Νέα

Ιαβέρης Οδική ασφάλεια και ελληνική σχιζοφρένεια.

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Zac Clouseau
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 36
  • Εμφανίσεις 3K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Zac Clouseau

Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2007
Μηνύματα
985
Like
8
Πόντοι
6
Με αφορμή το ατύχημα που ποσταρίστηκε προ ολίγου παραθέτω για ανάγνωση την ομιλία Ιαβέρη στην Ερμούπολη.

Μου την έστειλαν με ένα ηλεκτρονικό μύνημα, δεν έχω πηγή, όμως ο άνθρωπος είναι για Υπουργός.



1) Ξέρετε με πόσα χιλιόμετρα έπεσε πάνω στην κολώνα της
μπασκέτας ο μπασκετμπολίστας Μπόμπαν Γιάνκοβιτς; Ε;
Με τέσσερα (4) χιλιόμετρα την ώρα. Και έμεινε ανάπηρος,
παραπληγικός.
Οταν λοιπόν το παιδί σας στέκεται λυμένο και όρθιο ανάμεσα
στα δύο μπροστινά καθίσματα και φρενάρετε ή τρακάρετε με
περισσότερα από 4 χ.α.ω., ξέρετε τί είναι πιθανό να γίνει;
Και πόσο συχνά πάτε με 4 χ.α..ω.; Και πόσο συχνά ο απέναντί
σας πάει επίσης με 4 χ.α.ω.;


2) Οταν ένα ΙΧ κινείται με 50 χ.α.ω. και τρακάρει σε σταθερό
σημείο (κολώνα) ξέρετε με πόση δύναμη θα σκάσει ο επιβάτης
που δε φοράει ζώνη στο ταμπλώ; Με δύναμη 3 τόνων. Μπορείτε
εσείς να σηκώσετε 3 τόνους; Ο Πύρρος Δήμας σηκώνει κάπου 240
κιλά... Είμαστε λοιπόν τόσο ηλίθιοι; Ναι είμαστε. Αλλά αν
ρωτήσεις γύρω σου, όλοι πιστεύουν ότι ξέρουν να "οδηγάνε".. Ρε
δεν πάμε στο διάολο, λέω εγώ .

3) Όταν οι πίσω επιβάτες δε φοράνε ζώνη ασφαλείας (αλήθεια
πόσοι από τους πίσω επιβάτες φοράνε ζώνη; ξέρετε με πόση
δύναμη θα σκάσουν πάνω στους μπροστινούς; Τα ίδια, με 3
τόνους. Ε, λοιπόν τί νόημα έχει να φοράει ο μπροστινός
επιβάτης ζώνη ασφαλείας, άμα δε φοράει ο πίσω;

4) Οταν η μαμά κρατάει το αγγελούδι της στην αγκαλιά,
καθισμένη στο μπροστινό κάθισμα, ξέρετε με πόση δύναμη θα το
συνθλίψει πάνω στο ταμπλώ, αν γίνει ατύχημα με μόλις 50
χ.α.ω.; Ε, τώρα πια ξέρετε. Με 3 τόνους. Θα βάζατε το παιδί
σας να το συνθλίψει ένα φορτηγό 3 τόνων; Οχι; Ε, γιατί το
κρατάτε στην αγκαλιά; Και μή μου πείτε ότι θα το
συγκρατήσετε...

5) Λέει ο Ελληνας που τα ξέρει... όλα: "Αμα δε φοράω κράνος,
βλέπω καλύτερα και στο κάτω κάτω μόνο τον εαυτό μου βλάπτω".
Αλήθεια; Κλαμένος και μυξωμένος, πέρα από αηδία είσαι και
σκέτη τύφλα. Την τύφλα σου δε βλέπεις. Αλλά ας το δούμε και
αλλιώς. Αν πηγαίνεις με 80 χ..α.ω και φας τη μέλισσα στη
μούρη, δεν είναι πιθανό να προκαλέσεις ατύχημα; Και ποιός θα
φταίει τότε; Βλέπεις λοιπόν που το κράνος δεν είναι μόνο
"δική σου υπόθεση";

6) Εχετε δει κάποιους πιτσιρικάδες με φτιαγμένα παπιά που
έχουν (για μόδα; δεν ξέρω) ημιφορεμένο το κράνος, δηλ. το
ακουμπάνε μέχρι το μέτωπο, κάπως σαν την περικεφαλαία του
Περικλή; Θα το έχετε δει, δε μπορεί. Το ξέρετε ότι είναι
χειρότερο από το να μή φοράνε καθόλου κράνος; Κι αυτό γιατί
το ακουμπισμένο σαν περικεφαλαία κράνος σε πιθανή πτώση
μπορεί να τραυματίσει τον αυχένα και να είναι αυτό η αιτία
που θα αφήσει τον αναβάτη ανάπηρο. Το ίδιο ισχύει και για
αυτόν που φοράει μεν το κράνος του αλλά το έχει λυμένο. Αμα
είσαι λοιπόν τόσο ανόητος και έχεις το κράνος για
περικεφαλαία ή το έχεις λυμένο, καλύτερα χωρίς κράνος, τόνισε
ο Ιαβέρης.



7) Ξέρετε ότι πολλοί γονείς προσπαθούν οι ίδιοι (εν αγνοία
τους βέβαια) να στείλουν τα παιδιά τους στον τάφο; Δείτε πώς.
Πραγματικό γεγονός σε ελληνικό νησί.
Ο γιός συλλαμβάνεται μέσα στη νύχτα με μοτοσυκλέτα μεγάλου
κυβισμού, χωρίς κράνος και χωρίς δίπλωμα από την αστυνομία.
Οι αστυνομικοί παίρνουν μέσα στη νύχτα τηλέφωνο στο σπίτι του
νεαρού και ειδοποιούν τους γονείς του. Το επόμενο πρωί
πέφτουν από τον πατέρα τηλεφωνιές σε "παράγοντες" του τόπου
και η κλήση σβήνεται και το θέμα είναι "λήξαν". Είναι όμως;
Σε λίγο καιρό ο νεαρός σκοτώνεται με τη μηχανή χωρίς να
φοράει κράνος. Τί έκανε ο πατέρας; Εδωσε το χείριστο
παράδειγμα στο γιό του. Με τη στάση του τού είπε: "Δεν είναι
κακό να οδηγούμε ενάντια στον ΚΟΚ, αρκεί να είμαστε σε θέση
να μην τρώμε πρόστιμο και ποινές". Οταν ο πατέρας επιδεικνύει
τη ... δύναμή του σβήνοντας την κλήση του γιού που οδηγεί
χωρίς δίπλωμα,του "δείχνει" με ποιόν τρόπο πρέπει να
πορεύεται στη ζωή. Γλύφοντας, παρακαλώντας και κοροϊδεύοντας
τον ίδιο σου τον εαυτό και τους άλλους. Η παιδεία, επέμεινε ο
Ιαβέρης,αποκτάται μέσα από το σπίτι. Το παράδειγμα των γονιών
είναι το πιο ισχυρό παράδειγμα. Αλλά οι περισσότεροι γονείς
είναι οι ίδιοι κάκιστα παραδείγματα.



8) Τί είναι για την ελληνική πολιτεία πιο κακό; Το να
αποπειραθείς να κλέψεις λεφτά από μία τράπεζα ή το να
αποπειραθείς να δολοφονήσεις κάποιον;
Ε, λοιπόν πιο κακό είναι το πρώτο. Δείτε γιατί:
-Αμα σε πιάσουν να κλέβεις μια τράπεζα, θα πας κατηγορούμενος
στα ποινικά δικαστήρια.
-Αμα περάσεις με κόκκινο (άρα στην ουσία άμα αποπειραθείς να
σκοτώσεις κάποιον άλλο που περνάει με πράσινο) πληρώνεις
πρόστιμο 700 ευρώ. Κι άμα "τα έχεις τα φράγκα" και πληρώσεις
μέσα σε 10 μέρες, σου κάνουν ΕΚΠΤΩΣΗ  50% και πληρώνεις 350
ευρώ.
Αμα πας να κλέψεις λοιπόν, πας φυλακή. Αμα πας να σκοτώσεις,
πληρώνεις και με έκπτωση.
Μή γελάτε, εμάς αφορούν αυτά.



9) Αλλά η ελληνική πολιτεία έχει μακρά θητεία στην υποκρισία.
Τη μέρα που ψηφιζόταν ο νέος ΚΟΚ, ένα κανάλι την είχε στήσει
στην είσοδο του γκαράζ της Βουλής. Σχεδόν κανένας βουλευτής
δε φορούσε ζώνη.....
Και πήγαιναν να ψηφίζουν για να πάει το πρόστιμο για τη ζώνη
στα 350 ευρώ!
Με έκπτωση 50%, αν πληρώσεις σε 10 μέρες, βεβαίως....



10) Να πάμε και στην Ελληνική Αστυνομία;
Πόσες φορές έχετε δει αστυνομικό να φοράει ζώνη ασφαλείας στο
περιπολικό; Μάλλον ποτέ ή σπάνια.
Δηλ. αυτός που σου δίνει πρόστιμο για μη χρήση ζώνης είναι ο
ίδιος παράνομος. Τί να λέμε τώρα;



11) Ας δούμε όμως και το θέμα της συνήθειας. Κάθε μέρα
σκοτώνονται περίπου 3 άνθρωποι από τροχαίο. Πλήρης απάθεια.
Το θεωρούμε σαν κάτι φυσικό.
Οταν όμως σκοτώθηκαν 21 παιδιά στα Τέμπη, όλοι μιλούσαν για
"εθνική τραγωδία". Μα αφού σε 7 μέρες θα έχουμε πάλι
συμπληρώσει άλλους 21 νεκρούς σε τροχαία! Κάθε εβδομάδα 21
άνθρωποι (νέοι ως επί το πλείστον) σκοτώνονται στους δρόμους.
Αλλά είπαμε, το έχουμε ΣΥΝΗΘΙΣΕΙ. Μόνο άμα είναι μαζεμένοι σε
ένα τροχαίο 21 νεκροί ιδρώνει λίγο τ' αυτί μας. Αλλιώς,
χεστήκαμε.



12) Αλλά ας το πάμε και παραπέρα. Πόσοι κάηκαν στις φωτιές
της Πελοποννήσου το 2007; 80 άνθρωποι. Και πάλι ο κοιμισμένος
στον καναπέ του Ελλην, ξύπνησε από το μόνιμο λήθαργό του και
μίλησε για "εθνική τραγωδία". Οι 2.500 νεκροί κάθε χρόνο στα
τροχαία τί είναι; Έχει διαφορά ένας άνθρωπος που καίγεται από
έναν που σκοτώνεται σε τροχαίο; Για πείτε μου;

Και κλείνει την κουβέντα στο Πνευματικό Κέντρο του Δήμου της
Ερμούπολης ο Ιαβέρης, ζητώνταςνα μή χειροκροτήσουμε (γιατί τα
χάλια μας δε θέλουν και χειροκρότημα) και ανακοινώνοντάς μας
ένα ουσιαστικό και βαρύ σα σίδερο "Καληνύχτα σας".
 
OP
OP
Z

Zac Clouseau

Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2007
Μηνύματα
985
Like
8
Πόντοι
6

Ειδικά αυτό που αναφέρει ο Ιαβέρης με τα παιδιά στο μπροστινό κάθισμα και λυτά...
Είμαι Βασιλόπουλο πάρκινγκ και μόλις φτάνω φεύγει ένας με Land Cruiser φορτηγό, μπροστά έχει συνοδηγό ένα κοριτσάκι κι επειδή ερχόμαστε μούρη με μούρη με τον καμπούρη δε χωράγαμε να περάσουμε κάνω όπισθεν λίγο ευγενής να περάσει, όμως βλέπω το κοριτσάκι (περίπου 5 ετών θατανε δε θάτανε) χωρίς ζώνη και μπροστά.
Ανοίγω παράθυρο και του λέω συγγνώμη δηλαδή, αλλά δεν την αγαπάς την κόρη σου;
Μου κάνει γιατί;
Του λέω μα την έχεις για καρατόμηση χωρίς ζώνη μπροστά.
Δεν πειράζει εδώ κοντά μένω.

Ε, εδώ κοντά μένει...κι εδώ κοντά πεθαίνει;!
Άβυσσος.
 

alfistas

Μέλος
Εγγρ.
4 Νοε 2005
Μηνύματα
822
Like
13
Πόντοι
6
Ο Ιαβερης ειναι μεγαλος δασκαλος και μεγαλος γνωστης της οδηγησης.Κριμα που το κράτος αντι να προοθεί τετοιους ανθρώπους όπως ο Ιαβέρης και ο Σταθάκης τους χαντακώνει. Ο Ιαβέρης έχει συγγράψει και την μαύρη βιβλο της αυτοκίνησης (ή κάπως έτσι) και το διένεμε δωρεάν. Τρομερο εγχειρίδιο απο απόσπασμα του οποίου προέρχεται και το πρώτο ποστ
 

apolyto_arseniko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2008
Μηνύματα
77.469
Like
200
Πόντοι
866
ο ιαβερης ειναι τυπος!
και γαμαγε και τον τζιγγερ στους αγωνες
:rockon:
 

imaginas.gr

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Απρ 2008
Μηνύματα
2.416
Κριτικές
14
Like
5
Πόντοι
616
Ο "Ιαβέρης" κατά κόσμον Τάσος Μαρκουίζος,έχει φάει τόσα χρόνια να λέει αυτά τα πράγματα.Αλλά οι μαλάκες οι νεόέλληνες τον γράφουμε στ'αρχίδια μας.Έλα μωρέ,εμείς ξέρουμε να οδηγάμε,απορώ πώς δεν έχουμε οδηγό στην F1 ή στα WRC.Α ξέχασα,οι οδηγοί εκεί έχουν λεφτά  :jerking: :jerking:
 

apolyto_arseniko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2008
Μηνύματα
77.469
Like
200
Πόντοι
866

Συνημμένα

  • tzigger.jpg
    tzigger.jpg
    6,3 KB · Εμφανίσεις: 26

Swimmer

Μέλος
Εγγρ.
15 Μαρ 2008
Μηνύματα
288
Like
0
Πόντοι
1
Ο Ιαβερης ειναι μεγαλος δασκαλος και μεγαλος γνωστης της οδηγησης.Κριμα που το κράτος αντι να προοθεί τετοιους ανθρώπους όπως ο Ιαβέρης και ο Σταθάκης τους χαντακώνει. Ο Ιαβέρης έχει συγγράψει και την μαύρη βιβλο της αυτοκίνησης (ή κάπως έτσι) και το διένεμε δωρεάν. Τρομερο εγχειρίδιο απο απόσπασμα του οποίου προέρχεται και το πρώτο ποστ

Υπάρχει στο ιντερνετ σε ηλεκτρονική μορφή να το κατεβάσουμε;
Duracell ξέρεις τίποτα;

ΥΓ: Το θέμα αυτό ίσως να πρέπει να γίνει sticky;
 

georgebest

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2007
Μηνύματα
9.382
Κριτικές
7
Like
378
Πόντοι
366
2) Οταν ένα ΙΧ κινείται με 50 χ.α.ω. και τρακάρει σε σταθερό
σημείο (κολώνα) ξέρετε με πόση δύναμη θα σκάσει ο επιβάτης
που δε φοράει ζώνη στο ταμπλώ; Με δύναμη 3 τόνων.

από Φυσική, μάλλον σκράπας είναι ο Ιαβέρης. από πότε ο τόνος είναι μονάδα μέτρησης της δύναμης;
 

βυζολάγνος

Τιμημένος
Εγγρ.
6 Σεπ 2007
Μηνύματα
7.781
Κριτικές
18
Like
5.746
Πόντοι
5.035
από Φυσική, μάλλον σκράπας είναι ο Ιαβέρης. από πότε ο τόνος είναι μονάδα μέτρησης της δύναμης;

Έτσι κι αλλιώς, για να προκύψει αυτή η δύναμη πρέπει να πολλαπλασιάσεις κιλά επιβάτη με ταχύτητα οχήματος.
Δεν είναι στάνταρ οι 3 τόνοι που λέει.
 

arkas

Μέλος
Εγγρ.
4 Δεκ 2005
Μηνύματα
130
Like
22
Πόντοι
1
τονος=μοναδα βαρους  βαρος=δυναμη με την οποια η γη ελκει ενα σωμα--->>τονος= δυναμη
από Φυσική, μάλλον σκράπας είναι ο Ιαβέρης. από πότε ο τόνος είναι μονάδα μέτρησης της δύναμης;
 

SPEED

Τιμημένος
Εγγρ.
14 Οκτ 2005
Μηνύματα
12.355
Κριτικές
263
Like
141
Πόντοι
7.985
από Φυσική, μάλλον σκράπας είναι ο Ιαβέρης. από πότε ο τόνος είναι μονάδα μέτρησης της δύναμης;

Ενταξι δεν θα σκασεις με 3 τονους αλλα με 2,5 με 2 με 1,5 με 1 με 4 με 5 με 10 τονους?

Το θεμα ειναι πως θα δεχτεις πολλα G.

Έτσι κι αλλιώς, για να προκύψει αυτή η δύναμη πρέπει να πολλαπλασιάσεις κιλά επιβάτη με ταχύτητα οχήματος.
Δεν είναι στάνταρ οι 3 τόνοι που λέει.

τονος=μοναδα βαρους  βαρος=δυναμη με την οποια η γη ελκει ενα σωμα--->>τονος= δυναμη

Διυλυζετε τον κονοπα μαγκες!
Μην το ψαχνετε πολυ.
 

Rainbow

Μέλος
Εγγρ.
9 Μαρ 2006
Μηνύματα
1.297
Like
400
Πόντοι
36
Διαβάζοντας τα σχόλια ορισμένων στην προηγούμενη σελίδα, συνειδιτοποιώ για μια ακόμα φορά πόσο δίκιο έχει ο γειτονάς μου (το σπίτι του Τάσου Μαρκουίζου είναι μόλις 50 μ από το δικό μου). Θα σας πω χαρακτηριστικά, ότι δεν βάζει το κλειδί στον διακόπτη αν δεν έχει βάλει τη ζώνη ασφαλείας.
Αλλά ξέχασα...αυτός δεν είναι ΕΛΛΗΝΑΡΑ...δεν ξέρει να οδηγεί....παπάρια μάντολες αυτά που λέει τόσα χρόνια για να κονομάει με τα σχολεία ασφαλούς οδήγησης...
Αν είχαν ακούσει οι ανευθυνοϋπεύθυνοι το 1/5 από ΄σα έχει πει, πολλές οικογένειες δεν θα είχαν μαυροφορεθεί...
 

DickRambone

Μέλος
Εγγρ.
25 Φεβ 2007
Μηνύματα
38
Like
0
Πόντοι
0
τονος=μοναδα βαρους  βαρος=δυναμη με την οποια η γη ελκει ενα σωμα--->>τονος= δυναμη

Λίγες πληροφορίες φυσικής από το σχολείο, αν το θυμάμαι καλά, για να καταλάβετε με τι δύναμη σκάει στο ταμπλό επιβάτης χωρίς ζώνη:

Nόμος του Νεύτωνα (???) F= m x γ (όπου F=δύναμη, m=μάζα (βάρος) και γ=επιτάχυνση)
Η γνωστή σε όλους επιτάχυνση της βαρύτητας είναι το 1g (που ισούται με 9,81m/sec2)
Άρα η δύναμη με την οποία μας έλκει η Γη για να μην ...πετάξουμε είναι ίση με (το βάρος μας) x 1g = 85kg/m/sec2 = 85KNt (για άνθρωπο βάρους 85kg).

Γι αυτό και συγχέουμε τη δύναμη με το βάρος, γιατί αριθμητικά αν οι μονάδες είναι οι παραπάνω το νούμερο είναι το ίδιο.

Όταν η formula 1 πιάνει στη στροφή 3,5g πλευρική επιτάχυνση, το σώμα του οδηγού σπρώχνεται προς το εξωτερικό της στροφής με δύναμη ...ίσοδύναμη με 3,5 φορές "το βάρος του".

Η επιτάχυνση πρακτικά είναι σε πόσο χρόνο κάνεις τα 1-100 έτσι? ε, λοιπόν όταν στουκάρεις και κάνεις τα 50-0 σε ...πικοδευτερόλεπτα, η επιτάχυνση (αρνητική αφού σταματάς) είναι -150g.

Πολλαπλασιάστε το 150 με το βάρος σας και έχετε τη δύναμη με την οποία χτυπάτε στο ταμπλό, ή τη δύναμη με την οποία σας χτυπάει το ταμπλό (δράση-αντίδραση), η οποία δεν είναι άλλη από αυτή που θα δεχόσαστε αν έσκαγε πάνω σας ένα βάρος που ζυγίζει 150 φορές το βάρος σας. Δηλαδή περίπου νούμερο ισοδύναμο με 13 τόνους (όχι 3).

Φορώντας ζώνη ασφαλείας η επιτάχυνση πέφτει στα -20g ως -30g, τη στιγμή που η αντίστοιχη επιτάχυνση ενός εκτινασσόμενου καθίσματος jet είναι 22g (ζόρικο, γι αυτό και μερικές φορές ο πιλότος τότε λιποθυμά)
 

georgebest

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2007
Μηνύματα
9.382
Κριτικές
7
Like
378
Πόντοι
366
2) Οταν ένα ΙΧ κινείται με 50 χ.α.ω. και τρακάρει σε σταθερό
σημείο (κολώνα) ξέρετε με πόση δύναμη θα σκάσει ο επιβάτης
που δε φοράει ζώνη στο ταμπλώ; Με δύναμη 3 τόνων.
Πολλαπλασιάστε το 150 με το βάρος σας και έχετε τη δύναμη με την οποία χτυπάτε στο ταμπλό, ή τη δύναμη με την οποία σας χτυπάει το ταμπλό (δράση-αντίδραση), η οποία δεν είναι άλλη από αυτή που θα δεχόσαστε αν έσκαγε πάνω σας ένα βάρος που ζυγίζει 150 φορές το βάρος σας. Δηλαδή περίπου νούμερο ισοδύναμο με 13 τόνους (όχι 3).

μιας και τα νούμερά σας έχουν αρκετή διαφορά, να το κλείσουμε κάπου ανάμεσα; στους 8 τόνους, ας πούμε
 
OP
OP
Z

Zac Clouseau

Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2007
Μηνύματα
985
Like
8
Πόντοι
6
Δεν πολυέχει σημασία η απόλυτη ακρίβεια, αν είναι μισός ή 10 τόννοι.
Το θέμα το πιάνουμε όλοι νομίζω.

 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom