Όπως ο Elvis στο χώρο της μουσικής, βασιλιάς στη βιομηχανία παραγωγής ταινιών πορνό είναι ο John Holmes. Μόνο το γεγονός της συμμετοχής του σε πάνω από δύο χιλιάδες ταινίες το αποδεικνύει. Ωστόσο το Wonderland δεν καταπιάνεται με αυτό το θέμα. Ασχολείται με την εποχή όπου ο Holmes στη δύση πλέον της καριέρας του και εθισμένος στην κοκαΐνη ξοδεύει περισσότερα χρήματα από όσα κερδίζει. Το καλοκαίρι του 1981 διαπράττεται ένα τετραπλό έγκλημα στη λεωφόρο Wonderland, για το οποίο ο Holmes γνωρίζει περισσότερα από όσα αρχικά θέλει να παραδεχτεί.
Στο πρόσωπο του Holmes είχε στηριχτεί και ο Paul Thomas Anderson για τη δημιουργία του πρωταγωνιστή της πολύ καλής ταινίας του Boogie Nights. Δυστυχώς οι ομοιότητες των δύο ταινιών σταματούν εδώ. Γιατί το Wonderland συγκριτικά, ως φιλμικό εγχείρημα είναι πολύ μικρό σε μέγεθος. Ο σκηνοθέτης υιοθετεί μια βιντεοκλιπίστικη αισθητική που άλλοτε εξυπηρετεί την αφήγηση, συνήθως όμως όχι. Δεν τον βοηθάει καθόλου και ο πρωταγωνιστής του. Ο Val Kilmer αδυνατεί να πείσει ως junkie δίνοντας μια (ακόμη) κακή ερμηνεία, ενώ η Lisa Kydrow έχει ταυτιστεί σε τέτοιο βαθμό με την τηλεοπτική περσόνα της Phoebe από τη σειρά Friends, που όσο καλή και αν είναι δεν μπορεί να αποδώσει σε δραματικό ρόλο. Οι «Αγριες Νύχτες» τελικά φέρνουν περισσότερο σε Αγριες Νύστες με εξαίρεση ορισμένες σκηνές στο τελευταίο μέρος της ταινίας. Όπως οι ταινίες του John Holmes, έτσι και το Wonderland θα έπρεπε να βρίσκεται -για πολύ διαφορετικούς λόγους- στα πίσω ράφια των videoclub.
Πηγή:
Wonderland | Αγριες Νύχτες | CinemaNews.gr