εγω απο την αρχη ειπα οτι δεν ημουν απο την αρχη συμφωνος με την λυση οπως εφαρμοστηκε...
θα επρεπε να εχει μυστικα προετοιμαστει ολη η υποδομη απο πλευρας σχεδιασμου της νεας καταστασης δηλαδη η νεα εταιρεια στα χαρτια (που σημαινει οργανογραμματα, περιγραφες θεσεων εργασιας,προσοντολογια, βαθμολογια, μισθολογια,συστηματα αξιολογησης προσωπικου στρατηγικες προγραμματος, προυπολογισμοι, συστηματα κοστολογησης κλπ κλπ κλπ διαδικασιες και μηχανισμος επιλογης του απολυτως αναγκαιου προσωπικου οπως επισης και σχετικες πολιτικες και διαδικασιες και μηχανισμος εκχωρησης δραστηριοτητων που δεν θα τις εχει ο νεος φορεας οπως Ραδιοτηλεοραση, Περιφεριακοι ΡαδιοφωνικοιΣταθμοι κλπ)...
σε μια πραξη νομοθετικου περιεχομενου η οποια δημοσιευεται στις 19.00 κλεινει η μια εταιρεια και ανοιγει η αλλη .. το προωπικο που απολυεται καλειται να υποβαλλει αιτησεις (αν θελει και εφοσον εχει τα προσοντα) για μια απο τις θεσεις του νεου φορεα, ο μηχανισμος αξιολογει συμφωνα με τις διαδικασιες και τα κριτηρια που εχουν οριστει τους υποψηφιους, γινονται προτασεις και προσληψεις και ξεκινα ο νεος φορεας να λειτουργει απο την επομενη (αντε την μεθεπομενη)... ας μην κοιμηθουνε και ενα δυο βραδυα οι υποψηφιοι, οι κυριοι του ΑΣΕΠ κλπ κλπ κλπ...