Νέα

Ηλεκτρικό αυτοκίνητο

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 6 άτομα (0 μέλη και 6 επισκέπτες)
Εγγρ.
24 Μαρ 2022
Μηνύματα
9.936
Κριτικές
30
Like
20.486
Πόντοι
8.846
Προς το παρόν δεν σκέφτομαι να αγοράσω ηλεκτρικό αυτοκίνητο , για κάποιον όμως που θέλει να πάρει και ίσως να δικαιούται και την επιδότηση σκέφτηκα το εξής.

Θα μπορούσε να εγκαταστήσει κάποιο σύστημα φωτοβολταικών στο σπίτι και λογικά με κάποια πατέντα ενός γνώστη ηλεκτρολόγου θα μπορούσε μάλλον να το συνδέσει με τον οικιακό ταχυφορτιστή.

Δηλαδή για κάποιον που θα αγόραζε ηλεκτρικό έτσι και αλλιώς ακόμα και αν δεν υπήρχε επιδότηση , με τα λεφτά της επιδότησης στην ουσία να έχει ένα σύστημα που να φορτίζει το αμάξι.

Δεν ξέρω αν το παραπάνω σύστημα με τα φωτοβολταικά θα πρέπει να έχει δική του μπαταρία η όχι , αν έχει θα μπορείς να φορτίσεις και την νύχτα αλλά ίσως τότε να ξεφεύγει το κόστος. Αν δεν έχει θα είσαι αναγκασμένος να φορτίσεις το αμάξι μόνο την μέρα , οπότε αν πηγαίνεις με το αμάξι στην δουλειά δύσκολα.

Επίσης αν με το παραπάνω σύστημα έστω και χωρίς μπαταρία δική του , μπορείς να φορτίζεις εκτός του ηλεκτρικού αυτοκινήτου και διάφορες άλλες επαναφορτιζόμενες συσκευές όπως κινητά , επαναφορτιζόμενα εργαλεία , κουρευτική μηχανή κτλ τόσο το καλύτερο.

Βέβαια δεν το έχω ψάξει καθόλου πόσο θα βγεί ένα τέτοιο σύστημα με μπαταρία , πόσο χωρίς μπαταρία κτλ ... μια ιδέα είχα απλά , την οποία μάλιστα δεν σκέφτομαι να την υλοποιήσω στο σύντομο μέλλον :P

Τι έχει να πει για τα παραπάνω η επιστημονική ομάδα του μπού ; Και ειδικά ηλεκτρολόγοι - ηλεκτρονικοί θα μπορούσαν να δώσουν τα φώτα τους αν μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο.
φίλε το πρόβλημα με τα ηλεκτρικά δεν είναι η φόρτιση στο σπίτι...
 

dskoul

Μέλος
Εγγρ.
3 Απρ 2006
Μηνύματα
417
Like
434
Πόντοι
21
Προς το παρόν δεν σκέφτομαι να αγοράσω ηλεκτρικό αυτοκίνητο , για κάποιον όμως που θέλει να πάρει και ίσως να δικαιούται και την επιδότηση σκέφτηκα το εξής.

Θα μπορούσε να εγκαταστήσει κάποιο σύστημα φωτοβολταικών στο σπίτι και λογικά με κάποια πατέντα ενός γνώστη ηλεκτρολόγου θα μπορούσε μάλλον να το συνδέσει με τον οικιακό ταχυφορτιστή.

Δηλαδή για κάποιον που θα αγόραζε ηλεκτρικό έτσι και αλλιώς ακόμα και αν δεν υπήρχε επιδότηση , με τα λεφτά της επιδότησης στην ουσία να έχει ένα σύστημα που να φορτίζει το αμάξι.

Δεν ξέρω αν το παραπάνω σύστημα με τα φωτοβολταικά θα πρέπει να έχει δική του μπαταρία η όχι , αν έχει θα μπορείς να φορτίσεις και την νύχτα αλλά ίσως τότε να ξεφεύγει το κόστος. Αν δεν έχει θα είσαι αναγκασμένος να φορτίσεις το αμάξι μόνο την μέρα , οπότε αν πηγαίνεις με το αμάξι στην δουλειά δύσκολα.

Επίσης αν με το παραπάνω σύστημα έστω και χωρίς μπαταρία δική του , μπορείς να φορτίζεις εκτός του ηλεκτρικού αυτοκινήτου και διάφορες άλλες επαναφορτιζόμενες συσκευές όπως κινητά , επαναφορτιζόμενα εργαλεία , κουρευτική μηχανή κτλ τόσο το καλύτερο.

Βέβαια δεν το έχω ψάξει καθόλου πόσο θα βγεί ένα τέτοιο σύστημα με μπαταρία , πόσο χωρίς μπαταρία κτλ ... μια ιδέα είχα απλά , την οποία μάλιστα δεν σκέφτομαι να την υλοποιήσω στο σύντομο μέλλον :P

Τι έχει να πει για τα παραπάνω η επιστημονική ομάδα του μπού ; Και ειδικά ηλεκτρολόγοι - ηλεκτρονικοί θα μπορούσαν να δώσουν τα φώτα τους αν μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο.

Για να φορτισεις 30kWh σε ενα αυτοκινητο ... θα χρειαστεις περιπου 15.000€ σε μπαταριες και σιγουρα 50.000€ σε φωτοβολταικα (και κανα χωραφι 2-3 στρεματα) ...

για να καταλαβεις ποσο ακυρο ειναι αυτο που γραφεις ....
ενα οικιακο συστημα 5kW που κοστιζει 10.000€ παραγει 6.000kWh τον χρονο !!!
Δηλαδη 2.2kWH την ημερα !!!

και εσυ θελεις να φορτισεις αυτοκινητο που παιρνει 30kWh στην πιο απλη περιπτωση .... (και εχει καταναλωση περιπου 20kWh/100km)
καλη τυχη αδελφε !!!
 

savvass

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Μαΐ 2010
Μηνύματα
4.897
Κριτικές
6
Like
3.682
Πόντοι
736
Για να φορτισεις 30kWh σε ενα αυτοκινητο ... θα χρειαστεις περιπου 15.000€ σε μπαταριες και σιγουρα 50.000€ σε φωτοβολταικα (και κανα χωραφι 2-3 στρεματα) ...

για να καταλαβεις ποσο ακυρο ειναι αυτο που γραφεις ....
ενα οικιακο συστημα 5kW που κοστιζει 10.000€ παραγει 6.000kWh τον χρονο !!!
Δηλαδη 2.2kWH την ημερα !!!

και εσυ θελεις να φορτισεις αυτοκινητο που παιρνει 30kWh στην πιο απλη περιπτωση .... (και εχει καταναλωση περιπου 20kWh/100km)
καλη τυχη αδελφε !!!
Άρα ακόμα και χωρίς μπαταρία δική του το σύστημα , πάλι βγαίνει πολλά λεφτά ... νόμιζα θα ηταν πιό φτηνά. Άρα μάλλον άκυρο το νήμα ... η θα μπορούσε να συνεχιστεί η κουβέντα αν αξίζει η τοποθέτηση οικιακού φωτοβολταικού γενικά.
 

dskoul

Μέλος
Εγγρ.
3 Απρ 2006
Μηνύματα
417
Like
434
Πόντοι
21
Άρα ακόμα και χωρίς μπαταρία δική του το σύστημα , πάλι βγαίνει πολλά λεφτά ... νόμιζα θα ηταν πιό φτηνά. Άρα μάλλον άκυρο το νήμα ... η θα μπορούσε να συνεχιστεί η κουβέντα αν αξίζει η τοποθέτηση οικιακού φωτοβολταικού γενικά.
long story sort ... εκει που εχει παει η τιμη της κιλοβατορας ΝΑΙ !!
αν εχεις 10κ στην τραπεζα και στα τρωει ο πληθωρισμος ... καλυτερα κανε τα οικιακα φωτοβολταικα
 
Εγγρ.
9 Μαρ 2008
Μηνύματα
12.029
Κριτικές
4
Like
16.676
Πόντοι
3.936
Να ξέρετε πως στα φωτοβολταϊκά και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν τοποθετήσει συστήματα παρακολούθησης.
Επίσης εκπέμπουν σε μικροσυχνότητες ραδιοκύματα μέσω των οποίων ελέγχουν την βούληση ανθρώπων, φυτών και ζώων...
 

Termin

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Φεβ 2018
Μηνύματα
3.749
Like
7.742
Πόντοι
2.306
Δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα απο τα φωτοβολταικά.
Παίρνουν το φως και το κάνουν ρεύμα. Σατανική αναποδιά, διαβολική.
Κανονικά όπως ξέρουμε όλοι παίρνουμε το ρεύμα το βάζουμε στην λάμπα και βγαίνει φως, αυτό είναι το σωστό.
 

Istioploos

Μέλος
Εγγρ.
16 Αυγ 2012
Μηνύματα
201
Κριτικές
1
Like
311
Πόντοι
21
Ακόμα και με την τωρινή τιμή της κιλοβατώρας, το ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι πολύ πιο οικονομικό σε σχέση με την βενζινη/πετρέλαιο. Άσε που μπορείς να φορτίζεις σε πάρα πολλά σημεία εντελώς δωρεάν (για όσο κρατήσει).

Για εγκατάσταση φωτοβολταικών ξέχασε το, όπως έγραψαν και παραπάνω είναι τεχνικά και οικονομικά ασύμφορο.
 

Nubic

Μέγας
Εγγρ.
28 Οκτ 2019
Μηνύματα
5.099
Κριτικές
10
Like
13.195
Πόντοι
3.846
Παίζει πολύ παραπληροφόρηση με τα φωτοβολταϊκά.
Τα οικιακά έχουν περιορισμό τα 10 KWatt που πάνε στο δίκτυο (δηλαδή δεν τα χρησιμοποιείς εσύ) και ΔΕΝ παίρνεις χρήματα όπως κάποτε αλλά στοκάρεις κιλοβατώρες. Βασικά δεν πληρώνεις απλά το λογαριασμό σου κάτι που δεν είνια πάντα δίκαιο. Εγώ έβαλα σε εξοχικό στην Κρήτη οικιακό όταν πρωτοξεκίνησαν να πληρώνουν σε καλές τιμές και έχω ένα καλό εισόδημα (όχι για να ζήσω χωρίς να κάνω κάτι άλλο).

Αν τώρα θες αυτονομία με τα οικιακά φωτοβολταϊκά καλό είναι να γίνει σε νεόδμητο σπίτι. Σε διαμέρισμα απλά το ξεχνάς. Σε 4μελή οικογένεια γίνεται ,απλά θα δεσμεύσεις ένα κομμάτι από τον κήπο ,πρέπει οπωσδήποτε το σπίτι να μη σκιάζεται (τα πανέλα κοιτάνε νότο) ενώ θα πρέπει να μην έχεις παλιά κλιματιστικά και ηλεκτρικό θερμοσίφωνα και γενικά συσκευές που καίνε πολύ. Επιπλέον θα πληρώσεις του συσσωρευτές (μπαταρίες) που δεν τα πληρώνεις αν πουλάς το ρεύμα στο δίκτυο.
 

savvass

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Μαΐ 2010
Μηνύματα
4.897
Κριτικές
6
Like
3.682
Πόντοι
736
Ακόμα και με την τωρινή τιμή της κιλοβατώρας, το ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι πολύ πιο οικονομικό σε σχέση με την βενζινη/πετρέλαιο. Άσε που μπορείς να φορτίζεις σε πάρα πολλά σημεία εντελώς δωρεάν (για όσο κρατήσει).

Για εγκατάσταση φωτοβολταικών ξέχασε το, όπως έγραψαν και παραπάνω είναι τεχνικά και οικονομικά ασύμφορο.
Επίσης με το ηλεκτρικό αυτοκίνητο δεν έχεις να αγχώνεσαι και για το καύσιμο αν είναι νοθευμένο η όχι , και για τις ζημιές που ίσως προκαλέσει στο αμάξι το νοθευμένο καύσιμο.

Παίζει να μην λύνουν το πρόβλημα με τα νοθευμένα καύσιμα για να ωθήσουν τον κόσμο προς τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα άραγε ;
 

Istioploos

Μέλος
Εγγρ.
16 Αυγ 2012
Μηνύματα
201
Κριτικές
1
Like
311
Πόντοι
21
Επίσης με το ηλεκτρικό αυτοκίνητο δεν έχεις να αγχώνεσαι και για το καύσιμο αν είναι νοθευμένο η όχι , και για τις ζημιές που ίσως προκαλέσει στο αμάξι το νοθευμένο καύσιμο.

Παίζει να μην λύνουν το πρόβλημα με τα νοθευμένα καύσιμα για να ωθήσουν τον κόσμο προς τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα άραγε ;
εννοείται, όπως επίσης ξεχνάς και τα service (λάδια, μπουζιά και όλα τα σχετικά), ξεχνάς τον δακτύλιο στην Αθήνα κτλ κτλ
 

paparotriftoulas

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Σεπ 2014
Μηνύματα
9.939
Κριτικές
67
Like
29.241
Πόντοι
10.336
Επίσης με το ηλεκτρικό αυτοκίνητο δεν έχεις να αγχώνεσαι και για το καύσιμο αν είναι νοθευμένο η όχι , και για τις ζημιές που ίσως προκαλέσει στο αμάξι το νοθευμένο καύσιμο.

Παίζει να μην λύνουν το πρόβλημα με τα νοθευμένα καύσιμα για να ωθήσουν τον κόσμο προς τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα άραγε ;
το προβλημα με τα νοθευμενα δεν λυνεται γιατι λαδωνονται ολοι. Δεν ειναι τυχαιο που 9 στα 10 βενζιναδικα τα εχουν μαφιοζοι και διαπλεκομενοι.
Οσο για τα ηλεκτρικα, μπορει να μην αγχωνεσαι για ζημια σε τρομπα βενζινης αλλα μπορεις να αγχωνεσαι για αλλα θεματα, πχ ΑΥΤΟ
Κατα τα αλλα, επειδη ειμαστε ελλαδα και ολα μπορεις να τα περιμενεις, μεχρι νεοτερας προσωπικα θα επιμεινω με ντηζελ. επισης δεν θα κανω εγω τεστ στις μπαταριες τους, ας τα τελειοποιησουν πρωτα και μετα ισως τα προτιμησω. Ντηζεεεεεεεεεεεεεεεεεελ
power olympics GIF
 

paparotriftoulas

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Σεπ 2014
Μηνύματα
9.939
Κριτικές
67
Like
29.241
Πόντοι
10.336
εννοείται, όπως επίσης ξεχνάς και τα service (λάδια, μπουζιά και όλα τα σχετικά), ξεχνάς τον δακτύλιο στην Αθήνα κτλ κτλ
οχι ακριβως. συμφωνα με το random site "cars electric" γλιτωνεις 20% στο σερβις. Οποτε αντι για 200-300 θα δινεις 160-240. Κλαιν μαιν.


ΑΛΛΑ, ορισμενα πραγματα στα συμβατικα αυτοκινητα τα αλλαζεις και μονος σου. Λαδια ας πουμε. ή παραφλου. Στο ηλεκτρικο παλι, δεν ξερω για εσενα αλλα εγω δεν θα πειραζα τιποτα, και ιδεα δεν εχω τι να πειραξω, και δεν θελω να κανω καμια χοντρομαλακια και να τρεχω.
 

Termin

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Φεβ 2018
Μηνύματα
3.749
Like
7.742
Πόντοι
2.306
οχι ακριβως. συμφωνα με το random site "cars electric" γλιτωνεις 20% στο σερβις. Οποτε αντι για 200-300 θα δινεις 160-240. Κλαιν μαιν.


ΑΛΛΑ, ορισμενα πραγματα στα συμβατικα αυτοκινητα τα αλλαζεις και μονος σου. Λαδια ας πουμε. ή παραφλου. Στο ηλεκτρικο παλι, δεν ξερω για εσενα αλλα εγω δεν θα πειραζα τιποτα, και ιδεα δεν εχω τι να πειραξω, και δεν θελω να κανω καμια χοντρομαλακια και να τρεχω.
Σιγά μωρέ το δύσκολο εγώ θα το πειράξω καταρχήν θα βάλω κινέζικα led να στραβώνω όλους τους άλλους.
 

Istioploos

Μέλος
Εγγρ.
16 Αυγ 2012
Μηνύματα
201
Κριτικές
1
Like
311
Πόντοι
21
Οσο για τα ηλεκτρικα, μπορει να μην αγχωνεσαι για ζημια σε τρομπα βενζινης αλλα μπορεις να αγχωνεσαι για αλλα θεματα, πχ ΑΥΤΟ
οχι ακριβως. συμφωνα με το random site "cars electric" γλιτωνεις 20% στο σερβις. Οποτε αντι για 200-300 θα δινεις 160-240. Κλαιν μαιν.


ΑΛΛΑ, ορισμενα πραγματα στα συμβατικα αυτοκινητα τα αλλαζεις και μονος σου. Λαδια ας πουμε. ή παραφλου. Στο ηλεκτρικο παλι, δεν ξερω για εσενα αλλα εγω δεν θα πειραζα τιποτα, και ιδεα δεν εχω τι να πειραξω, και δεν θελω να κανω καμια χοντρομαλακια και να τρεχω.

@paparotriftoulas καμια σχέση αυτό που γράφει το άρθρο με την πραγματικότητα, δηλαδή δεν θα αγχωνόμουν ποτέ για την απόδοση της μπαταρίας σε χαμηλές θερμοκρασίας. Καταρχάς πόσες μέρες έχουμε στην Ελλάδα θερμοκρασία κάτω από το μηδέν; Και πες ότι πεφτει η αυτονομία της μπαταρίας από τα 350 χλμ στα 200 χλμ όταν έχει κρύο. Και τι έγινε;

επίσης το random site "cars electric" γράφει μπούρδες, τουλάχιστον η δικιά μου εμπειρία είναι πολύ διαφορετική. Σε ηλεκτρικό αυτοκίνητο ξεχνάς λάδια, φίλτρα λαδιού, μπουζιά, φίλτρο αέρος κινητήρα, ιμάντες, αντλίες καυσίμου κτλ κτλ. Το μόνο που θες είναι φίλτρο καμπίνας μια φορά τον χρόνο (15 ευρώ μαξ, το αλλάζεις και μόνος) και υγρά φρένων καθε δυο χρόνια. Τακάκια μπορεί να φτάσεις άνετα τα 50.000 χλμ και να μην χρειάζονται αλλαγή. Τίποτα άλλο.

Εμένα πάντως με το ηλεκτρικό αυτοκίνητο το κεφάλι μου ηρέμησε με πάααααρα πολλα θέματα. Το μόνο μου αγχος είναι όταν κάνω μακρινά ταξίδια (300+χλμ) μήπως όταν φτάσω στον ηλεκτρικό φορτιστή δεν λειτουργεί ή έχει μεγάλη αναμονή...
 

Ωρίων

Ανώτερος
Εγγρ.
7 Ιουλ 2019
Μηνύματα
7.497
Κριτικές
2
Like
23.732
Πόντοι
6.236
Να ξέρετε πως στα φωτοβολταϊκά και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν τοποθετήσει συστήματα παρακολούθησης.
Επίσης εκπέμπουν σε μικροσυχνότητες ραδιοκύματα μέσω των οποίων ελέγχουν την βούληση ανθρώπων, φυτών και ζώων...
:priest::priest::priest:
 

DirkDiggggler

Μέλος
Εγγρ.
1 Μαρ 2018
Μηνύματα
165
Like
838
Πόντοι
81
@paparotriftoulas καμια σχέση αυτό που γράφει το άρθρο με την πραγματικότητα, δηλαδή δεν θα αγχωνόμουν ποτέ για την απόδοση της μπαταρίας σε χαμηλές θερμοκρασίας. Καταρχάς πόσες μέρες έχουμε στην Ελλάδα θερμοκρασία κάτω από το μηδέν; Και πες ότι πεφτει η αυτονομία της μπαταρίας από τα 350 χλμ στα 200 χλμ όταν έχει κρύο. Και τι έγινε;

επίσης το random site "cars electric" γράφει μπούρδες, τουλάχιστον η δικιά μου εμπειρία είναι πολύ διαφορετική. Σε ηλεκτρικό αυτοκίνητο ξεχνάς λάδια, φίλτρα λαδιού, μπουζιά, φίλτρο αέρος κινητήρα, ιμάντες, αντλίες καυσίμου κτλ κτλ. Το μόνο που θες είναι φίλτρο καμπίνας μια φορά τον χρόνο (15 ευρώ μαξ, το αλλάζεις και μόνος) και υγρά φρένων καθε δυο χρόνια. Τακάκια μπορεί να φτάσεις άνετα τα 50.000 χλμ και να μην χρειάζονται αλλαγή. Τίποτα άλλο.

Εμένα πάντως με το ηλεκτρικό αυτοκίνητο το κεφάλι μου ηρέμησε με πάααααρα πολλα θέματα. Το μόνο μου αγχος είναι όταν κάνω μακρινά ταξίδια (300+χλμ) μήπως όταν φτάσω στον ηλεκτρικό φορτιστή δεν λειτουργεί ή έχει μεγάλη αναμονή...
Πιο μοντέλο έχεις; Το σκέφτομαι και εγώ αλλά για τα χλμ που κάνω τον χρόνο (γύρω στις 14 χιλιάδες) δεν ξέρω αν αξίζει
 

dleivas

Μέλος
Εγγρ.
19 Μαρ 2009
Μηνύματα
3.568
Κριτικές
4
Like
497
Πόντοι
36
τα ηλεκτρικα αυτοκινητα,για τα επομενα πολλα χρονια,θα ειναι καλα μονο για χρηση μεσα στην πολη.μεχρι να αποκτησουν μεγαλη αυτονομια,οι κινητηρες εσωτερικης καυσης θα κυριαρχουν.οταν με 57 λιτρα πετρελαιο κανω 1200 χλμ,με αυτοκινητο 190 ιππων,τι να μου προσφερει το ηλεκτρικο και ποσο πιο φτηνο ειναι;
 

LION7

Ανώτερος
Εγγρ.
26 Ιουλ 2007
Μηνύματα
30.768
Κριτικές
16
Like
10.276
Πόντοι
8.645
Προς το παρόν δεν σκέφτομαι να αγοράσω ηλεκτρικό αυτοκίνητο , για κάποιον όμως που θέλει να πάρει και ίσως να δικαιούται και την επιδότηση σκέφτηκα το εξής.

Θα μπορούσε να εγκαταστήσει κάποιο σύστημα φωτοβολταικών στο σπίτι και λογικά με κάποια πατέντα ενός γνώστη ηλεκτρολόγου θα μπορούσε μάλλον να το συνδέσει με τον οικιακό ταχυφορτιστή.

Δηλαδή για κάποιον που θα αγόραζε ηλεκτρικό έτσι και αλλιώς ακόμα και αν δεν υπήρχε επιδότηση , με τα λεφτά της επιδότησης στην ουσία να έχει ένα σύστημα που να φορτίζει το αμάξι.

Δεν ξέρω αν το παραπάνω σύστημα με τα φωτοβολταικά θα πρέπει να έχει δική του μπαταρία η όχι , αν έχει θα μπορείς να φορτίσεις και την νύχτα αλλά ίσως τότε να ξεφεύγει το κόστος. Αν δεν έχει θα είσαι αναγκασμένος να φορτίσεις το αμάξι μόνο την μέρα , οπότε αν πηγαίνεις με το αμάξι στην δουλειά δύσκολα.

Επίσης αν με το παραπάνω σύστημα έστω και χωρίς μπαταρία δική του , μπορείς να φορτίζεις εκτός του ηλεκτρικού αυτοκινήτου και διάφορες άλλες επαναφορτιζόμενες συσκευές όπως κινητά , επαναφορτιζόμενα εργαλεία , κουρευτική μηχανή κτλ τόσο το καλύτερο.

Βέβαια δεν το έχω ψάξει καθόλου πόσο θα βγεί ένα τέτοιο σύστημα με μπαταρία , πόσο χωρίς μπαταρία κτλ ... μια ιδέα είχα απλά , την οποία μάλιστα δεν σκέφτομαι να την υλοποιήσω στο σύντομο μέλλον :P

Τι έχει να πει για τα παραπάνω η επιστημονική ομάδα του μπού ; Και ειδικά ηλεκτρολόγοι - ηλεκτρονικοί θα μπορούσαν να δώσουν τα φώτα τους αν μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο.
Μπες σε κάνα σοβαρό φόρουμ ή σελιδα που να αφορά το αντικείμενο και διάβασε ή ρώτα. Δεν είναι εδώ για τέτοια θέματα, εδώ δε βγαίνει άκρη στα θέματα με τις πουτάνες κι εσύ ρωτάς για αμάξια;
 

savvass

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Μαΐ 2010
Μηνύματα
4.897
Κριτικές
6
Like
3.682
Πόντοι
736
Μπες σε κάνα σοβαρό φόρουμ ή σελιδα που να αφορά το αντικείμενο και διάβασε ή ρώτα. Δεν είναι εδώ για τέτοια θέματα, εδώ δε βγαίνει άκρη στα θέματα με τις πουτάνες κι εσύ ρωτάς για αμάξια;
Εγώ πάντως έβγαλα άκρη απο τις απαντήσεις , επίσης μπορεί η ιδέα μου να μην ηταν τόσο καλή όσο νόμιζα ... αλλά νομίζω πως δεν υπάρχει άλλο θέμα για ηλεκτρικά αυτοκίνητα , αλλά ούτε και για εγκατάσταση οικιακών φωτοβολταικών οπότε θα μπορούσε να μείνει το νήμα για αυτά τα δυο θέματα.

Εκτός αν υπήρχαν ηδη σχετικά νήματα και δεν τα βρήκα οπότε ας γίνει κάποια συγχώνευση.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom