Δ
Διαγραμμένο μέλος 172663
Επισκέπτης
η κλοπή των θέσεων στάθμευσης στην Θεσσαλονίκη τα τελεύταια 20 χρόνια:
μεγαλωσα στην θεσσαλονικη δεκαετια του 80. τοτε με τα μισα αυτοκινητα απο οτι σημερα πληρωναμε τελη κυκλοφοριας και αυτονοητα ειχαμε το δικαιωμα να κυκλοφορουμε και να σταθμευουμε μεσα στην πολη μας.
δεκαετια του 90 τα αμαξια αυξηθηκαν αλλα υπηρχαν καποια σημεια οπως μεσα στο πανεπιστημιο ή στο χωρο που εγινε το νεο δημαρχειο οπου παντα εβρισκες να παρκαρεις για την απογευματινη σου βολτα.
και τα τελευταια 20 χρονια αρχισε ο ανελεητος διωγμος στους αυτοκινητιστες που πληρωνουν του κοσμου τα λεφτα για αγορα και συντηριση αυτοκινητου, να δουμε αν μας εξαφανισουν τελειως απο που θα περνουν τα εσοδα!
1) εκλεισαν τον χωρο του πανεπιστημιου για να μην μπορεις να παρκαρεις ακομη και τις ωρες που το πανεπιστημιο δεν λειτουργει!!!! πχ σαββατοκυριακα, καλοκαιρι, μετα τις 8-9 το βραδυ. ΟΧΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΥΝΟΗΘΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ στο πανεπιστημιο απλα για να ψοφησει η κατσικα του γειτονα, να μην βρισκεις ελευθερο παρκινγκ για το κεντρο. ο υπαιθριος χωρος του πανεπιστημιου ανηκει στους εμπορους ναρκωτικων αλλα εμεις που πληρωσαμε τοσα στο κρατος για το αυτοκινητο δεν εχουμε δικαιωμα να μπουμε σε αυτο το ΔΗΜΟΣΙΟ χωρο για να παρκαρουμε το απογευμα που λειπουν οι περισσοτεροι πανεπιστημιακοι. υπηρξα φοιτητης σε αυτο το πανεπιστημιο και λογος υπαρξης για μπαρες και ελεγχομενη εισοδο ηταν απο 9 εως 14 μετα ΚΑΝΕΝΑΣ λογος να απογορευουν την σταθμευση κι ομως το εκαναν. τι στο διαολο πηραν μιζα απο τα 5 ιδιωτικα παρκινγκ που ειναι κοντα????
2) αργοτερα εκαναν και ενα σωρο ποδηλατοδρομους για τους 50 ποδηλατες που τους χρησιμοποιουν την ημερα στερωντας πχ γυρω απο το πανεπιστημιο θεσεις οπου παρκαραν αλλα 500 τουλαχιστον αυτοκινητα. το συμφερον των 50 που πληρωνουν λιγα στο κρατος πανω απο το συμφερον των 500 που πληρωνουν πολλαπλασια. ουτε δικαιοσυνη , ουτε ισοτητα, ουτε δημοκρατια, οι λιγοι "οικολογοι" φασιστικα επεβαλαν μια μοδα που δεν περασε και δεν εχει καμμια σχεση με την πραγματικοτητα στην χωρα.
3) φαρδυναν πεζοδρομια και εβαλαν πασαλακια για να μην παρκαρουν πανω αυτοκινητα. θυμαμαι χαρακτηριστικο στενο καθετο στην εγνατια την πιο κεντρικη οδο της πολης κοντα στο κιτρινο σχολειο, οι θεσσαλονικης ξερουν, εκει που πουλουσε ενας παππους φτηνα αδεια cd. ε αυτο το στενο ειχε πινακιδα που παρκαραν ΝΟΜΙΜΑ τους μονους μηνες στην μια πλευρα και τους ζυγους στην αλλη και εμενε μια λωριδα κυκλοφοριας. φαρδυναν τα πεζοδρομια, εβαλαν πασαλους, αφησαν την μια λωριδα που ετσι κι αλλιως δεν χρειαζοταν παραπανω γιατι περνα ενα αμαξι καθε 10 λεπτα και ΕΞΑΦΑΝΙΣΑΝ 30 θεσεις παρκινγκ σε 150 μετρα του κεντρου. παρομοια διαμορφωση με εξαφανιση ΝΟΜΙΜΩΝ δημοσιων θεσεων παρκινγκ σε ολη την πολη.
εγω το αμαξι το χρειαζομαι για την δουλεια, αλλιως θα επρεπε να αλλαξω 3 λεωφορεια και να ειμαι στους δρομους 4 ωρες παραπανω την ημερα, αλλα για την βολτα το απογευμα που το κρατος κονομαγε απο μενα σε βενζινες κλπ με βλεπω να το γυρναω σε πεζος θα περνουν τα αρχιδια μου σε λεφτα και θα κανω και κορμι.
μεγαλωσα στην θεσσαλονικη δεκαετια του 80. τοτε με τα μισα αυτοκινητα απο οτι σημερα πληρωναμε τελη κυκλοφοριας και αυτονοητα ειχαμε το δικαιωμα να κυκλοφορουμε και να σταθμευουμε μεσα στην πολη μας.
δεκαετια του 90 τα αμαξια αυξηθηκαν αλλα υπηρχαν καποια σημεια οπως μεσα στο πανεπιστημιο ή στο χωρο που εγινε το νεο δημαρχειο οπου παντα εβρισκες να παρκαρεις για την απογευματινη σου βολτα.
και τα τελευταια 20 χρονια αρχισε ο ανελεητος διωγμος στους αυτοκινητιστες που πληρωνουν του κοσμου τα λεφτα για αγορα και συντηριση αυτοκινητου, να δουμε αν μας εξαφανισουν τελειως απο που θα περνουν τα εσοδα!
1) εκλεισαν τον χωρο του πανεπιστημιου για να μην μπορεις να παρκαρεις ακομη και τις ωρες που το πανεπιστημιο δεν λειτουργει!!!! πχ σαββατοκυριακα, καλοκαιρι, μετα τις 8-9 το βραδυ. ΟΧΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΥΝΟΗΘΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ στο πανεπιστημιο απλα για να ψοφησει η κατσικα του γειτονα, να μην βρισκεις ελευθερο παρκινγκ για το κεντρο. ο υπαιθριος χωρος του πανεπιστημιου ανηκει στους εμπορους ναρκωτικων αλλα εμεις που πληρωσαμε τοσα στο κρατος για το αυτοκινητο δεν εχουμε δικαιωμα να μπουμε σε αυτο το ΔΗΜΟΣΙΟ χωρο για να παρκαρουμε το απογευμα που λειπουν οι περισσοτεροι πανεπιστημιακοι. υπηρξα φοιτητης σε αυτο το πανεπιστημιο και λογος υπαρξης για μπαρες και ελεγχομενη εισοδο ηταν απο 9 εως 14 μετα ΚΑΝΕΝΑΣ λογος να απογορευουν την σταθμευση κι ομως το εκαναν. τι στο διαολο πηραν μιζα απο τα 5 ιδιωτικα παρκινγκ που ειναι κοντα????
2) αργοτερα εκαναν και ενα σωρο ποδηλατοδρομους για τους 50 ποδηλατες που τους χρησιμοποιουν την ημερα στερωντας πχ γυρω απο το πανεπιστημιο θεσεις οπου παρκαραν αλλα 500 τουλαχιστον αυτοκινητα. το συμφερον των 50 που πληρωνουν λιγα στο κρατος πανω απο το συμφερον των 500 που πληρωνουν πολλαπλασια. ουτε δικαιοσυνη , ουτε ισοτητα, ουτε δημοκρατια, οι λιγοι "οικολογοι" φασιστικα επεβαλαν μια μοδα που δεν περασε και δεν εχει καμμια σχεση με την πραγματικοτητα στην χωρα.
3) φαρδυναν πεζοδρομια και εβαλαν πασαλακια για να μην παρκαρουν πανω αυτοκινητα. θυμαμαι χαρακτηριστικο στενο καθετο στην εγνατια την πιο κεντρικη οδο της πολης κοντα στο κιτρινο σχολειο, οι θεσσαλονικης ξερουν, εκει που πουλουσε ενας παππους φτηνα αδεια cd. ε αυτο το στενο ειχε πινακιδα που παρκαραν ΝΟΜΙΜΑ τους μονους μηνες στην μια πλευρα και τους ζυγους στην αλλη και εμενε μια λωριδα κυκλοφοριας. φαρδυναν τα πεζοδρομια, εβαλαν πασαλους, αφησαν την μια λωριδα που ετσι κι αλλιως δεν χρειαζοταν παραπανω γιατι περνα ενα αμαξι καθε 10 λεπτα και ΕΞΑΦΑΝΙΣΑΝ 30 θεσεις παρκινγκ σε 150 μετρα του κεντρου. παρομοια διαμορφωση με εξαφανιση ΝΟΜΙΜΩΝ δημοσιων θεσεων παρκινγκ σε ολη την πολη.
εγω το αμαξι το χρειαζομαι για την δουλεια, αλλιως θα επρεπε να αλλαξω 3 λεωφορεια και να ειμαι στους δρομους 4 ωρες παραπανω την ημερα, αλλα για την βολτα το απογευμα που το κρατος κονομαγε απο μενα σε βενζινες κλπ με βλεπω να το γυρναω σε πεζος θα περνουν τα αρχιδια μου σε λεφτα και θα κανω και κορμι.