίτητο, προκειμένου να προσελκύσει το κοινό
του: απλές φωτογραφίες με ημίγυμνες γυναίκες, τίποτα περισσότερο δηλαδή από μια
τηλεοπτική διαφήμιση.

Μπαίνω στο σινεμά, πλησιάζω την ταμία. Λέω ποιος είμαι, εξηγώ τι προσπαθώ να
γράψω. ‘Δεν ξέρω τίποτα, πρέπει να μιλήσετε με τον υπεύθυνο’. ‘Πότε έρχεται;’ ‘Δεν
ξέρω, δεν έχει ορισμένο ωράριο’. ‘Ν΄ αφήσω την κάρτα μου να με πάρει τηλέφωνο;’
‘Αφήστε την’. Αγοράζω εισιτήριο.
Στα χειμερινά σινεμά, τα εισιτήρια κοστίζουν 7-8 € (τα τσοντάδικα -με την ατυχή και
πρόσκαιρη παρένθεση των ντράιβ ιν- είναι πάντα χειμερινά). Στα τσοντάδικα όμως
το εισιτήριο είναι το μισό, μόνο 3.50. Η εξήγηση είναι απλή: δεν παίζουν ταινία,
μπομπίνα δηλαδή που γυρίζει, ούτε έχουν μηχανικό προβολής. Παίζουν βίντεο ή dvd.
Ο/η ταμίας ελέγχει την προβολή από τη θέση του, από την οποία αυτόματα
προβάλλεται η εικόνα στη οθόνη, μέσω ενός προτζέκτορα που είναι κρεμασμένος στο
ταβάνι, μπροστά από την οθόνη. Σα να προβάλλεις σ΄ ένα λευκό τοίχο το dvd που
παίζει ο υπολογιστής σου. Η καμπίνα προβολής έχει καταργηθεί. Ταξιθέτρια δεν
υπάρχει, πρόγραμμα δεν υπάρχει (μόνο το ‘Κοσμοπολίτ’ είχε ένα υποτυπώδες): να
λοιπόν πώς εξηγείται το χαμηλό εισιτήριο.

Στο στενό διάδρομο μετά το ταμείο, μια σκάλα αριστερά οδηγεί προς το WC. Η
πόρτα προς την κυρίως αίθουσα έχει στο άνω μέρος καμπύλες που θυμίζουν
ανατολίτικο σαράι. Τραβάω την κουρτίνα, μπαίνω. Έχω την οθόνη πίσω μου, δηλαδή
η οθόνη είναι προς το δρόμο και παράλληλη μ΄ αυτόν. Αλλιώς τα θυμόμουνα δέκα,
δεκαπέντε χρόνια πριν. Τότε είχε τυπική διάταξη, η οθόνη ήτανε φάτσα μπαίνοντας.
Κάθομαι λίγο στην άκρη, μέχρι να συνηθίσουν τα μάτια στο σκοτάδι. Το μόνο που
μπορώ να δω είναι τα οθονικά (και εν μέρει …οθωμανικά) δρώμενα: μια μαύρη
γυναίκα, δυο λευκοί άντρες. Υποτίθεται ότι κάποιος έφερε πίτσες και μετά …βάλανε
μπρος. Πού και πού τρώνε και λίγη πίτσα. Δε φαίνεται να περνάνε κι άσχημα. Η
ποιότητα της προβολής δραματική, θαμπάδα, διπλά και τριπλά είδωλα- μα όσο να
΄ναι, άντρας είμαι, χαζεύω. Καπνοσύννεφο όχι πολύ πηχτό (ακόμα;), μυρωδιά καπνού
σχετικά υποφερτή. Σίγουρα όχι σωματική μπόχα, σαφής πρόοδος σε σύγκριση με τον
παλιό καιρό. Περνάει λίγη ώρα, περπατάω στο διάδρομο, βρίσκω θέση. Μόλις
κάθομαι, διάλειμμα.

Κοιτάζω τους ανθρώπους γύρω μου. Οι θεατές είναι καμιά τριανταριά. Άντρες όλοι,
εννοείται. Σκέφτομαι ότι, όπως και παλιά, οι μόνες γυναίκες που είδα εδώ είναι όσες
εργάζονται στο σινεμά, ταμίες και καθαρίστριες δηλαδή. Η πλειονότητα γύρω μου, αν
όχι όλοι, είναι Έλληνες. Ηλικίες από σχεδόν ανήλικοι μέχρι γεροντάκια. Θα έλεγα ότι
πλειοψηφούν οι μεσήλικοι, οι πενηντάρηδες μάλιστα. Οι περισσότεροι μόνοι τους.
Μερικοί που είναι παρέα συζητάνε. Όχι για το έργο, για τις δουλειές τους, τι θα
κάνουνε το βράδυ και άλλα άσχετα. Όλα είναι όπως παλιά

Κοιτάζω και το χώρο. Όπως ήδη είπα, έχει αντιστραφεί ο άξονας της προβολής. Η
οθόνη ήτανε στο βάθος, τώρα έχει έρθει ανάποδα. Τα καθίσματα ξύλινα, φτωχικά
όπως πάντα Αρκετά είναι διαλυμένα. Κοιτάζω προς τα πάνω. Θεωρεία και εξώστης
δε διακρίνονται, είναι καλυμμένα. Οι θαυμάσιες γύψινες διακοσμήσεις, που υπήρχανε
τουλάχιστον μέχρι πριν 10 χρόνια, ενώ το ‘Αβέρωφ’ είχε ήδη εξελιχθεί σε
τσοντάδικο, αυτές που θύμιζαν ‘Αττικόν’ ή ‘Ίριδα’, έχουν εξαφανιστεί. Ο εξώστης,
που βρισκόταν πάνω από τη σημερινή οθόνη, έχει προφανώς κλειστεί. [Το ίδιο και
τα υπέροχα θεωρεία]. Πάω μια βόλτα, βρίσκω την πόρτα της σκάλας καλυμμένη με
κόντρα πλακέ και κλειδωμένη, το επιβεβαιώνω. Φυσικά, μαζί με τον εξώστη έχει
καταργηθεί και η καμπίνα προβολής που βρισκόταν πίσω του. Διάφορες υπόνοιες
σεξουαλικών περιπτύξεων μού έρχονται στο μυαλό ως αιτία του αποκλεισμού του
εξώστη. Πάντως το σύνολο ‘Καθίσματα – διακόσμηση - εξώστης – θεωρεία’ απέχει
πολύ από το κομψό οικογενειακό σινεμά που είχε ξεκινήσει τέλη του ΄50 και που το
είχα προλάβει εγώ ως τσοντάδικο αργότερα. Η καθίζηση είναι καταφανής. Γυρίζω
στη θέση μου. Μόνο τα παλιά καλοριφέρ και οι απλίκες στους τοίχους θυμίζουν το
παρελθόν. Το έργο ξαναρχίζει.

Η ποιότητα της προβολής σα να έγινε ακόμα χειρότερη: ακόμα πιο θαμπή, τα
χρώματα πιο φευγάτα, οι άκρες της οθόνης με αβέβαιο περίγραμμα. Φυσικό, αφού
δεν είναι αληθινή ταινία. Αφοσιώνομαι στην ‘υπόθεση’. Οι κύριοι τελειώνουν τη
δουλειά με τον πατροπαράδοτο τρόπο, το λεγόμενο ‘cum shot’, δηλαδή στο πρόσωπο
της μαυρούλας. Αρχίζει άλλος γύρος, με άλλους εμπλεκόμενους. Βαριέμαι, φεύγω.

Στην έξοδο, η ταμίας με διαβεβαιώνει ότι θα δώσει την κάρτα μου στον υπεύθυνο. Ο
‘υπεύθυνος’ δε με πήρε...»

Από το βιβλίο του Δημήτρη Φύσσα Τα σινεμά της Αθήνας


:zombie: :zombie: :zombie:
 
OP
OP
Mindreader

Mindreader

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Φεβ 2014
Μηνύματα
14.802
Κριτικές
110
Like
20.337
Πόντοι
28.786
Πολύ ωραίο θέμα, μπράβο στο θεματοθέτη.

Έχω καταλήξει πως το μίζερο νεοελληνικό μυαλό δε μπορεί να συλλάβει το ωραίο γι' αυτό και το κατεδαφίζει ή το καίει. Ας σκεφτούμε πως όμορφα νεοκλασσικά κτίρια τα αντικαθιστούν γυάλινα κουτιά και πως από τους πιο πετυχημένους αρχιτέκτονες στην Ελλάδα ήταν ο Μπάμπης Βοβός. Κατανόησα ότι το κόμπλεξ των περισσότερων νεοελλήνων απαγορεύει τα όμορφα πράματα στη Ψωροκώσταινα. Γι' αυτό είχε γράψει προ εκατονταετίας κι ο Ροΐδης αναφερόμενος ότι για να χτιστούν εργατικές κατοικίες γκρεμίστηκαν τα περισσότερα νεοκλασσικά  που είχε χτίσει ο Τσίλλερ που είχε κάνει την Αθήνα ομορφότερη από το Παρίσι, από τα 200 τότε σώζονταν 50... Αστικοποίηση.

Εισαι σωστος φιλε.

Για να μπορεσει ενας λαος να βρει την ισσοροπια αναμεσα στη παραδοση και στον "νεωτερισμο" απαιτειται αισθηση του μετρου !!

Και ο λαος διοικειται και κυριως γαλουχειται απο τους εκλεγμενους ηγετες του.

Οι περισσοτεροι ( πλην εξαιρεσεων ) ελληνες κυβερνητες ηταν αμορφωτοι η ακομη χειροτερα ημιμαθεις κατσαπλιαδες γονοι "ευγενων" οικογενοιων ( βλεπε ανεπροκοπα ανικανα κοπροσκυλα). Που να την βρουν αυτοι την αισθηση του μετρου για να την εμπνευσουν στο λαο τους που καλουνται να διοικησουν και κυριως να γ5αλουχησουν ??

Το σημερινο γενικοτερο καταντημα της χωρας που εχει γινει ο παριας και ο επαιτης της ευρωπης στην παραπανω παθογενεια ωφειλεται.



 

nikostratos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Ιουλ 2010
Μηνύματα
4.028
Κριτικές
22
Like
460
Πόντοι
306
Εισαι σωστος φιλε.

Για να μπορεσει ενας λαος να βρει την ισσοροπια αναμεσα στη παραδοση και στον "νεωτερισμο" απαιτειται αισθηση του μετρου !!

Και ο λαος διοικειται και κυριως γαλουχειται απο τους εκλεγμενους ηγετες του.

Οι περισσοτεροι ( πλην εξαιρεσεων ) ελληνες κυβερνητες ηταν αμορφωτοι η ακομη χειροτερα ημιμαθεις κατσαπλιαδες γονοι "ευγενων" οικογενοιων ( βλεπε ανεπροκοπα ανικανα κοπροσκυλα). Που να την βρουν αυτοι την αισθηση του μετρου για να την εμπνευσουν στο λαο τους που καλουνται να διοικησουν και κυριως να γ5αλουχησουν ??

Το σημερινο γενικοτερο καταντημα της χωρας που εχει γινει ο παριας και ο επαιτης της ευρωπης στην παραπανω παθογενεια ωφειλεται.

Στην άριστη απάντησή σας προσθέτω μόνο ότι οι πλείστοι των ηγετών που ο λαός διάλεξε εσκεμένα προωθούσαν τα χειρότερα χαρακτηριστικά του λαού αυτού για να μπορούν να τα εκμεταλλεύονται. Στη τωρινή κατάσταση όχι μόνο επέτες φτάσαμε να είμαστε στην Ευρώπη μα ούτε μας νοιάζει ούτε το καταλαβαίνουμε αυτό. Εξαιτίας των προηγούμενων ο Τσίπρας διαλέχθηκε δυο φορές από το λαό αυτό και υποστηρίχτηκε μία ακόμη κατά το δημοψήφισμα παροδία (ήταν για ένα πακέτο μέτρων το οποίο μάλιστα ΔΕΝ ήταν στο τραπέζι μήνες πριν). Ελπίζω να μην ξαναεκλεχθεί αν κι έχω τις ανησυχίες μου.
 
OP
OP
Mindreader

Mindreader

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Φεβ 2014
Μηνύματα
14.802
Κριτικές
110
Like
20.337
Πόντοι
28.786
Ακαδημία !!!
 

Συνημμένα

  • 44280_154117277933975_4516831_n.jpg
    44280_154117277933975_4516831_n.jpg
    36,7 KB · Εμφανίσεις: 75
  • 539870_441831065829260_1453683490_n.jpg
    539870_441831065829260_1453683490_n.jpg
    83,4 KB · Εμφανίσεις: 77
OP
OP
Mindreader

Mindreader

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Φεβ 2014
Μηνύματα
14.802
Κριτικές
110
Like
20.337
Πόντοι
28.786
Απο άλλες εποχές !!
 

Συνημμένα

  • 556272_441832519162448_808334402_n.jpg
    556272_441832519162448_808334402_n.jpg
    98 KB · Εμφανίσεις: 69
  • 15400911_1371780569500967_1435291774448752795_n.jpg
    15400911_1371780569500967_1435291774448752795_n.jpg
    32,7 KB · Εμφανίσεις: 68
OP
OP
Mindreader

Mindreader

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Φεβ 2014
Μηνύματα
14.802
Κριτικές
110
Like
20.337
Πόντοι
28.786
Και κάτι πιο ''σύγχχρονο'' !!!
 

Συνημμένα

  • 383805_332718966740471_1368342833_n.jpg
    383805_332718966740471_1368342833_n.jpg
    62,3 KB · Εμφανίσεις: 74

patrick

Μέλος
Εγγρ.
20 Ιαν 2007
Μηνύματα
700
Κριτικές
4
Like
384
Πόντοι
26
Ενα μεγάλο μπράβο για το άνοιγμα του νήματος. Κάπου είχα βρει στο Ιντερνετ οτι η Χρυσή Εποχή της Αθήνας είναι η εποχή 1931-1935, όπου τότε έχουν ολοκληρωθεί σχεδόν όλα τα σύχρονα νεοκλασσικά οικοδομήματα, ενώ δεν έχει προλάβει να γκρεμιστεί τίποτα από αυτά.
Η καταστροφή ήρθε αργότερα. Το πρώτο κύμα έγινε κατά την διάρκεια της κατοχής και των Δεκεμβριανών, αλλά το ολοκληρωτικό χτύπημα έγινε με την αντιπαροχή.
 

gavelos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Μαΐ 2016
Μηνύματα
1.737
Κριτικές
21
Like
655
Πόντοι
326
επρεπε ολη η περιοχη από την ακροπολη την πλακα το μοναστηρακι μεχρι και το ψυρρη να ειχαν πεζοδρομηθει ολοι οι δρομοι στενοσόκακα της περιοχης και να υπηρχαν μονο αμαξες με αλογα για τη μεταφορα πολιτων τουριστων,οπως επισης όλα τα νεοκλασσικα να ειχαν διατηρηθεί και συντηρηθεί καταλληλα.επισης το ιστορικο κεντρο να ηταν υπο τη διεθνη προστασια της UNESCO.
 

observer(1)

Ανώτερος
Εγγρ.
17 Αυγ 2007
Μηνύματα
4.303
Κριτικές
18
Like
2.044
Πόντοι
5.975
Αναλυτικά  για το Σταρ >Αλλη ιστορική δόξα που ξέπεσε και εκλεισε. Εκει, στα 80'ς-  (αφού κατεβασαν πρώτα το  live  του μεγάλου Μπερτο στο τότε Ελίτ) ειχε γινει το  live sex με τον Γκουσγκουνη  κλπ- Κι αυτό κατεβηκε αμεσα. Υστεροι ιδιοκτήτες του Σταρ,  καποια οικογενεια Φρατζη- παλιοί ιδιοκτήτες αιθουσών , που ξέπεσαν ..
 

koproni65

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Μαρ 2006
Μηνύματα
3.494
Κριτικές
21
Like
360
Πόντοι
5.795
πάντως κάνοντας μια βόλτα στο μεταξουργείο σκέφτομαι πόσα σπίτια δεν κατεδαφίστηκαν επειδή οι ιδιοκτήτες έπερναν μεγάλο ενοίκιο για να νοικιαστούν σαν μπουρδέλα.
περπατώντας στην ιάσωνος και πέριξ νομίζεις ότι βρίσκεσαι σε άλλη εποχή.
το κομμάτι αυτό του μεταξουργείου μαζί με την πλάκα είναι τα μόνα ανόθευτα σημεία που θυμίζουν παλιά αθήνα.
και μερικές ταβέρνες όπως τα μπακαλιαράκια στην πλάκα που δυστιχώς απο τότε που πέθανε ο παλιός ιδιοκτήτης έχουν χαλάσει και η μόνη γνήσια παλιά αθηναική κρασοταβέρνα είναι πλέον το δίπορτο σωκράτους και ίσως το μόνο σημείο που όταν πάω για καμμιά ρετσίνα και ρεβύθια που μου θυμίζουν τις παλιές αθηναικές κρασοταβέρνες.
φυσικά με στεναχωρεί βαθύτατα η κατάσταση της ομόνοιας και πέριξ που ήταν κάποτε καταπληκτικό μέρος και τώρα βλέπεις παντού πρεζάκια και αφγανοπακιστανούς και εκατοντάδες αφρικάνους που φτάνουν μέχρι την κολιάτσου.
 

Sapakias

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Σεπ 2016
Μηνύματα
2.835
Like
1.284
Πόντοι
216
Αναλυτικά  για το Σταρ >Αλλη ιστορική δόξα που ξέπεσε και εκλεισε. Εκει, στα 80'ς-  (αφού κατεβασαν πρώτα το  live  του μεγάλου Μπερτο στο τότε Ελίτ) ειχε γινει το  live sex με τον Γκουσγκουνη  κλπ- Κι αυτό κατεβηκε αμεσα. Υστεροι ιδιοκτήτες του Σταρ,  καποια οικογενεια Φρατζη- παλιοί ιδιοκτήτες αιθουσών , που ξέπεσαν ..

Πάντως η οικογένεια που εκμεταλλεύεται το Αβέρωφ και το Κοσμοπολίτ πρέπει να  εκμεταλλεύεται και το Αττικόν και Απόλλων τα οποία απευθύνονται σε άλλο κοινό φυσικά.
Επίσης εκμεταλλεύεται και τους κινηματογράφους cinemax. Τουλάχιστον αυτό φαίνεται πάνω στα εισιτήρια που αναγράφουν τους υπεύθυνους των αιθουσών.

Εδώ μερικές ιστορικές πλέον φωτογραφίες από το 1993 του Ελληνικού μουσικού συγκροτήματος Stereo Nova σε επίσκεψη του στο τσοντοσινεμά Star που αποτελεί και αυτό ιστορία πλέον.
Η τελευταία φωτογραφία είναι από το υπόγειο του ΗΣΑΠ Ομόνοιας σε ένα από τα μεγάλα τραπέζια του καταστήματος ΕΛΤΑ που λειτουργούσε εντός του υπογείου.














:zombie: :zombie: :zombie:
 

xilnik

Πορνορεπόρτερ
Εγγρ.
31 Οκτ 2007
Μηνύματα
4.192
Κριτικές
210
Like
2.899
Πόντοι
13.165

Συνημμένα

  • παλια αθηνα.jpg
    παλια αθηνα.jpg
    44,9 KB · Εμφανίσεις: 115

KINGKARL996

Μέλος
Εγγρ.
23 Μαΐ 2010
Μηνύματα
16
Κριτικές
2
Like
24
Πόντοι
0
Από τα καλύτερα και ποιοτικότερα νήματα!
Νοιώθω ευγνωμοσύνη τόσο για τον ιδρυτή του, όσο και για τους συμμετέχοντες σ'αυτό.
Ευχαριστώ για τις γνώσεις που μοιράζεστε μαζί μου, αλλά και για το καθ' αυτώ επίπεδο του λόγου.
 

Επισκέπτης
Δε θα έμπαινα μέσα να γράψω, αλλά μια και τούτο θέμα μου ξύπνησε μνήμες.....
Κάποτε, εποχή του 80 ο γέρος μου πήγε Αθήνα στο ΜΙΝΙΟΝ να μου φέρει χριστουγεννιάτικα δώρα...
Πόσοι από τους 40+ άνω είχανε περάσει από εκεί....

www.iefimerida.gr/news/124881/%CE%BC%CE%B9%CE%BD%CE%B9%CF%8C%CE%BD-%CE%B7-%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%81%CE%AF%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BC%CE%B5%CE%B3%CE%B1%CE%BB%CF%8D%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%BF%CF%85-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%AE%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%BF%CF%82-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CE%B1%CF%80%CE%BF%CF%84%CE%AD%CE%BB%CE%B5%CF%83%CE%B5-%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%B1%CE%B3%CE%B1%CF%80%CE%B7%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%BF-%CF%80%CF%81%CE%BF%CE%BF%CF%81%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C-%CF%84%CF%89%CE%BD-]Η ιστορία του ΜΙΝΙΟΝ[/url]

Δυστυχώς, είμαστε ένα μάτσο χάλια κι άξιοι των επιλογών μας. Δεν έζησα Αθήνα στα νεανικά μου χρόνια για να ξέρω πώς ήταν, αλλά όπως και να κάνει το θέμα έχει και μια δόση μελαγχολίας....
Έτσι κι αλλιώς κι εδώ που είμαι βλέπω ότι σιγά-σιγά χάνονται, το πέπλο της ερημιάς απλώνεται σταδιακά.....
Παλιά αρχοντικά του χωριού γκρέμισαν, οι κληρονόμοι άφαντοι (κι άγνωστοι).
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom