Ιπταμενος_2
Μέλος
- Εγγρ.
- 7 Νοε 2007
- Μηνύματα
- 1.768
- Κριτικές
- 4
- Like
- 3
- Πόντοι
- 16
Ειχε πολλα κιλα παπαρια ο τυπος. Παρα πολλα. Για να τα βαλει με τη ηγεσια του Στρατου και να μη φοβηθει για τη θεση του.
Σε ρώτησα γιατί είναι προφανής η προσπάθεια του συντάκτη να "ωραιοποιήσει" τη δράση της οργάνωσης, η οποία στη συνείδηση του πολύ κόσμου είναι συνώνυμη με συνεργασία με τους κατακτητές Γερμανούς (εξ ου και το "χίτης" είναι ύβρις).
Εν τάξει, αφού είναι "no name" πηγή, τι να σχολιάζουμε τώρα...
Και εγώ μπορώ να γράψω ότι ο JFK ήταν βαλτός απ' τους Κινέζους, ή ότι κάθε βράδυ δέκα με δώδεκα ποστάρουν στο site οι Νεφελίμ...
Σε ρώτησα γιατί είναι προφανής η προσπάθεια του συντάκτη να "ωραιοποιήσει" τη δράση της οργάνωσης, η οποία στη συνείδηση του πολύ κόσμου είναι συνώνυμη με συνεργασία με τους κατακτητές Γερμανούς (εξ ου και το "χίτης" είναι ύβρις).
Χαίρετε και πάλι
Σε ένα άλλο βιβλίο, του (κατά τη γνώμη μου) Μέγα Γαμήκουλα και εξαιρετικού bon viver Ζάχου Χατζηφωτίου, με τίτλο "Τα Μονοπάτια Του Πολέμου" διάβασα αρκετά για τη δράση του Πεζικού μας στη Μ. Ανατολή και στο Ρίμινι....παίδες τα συστήνω ανεπιφύλακτα και τα δύο βιβλία .
ο Ζάχος Χατζηφωτίου γράφει για τα χρόνια του πολέμου όπως τα έζησε η γενιά του '40 και βεβαίως και ο ίδιος, μιας και ανήκει σ' αυτήν. Ξεκινάει από το 1941, όταν 17 χρονών έφυγε από την κατεχόμενη Ελλάδα και βρέθηκε στρατιώτης στην πολιορκία του Τομπρούκ, για οκτώ μήνες, και στη συνέχεια, για δέκα ακόμη μήνες, στην έρημο με τη μάχη του Ελ Αλαμέιν και το πολύμηνο οδοιπορικό της ερήμου μέχρι την Ελ Αγκέιλα, κοντά στα σύνορα της Τυνησίας. Ακολούθησε η «ανάπαυση του πολεμιστή», στο Κάιρο, στην Αλεξάνδρεια και στη Βηρυτό, απ' όπου έφυγε με τα αρματαγωγά για την απόβαση στην Ιταλία. Οκτώ μήνες κράτησαν οι μάχες στην Ιταλία και τελείωσαν με την κατάληψη του Ρίμινι. Επιστροφή στην Ελλάδα στα μέσα των Δεκεμβριανών... Το 1946 τελικά απολύεται. Πέντε χρόνια συνέχεια στον πόλεμο, και πάντα σε μονάδες των πρόσω.
Στο βιβλίο εξιστορούνται οι σκληρότερες μάχες αυτού του πολέμου, με όλες τις τραγικές τους λεπτομέρειες, όπως ακριβώς τις έζησε ο συγγραφέας τότε, και όχι «εκ περιγραφών», όπως συνηθίζουν να γράφουν οι συγγραφείς-ιστορικοί των πολέμων.
...Για αυτό και επειδή στην συνείδηση του πολύ κόσμου ο χριστιανισμός είναι η θρησκεία της Αγάπης σε καλώ να επανατοποθετηθείς απέναντί του ή να προσπαθήσεις να αντιληφθείς πλήρως ποιοι είναι οι μηχανισμοί που γράφουν την Ιστορία.
Έτσι νομίζω θα καταλάβεις ότι ποστ σαν αυτό για την Χ στην προσπάθεια να εξισσοροπήσουν την καταφανή ιδεολογική χειραγώγηση της Ιστορίας από αντίπαλα ιδεολογικά στρατόπεδα τείνουν στην ωραιοποίηση όπως έγραψες.
Σταυρε μην κολλάς στα παραλειπόμενα.
Το νόημα ειναι εξαιρετικά απλό.
α: το "στην συνείδηση του πολύ κόσμου" δεν αποτελεί επιχειρήμα.
β: την Ιστορία την επίσημη (την Διδακτέα ας πούμε) την γράφουν πάντα οι νικητές.
γ: στα Αναθεωρητικά κείμενα εκ των πραγμάτων γίνεται "ωραιοποίηση" καθότι αυτό έχουν ως σκοπό δλδ να αναθεωρησουν κατεστημένες απόψεις.
(παράδειγμα τα αποσπάσματα του βιβλίου της Peπoύση για την Τουρκοκρατία)
Αν μπορούμε να συμφωνήσουμε σε αυτά νομίζω τα υπόλοιπα είναι περιττά.
Για τα υπόλοιπα ακροθιγώς την γνώμη μου την ξέρεις.
Είμαι απέναντι στον Ιστορικό Υλισμό και αυτά που υποστηρίζεις δεν τα δέχομαι.
Εγώ πάντως φιλαράκια μου έχω να πώ αυτό:
Την Ιστορία
την γράφουν αυτοί που πολέμησαν
την περιγράφουν οι Ιστορικοί
την περιπλέκουν οι πολιτικοί (και οι πολιτικές τους)
Φίλε tomito, πάντα τα καταφέρνεις να μην καταλαβαίνω τι λες.
Κατ' αρχήν έχεις την κακή συνήθεια να μην αφήνεις την παράθεση του άλλου στο κείμενό σου, για να ξέρει (και αυτός και όλοι) σε τι απαντάς.
α) Βεβαίως δεν αποτελεί επιχείρημα, είναι όμως ένα γεγονός που δε μπορεί να αγνοηθεί. "Fact" που λένε και οι Σάξωνες.
γ) Πολύ μεγάλη γενίκευση. Άλλο αναθεώρηση, και άλλο ωραιοποίηση.
Αυτά που υποστηρίζω φίλε, τα υποστηρίζω επειδή τα έχω σκεφτεί, όχι επειδή τα έχω διαβάσει κάπου.
Και δεν έχω πρόχειρη την έννοια του "ιστορικού υλισμού" που επικαλείσαι. Κάτι με τον κομμουνισμό είναι ίσως? Μίλα πιό απλά.
Εγώ απλά μιλάω:
Είπα (σε άλλο thread που το διαβάζεις όμως):
"Η ΕΝΝΟΙΑ θεός είναι κατασκεύασμα του ιερατείου, γιατί ΠΟΤΕ ΚΑΜΙΑ απόδειξη για την ύπαρξη του δεν έχει παρουσιαστεί".
Τι το δυσνόητο έχει αυτό?
Και απάντησε ο georgebest πως τον λένε, ότι "εγώ δεν το δέχομαι αυτό".
Δικαίωμά του βεβαίως, και δε τον μειώνει η θέση του. Απλώς δεν την αιτιολογεί.
Εσύ πας κάτι να αιτιολογήσεις, αλλά δεν καταλαβαίνω τι λες.
"Είμαι απέναντι στον Ιστορικό Υλισμό και αυτά που υποστηρίζεις δεν τα δέχομαι"
Γιατί, σου είπα εγώ ποτέ ότι είμαι ΜΑΖΙ με τον ιστορικό υλισμό?
Που κολλάει αυτό?
Υ.Γ:
Και δε καταλαβαίνω επίσης ποιά είναι τα "παραλειπόμενα".
Όχι βεβαίως, tomito μου! Μπορεί να φταίω και εγώ, βλάξ ων!Eίναι απαραίτητο να φταίω εγώ για αυτό?
Τι να σου πω τώρα.... Προσπάθησε λίγο ακόμα!Γιατί θέλω να πιστευω ότι καθότι Λακωνίζω προσπαθώ να είμαι σαφής.
Κοίτα, να επαναλάβω αυτό που λέγαμε, γιατί είναι πολύ πίσω, και είναι κουραστικό το πήγαιν-έλα:Αυτό το γεγονός που δεν μπορεί να αγνοηθεί εγώ υποστηρίζω ότι είναι κατασκευασμένο μεθοδικά από τις εκάστοτε άρχουσες τάξεις.
Τίποτα. Απλώς είναι μια υποθετική σκέψη, την οποία προτιμώ να μην κάνω. Σε χαλάει?Για αυτό και σε κάλεσα να σκεφτείς τι θα λέγαμε όλοι για το Ράϊχ αν είχε αποδειχτεί όντως χιλλιόχρονο και εμείς είμασταν στην σφαίρα επιρροής του. Τι το δυσνόητο έχει αυτό;
Αυτό δεν ισχύει πάντα. Μπορεί (σε άλλες περιπτώσεις) να ισχύει το: «Για να επιτευχθεί αναθεώρηση χρησιμοποιείται η κατασυκοφάντηση». Το αποκλείεις?Για να επιτευχθεί αναθεώρηση χρησιμοποιείται η ωραιοποίηση. Αυτό υποστήριξα. Ξαναδές το ποστ. Νομίζω ότι είναι σαφές.
Το εξηγεί ο ίδιος ο Αντωνιάδης, αν διάβασες τη συνένετευξή του. Διότι «δεν πουλάει».Κάποιοι επιλέγουν Σταυρε τι θα διαβάσεις. Γιατί λχ τον Αντωνιάδη πρέπει να μην τον βρίσκεις στην Kαθημeρινή και στο Bήμα αλλά στον "περιθωριακό" Δαυλo
Χα-χα, την πάτησες! Είδες που πέφτεις έξω? Ειδικά αυτό, το ήξερα! Δε θυμάμαι που το έχω διαβάσει, αλλά το ήξερα!Πχ ξέρει ο πολύς ο κόσμος την επιστολή των Αγιορειτών στον Αδόλφο Χίτλερ να θέσει το Όρος υπό την προστασία του? Όχι. Αυτό σημαίνει ότι δεν υπάρχει? Όχι. Γιατί δεν το ξέρεις Σταυρε? Γιατί κάποιοι αποφάσισαν ότι δεν είναι προς το συμφέρον τους να το μάθει ο πολύς ο κόσμος. Αυτό είναι όλο.
Μου βάζεις ταμπέλες φίλε, και δε μ’ αρέσει αυτό. Και επί πλέον, διαστρέφεις αυτά που λέω. Εγώ ποτέ δεν είπα ότι «σε κάθε πράξη του ανθρώπου βλέπω ως τελικό σκοπό την απόκτηση υλικών αγαθών».Επίσης ότι δεν θεωρείς ότι δεν είσαι μαζί με τον Ιστορικό Υλισμό δεν σημαίνει ότι ισχύει κιόλας. Αν για κάθε πράξη του ανθρώπου βλέπεις ως τελικό σκοπό την απόκτηση υλικών αγαθών αυτό αρκεί. Και κολλάει στην άποψη σου για το Ιερατείο που είναι πεντακάθαρα Μαρξίζουσα.
μιλαμε τραγικα πραγματα...Πλήθος των στρατιωτών των Συμμαχικών Δυνάμεων που έχασαν τη ζωή του, από κάθε χώρα
• Κίνα: 2.500.000 (Δυνάμεις CCP και KMT)
• Σοβιετική Ένωση: 8.000.000
Σύνολο στρατιωτών των συμμαχικών δυνάμεων που σκοτώθηκαν: περίπου 14,2 εκατομμύρια
Στρατιώτες του Άξονα που έχασαν τη ζωή τους
πλήθος των στρατιωτών των Δυνάμεων του Άξονα που έχασαν τη ζωή τους, από κάθε χώρα
• Γερμανία: 5.000.000 (συμπεριλαμβάνονται οι θάνατοι αιχμαλώτων πολέμου)
• Ιαπωνία: 1.300.000 (συμπεριλαμβάνονται απώλειες σε μάχες προ του Β' ΠΠ)
Σύνολο στρατιωτών των Δυνάμεων του Άξονα που σκοτώθηκαν: περίπου 6,8 εκατομμύρια.
Σύνολο στρατιωτών που σκοτώθηκαν παγκοσμίως: περίπου 23 εκατομμύρια.
Πολίτες που έχασαν τη ζωή τους
• Γερμανία: 2.760.000 (συμπεριλαμβάνονται 200.000 - 2.000.000 εκκαθαρίσεις και απελάσεις)
• Γιουγκοσλαβία: 1.200.000
• Κίνα: 15.000.000 (από την εισβολή στη Μαντζουρία από το 1931 ως το 1945)
• Πολωνία: 5.680.000 (συμπεριλαμβάνονται Πολωνοί Εβραϊκής καταγωγής)
• Σοβιετική Ένωση: 20.000.000 (συμπεριλαμβάνονται εκκαθαρίσεις που έκανε ο Στάλιν εκείνη την εποχή)
• Ινδία: 2.150.000 (μετριοπαθείς εκτιμήσεις, υπολογίζεται ότι μόνο οι θάνατοι από τον λιμό της Βεγγάλης του 1943 κυμαίνονται από 2 ως 4 εκατομμύρια)
Σύνολο πολιτών που σκοτώθηκαν: περίπου 57 εκατομμύρια.
Σύνολο ανθρώπων που σκοτώθηκαν στον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο: περίπου 80 εκατομμύρια
Δυστυχώς το συγκεκριμένο βιβλίο του Ηλία Καρταλαμάκη έχει εξαντληθεί,τό ψάχνω απεγνωσμένα αλλάδέν το βρίκω.Χαίρετε και πάλι
Για να μην εστιάζω μόνο στον Ιερό Λόχο θέλω να υπενθυμίσω ότι κατά το Β'ΠΠ έδρασαν και άλλοι εξίσου ηρωικά εντός και εκτός συνόρων. Είχα παλιά διαβάσει ένα φοβερό βιβλίο το "Πετώντας σε Ξένους Ουρανούς" του Καρταλαμάκη (ο ίδιος ήταν χειριστής Harricain και Spirtfire και έγραψε αυτά που έζησε στη Μέση Ανατολή). Έμαθα λοιπόν εκεί ότι η τότε ΕΒΑ (Ελληνική Βασιλική Αεροπορία), ήταν η μόνη συμμαχική Αεροπορία που πέταγε με δανεικά από τη RAF αεροσκάφη αλλά διατηρούσε τα Εθνόσημα της "τιμής ένεκεν" για τον συνολικό ηρωισμό της Ελλάδος στον αγώνα κατά του Άξονος. Σε ένα άλλο βιβλίο, του (κατά τη γνώμη μου) Μέγα Γαμήκουλα και εξαιρετικού bon viver Ζάχου Χατζηφωτίου, με τίτλο "Τα Μονοπάτια Του Πολέμου" διάβασα αρκετά για τη δράση του Πεζικού μας στη Μ. Ανατολή και στο Ρίμινι....παίδες τα συστήνω ανεπιφύλακτα και τα δύο βιβλία :thumbsup:.
Το λυπηρό βέβαια είναι το μετά (την απελευθέρωση) και το εντός Ελλάδος, όπου εκεί γαμήθηκε πλήρως η φάση......και το πληρώνουμε ακόμα.
Έγραψα: «είναι προφανής η προσπάθεια του συντάκτη να "ωραιοποιήσει" τη δράση της οργάνωσης, η οποία στη συνείδηση του πολύ κόσμου είναι συνώνυμη με συνεργασία με τους κατακτητές Γερμανούς (εξ ου και το "χίτης" είναι ύβρις).»Ποιο μου λες τώρα ότι «κατασκευάστηκε»? Το ότι Χ = συνεργασία με Γερμανούς? Μπορεί. Αλλά σου λέω, ότι αυτό είναι πεποίθηση στον πολύ κόσμο. Επιχείρημα δεν είναι (υπέρ της άποψης ότι Χ = συνεργασία), αλλά είναι γεγονός ότι πολύς κόσμος αυτή την άποψη έχει. Αυτό (το ότι πολύς κόσμος το πιστεύει) δεν «κατασκευάστηκε», αυτό είναι γεγονός. Και σα γεγονός, δε μπορεί να αγνοηθεί.
Τίποτα. Απλώς είναι μια υποθετική σκέψη, την οποία προτιμώ να μην κάνω. Σε χαλάει?
Αυτό δεν ισχύει πάντα. Μπορεί (σε άλλες περιπτώσεις) να ισχύει το: «Για να επιτευχθεί αναθεώρηση χρησιμοποιείται η κατασυκοφάντηση». Το αποκλείεις?
Το εξηγεί ο ίδιος ο Αντωνιάδης, αν διάβασες τη συνένετευξή του. Διότι «δεν πουλάει».
Χα-χα, την πάτησες! Είδες που πέφτεις έξω? Ειδικά αυτό, το ήξερα! Δε θυμάμαι που το έχω διαβάσει, αλλά το ήξερα!
Μου βάζεις ταμπέλες φίλε, και δε μ’ αρέσει αυτό. Και επί πλέον, διαστρέφεις αυτά που λέω. Εγώ ποτέ δεν είπα ότι «σε κάθε πράξη του ανθρώπου βλέπω ως τελικό σκοπό την απόκτηση υλικών αγαθών».
Είπα ότι το παπαδαριό (γενικώς) στόχο έχει τον πλούτο, και όχι «τη σωτηρία των ψυχών», όπως υποστηρίζει. Αυτό είπα.