Νέα

Μεγάλος περίπατος

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα geoMan
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 1K
  • Εμφανίσεις 30K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Μια μεγάλη αστική παρέμβαση που χρειαζόταν η πόλη;

  • Ναι ήταν απαραίτητη

    Ψήφοι: 42 23,0%
  • Χρειαζόταν αλλά σε άλλο χρόνο / με άλλο δήμαρχο

    Ψήφοι: 10 5,5%
  • Δεν χρειαζόταν καθόλου, τζάμπα η ταλαιπωρία

    Ψήφοι: 47 25,7%
  • Η παραχώρηση μιας λωρίδας στην Πανεπιστημίου θα ήταν αρκετή

    Ψήφοι: 20 10,9%
  • Γίνεται υπερκοστολόγηση και σπατάλη δημοσίου χρήματος (δες παρακάτω)

    Ψήφοι: 64 35,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    183

Luka Bazuka

Σπουδαίος
Εγγρ.
29 Δεκ 2018
Μηνύματα
5.339
Κριτικές
1
Like
6.342
Πόντοι
2.356
Η πεζοδρόμηση της Πανεπιστημίου είχε δρομολογηθεί δέκα χρόνια πριν επί ΓΑΠ. Αν για κάτι πρέπει να γκρινιάζουμε είναι γιατί άργησε τόσο πολύ αυτό το έργο, όχι γιατί γίνεται. Αλλά άντε να τα εξηγήσεις αυτά στον Ελληνάρα που τα τελευταία σαράντα χρόνια από'κει που κυκλοφορούσε με γαϊδούρι βρέθηκε ξαφνικά να οδηγεί Cayenne. 
Ειχε αποφασιστει να γινει με χρηματα της ΕΕ.Οταν ειδαν τη μελετη οι απ εξω τους ειπαν οτι δεν υπαρχει λογος να γινει κατι τετοιο και δεν δωσαν λεφτα,οι δικοι μας δεν ειχαν να δωσουν και κατσαν στον αξονα οσοι πολιτικοι και επιχειρηματιες ειχαν αγορασει ακινητα.
 

stealthgas

Μέλος
Εγγρ.
21 Ιουν 2014
Μηνύματα
1.484
Κριτικές
3
Like
494
Πόντοι
36
Κάποιος να πει στους ηλίθιους ότι "Μεγάλο Περίπατο" φτιάχνεις, αν είσαι μάγκας, δημιουργώντας νέους δρόμους κατεδαφίζοντας αποσβεσθέντα κτίρια και όχι αχρηστευοντας τους υπάρχοντες δρόμους.


Σε έξι μήνες κάθε τέτοια προσπάθεια έχει μετατραπεί σε "Μεγάλο Μοτοδρόμιο" και "Μεγάλο Πάρκινγκ".

Για άλλη μια φορά ο Ντόρας αποδεικνύεται άχρηστος και επικίνδυνος Δήμαρχος, αφήστε που κάπως έτσι αποκαλούσε ο στρατός του Κεμάλ και των Τσετών την πεζοπορία των αιχμαλώτων αμάχων Ελλήνων στα δάση μέχρι τελικής πτώσεως. . .

Ανοίξτε και κανένα βιβλίο ανιστόρητοι ηλίθιοι μαλακοσύμβουλοι.

Τι λες ρε ;
Κουνα το κεφαλι σου , να κατεδαφίσουμε την ακαδημία του Τσιλέρ ;
Το κεντρο πρεπει να κλείσει για τους βλάχο Αθηναίους
Παρτε σκούτερ πατίνια ποδηλάτα
Επιτέλους γίνετε άνθρωποι κ οχι δίποδα ζώα με θηριώδη τζιπ .. ετσι ειναι στο κολωνακι
 

Luka Bazuka

Σπουδαίος
Εγγρ.
29 Δεκ 2018
Μηνύματα
5.339
Κριτικές
1
Like
6.342
Πόντοι
2.356
Το ξανακοιταξα και οντως ειχαν ενταξει την πεζοδρομηση της Πανεπιστημιου στο ΕΣΠΑ και τους ειπαν οι ξενοι οτι ειναι εργο καλλωπισμου και οχι υποδομης και τους ζητησαν να το απενταξουν,το ιδρυμα Ωναση ειχε αναλαβει τη μελετη,τον Νοεμβριο του 14 απορριφθηκε,οποιος δεν πιστευει ας γκουγκλαρει ,υπαρχει αρθρο απο το iefimerida .
 

CLOSER822

Σπουδαίος
Εγγρ.
23 Ιουν 2008
Μηνύματα
24.969
Like
11.214
Πόντοι
2.606
Λογικα ,επειδη ο περιπατος ειναι πολυ μεγαλος,ανοιξατε 2 ιδια νηματα για να χωρεσει..... :respect: ΕΙΣΤΕ ΜΕΓΑΛΑ ΜΥΑΛΑ!
 

glaskos

Σεβαστός
Εγγρ.
25 Δεκ 2011
Μηνύματα
15.130
Like
7.970
Πόντοι
1.206
Tα “ρήμαξε” και τα μαγαζιά ο Μεγάλος Περίπατος του γκαφατζή Μπακογιάννη! Εκπέμπει SOS ο εμπορικός σύλλογος Αθηνών: «Θα αποτύχει αν δεν εισακουστούν οι προτάσεις μας»

«Ο “Μεγάλος Περίπατος” θα αποτύχει, αν δεν εισακουστούν οι προτάσεις των εμπόρων», ήταν το βασικό μήνυμα που πήρε ο Δήμαρχος Αθηναίων Κώστας Μπακογιάννης, σε σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στον Εμπορικό Σύλλογο Αθηνών για την παρουσίαση του «Athens is Back».

Ο Πρόεδρος και τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του Ε.Σ.Α επεσήμαναν ότι για να είναι βιώσιμο και λειτουργικό αυτό το έργο, πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψη ότι ο χρόνος επιλογής εκκίνησης του δεν είναι ο κατάλληλος, ότι πρέπει οπωσδήποτε να διασφαλιστεί η εύκολη πρόσβαση στο κέντρο της Αθήνας. Επιπροσθέτως, «Ο Μεγάλος Περίπατος» από την πρώτη στιγμή της λειτουργίας του, οφείλει να στηρίζει όλες τις μορφές επιχειρηματικότητας που αναπτύσσονται στην ευρύτερη περιοχή εφαρμογής του, με ισόρροπη ανάπτυξη εμπορικών επιχειρήσεων και καταστημάτων εστίασης.

«Ο Δήμος Αθηναίων χρειάζεται να υιοθετήσει τις προαναφερόμενες θέσεις του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών, να προβεί σε αποτελεσματικές διορθωτικές κινήσεις και να λάβει σοβαρά υπόψη και τις επιμέρους προτάσεις που έχουμε καταθέσει στο Δήμαρχο» τονίζει ο Εμπορικός Σύλλογος, συμπληρώνοντας ότι οι προτάσεις αυτές αναφέρονται σε ενέργειες α) άμεσης εφαρμογής στην περιοχή, β) στην εξασφάλιση της εύρυθμης λειτουργίας και ανάπτυξης της αγοράς και γ) στη μακροπρόθεσμη ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας και της πόλης. Ομόφωνα το Δ.Σ του Ε.Σ.Α, ενημέρωσε τον Δήμαρχο Κ. Μπακογιάννη, ότι σε κάθε άλλη περίπτωση το έργο θα αποτύχει.

Οι προτάσεις του Εμπορικού Συλλόγου της Αθήνας
Αναλυτικότερα σας παραθέτουμε τις παρακάτω προτάσεις, που χωρίζονται σε αυτές που μπορούν να εφαρμοστούν άμεσα και σε αυτές που απαιτείται ειδικός σχεδιασμός και συντονισμένες ενέργειες ώστε να εφαρμοστούν σε δεύτερη φάση και είναι οι εξής:

Α. Προτάσεις άμεσης εφαρμογής
Διευκόλυνση στάθμευσης Ι.Χ & δίκυκλων, για την πρόσβαση με ίδια μέσα.
1.Κλειστά και ανοιχτά πάρκινγκ οχημάτων:

Επαναλειτουργία των κλειστών parking που ανήκουν στον Δ. Αθηναίων, με διάθεση δωρεάν θέσεων για μικρό χρονικό διάστημα, αποκλειστικά για επισκέπτες που θα κάνουν αγορές από τα καταστήματα της περιοχής.
Ο Ε.Σ.Α έχει ήδη έρθει σε επαφή με τις ενώσεις Στεγασμένων και Υπαίθριων χώρων στάθμευσης, με σκοπό τη δημιουργία συντονισμένων προσφορών και δράσεων, προς όφελος των καταναλωτών και των επιχειρήσεων, που θα ανακοινωθούν σύντομα.
Δημιουργία νέων χώρων αμιγούς στάθμευσης δίκυκλων, σε πολλά περιφερειακά σημεία, αλλά και εντός της περιοχής εφαρμογής, όπως στις οδούς Ευριπίδου, Σοφοκλέους, Βουλής, Καρ. Σερβίας, Νίκης, Πλ. Κλαυθμώνος, Ξενοφώντος, άνω μέρος της Βαρβακείου αγοράς, κ.α

2. Διευκόλυνση στάθμευσης Ταξί, τουριστικών λεωφορείων και λειτουργία των ΜΜΜ, για την εύκολη πρόσβαση με δημόσια μέσα.

Να σχεδιαστούν νέες λειτουργικές πιάτσες ταξί σε κομβικά σημεία γύρω από την περιοχή ανάπλασης, για να γίνει ευκολότερη η πρόσβαση του κοινού από και προς το κέντρο, με ειδική μέριμνα για την περιοχή από Μοναστηράκι έως Θησείο και στον άξονα από Σύνταγμα έως Ομόνοια.
Οριοθέτηση σημείων αποβίβασης και επιβίβασης για τα τουριστικά λεωφορεία καθώς και οριοθέτηση θέσεων στάθμευσης εκτός κέντρου. Προτεινόμενα νέα σημεία αποβίβασης & επιβίβασης στο Ζάππειο και στο αμαξοστάσιο του ΗΛΠΑΠ (Ερμού και Πειραιώς). Σημείο Στάθμευσης στην περιοχή του Ελαιώνα και πέριξ της οδού Πειραιώς.
Ενίσχυση και έξυπνος σχεδιασμός της λειτουργίας των ΜΜΜ – Θέσπιση 24ωρης λειτουργίας του Μετρό την Παρασκευή και το Σάββατο.

Β. Για την εύρυθμη λειτουργία και ανάπτυξη της αγοράς:
Αυστηρή τήρηση του ωραρίου τροφοδοσίας καταστημάτων, με ταυτόχρονο ορισμό κατεύθυνσης των οχημάτων τροφοδοσίας στους πεζοδρόμους εντός του Εμπορικού Τριγώνου.
Ο Ε.Σ.Α σε συνεννόηση με τον Δ. Αθηναίων και την Περιφέρεια Αττικής, πρότεινε να συντονισθεί η τροφοδοσία των καταστημάτων του Τριγώνου με την λειτουργία του μπλε δακτυλίου.
Μέριμνα για παράδοση σε πελάτες καταστημάτων, αντικειμένων που είναι βαριά και ογκώδη.
Χρήση Ι.Χ αυτοκινήτων των καταστηματαρχών της περιοχής ανάπλασης, για τη μεταφορά εμπορευμάτων από και προς τα καταστήματα, πριν και μετά το κλείσιμο της αγοράς.

Γ. Για την μακροπρόθεσμη ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας της πόλης και της αγοράς:
Δημιουργία κυκλικής γραμμής μικρών λεωφορείων, χωρίς αντίτιμο, περιμετρικά της περιοχής εφαρμογής του μέτρου.
Επαναφορά της πρότασης του Ε.Σ.Α για ορισμό ποσόστωσης στις χρήσεις γης, μεταξύ εμπορικών
καταστημάτων και Κ.Υ.Ε, με σκοπό την ισόρροπη ανάπτυξη της αγοράς, για να μη μετατραπεί σταδιακά η περιοχή εφαρμογής σε χώρο τραπεζοκαθισμάτων, εις βάρος των εμπορικών καταστημάτων.
Κίνητρα για διατήρηση των παραδοσιακών εμπορικών θεματικών ενοτήτων της περιοχής, για να μην εξαλειφθούν αγορές που αναπτύσσονται για πάνω από μισό αιώνα στην περιοχή, όπως είναι οι ειδικές αγορές στις οδούς Αθηνάς, Ευριπίδου, Βύσσης κ.α.
Εκπόνηση γενικής μελέτης κυκλοφοριακών επιπτώσεων για το σύνολο της πόλης και ειδικής μελέτης για την περιοχή της Πλάκας.
 

glaskos

Σεβαστός
Εγγρ.
25 Δεκ 2011
Μηνύματα
15.130
Like
7.970
Πόντοι
1.206
Συνεχίζονται τα προβλήματα με τον «Μεγάλο Περίπατο» στο κέντρο της Αθήνας. Από το πρωί της Τετάρτης υπάρχει κυκλοφοριακό χάος στην Καραγιώργη Σερβίας με τα αυτοκίνητα να πηγαίνουν ανάποδα.

Πλέον δεν είναι μόνο η κίνηση και η ταλαιπωρία των επιβατών, αλλά και οι νέες κατευθύνσεις των δρόμων, με πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα την Καραγιώρη Σερβίας.

Εκεί λοιπόν σε άλλα σημεία υπάρχει η παλιά σήμανση, σε άλλα η καινούργια, ενώ σε κάποια υπάρχουν οι νέες πινακίδες, αλλά είναι ακόμα καλυμμένες.

Έτσι από το πρωί έχει δημιουργηθεί ένα μικρό χάος, καθώς Ι.Χ από το Σύνταγμα αρχίζουν να την κατεβαίνουν κανονικά, καθώς το απαγορευτικό δεν έχει… αποκαλυφθεί ακόμα.

Αντιθέτως στην οδό Νίκης έχει μπει η πινακίδα που δείχνει υποχρεωτική πορεία προς αριστερά, όμως όποιος οδηγός στρίψει μάλλον θα πετύχει κάποιο άλλο όχημα να κατεβαίνει και θα ακούσει γαλλικά, επειδή θα πηγαίνει ανάποδα.
 
Εγγρ.
13 Αυγ 2019
Μηνύματα
8.422
Like
11.001
Πόντοι
3.556
Οπως ανεφερε καποιος, αυτο που χρειαζεται η Αθηνα ειναι ψηλα κτιρια και κατεδαφιση καποιων εγκατελλειμμενων κτιριων. Ενα ευχαριστο νεο ειναι οτι θα αξιοποιηθει ο Πυργος του Πειραια, το δευτερο ψηλοτερο κτιριο της Ελλαδας που κατασκευαστηκε πριν 45 χρονια και δεν αξιοποιηθηκε ποτε!!!!!!!!!!!!!!!


Ομως αυτο που χρειαζεται η Αθηνα (και η Θεσσαλονικη) για το κυκλοφοριακο, ειναι κυριως η αντικασταση ολων των λεωφορειων ΜΕ ΔΙΩΡΟΦΑ λεωφορεια, οπως αυτα του Λονδινου, τα κλασσικα κοκκινα. Δε χρειαζεται καμια ειδικη μελετη για να δει κανεις το τεραστιο οφελος.
Ενα λεωφορειο (η ο κατω οροφος ενος διωροφου) χωραει 22 καθημενους και αυτο γιατι θελει χωρο για τον οδηγο, τις πορτες, τα μηχανηματα, χωρο αποσκευων, αναπηρων, κλπ Αντιθετα, ο επανω οροφος χωραει επιπλεον 40 καθημενους καθως δεν εχει τιποτε αλλο παρα μονο καθισματα.
Δηλαδη η αντικαταση ενος απλου απο ενα διωροφο θα ΤΡΙΠΛΑΣΙΑΣΕΙ τη χωρητικοτητα αμεσα. Αν αυτο γινει για ολη την Αθηνα, θα ειναι σα να ερχονται τρια λεοφωρεια καθε φορα, αντι για ενα. Φανταστειτε το αυτο λιγο σαν εικονα.
Και ολα αυτα πιανοντας ακριβως τον ιδιο χωρο επι της ασφαλτου, δηλαδη μη επιβαρυνοντας καθολου την κινηση.

 

CLOSER822

Σπουδαίος
Εγγρ.
23 Ιουν 2008
Μηνύματα
24.969
Like
11.214
Πόντοι
2.606
Οπως ανεφερε καποιος, αυτο που χρειαζεται η Αθηνα ειναι ψηλα κτιρια και κατεδαφιση καποιων εγκατελλειμμενων κτιριων. Ενα ευχαριστο νεο ειναι οτι θα αξιοποιηθει ο Πυργος του Πειραια, το δευτερο ψηλοτερο κτιριο της Ελλαδας που κατασκευαστηκε πριν 45 χρονια και δεν αξιοποιηθηκε ποτε!!!!!!!!!!!!!!!


Ομως αυτο που χρειαζεται η Αθηνα (και η Θεσσαλονικη) για το κυκλοφοριακο, ειναι κυριως η αντικασταση ολων των λεωφορειων ΜΕ ΔΙΩΡΟΦΑ λεωφορεια, οπως αυτα του Λονδινου, τα κλασσικα κοκκινα. Δε χρειαζεται καμια ειδικη μελετη για να δει κανεις το τεραστιο οφελος.
Ενα λεωφορειο (η ο κατω οροφος ενος διωροφου) χωραει 22 καθημενους και αυτο γιατι θελει χωρο για τον οδηγο, τις πορτες, τα μηχανηματα, χωρο αποσκευων, αναπηρων, κλπ Αντιθετα, ο επανω οροφος χωραει επιπλεον 40 καθημενους καθως δεν εχει τιποτε αλλο παρα μονο καθισματα.
Δηλαδη η αντικαταση ενος απλου απο ενα διωροφο θα ΤΡΙΠΛΑΣΙΑΣΕΙ τη χωρητικοτητα αμεσα. Αν αυτο γινει για ολη την Αθηνα, θα ειναι σα να ερχονται τρια λεοφωρεια καθε φορα, αντι για ενα. Φανταστειτε το αυτο λιγο σαν εικονα.
Και ολα αυτα πιανοντας ακριβως τον ιδιο χωρο επι της ασφαλτου, δηλαδη μη επιβαρυνοντας καθολου την κινηση.
 

Fet_jim

Μέλος
Εγγρ.
27 Ιουλ 2019
Μηνύματα
302
Like
473
Πόντοι
21
Κλασική περίπτωση φαραωνικου έργου για μίζες σε ημετερους αδιαφορωντας για τον μέσο ελληνα κακομοίρη που θα ταλαιπωρηθεί οικονομικά και σωματικά για δεκαετίες.
Έτσι έγινε και με την ολυμπιάδα , χρεωθηκαμε , εφγαν τον άμπακο και τώρα σαπιζουν όλα , έτσι έγινε και με το τραμ που είναι άχρηστο , έτσι θα γίνει και με τις καινούργιες μπίζνες του μητσοτακεικου και ας νομίζει ο μέσος γερμανολαγνος ευρωμαλακας ότι θα γίνουμε Βερολινο
 

since1991

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Ιουν 2020
Μηνύματα
2.556
Κριτικές
5
Like
2.530
Πόντοι
736
Κλασική περίπτωση φαραωνικου έργου για μίζες σε ημετερους αδιαφορωντας για τον μέσο ελληνα κακομοίρη που θα ταλαιπωρηθεί οικονομικά και σωματικά για δεκαετίες.
Έτσι έγινε και με την ολυμπιάδα , χρεωθηκαμε , εφγαν τον άμπακο και τώρα σαπιζουν όλα , έτσι έγινε και με το τραμ που είναι άχρηστο , έτσι θα γίνει και με τις καινούργιες μπίζνες του μητσοτακεικου και ας νομίζει ο μέσος γερμανολαγνος ευρωμαλακας ότι θα γίνουμε Βερολινο

Ζαίος;
 

jhonny64

Σεβαστός
Εγγρ.
31 Μαρ 2007
Μηνύματα
67.517
Like
2.738
Πόντοι
1.306
Κλασική περίπτωση φαραωνικου έργου για μίζες σε ημετερους αδιαφορωντας για τον μέσο ελληνα κακομοίρη που θα ταλαιπωρηθεί οικονομικά και σωματικά για δεκαετίες.
Έτσι έγινε και με την ολυμπιάδα , χρεωθηκαμε , εφγαν τον άμπακο και τώρα σαπιζουν όλα , έτσι έγινε και με το τραμ που είναι άχρηστο , έτσι θα γίνει και με τις καινούργιες μπίζνες του μητσοτακεικου και ας νομίζει ο μέσος γερμανολαγνος ευρωμαλακας ότι θα γίνουμε Βερολινο

Τι σχεση εχουν οι ολυμπιακοι αγωνες με την μλκ του μεγαλου περιπατου

Επισης τραμ υπηρχε και πριν στην αθηνα μεχρι που το ξηλωσε ο ψευτοεθναρχης


Τοσο σανο;;



 

Fet_jim

Μέλος
Εγγρ.
27 Ιουλ 2019
Μηνύματα
302
Like
473
Πόντοι
21
Σε ένα πολιτικο περιβάλλον που πλέον έχεις να διαλέξεις ανάμεσα σε Τσίπρα και τσιπρα με γραβάτα , οπού από την ακρα δεξιά έως την ακρα αριστερά ολοι θέλουν μνημόνια και φιλοξενούν σωριτες τι θα μποροσα να είμαι;
Φυσικα ανενταχτος
 

Fet_jim

Μέλος
Εγγρ.
27 Ιουλ 2019
Μηνύματα
302
Like
473
Πόντοι
21
Τι σχεση εχουν οι ολυμπιακοι αγωνες με την μλκ του μεγαλου περιπατου

Επισης τραμ υπηρχε και πριν στην αθηνα μεχρι που το ξηλωσε ο ψευτοεθναρχης


Τοσο σανο;;
Το τραμ ξηλωθηκε επειδή ήταν άχρηστο . Ρωτά κάποιον μεγαλύτερο σου και οσο αφορά την ολυμπιάδα αν δεν μπορείς να καταλάβεις τι προκάλεσε στην Ελλάδα , δες τα οικονομικά της !
 

since1991

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Ιουν 2020
Μηνύματα
2.556
Κριτικές
5
Like
2.530
Πόντοι
736
Σε ένα πολιτικο περιβάλλον που πλέον έχεις να διαλέξεις ανάμεσα σε Τσίπρα και τσιπρα με γραβάτα , οπού από την ακρα δεξιά έως την ακρα αριστερά ολοι θέλουν μνημόνια και φιλοξενούν σωριτες τι θα μποροσα να είμαι;
Φυσικζ ανενταχτος

Από κάπου μπάζει το στόρυ σου. Η πολιτική μας τοποθέτηση οφείλει να είναι - πάνω απ'όλα είναι ανεξάρτητη από πρόσωπα. Τα πρόσωπα μερικές φορές είναι αντάξια των προσδοκιών και μερικές φορές όχι. Οπότε, οι αφορισμοί και παραλληλισμοί τέτοιου τύπου κρύβουν άλλες πεποιθήσεις
 

Fet_jim

Μέλος
Εγγρ.
27 Ιουλ 2019
Μηνύματα
302
Like
473
Πόντοι
21
Από κάπου μπάζει το στόρυ σου. Η πολιτική μας τοποθέτηση οφείλει να είναι - πάνω απ'όλα είναι ανεξάρτητη από πρόσωπα. Τα πρόσωπα μερικές φορές είναι αντάξια των προσδοκιών και μερικές φορές όχι. Οπότε, οι αφορισμοί και παραλληλισμοί τέτοιου τύπου κρύβουν άλλες πεποιθήσεις
Δεν σε καταλαβαίνω τι μπορεί να κρύβω . Εσυ τι πιστεύεις; Επίσης η πολιτικη τοποθέτηση στην Ελλάδα έχει μεταφερθεί από το δημοφιφησμα στο μέσα η εξω από την ΕΕ. Από εκεί και περα αν λες μέσα στη ΕΕ δεν υπάρχουν διαφορετικές πολιτικεσ αλλά διαφορετικοί χειρισμοι των εθνοκτονων μνημονιων
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
Ρε τύπε ψευδο- Πικάσσο  δεν έχεις πάρει χαμπάρι τίποτα
για τη ΔΙΑΠΛΟΚΗ, και στηρίζεις οικογενειοκρατία;

Από ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ πρόβλημα , έχεις πάρει κάτι
χαμπάρι ;

Από ηλικιωμένους και ανθρώπους με κινητικά προβλήματα
που χρειάζονται αυτοκίνητο για να μετακινηθούν
έχεις πάρει χαμπάρι κάτι ;

Πήγαινε τώρα στο κέντρο, να πεις αυτά που λες
στους οδηγούς, να δούμε πόσο θα σε ευχαριστήσουν...

Ελπίζω να μπορείς να τρέχεις αρκετά γρήγορα
για να γλυτώσεις ...

ηλίθιε λαδάκη ηλικιωμένοι άνθρωποι με κινητικά προβλήματα υπάρχουν σε όλον τον κόσμο... αυτό δεν εμποδίζει σε όλες τις πρωτευουσες ή μεγάλες πόλεις του πολιτισμένου κόσμου το κέντρο να είναι άβατο για αυτοκίνητα και πεζοδρομημένο..

ηλίθιε..
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
67.706
Like
27.993
Πόντοι
5.506
Βαψαμε ενα δρομο και γιναμε μεγαλη ευρωπαικη πρωτευουσα  :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 

jhonny64

Σεβαστός
Εγγρ.
31 Μαρ 2007
Μηνύματα
67.517
Like
2.738
Πόντοι
1.306
Το τραμ ξηλωθηκε επειδή ήταν άχρηστο . Ρωτά κάποιον μεγαλύτερο σου και οσο αφορά την ολυμπιάδα αν δεν μπορείς να καταλάβεις τι προκάλεσε στην Ελλάδα , δες τα οικονομικά της !

Στο τέλος αποδείχθηκε ότι η κατάργηση του τραμ δεν ωφέλησε καθόλου το κυκλοφοριακό πρόβλημα της Αθήνας...

Η «υπόθεση τραμ» αποτέλεσε σημείο έντονης πολιτικής σύγκρουσης την οποία ανέδειξε η αντιπολίτευση σε συνδυασμό με την κατεδάφιση νεοκλασικών κτιρίων που συντελέστηκε εκείνη την εποχή, ώστε να οικοδομηθούν πολυκατοικίες. Αυτό θεωρείται μελανή σελίδα στην ιστορία της πρωτεύουσας που μακροπρόσθεσμα θόλωσε την εικόνα του Καραμανλή και μέχρι σήμερα αποτελεί το πιο αδύναμο σημείο της πολυτάραχης διαδρομής του....

Διαβάστε όλο το άρθρο:
Συμφεροντα υποστηριζε ο δροσερος
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom