Νέα

Ηλεκτρικό αυτοκίνητο

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Saul

Μέγας
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
16.422
Like
15.036
Πόντοι
3.656
αρχισες παλι το γνωστο συστημα ... πας στις υπερβολες και στις εξαι΄ρεσεις για να υποστηρίξεις κάτι που ειπες και δεν στεκει στον κανόνα.

σου λεμε εχει να ξεκλειδωσει , και αν τρακάρεις .. αλλα εσυ αμα τρακάρεις και εχεις εναν απο κατω θα αρχισεις να κανεις μανουβρες πανω στο κορμι του ;;
θα σηκωθει το αμαξι , οπως σηκωνονται ολα , αν εσυ θες να τον πας τον γερο σερνοντας κάτω απο το ημιαξόνιο μεχρι το Ασκληπειο μαλλον καλυτερα που δεν σε αφηνει.
Δεν ειναι ολα απο την οθονη , καποια πραγματα ειναι και απο φυσες που μπορεις να βγαλεις με το χερι απλα , αλλά παλι δεν καταλαβαινω γιατι εσυ θα πρεπει να κάνεις τον διασώστη
χωρις να εχεις καμία εκπαιδευση και να κρινεις εσυ αν πρεπει να κουνησεις το αυτοκινητο ή οχι.

ΣΟΥ ΞΑΝΑΛΕΩ μωρε μαλα΄κα , και τις καμερες και τα upload μπορεις να μην τα έχεις , τι στο πουτσο δεν καταλαβαινεις απο αυτα που σου γραφω ;;
Εσυ θες οποτε γουσταρεις να τα εχεις και οποτε γουσταρεις να μην τα εχεις , τα αλλα αυτοκινητα που λες ΔΕΝ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΘΟΛΟΥ , και προτιμας αυτα στο παραδειγμα σου
αρα ξηλωσε τα και απο το Τεσλα αν παρεις και τελείωσες.

Μπορεις να επιλεξεις , η θα τα εχεις η οχι , ανα μηνα , οχι οποτε σου καυλωσει , αρα μεινε με αυτα που δεν εχουν καθόλου καμερες και upload που δεν σε νοιαζει
απο οτι φαινεται οτι δεν μπορεις να επιλέξεις ουτε καν να τα έχεις
Δεν θυμάμαι κάτι για φύσες αλλά μπορεί να κάνω και λάθος. Θυμάμαι οπωσδήποτε ότι στην παρουσίαση μου είχε πει ο μαν που παρέδιδε ότι για το ξεκλείδωμα πρέπει να πας από το touchscreen. Μου είχε κάνει εντύπωση και για αυτό το ανέφερα και εδώ.

Δεν μου αρέσει να επιλέγει αυτό να κλειδώσει όπως δεν μου αρέσει και το σύστημα που σε βάζει στη λωρίδα αν αισθανθεί ότι την χάνεις.

Δε θα επιλέξω αμάξι με γνώμονα τις κάμερες...αλλά δεν είναι και κάτι που χαίρομαι να υπάρχει.
σαν τι ας πουμε ; για δωσε παραδειγμα ; :coffee:
Τα πολύτιμα προσωπικά μου δεδομένα :coffee:
 

foobar

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Ιαν 2010
Μηνύματα
929
Like
1.501
Πόντοι
206
Τα πολύτιμα προσωπικά μου δεδομένα :coffee:

Τα οποία όμως έχεις δώσει σε ένα site αμφιβόλου νομιμότητας και περιεχομένου (sorry guys). Και μην ακούσω χαζομάρες περί VPN και σβήσιμο cookies. Ο ISP σου ξέρει τα πάντα για εσένα και δε θα διστάσει να τα δώσει στις αρχές αν γίνει κάτι.

Καμία διαφορά η Tesla με εμάς εδώ. Η Tesla επεξεργάζεται τα δεδομένα σου για δικό της όφελος και το ΧΨΩ άσχετο site τα πουλάει σε τρίτους για έξτρα μεροκάματο.

Κατάλαβε το πως πλέον μόνο οι ιθαγενείς στη ζούγκλα του Αμαζονίου είναι ανώνυμοι. Όλοι οι άλλοι όχι.
 

Saul

Μέγας
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
16.422
Like
15.036
Πόντοι
3.656
Τα οποία όμως έχεις δώσει σε ένα site αμφιβόλου νομιμότητας και περιεχομένου (sorry guys). Και μην ακούσω χαζομάρες περί VPN και σβήσιμο cookies. Ο ISP σου ξέρει τα πάντα για εσένα και δε θα διστάσει να τα δώσει στις αρχές αν γίνει κάτι.

Καμία διαφορά η Tesla με εμάς εδώ. Η Tesla επεξεργάζεται τα δεδομένα σου για δικό της όφελος και το ΧΨΩ άσχετο site τα πουλάει σε τρίτους για έξτρα μεροκάματο.

Κατάλαβε το πως πλέον μόνο οι ιθαγενείς στη ζούγκλα του Αμαζονίου είναι ανώνυμοι. Όλοι οι άλλοι όχι.
Για αρχή δεν είναι θέμα ανωνυμίας αλλά συγκατάθεσης και χρήσης. Μιλάμε για αυτοκίνητο και όχι για smartphone.

Επίσης...τι ακριβώς έχω δώσει σε ένα οποιοδήποτε σάιτ? Πέραν του ότι υπάρχουν πολλοί (αποτελεσματικοί) τρόποι να μην σε ακολουθεί οποιοδήποτε σάιτ στο ίντερνετ (μέσω cookies)...ο isp σου ξέρει ότι μπαίνεις εδώ...δεν βλέπει ούτε τι γράφεις ούτε τι κλικάρεις γιατί το σαιτ έχει encryption (https).

Ποιες αρχές? δε μιλάμε για εγκληματική δραστηριότητα μιλάμε για λειτουργίες αυτοκινήτων.

όλοι επεξεργάζονται τα δεδομένα σου. Φυσικά αν ψάξεις αρκετά θα δεις ότι μπορείς να αποφύγεις το tracking σε μεγάλο βαθμό. Δεν μιλάω για ανωνυμία φυσικά...αλλά για τα δεδωμένα και το προφίλ που χτίζουν οι τράκερς ανάλογα με τις συνήθειες σου.

Ανωνυμία δεν υπάρχει και ακόμα και αυτή που υπάρχει όπως πχ ο τορ ή τα vpn...δεν είναι πραγματική ανωνυμία.
 

ProjectHedonism

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Ιαν 2021
Μηνύματα
28
Κριτικές
5
Like
399
Πόντοι
280
Ενδιαφέρον υπολογισμός. 7 ημέρες επί 12 ώρες τη μέρα. Ας πούμε από τις 08:00 έως 20:00 το βράδυ. Νωρίτερα ή αργότερα ΔΕΝ φορτίζει κανένας. Με ένα πρόχειρο υπολογισμό μας κάνει 65000 αυτοκίνητα την ώρα. Αν είναι όλα στο high end κομμάτι της αγοράς όπως η EQS και η Taychan μιλάμε για 100KWh μπαταρία ίσως και λίγο παραπάνω. Άρα θέλουμε 6,5MW την ώρα.

Πάμε τώρα να δούμε κάτι άλλο. Στην χώρα μας δραστηριοποιήτε η Enercon με της ανεμογεννήτριες. Το μεσαίο της μοντέλο E-138 EP3 παράγει 4MW


Το Καστράκι δίνει 440MW και ο Πλαστήρας 130MW.


Ο Μυτιληναίος έχει συνολική παραγωγή σχεδόν 2GW.

Τώρα η πραγματικότητα. Κανένας δεν φορτίζει με πλήρη ισχύ ή κάθε μέρα. Ακόμη και στα εταιρικά πάρκινγκ ή στα σπίτια μας θα βάζουμε την απλή παροχή που δίνει 7KW όσο η κουζίνα. Μέσα σε 10 ώρες θα έχεις φορτίσει πλήρως. Πας σπίτι στις 6 το απόγευμα και το έχεις κουμπωμένο μέχρι την άλλη μέρα το πρωί. Δεν υπάρχει λόγος να βιαστείς. Άλλοι δεν φορτίζουν καθόλου διότι μέσα σε πόλη χαλάς ελάχιστα και με την αναγέννηση στο φρενάρισμα κερδίζεις κιόλας.
Προσοχή στους υπολογισμούς. Άλλο η χωρητικότητα της μπαταρίας σε kWh (αποθηκευμένη ενέργεια) π.χ. 100 στο παράδειγμά σου και άλλο η ηλεκτρική ισχύς που τραβάει κατά τη φόρτισή της σε kW. Η συζήτηση είναι για μπαταρίες που επιτρέπουν φόρτιση από 10% στο 80% σε 10 λεπτά τραβώντας από το δίκτυο περίπου 350 κιλοβάτ, ώστε να μιμηθούν (κάπως) την ευκολία του ανεφοδιασμού με βενζίνη ή πετρέλαιο.
Άρα: Αν, βάσει του παραδείγματός σου, επιμερίσουμε τη φόρτιση 65.000 αυτοκινήτων σε δεκάλεπτα της ώρας, τότε απλουστευτικά φορτίζουν 10.800 οχήματα, ήτοι 10.800x350KW= 3,78GW. Όπως βλέπεις η συνολική παραγωγή του Μυτιληναίου δεν φτάνει ούτε για ζήτω.
 

foobar

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Ιαν 2010
Μηνύματα
929
Like
1.501
Πόντοι
206
Προσοχή στους υπολογισμούς. Άλλο η χωρητικότητα της μπαταρίας σε kWh (αποθηκευμένη ενέργεια) π.χ. 100 στο παράδειγμά σου και άλλο η ηλεκτρική ισχύς που τραβάει κατά τη φόρτισή της σε kW. Η συζήτηση είναι για μπαταρίες που επιτρέπουν φόρτιση από 10% στο 80% σε 10 λεπτά τραβώντας από το δίκτυο περίπου 350 κιλοβάτ, ώστε να μιμηθούν (κάπως) την ευκολία του ανεφοδιασμού με βενζίνη ή πετρέλαιο.
Άρα: Αν, βάσει του παραδείγματός σου, επιμερίσουμε τη φόρτιση 65.000 αυτοκινήτων σε δεκάλεπτα της ώρας, τότε απλουστευτικά φορτίζουν 10.800 οχήματα, ήτοι 10.800x350KW= 3,78GW. Όπως βλέπεις η συνολική παραγωγή του Μυτιληναίου δεν φτάνει ούτε για ζήτω.

Λάθος υπολογισμός. MW όχι GW. Οι τάξεις μεγέθους είναι

Kilo 1000
Mega 1000000
Giga 1000000000

Οπότε μια και μόνη ανεμογεννήτρια στο peak της φτάνει.
 

foobar

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Ιαν 2010
Μηνύματα
929
Like
1.501
Πόντοι
206
Για αρχή δεν είναι θέμα ανωνυμίας αλλά συγκατάθεσης και χρήσης. Μιλάμε για αυτοκίνητο και όχι για smartphone.

Επίσης...τι ακριβώς έχω δώσει σε ένα οποιοδήποτε σάιτ? Πέραν του ότι υπάρχουν πολλοί (αποτελεσματικοί) τρόποι να μην σε ακολουθεί οποιοδήποτε σάιτ στο ίντερνετ (μέσω cookies)...ο isp σου ξέρει ότι μπαίνεις εδώ...δεν βλέπει ούτε τι γράφεις ούτε τι κλικάρεις γιατί το σαιτ έχει encryption (https).

Ποιες αρχές? δε μιλάμε για εγκληματική δραστηριότητα μιλάμε για λειτουργίες αυτοκινήτων.

όλοι επεξεργάζονται τα δεδομένα σου. Φυσικά αν ψάξεις αρκετά θα δεις ότι μπορείς να αποφύγεις το tracking σε μεγάλο βαθμό. Δεν μιλάω για ανωνυμία φυσικά...αλλά για τα δεδωμένα και το προφίλ που χτίζουν οι τράκερς ανάλογα με τις συνήθειες σου.

Ανωνυμία δεν υπάρχει και ακόμα και αυτή που υπάρχει όπως πχ ο τορ ή τα vpn...δεν είναι πραγματική ανωνυμία.

Ποια η διαφορά; Ιδιοκτησία σου δεν είναι και τα 2; Γιατί λοιπόν δέχεσαι την παρακολούθηση της Google και όχι της Tesla; Έχεις ιδέα ένα κινητό τι συλλέγει; Το χρησιμοποιείς ώρες τη μέρα.

Το αυτοκίνητο; Τι ακριβώς συλλέγει; Την τοποθεσία σου την ξέρει ήδη από το κινητό που έχεις. Η μόνη διαφορά είναι αν έχεις άσχημη οδική συμπεριφορά και αν και όταν συνδεθούν με την τροχαία θα σε "δίνει".

Αλλά αυτό που αναφέρω δεν θα είναι μόνο της ΧΨΩ Τέσλα αλλά θα το έχουν όλοι υποχρεωτικά. Και χωρίς να κάνεις κιχ.

Όσο για την διαδικτυακή ανωνυμία άστο. Δεν το σώζεις. Είναι πανεύκολο να σε βρουν όση κρυπτογράφηση και να έχεις. Αν ήταν έτσι δε θα είχαν κλείσει όλες οι τριγράμματες υπηρεσίες αφού δεν θα μπορούσαν να εντοπίσουν κανένα.
 

resp

Σπουδαίος
Εγγρ.
5 Μαρ 2023
Μηνύματα
5.905
Like
6.747
Πόντοι
2.356
Λάθος υπολογισμός. MW όχι GW. Οι τάξεις μεγέθους είναι

Kilo 1000
Mega 1000000
Giga 1000000000

Οπότε μια και μόνη ανεμογεννήτρια στο peak της φτάνει.
Τα 350KW είναι 0,00035GW.
Τα 3780000KW είναι 3,78GW.
 

Saul

Μέγας
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
16.422
Like
15.036
Πόντοι
3.656
Ποια η διαφορά; Ιδιοκτησία σου δεν είναι και τα 2; Γιατί λοιπόν δέχεσαι την παρακολούθηση της Google και όχι της Tesla; Έχεις ιδέα ένα κινητό τι συλλέγει; Το χρησιμοποιείς ώρες τη μέρα.

Το αυτοκίνητο; Τι ακριβώς συλλέγει; Την τοποθεσία σου την ξέρει ήδη από το κινητό που έχεις. Η μόνη διαφορά είναι αν έχεις άσχημη οδική συμπεριφορά και αν και όταν συνδεθούν με την τροχαία θα σε "δίνει".

Αλλά αυτό που αναφέρω δεν θα είναι μόνο της ΧΨΩ Τέσλα αλλά θα το έχουν όλοι υποχρεωτικά. Και χωρίς να κάνεις κιχ.

Όσο για την διαδικτυακή ανωνυμία άστο. Δεν το σώζεις. Είναι πανεύκολο να σε βρουν όση κρυπτογράφηση και να έχεις. Αν ήταν έτσι δε θα είχαν κλείσει όλες οι τριγράμματες υπηρεσίες αφού δεν θα μπορούσαν να εντοπίσουν κανένα.
Καλά εγώ δεν εξέφρασα τόσο θέμα με την τέσλα για την παρακολούθηση όσο για τα αυτόματα κλειδώματα κτλπ αλλά οκ.

Διότι η google είναι μηχανή αναζήτησης το τέσλα είναι αυτοκίνητο. Θα δεχτώ το tracking διότι μου προσφέρει κάτι ανάλογο. Το αυτοκίνητο είναι για να το οδηγείς όχι για να ενημερώνει έναν σέρβερ για τις κινήσεις σου.

Επίσης μπορεί για κάποια πράγματα να χρησιμοποιείς την google και για όταν δεν θες υπάρχουν και άλλες επιλογές.

Εγώ δεν είπα για ανωνυμία...βασικά τόνισα ότι δεν υπάρχει ανωνυμία. Το tracking δεν αφορά την ταυτότητα σου (όνομα κτλπ) αλλά το προφίλ σου. Η κρυπτογράφηση σημαίνει ότι μπορεί ο isp σου να γνωρίζει ότι μπαίνεις στο μπου αλλά δεν μπορεί να διαβάσει τα κείμενα σου ή σε ποια θρεντ συμμετέχεις κτλπ. Δεν έχει σχέση με το ''να σε βρουν''

δεν ξέρω τι είναι οι ''τριγράμματες υπηρεσίες''...αλλά σου ξανά λέω ότι άλλο η ανωνυμία άλλο η ιδιωτικότητα στο ίντερνετ και γενικά

όμως αυτά δεν έχουν σχέση με το θρεντ οπότε το κλείνω εδώ.
 

ProjectHedonism

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Ιαν 2021
Μηνύματα
28
Κριτικές
5
Like
399
Πόντοι
280
Λάθος υπολογισμός. MW όχι GW. Οι τάξεις μεγέθους είναι

Kilo 1000
Mega 1000000
Giga 1000000000

Οπότε μια και μόνη ανεμογεννήτρια στο peak της φτάνει.
Επαναλαμβάνω :
10.800x350kW= 3.780.000kW = 3.780MW = 3,78GW.
Μπορείς να χρησιμοποιήσεις όποιο unit converter θέλεις.
 

rodriguez96

Ανώτατος
Εγγρ.
5 Δεκ 2017
Μηνύματα
8.664
Κριτικές
32
Like
18.352
Πόντοι
12.946
ΟΚ για να μείνουμε στο topic
προσωπικά δε θεωρώ οικολογική λύση να τα κάψουμε όλα για να βάλουμε ανεμογεννήτριες
που θα παράγουν ρεύμα για να κινήσουν 2 τόνους όχημα, όπως ο λουκουμάς model y
και ούτε βοηθούν στο κυκλοφοριακό χάος οχήματα 4,8 μέτρα
έκτρωμα :vomit:
 

foobar

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Ιαν 2010
Μηνύματα
929
Like
1.501
Πόντοι
206
Τα 350KW είναι 0,00035GW.
Τα 3780000KW είναι 3,78GW.

Επαναλαμβάνω :
10.800x350kW= 3.780.000kW = 3.780MW = 3,78GW.
Μπορείς να χρησιμοποιήσεις όποιο unit converter θέλεις.

Σωστά. Μπερδεύτηκα. Αλλά αυτό προϋποθέτει όλο το στόλο μας σε ηλεκτρικά το οποίο όμως ΔΕΝ θα γίνει από τη μια μέρα στην άλλη.

Αν ανοίξουμε λίγο της ώρες στον υπολογισμό το νούμερο μειώνεται κι άλλο. Αλλά το πιο σημαντικό είναι η μέση απόσταση που διανύουμε. Πχ στα εταιρικά leasing σου έχουν όριο γύρω στα 20000χλμ το έτος. Δηλαδή αν αφαιρέσουμε τα ΣΚ και τις αργίες στο χρόνο μας μένουν 250 εργάσιμες μέρες. Με ένα τέτοιο υπολογισμό βγαίνει 80χλμ τη μέρα. Πόσοι τα κάνουν; Ταξιτζίδες και φορτηγά. Οι υπόλοιποι; Κλάιν. Οπότε φόρτιση μια φορά τη βδομάδα και αν. Και αυτό όχι απαραίτητα σε ταχυφορτιστή που αναφέρεις αλλά σε μικρότερο όπως έχουν τα SM.

Ανησυχούμε για κάτι το οποίο προς το παρόν δεν ισχύει. ΔΕΝ γεμίζουμε κάθε μέρα τα αυτοκίνητα μας και ΔΕΝ πάμε κάθε μέρα Αλεξανδρούπολη - Καλαμάτα. Οι περισσότεροι σας πληροφορώ πως ΔΕΝ θα καταλάβουν καμία διαφορά στη χρήση του αυτοκινήτου αν είχαν δίπλα τους κάποιο ταχυφορτιστή όπως αυτούς της Tesla που είναι plug 'n' play.

Δουλεύω σε εταιρία με εταιρικό στόλο. Κάθε μέρα κάνουμε από 100 έως 250χλμ. Πετρέλαιο βάζουμε κάθε Παρασκευή πριν παραδώσουμε ώστε να υπολογιστεί στα έξοδα. Μόνο το παλικάρι που πάει σε κάτι χωριά ίσως χρειαστεί να βάλει νωρίτερα. Οι υπόλοιποι πολλές φορές βγάζουμε και δεύτερη βδομάδα αλλά το γεμίζουμε ώστε για να μην κάτσει καμία στραβή. Παρακαλάω να είχα ηλεκτρικό. Έχουμε δικό μας χώρο στάθμευσης και θα μπορούσε ΆΝΕΤΑ να στηθεί φορτιστής. Αλλά βλέπεις όταν το αφεντικό έστησε την επιχείριση δεν υπήρχαν.

Επειδή το βλέπω από την επαγγελματική σκοπιά ξέρω ότι οι φόβοι είναι αβάσιμοι. ΔΕΝ χρειάζεσαι την τεράστια ισχύ. Αυτή είναι για τα μεγάλα ταξίδια ή κάποια έκτακτη ανάγκη. Κανένας δεν κάνει τόσα χιλιόμετρα τη μέρα χωρίς ξεκούραση. Ακόμη και οι ταξιτζίδες μπορούν να βολευτούν. Αφού τις περισσότερες ώρες κάθονται στις πιάτσες. Και πόσες φορές τους κάθεται κούρσα Αθήνα - Θεσσαλονίκη;
 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: j 1973

Ghajnsielem

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Φεβ 2023
Μηνύματα
904
Κριτικές
1
Like
2.413
Πόντοι
446
Που τα έχεις δει αυτά με την αξιοπιστία; Ποιο νέο αυτοκίνητο είναι τόσο ζημιάρικο; Και γιατί δεν το έχουμε διαβάσει πουθενά; Εγώ βλέπω γύρω μου όλες τις μάρκες να κινούνται χωρίς μεγάλες διαφοροποιήσεις.

Παλιά τα αυτοκίνητα ήταν ένα μάτσο λαμαρίνες. Σήμερα έχουν ένα σωρό εξαρτήματα για να σου γλιτώνουν καύσιμο και ίσως τη ζωή σου. Λογικό να υπάρχουν κάποιες αστοχίες. Αλλά στην καμία το τραγικό που περιγράφετε κάποιοι. Το αντίθετο. Είναι πολύ πιο αξιόπιστα καθώς δεν κατασκευάζονται με το χέρι αλλά με ρομπότ. Ο άνθρωπος κάνει την τελική συναρμολόγηση. Πχ πριν μερικά χρόνια η FIAT ήταν η μεγαλύτερη χρήστης ρομπότ στον κόσμο. Μπαίνεις σε ένα φτηνό όχημα και πλέον είναι ΑΜΑΞΙ και όχι κουδουνίστρα.

Και ναι πρέπει να το πας σε εξουσιοδοτημένο καθώς εκεί υπάρχει εκπαίδευση. Είχατε μάθει όλα τα γίδια στο μαστρο-Μήτσο με τις πατέντες και του χτίσατε πολυκατοικίες. Το εξουσιοδοτημένο ξέρει ακριβώς τι συμβαίνει διότι έχει άμεση ενημέρωση από την αντιπροσωπία για πιθανές αστοχίες. Ο μάστορας από που θα τις μάθει; Από το Google; Να διαβάζει εσένα που γράφεις ότι το Χ αμάξι βγάζει βλάβη κάθε 4 χρόνια;

Είχα θέμα με ένα εξάρτημα στο αυτοκίνητο μου. Δεν έχει σημασία το τι. Έψαξα στο Autodoc και το βρήκα 120€. Πάω σε ένα τέτοιο "γνώστη" και μου είπε χοντρικά 150€ για ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ ΧΩΡΙΣ ΕΡΓΑΤΙΚΑ. Άντε γαμήσου. Τουλάχιστον το Tesla κάνει αυτόματη διάγνωση και παραγγέλνει μόνο του το εξάρτημα.

Όσο για τους "προδότες" που γράφεις πάλι χαζομάρα ήταν. Αυτό ισχύει ανέκαθεν στη χώρα μας. Το αυτοκίνητο ΠΑΝΤΑ ΉΤΑΝ ΕΙΔΟΣ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ. Ποτέ και καμία κυβέρνηση δεν ακούμπησε κάτι τέτοιο για να μη θίξει το "κοινό αίσθημα". Το αυτοκίνητο πρωτίστως και μετά το σκάφος είναι είδη τα οποία έχουν εκθετική αύξηση στην τιμή. Δεν θέλουν να αρχίσουν να αγοράζουν αυτοκίνητα και σκάφη διότι η διπλανή φτωχάντζα θα αρχίσει τις διαμαρτυρίες. Τουλάχιστον τώρα υπάρχει όριο στα 2000cc. Είτε είσαι υπάλληλος, είτε διευθυντής έχεις ταβάνι. Σε αντίθετη περίπτωση θα ανοίξει το χάσμα και άντε να μαζέψεις τον άλλον. Ο ένας θα κυκλοφορεί με Bentley και ο άλλος θα συνεχίσει να έχει Fiat.
Τα βιώνω στη δουλειά με τα καινούρια λεωφορεία που έφερνε ο εργοδότης μου. Διατυμπανίζανε στον Τύπο με την παρουσία του υπουργού Μεταφορών (εξωτερικό) οτί είναι ασφαλή φιλικά στο περιβάλλον και έχει όλα τις ανέσεις για τους επιβάτες και μετά από λίγες μέρες στον πίνακα ελέγχου που έχει ο οδηγός στη καμπίνα του γίνετε χριστουγεννιάτικο δέντρο από ενδείξεις και το βγάζανε εκτός υπηρεσίας για αρκετό καιρό.
Ο μηχανικός που πηγαίνω την μοτοσυκλέτα μου (2005 μοντέλο) για service και βλέπω ένα σορό καινούρια (μετά το 2022) έξω από το συνεργείο του τον ρώταω μία φορά "Τι έπαθαν όλα αυτά;" "πολλές βλάβες έχουν τα σημερινά και έχω βαρεθεί να τα επισκεύζω" μου απάντησε. Όταν μου χάλασε μια φορά η μοτοσυκλέτα μου κάλεσα οδική βοήθεια και μιλάγα με τον οδηγό ποια έχουν πολλά προβλήματα και μου είπε τις καινούριες ευρωπαικές μοτοσυκλέτες και τα κινέζικα. Οδική βοηθεια που βλέπω στο δρόμο τον τελευταίο καιρό να μαζεύουν καινούρια αυτοκίνητα (μέχρι 3 χρόνια) επείδη μείνανε στο δρόμο.

Παλιά η καινουρια αυτοκίνητα άμα ο οδηγός είναι ζωόν στη οδήγηση θα σκοτωθεί. Χωριάτης αγόρασε Lamborghini Urus ήθελε να κάνει φιγούρα στη γκόμενα που είχε μέσα στο αυτοκίνητο καρφώθηκε σε ένα τοίχο έκανε το αυτοκίνητο άμορφη μάζα ο χωριάτης τραυματίστηκε πολύ σοβαρά με κίνδυνο να χάσει τη ζωή του (δεν ξέρω αν ζεί ακόμα) και η γκόμενα αρκετά σοβαρά τραυματίστηκε.

Επειδή είναι εξουσιοδοτημένο το συνεργείο μη νομίζεις ότι όλοι οι μηχανικοί/ηλεκτρολόγοι/φανοποιοι τα ξέρουν όλα για κάθε μοντέλο που βγαίνει στην αγορά. Γνωστός μου πήγε τη mercedes του στο επίσημο συνεργειο της Mercedes για ένα θέμα που είχε το άφησε για αρκετό καιρό το πρόβλημα έγινε χειρότερο και το έλυσε σε ένα ανεξάρτητο συνεργείο που ειδικευότανε αποκλειστηκα στα Mercedes.
Ιταλός νταλικέρης που πήγαινει τακτικά Έλλαδα είχε θέμα στο τρακτορά του το πάει στο επίσημο συνεργείο της αντιπροσωπείας στην Ιταλία και του λένε να αλλάξει ένα σωρό εξαρτήματα δεν το αφήνει εκεί κάνει ένα δρομολογιο στην Ελλάδα το πάει στο επίσημο συνεργείο της αντιπροσωπείας και ο μηχανικός του λεει εκεί "μία τρόμπα νερού θέλεις μονο να αλλάξεις όλα τα άλλα είναι μια χαρά" από τότε service και επισκευές στην Ελλάδα τα κάνει ο Ιταλός.

Οι μηχανικοί/ηλεκτρολόγοι είναι υποχρεωμένοι να πάνε σε σεμινάρια να μάθουν ότι καινοτομίες βγαίνουν στα καινούρια οχήματα όπου δυστυχώς ελάστιχοι το κάνουν.

Οι Έλληνες τρώγονται μεταξύ τους από τους πελοποννησιακούς πολέμους για μαλακίες όπως πάντα ποτέ δεν ενωθήκαμε σαν έθνος για να αντιμετωπίσουμε μια εισερχόμενη απειλή από έξω.

Να διαβάσεις τις εναλλακτικές ειδήσεις που υπάρχουν στο Διαδίκτυο και εκει πέρα θα βρείς αυτά που δεν θέλουν να μάθεις τα συστημικά μέσα ενημέρωσης και θα μάθεις την σκοτεινή πλευρά της Tesla και τα συναφή άφου έχεις κάνει θεό τη Tesla.

Καλή συνέχεια.
 

Ghajnsielem

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Φεβ 2023
Μηνύματα
904
Κριτικές
1
Like
2.413
Πόντοι
446
ΟΚ για να μείνουμε στο topic
προσωπικά δε θεωρώ οικολογική λύση να τα κάψουμε όλα για να βάλουμε ανεμογεννήτριες
που θα παράγουν ρεύμα για να κινήσουν 2 τόνους όχημα, όπως ο λουκουμάς model y
και ούτε βοηθούν στο κυκλοφοριακό χάος οχήματα 4,8 μέτρα
έκτρωμα :vomit:
Κάτοχοι ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Κίνα καταναλώσανε περσι ρεύμα όσο χρειάζετε ολοκληρη η Ιρλανδία σε ρεύμα ένα χρόνο
 

Rand0m1

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Αυγ 2019
Μηνύματα
6.490
Κριτικές
1
Like
6.189
Πόντοι
2.356
Αγαπητέ το πρόβλημα με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχει δύο όψεις. Το ένα είναι οι δυνατότητες της μπαταρίας και το άλλο οι δυνατότητες του ηλεκτρικού δικτύου.
Point taken.

Αν δεν αντέχει το δίκτυο, τότε δεν υπάρχει περίπτωση να γίνουν mainstream τα ηλεκτρικά.

Προσωτπικά το θεωρούσα δεδομένο, αλλά αν τα νούμερα είναι έτσι όπως τα περιγράφεις, τζάμπα γίνεται η όλη συζήτηση. :confused:
 

Ghajnsielem

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Φεβ 2023
Μηνύματα
904
Κριτικές
1
Like
2.413
Πόντοι
446
ο κουλης αγορασε ενα σκασμο λεφτα ηλεκτρικα λεωφορεια με αυτονομια..180χιλιομετρα τη μερα.μια βαρδια λεωφορειου..κανει 220 με 240χιλιομετρα(χωρις πολυ αιρ κοντισιον)..δηλαδη ενα λεωφορειο κανει 500χιλιομετρα τη μερα στις 2 βαρδιες..πως διαολο τα ηλεκτρικα του κουλη θα βγαζουν δρομολογια στην αθηνα?εδω δε μπορουν να βγαλουν ουτε τη μια βαρδια..οταν πεφτουν οι μιζες στη νεα δημοκρατια βεβαια..αυτα ειανι λεπτομερειες
Περα απο αυτα μερικες φορες δεν λειτουργουν τα φρενα οταν πατας το πενταλι του φρενου για να σταματησεις. Συναδελφοι μου στη δουλεια που ητανε μεγαλοι υποστηρικτες των ηλεκτρικων τωρα ουτε που θελουν να τα οδηγησουν.
 
  • Like
Αντιδράσεις: j 1973

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
12.663
Κριτικές
2
Like
75.637
Πόντοι
12.056
Περα απο αυτα μερικες φορες δεν λειτουργουν τα φρενα οταν πατας το πενταλι του φρενου για να σταματησεις. Συναδελφοι μου στη δουλεια που ητανε μεγαλοι υποστηρικτες των ηλεκτρικων τωρα ουτε που θελουν να τα οδηγησουν.
Μην λέτε ανακρίβειες στα φρένα δεν έχουν καμία διαφορά από τα θερμικά......
 

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
12.663
Κριτικές
2
Like
75.637
Πόντοι
12.056
Τα ηλεκτρονικά οχήματα το πρόβλημα στην χώρα μας είναι η φόρτιση...ότι έχουμε να κάνουμε με ανά όχημα που απαρτίζεται κατά 90% σε ηλεκτρονικά συστήματα που δυστυχώς δεν υπάρχουν καταρτισμένοι τεχνικοί
 

Ghajnsielem

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Φεβ 2023
Μηνύματα
904
Κριτικές
1
Like
2.413
Πόντοι
446

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom