Δεν είναι μόνο του Χολέρα, όλο το Σάη εικόνισμα τον έχει. Εκτός από κάτι πολύ ειδικές περιπτώσεις Δον Κιχώτηδων.
Κοιτάξτε: Το ίντερνετ και το δη το φεμιναζί ίντερνετ βρίθει τον τελευταίο καιρό από τις λεξούλες: Τοξικός & Χειριστικός. Χρησιμοποιούνται σαν καραμέλα σε κάθε απάντηση σε "προβληματισμούς" για σχέσεις. Ταιριάζουν με το ζόρι σε κάθε ιστορία κολλάνε δεν κολλάνε. Ε λοιπόν εδώ έχουμε μια περίπτωση χειριστικου τοξικού μέλους και ας (φευ) δεν είμεθα φεμιναζιστικό Σάη.
Δεν υπάρχει καμία άλλη πλευρά να ακούσετε. Δεν θα ακούσετε ποτέ μια άλλη εκδοχή των γεγονότων. Θα ακούτε μόνο Μικρά ρολάκια σε ένα θέατρο προσοχοπουτανισμού. Πιθανόν η ένταση της ερμηνείας και κάποια αυτοσχεδιαστικά σκηνοθετικά ευρήματα να σας τουμπάρουν: μολονότι, εσείς άλλο έργο ζητήσατε να δείτε.
Είναι ενδιαφέρον πώς ένας τρελός με την βούλα, ο κ. Καραμανης αποχώρησε με τόση αξιοπρέπεια και στέρεο λόγο (Παρ ότι βρήκα την αρχική εμμονή του σε ένα ευαίσθητο θέμα, άκομψη Και αψυχολόγητη, εξού και δεν παρενέβηκα - πριν δεχτεί τις ύβρεις) και από την άλλη αυτός που θα ξέφευγε σαν αρτιος σε κλασικό "τρελόμετρο" και θα πιανόταν μόνο σε φεμιναζιστικό τοξικόμετρο, μας το παίζει τρελιτσα.
Κανένα βέβαια κίνημα έστω και το πιο ακραίο και το πιο καπελωμένο από καλοθελητές, Δεν ξεπηδά ποτέ χωρίς απτές κοινωνικές αφορμές. Ακόμα και Ο φεμινισμός τρίτου κύματος (και τέταρτου εγκλωβισμού, σε μια κουταλιά νερο)
Προτείνω λοιπόν στον Ακατανόμαστο, να το ρίξει στην μελέτη γυναικείων σαη και όταν εντοπίσει και καυτηριάσει το ποσο πολύ η δική του ψυχοσύνθεση τα έχει εμπνευσει ατυχώς,
Μετά να (μην) γυρίσει στο παπαροκαφενειο μας. Τα όποια τρίτα πρόσωπα είναι δευτερεύοντα και κομπαρσικων ρόλων στο δράμα του. Ας κοιτάξει αυτόν στον καθρέφτη.
Κ.Λαιον τον μπερέ σας παρακαλώ. Σε λίγο εχουμε Αναφορά Τάγματος. Θα βγείτε που θα βγείτε πάλι στον τακο, ας είστε ευπαρουσιαστος.