Νέα

Malvina

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 6 άτομα (0 μέλη και 6 επισκέπτες)

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
64.416
Like
23.168
Πόντοι
5.506
Για την έγκαιρη ενημέρωσή σας, επισημαίνω ότι από τις 17 του Ιουλίου και για περίπου 2-3 βδομάδες θα είμαι εκτός Αθηνών.
Άρα διαθεσιμότητα θα υπάρχει μόνο την επόμενη εβδομάδα. Να έχετε μια όμορφη ημέρα!
 

riding

Σεβαστός
Εγγρ.
23 Μαΐ 2023
Μηνύματα
2.832
Κριτικές
1
Like
7.301
Πόντοι
1.056
Θα ηθελα μια συναντηση μαζι της,Δυστυχως ομως (για μενα) λογω και των διακοπών της δειχνει αδύνατο στην επιμενη βδομαδα με τα 40φευγα στο θερμόμετρο να καταφέρω συναντηση.

Η ταπουλα πισω της ειναι μια γλυκια πινελιά π θα ηθελα να δω παρεπιπτόντως.
 

nowhereman

Μέλος
Εγγρ.
30 Μαρ 2014
Μηνύματα
111
Like
210
Πόντοι
21
IMG-05537143834c2ebc301c0395db561a49-V.jpg
Δε βγαζεις κι ενα βιντεο την ωρα που τις φορας?
 

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
56.932
Κριτικές
90
Like
37.452
Πόντοι
25.467
Εις αναμονή της απόφασης του κ. @antisthenis σχετικά με το άνοιγμα (ή μη) καρτέλας όπυ θα υπάρχει δυνατότητα ανάρτησης κριτικών για την δίδα Μαλβίνα, αναρτώ εδώ την κριτική μου, και επιφυλάσσομαι να την αναρτήσω και στην καρτέλα, εάν και εφόσον αυτή δημιουργηθεί.

Επειδή η κριτική είναι μακροσκελής και δεν την δέχεται ο σέρβερ σε ένα και μόνο μήνυμα, θα την αναρτήσω τμηματικά.

Ευχαριστώ.


Ντάμα Πίκα​

Η ιστορία μας ξεκινά μια χειμωνιάτικη νύχτα στη Μόσχα στο σπίτι ενός υπολοχαγού, όπου πέντε νέοι αξιωματικοί περνούν την ώρα τους παίζοντας χαρτιά. Ανάμεσά τους βρίσκεται ο γερμανικής καταγωγής Έρμαν, νεαρός αξιωματικός του Αυτοκρατορικού Ρωσικού Στρατού. Ο Έρμαν είναι εγκρατής. Παρακολουθεί τους άλλους να στοιχηματίζουν, αλλά ποτέ δεν παίζει ο ίδιος, θεωρώντας ότι το ρίσκο είναι πολύ μεγάλο. Πάνω στο παιχνίδι όμως, ένας άλλος νεαρός αξιωματικός, αφηγείται μια ιστορία που ισχυρίζεται πως συνέβη στη γιαγιά του, την ηλικιωμένη πιά κόμισσα Άννα Φεδόντοβνα, όπου πριν από πολλά χρόνια, στη Γαλλία, έχασε μια περιουσία παίζοντας φαραώ. Και όταν λοιπόν ο κόμης σύζυγός της αρνήθηκε να πληρώσει το χρέος, απέσπασε με τα θέλγητρά της μια μυστική στρατηγική από έναν διαβόητο μυστηριώδη χαρτοπαίκτη, με την οποία όχι μόνον κατάφερε να κερδίσει όσα χρήματα είχε χάσει, αλλά ακόμα περισσότερα. Ο Έρμαν, είναι αρχικά δύσπιστος και διστακτικός. Αλλά η δίψα του για κάτι περιττό που όμως του γίνεται εντελώς ανεξήγητα έντονα αναγκαίο, τον καθιστά στο τέλος εμμονικό με την απόκτηση του μυστικού.

