Νέα

ΚΤΕΟ Δικύκλων για Αττική, πρόγραμμα 2013

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα easyrider77
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 20
  • Εμφανίσεις 2K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

easyrider77

Μέλος
Εγγρ.
6 Ιαν 2007
Μηνύματα
5.866
Κριτικές
6
Like
242
Πόντοι
86
Ειχανε δεν ειχανε βρηκανε τροπο να μας τα  παρουν και απο κει γαμω το σπιτι τους.  >:(


[size=14pt]ΚΤΕΟ Δικύκλων για Αττική, πρόγραμμα 2013[/size]

Μέχρι το τέλος του 2012, στην Αττική πρέπει να περάσουν από ΚΤΕΟ τα δίκυκλα με ημερομηνία 1ης άδειας κυκλοφορίας από το 1998 και πίσω. Παρακάτω, σας παρουσιάζουμε το πρόγραμμα για τους ελέγχους του 2013.
Από ότι μάθαμε από τα ΙΚΤΕΟ στην Αττική, ενώ όλη τη χρονιά ελάχιστοι ήταν οι κάτοχοι δικύκλου με άδεια κυκλοφορίας από το 1998 και πίσω που πήγαν για έλεγχο, αυτή τη στιγμή γίνεται πανικός, αφού ο Έλληνας αναβάτης το άφησε κι αυτό για την τελευταία στιγμή. Πάμε όμως να δούμε ποια δίκυκλα παίρνουν σειρά για έλεγχο ΚΤΕΟ μέσα στο 2013.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 2013 ΚΤΕΟ ΔΙΚΥΚΛΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ

Από 01-01-2013 έως 28-02-2013
Όλες οι μοτοσικλέτες που ταξινομήθηκαν (ημερομηνία 1ης άδειας κυκλοφορίας) από 01-01-1999 έως και 31-12-1999 στην Περιφέρεια Αττικής (πρώην Νομαρχίες Αθηνών, Πειραιώς, Ανατολικής Αττικής, Δυτικής Αττικής) ή σε άλλη περιοχή της χώρας και σήμερα έχουν άδεια κυκλοφορίας που έχει εκδοθεί στην Περιφέρεια Αττικής και δεν έχουν υποστεί τεχνικό έλεγχο

Από 01-03-2013 έως 31-03-2013
Όλες οι μοτοσικλέτες που ταξινομήθηκαν (ημερομηνία 1ης άδειας κυκλοφορίας) από 01-01-2000 έως και 31-12-2000 στην Περιφέρεια Αττικής (πρώην Νομαρχίες Αθηνών, Πειραιώς, Ανατολικής Αττικής, Δυτικής Αττικής) ή σε άλλη περιοχή της χώρας και σήμερα έχουν άδεια κυκλοφορίας που έχει εκδοθεί στην Περιφέρεια Αττικής και δεν έχουν υποστεί τεχνικό έλεγχο

Από 01-04-2013 έως 30-04-2013
Όλες οι μοτοσικλέτες που ταξινομήθηκαν (ημερομηνία 1ης άδειας κυκλοφορίας) από 01-01-2001 έως και 31-12-2001 στην Περιφέρεια Αττικής (πρώην Νομαρχίες Αθηνών, Πειραιώς, Ανατολικής Αττικής, Δυτικής Αττικής) ή σε άλλη περιοχή της χώρας και σήμερα έχουν άδεια κυκλοφορίας που έχει εκδοθεί στην Περιφέρεια Αττικής και δεν έχουν υποστεί τεχνικό έλεγχο

Από 01-05-2013 έως 31-05-2013
Όλες οι μοτοσικλέτες που ταξινομήθηκαν (ημερομηνία 1ης άδειας κυκλοφορίας) από 01-01-2002 έως και 31-12-2002 στην Περιφέρεια Αττικής (πρώην Νομαρχίες Αθηνών, Πειραιώς, Ανατολικής Αττικής, Δυτικής Αττικής) ή σε άλλη περιοχή της χώρας και σήμερα έχουν άδεια κυκλοφορίας που έχει εκδοθεί στην Περιφέρεια Αττικής και δεν έχουν υποστεί τεχνικό έλεγχο

Από 01-06-2013 έως 30-06-2013
Όλες οι μοτοσικλέτες που ταξινομήθηκαν (ημερομηνία 1ης άδειας κυκλοφορίας) από 01-01-2003 έως και 31-12-2003 στην Περιφέρεια Αττικής (πρώην Νομαρχίες Αθηνών, Πειραιώς, Ανατολικής Αττικής, Δυτικής Αττικής) ή σε άλλη περιοχή της χώρας και σήμερα έχουν άδεια κυκλοφορίας που έχει εκδοθεί στην Περιφέρεια Αττικής και δεν έχουν υποστεί τεχνικό έλεγχο

Από 01-07-2013 έως 31-08-2013

Όλες οι μοτοσικλέτες που ταξινομήθηκαν (ημερομηνία 1ης άδειας κυκλοφορίας) από 01-01-2004 έως και 31-12-2004 στην Περιφέρεια Αττικής (πρώην Νομαρχίες Αθηνών, Πειραιώς, Ανατολικής Αττικής, Δυτικής Αττικής) ή σε άλλη περιοχή της χώρας και σήμερα έχουν άδεια κυκλοφορίας που έχει εκδοθεί στην Περιφέρεια Αττικής και δεν έχουν υποστεί τεχνικό έλεγχο

Από 01-09-2013 έως 31-10-2013
Όλες οι μοτοσικλέτες που ταξινομήθηκαν (ημερομηνία 1ης άδειας κυκλοφορίας) από 01-01-2005 έως και 31-12-2005 στην Περιφέρεια Αττικής (πρώην Νομαρχίες Αθηνών, Πειραιώς, Ανατολικής Αττικής, Δυτικής Αττικής) ή σε άλλη περιοχή της χώρας και σήμερα έχουν άδεια κυκλοφορίας που έχει εκδοθεί στην Περιφέρεια Αττικής και δεν έχουν υποστεί τεχνικό έλεγχο

Από 01-11-2013 έως 31-12-2013
Όλες οι μοτοσικλέτες που ταξινομήθηκαν (ημερομηνία 1ης άδειας κυκλοφορίας) από 01-01-2006 έως και 31-12-2006 στην Περιφέρεια Αττικής (πρώην Νομαρχίες Αθηνών, Πειραιώς, Ανατολικής Αττικής, Δυτικής Αττικής) ή σε άλλη περιοχή της χώρας και σήμερα έχουν άδεια κυκλοφορίας που έχει εκδοθεί στην Περιφέρεια Αττικής και δεν έχουν υποστεί τεχνικό έλεγχο

ΠΡΟΣΟΧΗ

   Οι δίκυκλες μοτοσικλέτες, που έχουν αντικαταστήσει ή θα αντικαταστήσουν τον αριθμό κυκλοφορίας τους, υποχρεούνται να προσέλθουν για τεχνικό έλεγχο σύμφωνα με τον πρώτο αριθμό κυκλοφορίας που τους είχε χορηγηθεί.
   Οι εκπαιδευτικές μοτοσικλέτες υπόκεινται σε ετήσιο περιοδικό έλεγχο.
   Δίκυκλες μοτοσικλέτες με έδρα ή διεύθυνση κατοικίας ιδιοκτήτη που ανήκει σε άλλη Περιφέρεια της χώρας, στην οποία έχει εκδοθεί πρόγραμμα πρόσκλησης τους για τεχνικό έλεγχο και οι οποίες κυκλοφορούν στην Περιφέρεια Αττικής υποβάλλονται σε τεχνικό έλεγχο σύμφωνα με το πρόγραμμα πρόσκλησης της Περιφέρειας στην οποία ανήκει η έδρα τους.
   Όσες δίκυκλες μοτοσικλέτες όφειλαν πριν την ημερομηνία ταξινόμησης τους στην Περιφέρεια Αττικής να έχουν ήδη προσκομιστεί για τεχνικό έλεγχο σύμφωνα με την πρόσκληση της προηγούμενης έδρας τους και δεν προσήλθαν για τεχνικό έλεγχο θα ελέγχονται ως εκπρόθεσμες.

Ο αρχικός ή ο περιοδικός τεχνικός έλεγχος πραγματοποιείται κατόπιν προηγούμενης συνεννόησης με τα εξουσιοδοτημένα ΙΚΤΕΟ.

Ο κάτοχος οχήματος ο οποίος δεν το προσκομίζει για τον περιοδικό τεχνικό έλεγχο εντός της καθοριζόμενης προθεσμίας τιμωρείται σύμφωνα με το άρθρο 86 του Κ.Ο.Κ. και υπόκειται σε πρόσθετο ειδικό τέλος σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις.

 
OP
OP
easyrider77

easyrider77

Μέλος
Εγγρ.
6 Ιαν 2007
Μηνύματα
5.866
Κριτικές
6
Like
242
Πόντοι
86
Και η απαντηση της ΜΟΤ.Ο.Ε.


ΜΟΤ.Ο.Ε. για τον Τεχνικό Έλεγχο Δικύκλων - ΚΤΕΟ


ΑΠΟ : ΜΟΤ.Ο.Ε.
ΠΡΟΣ : ΕΣΟΑ – ΥΜΕ (-Δ/νση Τεχν. Ελέγχου Οχημάτων) – Γρ. Αναπληρωτή Υπουργού του Υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων
ΘΕΜΑ : Συμπύκνωση των θέσεων της ΜΟΤ.Ο.Ε. για τον Τεχνικό Έλεγχο Δικύκλων



Η Μοτοσυκλετιστική Ομοσπονδία Ελλάδας έχοντας ήδη από το 1998 διατυπώσει τις θέσεις της για το ως άνω θέμα (σε συνολικά 5 κείμενα που κατά καιρούς έχουν δοθεί στο ΥΜΕ), θα ήθελε να συμπυκνώσει τις απόψεις της και τα σχετικά αιτήματά της ως εξής:...

Α. Γενικά

1. Η ΜΟΤ.Ο.Ε. είναι υπέρ της οδικής ασφάλειας. Συνεπώς επιδιώκει ώστε τα κυκλοφορούντα δίκυκλα να είναι ασφαλή.
2. Η καλή κατάσταση των δικύκλων λίγο εξαρτάται από τον ενδεχόμενο έλεγχο σε ΚΤΕΟ. Περισσότερο εξαρτάται από άλλους παράγοντες, όπως η ποιότητα των παρεχομένων υπηρεσιών από τα συνεργεία, από το κόστος των ποιοτικών ανταλλακτικών κλπ.
3. Τα τροχαία ατυχήματα δικύκλων συνδέονται με την καλή κατάσταση του δικύκλου σε ελάχιστο ποσοστό. Η έρευνα MAIDS («Εις βάθος έρευνα των ατυχημάτων δικύκλων») που διεξήχθη σε 6 ευρωπαϊκές χώρες απέδειξε ότι μόνον στο 1% των ατυχημάτων δικύκλων το ατύχημα συνδεόταν με κακή συντήρηση του εμπλακέντος δικύκλου (ιδίως με φθαρμένα ελαστικά). Το αντίθετο υποστηρίζουν εταιρείες που έχουν οικονομικά συμφέροντα συνδεόμενα προς τον τεχνικό έλεγχο. Έτσι, ουσιαστικά βλέπουν τον τεχνικό έλεγχο ως τρόπο να αποκομίσουν κέρδη (με πενιχρά ή αμελητέα αποτελέσματα υπέρ της οδικής ασφάλειας).
4. Η πολιτική που προτάσσει τον τεχνικό έλεγχο δικύκλων έναντι άλλων τρόπων, πιο σημαντικών και αποτελεσματικών (αναβάθμιση υποδομών, εκπαίδευσης κλπ), βελτίωσης της οδικής ασφάλειας των δικύκλων εμβάλλει εύλογες υποψίες στους μοτοσυκλετιστές ότι υπάρχει, από την πλευρά του Κράτους, διάθεση εισπρακτικότητας και λειτουργία διαπλοκής, υπέρ ισχυρών οικονομικών συμφερόντων. Ευρωπαϊκές χώρες χωρίς τεχνικό έλεγχο δικύκλων (Ολλανδία, Βέλγιο, Γαλλία, Νορβηγία κ.α.) έχουν πολύ υψηλότερο επίπεδο οδικής ασφάλειας δικύκλων σε σχέση με χώρες που έχουν τεχνικό έλεγχο για τα δίκυκλα.
5. Η επιβολή τεχνικού ελέγχου δικύκλων από το ελληνικό κράτος στην παρούσα οικονομικοκοινωνική συγκυρία είναι άκαιρη, ατυχής και κάθε άλλο παρά υποδηλώνει κοινωνική και πολιτική ευαισθησία από την πλευρά της Κυβέρνησης, αφού συνιστά μία επί πλέον οικονομική επιβάρυνση μη αναγκαία (και μη επιβαλλόμενη από κάποια διεθνή υποχρέωση). Ιδίως με τον τρόπο που επεβλήθη, ο οποίος συμφέρει τα Ιδιωτικά ΚΤΕΟ (χωρίς να υπάρχουν ούτε κρατικά ΚΤΕΟ, ούτε πλαφόν στις τιμές, ούτε πραγματικός ανταγωνισμός).
6. Δεδομένης αφ’ ενός της παράνομης παράλειψης του Κράτους να ανταποκριθεί στην υποχρέωσή του για ασφαλές οδικό δίκτυο και υποδομές και αφ’ ετέρου της άρνησής του να εξασφαλίζει κατάλληλη δικαστική προστασία και αποζημίωση για τα θύματα (μοτοσυκλετιστές κυρίως) της κακής και επικίνδυνης κατάστασης των οδών και του οδικού περιβάλλοντος ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΦΑΤΙΚΟ, ΑΣΥΜΒΑΤΟ ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ να απαιτεί τον έλεγχο 200 και πλέον σημείων (!) του δικύκλου στο πλαίσιο ενός εξονυχιστικού (και ακριβού) τεχνικού ελέγχου. Αυτό δεν είναι ανεκτό να το ζητεί από τους μοτοσυκλετιστές ένα κράτος που επιφυλάσσει το ανεύθυνο για τον εαυτό του, (λειτουργώντας ουσιαστικά σε καθεστώς ανομίας, αφού η ύπαρξη «δύο μέτρων και δύο σταθμών» - άλλων για το κράτος και άλλων για τον πολίτη - συνιστά παραβίαση των στοιχειωδών αρχών του Κράτους – δικαίου).
7. Επίσης, είναι απαράδεκτο να προβλέπονται δρακόντειες κυρώσεις για τον δικυκλιστή που δεν έχει πάει το δίτροχό του στο ΚΤΕΟ, ενώ οι προβλεπόμενες (και σπανίως επιβαλλόμενες) κυρώσεις για παγίδες (κακοτεχνίες, λακκούβες, σαμάρια, έλλειψη σήμανσης κλπ) στους δρόμους συνιστούν «χάδια» (ιδίως για τις μεγάλες εταιρείες και τους μεγαλοεργολάβους) και στην πράξη είναι ανύπαρκτες (όπως π.χ. για τυχόν παρανομούντες Δημάρχους κλπ, βλέπε παράνομα σαμαράκια, παράνομες διαφημιστικές πινακίδες, παράνομες – επικίνδυνες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις και σήμανση…).


Β. Ειδικά


1. Με δεδομένη την υπάρχουσα οικονομική συγκυρία και τα ανεπίτρεπτα υψηλά ποσοστά ανεργίας (ιδίως στους νέους, οι οποίοι κατ’ εξοχήν χρησιμοποιούν δίκυκλα), ο Τεχνικός Έλεγχος Δικύκλων πρέπει να ανασταλεί. Διότι ούτε αναγκαίος είναι, ούτε θα βελτιώσει εμφανώς την οδική ασφάλεια. Αντίθετα, έτσι όπως ξεκίνησε η εφαρμογή του, αποτελεί σημαντικό οικονομικό βάρος.
2. Εν πάση περιπτώσει θα πρέπει να αναμορφωθεί ριζικά, σύμφωνα με τις προτάσεις της ΜΟΤ.Ο.Ε. που έχουν διατυπωθεί ήδη από το 1998-9. Συγκεκριμένα:
α) Να επανατοποθετηθεί ως «επιθεώρηση 6 σημείων» (ελαστικά, φρένα, φώτα, αναρτήσεις, σύστημα διεύθυνσης, εξάτμιση).
β) Να διενεργείται και από εξουσιοδοτημένα συνεργεία (ακόμη και στο πλαίσιο ενός σέρβις).
γ) Να αντιμετωπισθούν ζητήματα εφαρμογής, λαμβανομένων υπ’ όψιν των ιδιαιτεροτήτων κατηγοριών δικύκλων (π.χ. δεν μπορεί με την ίδια μέθοδο και τρόπο να μετρούνται τα φρένα των μοτοσυκλετών supersport με τις enduro μοτοσυκλέτες, πράγμα που ήδη έχει δημιουργήσει προβλήματα στην πράξη).
δ) Θα πρέπει να προβλεφθεί διαδικασία άρσης των αμφισβητήσεων (έχουμε ήδη προ πολλού προτείνει συγκεκριμένο τρόπο).
ε) Θα πρέπει να μειωθούν οι προβλεπόμενες σχετικές κυρώσεις (ιδίως πρόστιμα).
στ) Θα πρέπει να αντιμετωπισθεί το ζήτημα των μοτοποδηλάτων.
ζ) Θα πρέπει να αντιμετωπισθεί το πρόβλημα με τα επαγγελματικής χρήσεως δίκυκλα (όχι μόνον αυτά που ανήκουν σε εταιρείες, αλλά και όσα εν γένει χρησιμοποιούνται για επαγγελματική χρήση, ιδίως delivery, courier κλπ) και να καταστούν και οι εργοδότες υπεύθυνοι για την καλή κατάσταση των δικύκλων που χρησιμοποιούν στην επιχείρησή τους, έστω και αν αυτά ανήκουν σε εργαζόμενους (π.χ. διανομείς).
η) Θα πρέπει να προστατεύεται ο κάτοχος δικύκλου στην περίπτωση που ένα εξάρτημα (π.χ. εξάτμιση) φθείρεται πρόωρα. Δηλαδή, αν π.χ η εξάτμιση μετά από λίγους μήνες ηχορρυπαίνει (λόγω εκ κατασκευής χαμηλής ποιότητας), να υποχρεούται ο κατασκευαστής (ή ο πωλητής) να την αντικαθιστά δωρεάν. Έχουμε πληροφορηθεί ότι στην κατεύθυνση αυτήν (δηλαδή στην απαίτηση για ελάχιστη διάρκεια καλής λειτουργίας των βασικών εξαρτημάτων των δικύκλων, π.χ. για τα πρώτα 50.000 χιλιόμετρα, ή 35.000 χιλιόμετρα, προκειμένου για καινουργή) κινείται και η Ευρωπαϊκή Ένωση. Έτσι οι κατασκευαστές (ιδίως οι εξ Ασίας) θα υποχρεωθούν να βελτιώσουν την ποιότητα των δικύκλων, αφού θα αναγκάζονται να αντικαθιστούν δωρεάν τα εξαρτήματα των δικύκλων που θα φθείρονται πρόωρα ( και συνακόλουθα δεν θα επιβαρύνεται ο κάτοχος του δικύκλου).
Επίλογος

Τα ανωτέρω δεν εξαντλούν το θέμα. Αποτελούν όμως κατά την γνώμη μας τη βάση τόσο για την βελτίωση της υφισταμένης κατάστασης που αφορά την καλή λειτουργία των δικύκλων, όσο και για την αναβάθμιση της οδικής ασφάλειας, η οποία αποτελεί πολύπλευρο, πολυσύνθετο και δύσκολο στόχο. Ένα στόχο που συνιστά μια από τις βασικές επιδιώξεις μας.


Αθήνα, 21-11-2012
για τη ΜΟΤ.Ο.Ε.
Θεόδωρος Γαζούλης
Εκπρόσωπος της ΜΟΤ.Ο.Ε. στο Ε.Σ.Ο.Α.


www.mybike.gr/topic/60538-%CE%BC%CE%BF%CF%84%CE%BF%CE%B5-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CF%84%CE%B5%CF%87%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CE%AD%CE%BB%CE%B5%CE%B3%CF%87%CE%BF-%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CF%8D%CE%BA%CE%BB%CF%89%CE%BD-%CE%BA%CF%84%CE%B5%CE%BF/]ΜΟΤ.Ο.Ε. για τον Τεχνικό Έλεγχο Δικύκλων - ΚΤΕΟ [/url]
 

kartakhs

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2008
Μηνύματα
13.048
Like
2
Πόντοι
166
Και η απαντηση της ΜΟΤ.Ο.Ε.


ΜΟΤ.Ο.Ε. για τον Τεχνικό Έλεγχο Δικύκλων - ΚΤΕΟ


ΑΠΟ : ΜΟΤ.Ο.Ε.
ΠΡΟΣ : ΕΣΟΑ – ΥΜΕ (-Δ/νση Τεχν. Ελέγχου Οχημάτων) – Γρ. Αναπληρωτή Υπουργού του Υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων
ΘΕΜΑ : Συμπύκνωση των θέσεων της ΜΟΤ.Ο.Ε. για τον Τεχνικό Έλεγχο Δικύκλων



Η Μοτοσυκλετιστική Ομοσπονδία Ελλάδας έχοντας ήδη από το 1998 διατυπώσει τις θέσεις της για το ως άνω θέμα (σε συνολικά 5 κείμενα που κατά καιρούς έχουν δοθεί στο ΥΜΕ), θα ήθελε να συμπυκνώσει τις απόψεις της και τα σχετικά αιτήματά της ως εξής:...

Α. Γενικά

1. Η ΜΟΤ.Ο.Ε. είναι υπέρ της οδικής ασφάλειας. Συνεπώς επιδιώκει ώστε τα κυκλοφορούντα δίκυκλα να είναι ασφαλή.
2. Η καλή κατάσταση των δικύκλων λίγο εξαρτάται από τον ενδεχόμενο έλεγχο σε ΚΤΕΟ. Περισσότερο εξαρτάται από άλλους παράγοντες, όπως η ποιότητα των παρεχομένων υπηρεσιών από τα συνεργεία, από το κόστος των ποιοτικών ανταλλακτικών κλπ.
3. Τα τροχαία ατυχήματα δικύκλων συνδέονται με την καλή κατάσταση του δικύκλου σε ελάχιστο ποσοστό. Η έρευνα MAIDS («Εις βάθος έρευνα των ατυχημάτων δικύκλων») που διεξήχθη σε 6 ευρωπαϊκές χώρες απέδειξε ότι μόνον στο 1% των ατυχημάτων δικύκλων το ατύχημα συνδεόταν με κακή συντήρηση του εμπλακέντος δικύκλου (ιδίως με φθαρμένα ελαστικά). Το αντίθετο υποστηρίζουν εταιρείες που έχουν οικονομικά συμφέροντα συνδεόμενα προς τον τεχνικό έλεγχο. Έτσι, ουσιαστικά βλέπουν τον τεχνικό έλεγχο ως τρόπο να αποκομίσουν κέρδη (με πενιχρά ή αμελητέα αποτελέσματα υπέρ της οδικής ασφάλειας).
4. Η πολιτική που προτάσσει τον τεχνικό έλεγχο δικύκλων έναντι άλλων τρόπων, πιο σημαντικών και αποτελεσματικών (αναβάθμιση υποδομών, εκπαίδευσης κλπ), βελτίωσης της οδικής ασφάλειας των δικύκλων εμβάλλει εύλογες υποψίες στους μοτοσυκλετιστές ότι υπάρχει, από την πλευρά του Κράτους, διάθεση εισπρακτικότητας και λειτουργία διαπλοκής, υπέρ ισχυρών οικονομικών συμφερόντων. Ευρωπαϊκές χώρες χωρίς τεχνικό έλεγχο δικύκλων (Ολλανδία, Βέλγιο, Γαλλία, Νορβηγία κ.α.) έχουν πολύ υψηλότερο επίπεδο οδικής ασφάλειας δικύκλων σε σχέση με χώρες που έχουν τεχνικό έλεγχο για τα δίκυκλα.
5. Η επιβολή τεχνικού ελέγχου δικύκλων από το ελληνικό κράτος στην παρούσα οικονομικοκοινωνική συγκυρία είναι άκαιρη, ατυχής και κάθε άλλο παρά υποδηλώνει κοινωνική και πολιτική ευαισθησία από την πλευρά της Κυβέρνησης, αφού συνιστά μία επί πλέον οικονομική επιβάρυνση μη αναγκαία (και μη επιβαλλόμενη από κάποια διεθνή υποχρέωση). Ιδίως με τον τρόπο που επεβλήθη, ο οποίος συμφέρει τα Ιδιωτικά ΚΤΕΟ (χωρίς να υπάρχουν ούτε κρατικά ΚΤΕΟ, ούτε πλαφόν στις τιμές, ούτε πραγματικός ανταγωνισμός).
6. Δεδομένης αφ’ ενός της παράνομης παράλειψης του Κράτους να ανταποκριθεί στην υποχρέωσή του για ασφαλές οδικό δίκτυο και υποδομές και αφ’ ετέρου της άρνησής του να εξασφαλίζει κατάλληλη δικαστική προστασία και αποζημίωση για τα θύματα (μοτοσυκλετιστές κυρίως) της κακής και επικίνδυνης κατάστασης των οδών και του οδικού περιβάλλοντος ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΦΑΤΙΚΟ, ΑΣΥΜΒΑΤΟ ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ να απαιτεί τον έλεγχο 200 και πλέον σημείων (!) του δικύκλου στο πλαίσιο ενός εξονυχιστικού (και ακριβού) τεχνικού ελέγχου. Αυτό δεν είναι ανεκτό να το ζητεί από τους μοτοσυκλετιστές ένα κράτος που επιφυλάσσει το ανεύθυνο για τον εαυτό του, (λειτουργώντας ουσιαστικά σε καθεστώς ανομίας, αφού η ύπαρξη «δύο μέτρων και δύο σταθμών» - άλλων για το κράτος και άλλων για τον πολίτη - συνιστά παραβίαση των στοιχειωδών αρχών του Κράτους – δικαίου).
7. Επίσης, είναι απαράδεκτο να προβλέπονται δρακόντειες κυρώσεις για τον δικυκλιστή που δεν έχει πάει το δίτροχό του στο ΚΤΕΟ, ενώ οι προβλεπόμενες (και σπανίως επιβαλλόμενες) κυρώσεις για παγίδες (κακοτεχνίες, λακκούβες, σαμάρια, έλλειψη σήμανσης κλπ) στους δρόμους συνιστούν «χάδια» (ιδίως για τις μεγάλες εταιρείες και τους μεγαλοεργολάβους) και στην πράξη είναι ανύπαρκτες (όπως π.χ. για τυχόν παρανομούντες Δημάρχους κλπ, βλέπε παράνομα σαμαράκια, παράνομες διαφημιστικές πινακίδες, παράνομες – επικίνδυνες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις και σήμανση…).


Β. Ειδικά


1. Με δεδομένη την υπάρχουσα οικονομική συγκυρία και τα ανεπίτρεπτα υψηλά ποσοστά ανεργίας (ιδίως στους νέους, οι οποίοι κατ’ εξοχήν χρησιμοποιούν δίκυκλα), ο Τεχνικός Έλεγχος Δικύκλων πρέπει να ανασταλεί. Διότι ούτε αναγκαίος είναι, ούτε θα βελτιώσει εμφανώς την οδική ασφάλεια. Αντίθετα, έτσι όπως ξεκίνησε η εφαρμογή του, αποτελεί σημαντικό οικονομικό βάρος.
2. Εν πάση περιπτώσει θα πρέπει να αναμορφωθεί ριζικά, σύμφωνα με τις προτάσεις της ΜΟΤ.Ο.Ε. που έχουν διατυπωθεί ήδη από το 1998-9. Συγκεκριμένα:
α) Να επανατοποθετηθεί ως «επιθεώρηση 6 σημείων» (ελαστικά, φρένα, φώτα, αναρτήσεις, σύστημα διεύθυνσης, εξάτμιση).
β) Να διενεργείται και από εξουσιοδοτημένα συνεργεία (ακόμη και στο πλαίσιο ενός σέρβις).
γ) Να αντιμετωπισθούν ζητήματα εφαρμογής, λαμβανομένων υπ’ όψιν των ιδιαιτεροτήτων κατηγοριών δικύκλων (π.χ. δεν μπορεί με την ίδια μέθοδο και τρόπο να μετρούνται τα φρένα των μοτοσυκλετών supersport με τις enduro μοτοσυκλέτες, πράγμα που ήδη έχει δημιουργήσει προβλήματα στην πράξη).
δ) Θα πρέπει να προβλεφθεί διαδικασία άρσης των αμφισβητήσεων (έχουμε ήδη προ πολλού προτείνει συγκεκριμένο τρόπο).
ε) Θα πρέπει να μειωθούν οι προβλεπόμενες σχετικές κυρώσεις (ιδίως πρόστιμα).
στ) Θα πρέπει να αντιμετωπισθεί το ζήτημα των μοτοποδηλάτων.
ζ) Θα πρέπει να αντιμετωπισθεί το πρόβλημα με τα επαγγελματικής χρήσεως δίκυκλα (όχι μόνον αυτά που ανήκουν σε εταιρείες, αλλά και όσα εν γένει χρησιμοποιούνται για επαγγελματική χρήση, ιδίως delivery, courier κλπ) και να καταστούν και οι εργοδότες υπεύθυνοι για την καλή κατάσταση των δικύκλων που χρησιμοποιούν στην επιχείρησή τους, έστω και αν αυτά ανήκουν σε εργαζόμενους (π.χ. διανομείς).
η) Θα πρέπει να προστατεύεται ο κάτοχος δικύκλου στην περίπτωση που ένα εξάρτημα (π.χ. εξάτμιση) φθείρεται πρόωρα. Δηλαδή, αν π.χ η εξάτμιση μετά από λίγους μήνες ηχορρυπαίνει (λόγω εκ κατασκευής χαμηλής ποιότητας), να υποχρεούται ο κατασκευαστής (ή ο πωλητής) να την αντικαθιστά δωρεάν. Έχουμε πληροφορηθεί ότι στην κατεύθυνση αυτήν (δηλαδή στην απαίτηση για ελάχιστη διάρκεια καλής λειτουργίας των βασικών εξαρτημάτων των δικύκλων, π.χ. για τα πρώτα 50.000 χιλιόμετρα, ή 35.000 χιλιόμετρα, προκειμένου για καινουργή) κινείται και η Ευρωπαϊκή Ένωση. Έτσι οι κατασκευαστές (ιδίως οι εξ Ασίας) θα υποχρεωθούν να βελτιώσουν την ποιότητα των δικύκλων, αφού θα αναγκάζονται να αντικαθιστούν δωρεάν τα εξαρτήματα των δικύκλων που θα φθείρονται πρόωρα ( και συνακόλουθα δεν θα επιβαρύνεται ο κάτοχος του δικύκλου).
Επίλογος

Τα ανωτέρω δεν εξαντλούν το θέμα. Αποτελούν όμως κατά την γνώμη μας τη βάση τόσο για την βελτίωση της υφισταμένης κατάστασης που αφορά την καλή λειτουργία των δικύκλων, όσο και για την αναβάθμιση της οδικής ασφάλειας, η οποία αποτελεί πολύπλευρο, πολυσύνθετο και δύσκολο στόχο. Ένα στόχο που συνιστά μια από τις βασικές επιδιώξεις μας.


Αθήνα, 21-11-2012
για τη ΜΟΤ.Ο.Ε.
Θεόδωρος Γαζούλης
Εκπρόσωπος της ΜΟΤ.Ο.Ε. στο Ε.Σ.Ο.Α.


Link:  www.mybike.gr/topic/60538-%CE%BC%CE%BF%CF%84%CE%BF%CE%B5-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CF%84%CE%B5%CF%87%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CE%AD%CE%BB%CE%B5%CE%B3%CF%87%CE%BF-%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CF%8D%CE%BA%CE%BB%CF%89%CE%BD-%CE%BA%CF%84%CE%B5%CE%BF/]ΜΟΤ.Ο.Ε. για τον Τεχνικό Έλεγχο Δικύκλων - ΚΤΕΟ [/url]
φιλε μου και εγω μοτοσυκλετιστης ειμαι που και κακοσυντηρημενη μηχανη εχω και λεφτα δεν περισευουν για καινουργια, αλλα κακοσυντηρημενη μηχανη σημαινει ατυχημα!!! μην το ξεχναμε,ολοι σχεδον εχουμε περιστατικο φιλου πχ που στα καλα? καθουμενα η μηχανη γλυστρισε χωρις? λογο και εμεινε παραλυτος ας πουμε....η ιδεα ειναι σωστη μην τα γαμαμε ολα. ο τροπος ειναι σιγουρα λαθος
 
OP
OP
easyrider77

easyrider77

Μέλος
Εγγρ.
6 Ιαν 2007
Μηνύματα
5.866
Κριτικές
6
Like
242
Πόντοι
86
Συμφωνω οτι κακοσυντηρημενη μηχανη σημαινει ατυχημα, αλλα οχι παντα. Δεν πιστευω οτι οι ψευτοελεγχοι θα λυσουν το προβλημα των τροχαιων στα δικυκλα.. ;)  λεφτα ειχαν στο μυαλο τους οταν φτιαχνανε το νομο και οχι την μειωση των τροχαιων.  Κανε ενα κοπο διαβασε την παραθεση να μην τα ξαναγραφω απο την αρχη.


4. Η πολιτική που προτάσσει τον τεχνικό έλεγχο δικύκλων έναντι άλλων τρόπων, πιο σημαντικών και αποτελεσματικών (αναβάθμιση υποδομών, εκπαίδευσης κλπ), βελτίωσης της οδικής ασφάλειας των δικύκλων εμβάλλει εύλογες υποψίες στους μοτοσυκλετιστές ότι υπάρχει, από την πλευρά του Κράτους, διάθεση εισπρακτικότητας και λειτουργία διαπλοκής, υπέρ ισχυρών οικονομικών συμφερόντων. Ευρωπαϊκές χώρες χωρίς τεχνικό έλεγχο δικύκλων (Ολλανδία, Βέλγιο, Γαλλία, Νορβηγία κ.α.) έχουν πολύ υψηλότερο επίπεδο οδικής ασφάλειας δικύκλων σε σχέση με χώρες που έχουν τεχνικό έλεγχο για τα δίκυκλα.
 
OP
OP
easyrider77

easyrider77

Μέλος
Εγγρ.
6 Ιαν 2007
Μηνύματα
5.866
Κριτικές
6
Like
242
Πόντοι
86
φιλε μου και εγω μοτοσυκλετιστης ειμαι που και κακοσυντηρημενη μηχανη εχω και λεφτα δεν περισευουν για καινουργια, αλλα κακοσυντηρημενη μηχανη σημαινει ατυχημα!!! μην το ξεχναμε,ολοι σχεδον εχουμε περιστατικο φιλου πχ που στα καλα? καθουμενα η μηχανη γλυστρισε χωρις? λογο και εμεινε παραλυτος ας πουμε....η ιδεα ειναι σωστη μην τα γαμαμε ολα. ο τροπος ειναι σιγουρα λαθος



Τωρα εγω απο δικες μου στουκες ξερω οτι αν δεν κανεις μαλακια στο δρομο δεν στουκαρεις. Απλα ενα καλα συντηρημενο μηχανακι βελτιωνει τις πιθανοτητες να μαζεψεις οσο γινεται τη μαλακια που εκανες. Οχι να την αποτρεψει. Αυτα απο μενα.
 

apolyto_arseniko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2008
Μηνύματα
77.482
Like
196
Πόντοι
866
Ειχανε δεν ειχανε βρηκανε τροπο να μας τα  παρουν και απο κει γαμω το σπιτι τους.  >:(


[size=14pt]ΚΤΕΟ Δικύκλων για Αττική, πρόγραμμα 2013[/size]

Μέχρι το τέλος του 2012, στην Αττική πρέπει να περάσουν από ΚΤΕΟ τα δίκυκλα με ημερομηνία 1ης άδειας κυκλοφορίας από το 1998 και πίσω. Παρακάτω, σας παρουσιάζουμε το πρόγραμμα για τους ελέγχους του 2013.
Από ότι μάθαμε από τα ΙΚΤΕΟ στην Αττική, ενώ όλη τη χρονιά ελάχιστοι ήταν οι κάτοχοι δικύκλου με άδεια κυκλοφορίας από το 1998 και πίσω που πήγαν για έλεγχο, αυτή τη στιγμή γίνεται πανικός, αφού ο Έλληνας αναβάτης το άφησε κι αυτό για την τελευταία στιγμή. Πάμε όμως να δούμε ποια δίκυκλα παίρνουν σειρά για έλεγχο ΚΤΕΟ μέσα στο 2013.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 2013 ΚΤΕΟ ΔΙΚΥΚΛΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ

Από 01-01-2013 έως 28-02-2013
Όλες οι μοτοσικλέτες που ταξινομήθηκαν (ημερομηνία 1ης άδειας κυκλοφορίας) από 01-01-1999 έως και 31-12-1999 στην Περιφέρεια Αττικής (πρώην Νομαρχίες Αθηνών, Πειραιώς, Ανατολικής Αττικής, Δυτικής Αττικής) ή σε άλλη περιοχή της χώρας και σήμερα έχουν άδεια κυκλοφορίας που έχει εκδοθεί στην Περιφέρεια Αττικής και δεν έχουν υποστεί τεχνικό έλεγχο

Από 01-03-2013 έως 31-03-2013
Όλες οι μοτοσικλέτες που ταξινομήθηκαν (ημερομηνία 1ης άδειας κυκλοφορίας) από 01-01-2000 έως και 31-12-2000 στην Περιφέρεια Αττικής (πρώην Νομαρχίες Αθηνών, Πειραιώς, Ανατολικής Αττικής, Δυτικής Αττικής) ή σε άλλη περιοχή της χώρας και σήμερα έχουν άδεια κυκλοφορίας που έχει εκδοθεί στην Περιφέρεια Αττικής και δεν έχουν υποστεί τεχνικό έλεγχο

Από 01-04-2013 έως 30-04-2013
Όλες οι μοτοσικλέτες που ταξινομήθηκαν (ημερομηνία 1ης άδειας κυκλοφορίας) από 01-01-2001 έως και 31-12-2001 στην Περιφέρεια Αττικής (πρώην Νομαρχίες Αθηνών, Πειραιώς, Ανατολικής Αττικής, Δυτικής Αττικής) ή σε άλλη περιοχή της χώρας και σήμερα έχουν άδεια κυκλοφορίας που έχει εκδοθεί στην Περιφέρεια Αττικής και δεν έχουν υποστεί τεχνικό έλεγχο

Από 01-05-2013 έως 31-05-2013
Όλες οι μοτοσικλέτες που ταξινομήθηκαν (ημερομηνία 1ης άδειας κυκλοφορίας) από 01-01-2002 έως και 31-12-2002 στην Περιφέρεια Αττικής (πρώην Νομαρχίες Αθηνών, Πειραιώς, Ανατολικής Αττικής, Δυτικής Αττικής) ή σε άλλη περιοχή της χώρας και σήμερα έχουν άδεια κυκλοφορίας που έχει εκδοθεί στην Περιφέρεια Αττικής και δεν έχουν υποστεί τεχνικό έλεγχο

Από 01-06-2013 έως 30-06-2013
Όλες οι μοτοσικλέτες που ταξινομήθηκαν (ημερομηνία 1ης άδειας κυκλοφορίας) από 01-01-2003 έως και 31-12-2003 στην Περιφέρεια Αττικής (πρώην Νομαρχίες Αθηνών, Πειραιώς, Ανατολικής Αττικής, Δυτικής Αττικής) ή σε άλλη περιοχή της χώρας και σήμερα έχουν άδεια κυκλοφορίας που έχει εκδοθεί στην Περιφέρεια Αττικής και δεν έχουν υποστεί τεχνικό έλεγχο

Από 01-07-2013 έως 31-08-2013

Όλες οι μοτοσικλέτες που ταξινομήθηκαν (ημερομηνία 1ης άδειας κυκλοφορίας) από 01-01-2004 έως και 31-12-2004 στην Περιφέρεια Αττικής (πρώην Νομαρχίες Αθηνών, Πειραιώς, Ανατολικής Αττικής, Δυτικής Αττικής) ή σε άλλη περιοχή της χώρας και σήμερα έχουν άδεια κυκλοφορίας που έχει εκδοθεί στην Περιφέρεια Αττικής και δεν έχουν υποστεί τεχνικό έλεγχο

Από 01-09-2013 έως 31-10-2013
Όλες οι μοτοσικλέτες που ταξινομήθηκαν (ημερομηνία 1ης άδειας κυκλοφορίας) από 01-01-2005 έως και 31-12-2005 στην Περιφέρεια Αττικής (πρώην Νομαρχίες Αθηνών, Πειραιώς, Ανατολικής Αττικής, Δυτικής Αττικής) ή σε άλλη περιοχή της χώρας και σήμερα έχουν άδεια κυκλοφορίας που έχει εκδοθεί στην Περιφέρεια Αττικής και δεν έχουν υποστεί τεχνικό έλεγχο

Από 01-11-2013 έως 31-12-2013
Όλες οι μοτοσικλέτες που ταξινομήθηκαν (ημερομηνία 1ης άδειας κυκλοφορίας) από 01-01-2006 έως και 31-12-2006 στην Περιφέρεια Αττικής (πρώην Νομαρχίες Αθηνών, Πειραιώς, Ανατολικής Αττικής, Δυτικής Αττικής) ή σε άλλη περιοχή της χώρας και σήμερα έχουν άδεια κυκλοφορίας που έχει εκδοθεί στην Περιφέρεια Αττικής και δεν έχουν υποστεί τεχνικό έλεγχο

ΠΡΟΣΟΧΗ

   Οι δίκυκλες μοτοσικλέτες, που έχουν αντικαταστήσει ή θα αντικαταστήσουν τον αριθμό κυκλοφορίας τους, υποχρεούνται να προσέλθουν για τεχνικό έλεγχο σύμφωνα με τον πρώτο αριθμό κυκλοφορίας που τους είχε χορηγηθεί.
   Οι εκπαιδευτικές μοτοσικλέτες υπόκεινται σε ετήσιο περιοδικό έλεγχο.
   Δίκυκλες μοτοσικλέτες με έδρα ή διεύθυνση κατοικίας ιδιοκτήτη που ανήκει σε άλλη Περιφέρεια της χώρας, στην οποία έχει εκδοθεί πρόγραμμα πρόσκλησης τους για τεχνικό έλεγχο και οι οποίες κυκλοφορούν στην Περιφέρεια Αττικής υποβάλλονται σε τεχνικό έλεγχο σύμφωνα με το πρόγραμμα πρόσκλησης της Περιφέρειας στην οποία ανήκει η έδρα τους.
   Όσες δίκυκλες μοτοσικλέτες όφειλαν πριν την ημερομηνία ταξινόμησης τους στην Περιφέρεια Αττικής να έχουν ήδη προσκομιστεί για τεχνικό έλεγχο σύμφωνα με την πρόσκληση της προηγούμενης έδρας τους και δεν προσήλθαν για τεχνικό έλεγχο θα ελέγχονται ως εκπρόθεσμες.

Ο αρχικός ή ο περιοδικός τεχνικός έλεγχος πραγματοποιείται κατόπιν προηγούμενης συνεννόησης με τα εξουσιοδοτημένα ΙΚΤΕΟ.

Ο κάτοχος οχήματος ο οποίος δεν το προσκομίζει για τον περιοδικό τεχνικό έλεγχο εντός της καθοριζόμενης προθεσμίας τιμωρείται σύμφωνα με το άρθρο 86 του Κ.Ο.Κ. και υπόκειται σε πρόσθετο ειδικό τέλος σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις.

τι μαλακες :jerking:
 

nikos9573

Μέλος
Εγγρ.
17 Δεκ 2005
Μηνύματα
347
Like
128
Πόντοι
1
παιδες,απο το site του yme.gr εχει πουθενα καποια πληροφορια ,γιατι η συγκεκριμενη ιστιοσελιδα ειναι της  περιφερειασ αττικης....αμα δεν εχει το αρμοδιο υπουργειο τοτε γιατι να εχει η περιφερεια?
 

Airtravel

Μέλος
Εγγρ.
27 Οκτ 2012
Μηνύματα
77
Κριτικές
2
Like
0
Πόντοι
0
Εντάξει έχει εισπραχτικό χαρακτήρα,αλλά κάποτε έπρεπε να γίνει και αυτό.Κυκλοφορεί στους δρόμους ότι χάρβαλο υπάρχει.Χώρια τα κλεμμένα.Ελπίζω μόνο να κοιτάζει η τροχαία το ΚΤΕΟ και όχι όπως γίνεται στ'αμάξια που υπάρχουν οχήματα τα οποία δεν έχουν περάσει από έλεγχο εδώ και 4 χρόνια.
 

Airtravel

Μέλος
Εγγρ.
27 Οκτ 2012
Μηνύματα
77
Κριτικές
2
Like
0
Πόντοι
0
παιδες,απο το site του yme.gr εχει πουθενα καποια πληροφορια ,γιατι η συγκεκριμενη ιστιοσελιδα ειναι της  περιφερειασ αττικης....αμα δεν εχει το αρμοδιο υπουργειο τοτε γιατι να εχει η περιφερεια?

Η αρμοδιότητα των ΚΤΕΟ όπως και για την έκδοση αδειών κυκλοφορίας και διπλωμάτων οδήγησης,έχει περάσει από το Υ.Μ.Ε στις περιφέρειες.
 

stavros51

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
4 Νοε 2005
Μηνύματα
6.870
Like
60
Πόντοι
66
Εγώ πήγα και πέρασα το Serow πριν κανα μήνα για τους εξής λόγους:

1) Για να έχω και ένα μηχανάκι που θα είναι απολύτως εν τάξει με τα χαρτιά του.
2) Για να δω τι ακριβώς κάνουν και κοιτάνε, όταν λένε "Έλεγχος ΚΤΕΟ δικύκλου".
3) Για να μη χρειαστεί να πάω πριν χαλάσει ο καιρός τελείως (όπως χάλια είναι τώρα).
4) Για να μην έχει κόσμο στην ουρά (δεν είχε, τέλος Νοεμβρίου).

Με δεδομένο ότι το φτιάνω μόνος μου, ο έλεγχος είναι της πλάκας. Π.χ. τα ρουλεμάν της άρθρωσης τιμονιού δεν τα κοιτάνε καθόλου (που πολλά μηχανάκια εκεί πάσχουν).

Κοιτάνε καυσαέρια (και το δικό μου βγάζει 5% μονοξείδιο! - μάλλον οφείλεται στο ένα νούμερο μεγαλύτερο ζιγκλέρ που του έχω βέλει για να παίρνει εύκολα μπροστά όταν είναι κρύο), κοιτάνε φρένα και φως μπροστά, τζόγο στο ψαλίδι, τζόγο στα ρουλεμάν τροχών, θόρυβο με ντεσιμπελόμετρο.

Νομίζω ότι το 35ρι είναι επί της ουσίας πεταμένα λεφτά.
Όπως γίνεται και με τα αυτοκίνητα, οι μπάτσοι δε νομίζω ότι πρόκειται να ψάχνουν για ΚΤΕΟ. Εκτός κι' αν τον εκνευρίσεις βέβαια, οπότε θα σε γράψει για όλα όσα σου βρει, ΚΑΙ για ΚΤΕΟ επομένως.

Τα παιδιά στο ΚΤΕΟ είναι καλά και φιλότιμα.

Όλα αυτά τα ιδιωτικά ΚΤΕΟ προφανώς δεν βγάζουν τα λεφτά τους (είναι πολύ ακριβές εγκαταστάσεις) αλλά όταν τα λεφτά για να φτιαχτούν έχουν έρθει με επιδοτήσεις ΕΕ, δεν έχουν ανάγκη να υπολογίζουν αποσβέσεις ή τόκους δανείων. Χωρίς τέτοια, κάτι μπορεί να βγάζουν.
 

Συνημμένα

  • KTEO.jpg
    KTEO.jpg
    335,5 KB · Εμφανίσεις: 12

Α-Ω

Μέγας
Εγγρ.
15 Σεπ 2009
Μηνύματα
6.152
Κριτικές
14
Like
4.390
Πόντοι
3.715
ΚΤΕΟ = της πλάκας γαμησιάτικα έξοδα
 
OP
OP
easyrider77

easyrider77

Μέλος
Εγγρ.
6 Ιαν 2007
Μηνύματα
5.866
Κριτικές
6
Like
242
Πόντοι
86
Σταύρε τα €35 ειναι fix για ολα τα μηχανακια η αναλογως κυβισμου..? ξερεις/ρωτησες?
 

ektor lopez

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2008
Μηνύματα
36.190
Like
53
Πόντοι
366
Εγώ πήγα και πέρασα το Serow πριν κανα μήνα για τους εξής λόγους:

1) Για να έχω και ένα μηχανάκι που θα είναι απολύτως εν τάξει με τα χαρτιά του.
2) Για να δω τι ακριβώς κάνουν και κοιτάνε, όταν λένε "Έλεγχος ΚΤΕΟ δικύκλου".
3) Για να μη χρειαστεί να πάω πριν χαλάσει ο καιρός τελείως (όπως χάλια είναι τώρα).
4) Για να μην έχει κόσμο στην ουρά (δεν είχε, τέλος Νοεμβρίου).

Με δεδομένο ότι το φτιάνω μόνος μου, ο έλεγχος είναι της πλάκας. Π.χ. τα ρουλεμάν της άρθρωσης τιμονιού δεν τα κοιτάνε καθόλου (που πολλά μηχανάκια εκεί πάσχουν).

Κοιτάνε καυσαέρια (και το δικό μου βγάζει 5% μονοξείδιο! - μάλλον οφείλεται στο ένα νούμερο μεγαλύτερο ζιγκλέρ που του έχω βέλει για να παίρνει εύκολα μπροστά όταν είναι κρύο), κοιτάνε φρένα και φως μπροστά, τζόγο στο ψαλίδι, τζόγο στα ρουλεμάν τροχών, θόρυβο με ντεσιμπελόμετρο.

Νομίζω ότι το 35ρι είναι επί της ουσίας πεταμένα λεφτά.
Όπως γίνεται και με τα αυτοκίνητα, οι μπάτσοι δε νομίζω ότι πρόκειται να ψάχνουν για ΚΤΕΟ. Εκτός κι' αν τον εκνευρίσεις βέβαια, οπότε θα σε γράψει για όλα όσα σου βρει, ΚΑΙ για ΚΤΕΟ επομένως.

Τα παιδιά στο ΚΤΕΟ είναι καλά και φιλότιμα.

Όλα αυτά τα ιδιωτικά ΚΤΕΟ προφανώς δεν βγάζουν τα λεφτά τους (είναι πολύ ακριβές εγκαταστάσεις) αλλά όταν τα λεφτά για να φτιαχτούν έχουν έρθει με επιδοτήσεις ΕΕ, δεν έχουν ανάγκη να υπολογίζουν αποσβέσεις ή τόκους δανείων. Χωρίς τέτοια, κάτι μπορεί να βγάζουν.

κοιτανε να μπορει να κινειται με υποτυπωδη ασφαλεια το μηχανακι και να μην εχει ρυπους. τι να δουνε απο ρουλεμαν τιμονιου, σταρχιδια τους αν κανει σκαλι το τιμονι αυτο ενδιαφερει εσενα. δεν ειναι διεξοδικος ελεγχος ουτε σερβις. 
 

stavros51

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
4 Νοε 2005
Μηνύματα
6.870
Like
60
Πόντοι
66
Δε μιλάω για σκαλί.
Μιλάω για τζόγο 1-2 χιλιοστά.
Ούτε αυτό το κοιτάνε.
Θα πρεπε, υπάρχουν ένα σωρό γκομενάκια που πάνε στη δουλειά τους με μηχανάκι, είναι σούργελο (ακόμα και με τζόγο εκεί) και δεν καταλαβαίνουν χριστό.
 

Airtravel

Μέλος
Εγγρ.
27 Οκτ 2012
Μηνύματα
77
Κριτικές
2
Like
0
Πόντοι
0
Σήμερα το μεσημέρι μιλούσα με έναν φίλο που ο αδερφός του πήγε την περασμένη εβδομάδα το μηχανάκι του για ΚΤΕΟ.Και για τζόγο στο τιμόνι του είπαν (ότι δεν είχε το μηχανάκι του),και για τα ρουλεμάν των τροχών,και για τις δισκόπλακες η μία εκ των οποίων χρήζει αντικατάστασης.
 

Mystery X

Σπουδαίος
Εγγρ.
2 Οκτ 2007
Μηνύματα
4.125
Κριτικές
4
Like
9.078
Πόντοι
2.306
Εγώ πήγα και πέρασα το Serow πριν κανα μήνα για τους εξής λόγους:

1) Για να έχω και ένα μηχανάκι που θα είναι απολύτως εν τάξει με τα χαρτιά του.
2) Για να δω τι ακριβώς κάνουν και κοιτάνε, όταν λένε "Έλεγχος ΚΤΕΟ δικύκλου".
3) Για να μη χρειαστεί να πάω πριν χαλάσει ο καιρός τελείως (όπως χάλια είναι τώρα).
4) Για να μην έχει κόσμο στην ουρά (δεν είχε, τέλος Νοεμβρίου).

Με δεδομένο ότι το φτιάνω μόνος μου, ο έλεγχος είναι της πλάκας. Π.χ. τα ρουλεμάν της άρθρωσης τιμονιού δεν τα κοιτάνε καθόλου (που πολλά μηχανάκια εκεί πάσχουν).

Κοιτάνε καυσαέρια (και το δικό μου βγάζει 5% μονοξείδιο! - μάλλον οφείλεται στο ένα νούμερο μεγαλύτερο ζιγκλέρ που του έχω βέλει για να παίρνει εύκολα μπροστά όταν είναι κρύο), κοιτάνε φρένα και φως μπροστά, τζόγο στο ψαλίδι, τζόγο στα ρουλεμάν τροχών, θόρυβο με ντεσιμπελόμετρο.

Νομίζω ότι το 35ρι είναι επί της ουσίας πεταμένα λεφτά.
Όπως γίνεται και με τα αυτοκίνητα, οι μπάτσοι δε νομίζω ότι πρόκειται να ψάχνουν για ΚΤΕΟ. Εκτός κι' αν τον εκνευρίσεις βέβαια, οπότε θα σε γράψει για όλα όσα σου βρει, ΚΑΙ για ΚΤΕΟ επομένως.

Τα παιδιά στο ΚΤΕΟ είναι καλά και φιλότιμα.

Όλα αυτά τα ιδιωτικά ΚΤΕΟ προφανώς δεν βγάζουν τα λεφτά τους (είναι πολύ ακριβές εγκαταστάσεις) αλλά όταν τα λεφτά για να φτιαχτούν έχουν έρθει με επιδοτήσεις ΕΕ, δεν έχουν ανάγκη να υπολογίζουν αποσβέσεις ή τόκους δανείων. Χωρίς τέτοια, κάτι μπορεί να βγάζουν.
Αγαπητε μου αν ξεπερνας τα όρια θορύβου και καυσαεριων γνωριζεις έχεις κάποιο πρόστιμο;
 

ntino1973

Μέλος
Εγγρ.
16 Ιαν 2012
Μηνύματα
23
Like
0
Πόντοι
0
ρε παιδια τα 50 αρια περνάνε κτεο χέρι κανείς
 

stavros51

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
4 Νοε 2005
Μηνύματα
6.870
Like
60
Πόντοι
66
Αγαπητε μου αν ξεπερνας τα όρια θορύβου και καυσαεριων γνωριζεις έχεις κάποιο πρόστιμο;
TO KTEO δεν επιβάλλει πρόστιμα. Δεν έχει τη δικαιοδοσία.
Το ΚΤΕΟ σε ακραίες περιπτώσεις θα σου πει: "Δε στο περνάω, πήγαινε φτιάξ' το και ξαναέλα", ή θα στο περάσει γράφοντας τις παρατηρήσεις του (αν υπάρχουν - σε μένα δεν υπήρχαν γιατί το 18 ετών serow είναι άψογο) στο χώρο "ΕΛΛΕΙΨΕΙΣ ΠΟΥ ΣΗΜΕΙΩΘΗΚΑΝ" του χαρτιού που είδατε πιο πριν, οπότε φεύγεις και υποτίθεται ότι πας στο συνεργείο και τις φτιάχνεις.
Τα γραψίματα τα κάνει η αστυνομία και το Υπ.Μετ (καυσαέρια), όχι το ΚΤΕΟ.

Όλα αυτά είναι ψιλά γράμματα όμως, στο σημείο που έχουμε φτάσει δε γράφουν ούτε για κόκκινο, για θόρυβο θα γράψουν?

Η ουσία είναι α) να προσέχει κάποιος μη σπάσει το κεφάλι του με το (όποιο) μηχανάκι, β) να μη σκοτώσει καναν άνθρωπο, και γ) να μην προκαλεί την κοινωνία (π.χ. να κάνει σούζες στην Πανεπιστημίου ή να κυκλοφορεί στις 3 το πρωϊ με ελεύθερη έξω από τα ανοιχτά παράθυρα του κόσμου που κοιμάται).

Τα υπόλοιπα βρίσκονται.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom