Επισκέπτης
dimitrios,
Δε με απασχολεί ποιος είναι άρρωστος και ποιος δεν είναι. Δεν είμαι γιατρός κανενός.
Αυτό που με απασχολεί (και θα έπρεπε να απασχολεί και σένα) σε σχέση με τις δυο κατηγορίες που αναφέρεις είναι το εξής:
Ο μεν ομοφυλόφιλος έχει μια [ιδιομορφία], [κουσούρι], [χαρακτηριστικό], όπως θέλεις όρισέ το (και δε βλέπω γιατί ΕΠΙΜΕΝΕΙΣ στο «άρρωστος»), το οποίο όμως ΔΕΝ ΒΛΑΠΤΕΙ ΚΑΝΕΝΑΝ (παρά μόνο ίσως την κωλοτρυπίδα του, θέμα όμως που αφορά μόνο τον ίδιο).
Ο παιδόφιλος ΒΛΑΠΤΕΙ ΣΟΒΑΡΑ κάποιον συνάνθρωπο, και μάλιστα συνάνθρωπο που (λόγω ηλικίας) δε μπορεί να προστατεύσει τον εαυτό του.
Κατά τη γνώμη σου είναι παράλληλες οι δυο περιπτώσεις?
Εκπλήσσομαι δε, γιατί στην προσπάθειά σου να «στηλιτεύσεις» το γάμο των ομοφυλοφίλων, φτάνεις στο σημείο ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙΣ ότι «ο παιδόφιλος είναι άρρωστος».
Πράγμα που θα μπορούσε να οδηγήσει σε μια δικαστικώς ελαφρύτερη ποινή (σε μια σχετική δίκη) για παιδοφιλία.
Κάνεις τον συνήγορο του παιδόφιλου δηλαδή (αυτό θα έκανε και ο συνήγορός του - θα προσπαθούσε να τον βγάλει άρρωστο), και μάλιστα με μεγάλα γράμματα, προκειμένου να «αποδυναμώσεις» τον ομοφυλόφιλο. Για ξανασκέψου το αυτό... Έχεις πάρει σοβαρό κατήφορο!
Τώρα για το αν παράγει «έννομα αποτελέσματα» ο γάμος, άσε τους δικηγόρους και τους δικαστές να το κρίνουν. Τι σε κόφτει? Θα παντρευτείς κανα πλούσιο φίλο σου και δεν καλύπτεσαι?
Ως προς τη δίωξη του δημάρχου:
Πλάκα θα έχει. Ίσως και μεγαλύτερη πλάκα από τον ίδιο το γάμο.
Το «κατα φύση» και το «παρα φύση» τα ξεχωρίζω, μάλλον με τον ίδιο τρόπο που τα ξεχωρίζεις και εσύ. Θέλω όμως να μου πεις, ο «γάμος», ο κανονικός, μεταξύ ετερόφυλων εννοώ, τι σχέση έχει με «τη φύση». Και μη μου παραθέσεις πάλι ρητά από τις γραφές (ους ο θεός συνέζευξεν... κλπ), σε μένα δε περνάνε, και το ξέρεις.
Δε σου ζήτησε κανείς να υιοθετήσεις ΚΑΝΕΝΟΣ είδους γάμο. Κάνε ό,τι θέλεις, το υποστηρίζω αυτό, και για σένα, και για τον οποιονδήποτε, άρα και για τους πούστηδοι όμως. Δε μπορεί εσύ να θέλεις και να μπορείς, και αυτοί όχι. Δεν είναι κάπως εγωιστικό?
Ειδικά για τους πούστηδοι, θέμα άμβλωσης δεν τίθεται. Το καταλαβαίνεις το γιατί, ελπίζω. Δεν καταλαβαίνω όμως γιατί μπερδεύεις τα δυο θέματα. Φάντης και ρετσινόλαδο σχετίζονται?
Βεβαίως και μπορείς να λες ότι ΔΕΝ πετάει ο γάδαρος. Και μάλιστα συμφωνώ μαζί σου.
Αν όμως βγει ένας νόμος και λέει ότι οι γάδαροι πρέπει να φοράνε αλεξίπτωτα, δε μπορείς να τον αγνοήσεις και να ΑΦΑΙΡΕΙΣ από όποιον γάδαρο βλέπεις το αλεξίπτωτό του.
Περί αυτού πρόκειται. Και στην περίπτωση αυτή, η γνώμη του κ. εισαγγελέα περισσεύει. Δεν αποτελεί κανονισμό, αποτελεί ΓΝΩΜΗ (και μόνο), όπως η δική σου.
Υ.Γ: Αυτός που δεν γνωρίζεις (σε πιστεύω τελικά) λεγόταν Γεώργιος Παπαδόπουλος, ήταν πρώτα συνταγματάρχης, μετά πρωθυπουργός, μετά αντιβασιλιάς, μετά πρόεδρος δημοκρατίας, και τέλος τρόφιμος του Κορυδαλλού. Και αυτός για «ασθενείς» έλεγε...
Σταύρε ,
Δεν επανέρχομαι.
Ήμουνα αρκετά σαφής στις διατυπώσεις μου.
Και ο ομοφυλόφιλος , και ο παιδόφιλος ,και ο νεκρόφιλος και ο κατηνοβάτης και οτι άλλο θες είναι άνθρωποι με "πρόβλημα" ...
Δε θα καθορίσω εγώ το τί πρόβλημα έχουν ακριβώς .Αλλά όποιος λέει οτι είναι φυσιολογικοί άνθρωποι , σαν όλους τους άλλους , ή τον τρελό παριστάνει ή δε βλέπει το οφθαλμοφανές.
Δε νομίζω πως η γνώμη του Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου έχει την ίδια βαρύτητα με τη δική μου ή τη δική σου. Πρόκειται για γνωμοδότηση (δηλαδή γνήσια ερμηνεία του νόμου) και σε περίπτωση που αυτή η γνωμοδότηση περάσει και απο το Ανώτατο Ειδικό Δικαστήριο (και να σαι βέβαιος οτι θα γίνει κι αυτό) , τότε μιλάμε για "νομολογία". Άρα ...
Μιλάς για αλληλεπίδραση με άλλα άτομα. Κι ο κτηνοβάτης , κι ο νεκρόφιλος , δεν πειράζουν κανένα ... Ο μεν κτηνοβάτης πηδάει την κατσίκα π.χ , και πολλοί θα πούν ... σιγά μωρέ , εδώ τη σφάζουμε την κατσίκα.Ο χασάπης είναι χειρότερος απο τον κτηνοβάτη ...
Ο δε νεκρόφιλος , πηδάει ένα νεκρό ... και θα σου πεί ο άλλος ... "μα δεν καταλαβαίνει τίποτα... νεκρός είναι".
Εμένα φίλε Σταύρο δε με ενδιαφέρει το αν θα γίνει ή όχι ένας τέτοιος γάμος. Εμένα με ενδιαφέρουν τα [size=15pt]έννομα αποτελέσματα [/size] ενός τέτοιου γάμου. Το οτι θα μπορούν δηλαδή ακόμη και να υιοθετήσουν παιδιά άνθρωποι με τέτοια πάθη και κουσούρια ...
Με ενδιαφέρει ως μέλος της κοινωνίας , και όχι προσωπικά.
Άντε δωσε παιδί να το μεγαλώσει ο Λιλά ...
Μ' αρέσει που επιμένεις κιόλας