Η κόμισσα, που είναι τώρα 87 ετών, έχει μια νεαρή συνοδό, τη Λιζαβέτα Ιβάνοβνα. Ο Έρμαν ακολουθώντας πιστά το σχέδιο που έχει καταστρώσει, αρχίζει να στέλνει ερωτικά γράμματα στην κοπέλα, τη σαγηνεύει και την πείθει να τον αφήσει να μπει στο σπίτι. Εκεί, ο νεαρός συναντά την κόμισσα στο δωμάτιό της και της ζητά το μυστικό. Αυτή αρχικά του λέει ότι η ιστορία ήταν ένα αστείο, ένας μύθος που διηγούνταν στα κοσμικά σαλόνια της εποχής για να ευθυμήσουν, αλλά ο Έρμαν αρνείται να την πιστέψει. Επαναλαμβάνει την απαίτησή του και όταν δεν παίρνει ξανά απάντηση, βγάζει το πιστόλι του και την απειλεί. Στη θέα του όπλου που την σημαδεύει, η ηλικιωμένη κόμισσα παθαίνει ανακοπή και πεθαίνει από τον τρόμο. Κατόπιν ο Έρμαν καταφεύγει στην Λιζαβέτα, και της ομολογεί ότι τρόμαξε μέχρι θανάτου την κόμισσα με το πιστόλι του, και ότι δεν είχε καμία πρόθεση να τη σκοτώσει, αφού ακόμα και το πιστόλι με το οποίο την απειλούσε δεν ήταν γεμάτο. Φεύγει από το σπίτι με τη βοήθεια της Λιζαβέτας, η οποία αηδιάζει όταν καταλαβαίνει ότι οι όρκοι αγάπης του ήταν ψεύτικοι και τη χρησιμοποίησε ως δόλωμα για την απληστία του.

Η εμμονή του Έρμαν για το μυστικό τον οδηγεί παρά τους κινδύνους στο να παρακολουθήσει την κηδεία της κόμισσας όπου και τρομοκρατείται βλέποντας το πτώμα να ανοίγει τα μάτια στο φέρετρο και να τον κοιτάζει. Αργότερα το ίδιο βράδυ, εμφανίζεται το φάντασμα της κόμισσας και του αποκαλύπτει τα μυστικά τρία φύλλα (τρία, επτά, άσσος), του λέει επίσης ότι πρέπει να παίζει μόνο το ένα κάθε βράδυ και μετά τον διατάζει να παντρευτεί τη Λιζαβέτα και να μην ξαναπαίξει ποτέ. Ο Έρμαν πηγαίνει με όλες τις οικονομίες του σε μια χαρτοπαικτική λέσχη, όπου πλούσιοι παίζουν φαραώ με υψηλά πονταρίσματα. Την πρώτη νύχτα τα ποντάρει όλα στο τρία και κερδίζει. Τη δεύτερη νύχτα, κερδίζει με το επτά. Την τρίτη νύχτα, ποντάρει στον άσσο - αλλά όταν εμφανίζονται τα χαρτιά, διαπιστώνει ότι έχει ποντάρει στη ντάμα πίκα (ντάμα μπαστούνι) και όχι στον άσσο και χάνει τα πάντα. Όταν η ντάμα πίκα φαίνεται να του κλείνει το μάτι, μένει έκπληκτος από την αξιοσημείωτη ομοιότητά της με τη γριά κόμισσα και φεύγει τρομαγμένος.

Ο Πούσκιν δεν βάζει τυχαία στον ήρωά του τα παρακάτω λόγια:
"Η θέση του δεν του επέτρεπε να θυσιάζει το αναγκαίο με την ελπίδα ν’ αποκτήσει το περιττό. "
Όλη η πεμπτουσία της ιστορίας κρύβεται ακριβώς εκεί. Και αυτό γιατί ο Πούσκιν δεν ενδιαφέρεται να γράψει ένα δεκρύβρεχτο ρομάντζο, όπου το κύριο πρόσωπο γίνεται έρμαιο του πάθους του και της κακιάς της ώρας. Ο Πούσκιν καταπιάνεται με κάτι βαθύτερο. Θίγει το θέμα του πειρασμού και της παραδοξότητας. Της στροφής των 180 μοιρών σε αυτά που κάποιος θεωρεί αναγκαία. Της μετακίνησης από μία θέση σε μία άλλη. Γιατί ο Έρμαν, που είναι και ο κύριος πρωταγωνιστής, καταλήγει να κυνηγάει σφόδρα το κατά τα άλλα περιττό που όμως γίνεται έντονα αναγκαίο για εκείνον. Και μάλιστα κυριαρχείται τόσο πολύ από την ανάγκη αυτή, ώστε σπάει κάθε ηθικό φραγμό που είχε προκειμένου να καταφέρει να φτάσει στον τελικό του στόχο. Θα παραπλανήσει την υπηρέτρια Ελισάβετ Ιβάνοβνα και θα την παρασύρει σε ένα παιχνίδι σαγήνης που ποτέ ο ίδιος δεν πίστεψε πραγματικά. Απάνθρωπη υποκριτική συμπεριφορά και, χρήση της γοητείας ως μέσο εξουσίας προς εκμετάλλευση της ανθρώπινης δίψας για ανυστερόβουλη συντροφικότητα. Για αγνή και άδολη αγάπη. Να οι αδυναμίες που προκύπτουν από την υπόθεση υποκλοπής του μυστικού που προσπαθεί να εκμαιεύσει ο δόλιος ήρωας του Πούσκιν από την Άννα Φεδόντοβνα χρησιμοποιώντας την υπηρέτριά της ως δόλωμα και θήραμα μαζί. Το εμμονικό κυνήγι του χρήματος (που σημειωτέων ο συγγραφέας εδώ το χρησιμοποιεί συμβολικά για να θίξει το εμμονικό κυνήγι για όλες τις μορφές εξουσίας) σκληραίνει τους ανθρώπους. Τους καταντάει ανάλγητους, και τους αφαιρεί οποιοδήποτε ίχνος ανθρωπιάς, καθιστώντας τους στην πραγματικότητα δυστυχή έρμαια των παθών τους και υπηρέτες της εμμονής τους.

Η μετάλλαξη ενός ανθρώπου από αγνό σε μοχθηρό είναι η πιο εύκολη αποστολή ενός διαβολικού σχεδίου που οργανώνεται και πλήττει καίρια πρόσωπα ψυχικά ευάλωτα που δεν έχουν την πυγμή να το αντικρούσουν. Ο τζόγος, η διαβολή, η ρουφιανιά, το να πατάς επί πτωμάτων για μια ρανίδα εξουσίας πάνω στους άλλους, όλες αυτές οι μάστιγες που έπλητταν και πλήττουν ακόμα και σήμερα τις κοινωνίες, παίρνουν μέσα από την νουβέλα αυτή διαστάσεις κόλαφου όχι μόνο για την τότε ρωσική κοινωνία, αλλά για όλες τις σημερινές κοινωνίες που μέσα στην απαισιοδοξία τους και την μιζέρια τούς, ψάχνουν για αποκούμπι και εύκολες διεξόδους. Ο Έρμαν δεν λοιπόν δεν είναι καθόλου ξένος προς τον Έλληνα αναγνώστη. Αντιθέτως τελευταία καθίσταται τρομερά επίκαιρος. Ο Έρμαν αλλωστε δεν ήταν ξένος και προς τον συγγραφέα - δημιουργό του. Κάπου εκεί, ο ίδιος ο γράφων κλείνει πονηρά το μάτι στον εαυτό του, καθώς και αυτός σύχναζε σε λέσχες, σε πολυτελείς οίκους ανοχής καθώς και σε στοές με αδελφότητες, και γνώρισε από κοντά αυτόν τον βρώμικο κόσμο με τις υπόγειες ανήθικες διαδρομές.

Ο Πούσκιν – εκεί έγκειται και το μεγαλείο του δημιουργού που αξίζει κανείς να ανακαλύψει – παίζει και με την έννοια μίας φανταστικής αφήγησης που όμως παραμένει συγκεχυμένη. Ηθελημένα, αφήνει να πλανάται ένα συνεχές ερωτηματικό όσο πλησιάζουμε στο τέλος της εξιστόρησης, ώστε ο αναγνώστης να γίνεται μέρος της χωρίς να είναι σίγουρος για την πραγματική έκβαση. Είναι το όραμα του Έρμαν αποκύημα της φαντασίας του και αποτέλεσμα της πάλης του για το συμφέρον του που τον τυφλώνουν και τον οδηγούν να ονειρεύεται πρόσωπα και πράγματα που στην ουσία δεν υπάρχουν; Είναι το φάντασμα που τον κατατρέχει αυτό της συνείδησής του που τον ακολουθεί για την επαίσχυντη συμπεριφορά του; Ή μήπως όντως βιώνει μία εσωτερική κόλαση για τα πεπραγμένα του και την ανομία του και δεν έχει την δύναμη να ξεφύγει; Κανείς δεν γνωρίζει τελικά στο τέλος τι από όλα αυτά επικρατεί και ο Πούσκιν μοιράζει απλόχερα στον αναγνώστη το χαρτί της επιλογής κατά το δοκούν.
 
Τελευταία τροποποίηση:

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
56.932
Κριτικές
90
Like
37.452
Πόντοι
25.467
Τώρα, είμαι σίγουρος, πώς όλοι θα αναρωτιέστε τι κοινά στοιχεία μπορεί να έχει ένα από τα κορυφαία αριστουργήματα της παγκόσμιας λογοτεχνίας, με κάτι τόσο τετριμμένο, όσο και εντελώς αδιάφορο, όπως το ερωτικό ραντεβού μεταξύ ενός μωρόχαυλου κακάσχημου καραφλού ξεδοντιάρη κοντοστούπη μπάρμπα, με ένα c. g.
Κι όμως έχει. Κοινά στοιχεία λοιπόν είναι η εμμονή και η Ντάμα. Και αυτό διότι μπορεί να μην έχουμε μεν έναν εμμονικό με τον τζόγο νεαρό αξιωματικό που θα χρησιμοποιήσει ως μέσο εξουσίας την γοητεία του για να εξουσιάσει την υπηρέτρια και να φτάσει στο στόχο του, αλλά έχουμε δε έναν εξίσου εμμονικό μπάρμπα, που χρησιμοποιεί ως μέσον εξουσίας το χρήμα, προκειμένου να ταϊσει την εμμονή του για φρέσκια σάρκα. Επίσης έχουμε μια Ντάμα, που μπορεί στην προκειμένη περίπτωση να μην είναι πίκα, όπως στην εξαίσια νουβέλα (μάλλον προς το καρό σκάει), αλλά αυτό δεν επηρεάζει καθόλου την υπόθεση.

Σε αυτό το σημείο και έχοντας επίγνωση πως ο όρος Ντάμα σας έχει δημιουργήσει απορίες, εξηγούμαι: Όσοι λοιπόν έχετε κατά νου, πως όταν θα ανοίξετε την πόρτα θα δείτε, είτε μια νεαρή τσαπερδόνα που για να συμπληρώσει το εισόδημα της ασχολείται ερασιτεχνικά με τις βίζιτες, είτε μια νοστιμούλα φοιτήτρια που αντί να πηδιέται τζάμπα με τους συμφοιτητές της, αποφάσισε να πηδιέται επί χρήμασοι με μπαρμπάδες, συνδυάζοντας το τερπνόν μετά του ωφελίμου, είτε μια επίδοξη μοντέλα, που τελικά η κακούργα η κενωνία που άλλους τους κατεβάζει και άλλους τους ανεβάζει στα τάρταρα (όπως έλεγε και η μακαρίτισσα η Μίτση Κωνσταντάρα στην κάλτ πλέον ταινία ο στρίγγλος που έγινε αρνάκι) την ανάγκασε να ξεπέσει στα ερωτικά ραντεβού, απλά ξεχάστε το. Όταν η πόρτα ανοίξει θα αντικρίσετε μια σικάτη εξαιρετικά καλοντυμένη και προσεγμένη ως την παραμικρή λεπτομέρεια, ξανθιά ψιλόλιγνη φιγούρα, που το ευειδές πρόσωπό της κοσμούν δυο σπινθηροβόλοι εκφραστικοί οφθαλμοί, σαρκώδη χείλη και όμορφα ζυγωματικά. Κοντολογίς μπροστά σας θα στέκεται μια καθαρόαιμη Ντάμα, που τόσο το παράστημα της όσο και ο αέρας που αποπνέει, παραπέμπουν περισσότερο σε ντίβα της λυρικής ή σε πρίμα μπαλαρίνα, παρά σε αυτό που ήρθε να κάνει. Και αυτό που ήρθε να κάνει θα το κάνει άψογα, διότι σε αντίθεση με τα υπόλοιπα είδη θηλυκών homo sapiens οι ντάμες ξέρουν τι θέλουν, αλλά ξέρουν επίσης και τι δεν θέλουν. Με τις ντάμες δεν υπάρχει το ίσως. Υπάρχει το ναι και το όχι. Και ως εκ τούτου οι ντάμες ξέρουν πως να συμπεριφέρονται, έχουν τον τρόπο να γίνονται προσιτές κρατώντας όμως ένα πέπλο μυστηρίου γύρου τους ώστε να μην χαθεί η μαγεία, είναι ικανές να σταθούν σε πιο απαιτητικές συζητήσεις, γνωρίζουν καλά το παιχνίδι της σαγήνης και πως να γίνουν ποθητές, και το κυριότερο, ξέρουν να ακροβατούν πάνω στην λεπτή γραμμή που χωρίζει τις κυρίες από τις τσούλες κρατώντας αμείωτο το ερωτικό ενδιαφέρον του παρτενέρ τους.

Όσον αφορά τώρα τα υπόλοιπα, θα μου επιτρέψετε να μην σας φορτώσω με ανούσιους κομπασμούς λεπτομερών περιγραφών στάσεων κάμα σούτρα, λαβών κλινοπάλης, τσουτσουνοπροώσεων, πουτσοσφυροκοπημάτων, βυζοψωλοσυγκολλήσεων και λοιπών μηχανουργικών εργασιών. Θα αρκεστώ στο να σας πληροφορήσω πως κατά την ταπεινή μου άποψη οι αναρτημένες φωτογραφίες της την αδικούν, έχει τρομερή κορμάρα, είναι πολύ κοντά στην ηλικία που ισχυρίζεται αλλά όπως όλες οι ντάμες μεγαλοδείχνει και, πως αν ήμουν πρύτανης σε πανεπιστήμιο σεξουαλικής αγωγής, αν δεν της είχα δώσει την έδρα του στοματικού, σίγουρα θα την είχα τοποθετήσει ως τακτική καθηγήτρια. Ευχάριστη έκπληξη η σφιχτή και θερμή αίσθηση του εύσχημου ροδαλού της κόλπου, που ακόμα και το εφταμισάποντο μου ασφυκτιούσε μέσα του.

Κλείνοντας την μοκροσκελέστατη κριτική μου, και αφού σας ευχαριστήσω για την υπομονή που επιδείξατε, καθώς και το κουράγιο που κάνατε να διαβάσετε ως εδώ, να σας πληροφορήσω πως σε έναν σύντομο επίλογο, ο Πούσκιν γράφει ότι η Λιζαβέτα παντρεύτηκε τον γιο του πρώην διαχειριστή της κόμισσας, έναν κρατικό αξιωματούχο με καλό μισθό. Ο Έρμαν, όμως, τρελάθηκε και τον έκλεισαν στο ψυχιατρείο. Έχει εγκατασταθεί στο δωμάτιο 17, δεν απαντά σε ερωτήσεις, αλλά απλώς μουρμουρίζει με ασυνήθιστη ταχύτητα: Τρία, επτά, άσσος! Τρία, επτά, ντάμα!

Συνεπώς όσοι από εσάς επιθυμούν να ποντάρουν σε άλλο φύλλο εκτός της ντάμας, να μην ρισκάρουν το ποντάρισμα, γιατί εξερχόμενοι θα μουρμουρίζουν με ασυνήθιστη ταχύτητα ό,τι μουρμούριζε και ο ήρωας του Πούσκιν. Όσοι όμως επιθυμούν να ποντάρουν στη ντάμα, σίγουρα θα βγούν κερδισμένοι.

Υ.Γ.
Επειδή γνωρίζω εκ των προτέρων ότι θα με ρωτήσετε για το αν έπαιξε πρωκτικό, να σας ενημερώσω πως η κοπέλα εκτός από χαρισματική, είναι και πανέξυπνη. Σε όλη την διάρκεια του ραντεβού μας προστάτευε την ομολογουμένως λαχταριστή οπή της, με ένα αξεσουάρ (υπάρχει και ενδεικτική φωτό στο νήμα της) το οποίο δεν αποχωρίστηκε ούτε στιγμή. Άλλωστε όπως ανέφερα και παραπάνω, οι ντάμες ξέρουν το τι θέλουν, αλλά ξέρουν και το τι δεν θέλουν.
 

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
56.932
Κριτικές
90
Like
37.452
Πόντοι
25.467
Γενική βαθμολογία

Εμφάνιση (πρόσωπο): 9,5

Εμφάνιση (σώμα): 9,5

Γενική συμπεριφορά: 10

Επικοινωνία: 10

Διάθεση στο σεξ/συμμετοχή:10

Σχέση αξίας/κόστους: 12 (Δεν υπάρχει ως βαθμολογία αλλά αν υπήρχε θα το έβαζα σίγουρα)

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗΣ​

Ημερομηνία συνάντησης: Ιούλιος 2023
Διάρκεια :1,5 ώρα
Κόστος: 150€
Συμπεριφορά γραφείου: Άψογη
Τήρηση υπηρεσιών: Τηρήθηκε ό,τι είχε συμφωνηθεί από πριν στο έπακρο.
Οι φωτογραφίες σε σχέση με την κοπέλα ήταν: Ακριβέστατες
Φιλί : Βαθύ με γλώσσα
Πίπα : Χωρίς προφυλακτικό
Θα την ξανασυναντούσες; Σίγουρα!
 

Odin_

Ανώτατος
Εγγρ.
1 Δεκ 2014
Μηνύματα
6.640
Κριτικές
34
Like
29.280
Πόντοι
11.146
Γενική βαθμολογία

Εμφάνιση (πρόσωπο): 9,5

Εμφάνιση (σώμα): 9,5

Γενική συμπεριφορά: 10

Επικοινωνία: 10

Διάθεση στο σεξ/συμμετοχή:10

Σχέση αξίας/κόστους: 12 (Δεν υπάρχει ως βαθμολογία αλλά αν υπήρχε θα το έβαζα σίγουρα)

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗΣ​

Ημερομηνία συνάντησης: Ιούλιος 2023
Διάρκεια :1,5 ώρα
Κόστος: 150€
Συμπεριφορά γραφείου: Άψογη
Τήρηση υπηρεσιών: Τηρήθηκε ό,τι είχε συμφωνηθεί από πριν στο έπακρο.
Οι φωτογραφίες σε σχέση με την κοπέλα ήταν: Ακριβέστατες
Φιλί : Βαθύ με γλώσσα
Πίπα : Χωρίς προφυλακτικό
Θα την ξανασυναντούσες; Σίγουρα!
...και οπως λεει κ η λαϊκη ρηση, "κολαζει κ αγιο" το μωρο!!!! :priest::priest::priest:
 

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
56.932
Κριτικές
90
Like
37.452
Πόντοι
25.467

Odin_

Ανώτατος
Εγγρ.
1 Δεκ 2014
Μηνύματα
6.640
Κριτικές
34
Like
29.280
Πόντοι
11.146
Μακάρι να ήταν "μωρό". Θα το βάπτιζα και θα τελειώναμε. Εδώ πρέπει να ασχοληθώ επισταμένως.
...και κατ' εξακολουθηση! Η κατηχηση θα παρει σε βαθους χρονου :cheesy::cheesy::cheesy:
Το "βαπτισμα" εγινε οπως βλεπω σε παραπανω φωτογραφιες :2on1:
 
OP
OP
DiorPoison

DiorPoison

Call-Girl
Εγγρ.
3 Φεβ 2023
Μηνύματα
1.096
Like
24.111
Τώρα, είμαι σίγουρος, πώς όλοι θα αναρωτιέστε τι κοινά στοιχεία μπορεί να έχει ένα από τα κορυφαία αριστουργήματα της παγκόσμιας λογοτεχνίας, με κάτι τόσο τετριμμένο, όσο και εντελώς αδιάφορο, όπως το ερωτικό ραντεβού μεταξύ ενός μωρόχαυλου κακάσχημου καραφλού ξεδοντιάρη κοντοστούπη μπάρμπα, με ένα c. g.
Κι όμως έχει. Κοινά στοιχεία λοιπόν είναι η εμμονή και η Ντάμα. Και αυτό διότι μπορεί να μην έχουμε μεν έναν εμμονικό με τον τζόγο νεαρό αξιωματικό που θα χρησιμοποιήσει ως μέσο εξουσίας την γοητεία του για να εξουσιάσει την υπηρέτρια και να φτάσει στο στόχο του, αλλά έχουμε δε έναν εξίσου εμμονικό μπάρμπα, που χρησιμοποιεί ως μέσον εξουσίας το χρήμα, προκειμένου να ταϊσει την εμμονή του για φρέσκια σάρκα. Επίσης έχουμε μια Ντάμα, που μπορεί στην προκειμένη περίπτωση να μην είναι πίκα, όπως στην εξαίσια νουβέλα (μάλλον προς το καρό σκάει), αλλά αυτό δεν επηρεάζει καθόλου την υπόθεση.

Σε αυτό το σημείο και έχοντας επίγνωση πως ο όρος Ντάμα σας έχει δημιουργήσει απορίες, εξηγούμαι: Όσοι λοιπόν έχετε κατά νου, πως όταν θα ανοίξετε την πόρτα θα δείτε, είτε μια νεαρή τσαπερδόνα που για να συμπληρώσει το εισόδημα της ασχολείται ερασιτεχνικά με τις βίζιτες, είτε μια νοστιμούλα φοιτήτρια που αντί να πηδιέται τζάμπα με τους συμφοιτητές της, αποφάσισε να πηδιέται επί χρήμασοι με μπαρμπάδες, συνδυάζοντας το τερπνόν μετά του ωφελίμου, είτε μια επίδοξη μοντέλα, που τελικά η κακούργα η κενωνία που άλλους τους κατεβάζει και άλλους τους ανεβάζει στα τάρταρα (όπως έλεγε και η μακαρίτισσα η Μίτση Κωνσταντάρα στην κάλτ πλέον ταινία ο στρίγγλος που έγινε αρνάκι) την ανάγκασε να ξεπέσει στα ερωτικά ραντεβού, απλά ξεχάστε το. Όταν η πόρτα ανοίξει θα αντικρίσετε μια σικάτη εξαιρετικά καλοντυμένη και προσεγμένη ως την παραμικρή λεπτομέρεια, ξανθιά ψιλόλιγνη φιγούρα, που το ευειδές πρόσωπό της κοσμούν δυο σπινθηροβόλοι εκφραστικοί οφθαλμοί, σαρκώδη χείλη και όμορφα ζυγωματικά. Κοντολογίς μπροστά σας θα στέκεται μια καθαρόαιμη Ντάμα, που τόσο το παράστημα της όσο και ο αέρας που αποπνέει, παραπέμπουν περισσότερο σε ντίβα της λυρικής ή σε πρίμα μπαλαρίνα, παρά σε αυτό που ήρθε να κάνει. Και αυτό που ήρθε να κάνει θα το κάνει άψογα, διότι σε αντίθεση με τα υπόλοιπα είδη θηλυκών homo sapiens οι ντάμες ξέρουν τι θέλουν, αλλά ξέρουν επίσης και τι δεν θέλουν. Με τις ντάμες δεν υπάρχει το ίσως. Υπάρχει το ναι και το όχι. Και ως εκ τούτου οι ντάμες ξέρουν πως να συμπεριφέρονται, έχουν τον τρόπο να γίνονται προσιτές κρατώντας όμως ένα πέπλο μυστηρίου γύρου τους ώστε να μην χαθεί η μαγεία, είναι ικανές να σταθούν σε πιο απαιτητικές συζητήσεις, γνωρίζουν καλά το παιχνίδι της σαγήνης και πως να γίνουν ποθητές, και το κυριότερο, ξέρουν να ακροβατούν πάνω στην λεπτή γραμμή που χωρίζει τις κυρίες από τις τσούλες κρατώντας αμείωτο το ερωτικό ενδιαφέρον του παρτενέρ τους.

Όσον αφορά τώρα τα υπόλοιπα, θα μου επιτρέψετε να μην σας φορτώσω με ανούσιους κομπασμούς λεπτομερών περιγραφών στάσεων κάμα σούτρα, λαβών κλινοπάλης, τσουτσουνοπροώσεων, πουτσοσφυροκοπημάτων, βυζοψωλοσυγκολλήσεων και λοιπών μηχανουργικών εργασιών. Θα αρκεστώ στο να σας πληροφορήσω πως κατά την ταπεινή μου άποψη οι αναρτημένες φωτογραφίες της την αδικούν, έχει τρομερή κορμάρα, είναι πολύ κοντά στην ηλικία που ισχυρίζεται αλλά όπως όλες οι ντάμες μεγαλοδείχνει και, πως αν ήμουν πρύτανης σε πανεπιστήμιο σεξουαλικής αγωγής, αν δεν της είχα δώσει την έδρα του στοματικού, σίγουρα θα την είχα τοποθετήσει ως τακτική καθηγήτρια. Ευχάριστη έκπληξη η σφιχτή και θερμή αίσθηση του εύσχημου ροδαλού της κόλπου, που ακόμα και το εφταμισάποντο μου ασφυκτιούσε μέσα του.

Κλείνοντας την μοκροσκελέστατη κριτική μου, και αφού σας ευχαριστήσω για την υπομονή που επιδείξατε, καθώς και το κουράγιο που κάνατε να διαβάσετε ως εδώ, να σας πληροφορήσω πως σε έναν σύντομο επίλογο, ο Πούσκιν γράφει ότι η Λιζαβέτα παντρεύτηκε τον γιο του πρώην διαχειριστή της κόμισσας, έναν κρατικό αξιωματούχο με καλό μισθό. Ο Έρμαν, όμως, τρελάθηκε και τον έκλεισαν στο ψυχιατρείο. Έχει εγκατασταθεί στο δωμάτιο 17, δεν απαντά σε ερωτήσεις, αλλά απλώς μουρμουρίζει με ασυνήθιστη ταχύτητα: Τρία, επτά, άσσος! Τρία, επτά, ντάμα!

Συνεπώς όσοι από εσάς επιθυμούν να ποντάρουν σε άλλο φύλλο εκτός της ντάμας, να μην ρισκάρουν το ποντάρισμα, γιατί εξερχόμενοι θα μουρμουρίζουν με ασυνήθιστη ταχύτητα ό,τι μουρμούριζε και ο ήρωας του Πούσκιν. Όσοι όμως επιθυμούν να ποντάρουν στη ντάμα, σίγουρα θα βγούν κερδισμένοι.

Υ.Γ.
Επειδή γνωρίζω εκ των προτέρων ότι θα με ρωτήσετε για το αν έπαιξε πρωκτικό, να σας ενημερώσω πως η κοπέλα εκτός από χαρισματική, είναι και πανέξυπνη. Σε όλη την διάρκεια του ραντεβού μας προστάτευε την ομολογουμένως λαχταριστή οπή της, με ένα αξεσουάρ (υπάρχει και ενδεικτική φωτό στο νήμα της) το οποίο δεν αποχωρίστηκε ούτε στιγμή. Άλλωστε όπως ανέφερα και παραπάνω, οι ντάμες ξέρουν το τι θέλουν, αλλά ξέρουν και το τι δεν θέλουν.
Η πιο όμορφη και συνάμα λογοτεχνικά δομημένη κριτική που έχω διαβάσει ως προς το άτομο μου..
Με διαπέρασαν κι εμένα τα αρχέτυπα που έχτισαν το επάγγελμα..Σαν την πασίγνωστη Φρύνη, εταίρα της αρχαιότητας που άφησε το δικαστήριο έκπληκτο όταν ο Υπερείδης της τράβηξε τα ρούχα και αποκαλύφθηκαν τα κάλλη της ή σαν την Θαΐς, εταίρα που ήταν στο πλάι του Μ. Αλεξάνδρου..ή μήπως σαν την Μαντάμ ντι Μπαρί; Για να μην ξεχάσω την Ασπασία του Περικλή.. Γαβριέλλα, Κάθριν Γουόλτερς.. Όλες ενσαρκώθηκαν μέσα μου με την σειρά τους, καθώς όπως είπε και ο αγαπημένος @The Saint* , μία ντάμα ξέρει ακριβώς τι θέλει, αλλά και τι πρέπει να κάνει.. Καλησπέρα κι από εμένα μετά από αυτό το μικρό ιστορικού περιεχομένου κειμενάκι.
 

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom