Ας αναλύσουμε λοιπόν τι μπορεί να κανει η υπεύθυνος/η του μαγαζιού σε περίπτωση παραπόνων:
1. το μαγαζί προσφέρει μασαζ, αρα το minimum των υπηρεσιών που πρέπει να πάρεις είναι μασαζ και οχι απλό χάιδεμα στην πλάτη, επομένως έχεις κάθε δικαίωμα να ισχυριστείς κακές υπηρεσίες και αλλαγή εργαζομένου.
2. το μασαζ στα περισσότερα κοστίζει 30 ευρω , αρα αν δεν πάρεις τπτ άλλο, δίνεις το αναλογούν αντίτιμο.
3. Αν ισχυριστεί οτι δεν προσφέρουν κατι άλλο, παλι ισχύει το 2.
4. Το τελευταίο που θέλει καθε υπεύθυνος/η (σε καθε δουλειά) είναι δυσαρεστημένος πελάτης και αντίλογο και διχογνωμίες στο τι υπηρεσίες παίρνει , ειδικά αν το ΄μαγαζί΄ βρίσκεται σε πολυκατοικία, το συμπέρασμα αυτονόητο.
5. Απο τα 30 +20 των υπηρεσιών συνήθως στο 'μαγαζί ' αντιστοιχούν τα 30, το συμπέρασμα πάλι αυτονόητο.
Αυτα όλα βέβαια αφορούν σε όσους έχουν επιλέξει αυτόν τον τρόπο ''διασκέδασης'' , επομένως απαιτείστε πολιτισμένα πάντα τα maximum, οι υπόλοιποι αγαπητοί μου απλα χάνετε χρόνο και χρήμα.