You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Έργα και Ημέρες της νεοφασιστικής/ναζιστικής εγκληματικής οργάνωσης «Χρυσή Αυγή»
- Μέλος που άνοιξε το νήμα pornopapos
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 131K
- Εμφανίσεις 3M
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 7 άτομα (0 μέλη και 7 επισκέπτες)
stevegr(1)
Μέλος
- Εγγρ.
- 2 Οκτ 2009
- Μηνύματα
- 3.262
- Κριτικές
- 5
- Like
- 9
- Πόντοι
- 16
Ο λεγόμενος «ναζιστικός» χαιρετισμός, είναι ο κατεξοχήν ΔΩΡΙΚΟΣ χαιρετισμός προς τον Ανατέλλοντα Ήλιο.
Στην αρχαιότητα όλες οι κοινωνίες χρησιμοποιούσαν διάφορα νεύματα, χειραψίες και χαιρετισμόυς ως έκφραση σεβασμού προς το πρόσωπο αυτου που τον λάμβανε.Ο κάθε χαιρετισμός καθιερωνόταν ανάλογα με τις παραδόσεις του κάθε λαού.
Συνήθως το "χαίρε" συνόδευε τους χαιρετισμούς(εξάλλου η λέξη προέρχεται απο το χαίρε [προστακτική του χαίρω]), δηλώνοντας χαρα, υγεία και καλή διάθεση.
Ακόμα και την σήμερον ημέρα παρατηρούνται διάφορα είδη χαιρετισμών όπως στις τελετές γάμου, στην αποδοχή των νέων στην παραδοσιακές κοινωνίες, σε ορκωμοσίες.Ενας πολύ διαδεδομένος χαιρετισμός είναι ο στρατιωτικός.
Οι χαιρετισμοί βέβαια δεν είναι μόνο προσόν του ανθρώπου, καθώς σε πάρα πολλά είδη του ζωικού βασιλείου υπάρχουν χαιρετισμοί.
Ανάμεσα σε αυτό το τεράστιο πλήθος χαιρετισμών ο αρχαιότερος φαίρεται να είναι ο αρχαιοελληνικός δωρικός χαιρετισμός-αυτος που στις μέρες ονομάζεται ναζιστικός χαιρετισμός εντελώς λανθασμένα.
Πρέπει να αναφερθεί πώς καποια μορφή αυτού του χαιρετισμού έχει χρησιμοποιηθεί απο όλους τους ανθρώπους πάνω στην γη-το γνωστό γεια που κάνουμε σηκώνοντας το χέρι για να χαιρετίσουμε έναν φίλο.
Ο δωρικός χαιρετισμός γινεται με το δεξί χέρι υψωμένο λίγο πάνω απο τον ώμο και με την παλάμη τεντωμένη.
Οι Έλληνες μα και οι Ρωμαίοι, οι λαοί της Μεσοποταμίας, οι Κέλτες, οι Ινδιάνοι της Αμερικής ακόμα και οι πρώτοι Χριστιανοί χρησιμοποιούσαν αυτόν τον χαιρετισμό ως ένδειξη φιλίας και σε βασμού.
Στην πρόσφατη ιστορία ο χαιρετισμός αναβίωσε με την 4η Αυγούστο του 1936, όπως και στην γερμανία με το εθνικοσοσιαλιστικό, στην Ιταλία με το φασιστικό και στην Ισπανία με το λεγόμενο "Φρανκικό" καθεστώς.
Επίσης χρησιμοποιήθηκε και απο διάφορα Εθνικιστικά κινήματα.
Με την πτώση του Άξωνα Βερολίνου-Ρώμης αυτός ο χαιρετισμός κατηγορήθηκε, μα ουσιαστικά ο λεγόμενος ναζιστικός χαιρετισμός, ειναι ο αρχαιοελληνικός-και όχι μόνο- δωρικός χαιρετισμός προς τον αννατέλοντα ήλιο.
Αυτός ο χαιρετισμός ποιο συγκεκριμένα προέρχεται απο τις Πελασγικές και Δωρικές κοινωνίες (εξου και η ονομασία του) και σύμφωνα με διάφορες πηγές πρωτοεμφανίστηκε κατα τις διάφορες ιερουργίες.
Χρησιμοποιήθηκε αρχικά απο ανώτατα ιερατεύματα μα ύστερα χρησιμοποιήθηκε και απο τα κατώτερα ως ένδειξη συμβασμού στα ανώτερα και ανώτατα ιερατεύματα.Υστερα ο χαιρετισμός μεταφέρθηκε και στην πολιτική ζωή οπου χρησιμοποιήθηκε ως χαιρετισμός σε βασιλείς και λοιπούς πολιτικούς άρχοντες όπως και στον στρατό.
Αυτός ο χαιρετισμός χρησιμοποιήθηκε και απο τον Μέγα Αλέξανδρο και το στράτευμά του καθότι όταν ένας στρατιώτης του ήθελε να του μιλήσει στεκώταν μπροστά του με το κράνος του στο αριστερό χέρι και υψώνοντας το δεξί του χέρι λέγοντας:"Χαίρε Αλέξανδρε, βασιλεύ των Μακεδόνων".Ο Αλέξανδρος ανταπέδειδε.
Ο χαιρετισμός μεταφέρθηκε στην Ρώμη καθώς οι Ρωμαίοι είχα επηρεαστεί πολύ απο τους Έλληνες και πολλοί πολιτικοί και στρατιωτικοί άρχοντες είχαν Ελληνική καταγωγή.Στην Ρώμη δεν λεγόταν το αρχαιοελληνικό χαίρε μα το ave(χαίρε όμως στην λατινική) και ο χαιρετισμός ονομάστηκε Ρωμαϊκός σε εκείνη την περιοχή.
Ο λεγόμενος «ναζιστικός» χαιρετισμός, είναι ο κατεξοχήν ΔΩΡΙΚΟΣ χαιρετισμός προς τον Ανατέλλοντα Ήλιο, ένας χαιρετισμός διαμέσου του οποίου ο ανθρώπινος οργανισμός μπορούσε να αντλήσει ενεργειακές δυνάμεις από τον Ήλιο, ανυψωνόμενος σε ανώτερες πνευματικές καταστάσεις και νοητικά πεδία . Ο χαιρετισμός αυτός, αποδιδόμενος με τεταμένο το δεξί χέρι, υπήρξε ο πιο συνηθισμένος τρόπος χαιρετισμού μεταξύ των προγόνων μας και συμβόλιζε επίσης ότι ο χαιρετών σε καιρό πολέμου υψώνει το χέρι για να λάβει το όπλο να πολεμήσει και σε καιρό ειρήνης για να λάβει το εργαλείο να εργαστεί.
Ο χαιρετισμός της υψώσεως της δεξιάς χειρός, ξεκινάει από την αρχαία Ελλάδα και πιο συγκεκριμένα από τις Δωρικές και Πελασγικές κοινωνίες. Φαίνεται να πρωτοεμφανίζεται κατά τις ιερουργίες στις οποίες οι ιερείς χαιρετούσαν με αυτόν τον τρόπο τα αγάλματα των θεών. Όταν λεγόταν η φράση «Χαίρε (τάδε θεέ ή τάδε θεά)» τότε ύψωναν την δεξιά χείρα, σε ένδειξη σεβασμού. Χαρακτηριστικό αυτού του χαιρετισμού, είναι ότι η παλάμη δεικνύεται προς το χαιρετιζόμενο πρόσωπο. Ο λόγος είναι ότι με αυτόν τον τρόπο έδειχναν οι ιερείς την καθαρότητα των προθέσεών τους. Για να γίνει αυτό, θα έπρεπε πρώτα να έχουν πλύνει καλά τα χέρια τους. Παράλληλα, χαιρετώντας με αυτόν τον τρόπο, έδειχναν προς τους θεούς ότι ήταν και καθαροί ψυχικά απέναντί τους.
Στην συνέχεια, αυτός ο χαιρετισμός επεκτάθηκε και στο κατώτερο ιερατείο, όταν αυτό απήυθηνε χαιρετισμό προς το ανώτερο και ανώτατο ιεράτευμα. Με την πάροδο των ετών, ο χαιρετισμός αυτός πέρασε και στην πολιτική ζωή. Τιμώμενα πρόσωπα ήταν οι θεοί και οι βασιλείς. Από εκεί πέρασε και στον στρατό, όπου οι υφιστάμενοι χαιρετούσαν με αυτόν τον τρόπο τους προϊσταμένους τους. Για παράδειγμα, όταν ένας αξιωματικός του Μεγάλου Αλεξάνδρου ήθελε να τον χαιρετήσει, στεκόταν με σεβασμό εμπρός του κρατώντας το κράνος του στο αριστερό χέρι, ύψωνε το δεξί χέρι λέγοντας: «χαίρε Αλέξανδρε, βασιλεύ των Μακεδόνων!». Τότε ο Αλέξανδρος, ανταπέδιδε τον χαιρετισμό και στην συνέχεια συζητούσαν αυτό που ήθελαν. Επίσης, υπήρχε κι άλλος ένας συμβολισμός σε αυτό: σε καιρό πολέμου, η ύψωση της χειρός ήταν ένδειξη ότι ο πρατάσων την χείρα ήταν έτοιμος να λάβει όπλο να πολεμήσει. Εν καιρώ ειρήνης ήταν δείγμα ετοιμότητος προς εργασία...
Ο σεβασμός στους θεσμούς στην αρχαία Ελλάδα, ήταν κάτι το πολύ σημαντικό. Όπως επίσης ήταν πολύ σημαντικό το θέμα της εμπιστοσύνης. Για τους λόγους που αναφέρθηκαν πιο πάνω (καθαρότητα προθέσεων κ.α.), ο χαιρετισμός αυτός ήταν μία αρχή ένδειξης καλής πίστης, πάνω στην οποία μπορεί να βασιστεί η εμπιστοσύνη. Όπως είδαμε, η λέξη που συνόδευε αυτόν τον χαιρετισμό ήταν το «χαίρε». Ο χαιρετισμός έμελλε να περάσει στην άλλη πλευρά του Ιονίου Πελάγους και να καταλήξει στην Ρώμη. Ήταν λογικό, διότι η Ρώμη εκτός του ότι είχε επηρεαστεί πολύ από την Ελλάδα, τα περισσότερα πρόσωπα του πολιτικού και του στρατιωτικού κόσμου είχαν Ελληνική καταγωγή. Η λέξη που συνόδευε την ύψωση της δεξιάς χειρός, ήταν το «ave», που στην Λατινική γλώσσα ερμηνεύεται ως «χαίρε» (ave Caesar! = χαίρε Καίσαρ!). Έτσι, στην Ιταλία ο χαιρετισμός είναι γνωστός ως "ρωμαϊκός".
Τα χρόνια πέρασαν κι ο χαιρετισμός αυτός, παρέμεινε στην συνείδηση του λαού και ειδικά των Ελλήνων, ως ένα αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας.
Σύμφωνα με το 'Αρθρο 30 των Γενικών Διατάξεων του Κανονισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας του Καθεστώτος της 4ης Αυγούστου του Ιωάννη Μεταξά:
Ο χαιρετισμός αποδίδεται δια ζωηράς προτάσεως της δεξιάς χειρός τεταμένης με δακτυλους υψωμένους και την παλάμη εις το ύψος του δεξιού οφθαλμού, κατά το πρότυπον του καθαρώς Ελληνικού (Δωρικού) χαιρετισμού.
Τέλος, έχει καθιερωθεί παγκοσμίως εδώ και έναν αιώνα τουλάχιστον, ο συμβολικός χαιρετισμός των αριστερών κινημάτων να είναι η αριστερή γροθιά υψωμένη και ο συμβολικός χαιρετισμός των Εθνικιστικών κινημάτων η δεξιά χείρα τεταμένη. Και αναμενόμενα, οι κυρίαρχοι δαιμονοποίησαν αυτό που φοβούνται.
Στην αρχαιότητα όλες οι κοινωνίες χρησιμοποιούσαν διάφορα νεύματα, χειραψίες και χαιρετισμόυς ως έκφραση σεβασμού προς το πρόσωπο αυτου που τον λάμβανε.Ο κάθε χαιρετισμός καθιερωνόταν ανάλογα με τις παραδόσεις του κάθε λαού.
Συνήθως το "χαίρε" συνόδευε τους χαιρετισμούς(εξάλλου η λέξη προέρχεται απο το χαίρε [προστακτική του χαίρω]), δηλώνοντας χαρα, υγεία και καλή διάθεση.
Ακόμα και την σήμερον ημέρα παρατηρούνται διάφορα είδη χαιρετισμών όπως στις τελετές γάμου, στην αποδοχή των νέων στην παραδοσιακές κοινωνίες, σε ορκωμοσίες.Ενας πολύ διαδεδομένος χαιρετισμός είναι ο στρατιωτικός.
Οι χαιρετισμοί βέβαια δεν είναι μόνο προσόν του ανθρώπου, καθώς σε πάρα πολλά είδη του ζωικού βασιλείου υπάρχουν χαιρετισμοί.
Ανάμεσα σε αυτό το τεράστιο πλήθος χαιρετισμών ο αρχαιότερος φαίρεται να είναι ο αρχαιοελληνικός δωρικός χαιρετισμός-αυτος που στις μέρες ονομάζεται ναζιστικός χαιρετισμός εντελώς λανθασμένα.
Πρέπει να αναφερθεί πώς καποια μορφή αυτού του χαιρετισμού έχει χρησιμοποιηθεί απο όλους τους ανθρώπους πάνω στην γη-το γνωστό γεια που κάνουμε σηκώνοντας το χέρι για να χαιρετίσουμε έναν φίλο.
Ο δωρικός χαιρετισμός γινεται με το δεξί χέρι υψωμένο λίγο πάνω απο τον ώμο και με την παλάμη τεντωμένη.
Οι Έλληνες μα και οι Ρωμαίοι, οι λαοί της Μεσοποταμίας, οι Κέλτες, οι Ινδιάνοι της Αμερικής ακόμα και οι πρώτοι Χριστιανοί χρησιμοποιούσαν αυτόν τον χαιρετισμό ως ένδειξη φιλίας και σε βασμού.
Στην πρόσφατη ιστορία ο χαιρετισμός αναβίωσε με την 4η Αυγούστο του 1936, όπως και στην γερμανία με το εθνικοσοσιαλιστικό, στην Ιταλία με το φασιστικό και στην Ισπανία με το λεγόμενο "Φρανκικό" καθεστώς.
Επίσης χρησιμοποιήθηκε και απο διάφορα Εθνικιστικά κινήματα.
Με την πτώση του Άξωνα Βερολίνου-Ρώμης αυτός ο χαιρετισμός κατηγορήθηκε, μα ουσιαστικά ο λεγόμενος ναζιστικός χαιρετισμός, ειναι ο αρχαιοελληνικός-και όχι μόνο- δωρικός χαιρετισμός προς τον αννατέλοντα ήλιο.
Αυτός ο χαιρετισμός ποιο συγκεκριμένα προέρχεται απο τις Πελασγικές και Δωρικές κοινωνίες (εξου και η ονομασία του) και σύμφωνα με διάφορες πηγές πρωτοεμφανίστηκε κατα τις διάφορες ιερουργίες.
Χρησιμοποιήθηκε αρχικά απο ανώτατα ιερατεύματα μα ύστερα χρησιμοποιήθηκε και απο τα κατώτερα ως ένδειξη συμβασμού στα ανώτερα και ανώτατα ιερατεύματα.Υστερα ο χαιρετισμός μεταφέρθηκε και στην πολιτική ζωή οπου χρησιμοποιήθηκε ως χαιρετισμός σε βασιλείς και λοιπούς πολιτικούς άρχοντες όπως και στον στρατό.
Αυτός ο χαιρετισμός χρησιμοποιήθηκε και απο τον Μέγα Αλέξανδρο και το στράτευμά του καθότι όταν ένας στρατιώτης του ήθελε να του μιλήσει στεκώταν μπροστά του με το κράνος του στο αριστερό χέρι και υψώνοντας το δεξί του χέρι λέγοντας:"Χαίρε Αλέξανδρε, βασιλεύ των Μακεδόνων".Ο Αλέξανδρος ανταπέδειδε.
Ο χαιρετισμός μεταφέρθηκε στην Ρώμη καθώς οι Ρωμαίοι είχα επηρεαστεί πολύ απο τους Έλληνες και πολλοί πολιτικοί και στρατιωτικοί άρχοντες είχαν Ελληνική καταγωγή.Στην Ρώμη δεν λεγόταν το αρχαιοελληνικό χαίρε μα το ave(χαίρε όμως στην λατινική) και ο χαιρετισμός ονομάστηκε Ρωμαϊκός σε εκείνη την περιοχή.
Ο λεγόμενος «ναζιστικός» χαιρετισμός, είναι ο κατεξοχήν ΔΩΡΙΚΟΣ χαιρετισμός προς τον Ανατέλλοντα Ήλιο, ένας χαιρετισμός διαμέσου του οποίου ο ανθρώπινος οργανισμός μπορούσε να αντλήσει ενεργειακές δυνάμεις από τον Ήλιο, ανυψωνόμενος σε ανώτερες πνευματικές καταστάσεις και νοητικά πεδία . Ο χαιρετισμός αυτός, αποδιδόμενος με τεταμένο το δεξί χέρι, υπήρξε ο πιο συνηθισμένος τρόπος χαιρετισμού μεταξύ των προγόνων μας και συμβόλιζε επίσης ότι ο χαιρετών σε καιρό πολέμου υψώνει το χέρι για να λάβει το όπλο να πολεμήσει και σε καιρό ειρήνης για να λάβει το εργαλείο να εργαστεί.
Ο χαιρετισμός της υψώσεως της δεξιάς χειρός, ξεκινάει από την αρχαία Ελλάδα και πιο συγκεκριμένα από τις Δωρικές και Πελασγικές κοινωνίες. Φαίνεται να πρωτοεμφανίζεται κατά τις ιερουργίες στις οποίες οι ιερείς χαιρετούσαν με αυτόν τον τρόπο τα αγάλματα των θεών. Όταν λεγόταν η φράση «Χαίρε (τάδε θεέ ή τάδε θεά)» τότε ύψωναν την δεξιά χείρα, σε ένδειξη σεβασμού. Χαρακτηριστικό αυτού του χαιρετισμού, είναι ότι η παλάμη δεικνύεται προς το χαιρετιζόμενο πρόσωπο. Ο λόγος είναι ότι με αυτόν τον τρόπο έδειχναν οι ιερείς την καθαρότητα των προθέσεών τους. Για να γίνει αυτό, θα έπρεπε πρώτα να έχουν πλύνει καλά τα χέρια τους. Παράλληλα, χαιρετώντας με αυτόν τον τρόπο, έδειχναν προς τους θεούς ότι ήταν και καθαροί ψυχικά απέναντί τους.
Στην συνέχεια, αυτός ο χαιρετισμός επεκτάθηκε και στο κατώτερο ιερατείο, όταν αυτό απήυθηνε χαιρετισμό προς το ανώτερο και ανώτατο ιεράτευμα. Με την πάροδο των ετών, ο χαιρετισμός αυτός πέρασε και στην πολιτική ζωή. Τιμώμενα πρόσωπα ήταν οι θεοί και οι βασιλείς. Από εκεί πέρασε και στον στρατό, όπου οι υφιστάμενοι χαιρετούσαν με αυτόν τον τρόπο τους προϊσταμένους τους. Για παράδειγμα, όταν ένας αξιωματικός του Μεγάλου Αλεξάνδρου ήθελε να τον χαιρετήσει, στεκόταν με σεβασμό εμπρός του κρατώντας το κράνος του στο αριστερό χέρι, ύψωνε το δεξί χέρι λέγοντας: «χαίρε Αλέξανδρε, βασιλεύ των Μακεδόνων!». Τότε ο Αλέξανδρος, ανταπέδιδε τον χαιρετισμό και στην συνέχεια συζητούσαν αυτό που ήθελαν. Επίσης, υπήρχε κι άλλος ένας συμβολισμός σε αυτό: σε καιρό πολέμου, η ύψωση της χειρός ήταν ένδειξη ότι ο πρατάσων την χείρα ήταν έτοιμος να λάβει όπλο να πολεμήσει. Εν καιρώ ειρήνης ήταν δείγμα ετοιμότητος προς εργασία...
Ο σεβασμός στους θεσμούς στην αρχαία Ελλάδα, ήταν κάτι το πολύ σημαντικό. Όπως επίσης ήταν πολύ σημαντικό το θέμα της εμπιστοσύνης. Για τους λόγους που αναφέρθηκαν πιο πάνω (καθαρότητα προθέσεων κ.α.), ο χαιρετισμός αυτός ήταν μία αρχή ένδειξης καλής πίστης, πάνω στην οποία μπορεί να βασιστεί η εμπιστοσύνη. Όπως είδαμε, η λέξη που συνόδευε αυτόν τον χαιρετισμό ήταν το «χαίρε». Ο χαιρετισμός έμελλε να περάσει στην άλλη πλευρά του Ιονίου Πελάγους και να καταλήξει στην Ρώμη. Ήταν λογικό, διότι η Ρώμη εκτός του ότι είχε επηρεαστεί πολύ από την Ελλάδα, τα περισσότερα πρόσωπα του πολιτικού και του στρατιωτικού κόσμου είχαν Ελληνική καταγωγή. Η λέξη που συνόδευε την ύψωση της δεξιάς χειρός, ήταν το «ave», που στην Λατινική γλώσσα ερμηνεύεται ως «χαίρε» (ave Caesar! = χαίρε Καίσαρ!). Έτσι, στην Ιταλία ο χαιρετισμός είναι γνωστός ως "ρωμαϊκός".
Τα χρόνια πέρασαν κι ο χαιρετισμός αυτός, παρέμεινε στην συνείδηση του λαού και ειδικά των Ελλήνων, ως ένα αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας.
Σύμφωνα με το 'Αρθρο 30 των Γενικών Διατάξεων του Κανονισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας του Καθεστώτος της 4ης Αυγούστου του Ιωάννη Μεταξά:
Ο χαιρετισμός αποδίδεται δια ζωηράς προτάσεως της δεξιάς χειρός τεταμένης με δακτυλους υψωμένους και την παλάμη εις το ύψος του δεξιού οφθαλμού, κατά το πρότυπον του καθαρώς Ελληνικού (Δωρικού) χαιρετισμού.
