Νέα

Ηλεκτρικό αυτοκίνητο

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 7 άτομα (0 μέλη και 7 επισκέπτες)

TASSOS karipidis

Ανώτερος
Εγγρ.
29 Δεκ 2013
Μηνύματα
33.410
Κριτικές
24
Like
39.192
Πόντοι
8.646
Συμφωνώ απόλυτα σε όλα αυτά. Γενικότερα η τεχνολογία των ηλεκτρικών (και σε έναν βαθμό και των υβριδικών) αυτοκινήτων δεν έχει καθιερωθεί με αποτέλεσμα να πληρώνεις πολλά χρήματα για κάτι που σε 5 χρόνια το πολύ θα θεωρείται απαρχαιωμένο αν υπολογίσουμε τους ρυθμούς με τους οποίους "τρέχει" η τεχνολογική εξέλιξη. Μην ξεχνάμε, άλλωστε, ότι ζούμε στο ελλαδιστάν όπου κανείς (μα κανείς) δεν μπορεί να εγγυηθεί ότι θα έχει αναπτυχθεί επαρκές δίκτυο φόρτισης τα επόμενα χρόνια ακόμα και στην πρωτεύουσα - ας μη μιλήσουμε για την περιφέρεια... Συνεπώς μιλάμε - επι του παρόντος - για μετακίνηση εντός Αθηνών (όχι εντός Αττικής γενικότερα).
Ένα άλλο ζήτημα που μου έχει αναφέρει ταξιτζής για τα υβριδικά (κάτι που πιστεύω ότι θα ισχύει σε πολύ μεγάλο βαθμό και στα ηλεκτρικά), για τα οποία είχα μια "μανία" να κοιτάζω μήπως προχωρήσω στην απόκτηση τέτοιου οχήματος, είναι το γεγονός ότι και για το πιο απλό θέμα που μπορεί να χρειαστεί πρέπει να απευθυνθείς μόνο στην αντιπροσωπεία! Οπότε από άποψη κόστους συντήρησεις σου βγαίνει σχεδόν το ίδιο με ένα συμβατικό αυτοκίνητο! Αν είναι κάτι λάθος σε αυτά που αναφέρω ας με διορθώσουν άλλα μέλη με περισσότερες γνώσεις επί του ζητήματος!
Και όμως η περιφέρεια Μακεδονίας ξεκίνησε και κατασκευάζει δωρεάν σταθμούς φόρτισης περί τους 350
 

Eraser..

Σπουδαίος
Εγγρ.
25 Δεκ 2016
Μηνύματα
28.452
Like
11.047
Πόντοι
2.606
75 χιλιόμετρα τελική επικυνδινο δεν νομίζω το καλύτερο σκούτερ στον κόσμο φίλε niu ngt από τεχνολογία άστο γαμάτα τα φρένα του σκύλος η επιτάχυνση φοβερή γελάω με κάτι 125:που στην επιτάχυνση τα γαμαει και μετά ζορινται
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Σημειωτέον οι μπάτσοι τρελενονται το γουστάρουν

Και έψαχνα κάτι τέτοιο τις τελευταίες εβδομάδες. Υπάρχει κάποια αντιπροσωπεία στην Αθήνα?
 

TASSOS karipidis

Ανώτερος
Εγγρ.
29 Δεκ 2013
Μηνύματα
33.410
Κριτικές
24
Like
39.192
Πόντοι
8.646
Μακάρι να ήταν μισή ώρα η φόρτιση… Όσον δε αφορά στο κόστος, αυτό εξαρτάται από την ποσότητα ρεύματος που καταναλώνει.

Πάμε λοιπόν να δούμε ένα χειροπιαστό συγκριτικό παράδειγμα που αφορά μοντέλο της ίδιας εταιρίας, σε βενζινοκίνητη και ηλεκτροκίνητη έκδοση όμοιων δυνατοτήτων, με την παραδοχή ότι διανύουν 15.000km ετησίως. Σημειώνω ότι χρησιμοποιώ το ευνοϊκότερο σενάριο για το ηλεκτρικό αυτοκίνητο, ότι δηλαδή θα χρησιμοποιεί αποκλειστικά το φθηνό νυχτερινό ρεύμα και ότι δεν θα χρειασθεί καινούρια μπαταρία (μόνο όταν ο ήλιος ανατείλει από τη δύση).



Peugeot 208 1.2 (βενζίνη 130 hp)
Peugeot e-208 (ηλεκτρικό 136 hp)
Διαφορά (βενζινοκίνητο - ηλεκτρικό σε ευρώ)
Τιμή αγοράς
(έκδοση Allure plus)
25.100 ευρώ​
36.900 ευρώ​
-11.800
Κατανάλωση WLTP
5,3 l/100km​
0,164KWh/km​
Κόστος μονάδας ενέργειας
1,5 ευρώ/lt
(βενζίνη 95 RON)
0,07897 ευρώ/KWh (νυχτερινό ρεύμα ΔΕΗ)
Συνολικό ετήσιο κόστος ενέργειας για 15.000 km
800 ευρώ​

300 ευρώ
(περιλ. ρυθμιζόμενες χρεώσεις / φόροι / ΦΠΑ ρεύματος)
+500
Service
150 ευρώ
(ετήσιο)
100 ευρώ
(ανά 2 έτη)
+100
Τέλη κυκλοφορίας
0
(CO2121 gr/km)
0​
0


Συμπέρασμα

Χωρίς να υπολογίζουμε τα κόστη καινούριων μπαταριών, η απόσβεση της αυξημένης τιμής αγοράς του ηλεκτρικού εκτιμάται ότι θα πραγματοποιηθεί μετά από 20 έτη χρήσης. Ακόμη και αν επιλεγεί η εντελώς βασική έκδοση του Peugeot e-208 (Active) με τιμή αγοράς 31.900 ευρώ, η απόσβεση θα λάβει χώρα σε 11 έτη.

Προσοχή: μιλάμε για το «πότε θα πάρεις τα λεφτά σου πίσω», όχι για κάποιο κέρδος για εσένα. Σε κάθε περίπτωση «οικονομία» δεν θα γίνει ΠΟΤΕ. Τουναντίον.

Άλλα κριτήρια μπορεί να χρησιμοποιηθούν, σήμερα, για την επιλογή ηλεκτρικού αυτοκινήτου και αυτά δεν αφορούν φυσικά πρόσωπα αλλά εταιρίες.
Αν μεγαλώσει η επιδότηση και φτάσει τα επίπεδα τον υπολοίπων χωρών της ΕΕ θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον η αγορά του
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Και έψαχνα κάτι τέτοιο τις τελευταίες εβδομάδες. Υπάρχει κάποια αντιπροσωπεία στην Αθήνα?
 

Eraser..

Σπουδαίος
Εγγρ.
25 Δεκ 2016
Μηνύματα
28.452
Like
11.047
Πόντοι
2.606
Πήρα το πιο υσχηρο 4790 - 20,/ επιδοτηση τα γρήγορα οχήματα της συγκεκριμένης εταιρίας ξεκινούν από 3300 ευρώ πάλι αφαιρεις την επιδότηση ενημερωσου καλύτερα από οργανωμένο μαγαζί που εχοun https://www.niu.com/en/n-gt/

Το οδηγείς κανονικά με την άδεια του αυτοκινήτου;
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
71.294
Like
75.272
Πόντοι
12.756
Τασουλη αυτο γαμάει , κάνει και για ληστειες και τσαντιές σε γριες στο δρομο και θα ενδιαφερει πολλους συναδέλφους του σαιτ :rockon:
 

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
21.593
Κριτικές
7
Like
38.899
Πόντοι
10.411
To πιο φτηνό ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι το παρακάτω(6-7000€).Πολύ οικονομικό(αυστηρά μόνο για την πόλη) αλλά απλά τραγικό:confused::2funny:

sanspermis2_cl.20.006.003_1500x500.346843.70.jpg


https://www.newsauto.gr/news/stous-ellinikous-dromous-to-citroen-ami/
 

TASSOS karipidis

Ανώτερος
Εγγρ.
29 Δεκ 2013
Μηνύματα
33.410
Κριτικές
24
Like
39.192
Πόντοι
8.646
Τασουλη αυτο γαμάει , κάνει και για ληστειες και τσαντιές σε γριες στο δρομο και θα ενδιαφερει πολλους συναδέλφους του σαιτ :rockon:
Θα το προτεινα στον συναγωνιστή πουσυ.. είναι και αθόρυβο
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
71.294
Like
75.272
Πόντοι
12.756

mic69

Μέλος
Εγγρ.
26 Ιαν 2006
Μηνύματα
119
Κριτικές
3
Like
81
Πόντοι
1

Μετά από καμιά 15αριά χρόνια τα αυτοκίνητα που ξέραμε θα τα βρίσκουμε στα μουσεία...
 

digger

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Σεπ 2005
Μηνύματα
1.757
Κριτικές
34
Like
4.790
Πόντοι
7.195

Μετά από καμιά 15αριά χρόνια τα αυτοκίνητα που ξέραμε θα τα βρίσκουμε στα μουσεία...
η ΕΕ απαγορεύει τους εσωτερικής καύσης με τα παράλογα όρια CO2, βλέπε Euro7
Και τα παλιά θα τα τσακίσει στη φορολογία.
Ηλεκτρικό ποδήλατο βλέπω, να βγάζεις τη μπαταρία να τη φορτιζεις σπίτι.
 

TASSOS karipidis

Ανώτερος
Εγγρ.
29 Δεκ 2013
Μηνύματα
33.410
Κριτικές
24
Like
39.192
Πόντοι
8.646
η ΕΕ απαγορεύει τους εσωτερικής καύσης με τα παράλογα όρια CO2, βλέπε Euro7
Και τα παλιά θα τα τσακίσει στη φορολογία.
Ηλεκτρικό ποδήλατο βλέπω, να βγάζεις τη μπαταρία να τη φορτιζεις σπίτι.
kαι στα ηλεκτρικα σκουτερ αφαιρούνται οι μπαταριες
 
  • Like
Αντιδράσεις: digger

Thanos03

Μέλος
Εγγρ.
11 Φεβ 2018
Μηνύματα
589
Like
473
Πόντοι
26
η ΕΕ απαγορεύει τους εσωτερικής καύσης με τα παράλογα όρια CO2, βλέπε Euro7
Και τα παλιά θα τα τσακίσει στη φορολογία.
Ηλεκτρικό ποδήλατο βλέπω, να βγάζεις τη μπαταρία να τη φορτιζεις σπίτι.

Αφού μας πούλησαν οι Γερμανοί τα αυτοκίνητα με τις πειραγμένες εκπομπές ριπών, δεν αποζημιώσανε για εξαπάτηση τους ιδιοκτήτες στις περισσότερες χώρες, τώρα θέλουν να υποχρεώσουν τον κόσμο να αγοράσει τα ηλεκτρικά τους αυτοκίνητα.

Να μας πούνε πρώτα ποιο είναι το σχέδιο ανακύκλωσης των μπαταριών όλων των οχημάτων μετά από 7-8 χρόνια.

Μετά να μας πούνε τι θα γίνει με τα αυτοκίνητα εσωτερικής καύσης που αποσύρονται :
Καταστρέφονται η πωλούνται σε φτωχές χώρες;

Μεγάλη απάτη και πολύ κέρδος με την ιστορία της κλιματικής αλλαγής.
 

megalos

Μέλος
Εγγρ.
14 Οκτ 2005
Μηνύματα
138
Like
160
Πόντοι
1
  • Χαχα
Αντιδράσεις: ISINAS

ISINAS

Μέγας
Εγγρ.
17 Σεπ 2012
Μηνύματα
5.027
Κριτικές
57
Like
6.393
Πόντοι
4.006
Καλησπέρα, χρηστός ανέστη και χρόνια πολλά.
Έχει κανείς ηλεκτρικό αυτοκίνητο; Είμαι στο ψάξιμο για αμάξι και σκέφτηκα γιατί όχι; Είναι λίγο ακριβούτσικα αλλά είδα ότι έχουν άλλα πλεονεκτήματα όπως απαλλάσονται των τελών κυκλοφορίας. Με το τεκμαρτό εισόδημα δεν γνωρίζω τι γίνεται. Μια φόρτιση μισή ώρα στοιχίζει 0,25 ευρώ το λεπτό συν 2,50 ευρώ. Δηλαδή σύνολο 10 ευρώ. Αξίζει σίγουρα από βενζίνη. Αν το φορτίσω σπίτι συμφέρει ή θα κλάψω όταν έρθει η Δεή;
Περιμένω να διαβάσω τις απόψεις σας.
Πολλά προβληΜτα η μπαταρία κοστίζει 2.500 ευρο σε μικρό ηλεκτροκίνητο ….θωρηβο σ 0 σαν να κανείς ποδήλατο μια βλακεία και μισή !! Αν γίνουν εμπλοκές ηλεκτρολογικές έμπλεξες …. Χίλιες φορές βενζίνα η πετρέλαιο μακρυά από ηλεκτρικά και αέριο
 

savvass

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Μαΐ 2010
Μηνύματα
4.897
Κριτικές
6
Like
3.682
Πόντοι
736
Προς το παρόν δεν σκέφτομαι να αγοράσω ηλεκτρικό αυτοκίνητο , για κάποιον όμως που θέλει να πάρει και ίσως να δικαιούται και την επιδότηση σκέφτηκα το εξής.

Θα μπορούσε να εγκαταστήσει κάποιο σύστημα φωτοβολταικών στο σπίτι και λογικά με κάποια πατέντα ενός γνώστη ηλεκτρολόγου θα μπορούσε μάλλον να το συνδέσει με τον οικιακό ταχυφορτιστή.

Δηλαδή για κάποιον που θα αγόραζε ηλεκτρικό έτσι και αλλιώς ακόμα και αν δεν υπήρχε επιδότηση , με τα λεφτά της επιδότησης στην ουσία να έχει ένα σύστημα που να φορτίζει το αμάξι.

Δεν ξέρω αν το παραπάνω σύστημα με τα φωτοβολταικά θα πρέπει να έχει δική του μπαταρία η όχι , αν έχει θα μπορείς να φορτίσεις και την νύχτα αλλά ίσως τότε να ξεφεύγει το κόστος. Αν δεν έχει θα είσαι αναγκασμένος να φορτίσεις το αμάξι μόνο την μέρα , οπότε αν πηγαίνεις με το αμάξι στην δουλειά δύσκολα.

Επίσης αν με το παραπάνω σύστημα έστω και χωρίς μπαταρία δική του , μπορείς να φορτίζεις εκτός του ηλεκτρικού αυτοκινήτου και διάφορες άλλες επαναφορτιζόμενες συσκευές όπως κινητά , επαναφορτιζόμενα εργαλεία , κουρευτική μηχανή κτλ τόσο το καλύτερο.

Βέβαια δεν το έχω ψάξει καθόλου πόσο θα βγεί ένα τέτοιο σύστημα με μπαταρία , πόσο χωρίς μπαταρία κτλ ... μια ιδέα είχα απλά , την οποία μάλιστα δεν σκέφτομαι να την υλοποιήσω στο σύντομο μέλλον :P

Τι έχει να πει για τα παραπάνω η επιστημονική ομάδα του μπού ; Και ειδικά ηλεκτρολόγοι - ηλεκτρονικοί θα μπορούσαν να δώσουν τα φώτα τους αν μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο.
 

iliasl

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Μαΐ 2021
Μηνύματα
791
Like
2.310
Πόντοι
446
Εκεί που θα φτάσει σε λιγάκι η τιμή της κιλοβατώρας , πιο πολύ σε συμφέρει , το να αγοράσεις ελικόπτερο
 

6Y44

Ανώτατος
Εγγρ.
21 Οκτ 2018
Μηνύματα
1.768
Κριτικές
56
Like
6.184
Πόντοι
11.836
καλυτερα παρε ενα ντιζελ να βρεις την υγιά σου και άσε τα υπόλοιπα
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom