Νέα

Ιστορία:Μια αναδρομή στους αιώνες

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα DARKSIDEOFTHEMOON
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 246K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Πιστεύετε ότι η επομπή του ΣΚΑΙ για το '21,ανταποκρίνεται στην αλήθεια;

  • Ναι

    Ψήφοι: 31 32,0%
  • Όχι

    Ψήφοι: 43 44,3%
  • ΔΞ/ΔΑ

    Ψήφοι: 23 23,7%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    97

alexandros1976

Μέλος
Εγγρ.
30 Ιαν 2007
Μηνύματα
4.446
Like
0
Πόντοι
16
Σε κάποιο διάλογο του Μπελογιάννη με έναν από τους βασικούς κατηγόρους του, τον αστυνομικό Αγγελόπουλο ειπώθηκαν τα εξής:

ΜΠΕΛΟΓΙΑΝΝΗΣ: Ισχυρίζεστε ότι ήρθα εδώ για να εφαρμόσω τις αποφάσεις των ολομελειών της ΚΕ του ΚΚΕ;

ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ: Μάλιστα.

ΜΠΕΛΟΓΙΑΝΝΗΣ: Οι αποφάσεις αυτές λένε, ότι βάση της δράσης του ΚΚΕ είναι ο αγώνας για το ψωμί, τις δημοκρατικές ελευθερίες, την ειρήνη. Έτσι δεν είναι;ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ: Έτσι.ΜΠΕΛΟΓΙΑΝΝΗΣ: Επομένως, ο αγώνας για το ψωμί, τις δημοκρατικές ελευθερίες και την ειρήνη είναι συνομωσία κατά της Ελλάδας;

ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ: Όχι.

ΜΠΕΛΟΓΙΑΝΝΗΣ: Ευχαριστώ. αυτό μονάχα ήθελα να διευκρινίσω.

<b
φοβερος διαλογος χαχα συντροφε!!!!!
 

ΒΡΑΣΙΔΑΣ2

Μέλος
Εγγρ.
30 Νοε 2006
Μηνύματα
4.150
Like
2
Πόντοι
16
:dancing:[youtube=425,350]MGfA-w6x9i4[/youtube]



Αφιερωμένο στα φασιστάκια του site που μου στέλνουν απειλητικά μηνύματα.
Εγω δεν σου εχω στειλει κανενα πμ.
Δεν συνηθιζω να απειλω ειδικα πισω απο ενα πληκτρολογιο αλλα οκ κομουνιστακο μας επεισες για τον τεραστιο ρολο του κκε στην ιστορια της Ελλαδος. :2funny:
 

Επισκέπτης
Question  Ζ - Η Δολοφονία του Γ. Λαμπράκη (1969, Κώστας Γαβράς) -    20-08-07, 20:40


Ο Γαβράς, σκηνοθέτης ταυτισμένος με το πολιτικό θρίλερ, με την καταλυτική συνδρομή του Jorge Sembrun στο σενάριο, μεταφέρει στην οθόνη το βιβλίο του Β. Βασιλικού που πραγματεύεται τα γεγονότα της δολοφονίας του Γρηγόρη Λαμπράκη, φιλελεύθερου βουλευτή, ιδεαλιστή αγωνιστή, στη Θεσσαλονίκη το 1963. Παράλληλα ρίχνει φως στις πολιτικές ίντριγκες που οδήγησαν σʼ αυτήν, στον αγώνα του εισαγγελέα κ. Χ. Σαρτζετάκη (πρώην Πρόεδρος της Δημοκρατίας) για την απόδοση δικαιοσύνης και κυρίως στα ταραγμένα επακόλουθα της δολοφονίας που οδήγησαν την χώρα κατευθείαν στην χούντα των συνταγματαρχών. Η ταινία γυρίζεται μέσα στην Χούντα και με μία συναισθητική φόρτιση από πλευράς των συντελεστών, κυρίως του Έλληνα στην καταγωγή Γαβρά, η οποία, όχι μόνο σε τίποτε δεν πλήττει την σκηνοθετική ορθότητα, αντιθέτως την ενισχύει με μία υποβόσκουσα δύναμη που με ευκολία περνάει και στον θεατή. Η ταινία, όπως αντιλαμβάνεστε, ήταν αδύνατο να γυριστεί σε ελληνικό έδαφος, το αξιοσημείωτο όμως είναι, ότι και η Ιταλία και η Ισπανία που ήταν οι επόμενες επιλογές του σκηνοθέτη λόγω του μεσογειακού περιβάλλοντος, υπήρξαν καθʼ όλα αρνητικές στο να προσφέρουν άσυλο σε ένα σκηνοθέτη που ετοιμάζονταν να γυρίσει μία ταινία καταπέλτη για πολιτικές πρακτικές, καθόλου άγνωστες και στις εν λόγω χώρες. Έτσι, χάρη στην πρωτοβουλία και τις επαφές του παραγωγού Jacques Perrin (που κρατάει και τον χαρακτηριστικό ρόλο του φωτορεπόρτερ στην ταινία), η ταινία γυρίστηκε στην Αλγερία. Η πόλη που λαμβάνουν χώρα τα γεγονότα δεν κατονομάζεται ποτέ, απλώς είναι σαφές στον θεατή ότι πρόκειται για ένα μεσογειακό τόπο.

Το φιλμ είναι ένα εκπληκτικό πολιτικό θρίλερ δομημένο σύμφωνα με τις χιτσκοκικές επιταγές. Εξωτερικά μοιάζει με ντοκιμαντέρ (το απέριττο και ρεαλιστικό σκηνικό περιβάλλον, η έλλειψη μουσικής επένδυσης που συνήθως υπογραμμίζει τις πιο συγκλονιστικές σκηνές ενός φιλμ, η flat υποκριτική προσέγγιση των ρόλων) ωστόσο καθώς εξελίσσεται, διανθίζεται με δραματουργικά στοιχεία που κυρίως υπηρετούν την πρόθεση του δημιουργού να προκαλέσει το θυμικό του θεατή και την ταύτισή του με αυτούς που διψούσαν για δικαιοσύνη, δημοκρατία και ειρήνη και τιμωρήθηκαν σκληρά για αυτό. Ένα απλό ντοκιμαντέρ για την δολοφονία Λαμπράκη απλώς θα δίδασκε ιστορία...

Καθώς «πέφτουν» οι τίτλοι έναρξης, ο δημιουργός του φιλμ «προειδοποιεί» τους θεατές του ότι «οποιαδήποτε ομοιότητα με πραγματικά συμβάντα και πρόσωπα δεν είναι καθόλου συμπτωματική. Είναι απολύτως σκόπιμη». Ο Βασίλης Βασιλικός, συγγραφέας του Z, σε σχετική ερώτηση είχε απαντήσει ότι το γεγονός που τον εξέπληξε αμέσως μετά την έξοδο του φιλμ στις αίθουσες, ήταν η διεθνής ανταπόκριση που προκάλεσε. Άνθρωποι διαφόρων εθνικοτήτων, «αναγνώρισαν» στην ιστορία και στους ήρωές της, γεγονότα και πρόσωπα της χώρας τους. Αυτή ήταν και η απρόσμενη, ομολογουμένως, επιτυχία της ταινίας που έφερε ως αποτέλεσμα το να την αγκαλιάσει όλος ο κόσμος, να την βραβεύσει με τα εγκυρότερα κινηματογραφικά βραβεία και να την προστατέψει από την λήθη. Για εμάς τους Έλληνες βέβαια, οι χορδές που αγγίζει είναι πολύ περισσότερες κι πολύ πιο ευαίσθητες.

Η ταινία έγινε δεκτή παντού με ενθουσιασμό και μάλιστα σε μερικές χώρες ταυτίστηκε με την κατάκτηση της δημοκρατίας, καθώς η ταινία έβρισκε τον δρόμο της για τις κινηματογραφικές αίθουσες ορισμένων χωρών, αμέσως μετά την πτώση ολοκληρωτικών καθεστώτων. Η σημασία της για την ιστορία μας είναι αυταπόδεικτη, όπως αναμφισβήτητη είναι και η καλλιτεχνική της αξία, αφού η συμβολή της στην παγίωση των χαρακτηριστικών του κινηματογραφικού είδους του πολιτικού θρίλερ και στην καθιέρωση του Έλληνα σκηνοθέτη ως μάστορα του είδους, κρίνεται καίρια.

· Είδος: Πολιτικό Θρίλερ
· Παραγωγής: 1969
· Ημερομηνία κυκλοφορίας DVD: 05/2006
· Διάρκεια: 127'
· Χρώμα: Έγχρωμο
· Ήχος: Mono
· Γλώσσα: Γαλλικά
· Διακρίσεις: Βραβευμένη με 2 Oscar (Καλύτερης Ξένης Ταινίας και Μοντάζ), 9 Διακρίσεις και 9 πρώτες θέσεις.

CODE


· Σκηνοθεσία: Κώστας Γαβράς
· Σεναριογράφος: Κώστας Γαβράς, Jorge Semprun
· Συγγραφέας: Βασίλης Βασιλικός
· Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης
· Ηθοποιοί: Jean-Louis Trintignant, Yves Montand, Ειρήνη Παππα, Jacques Perrin, Francois Perier
· Dvd Rip - Divx - 978Mb (1/4 DVD-R) - CBR 192 Kbps Audio - Ελληνικοί Υπότιτλοι(ενσωματωμένοι) - Rapidshare Links


CODE


Password

CODE
soichiro
 

Επισκέπτης
Εγω δεν σου εχω στειλει κανενα πμ.
Δεν συνηθιζω να απειλω ειδικα πισω απο ενα πληκτρολογιο αλλα οκ κομουνιστακο μας επεισες για τον τεραστιο ρολο του κκε στην ιστορια της Ελλαδος. :2funny:
Εγώ απλά ένα μήνυμα έστειλα σε αυτά τα παλικάρια που κρύβονται πίσω από πληκτρολόγια.
 

talos43

Μέλος
Εγγρ.
7 Φεβ 2006
Μηνύματα
9.547
Like
9
Πόντοι
66
εγώ λέω να σφάξουμε τον αρίωνα το κουμούνι με κονσερβοκούτι σκουριασμένο έτσι ώστε αν δεν πεθάνει απο την πληγή να πεθάνει απο μόλυνση... :tooth:...ένας επιπλέον λόγος είναι ότι είναι χανούμι.. :2funny:
 

Επισκέπτης
Γεια σας,προσωπικα ψηφιζω το Σταλινγκραντ σαν την πιο σημαντικη μαχη σε σχεση με τις υπολοιπες που αναφερονται στην ψηφοφορια.
1)Η Σαλαμινα ειναι επισης πολυ σημαντικη μαχη,αλλα οι Περσες ειχαν ηδη συνειδητοποιησει τις αδυναμιες τους,ειδικα στην μεριμνα,και μπορει να ειδωθει και ως μια τελευταια ζαρια του Ξερξη,που στην συνεχεια εβαλε την ουρα στα σκελια και την εκανε αφηνοντας τον Μαρδονιο να"αυτοκτονησει"μπροστα στην οπλιτικη φαλαγγα.
2)Η νικη του Αετιου απεναντι στον κολλητο του Ατιλλα,δεν προσεφερε τιποτε απολυτως στην προ πολλου τελειωμενη Ρωμη.
3)Μια απο τα ιδια για την Κωνσταντινουπολη,απλα η χαριστικη βολη στα υπολειματα του Ανατολικου Ρωμαικου Κρατους.Προτιμηστε την"Αλωση Της Κωνσταντινουπολης"του Steven Runciman απο τα διαφορα ιστορικα μυθιστορηματα.
4)Οι Γερμανο-Ιταλοι ηταν σε τρομερα αδυναμη θεση στο El Alamein,ειδικα απεναντι στην καλα εφοδιασμενη 8η Στρατια.Δωσαν μια αμυντικη μαχη,ηττηθηκαν φυσιολογικα και αν ο Montgomery δεν ηταν τοσο επιφυλακτικος θα ειχαν συντριβει τελειως.Να κερδισουν δεν υπηρχε καμμια περιπτωση.
5)Πολυ λιγα ειναι γνωστα για το Πουατιε και ειναι πιθανον οι Καρολιδες να μεγαλοποιησαν την αποκρουση μιας ακομη Αραβικης επιδρομης για πολιτικους λογους.Δεν μπορουμε να κρινουμε αντικειμενικα ενα γεγονος χωρις επαρκη στοιχεια.

Στην περιπτωση του Σταλινγκραντ δεν συμβαινει κατι τετοιο.Εχοντας συνελθει σε μεγαλο βαθμο απο την ηττα μπροστα στην Μοσχα οι Γερμανοι,αν η Κυανη Επιχειρηση πετυχαινε τους κυριους σκοπους της(τις πετρελαιοπαραγωγες περιοχες της Κασπιας),θα ριχναν νοκ-αουτ την Ε.Σ.Σ.Δ. και εχοντας εξασφαλισει προσβαση σε καυσιμα θα μπορουσαν να διεξαγουν πολεμο στο διηνεκες.Ο Κοκκινος Στρατος ξεκινησε καταστροφικα,με την δευτερη μαχη του Χαρκοβου,αλλα καταφερε μεσα σε πεντε μηνες να μεταμορφωθει και να καταφερει ενα φοβερο,απο ολες τις πλευρες,πληγμα στην αηττητη Wehrmacht,που μεχρι τοτε προελαυνε συνεχως ενω μετα υποχωρουσε συνεχως.

Για αναγνωση προτεινω,προσωπικα,τα εξης:
1)"The Road To Stalingrad"και"Τhe Road To Berlin"του μακαριτη John Erickson.Κλασσικες δουλειες και τα δυο αλλα πολυ βαρια και χωρις χαρτες.Αν ομως θελετε μονο ενα εργο προτιμηστε τα.
2)"When Titans Clashed"του σ/χη ε.α.David Glantz.Ιδανικο για εισαγωγη στον Ρωσο-Γερμανικο πολεμο με πολυ καλους χαρτες και υπομνηματα στο τελος.Πολυ ελαφρυτερο απο τα προηγουμενα αλλα σε καμμια περιπτωση τρα-λα-λα,ειναι γραμμενο ξερα(οπως συνηθιζουν οι στρατιωτικοι)αλλα πολυ αντικειμενικα.Γενικα οι δουλειες του Glantz συνιστωνται.

Σε καμμια περιπτωση τον ξεγανωτο τενεκε Αnthony Beevor.Αθλια ερευνα,πιασαρικο γραψιμο και προκαταλλειψη απεναντι στους Σοβιετικους,ειδικα με το ΑΘΛΙΟ"Berlin,1945".Ενας πρωην δημοσιογραφος που τα κονομαει γραφοντας μπεστσελλερ της πλακας,αυτος ειναι ο Beevor,ΚΑΜΜΙΑ σχεση με τους δυο προηγουμενους.
 

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
Σόρρυ που παρεμβαίνω στην κουβέντα των εκλεκτών μελών του παρόντος θρέντ αλλά νομίζω πως θα ενδιαφέρει το "ευρημα"

Μύθος ο Καιάδας από το Έθνος

Τα σέβη μου στα εκλεκτά και αγαπητά μέλη




    Οντως,συμφωνα με τον ιστορικο και ακαδημαικο Σαραντο Καργακο, ο Καιαδας ειναι σπηλαιοβαραθρο κοντα στο χωριο Τρυπη ,οπου εκει ριχνονταν μονο οι καταδικασμενοι εις θανατον και οι αιχμαλωτοι πολεμου....εκει ριχτηκε και ο μεσσηνιος ηρωας Αριστομενης κατα τις εχθροπραξιες του Α' Μεσσηνιακου Πολεμου,και καταφερε να βγει (σοβαρα τραυματισμενος απο την πτωση..) ακολουθωντας μια αλεπου ,η οποια ειχε βρει εισοδο σε αυτο για να τρωει τα κουφαρια....


  Η τοποθεσια οπου συμφωνα με την Λυκουργεια νομοθεσια,αφηνονταν τα δυσμορφα και αναπηρα βρεφη ειναι κοντα στον Ταυγετο και λεγοταν Αποθεται...

"Το δε γεννηθεν ουκ ην κυριος ο γεννησας τρεφειν,αλλ'εφερε λαβων εις τοπον τινα λεσχην καλουμενον,εν ω καθημενοι των φυλετων οι πρεσβυτατοι καταμαθοντες το παιδαριον,ει μεν ευπαγες ειη και ρωμαλεον,τρεφειν εκελευον,κληρον αυτω των ενακισχιλιων προσνειμαντες.Εε δ' αγεννες και αμορφον,απεπεμπον εις τας λεγομενας  Αποθετας, παρα Ταυγετον βαραθρωδη τοπον...."

  Εδω ο Πλουταρχος μας λεει οτι μολις γεννιοταν ενα βρεφος ανηκε στην Πολη...Αμα τη γεννηση του,ο γονιος που το εφερε στον κοσμο ,το πηγαινε ενωπιον μιας επιτροπης(λεσχης) πρεσβυτερων οπου εξεταζονταν και εαν βρισκοταν καλοσχηματισμενο(ευπαγες) και ρωμαλεο του αποδιδοταν (απο της γεννησεως του ακομα...) ενας εκ των 9000 κληρων της Πολης και μετα επαιρνε την προβλεπομενη εκπαιδευση,εαν ομως το βρεφος βρισκονταν αμορφο (οχι καλης μορφης...) και αγεννες(εχει σημασια η λεξη...) τοτε απετιθεντο στους Αποθετες....




  Τα βαραθρα αυτα πιθανως να βρισκονται κοντα στο χωριο Παρορι,καθως δεν εχει ανευρεθει ακομα η ακριβης τοποθεσια...





Εδω γενναται ενα μεγαλο ερωτημα.....

  Αν λαβουμε υποψη οτι ο  ενας απο τους δυο πιο διασημους βασιλεις της Αρχαιας Σπαρτης ο Αγησιλαος ( ο αλλος ξερετε ποιος ειναι...) ηταν χωλος, βραχυσωμος και ισχνος μαλλον θα πρεπει να υποθεσουμε οτι με εξαιρεση τα εκτρωματικα βρεφη,τα μη ευμορφα και ευσχημα παραδιδονταν στους Περιοικους...



  "Ιστορια της Αρχαιας Σπαρτης" σελ.498 τομ.Α'

Σαραντος Καργακος
 
OP
OP
D

DARKSIDEOFTHEMOON

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Φεβ 2006
Μηνύματα
15.458
Like
31
Πόντοι
166
Καλημέρα φίλοι-λάτρεις της Ιστορίας.

Για να ξεκινάμε:Ο Χίτλερ ως γνωστόν επέφερε πολλά δεινά στην ανθρωπότητα.Σε έναν τομέα όμως επέφερε πολλά καλά κ ήταν πρωτοπόρος σε αυτόν.Ποιος ήταν αυτός ο τομέας κ πώς το επέφερε αυτό.Για να βοηθήσω ψάχτε στις τέχνες. ;)
 
Εγγρ.
7 Νοε 2007
Μηνύματα
1.768
Κριτικές
4
Like
3
Πόντοι
16
Πολυ καλημέρα σε ολους τους ιστοριοδήφες, καλημέρα δάσκαλε.

Δεν επέφερε εξέλιξη μονο στις τεχνες αλλα και σε πολλούς αλλους τομείς, οπως τεχνολογία. Στις τέχνες θυμάμαι κατι απο γλυπτική, αρχιτεκτονική ο Σπέερ. Στον κινηματογράφο ηταν μια σκηνοθέτις που πέθανε πριν λίγα χρόνια, δε θυμάμαι ονομα.
 
OP
OP
D

DARKSIDEOFTHEMOON

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Φεβ 2006
Μηνύματα
15.458
Like
31
Πόντοι
166
Για τον κινηματογράφο αναφέρομαι.Η σκηνοθέτης ήταν η Λένι Ρίφενσταλ.Πέθανε πριν μερικά χρόνια σε ηλικία 105 χρονών!!!
Ήταν πραγματικά η μαμά των μεταδόσεων και έκανε επί Ναζί πρωτοποριακά πραγματα.Μετέδωσε τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Βερολίνου ,τους αγώνες της ΄΄νέας Εποχής΄΄,η πρώτη μεταδιδούμενη μέσω τηλεόρασης εκπομπή που έκανε κ ζωντανές συνδέσεις.Το άλλο κινηματογραφικό της επίτευγμα ήταν η ΄΄Δύναμη της Θέλησης΄΄ ένα ντοκιμαντέρ με σαφές εκθειάσεις προς τον Χίτλερ που σκηνοθετικά αποτελεί επίτευγμα για την εποχή του.Η Λένι Ρίφενσταλ πάντα φημολογούνταν ότι ήταν μια από τις ερωμένες του Χίτλερ.Με την πτώση του Ναζισμού αποσύρθηκε ,δεν διώχτηκε για κάτι και μετά από είκοσι χρόνια άρχισε να ασχολείται με την φωτογραφία.Μάλιστα σε μια υποβρυχιακή λήψη σε ηλικιά 75 χρονών της επιτέθυκε καρχαρίας όπου δεν έπαθε τίποτα!!!!
Παρόλο που ΄΄έδρασε΄΄ υπό την ναζιστική σημαία ,τα κινηματογραφικά επιτεύγματα της Λένι Ρίφενσταλ αποτελούν σημείο αναφοράς στην ιστορία του κινηματογράφου.
 
OP
OP
D

DARKSIDEOFTHEMOON

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Φεβ 2006
Μηνύματα
15.458
Like
31
Πόντοι
166
Το ξέρετε ότι ο αρχιτέκτονας του Χίτλερ ο Άλμπερτ Σπεερ είχε σxεδιάσει ένα στάδιο ,το De Deutces,στα πρότυπα του δικού μας Καλλιμάρμαρου σε αρχιτεκτονική, που θα χώραγε 400.000 κόσμο;;;;
 

ΒΡΑΣΙΔΑΣ2

Μέλος
Εγγρ.
30 Νοε 2006
Μηνύματα
4.150
Like
2
Πόντοι
16
Καλημερα και απο εμενα.
Τι μας εβαλες πρωι πρωι ρε Νταρκ,ξερω οτι ο Χιτλερ ηταν λατρης της τεχνης και μαλιστα πολυ καλος ζωγραφος αλλα δεν θυμαμε κατι συγκεκριμενο που να τον καθηστουσε πρωτοπορο σε αυτο.
Θα το ψαξω στο ιντερνετ μηπως βρω κατι. ;)
Το ξερεται οτι οι Γερμανοι ηταν οι εμπνευστες της λαμπαδηδρομιας απο την αρχαια ολυμπια στον τοπο τελεσης τον ολυμπιακον αγωνων?
Εγινε για πρωτη φορα το 1936 νομιζω στους ολυμπιακους του Βερολινου.
Αν κανω λαθος ας με διορθωση καποιος.
 

ΒΡΑΣΙΔΑΣ2

Μέλος
Εγγρ.
30 Νοε 2006
Μηνύματα
4.150
Like
2
Πόντοι
16
Το ξέρετε ότι ο αρχιτέκτονας του Χίτλερ ο Άλμπερτ Σπεερ είχε σxεδιάσει ένα στάδιο ,το De Deutces,στα πρότυπα του δικού μας Καλλιμάρμαρου σε αρχιτεκτονική, που θα χώραγε 400.000 κόσμο;;;;
Ναι και ειναι γνωστος ο θαυμασμος που ειχε ο Χιτλερ για τον αρχαιο Ελληνικο πολιτισμο.
 
OP
OP
D

DARKSIDEOFTHEMOON

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Φεβ 2006
Μηνύματα
15.458
Like
31
Πόντοι
166
Καλημερα και απο εμενα.
Τι μας εβαλες πρωι πρωι ρε Νταρκ,ξερω οτι ο Χιτλερ ηταν λατρης της τεχνης και μαλιστα πολυ καλος ζωγραφος αλλα δεν θυμαμε κατι συγκεκριμενο που να τον καθηστουσε πρωτοπορο σε αυτο.
Θα το ψαξω στο ιντερνετ μηπως βρω κατι. ;)
Το ξερεται οτι οι Γερμανοι ηταν οι εμπνευστες της λαμπαδηδρομιας απο την αρχαια ολυμπια στον τοπο τελεσης τον ολυμπιακον αγωνων?
Εγινε για πρωτη φορα το 1936 νομιζω στους ολυμπιακους του Βερολινου.
Αν κανω λαθος ας με διορθωση καποιος.


Καλημέρα φιλαράκι μου καλό.Για την ζωγραφική έχεις δίκιο.Ήταν ζωγράφος ερασιτέχνης πριν γίνει δικτάτορας ,αλλά ήταν φρικτός ως προς αυτά που ζωγράφιζε.Αναφερομουν όπως είδες πιο πάνω σε πιο συλλογική προσπάθεια όπως τον κινηματογρ΄φο.
 

ΒΡΑΣΙΔΑΣ2

Μέλος
Εγγρ.
30 Νοε 2006
Μηνύματα
4.150
Like
2
Πόντοι
16
Τους Σπαρτιατες τους θαυμαζε για της πολεμικες τους αρετες αλλα ηταν θαυμαστης της αρχαιας Ελληνικης τεχνης και αρχιτεκτινικης.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom