You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Μασατζίδικα στη Θεσσαλονίκη
- Μέλος που άνοιξε το νήμα TSONTAKIAS
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 66K
- Εμφανίσεις 8M
-
- Ετικέτες
- θεσσαλονίκη
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 56 άτομα (10 μέλη και 46 επισκέπτες)
Michelakoss
Μέλος
- Εγγρ.
- 22 Μαρ 2013
- Μηνύματα
- 76
- Like
- 0
- Πόντοι
- 0
Δυσκολα Την Μαρια Στα Λαδαδικα Που Ηταν Στην Σοφουλη Πιο Παλια.... Αυτο Ηθελα Να Πω Παιδαρε....Μάλλον τα εχει λιγο μπλεγμενα στο μυαλο του
Michelakoss
Μέλος
- Εγγρ.
- 22 Μαρ 2013
- Μηνύματα
- 76
- Like
- 0
- Πόντοι
- 0
Ναι Γιατι Ειναι Απο Τις Πιο Παλιες Στο Χωρο Αυτοι Που Ξερουν θα Συφωνησουν....Τι είναι το Μαράκι από Σοφούλη που θα έπρεπε να μας λέει κάτι; Μήπως είναι κάτι σαν το Μπάμπη το Σουγιά ή τον Τζάκ τον Αντεροβγάλτη;
Εισαι Νεος Ακομα Θα Μαθεις Μην Τρεχεις Το Κεφαλι Ψηλα.....
Michelakoss
Μέλος
- Εγγρ.
- 22 Μαρ 2013
- Μηνύματα
- 76
- Like
- 0
- Πόντοι
- 0
Το Βικακη Παντως Απο Ρουμανια Στο Antistress Τα Δινει Ολα Εχω Να Πω Οτι Απο Τοτε Που Ξεκινησε Στο Εν Λογω Μαγαζι Γινεται Παταγος Με Το Ολο Θεμα Σκυλη Του Πολεμου!!!!!Επίσης αν υπάρχει ομορφότερη γκόμενα από τη Βίκυ στην Κατεχάκη (κάποιος μασατζής θα χαμογελάει τώρα) ας με ενημερώσει.
gagarin
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 2 Αυγ 2007
- Μηνύματα
- 2.227
- Κριτικές
- 10
- Like
- 6.622
- Πόντοι
- 7.095
Σε Ξανα Ρωτησα Γιατι Γραφεις Με Πρωτο Γραμμα Κεφαλαιο Και Δε Μου Απαντησες! Θα Μου Πεις?Το Βικακη Παντως Απο Ρουμανια Στο Antistress Τα Δινει Ολα Εχω Να Πω Οτι Απο Τοτε Που Ξεκινησε Στο Εν Λογω Μαγαζι Γινεται Παταγος Με Το Ολο Θεμα Σκυλη Του Πολεμου!!!!!
Michelakoss
Μέλος
- Εγγρ.
- 22 Μαρ 2013
- Μηνύματα
- 76
- Like
- 0
- Πόντοι
- 0
Για Να Διαφερω Απο Το Συνολο ΚουΚλε....Σε Ξανα Ρωτησα Γιατι Γραφεις Με Πρωτο Γραμμα Κεφαλαιο Και Δε Μου Απαντησες! Θα Μου Πεις?
azazel
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 20 Ιουν 2008
- Μηνύματα
- 10.447
- Κριτικές
- 217
- Like
- 17.691
- Πόντοι
- 38.177
Έδωσα 50 ευρώ στην Αντριάννα κι έκατσα 35'-40' στο δωμάτιο μαζί με ντουζάκι πριν και μετά και τα είδα όλα... Και τι δεν μου έκανε!
Την ίδια μέρα πριν μια ωρα σε μασατζίδικο τελείωσα με το λεγόμενο 1ο πρόγραμμα και πλήρωσα τα ίδια λεφτά για τον ίδιο χρόνο και ούτε να χουφτώσω δεν πρόλαβα!
Το δε μασάζ χειρότερα από απλή επάλειψη... Από τότε κατάλαβα ότι πρόκειται περι μουφας! Τι να τα κάνω τα 45' αν είναι η κοπέλα να φύγει στο 20' μόλις τελειώσω.
Για αυτήν την άνεση μιλάτε τόσο καιρό... Να λείπει ευχαριστώ!!!
Αν υπάρχει μασατζίδικο με καλύτερο χώρο από τα δωμάτια στις βίλλες και γκόμενα αντίστοιχη της Αντριάννας και στα γούστα και στα προσόντα ας μας το πει.
Τα ντουζ είναι όσο τα δωμάτια κάποιων μπουρδέλων και στα κομφόρ μόνο γυαλιστικό για τα παπούτσια δεν έχει...
Παλι με χρονια και καιρους,παλι δικα μας θα ναι.
Κατι σε ποιο προσφατο εχουμε για να μη ζαλιζουμε το θεμα με το τι εκανε η ταδε πριν 6 μηνες και τι εκανε η δηνα πριν ενα χρονο.
Και στο φιναλε το κοντερ της Αντριανας εχει γυρισει 3 φορες τουλαχιστον!!!
aristos 45 sec
Μέλος
- Εγγρ.
- 24 Φεβ 2013
- Μηνύματα
- 1.965
- Κριτικές
- 3
- Like
- 21
- Πόντοι
- 16
Φυσικά και έχουμε, το μωρό ονομάζεται Σάρα, με έδρα το BF του Νικόλα ( για μια ακόμη φορά οι καλύτερες επιλογές ) και τα δίνει όλα …
bizoholik
Μέλος
- Εγγρ.
- 12 Ιουν 2013
- Μηνύματα
- 605
- Like
- 218
- Πόντοι
- 26
και οι πελάτες να δέχονται την κριτική τον μαγαζιών δεν συμενη ότι ει σε πιθανός πελάτης είσαι και σωστός!!!!!! και ο πελάτης και όλοι οφείλουν σεβασμό και αμεροληψία και να λέμε την αλήθεια άντε καληνύχτα σε όλους...
βρε σακη εδωσες μια απαντηση σε αυτο που σε ρωτησα πριν........
κ να σε πω την θεωρησα απαντηση!! απο κει κ περα ο καθενας κρινει απο μονος του!!!
ποιοι πελατες δεχονται κριτηκη ρε σακη???????????
τι ειναι αυτα που γραφεις ανθωπε μου??????????
διαβασε λιγο να καταλαβεις εσυ κ η κοπελα που εχεις βαλει να κανει τον spiler!!!!!
(γιατι ετσι οπως τα γραφει κ τοσα που γραφει εγω εχω βγαλει συμπερασμα οτι μονο γυναικα θα μπορουσε να γραψει τοσες Μ.........)
Ο ΠΕΛΑΤΗς ΕΧΕΙ ΠΑΝΤΑ ΔΙΚΙΟΟΟΟΟ..........ΔΕΝ ΚΡΙΝΕΤΕ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ!!!!!
ΑΥΤΟΟΟΟΟΟΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙΙΙΙ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΕΕΕΕΣ?????????????
Spiler
Μέγας
- Εγγρ.
- 17 Δεκ 2008
- Μηνύματα
- 2.109
- Κριτικές
- 10
- Like
- 2.801
- Πόντοι
- 3.665
Τεχνική λεπτομέρεια φίλε, και δίχως να σε ξέρω, άντρας είμαι, ατύχησες. Είπα κάτι πριν και δεν το κατάλαβες, είμαι απλά νέος και γνωρίζω 2 μαγαζιά του Νίκου και του Σάκη, απ' τα δύο, επέλεξα αυτό που ταιριάζει περισσότερο στα δικά μου γούστα. Τώρα που ενημερώθηκα για περισσότερα, θα περάσω και από εκεί και θα κρίνω.βρε σακη εδωσες μια απαντηση σε αυτο που σε ρωτησα πριν........
κ να σε πω την θεωρησα απαντηση!! απο κει κ περα ο καθενας κρινει απο μονος του!!!
ποιοι πελατες δεχονται κριτηκη ρε σακη???????????
τι ειναι αυτα που γραφεις ανθωπε μου??????????
διαβασε λιγο να καταλαβεις εσυ κ η κοπελα που εχεις βαλει να κανει τον spiler!!!!!
(γιατι ετσι οπως τα γραφει κ τοσα που γραφει εγω εχω βγαλει συμπερασμα οτι μονο γυναικα θα μπορουσε να γραψει τοσες Μ.........)
Ο ΠΕΛΑΤΗς ΕΧΕΙ ΠΑΝΤΑ ΔΙΚΙΟΟΟΟΟ..........ΔΕΝ ΚΡΙΝΕΤΕ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ!!!!!
ΑΥΤΟΟΟΟΟΟΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙΙΙΙ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΕΕΕΕΣ?????????????
Όσο για το "ο πελάτης έχει πάντα δίκιο" αυτό εξαρτάται, και όποιος έχει ασχοληθεί με το εμπόριο ξέρει ότι υπάρχουν περιπτώσεις όπου ο πελάτης ΔΕΝ έχει δίκιο, όσο κι αν θέλει να τον ικανοποιήσει η εκάστοτε εταιρεία.
Spiler
Μέγας
- Εγγρ.
- 17 Δεκ 2008
- Μηνύματα
- 2.109
- Κριτικές
- 10
- Like
- 2.801
- Πόντοι
- 3.665
Όσο για το ποιοι πελάτες δέχονται κριτική; Αυτοί που είναι σωστοί και αυτοί που θέλουν να ακούσουν την άποψη του άλλου, είτε αυτός είναι αφεντικό, είτε κοπέλα, είτε εταιρεία, είτε κι ο κολλητός τους. Δηλαδή συγγνώμη, αν έρθεις μια μέρα στην εταιρεία που είμαι και μου πεις θέλω αυτό, σου πω ότι αυτό κοστίζει τόσο και μου πεις ότι ο πιτσιρικάς στη γειτονιά μου μου το δίνει με το 1/10 θα πρέπει να σημαίνει κάτι για μένα;
Όχι, γιατί πολύ απλά είναι επιλογή μου να έχω αυτήν την τιμή και να μην την κατεβάζω για τους όποιους λόγους εγώ επιθυμώ και δεν αφορούν τον πελάτη. Θέλεις να το πεις κόστη εταιρείας, image, επιλογή πελατών, πες το όπως θέλεις, αλλά αυτή είναι η αλήθεια. Και ναι, ο σωστός πελάτης, αυτός δηλαδή που ξέρει τι θέλει, θα ακούσει τον επαγγελματία προσεκτικά και θα επιλέξει μετά ανάλογα με το τι τον συμφέρει. Όπως έχω πει σε πελάτη, που είναι και από τους καλύτερούς μου, αν θέλεις αυτό το πράγμα να λειτουργεί παντού, εγώ θέλω 800 ευρώ μόνο για το πρόγραμμα που θα το κάνει να λειτουργεί παντού, γιατί πολύ απλά τόσο μου το πουλάει ο δημιουργός του, και το παίρνω μόνο για σένα και δε σε χρεώνω έξτρα. Αν θες, έχει καλώς, αν όχι, έχει επίσης καλώς. Μετά όμως δε θέλω να ακούσω κιχ, γιατί θα είναι δική σου επιλογή.
Υποχρέωση δική μου σαν επαγγελματίας είναι να δώσω την πληροφορία, και μετά ο πελάτης να επιλέξει αν το θέλει ή όχι, γιατί είναι κάτι που το κάνω αποκλειστικά γι' αυτόν, όχι για εμένα, γιατί άμα το έκανα για εμένα θα το επέλεγα και θα του πέρναγα το κόστος στην τελική τιμή όπως κάνουν όλοι οι επαγγελματίες με τον εξοπλισμό και τα κόστη τους, κι όπως κάνω φυσικά κι εγώ σε άλλους τομείς της δουλειάς μου, είτε αυτό λέγεται κόστος συντήρησης, είτε κόστος δημιουργίας, είτε οτιδήποτε. Πάντα και σε κάθε πελάτη μου δίνω πλήρη ανάλυση του κόστους πριν την τελική επιλογή για την υπογραφή, με ξεκάθαρους όρους και προϋποθέσεις, ακριβώς για να μην έχω μα/μου μετά. Αυτό είναι προσωπική μου επιλογή, γιατί ξέρω τα κόστη που έχω σαν εταιρεία και ξέρω ότι αλλιώς θα τιμολογήσω μια επιχείρηση που θέλει ένα Α προϊόν, κι αλλιώς μια που θέλει ένα Β, παρόλο που το Β μπορεί να περιλαμβάνει το Α ή και το Γ μαζί.
Ομοίως, οφείλω να βρω τις καλύτερες ευκαιρίες για μένα σε επίπεδο συνεργατών και προμηθευτών, ούτως ώστε να κρατώ τα κόστη μου χαμηλά και τις τιμές μου σε λογικά πλαίσια, για να είμαι πρώτον ανταγωνιστικός και δεύτερον, να μπορεί να έρθει και ο μικρός και ο μεγάλος και αναλόγως με τις απαιτήσεις τους, να κάνουμε την δουλειά που επιθυμούν. Αν από κει και πέρα το συμβόλαιο λέει για παράδειγμα ότι εγώ είμαι υποχρεωμένος να του δώσω 3 επιλογές και αυτός θέλει 4, τότε θα πληρώσει έξτρα για την 4η, την 5η ή και όσες παραπάνω επιθυμεί, γιατί θα απασχολώ εργατικό δυναμικό για κάτι που δεν είναι εντός του αρχικού συμβολαίου, και το οποίο θα πρέπει να πληρωθεί για το χρόνο που θα δαπανήσει για να δημιουργήσει κάτι. Έτσι ακόμα κι αν δεν του αρέσουν οι 3 επιλογές που του δίνω, κι επιλέξει παραπάνω, παρόλο που μπορεί να θέλει κάτι άλλο, θα επωμιστεί το κόστος αυτό γιατί το συμβόλαιο που θα έχει υπογράψει το αναφέρει. Αν δεν του αρέσουν οι όροι του συμβολαίου, μπορούμε να συζητήσουμε τι δεν του αρέσει, να του εξηγήσουμε το γιατί είναι έτσι και να κρίνει μετά, ακόμα κι αν δεν υπογράψει και φύγει. Ομοίως, αν δεν μπορώ να πραγματοποιήσω κάποια από αυτά που θέλει, του το αναφέρω και του δίνω τη δυνατότητα να πάει σε άλλη εταιρεία. Τα πράγματα είναι τόσο μα τόσο ξεκάθαρα κι απλά στον κόσμο τον εταιρειών.
Όχι, γιατί πολύ απλά είναι επιλογή μου να έχω αυτήν την τιμή και να μην την κατεβάζω για τους όποιους λόγους εγώ επιθυμώ και δεν αφορούν τον πελάτη. Θέλεις να το πεις κόστη εταιρείας, image, επιλογή πελατών, πες το όπως θέλεις, αλλά αυτή είναι η αλήθεια. Και ναι, ο σωστός πελάτης, αυτός δηλαδή που ξέρει τι θέλει, θα ακούσει τον επαγγελματία προσεκτικά και θα επιλέξει μετά ανάλογα με το τι τον συμφέρει. Όπως έχω πει σε πελάτη, που είναι και από τους καλύτερούς μου, αν θέλεις αυτό το πράγμα να λειτουργεί παντού, εγώ θέλω 800 ευρώ μόνο για το πρόγραμμα που θα το κάνει να λειτουργεί παντού, γιατί πολύ απλά τόσο μου το πουλάει ο δημιουργός του, και το παίρνω μόνο για σένα και δε σε χρεώνω έξτρα. Αν θες, έχει καλώς, αν όχι, έχει επίσης καλώς. Μετά όμως δε θέλω να ακούσω κιχ, γιατί θα είναι δική σου επιλογή.
Υποχρέωση δική μου σαν επαγγελματίας είναι να δώσω την πληροφορία, και μετά ο πελάτης να επιλέξει αν το θέλει ή όχι, γιατί είναι κάτι που το κάνω αποκλειστικά γι' αυτόν, όχι για εμένα, γιατί άμα το έκανα για εμένα θα το επέλεγα και θα του πέρναγα το κόστος στην τελική τιμή όπως κάνουν όλοι οι επαγγελματίες με τον εξοπλισμό και τα κόστη τους, κι όπως κάνω φυσικά κι εγώ σε άλλους τομείς της δουλειάς μου, είτε αυτό λέγεται κόστος συντήρησης, είτε κόστος δημιουργίας, είτε οτιδήποτε. Πάντα και σε κάθε πελάτη μου δίνω πλήρη ανάλυση του κόστους πριν την τελική επιλογή για την υπογραφή, με ξεκάθαρους όρους και προϋποθέσεις, ακριβώς για να μην έχω μα/μου μετά. Αυτό είναι προσωπική μου επιλογή, γιατί ξέρω τα κόστη που έχω σαν εταιρεία και ξέρω ότι αλλιώς θα τιμολογήσω μια επιχείρηση που θέλει ένα Α προϊόν, κι αλλιώς μια που θέλει ένα Β, παρόλο που το Β μπορεί να περιλαμβάνει το Α ή και το Γ μαζί.
Ομοίως, οφείλω να βρω τις καλύτερες ευκαιρίες για μένα σε επίπεδο συνεργατών και προμηθευτών, ούτως ώστε να κρατώ τα κόστη μου χαμηλά και τις τιμές μου σε λογικά πλαίσια, για να είμαι πρώτον ανταγωνιστικός και δεύτερον, να μπορεί να έρθει και ο μικρός και ο μεγάλος και αναλόγως με τις απαιτήσεις τους, να κάνουμε την δουλειά που επιθυμούν. Αν από κει και πέρα το συμβόλαιο λέει για παράδειγμα ότι εγώ είμαι υποχρεωμένος να του δώσω 3 επιλογές και αυτός θέλει 4, τότε θα πληρώσει έξτρα για την 4η, την 5η ή και όσες παραπάνω επιθυμεί, γιατί θα απασχολώ εργατικό δυναμικό για κάτι που δεν είναι εντός του αρχικού συμβολαίου, και το οποίο θα πρέπει να πληρωθεί για το χρόνο που θα δαπανήσει για να δημιουργήσει κάτι. Έτσι ακόμα κι αν δεν του αρέσουν οι 3 επιλογές που του δίνω, κι επιλέξει παραπάνω, παρόλο που μπορεί να θέλει κάτι άλλο, θα επωμιστεί το κόστος αυτό γιατί το συμβόλαιο που θα έχει υπογράψει το αναφέρει. Αν δεν του αρέσουν οι όροι του συμβολαίου, μπορούμε να συζητήσουμε τι δεν του αρέσει, να του εξηγήσουμε το γιατί είναι έτσι και να κρίνει μετά, ακόμα κι αν δεν υπογράψει και φύγει. Ομοίως, αν δεν μπορώ να πραγματοποιήσω κάποια από αυτά που θέλει, του το αναφέρω και του δίνω τη δυνατότητα να πάει σε άλλη εταιρεία. Τα πράγματα είναι τόσο μα τόσο ξεκάθαρα κι απλά στον κόσμο τον εταιρειών.
Paktosis
Μέλος
- Εγγρ.
- 1 Νοε 2011
- Μηνύματα
- 627
- Κριτικές
- 29
- Like
- 2
- Πόντοι
- 16
Όσο για το ποιοι πελάτες δέχονται κριτική; Αυτοί που είναι σωστοί και αυτοί που θέλουν να ακούσουν την άποψη του άλλου, είτε αυτός είναι αφεντικό, είτε κοπέλα, είτε εταιρεία, είτε κι ο κολλητός τους. Δηλαδή συγγνώμη, αν έρθεις μια μέρα στην εταιρεία που είμαι και μου πεις θέλω αυτό, σου πω ότι αυτό κοστίζει τόσο και μου πεις ότι ο πιτσιρικάς στη γειτονιά μου μου το δίνει με το 1/10 θα πρέπει να σημαίνει κάτι για μένα;
Όχι, γιατί πολύ απλά είναι επιλογή μου να έχω αυτήν την τιμή και να μην την κατεβάζω για τους όποιους λόγους εγώ επιθυμώ και δεν αφορούν τον πελάτη. Θέλεις να το πεις κόστη εταιρείας, image, επιλογή πελατών, πες το όπως θέλεις, αλλά αυτή είναι η αλήθεια. Και ναι, ο σωστός πελάτης, αυτός δηλαδή που ξέρει τι θέλει, θα ακούσει τον επαγγελματία προσεκτικά και θα επιλέξει μετά ανάλογα με το τι τον συμφέρει. Όπως έχω πει σε πελάτη, που είναι και από τους καλύτερούς μου, αν θέλεις αυτό το πράγμα να λειτουργεί παντού, εγώ θέλω 800 ευρώ μόνο για το πρόγραμμα που θα το κάνει να λειτουργεί παντού, γιατί πολύ απλά τόσο μου το πουλάει ο δημιουργός του, και το παίρνω μόνο για σένα και δε σε χρεώνω έξτρα. Αν θες, έχει καλώς, αν όχι, έχει επίσης καλώς. Μετά όμως δε θέλω να ακούσω κιχ, γιατί θα είναι δική σου επιλογή.
Υποχρέωση δική μου σαν επαγγελματίας είναι να δώσω την πληροφορία, και μετά ο πελάτης να επιλέξει αν το θέλει ή όχι, γιατί είναι κάτι που το κάνω αποκλειστικά γι' αυτόν, όχι για εμένα, γιατί άμα το έκανα για εμένα θα το επέλεγα και θα του πέρναγα το κόστος στην τελική τιμή όπως κάνουν όλοι οι επαγγελματίες με τον εξοπλισμό και τα κόστη τους, κι όπως κάνω φυσικά κι εγώ σε άλλους τομείς της δουλειάς μου, είτε αυτό λέγεται κόστος συντήρησης, είτε κόστος δημιουργίας, είτε οτιδήποτε. Πάντα και σε κάθε πελάτη μου δίνω πλήρη ανάλυση του κόστους πριν την τελική επιλογή για την υπογραφή, με ξεκάθαρους όρους και προϋποθέσεις, ακριβώς για να μην έχω μα/μου μετά. Αυτό είναι προσωπική μου επιλογή, γιατί ξέρω τα κόστη που έχω σαν εταιρεία και ξέρω ότι αλλιώς θα τιμολογήσω μια επιχείρηση που θέλει ένα Α προϊόν, κι αλλιώς μια που θέλει ένα Β, παρόλο που το Β μπορεί να περιλαμβάνει το Α ή και το Γ μαζί.
Ομοίως, οφείλω να βρω τις καλύτερες ευκαιρίες για μένα σε επίπεδο συνεργατών και προμηθευτών, ούτως ώστε να κρατώ τα κόστη μου χαμηλά και τις τιμές μου σε λογικά πλαίσια, για να είμαι πρώτον ανταγωνιστικός και δεύτερον, να μπορεί να έρθει και ο μικρός και ο μεγάλος και αναλόγως με τις απαιτήσεις τους, να κάνουμε την δουλειά που επιθυμούν. Αν από κει και πέρα το συμβόλαιο λέει για παράδειγμα ότι εγώ είμαι υποχρεωμένος να του δώσω 3 επιλογές και αυτός θέλει 4, τότε θα πληρώσει έξτρα για την 4η, την 5η ή και όσες παραπάνω επιθυμεί, γιατί θα απασχολώ εργατικό δυναμικό για κάτι που δεν είναι εντός του αρχικού συμβολαίου, και το οποίο θα πρέπει να πληρωθεί για το χρόνο που θα δαπανήσει για να δημιουργήσει κάτι. Έτσι ακόμα κι αν δεν του αρέσουν οι 3 επιλογές που του δίνω, κι επιλέξει παραπάνω, παρόλο που μπορεί να θέλει κάτι άλλο, θα επωμιστεί το κόστος αυτό γιατί το συμβόλαιο που θα έχει υπογράψει το αναφέρει. Αν δεν του αρέσουν οι όροι του συμβολαίου, μπορούμε να συζητήσουμε τι δεν του αρέσει, να του εξηγήσουμε το γιατί είναι έτσι και να κρίνει μετά, ακόμα κι αν δεν υπογράψει και φύγει. Ομοίως, αν δεν μπορώ να πραγματοποιήσω κάποια από αυτά που θέλει, του το αναφέρω και του δίνω τη δυνατότητα να πάει σε άλλη εταιρεία. Τα πράγματα είναι τόσο μα τόσο ξεκάθαρα κι απλά στον κόσμο τον εταιρειών.
Καταρχάς έχεις κάνει μια υπερανάλυση, αρκετά φλύαρη και περιττή κατά την προσωπική μου άποψη. καθώς και άκυρη καθώς προσπαθεις να συγκρινεις προϊόντα με υπηρεσίες (όπως είναι τα μασατζίδικα)
Τέλος πάντων θα προσπαθήσω να συνδέσω κάποια από αυτά που αναφέρεις.
Για το πρωτο συμφωνούμε απόλυτα! Να γίνεται σαφές ότι αν τελειώσεις στο μισάωρο στο 1ο πρόγραμμα και έχεις πληρώσει για 3ο η κοπέλα την κάνει και δεν έχει κι επιστροφή χρημάτων!
Να λέγεται απο πριν και να είναι κατανοητό κι από τις 2 πλευρές.
Για το δεύτερο Πραγματικά με ψήνει πολύ να πάμε στο μασατζίδικο και να κάνουμε κι ιδιωτικό συμφωνητικό... Να το σφραγίζουμε και στην εφορία και τα πάντα όλα!
Να μην τα παίρνεται κι όλα μαύρα...
Το 80άρι είναι με ΦΠΑ ?
Να δω μασατζίδικο ΑΕ κι ας μη γαμήσω για ενα μηνα!!!!
Spiler
Μέγας
- Εγγρ.
- 17 Δεκ 2008
- Μηνύματα
- 2.109
- Κριτικές
- 10
- Like
- 2.801
- Πόντοι
- 3.665
Ρε φίλε πότε θα πάρεις πρέφα ότι κι εγώ πελάτης είμαι και απλά έχω πάει σε δύο (2) μόνο μαγαζιά. Ολόκληρη συζήτηση έγινε χτες βράδυ με gagarin, και έχω ο ίδιος πει ότι μόλις πάω και στα υπόλοιπα θα γράψω, τι δεν κατάλαβες στα χτεσινά απ' ότι είπα; Άιντε γιατί επαναλαμβάνομαι και στο τέλος θα γίνω εριστικός δίχως να το θέλω...re saki mas zalise ta kakala o promotoras sou.kane kati mayton.bres alo tropo na to kaneis gia to magazi sou.einai apla koyrastikos.kai oso apantame toso xalias katantaei
Μεταξύ μας, να το δω αυτό στην Ελλάδα, κι άλλο τίποτα! (κάτι σαν την απόδειξη από το μπουρδέλο που πήρε ο άλλος και την πέρασε κανονικά στην εφορία) Από κει και πέρα, δεν έχω ούτε μασάζ ούτε παρεμφερή υπηρεσίες, η εταιρεία που είμαι είναι όμως στο χώρο των υπηρεσιών, καθώς το προϊόν είναι κατά βάση υπηρεσία, οπότε μπορώ να συνδυάσω μερικά πράγματα της δικιάς μου δουλειάς και της δουλειάς του Νίκου, του Σάκη, και των λοιπών επαγγελματιών του αγοραίου έρωτα μέσω αναλογίας.Καταρχάς έχεις κάνει μια υπερανάλυση, αρκετά φλύαρη και περιττή κατά την προσωπική μου άποψη. καθώς και άκυρη καθώς προσπαθεις να συγκρινεις προϊόντα με υπηρεσίες (όπως είναι τα μασατζίδικα)
Τέλος πάντων θα προσπαθήσω να συνδέσω κάποια από αυτά που αναφέρεις.
Για το πρωτο συμφωνούμε απόλυτα! Να γίνεται σαφές ότι αν τελειώσεις στο μισάωρο στο 1ο πρόγραμμα και έχεις πληρώσει για 3ο η κοπέλα την κάνει και δεν έχει κι επιστροφή χρημάτων!
Να λέγεται απο πριν και να είναι κατανοητό κι από τις 2 πλευρές.
Για το δεύτερο Πραγματικά με ψήνει πολύ να πάμε στο μασατζίδικο και να κάνουμε κι ιδιωτικό συμφωνητικό... Να το σφραγίζουμε και στην εφορία και τα πάντα όλα!
Να μην τα παίρνεται κι όλα μαύρα...
Το 80άρι είναι με ΦΠΑ ?
Να δω μασατζίδικο ΑΕ κι ας μη γαμήσω για ενα μηνα!!!!
Για την κουραστική ανάλυση συγγνώμη, αλλά ορισμένα πράγματα πρέπει να ειπωθούν κάποια στιγμή, έστω κι από κάποιον που δεν είναι στο επάγγελμα, αλλά μπορεί να καταλάβει κάποια πράγματα από την οπτική γωνία ενός κλάδου εξίσου ανταγωνιστικού, και ίσως και χειρότερα ανταγωνιστικού που δεν ανταγωνίζεται μόνο τις εγχώριες εταιρείες, αλλά όλους όσους κάνουν αυτήν τη δουλειά παγκοσμίως, και φυσικά και ανθρώπους που την κάνουν και μαύρα.
Spiler
Μέγας
- Εγγρ.
- 17 Δεκ 2008
- Μηνύματα
- 2.109
- Κριτικές
- 10
- Like
- 2.801
- Πόντοι
- 3.665
Όποτε θέλεις πάμε από του Νίκου να ρωτήσουμε αν έχω περάσει δύο φορές. Άντε,γιατί βαρέθηκα με τις μπούρδες του καθενός εδώακομη δε το καταλαβατε, επρεπε να μπει καποιος στη θεση της xarlampisos
τοσες σελιδες χωρις ουσια, ατελειωτα ποστ κουραστικα,
εγω τουλαχιστον δε διαβαζω τα μεγαλα ποστ
TRIENA
Μέλος
- Εγγρ.
- 8 Οκτ 2012
- Μηνύματα
- 7.093
- Like
- 6
- Πόντοι
- 66
Συμφωνοι! Αλλα νομίζω οτι καταλάβαμε και οι δύο τι έγινε στο τέλος: πλήρωσε 80 ε για 30'.
oxi. πλήρωσε 80 για 45" και στο 45¨ ζήτησε διπλό και όταν οι κοπέλα του είπε πάμε σε ώρα + βγήκε γιατί ήθελε οπός αλώστε είναι γνωστό σε μερικά σπίτια-μαγαζιά οι κοπέλες να κάνουνε διπλό ανεξαρτήτως ώρας γιατί έτσι της το επιβαλουνε να γυνή. σε μένα εεεε λοιπον δεν έγινε αυτό το έργο. αυτό είναι όλο το θέμα..... τη κάνετε πως δεν καταλαβαίνετε δηλαδή..
aristos 45 sec
Μέλος
- Εγγρ.
- 24 Φεβ 2013
- Μηνύματα
- 1.965
- Κριτικές
- 3
- Like
- 21
- Πόντοι
- 16
Καλά μήπως κάποιοι μπερδέψατε τα μασαζάδικα με τον Επενδυτή σιγά μην κάτσουμε και μιλάμε με Σάκη, Νικόλα για υπηρεσίες με κόστη και επιπλέον επιβαρύνσεις, καπιτάλες μου γίνατε μερικοί στην εποχή της χολέρας…
TRIENA
Μέλος
- Εγγρ.
- 8 Οκτ 2012
- Μηνύματα
- 7.093
- Like
- 6
- Πόντοι
- 66
βρε σακη εδωσες μια απαντηση σε αυτο που σε ρωτησα πριν........
κ να σε πω την θεωρησα απαντηση!! απο κει κ περα ο καθενας κρινει απο μονος του!!!
ποιοι πελατες δεχονται κριτηκη ρε σακη???????????
τι ειναι αυτα που γραφεις ανθωπε μου??????????
διαβασε λιγο να καταλαβεις εσυ κ η κοπελα που εχεις βαλει να κανει τον spiler!!!!!
(γιατι ετσι οπως τα γραφει κ τοσα που γραφει εγω εχω βγαλει συμπερασμα οτι μονο γυναικα θα μπορουσε να γραψει τοσες Μ.........)
Ο ΠΕΛΑΤΗς ΕΧΕΙ ΠΑΝΤΑ ΔΙΚΙΟΟΟΟΟ..........ΔΕΝ ΚΡΙΝΕΤΕ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ!!!!!
ΑΥΤΟΟΟΟΟΟΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙΙΙΙ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΕΕΕΕΣ?????????????
o πελάτης έχει πάντα δίκιο!!!!!!!!!!!??????????????? που το είδες αυτό????? αυτός που το είπε πρώτος έχουνε λιοση τα κοκάλα του 7 φόρες. δούνε και λαβών είναι ο κόσμος μας και όλοι μα όλοι μας να είμαστε σωστοί. έχουμε 2013 εεεεεεεεεχαααααααααα. παρέχουμε και πληρώνει σύμφωνα με το είδος και της υπηρεσίες .
aristos 45 sec
Μέλος
- Εγγρ.
- 24 Φεβ 2013
- Μηνύματα
- 1.965
- Κριτικές
- 3
- Like
- 21
- Πόντοι
- 16
Δεν είναι πάντα έτσι Σάκη, εξαρτάται από κάποιους παράγοντες…
Καμιά φωτό με μεγάλα βυζιά πότε θα δούμε που ψάχνουμε πόσα χρόνια τώρα και τίποτα αξιόλογο δεν υπάρχει... άντε γιατί μόνο λόγια είσαι. Έχω ξεροσταλιάσει 2 μέρες να πατάω reload στον waterfox. Μην χαρίζεις στον κόσμο νόθες ελπίδες... ας ενημέρωνες τη στιγμή που θα τις έβγαζες στο site να μην περιμένουμε...