Προφανώς πρέπει να αντιληφθούμε ότι από τη στιγμή που κάποιος έχει δύο καταστήματα on line και έχει υπαλλήλους και λοιπά δεν είναι εύκολα παράσιτο. Ας μην είμαστε με παιδαριώδη υφή άνθρωποι. Πέρασαν οι εποχές που έκανες μια δουλειά στον Παπαστράτο και έφερνες ψωμί και μετά έμπαινε ο γιός σου εκεί ή κόρη σου.
Αυτή τη στιγμή αυτό που κυριαρχεί έξω είναι η εικόνα.
Αμέτρητα προφίλ ανθρώπων που θέλουν να γίνουν influencers ξεπετιούνται. Αμέτρητοι επαγγελματίες και εφαρμογές για ποσταρίσματα κλπ.
Κανονικές εργασίες είναι σπάνιες και άθλιες. Αμείβουν πολύ λίγα. Θέλει τρελά προσόντα ή άκρη για να μπεις.
Πλέον το σοβαρό χρήμα βγάζουν όσοι ξέρουν να πουλάνε σωστά το τομάρι τους. Μία από αυτούς είναι και η κυρία Τούνη.
Παλαιότερα είχαν γράψει εδώ κάποιοι, αλλά και σε σχόλια στο facebook ότι κάνει βίζιτες κλπ. Πηγαίντε κάντε και εσείς. Βασικά ρωτήστε κάποιες κοπέλες που κάνουν βίζιτες πόσο πλούσιες είναι... Καμία παίδες. Η Τούνη, πολύ απλά έχει βρει το τρυπάκι να έχει ενδιαφέρον περιοεχόμενο στην κλειδαρότρυπα που κοιτάνε όσοι μπάινουν στο προφίλ της.
Έτσι, χωρίς κόπο, χωρίς να παράγει ΑΠΟΛΥΤΩΣ τίποτα, σε πλαίσια που κάνουν και ινφλουένσερς του εξωτερικού ΒΓΑΖΕΙ ΧΡΗΜΑ ΚΑΙ ΖΕΙ ΑΝΕΤΑ.
Τώρα το τι λέμε εμείς, εσείς και εγώ μαζί, δεν την ενδιαφέρει. Αυτή έχει σημασία ότι μια χαρά έχει χτίσει το BRAND της.
Τουλάχιστον η Τούνη δεν ποστάρει ως desperate attention seeker όπως οι φίλες μας στο ινσταγκραμ μου είναι τηλεφωνήτριες και έχουν ύψος ενάμιση μέτρο.