Νέα

Λουκέτο στην ΟΑ!!!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Enforcer
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 208
  • Εμφανίσεις 10K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 18 άτομα (0 μέλη και 18 επισκέπτες)

Ως φορολογούμενοι (οι περισσότεροι) πιο πιστεύετε θα ήταν το καλύτερο

  • Να κλείσει τελείως!

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Να μην κλείσει, να συνεχίσει ως έχει!

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Να γίνει αναδιάρθρωση και να λειτουργήσει ακόμα και με άλλο όνομα!

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • ΔΞ/ΔΑ

    Ψήφοι: 1 100,0%
  • Να ιδιωτικοποιηθεί!

    Ψήφοι: 0 0,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    1

Fazer600

Μέλος
Εγγρ.
9 Απρ 2007
Μηνύματα
560
Κριτικές
7
Like
0
Πόντοι
6
Κοπλιμέντο της έκανα!
warnwarn.gif
 [/color[/URL]]
 

Επισκέπτης
σε λίγο θα γίνουμε όλοι ΔΥ και στο τέλος μας βλέπω να βγάζουμε και Αλβανό πρωθυπουργό.
 

xagnostos2006

Ανώτερος
Εγγρ.
1 Μαρ 2006
Μηνύματα
993
Κριτικές
12
Like
1.620
Πόντοι
5.965
... Οι άγονες γραμμές επιδοτούνται από το κράτος, δεν είναι προσφορά των εταιρειών.
Το ίδιο συμβαίνει και στις θαλάσσιες μεταφορές, που όλες οι εταιρείες είναι ιδιωτικές και η αγορά ελεύθερη.
Ας γίνει λοιπόν το ίδιο και με τις αερομεταφορές.
Μόνο που δε μας είπες θιασώτη της Ελεύθερης οικονομίας-από το νόημα των γραπτών σου το συμπέρανα-τι πλοία βάζουν για την Ρόδο,και τι για το καστελόριζο.Επίσης δε μας είπες πόσο έχει το εισιτήριο,μετά την απελευθέρωση που έκανε ο Κεφαλογιάννης. Ελπίζω να μη μας τύχει αεροπορικό Σάμινα...
1)Και την HELIOS οι διεθνείς νόμοι την κάλυπταν,αλλά από οικονομία σκότωσαν τόσους ανθρώπους.Και στη θάλασσα,πρέπει το πλοίο να έχει περάσει από ελέγχους από νηογνώμενες,αλλά έχουμε δει την κατάντια.
Είστε βλαμμένοι.Δ.Υ,δεν είμαι.

Το ξαναλέω.Δεν είμαι δημόσιος υπάλληλος,αλλά στ'αρχίδια μου αν το πιστεύετε ή όχι.Δε θα σας αποδείξω τίποτα.Δεν είμαι υποχρεωμένος να το κάνω.

1. Πως βγαίνει το συμπέρασμα ότι οι κρατικές επιχορηγήσεις είναι μέρος της Ελεύθερης Οικονομίας και εγώ θιασώτης αυτής;

2. Τα πλοία που πηγαίνουν σε μικρά νησιά είναι του ίδιου επιπέδου με τα αεροπλάνα της Ο.Α. που πάνε σε περιοχές χωρίς κίνηση. Μήπως πετάμε με μεγάλα, άνετα, γρήγορα και καινούργια αεροπλάνα για Λέρο π.χ.;

3. Είναι δυνατόν να ταξιδεύουμε με καλά πλοία και αεροπλάνα, αφού οι έλεγχοι γίνονται από δημόσιες υπηρεσίες με κρατικοδίαιτους υπαλλήλους, οι οποίοι συνήθως δεν κάνουν τη δουλειά τους;

4. Οι τιμές στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια αυξήθηκαν μόλις το κράτος μείωσε την επιδότηση για κάποια δρομολόγια. Για παράδειγμα το κόστος για ένα εισιτήριο είναι 100 ευρώ. Πριν η  εταιρεία εισέπραττε 50 από το κράτος και 50 από τον επιβάτη (50+50=100). Τώρα εισπράττει 25 από το κράτος και 75 από τον επιβάτη (25+75=100). Θα έπρεπε βέβαια και οι εταιρείες να μειώσουν το υπερκέρδος που έχουν. Και μην ξεχνάς πως η αγορά στην ακτοπλοΐα δεν είναι ακόμα πλήρως απελευθερωμένη.

5. Τιμές κρατικών επιχειρήσεων και ιδιωτικών. Σύγκριση καμία. Βλέπε παράδειγμα Ο.Τ.Ε. και λοιπών εταιρειών στην τηλεφωνία και το internet.

6. Για τις συνεχείς καθυστερήσεις των πτήσεων της Ο.Α., ποιος ευθύνεται; Οι επιβάτες, το αεροδρόμιο, κάτι άλλο ή η Ο.Α. και οι εργαζόμενοι σε αυτή;

7. Νομίζω ότι η πλειοψηφία των πολιτών είναι υπέρ της ιδιωτικοποίησης ή του κλεισίματος της Ο.Α.. Γιατί λοιπόν η κυβέρνηση να μην ακούσει τη λαϊκή βούληση;

8. Σε πιστεύω ότι δεν είσαι δημόσιος υπάλληλος.

9. Το γεγονός ότι βρίζεις συνέχεια, δείχνει ότι μάλλον ότι δεν έχεις αντεπιχείρημα και ότι έχεις χάσει την ψυχραιμία σου. Καλό θα ήταν πάντως να σταματήσεις να βρίζεις και να συνεχιστεί σωστά η κουβέντα.

 

Todok

Μέλος
Εγγρ.
21 Ιουλ 2006
Μηνύματα
3.299
Like
12
Πόντοι
16
Όπως κατάλαβες και ένοιωσες στο πετσί σου, υπάρχουν πουτανάκια, πουτάνες κτλ, αλλά υπάρχουν και γυναίκες.
Βολέψου με το δημόσιο  :2funny: :2funny:

Και ποιά η διαφορά ανάμεσα σε αυτά τα δύο; Όπως επίσης και ποιά η διαφορά ανάμεσα σε γυναίκες που δουλεύουν στο δημόσιο και γυναίκες που δουλεύουν στο ιδιωτικό, αφού και στα δύο την ίδια "δουλειά" κάνουν...
 

giorgospapa

Τιμημένος
Εγγρ.
6 Ιουλ 2006
Μηνύματα
15.922
Κριτικές
10
Like
39
Πόντοι
2.157
Και ποιά η διαφορά ανάμεσα σε αυτά τα δύο; Όπως επίσης και ποιά η διαφορά ανάμεσα σε γυναίκες που δουλεύουν στο δημόσιο και γυναίκες που δουλεύουν στο ιδιωτικό, αφού και στα δύο την ίδια "δουλειά" κάνουν...
βρε συ τοντοκ αγορι μου, μηπως εισαι ευνουχισμενος ????

δεν εξηγειται αλλιως..

ακομη και στο θρεντ της ολυμπιακης αεροποριας το γυρισες στο μισογυνισμο !!!!!  :uglystupid: :uglystupid:
 

Επισκέπτης
βρε συ τοντοκ αγορι μου, μηπως εισαι ευνουχισμενος ????

δεν εξηγειται αλλιως..

ακομη και στο θρεντ της ολυμπιακης αεροποριας το γυρισες στο μισογυνισμο !!!!!  :uglystupid: :uglystupid:
χαρας στο κουραγιο σου αγιε πατερα πρωι-πρωι..τι ασχολεισαι??? :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 

giorgospapa

Τιμημένος
Εγγρ.
6 Ιουλ 2006
Μηνύματα
15.922
Κριτικές
10
Like
39
Πόντοι
2.157
χαρας στο κουραγιο σου αγιε πατερα πρωι-πρωι..τι ασχολεισαι??? :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
μα, ρε συ.. μπηκα στο θρεντ να δω καμια αποψη που ισως να μην εχει υποπεσει στην αντιληψη μου και ξαφνικα βγηκε μπροστα μου ο 666 με το μισογυνισμο του..  :new_shocked: :new_shocked: :new_shocked: :new_shocked:

μπαλαντερ τον εχει κανει και παιρνει και ολες τις παρτιδες ο μπαγασας..  :grin: :grin:
 

Επισκέπτης
μα, ρε συ.. μπηκα στο θρεντ να δω καμια αποψη που ισως να μην εχει υποπεσει στην αντιληψη μου και ξαφνικα βγηκε μπροστα μου ο 666 με το μισογυνισμο του..  :new_shocked: :new_shocked: :new_shocked: :new_shocked:

μπαλαντερ τον εχει κανει και παιρνει και ολες τις παρτιδες ο μπαγασας..  :grin: :grin:
μονο τα αθλητικα εχουν γλυτωσει..γιατι ρε γαμωτο???ειδικα για το γυναικειο μπασκετ θα μπορουσε να γραψει πολλα για τις γυναικες..(ιδεες του βαζω) :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 

giorgospapa

Τιμημένος
Εγγρ.
6 Ιουλ 2006
Μηνύματα
15.922
Κριτικές
10
Like
39
Πόντοι
2.157
γιατι, στο αντρικο δεν πανε στις κερκιδες ελεεινιδες ???? :grin: :grin:
 

Επισκέπτης
γιατι, στο αντρικο δεν πανε στις κερκιδες ελεεινιδες ???? :grin: :grin:
μωρε για τις αθλητριες λεω εγω..εχεις δει ποτε γυναικειο μπασκετ???η κακοποιηση του αθληματος σε ολο του το μεγαλειο λεμε..αρα???φταινε οι γυναικες..αρα???προσφορο εδαφος για να τους τα χωσει & εκει..
 

giorgospapa

Τιμημένος
Εγγρ.
6 Ιουλ 2006
Μηνύματα
15.922
Κριτικές
10
Like
39
Πόντοι
2.157
μωρε για τις αθλητριες λεω εγω..εχεις δει ποτε γυναικειο μπασκετ???η κακοποιηση του αθληματος σε ολο του το μεγαλειο λεμε..αρα???φταινε οι γυναικες..αρα???προσφορο εδαφος για να τους τα χωσει & εκει..
γιατι οταν πανε οι γυναικες στο αντρικο, δεν εχεις προσεξει οτι οι αντρες δεν αποδιδουν, διοτι μεταξυ τους ασχολουνται με το σχολιασμο των γυναικων στις κερκιδες ?

θανατος ΚΑΙ σε αυτες !!!!!!!!!!!
 

troueno

Μέλος
Εγγρ.
14 Απρ 2006
Μηνύματα
3.389
Κριτικές
1
Like
899
Πόντοι
96
  Η ουσία ειναι οτι δεν μπορει οι μισοι Ελληνες να ζουν σε ελευθερη οικονομία και οι αλλοι μισοι σε παρεμβατικη οικονομία. Οπως ο πρωτοεμφανιζομενος ανεργος και ο απολυμενος της coca cola και των κλωστηριων Ναουσης ψαχνει για δουλεια ετσι πρεπει να ψαξει δουλεια και ο απολυμενος της ΟΑ και της ΕΡΤ αυριο!!  Δηλαδη ο αλλος τι ειναι ΜΑΛΑΚΑΣ??????


  Στο φιναλε ας λένε στους Δημοσιους και τους Δημοτικους υπαλληλους "σας προσλαμβανουμε αλλα θα πρεπει να ψωνιζετε απο τα μπακάλικα και τα μικροκαταστήματα και οχι από το Super market και το Mall". Στο φιναλε οι δημοτικοι υπαλληλοι απο τα δημοτικα τελη των επιχειρησεων πληρώνονται, ας δωσουν κανα φραγκα στα καταστηματα της περιοχης. Γιατι αν κλεισουν ποιος θα πληρωνει τα τελη???
 

cretan335

Μέλος
Εγγρ.
30 Ιαν 2007
Μηνύματα
5.488
Like
1
Πόντοι
66
[move] :uglystupid: :uglystupid: :uglystupid: :uglystupid: :uglystupid: :uglystupid: Πληρώνετε ΜΑΛΑΚΕΣ Έλληνες  :uglystupid: :uglystupid: :uglystupid: :uglystupid: :uglystupid: :uglystupid:  [/move]

Επιχείρηση... εξυγίανσης
Προχωρά ο διακανονισμός χρεών της Ολυμπιακής εν αναμονή της ετυμηγορίας της Κομισιόν

Επιχείρηση διακανονισμού των χρεών της Ολυμπιακής βρίσκεται σε εξέλιξη, την ώρα που η κυβέρνηση, διά του υπουργού μεταφορών Κ.Χατζηδάκη, αλλά και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, διά του επιτρόπου Ζακ Μπαρό, εμφανίζουν το μοντέλο Sabena ως μονόδρομο για την εταιρεία.

Επισήμως, διά του κ. Χατζηδάκη, η κυβέρνηση τονίζει ότι πριν πάρει τις τελικές αποφάσεις της για την «επόμενη μέρα» στην Ολυμπιακή θα αναμένει την οριστική ετυμηγορία της Κομισιόν, κυρίως για την τύχη των διαιτησιών που έχουν επιδικαστεί υπέρ της εταιρείας, συνολικού ύψους 803 εκατ. ευρώ.

Ωστόσο, όπως αναφέρει η εφημερίδα Τα Νέα, οι κινήσεις που γίνονται το τελευταίο διάστημα στον εθνικό αερομεταφορέα -του οποίου οι συνολικές ζημίες ξεπερνούν τα 2,2 δισ. ευρώ- αποδεικνύουν ότι η κυβέρνηση κάθε άλλο παρά τις αποφάσεις της ΕΕ αναμένει.

Από τις 20 Σεπτεμβρίου 2007 έχουν παραδοθεί στον υπουργό Μεταφορών οι επίσημες αναφορές των διοικήσεων των δύο εταιρειών, δηλαδή της Ολυμπιακής Αεροπορίας-Υπηρεσίες και των Ολυμπιακών Αερογραμμών οι οποίες έχουν επιστρέψει στο Δημόσιο -μέσω συμψηφισμού με τις διαιτησίες- όλα τα ποσά που η Κομισιόν θεωρούσε παράνομες κρατικές ενισχύσεις

Οι ζημίες στις Ολυμπιακές Αερογραμμές

Η εταιρεία, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία που βρίσκονται στα χέρια του κ. Χατζηδάκη, μέχρι τις 31/12/2006 εμφανίζει συσσωρευμένες ζημίες ύψους 450 εκατ. ευρώ.

Στις 10 Ιουλίου 2007, το Δημόσιο (ο μέτοχος) απαίτησε την ανάκτηση -και μάλιστα εντόκως- της θεωρούμενης από την Κομισιόν παράνομης κρατικής ενίσχυσης, ύψους 42,4 εκατ. ευρώ. Αφού βεβαίωσε την οφειλή, η εταιρεία κατέβαλε σε Δημόσιο και ΟΑ- Υπηρεσίες το ποσό αυτό, που βάρυνε τον προϋπολογισμό της για το 2006.

Ωστόσο, η εταιρεία από την πλευρά της με αγωγή της απαιτεί από το Δημόσιο 356,5 εκατ. ευρώ και φαίνεται ότι το αποζημιωτικό αυτό αίτημά της θα γίνει δεκτό από το Διοικητικό Πρωτοδικείο Αθηνών, τουλάχιστον στο μεγαλύτερο μέρος του. Η απόφαση αναμένεται να εκδοθεί σύντομα και σίγουρα ανατρέπει τον συσχετισμό, επιστρέφοντας τα ίδια κεφάλαια.

Οι ζημίες της Ολυμπιακής-Υπηρεσίες

Οι συνολικές ζημίες της εταιρείας (1,5 δισ. ευρώ) προέρχονται από συσσωρευμένες οφειλές, καθώς και από τον τρόπο υπολογισμού των προσαυξήσεων από τα πρόστιμα της Εφορίας και του ΙΚΑ. Στο τέλος του 2007, τα οφειλόμενα ποσά θα είναι 954 εκατ. ευρώ και τα πρόστιμα 549 εκατ. ευρώ.

Ωστόσο, από επίσημα έγγραφα της εταιρείας αποκαλύπτεται ότι από το 2004 μέχρι και τον περασμένο Σεπτέμβριο το λειτουργικό έλλειμμα της εταιρείας μειώνεται συνέχεια: Από 131,6 εκατ. ευρώ το 2004 έπεσε στα 78,3 εκατ. το 2005, στα 67 εκατ. ευρώ το 2006 και εκτιμάται ότι φέτος θα είναι μόλις 20 εκατ. ευρώ.

Την ίδια στιγμή, πρώην διοικούντες την Ολυμπιακή επισημαίνουν πως όσα κέρδισε η εταιρεία στην αντιδικία της με το Δημόσιο- περίπου 803 εκατ. ευρώ μέσω των αποφάσεων της Διαιτησίας, μπορούν να οδηγήσουν, υπό προϋποθέσεις, σε λύση εξυγίανσης.

Σημειώνεται ότι από το καλοκαίρι στο Γενικό Λογιστήριο του Κράτους έχει συσταθεί ειδικός μηχανισμός διακανονισμού των επιδικασθέντων υπέρ της Ο.Α. ποσών, με το σύνολο των οφειλών της προς τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών (ΔΑΑ), την ΥΠΑ και το ΙΚΑ.

Ήδη, έχουν διακανονιστεί τα 540 εκατ. ευρώ που απαιτεί η Κομισιόν να επιστραφούν από την Ο.Α. στο Δημόσιο κι άλλο ένα ποσό ύψους περίπου 160 εκατ. ευρώ (σύνολο 700 εκατ. ευρώ). Το σύνολο των ποσών της διαιτησίας έχει εγγραφεί ως επιβάρυνση του Δημοσίου για το 2007 και για το 2008.

Λόγω των συγκεκριμένων διακανονισμών, η εταιρεία στις 27 Σεπτεμβρίου έλαβε φορολογική και ασφαλιστική ενημερότητα έπειτα από πολλά χρόνια, ενώ, μέχρι στιγμής, η Ε.Ε. έχει αμφισβητήσει το αποτέλεσμα της διαιτησίας μόνο προφορικά. Ενδεχομένως να το κάνει και επίσημα μέσα στο ερχόμενο διάστημα, ωστόσο κάτι τέτοιο θα σηματοδοτήσει σύγκρουση εθνικού και κοινοτικού δικαίου.

Ο μονόδρομος του μοντέλου Sabena

Σε συνεντεύξεις του στον κυριακάτικο Τύπο, ο υπουργός Μεταφορών επαναλάμβανε ότι «είναι πια εξαιρετικά δύσκολο, αν όχι αδύνατον, η εταιρεία Ολυμπιακές Αερογραμμές να πωληθεί ως έχει. Επομένως προσανατολιζόμαστε σε άλλα σχήματα τρίτων εταιρειών, όπως είναι η Pantheon, έτσι ώστε να κάνουμε ένα σχέδιο 'Sabena α λα ελληνικά'».

Από την πλευρά του, ο αρμόδιος επίτροπος Ζακ Μπαρό δηλώνει τη Δευτέρα στον Ελεύθερο Τύπο πως «μόνο μια λύση τύπου 'Sabena θα επιτρέψει στην Ολυμπιακή να συνεχίσει να πετάει με τους ‘‘κύκλους’’ στον ελληνικό ουρανό. Όμως, πρέπει η κυβέρνηση να τρέξει και να εργαστεί με την Κομισιόν, ώστε αυτή η μετάβαση (στη νέα εταιρία) να μη δημιουργήσει πρόβλημα στην εξυπηρέτηση των νησιών».

Newsroom ΔΟΛ




Παρακαλώ όποιον καταλάβει τα παραπάνω να μου εξηγήσει και εμένα πόσο βαθιά θα μπεί ΠΑΛΙ το δάχτυλο.

 

stavros51

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
4 Νοε 2005
Μηνύματα
6.869
Like
60
Πόντοι
66
Τι να καταλάβεις (και εσύ και εγώ, και οι υπόλοιποι εδώ) συνάδελφε...

Το θέμα είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥΠΛΟΚΟ για να μπορέσει να αναλυθεί στα πλαίσια αυτού εδώ του forum...

Η ουσία είναι ότι:

Αυτός ο Χατζηδάκης δείχνει διατεθειμένος να βοηθήσει την κατάσταση, όσο και όπως μπορεί.
Η ανάγκη για εξυπηρέτηση των απομακρυσμένων (και άγονων) προορισμών είναι πράγματι μεγάλη (και εθνικά κρίσιμη), τόσο, που θα διακαιολογούσε την ύπαρξη κρατικών αεροπλάνων που θα έκαναν αυτή τη δουλειά, αντί να επιχορηγούνται ιδιώτες να την κάνουν.
Είμαστε υποχρεωμένοι να σεβόμαστε τις επιταγές (και τη νομοθεσία) της ΕΕ.

ΤΟ μπουρδέλο...  Και όχι μόνο στην ΟΑ.
 

cretan335

Μέλος
Εγγρ.
30 Ιαν 2007
Μηνύματα
5.488
Like
1
Πόντοι
66
Φυσικά και πρέπει να εξυπηρετούνται οι άγονοι προορισμοί αλλά τα πράγματα δεν είναι και τόσο τραγικά όσο τα παρουσιάζουν.
Άλλα κόστη έχεις στο να βάλεις ένα πλοίο και άλλα ένα αεροπλάνο. Βέβαια διαφορετικές ανάγκες εξυπηρετούν αυτά τα δυο καλύπτουν όμως κάποιες απο τις απαιτήσεις. Χώρια που για το αεροπλάνο μπορείς να βάλεις και ένα μικρότερο.

Τώρα για τον Χατζηδάκη δίκιο έχεις. Αυτός θα τραβήξει το λούκι. Μάλλον που δεν θα έχει επιπτώσεις στην περαιτέρω καριέρα του.
 

anachron

Μέλος
Εγγρ.
31 Αυγ 2006
Μηνύματα
358
Κριτικές
4
Like
4
Πόντοι
1
Δεν ξέρω εάν αναφέρθηκε πιο πάνω πουθενά (και ούτε έχω παρακολουθήσει τις λεπτομέρειες στις ειδήσεις) αλλά μια επισήμανση:
Τα νησιά από όσο ξέρω εξυπηρετούνται από την Ολυμπιακή Αεροπλοΐα η οποία είναι ουσιαστικά άλλη εταιρία και δεν έχω καταλάβει εάν συμπεριλαμβάνεται στην πώληση/ιδιωτικοποίηση.
 

Επισκέπτης
μπράβο στον Λαζόπουλο που έβγαλε την πραγματική αλήθεια για την ΟΑ ενάντια σε αυτούς που ρίχνουν λάσπη ενάντια στους εργαζόμενους σε αυτήν.
 

Επισκέπτης
ρε κανείς να πάρει θέση ? μόνο λάσπη να ρίχνουμε?
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom