bloom5
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 21 Φεβ 2009
- Μηνύματα
- 658
- Like
- 9.290
- Πόντοι
- 1.046
Οι περισσότεροι δεν κατάλαβαν ποτέ τι επιχειρήσεις είναι τα κανάλια. Τι πουλάνε; Διαφημίσεις. Σε ποιους τις πουλάνε; Όχι βέβαια στους τηλεθεατές, αλλά στις διαφημιστικές εταιρίες. Οπότε, ποιο είναι το προϊόν που πουλάνε; Η τηλεθέαση. Δηλαδή οι τηλεθεατές. Όπως λένε και διάφορα αμερικάνικα βιβλία, τα ΜΜΕ είναι επιχειρήσεις που κάνουν ό,τι και οι όλες οι άλλες: πουλάνε ένα προϊόν (τους τηλεθεατές) σε έναν αγοραστή (τις διαφημιστικές εταιρίες).
Από αυτή την άποψη, είναι παρανοϊκό να ζητάνε τα κανάλια να πληρώσουμε για να μας δείξουν τις ανοησίες που μας δείχνουν. Είναι κανονική αλητεία. Είναι σα να καλούσαμε τον υδραυλικό, να μας έβαζε να φτιάξουμε εμείς τη βλάβη και μετά να απαιτούσε να πληρωθεί.
Σημαίνει επίσης πως όταν βλέπετε τηλεόραση, δουλεύετε αμισθί για το κανάλι.
Υ.Γ.: ακριβώς το ίδιο ισχύει για τα social media και ακόμα χειρότερα. Το FB είναι ουσιαστικά ένα μπλογκ που έχει αναθέσει τη δημιουργία υλικού στο κοινό του. Αν ήταν κανάλι , θα ήταν σα να έβαζε το κοινό να γράψει αλλά και να παίξει τις Άγριες Μέλισσες. Όταν γράφουμε στο FB εργαζόμαστε αμισθί για το Ζούκεμπεργκ. Σπαταλάμε το χρόνο μας, χρόνο που θα μπορούσαμε να αξιοποιήσουμε πιο καλά για τον εαυτό μας.
Αλλά πού να τα καταλάβει όλα αυτά τα πολύ απλά ο ραγιάς με τη μηδεινική καταναλωτική συνείδηση και τον ακόμα πιο μηδενικό αυτοσεβασμό; Θα πληρώσει με χαρά για να δει Καμερούν - Μαρόκο και θα νομίζει πως συνεισέφερε στην ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας και στην ανάδειξη νέων ποδοσφαιρικών ταλέντων.
Από αυτή την άποψη, είναι παρανοϊκό να ζητάνε τα κανάλια να πληρώσουμε για να μας δείξουν τις ανοησίες που μας δείχνουν. Είναι κανονική αλητεία. Είναι σα να καλούσαμε τον υδραυλικό, να μας έβαζε να φτιάξουμε εμείς τη βλάβη και μετά να απαιτούσε να πληρωθεί.
Σημαίνει επίσης πως όταν βλέπετε τηλεόραση, δουλεύετε αμισθί για το κανάλι.
Υ.Γ.: ακριβώς το ίδιο ισχύει για τα social media και ακόμα χειρότερα. Το FB είναι ουσιαστικά ένα μπλογκ που έχει αναθέσει τη δημιουργία υλικού στο κοινό του. Αν ήταν κανάλι , θα ήταν σα να έβαζε το κοινό να γράψει αλλά και να παίξει τις Άγριες Μέλισσες. Όταν γράφουμε στο FB εργαζόμαστε αμισθί για το Ζούκεμπεργκ. Σπαταλάμε το χρόνο μας, χρόνο που θα μπορούσαμε να αξιοποιήσουμε πιο καλά για τον εαυτό μας.
Αλλά πού να τα καταλάβει όλα αυτά τα πολύ απλά ο ραγιάς με τη μηδεινική καταναλωτική συνείδηση και τον ακόμα πιο μηδενικό αυτοσεβασμό; Θα πληρώσει με χαρά για να δει Καμερούν - Μαρόκο και θα νομίζει πως συνεισέφερε στην ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας και στην ανάδειξη νέων ποδοσφαιρικών ταλέντων.