και για να μην πάρουν delirium tremens τα μέλη του σάιτ παραθέτω την δημοσίευση που περιλαμβάνεται στο λινκ που ανέφερα ανωτέρω...
Διαφθορα στις εισαγωγικες εξετασεις στην ΑΣΚΤ
Θα ηθελα να σας πληροφορισω για ενα θεμα που αφορα τις εισαγωγικες εξετασεις Σεπτεμβριου 09 στην Ανωτατη Σχολη Καλων Τεχνων Αθηνας.
Την Τεταρτη 7 Οκτωβριου ηρθε στη γραμματεια η λιστα των επιτυχοντων που ηταν στον αριθμο 80 (οσους μας οριζει και το υπουργειο).Την Παρασκευη 9 οκτωβριου εγινε το εξης αξιοπροσεχτο!!!Εμφανιστηκαν 8 επιπλεον ονοματα.Αναμεσα σε αυτα διεκρινα το ονομα Πηνελοπη Παπαιωαννου η οποια ειναι η συζηγος του φρεσκου μας υπουργου Ανδρεα Λοβερδου.
Η εισαγωγη των 8 νεοεισαχθεντων ειμαι σε θεση να γνωριζω οτι δεν εγινε απο ολους τους κριτες οπως των υπολοιπων 80 αλλα prive.
Γνωριζωντας πολυ καλα οτι οι καθηγητες αυτες τις 2 μερες ηταν στη σχολη και προετοιμαζαν τα εργαστηρια για την νεα χρονια.
Εξαλλου η κριση για τους διαγωνιζομενους ειχε τελειωσει απο την τεταρτη.
Η εν λογω κυρια μαλιστα μπηκε και σε καλη σειρα ,ΕΚΤΗ!!!
Τυχεροι και τυχαιοι αυτοι που μπηκαν μαζι της για να καλυφθει η ΛΟΒΕΡΔΟΥ.Συντομα η σχολη μας εχει πρυτανικες εκλογες .Ο νοων νοειτω!!!
ΥΓ Αυριο Τεταρτη και μεθαυριο Πεμπτη ειναι η εκθεση των επιτυχοντων στην ΑΣΚΤ στη Πειραιως.Σας περιμενουμε .
η πηγή έχει ήδη αναφερθεί παραπάνω..
δε γαμιέσαι ρε ρηγιλλάκι.......
πάρε να παίξουμε μπάλλα με τις γνωστές σας παπαριές που είστε πρωταθλητές....
Κατάργησαν τον Δακτύλιο με 100.000 άδειες
Τελευταία ενημέρωση: Τρίτη, 13 Οκτωβρίου 2009, 22:58
Μαργαρίτα Αργυροπούλου
Έκπληκτη η νέα πολιτική ηγεσία του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη ανακάλυψε την ύπαρξη περίπου 100.000 αδειών κυκλοφορίας στο Δακτύλιο, εκτός των νομίμων.
Ανώτερος αξιωματούχος του υπουργείου, με τον οποίο επικοινώνησε η zougla.gr, επιβεβαίωσε το γεγονός, τονίζοντας ότι ο υπολογισμός είναι πρόχειρος και δεν μπορεί να διαπιστωθεί ο ακριβής αριθμός, καθώς «η προηγούμενη ηγεσία, αποχωρώντας από το υπουργείο, έσβησε όλα τα αρχεία από τους σκληρούς δίσκους των υπολογιστών».
Μέχρι τώρα, όποιος είχε κάποιο γνωστό στην κατάλληλη θέση, είχε και τη δυνατότητα να εκδώσει άδεια κυκλοφορίας, με αποτέλεσμα το μέτρο των μονών – ζυγών να ισχύει για τους μη έχοντες «μπάρμπα στην Κορώνη»!
Εκδίδονταν, λοιπόν, καταχρηστικά χιλιάδες άδειες από το υπουργείο, επιβαρύνοντας ακόμα περισσότερο το ήδη έντονο κυκλοφοριακό πρόβλημα της Αθήνας.
Πρόθεση του νέου υπουργού, κ. Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, είναι να αλλάξει αυτό το καθεστώς.
«Το υπουργείο θα πάψει να εκδίδει τις άδειες κυκλοφορίας για το Δακτύλιο. Την ευθύνη θα έχει πλέον το αρμόδιο τμήμα της Τροχαίας και οι άδειες θα εκδίδονται σύμφωνα με όσα προβλέπει ο νόμος», δήλωσε στη zougla.gr διευθυντικό στέλεχος του υπουργείου.
Ποιοι δικαιούνται άδεια κυκλοφορίας στο Δακτύλιο
Σύμφωνα με κοινή υπουργική απόφαση, που δημοσιεύθηκε στο 1720 Φύλλο της Κυβερνήσεως στις 19/8/2009, άδεια κυκλοφορίας στο Δακτύλιο δικαιούνται αυτοκίνητα που μεταφέρουν ασθενείς οι οποίοι χρειάζονται συχνή θεραπεία (π.χ. νεφροπαθείς, καρκινοπαθείς κ.λπ.), ασθενοφόρα, αυτοκίνητα αναπήρων, οχήματα μεταφοράς φαρμάκων, λεωφορεία και σχολικά αυτοκίνητα, καθώς και κρατικά - δημοτικά αυτοκίνητα με εμφανή σήματα των υπηρεσιών τους. Σε αυτές τις κατηγορίες δεν προβλέπεται όριο στον αριθμό των αυτοκινήτων που επιτρέπεται να εισέρχονται ελεύθερα στο Δακτύλιο.
Επίσης, προβλέπεται ελευθερία εισόδου σε: μέχρι 300 αυτοκίνητα για το πρώτο πολιτικό κόμμα, 200 για το δεύτερο, 60 για το τρίτο, 50 για το τέταρτο, 40 για το πέμπτο, 30 για το έκτο και μέχρι πέντε για τα υπόλοιπα, ενώ 40 άδειες προβλέπονται για το γραφείο της Προεδρίας της Δημοκρατίας. Συμπληρωματικά, προβλέπονται μέχρι και πέντε άδειες για κάθε βουλευτή ή ευρωβουλευτή, έως τρεις για κάθε τέως βουλευτή και μέχρι 35 για τις ανάγκες των γραφείων υπουργών και υφυπουργών.
Κάθε εφημερίδα της Αθήνας, τα γραφεία της οποίας βρίσκονται εντός του Δακτυλίου, δικαιούται 120 άδειες, ενώ όσες διατηρούν γραφεία εκτός Δακτυλίου μόνο 80. Επιπλέον, 20 άδειες προβλέπονται για κάθε ημερήσια εφημερίδα της Θεσσαλονίκης και πέντε για αυτές του Πειραιά, της επαρχίας, αλλά και κάθε αθλητική εφημερίδα.
Τέλος, προβλέπεται ένας μικρός αριθμός αυτοκινήτων κάποιων άλλων ειδικών κατηγοριών, που έχουν δικαίωμα ελεύθερης εισόδου στο Δακτύλιο.