Οι στριγκάτοι
Προσοχή!
Η ιστορία που αφηγούμαι εδώ, ανήκει καθαρά στον χώρο της μυθοπλασίας.
Οποιαδήποτε ομοιότης με πρόσωπα και πράγματα της πραγματικότητας,
είναι εντελώς συμπτωματική.
Άλλωστε τέτοια πράγματα δεν θα μπορούσαν ποτέ να συμβούν
σε σοβαρές και ευνομούμενες χώρες όπως η Ελλάδα…
Ο Μπόλεκ και ο Λόλεκ ήσαν ήρωες μιας πολωνέζικης σειράς κινουμένων σχεδίων.
Εκτός από καρτούν όμως, ο Μπόλεκ και ο Λόλεκ, είναι και ανώτατοι δικαστικοί…
[Ή τουλάχιστον έτσι τους αποκαλούν, στα μουλωχτά οι υφιστάμενοι στους]
Κι οι δυο τους μπήκανε στο δικαστικό σώμα με αξιοκρατικά κριτήρια [κατάγονταν από το ίδιο χωριό με τον τότε υπουργό δικαιοσύνης] και είχαν λαμπρή εξέλιξη.
Εισαγγελέας σήμερα ο ένας, ανακριτής ο άλλος.
Και υψηλόβαθμα μέλη του Αδελφάτου…
Άμα τους δεις απάνω στη έδρα, σου ‘ρχεται να κατουρηθείς από το φόβο σου.
Τόσο σοβαροί και ανηλεείς φαίνονται.
Αν όμως έχεις τα κατάλληλα κονέ για να σε περάσουν στα πίσω δωματιάκια του μπουρδέλου της μαντάμ Μαζώχ, στο Γκάζι, όπου συχνάζουνε οι VIP πελάτες, σαν τον Μπόλεκ και τον Λόλεκ, τότε μπορεί και να κατουρηθείς από τα γέλια.
Ειδικά όταν ο Μπόλεκ φοράει το κόκκινο στρινγκάκι και παριστάνει την αγελαδίτσα στην «αφέντρα» για να του βουρδουλίζει τον κώλο.
Ο Λόλεκ προτιμάει άλλου τύπου ανωμαλίες.
Φορώντας κι αυτός ένα στριγκάκι, που συνοδεύεται από ολόσωμες αλυσίδες, ξεπαρθενιάζει αγοράκια ηλικίας 6 ως 16 ετών.
Στην υπηρεσία, όλοι και όλες τους αποκαλούν στα μουλωχτά: «Οι στριγκάτοι»
Μπροστά τους όμως, κατεβάζουν το κεφάλι και βγάνουν μια γλώσσα, να! [Για το γλείψιμο…]
Ο Μπολεκ και ο Λολεκ, αφιερώνουν το μισό από τις θερινές τους διακοπές, για να κάμουν ταξιδάκια στις πρωτεύουσες του διεθνούς σεξοτουρισμού, όπου μπορείς να βρεις αγάμητα μωρά, από 4 ως 8 ετών, που πουλάνε την «πρώτη τους φορά» σε δημοπρασίες του δρόμου [με ατζέντη συνήθως τον πατέρα τους ή τον μεγαλύτερο αδερφό τους]
Κόστος διακόρευσης, περί τα 30, το πολύ 50 ευρώ.
Σε περίπτωση ακατάσχετης αιμορραγίας του θύματος, άλλα 50 ευρώ χρεώνεται ο δικηγόρος, που θα «τακτοποιήσει» την υπόθεση…
Σε ένα από αυτά τα ταξίδια, ο Λόλεκ άφησε πίσω του ένα νεκρό αγόρι 7 ετών, που το ξεπαρθένιασε με ρόπαλο των ΜΑΤ…
Ο Λόλεκ φυγαδεύτηκε από τη χώρα [Φιλιππίνες] αμέσως μετά το θάνατο του παιδιού, ενώ ο Μπόλεκ έμεινε πίσω για να φροντίσει να μπει οριστικά η υπόθεση στο αρχείο [μαζί με χιλιάδες άλλες παρόμοιες υποθέσεις]
Τις νομικές διαδικασίες τις ανέλαβε ένας Φιλιππινέζος δικηγόρος, ο οποίος ανήκε επίσης στο αδελφάτο. Αυτός είχε κάμει περιουσία, αναλαμβάνοντας ακριβώς τέτοιες υποθέσεις «απρόσεκτων» τουριστών.
Το κονέ με τον εν λόγω δικηγόρο το διεκπεραίωσε το εδώ αδελφάτο, που μέσω της «διεθνούς του BDSM» διαθέτει παρακλάδια σε όλες τις χώρες του «πολιτισμένου κόσμου»
Σε ανταμοιβή της «εκδούλευσης», ο Μπόλεκ και ο Λόλεκ φρόντισαν για την αίσια έκβαση μιας υπόθεσης εμπορίας κοκαϊνης, που διακινούσαν εδώ «πολιτικοί πρόσφυγες» από τη Συρία.
Οι κακές γλώσσες διαδίδουν ότι το διεθνές αδελφάτο λειτουργεί περίπου όπως οι μασονικές στοές.
Κάθε μέλος του μπορεί να ζητήσει τη βοήθεια του αδελφάτου, σε οποιαδήποτε χώρα του κόσμου.
Υπάρχει μια «Τράπεζα Εξυπηρετήσεων» στην οποία καταχωρούνται οι εκδουλεύσεις που έχουν παρασχεθεί σε κάποιο μέλος αλλά και οι εκδουλεύσεις τις οποίες έχει προσφέρει.
Μπορεί κανείς να «καταθέτει» τέτοιες εξυπηρετήσεις, ανά πάσαν ώρα και στιγμή, ασχέτως αν ο λογαριασμός του έχει αρνητικό ή θετικό πρόσημο. Οι εξυπηρετήσεις αυτές πιστώνονται στον «λογαριασμό» του. Αν και όταν έρθει η ώρα να χρειαστεί βοήθεια, το αδελφάτο τσεκάρει τις κατατεθειμένες προσφορές του και του παρέχει ανάλογη βοήθεια!
Το όλο κύκλωμα λειτουργεί εδώ και δεκαετίες και τα πλοκάμια του απλώνονται σε όλες σχεδόν τις χώρες του πλανήτη, ιδιαίτερα στα ενδότερα των τοπικών ελιτ, οι οποίες κινούν και τα νήματα.
Όπως και στις μασονικές στοές, δεν μπορεί να γίνει ο καθένας ενεργό μέλος του αδελφάτου. Πρέπει να είναι «κάποιος», δηλαδή να ανήκει σε ένα από τα στρώματα της εγχώριας ελιτ, όπως ας πούμε ο Μπόλεκ και ο Λόλεκ.
Δικαστικοί, καλλιτέχνες, ανώτεροι δημόσιοι υπάλληλοι, πολιτικοί και επιχειρηματίες είναι τα προτιμώμενα πρόσωπα.
Η ομερτά είναι εξασφαλισμένη σε όλο το εύρος του αδελφάτου. Κανείς δεν πρόκειται να μιλήσει ποτέ γι αυτό, επειδή όλοι και όλες εξαρτώνται εν τέλει από τη σιωπή των αλλωνών.
Μια-δυο φορές που μέλη του αδελφάτου έκαμαν το λάθος να ψιθυρίσουν κάτι τις, την επόμενη μέρα είδαν να βγαίνουν τα δικά τους άπλυτα στη φόρα.
Κάποτε παρολίγο να πάθει τη λαχτάρα και ο Λόλεκ αλλά τον έσωσε ο Μπολεκ.
Ο Φιλιππινέζος δικηγόρος που είχε τακτοποιήσει την υπόθεση του νεκρού αγοριού, μπλέχτηκε σε μια υπόθεση εμπορίας κοκαΐνης, με συνέπεια να φάει το κεφαλάκι του [τον βρήκαν στραγγαλισμένο με ένα δερμάτινο στρινγκ]
Οι άγνωστοι φονιάδες λεηλάτησαν όλα τα αρχεία του και μετά έβαναν μπροστά να εκβιάζουν τους πρώην πελάτες του, που ανάμεσα τους ήταν και ο Λόλεκ.
Τα λεφτά που του ζητούσαν για να μην πουν κουβέντα για το νεκρό αγόρι ήσαν πολλά και επιπλέον κανείς δεν ήξερε αν θα σταματούσαν εκεί ή αν θα συνέχιζαν να τον αρμέγουν εφ’ όρου ζωής.
Ο Λόλεκ δεν ήξερε τι να πράξει…
Τον καιρό εκείνο ο Μπόλεκ χειρίζονταν υποθέσεις νομιμοποίησης λαθρομεταναστών, που του τις πάσαραν κολλητοί του δικηγόροι, οι οποίοι με τη σειρά τους έπαιρναν προμήθεια 1000 ευρώ το κεφάλι, για να «προωθήσουν» το ζήτημα.
Ο Μπόλεκ είχε νομιμοποιήσει ήδη δύο εραστές του, τον Χασάν από το Αφγανιστάν [ψευδώνυμο] και τον Ρουμπάντ, από την Ισλαμαμπάντ [επίσης ψευδώνυμο] κι ετοιμάζονταν να νομιμοποιήσει καμιά δεκαριά ακόμα, εκ των οποίων ό ένας ήταν ο «τσίκο», τον οποίο «τσίκο» τον είχαν επικηρύξει οι μισοί λαθρέμποροί οπίου της κεντρικής Ασίας.
Ο «τσίκο» κατάγονταν από τη Μανίλα αλλά δραστηριοποιούνταν στο Αφγανιστάν, όπου είχε δημιουργήσει καλές «άκρες», χάρις στις γνωριμίες του με ηγετικά στελέχη του αμερικανικού στρατού. Ο Μπόλεκ, ο οποίος ήταν γάτα κατά το κοινώς λεγόμενο, έταξε στον τσίκο να του προσφέρει ομπρέλα προστασίας για τις δουλειές του στην Ελλάδα κι επιπλέον να τον συστήσει στα κατάλληλα άτομα, ώστε να εισχωρήσει στο λιανεμπόριο ηρωίνης, το οποίο ελέγχονταν από Αφγανούς μαχαιροβγάλτες, αρκεί φυσικά ο τσίκο να «κανόνιζε» τους εκβιαστές του Λόλεκ.
Η υπόθεση τακτοποιήθηκε κατά τον καλύτερο τρόπο και ο Μπόλεκ με τον Λόλεκ γιόρτασαν την επιτυχία τους, ξεπαρθενιάζοντας ένα αγοράκι από το Μπάγκλα Ντες, στο μπουρδέλο της μαντάμ Μαζώχ.
[Λυπάμαι πολύ που η ιστορία μου δεν είχε ίχνος από έρωτα, κάτι που ασφαλώς την κάμει εντελώς αντιεμπορική, ωστόσο ο έρωτας – ή, μάλλον η φαντασίωση του έρωτα – αφορά πλέον μια μερίδα του κόσμου μας, η οποία ζει στο ασφαλές κέλυφος της ατομικής νιρβάνας της, πολύ μακριά από αυτό το κράμα σεξ, αίματος και τρέλας, που διαμορφώνει την πραγματικότητα της σημερνής ευρωαμερικάνικης κοινωνίας.]
Οι στριγκάτοι, σαν τον Μπόλεκ και τον Λόλεκ, δεν είναι απλά και μόνο η ειδυλλιακή εικόνα δύο ομοφυλόφιλων, που διαδηλώνουν στα gay prides το αναφαίρετο δικαίωμα τους στην ελευθερία, του να διαθέτουν το σώμα τους όπως γουστάρουν.
Οι στριγκάτοι, σαν τον Μπόλεκ και τον Λόλεκ, είναι η κορυφή ενός διεθνούς παγόβουνου, που στη ματωμένη βάση του κινούνται τα κυκλώματα παιδεραστίας, τα φρικαλέα σεξουαλικά βασανιστήρια εξαθλιωμένων ανθρώπων στις χώρες μπουρδέλα του σεξοτουρισμού [που ανάμεσα τους πλέον φιγουράρει και η Ελλάδα] αλλά και τα διεθνή δίκτυα εμπορίας κοκαϊνης.
Προπαντός, οι στριγκάτοι σαν τον Μπόλεκ και τον Λόλεκ, είναι τα γρανάζια ενός αφανούς μηχανισμού αλλοίωσης της εθνικής, φυλετικής και πολιτισμικής ταυτότητας της Ευρώπης, που προωθεί η ευρωαμερικανοσιωνιστική ελιτ, για να έχει φτηνά εργατικά χέρια για τα εργοστάσια της και φτηνή φρέσκια σάρκα για τα μπουρδέλα της.
Πίσω από τα «αθώα» στριγκάκια του διεθνούς αδελφάτου κρύβονται πρόσωπα των εγχώριων ελίτ, δικαστές, καλλιτέχνες, μεγαλοδικηγόροι, μεγαλοεπιχειρηματίες και κρατικοί λειτουργοί, με τεράστια κοινωνική ισχύ, που μεταδίδουν την ηθική, αισθητική και βιολογική σαπίλα τους σε πλανητική κλίμακα, νεκρώνοντας σιγά-σιγά, ότι ζωντανό έχει πια απομείνει στα κύτταρα της γηρασμένης Ευρώπης.
Οι στριγκάτοι σαν τον Μπόλεκ και τον Λόλεκ, δεν μας λερώνουν απλώς την αισθητική μας.
Σαπίζουν τις ψυχές μας και παζαρεύουν τα σώματα των παιδιών μας.
Κι η τύφλα μας, να τους δίνουμε συγχωροχάρτι στο όνομα μιας φαντασιακής σεξουαλικής απελευθέρωσης, δεν φέρνει άλλο αποτέλεσμα παρά τη γρηγορότερη ευθανασία μας.
Εθνική, φυλετική, κοινωνική, πολιτισμική και προσωπική…