Τέλος, έχει καθιερωθεί παγκοσμίως εδώ και έναν αιώνα τουλάχιστον, ο συμβολικός χαιρετισμός των αριστερών κινημάτων να είναι η αριστερή γροθιά υψωμένη και ο συμβολικός χαιρετισμός των Εθνικιστικών κινημάτων η δεξιά χείρα τεταμένη. Και αναμενόμενα, οι κυρίαρχοι δαιμονοποίησαν αυτό που φοβούνται.
stevegr(1)
Μέλος
- Εγγρ.
- 2 Οκτ 2009
- Μηνύματα
- 3.262
- Κριτικές
- 5
- Like
- 9
- Πόντοι
- 16
Η ύψωση της δεξιάς χειρός, είναι ένα από τα πολλά «αμαρτήματα» που θεωρούνται εγκληματικά στην σύγχρονη εποχή. Γνωστά «παπαγαλάκια» και φερέφωνα της Νέας Τάξης Πραγμάτων, που αυτοαποκαλούνται «αριστεροί» και «αναρχικοί», αλλά στην ουσία προωθούν τα σχέδια της Νέας Τάξης Πραγμάτων και έχουν την τάση να δαιμονοποιούν ό,τι τους φοβίζει, αυτόν τον χαιρετισμό τον αποκαλούν «φασιστικό», «ναζιστικό» κ.ο.κ. Τι όμως στην πραγματικότητα εκφράζει αυτός ο χαιρετισμός; Από πού προέκυψε;
ImageΧαιρετισμός σε αρχαίο ερυθρόμορφο αγγείο
Ο χαιρετισμός της υψώσεως της δεξιάς χειρός, ξεκινάει από την αρχαία Ελλάδα και πιο συγκεκριμένα από τις Δωρικές και Πελασγικές κοινωνίες. Φαίνεται να πρωτοεμφανίζεται κατά τις ιερουργίες στις οποίες οι ιερείς χαιρετούσαν με αυτόν τον τρόπο τα αγάλματα των θεών. Όταν λεγόταν η φράση «Χαίρε (τάδε θεέ ή τάδε θεά)» τότε ύψωναν την δεξιά χείρα, σε ένδειξη σεβασμού. Χαρακτηριστικό αυτού του χαιρετισμού, είναι ότι η παλάμη δεικνύεται προς το χαιρετιζόμενο πρόσωπο. Ο λόγος είναι ότι με αυτόν τον τρόπο έδειχναν οι ιερείς την καθαρότητα των προθέσεών τους. Για να γίνει αυτό, θα έπρεπε πρώτα να έχουν πλύνει καλά τα χέρια τους. Παράλληλα, χαιρετώντας με αυτόν τον τρόπο, έδειχναν προς τους θεούς ότι ήταν και καθαρώς ψυχικά απέναντί τους.
ImageΗ ύψωση της δεξιάς χειρός, ήταν συνηθισμένος χαιρετισμός στους αρχαίους Έλληνες. Εδώ βλέπουμε άποψεη αγγείου, που αναπαριστά μάθημα μουσικής.
Στην συνέχεια, αυτός ο χαιρετισμός επεκτάθηκε και στο κατώτερο ιερατείο, όταν αυτό απήυθηνε χαιρετισμό προς το ανώτερο και ανώτατο ιεράτευμα. Με την πάροδο των ετών, ο χαιρετισμός αυτός πέρασε και στην πολιτική ζωή. Τιμώμενα πρόσωπα ήταν οι θεοί και οι βασιλείς. ImageΑπό εκεί πέρασε και στον στρατό, όπου οι υφιστάμενοι χαιρετούσαν με αυτόν τον τρόπο τους προϊσταμένους τους. Για παράδειγμα όταν ένας αξιωματικός του Μεγάλου Αλεξάνδρου ήθελα να τον χαιρετήσει, στέκονταν με σεβασμό εμπρός του κρατώντας το κράνος του στο αριστερό χέρι, ύψωνε το δεξί χέρι λέγοντας: «χαίρε Αλέξανδρε, βασιλεύ των Μακεδόνων!». Τότε ο Αλέξανδρος, ανταπέδιδε τον χαιρετισμό και στην συνέχεια συζητούσαν αυτό που ήθελαν. Επίσης, υπήρχε κι άλλος ένας συμβολισμός σε αυτό: σε καιρό πολέμου, η ύψωση της χειρός ήταν ένδειξη ότι ο πρατάσων την χείρα ήταν έτοιμος να λάβει όπλο να πολεμήσει. Εν καιρώ ειρήνης ήταν δείγμα ετοιμότητος προς εργασία…
Image
Ο σεβασμός στους θεσμούς στην αρχαία Ελλάδα, ήταν κάτι το πολύ σημαντικό. Όπως επίσης ήταν πολύ σημαντικό το θέμα της εμπιστοσύνης. Για τους λόγους που αναφέρθηκαν πιο πάνω (καθαρότητα προθέσεων κ.α.), ο χαιρετισμός αυτός ήταν μία αρχή ένδειξης καλής πίστης, πάνω στην οποία μπορεί να βασιστεί η εμπιστοσύνη. Όπως είδαμε, η λέξη που συνόδευε αυτόν τον χαιρετισμό ήταν το «χαίρε». Ο χαιρετισμός έμελλε να περάσει στην άλλη πλευρά του Ιονίου Πελάγους και να καταλήξει στην Ρώμη. Ήταν λογικό, διότι η Ρώμη εκτός του ότι είχε επηρεαστεί πολύ από την Ελλάδα, τα περισσότερα πρόσωπα του πολιτικού και του στρατιωτικού κόσμου είχαν Ελληνική καταγωγή. Η λέξη που συνόδευε την ύψωση της δεξιάς χειρός, ήταν το «ave», που στην Λατινική γλώσσα ερμηνεύεται ως «χαίρε» (ave Caesar! = χαίρε Καίσαρ!).
Ο Αδόλφος Χίτλερ απευθύνει χαιρετισμό στο παρελαύνον στράτευμα του Β’ Ράιχ.
Τα χρόνια πέρασαν κι ο χαιρετισμός αυτός, παρέμεινε στην συνείδηση του λαού και ειδικά των Ελλήνων, ως ένα αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας. Ακόμη και σήμερα, όταν θέλουμε να χαιρετίσουμε κάποιον που βρίσκεται σε μία απόσταση από εμάς, υψώνουμε το δεξί μας χέρι… (αλήθεια… πόσο φασιστικό είναι αυτό;)
Ο Μπενίτο Μουσολίνι, χαιρετά δίπλα στον Αδόλφο Χίτλερ
Τα χρόνια πέρασαν και φτάνουμε στην δεκαετία του 1930. Τρεις χώρες χρησιμοποίησαν αυτόν τον χαιρετισμό: Γερμανία, Ιταλία και Ελλάδα. Η Γερμανία του Καγκελαρίου Αδόλφου Χίτλερ, ο οποίος έτρεφε θαυμασμό για την αρχαία Ελλάδα, η Ιταλία του Ντούτσε Μπενίτο Μουσολίνι ο οποίος προσπαθούσε να αντιγράψει την δόξα του Ιουλίου Καίσαρα και η Ελλάδα του Κυβερνήτη Ιωάννη Μεταξά ο οποίος ήταν βαθύς γνώστης της αρχαιοελληνικής ιστορίας και θαυμαστής του αρχαιοελληνικού πνεύματος.
Χαιρετισμός προς τον Ιωάννη Μεταξά.
Ο Ιωάννης Μεταξάς, ίδρυσε την ΕΟΝ (Εθνική Οργάνωση Νεολαίας), στην οποία μετέδωσε τον χαιρετισμό αυτόν ως απόδοση σεβασμού προς τους ανωτέρους αλλά και προς αλλήλους. Ο Χίτλερ από την άλλη, θέλοντας να γίνει ένας νέος παγκόσμιος Καίσαρας, επέβαλλε αυτόν τον χαιρετισμό σε όλους. Το ίδιο κι ο Μουσολίνι. Τρεις διαφορετικοί άνθρωποι, ένας χαιρετισμός, δύο διαφορετικοί λόγοι… Η συνέχεια της ιστορίας, είχε σαν αποτέλεσμα να δημιουργηθεί απέχθεια, τόσο για τον χαιρετισμό με ύψωση της δεξιάς χειρός, όσο και για τον αγκυλωτό σταυρό (σβάστικα) κι αυτό γιατί η Γερμανική και η Ιταλική έκφραση του χαιρετισμού, συνδέθηκε με τα εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας που διέπραξαν, σε αντίθεση με την Ελληνική έκφραση που έδειχνε σεβασμό κι εμπιστοσύνη.
Αδόλφος Χίτλερ! Ο άνθρωπος που σφετερίστηκε τον αρχαιοελληνικό συμβολισμό για να αιματοκυλήσει την Ευρώπη…
Από την άλλη, έχουμε την λεγομένη «σβάστικα». Ο αγκυλωτός σταυρός, είναι κι αυτό αρχαιοελληνικό σύμβολο, ονομαζόμενο “Τετραγαμμάδιον” (= 4 Γάμα) και μάλιστα ένα από τα πιο μυστικιστικά. Υποδηλώνει μία «αυτοκρατορία» ή ακόμη καλύτερα μία δύναμη η οποία στροβιλιζόμενη παρασύρει ό,τι βρεθεί στο διάβα της. Αν το Τετραγαμμάδιο περιστρέφεται δεξιόστροφα, τότε πρόκειται για θετική δύναμη. Αν κινείται αριστερόστροφα, τότε είναι αρνητική. Ανάλογο συμβολισμό έχει και ο αποκαλούμενος «ήλιος της Βεργίνας».
Το «σύμβολο» της «σβάστικας» χρησιμοποιήθηκε από τους αρχαίους Έλληνες για να υμνήσει την νίκη των Ολυμπίων έναντι των Τιτάνων. Ενισχύθηκε ακόμη περισσότερο με την νίκη των Αθηναίων κατά των Ατλάντων, ενώ τέλος άλλαξε μορφή με την βασιλεία του Φιλίππου β’, του (κατά κόσμον) πατρός του Μεγάλου Αλεξάνδρου. Ο «ήλιος της Βεργίνας», υποδηλώνει την βασιλεία του φωτός, η οποία στροβιλιζόμενη αναδύεται από το σκότος προς το φως, κατατροπώνοντας ό,τι και όποιον σταθεί εμπόδιο.
“Σβάστικες” σε αρχαιοελληνικό αγγείο…
Εν ολίγοις, ο Αδόλφος Χίτλερ, σφετερίστηκε τα ιερά σύμβολα των αρχαίων Ελλήνων (χαιρετισμό και «σβάστικα»), δίνοντάς τους ένα απεχθές νόημα. Αυτό ακριβώς εκμεταλλεύεται η Νέα Τάξη Πραγμάτων, προκειμένου να στρέψει τον κόσμο ενάντια στα Ελληνικά ιδεώδη και τους ιερούς Ελληνικούς συμβολισμούς. Αυτό το παιχνίδι παίζουν όλοι, είτε ηθελημένα, είτε άθελά τους. Η χρήση της «σβάστικας» και του χαιρετισμού, ΔΕΝ είναι ντροπή. Είναι ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ για τον Έλληνα που συνειδητά κάνει χρήση αυτών, γνωρίζοντας και μεταλαμπαδεύοντας τα αρχαιοελληνικά ιδεώδη που εγκρύπτονται σε αυτά. Αποτασσόμαστε την βαρβαρότητα και την απανθρωπιά του ναζισμού και του φασισμού και συντασσόμαστε με το μεγαλειώδες αρχαιοελληνικό πνεύμα!!!
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΕΤΑΞΑΣ
(
Σβάστικα λέγεται ο δεξιόστροφος αγκυλωτός σταυρός και συμβολίζει την ζωή ή την τύχη και ειρήνη.
Σωβάστικα λέγεται ο αριστερόστροφος αγκυλωτός σταυρός και συμβολίζει τον θάνατο.
Ο αγκυλωτός σταυρός σχηματίζετε από ένα συνδυασμό από τέσσερα
Γ ή τέσσερα L.
Στην αρχαία Ελλάδα συναντάται με το όνομα “γραμμάδων” (επειδή σχηματίζει ένα τετραπλό “Γ”).
Θεωρίες: το τετραγραμμάδιο(4Γ), είναι ένα ηλιακό σύμβολο που παραπέμπει στην κίνηση της γης, γύρω από τον ήλιο, καθώς επίσης και στην περιστροφή του γαλαξία γύρω από τον άξονά του..)
ImageΧαιρετισμός σε αρχαίο ερυθρόμορφο αγγείο
Ο χαιρετισμός της υψώσεως της δεξιάς χειρός, ξεκινάει από την αρχαία Ελλάδα και πιο συγκεκριμένα από τις Δωρικές και Πελασγικές κοινωνίες. Φαίνεται να πρωτοεμφανίζεται κατά τις ιερουργίες στις οποίες οι ιερείς χαιρετούσαν με αυτόν τον τρόπο τα αγάλματα των θεών. Όταν λεγόταν η φράση «Χαίρε (τάδε θεέ ή τάδε θεά)» τότε ύψωναν την δεξιά χείρα, σε ένδειξη σεβασμού. Χαρακτηριστικό αυτού του χαιρετισμού, είναι ότι η παλάμη δεικνύεται προς το χαιρετιζόμενο πρόσωπο. Ο λόγος είναι ότι με αυτόν τον τρόπο έδειχναν οι ιερείς την καθαρότητα των προθέσεών τους. Για να γίνει αυτό, θα έπρεπε πρώτα να έχουν πλύνει καλά τα χέρια τους. Παράλληλα, χαιρετώντας με αυτόν τον τρόπο, έδειχναν προς τους θεούς ότι ήταν και καθαρώς ψυχικά απέναντί τους.
ImageΗ ύψωση της δεξιάς χειρός, ήταν συνηθισμένος χαιρετισμός στους αρχαίους Έλληνες. Εδώ βλέπουμε άποψεη αγγείου, που αναπαριστά μάθημα μουσικής.
Στην συνέχεια, αυτός ο χαιρετισμός επεκτάθηκε και στο κατώτερο ιερατείο, όταν αυτό απήυθηνε χαιρετισμό προς το ανώτερο και ανώτατο ιεράτευμα. Με την πάροδο των ετών, ο χαιρετισμός αυτός πέρασε και στην πολιτική ζωή. Τιμώμενα πρόσωπα ήταν οι θεοί και οι βασιλείς. ImageΑπό εκεί πέρασε και στον στρατό, όπου οι υφιστάμενοι χαιρετούσαν με αυτόν τον τρόπο τους προϊσταμένους τους. Για παράδειγμα όταν ένας αξιωματικός του Μεγάλου Αλεξάνδρου ήθελα να τον χαιρετήσει, στέκονταν με σεβασμό εμπρός του κρατώντας το κράνος του στο αριστερό χέρι, ύψωνε το δεξί χέρι λέγοντας: «χαίρε Αλέξανδρε, βασιλεύ των Μακεδόνων!». Τότε ο Αλέξανδρος, ανταπέδιδε τον χαιρετισμό και στην συνέχεια συζητούσαν αυτό που ήθελαν. Επίσης, υπήρχε κι άλλος ένας συμβολισμός σε αυτό: σε καιρό πολέμου, η ύψωση της χειρός ήταν ένδειξη ότι ο πρατάσων την χείρα ήταν έτοιμος να λάβει όπλο να πολεμήσει. Εν καιρώ ειρήνης ήταν δείγμα ετοιμότητος προς εργασία…
Image
Ο σεβασμός στους θεσμούς στην αρχαία Ελλάδα, ήταν κάτι το πολύ σημαντικό. Όπως επίσης ήταν πολύ σημαντικό το θέμα της εμπιστοσύνης. Για τους λόγους που αναφέρθηκαν πιο πάνω (καθαρότητα προθέσεων κ.α.), ο χαιρετισμός αυτός ήταν μία αρχή ένδειξης καλής πίστης, πάνω στην οποία μπορεί να βασιστεί η εμπιστοσύνη. Όπως είδαμε, η λέξη που συνόδευε αυτόν τον χαιρετισμό ήταν το «χαίρε». Ο χαιρετισμός έμελλε να περάσει στην άλλη πλευρά του Ιονίου Πελάγους και να καταλήξει στην Ρώμη. Ήταν λογικό, διότι η Ρώμη εκτός του ότι είχε επηρεαστεί πολύ από την Ελλάδα, τα περισσότερα πρόσωπα του πολιτικού και του στρατιωτικού κόσμου είχαν Ελληνική καταγωγή. Η λέξη που συνόδευε την ύψωση της δεξιάς χειρός, ήταν το «ave», που στην Λατινική γλώσσα ερμηνεύεται ως «χαίρε» (ave Caesar! = χαίρε Καίσαρ!).
Ο Αδόλφος Χίτλερ απευθύνει χαιρετισμό στο παρελαύνον στράτευμα του Β’ Ράιχ.
Τα χρόνια πέρασαν κι ο χαιρετισμός αυτός, παρέμεινε στην συνείδηση του λαού και ειδικά των Ελλήνων, ως ένα αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας. Ακόμη και σήμερα, όταν θέλουμε να χαιρετίσουμε κάποιον που βρίσκεται σε μία απόσταση από εμάς, υψώνουμε το δεξί μας χέρι… (αλήθεια… πόσο φασιστικό είναι αυτό;)
Ο Μπενίτο Μουσολίνι, χαιρετά δίπλα στον Αδόλφο Χίτλερ
Τα χρόνια πέρασαν και φτάνουμε στην δεκαετία του 1930. Τρεις χώρες χρησιμοποίησαν αυτόν τον χαιρετισμό: Γερμανία, Ιταλία και Ελλάδα. Η Γερμανία του Καγκελαρίου Αδόλφου Χίτλερ, ο οποίος έτρεφε θαυμασμό για την αρχαία Ελλάδα, η Ιταλία του Ντούτσε Μπενίτο Μουσολίνι ο οποίος προσπαθούσε να αντιγράψει την δόξα του Ιουλίου Καίσαρα και η Ελλάδα του Κυβερνήτη Ιωάννη Μεταξά ο οποίος ήταν βαθύς γνώστης της αρχαιοελληνικής ιστορίας και θαυμαστής του αρχαιοελληνικού πνεύματος.
Χαιρετισμός προς τον Ιωάννη Μεταξά.
Ο Ιωάννης Μεταξάς, ίδρυσε την ΕΟΝ (Εθνική Οργάνωση Νεολαίας), στην οποία μετέδωσε τον χαιρετισμό αυτόν ως απόδοση σεβασμού προς τους ανωτέρους αλλά και προς αλλήλους. Ο Χίτλερ από την άλλη, θέλοντας να γίνει ένας νέος παγκόσμιος Καίσαρας, επέβαλλε αυτόν τον χαιρετισμό σε όλους. Το ίδιο κι ο Μουσολίνι. Τρεις διαφορετικοί άνθρωποι, ένας χαιρετισμός, δύο διαφορετικοί λόγοι… Η συνέχεια της ιστορίας, είχε σαν αποτέλεσμα να δημιουργηθεί απέχθεια, τόσο για τον χαιρετισμό με ύψωση της δεξιάς χειρός, όσο και για τον αγκυλωτό σταυρό (σβάστικα) κι αυτό γιατί η Γερμανική και η Ιταλική έκφραση του χαιρετισμού, συνδέθηκε με τα εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας που διέπραξαν, σε αντίθεση με την Ελληνική έκφραση που έδειχνε σεβασμό κι εμπιστοσύνη.
Αδόλφος Χίτλερ! Ο άνθρωπος που σφετερίστηκε τον αρχαιοελληνικό συμβολισμό για να αιματοκυλήσει την Ευρώπη…
Από την άλλη, έχουμε την λεγομένη «σβάστικα». Ο αγκυλωτός σταυρός, είναι κι αυτό αρχαιοελληνικό σύμβολο, ονομαζόμενο “Τετραγαμμάδιον” (= 4 Γάμα) και μάλιστα ένα από τα πιο μυστικιστικά. Υποδηλώνει μία «αυτοκρατορία» ή ακόμη καλύτερα μία δύναμη η οποία στροβιλιζόμενη παρασύρει ό,τι βρεθεί στο διάβα της. Αν το Τετραγαμμάδιο περιστρέφεται δεξιόστροφα, τότε πρόκειται για θετική δύναμη. Αν κινείται αριστερόστροφα, τότε είναι αρνητική. Ανάλογο συμβολισμό έχει και ο αποκαλούμενος «ήλιος της Βεργίνας».
Το «σύμβολο» της «σβάστικας» χρησιμοποιήθηκε από τους αρχαίους Έλληνες για να υμνήσει την νίκη των Ολυμπίων έναντι των Τιτάνων. Ενισχύθηκε ακόμη περισσότερο με την νίκη των Αθηναίων κατά των Ατλάντων, ενώ τέλος άλλαξε μορφή με την βασιλεία του Φιλίππου β’, του (κατά κόσμον) πατρός του Μεγάλου Αλεξάνδρου. Ο «ήλιος της Βεργίνας», υποδηλώνει την βασιλεία του φωτός, η οποία στροβιλιζόμενη αναδύεται από το σκότος προς το φως, κατατροπώνοντας ό,τι και όποιον σταθεί εμπόδιο.
“Σβάστικες” σε αρχαιοελληνικό αγγείο…
Εν ολίγοις, ο Αδόλφος Χίτλερ, σφετερίστηκε τα ιερά σύμβολα των αρχαίων Ελλήνων (χαιρετισμό και «σβάστικα»), δίνοντάς τους ένα απεχθές νόημα. Αυτό ακριβώς εκμεταλλεύεται η Νέα Τάξη Πραγμάτων, προκειμένου να στρέψει τον κόσμο ενάντια στα Ελληνικά ιδεώδη και τους ιερούς Ελληνικούς συμβολισμούς. Αυτό το παιχνίδι παίζουν όλοι, είτε ηθελημένα, είτε άθελά τους. Η χρήση της «σβάστικας» και του χαιρετισμού, ΔΕΝ είναι ντροπή. Είναι ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ για τον Έλληνα που συνειδητά κάνει χρήση αυτών, γνωρίζοντας και μεταλαμπαδεύοντας τα αρχαιοελληνικά ιδεώδη που εγκρύπτονται σε αυτά. Αποτασσόμαστε την βαρβαρότητα και την απανθρωπιά του ναζισμού και του φασισμού και συντασσόμαστε με το μεγαλειώδες αρχαιοελληνικό πνεύμα!!!
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΕΤΑΞΑΣ
(
Σβάστικα λέγεται ο δεξιόστροφος αγκυλωτός σταυρός και συμβολίζει την ζωή ή την τύχη και ειρήνη.
Σωβάστικα λέγεται ο αριστερόστροφος αγκυλωτός σταυρός και συμβολίζει τον θάνατο.
Ο αγκυλωτός σταυρός σχηματίζετε από ένα συνδυασμό από τέσσερα
Γ ή τέσσερα L.
Στην αρχαία Ελλάδα συναντάται με το όνομα “γραμμάδων” (επειδή σχηματίζει ένα τετραπλό “Γ”).
Θεωρίες: το τετραγραμμάδιο(4Γ), είναι ένα ηλιακό σύμβολο που παραπέμπει στην κίνηση της γης, γύρω από τον ήλιο, καθώς επίσης και στην περιστροφή του γαλαξία γύρω από τον άξονά του..)
Επισκέπτης
Στα χναρια του λακη που ρεζιλευεται μονος του κι εσυ.
Με ενοχλεί ιδιαίτερα όταν περιττώματα του ιδεολογικού βόθρου των Εξαρχείων , αναφέρουν το όνομά μου.
Αν , τουλάχιστον , η αναφορά γινόταν για πρόσκληση σε μονομαχία ,
χωρίς ποινικές διώξεις , θα ήταν αποδεκτή.
Οποιδήποτε άλλη , είναι ενοχλητική.
Σχετικά με την υποθετική μονομαχία, πέραν του ότι προσωρινώς απαγορεύεται ,
ακόμη και αν ήταν επιτρεπτή, δεν θα περίμενες βέβαια από γαμημένους πούστηδες
να μονομαχούν σαν άνδρες.
Το μόνο που τους ενδιαφέρει , είναι να μην θιγούν οι ισλαμιστές σοδομιστές τους.
Επισκέπτης
Δηλαδη αν η ΧΑ απο πεμπτο κομμα με 6,92% τον ιουνιο του 2012, βρεθει τωρα τριτο κομμα με 8-10%, θα το θεωρησετε αποτυχια? Τοσο χαζοι εισαστε?
Κάτω από 20% με τίποτε.
Δεν το συζητάμε καν ως ενδεχόμενο.
stevegr(1)
Μέλος
- Εγγρ.
- 2 Οκτ 2009
- Μηνύματα
- 3.262
- Κριτικές
- 5
- Like
- 9
- Πόντοι
- 16
Tsambo
Μέλος
- Εγγρ.
- 26 Απρ 2008
- Μηνύματα
- 5.195
- Κριτικές
- 1
- Like
- 5
- Πόντοι
- 66
Ποσα κομπλεξ παιζει να εχεις...Με ενοχλεί ιδιαίτερα όταν περιττώματα του ιδεολογικού βόθρου των Εξαρχείων , αναφέρουν το όνομά μου.
Αν , τουλάχιστον , η αναφορά γινόταν για πρόσκληση σε μονομαχία ,
χωρίς ποινικές διώξεις , θα ήταν αποδεκτή.
Οποιδήποτε άλλη , είναι ενοχλητική.
Σχετικά με την υποθετική μονομαχία, πέραν του ότι προσωρινώς απαγορεύεται ,
ακόμη και αν ήταν επιτρεπτή, δεν θα περίμενες βέβαια από γαμημένους πούστηδες
να μονομαχούν σαν άνδρες.
Το μόνο που τους ενδιαφέρει , είναι να μην θιγούν οι ισλαμιστές σοδομιστές τους.
Γιώργος Ξύδης
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 5 Ιαν 2011
- Μηνύματα
- 12.340
- Κριτικές
- 9
- Like
- 4.698
- Πόντοι
- 1.830
stevegr αγόρι μου ευχαριστώ για την απάντηση που χρωστούσες.
Λοιπόν. Ας τα πάρουμε ένα ένα.
ΔΕΝ ΧΑΙΡΕΤΆΕΙ 'ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΆ'.
Το ίδιο άγαλμα από άλλες γωνίες:
Εκτός αυτού αυτό το άγαλμα ΔΕΝ είναι αρχαίο. Κατασκευάστηκε στις ΗΠΑ (γύρω στο 2009) και ήταν δωρεά του Αμερικανικού Ιδρύματος για τον Ελληνισμό και της Ελληνοαμερικανικής Ενωσης Ηπειρωτών.
ΔΕΝ ΧΑΙΡΕΤΆΕΙ 'ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΆ'.
Ούτε αυτό το άγαλμα είναι αρχαιοελληνικό αλλά ρωμαικό. Βλέπουμε καθαρά ότι ο αγκώνας κάνει γωνία και τα δάχτυλα είναι ανοιχτά. Χαιρετάει όπως όλος ο κόσμος, ΟΧΙ όπως οι ΝΑΖΙ.
Σύγχρονος πίνακας Ρώσου ζωγράφου (Konstantin Vasilyev). Καμία σχέση με αρχαία Ελλάδα. Ορίστε και ολόκληρος.
Εξακολουθώ να περιμένω ΕΝΑ άγαλμα από την αρχαία Ελλάδα που να χαιρετάειναζιστικά 'αρχαιοελληνικά'. Όχι πολλά, ΕΝΑ.
ΚΑΙ ΜΗ ΜΟΥ ΒΑΛΕΙΣ ΟΤΙ ΒΡΕΙΣ ΑΠΟ ΧΕΡΙΑ ΠΟΥ ΧΑΙΡΕΤΑΝΕ ΟΠΩΣ ΟΛΟΣ Ο ΚΌΣΜΟΣ Ή ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΚΑΠΟΥ.
Λοιπόν. Ας τα πάρουμε ένα ένα.
ΔΕΝ ΧΑΙΡΕΤΆΕΙ 'ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΆ'.
Το ίδιο άγαλμα από άλλες γωνίες:
Εκτός αυτού αυτό το άγαλμα ΔΕΝ είναι αρχαίο. Κατασκευάστηκε στις ΗΠΑ (γύρω στο 2009) και ήταν δωρεά του Αμερικανικού Ιδρύματος για τον Ελληνισμό και της Ελληνοαμερικανικής Ενωσης Ηπειρωτών.
ΔΕΝ ΧΑΙΡΕΤΆΕΙ 'ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΆ'.
Ούτε αυτό το άγαλμα είναι αρχαιοελληνικό αλλά ρωμαικό. Βλέπουμε καθαρά ότι ο αγκώνας κάνει γωνία και τα δάχτυλα είναι ανοιχτά. Χαιρετάει όπως όλος ο κόσμος, ΟΧΙ όπως οι ΝΑΖΙ.
Σύγχρονος πίνακας Ρώσου ζωγράφου (Konstantin Vasilyev). Καμία σχέση με αρχαία Ελλάδα. Ορίστε και ολόκληρος.
Εξακολουθώ να περιμένω ΕΝΑ άγαλμα από την αρχαία Ελλάδα που να χαιρετάει
ΚΑΙ ΜΗ ΜΟΥ ΒΑΛΕΙΣ ΟΤΙ ΒΡΕΙΣ ΑΠΟ ΧΕΡΙΑ ΠΟΥ ΧΑΙΡΕΤΑΝΕ ΟΠΩΣ ΟΛΟΣ Ο ΚΌΣΜΟΣ Ή ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΚΑΠΟΥ.
stevegr(1)
Μέλος
- Εγγρ.
- 2 Οκτ 2009
- Μηνύματα
- 3.262
- Κριτικές
- 5
- Like
- 9
- Πόντοι
- 16
ΔΕΝ ΧΡΩΣΤΑΩ ΚΑΜΟΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟ ΕΔΩ ΜΕΣΑ !!!!
Η ΣΒΑΣΤΙΚΑ Η ΑΛΛΙΩΣ ΤΕΤΡΑΓΑΜΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΑΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΑΓΓΕΙΑ ΚΑΙ ΓΛΥΠΤΑ ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΜΟΥΣΕΙΑ !!!
Ο ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΔΩΡΙΚΟΣ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΓΑΛΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΧΑΙΡΕΤΑΝΕ ΕΤΣΙ !!!
ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΞΥΔΗ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΝΑΙΒΑΣΩ ΑΓΑΛΜΑ ΠΟΥ ΝΑ ΧΑΙΡΕΤΑ ΜΕ ΤΕΤΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΥ ΠΩ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΑΕΙ ΚΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙ ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ! ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΙΚΟΝΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΚΑΜΟΙΑ ΣΧΕΣΗ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ. ΤΙ ΑΠΕΙΚΟΝΙΖΕΙ Ο ΠΙΝΑΚΑΣ ???? ΤΟΝ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΟΙ ΔΩΡΙΕΙΣ ΣΤΟΝ ΑΝΑΤΕΛΟΝΤΑ ΗΛΙΟ !!!! ΜΑΘΕ ΙΣΤΟΡΙΑ ΦΙΛΕ ΞΥΔΙ !!!!
Η ΣΒΑΣΤΙΚΑ Η ΑΛΛΙΩΣ ΤΕΤΡΑΓΑΜΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΑΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΑΓΓΕΙΑ ΚΑΙ ΓΛΥΠΤΑ ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΜΟΥΣΕΙΑ !!!
Ο ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΔΩΡΙΚΟΣ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΓΑΛΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΧΑΙΡΕΤΑΝΕ ΕΤΣΙ !!!
ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΞΥΔΗ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΝΑΙΒΑΣΩ ΑΓΑΛΜΑ ΠΟΥ ΝΑ ΧΑΙΡΕΤΑ ΜΕ ΤΕΤΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΥ ΠΩ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΑΕΙ ΚΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙ ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ! ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΙΚΟΝΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΚΑΜΟΙΑ ΣΧΕΣΗ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ. ΤΙ ΑΠΕΙΚΟΝΙΖΕΙ Ο ΠΙΝΑΚΑΣ ???? ΤΟΝ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΟΙ ΔΩΡΙΕΙΣ ΣΤΟΝ ΑΝΑΤΕΛΟΝΤΑ ΗΛΙΟ !!!! ΜΑΘΕ ΙΣΤΟΡΙΑ ΦΙΛΕ ΞΥΔΙ !!!!
tramountana
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 2 Φεβ 2010
- Μηνύματα
- 76.754
- Κριτικές
- 2
- Like
- 2.724
- Πόντοι
- 1.306
Γιώργος Ξύδης
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 5 Ιαν 2011
- Μηνύματα
- 12.340
- Κριτικές
- 9
- Like
- 4.698
- Πόντοι
- 1.830
ΔΕΝ ΧΡΩΣΤΑΩ ΚΑΜΟΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟ ΕΔΩ ΜΕΣΑ !!!!
1. Η ΣΒΑΣΤΙΚΑ Η ΑΛΛΙΩΣ ΤΕΤΡΑΓΑΜΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΑΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΑΓΓΕΙΑ ΚΑΙ ΓΛΥΠΤΑ ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΜΟΥΣΕΙΑ !!!
2. Ο ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΔΩΡΙΚΟΣ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΓΑΛΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΧΑΙΡΕΤΑΝΕ ΕΤΣΙ !!!
ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΞΥΔΗ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΝΑΙΒΑΣΩ ΑΓΑΛΜΑ ΠΟΥ ΝΑ ΧΑΙΡΕΤΑ ΜΕ ΤΕΤΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΥ ΠΩ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΑΕΙ ΚΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙ ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ! ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΙΚΟΝΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΚΑΜΟΙΑ ΣΧΕΣΗ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ. ΤΙ ΑΠΕΙΚΟΝΙΖΕΙ Ο ΠΙΝΑΚΑΣ ???? ΤΟΝ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΟΙ ΔΩΡΙΕΙΣ ΣΤΟΝ ΑΝΑΤΕΛΟΝΤΑ ΗΛΙΟ !!!! ΜΑΘΕ ΙΣΤΟΡΙΑ ΦΙΛΕ ΞΥΔΙ !!!!
1. Ναι υπάρχει σε πάρα πολλά αρχαιοελληνικά έργα τέχνης. Όπως υπάρχει και σε πάρα πολλά έργα τέχνης πολλών άλλων πολιτισμών μεταξύ των οποίων και κάποιων αρχαιότερων του Ελληνικού.
2. Βρες μου ΕΝΑ! Γιατί αυτά που έβαλες πιο πάνω είναι τελείως ξεφτίλα.
Γιώργος Ξύδης
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 5 Ιαν 2011
- Μηνύματα
- 12.340
- Κριτικές
- 9
- Like
- 4.698
- Πόντοι
- 1.830
ΔΕΝ ΧΡΩΣΤΑΩ ΚΑΜΟΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟ ΕΔΩ ΜΕΣΑ !!!!
Η ΣΒΑΣΤΙΚΑ Η ΑΛΛΙΩΣ ΤΕΤΡΑΓΑΜΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΑΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΑΓΓΕΙΑ ΚΑΙ ΓΛΥΠΤΑ ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΜΟΥΣΕΙΑ !!!
Ο ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΔΩΡΙΚΟΣ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΓΑΛΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΧΑΙΡΕΤΑΝΕ ΕΤΣΙ !!!
ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΞΥΔΗ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΝΑΙΒΑΣΩ ΑΓΑΛΜΑ ΠΟΥ ΝΑ ΧΑΙΡΕΤΑ ΜΕ ΤΕΤΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΥ ΠΩ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΑΕΙ ΚΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙ ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ! ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΙΚΟΝΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΚΑΜΟΙΑ ΣΧΕΣΗ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ. ΤΙ ΑΠΕΙΚΟΝΙΖΕΙ Ο ΠΙΝΑΚΑΣ ???? ΤΟΝ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΟΙ ΔΩΡΙΕΙΣ ΣΤΟΝ ΑΝΑΤΕΛΟΝΤΑ ΗΛΙΟ !!!! ΜΑΘΕ ΙΣΤΟΡΙΑ ΦΙΛΕ ΞΥΔΙ !!!!
Αυτά να τα πεις στον Ρώσο δημιουργό του έργου που το είχε ονομάσει 'Valkyrie above dead warrior' ή σκέτο 'Valkyrie' (1971).
Tsambo
Μέλος
- Εγγρ.
- 26 Απρ 2008
- Μηνύματα
- 5.195
- Κριτικές
- 1
- Like
- 5
- Πόντοι
- 66
Ε τωρα. Το γαμας κι εσυ. Του βαζεις αγγλικα και αγγλικο site? Πώς να ανταποκριθει?Αυτά να τα πεις στον Ρώσο δημιουργό του έργου που το είχε ονομάσει 'Valkyrie above dead warrior'.
erinal
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 16 Δεκ 2008
- Μηνύματα
- 68.089
- Like
- 91
- Πόντοι
- 866
Με ενοχλεί ιδιαίτερα όταν περιττώματα του ιδεολογικού βόθρου των Εξαρχείων , αναφέρουν το όνομά μου.
Αν , τουλάχιστον , η αναφορά γινόταν για πρόσκληση σε μονομαχία ,
χωρίς ποινικές διώξεις , θα ήταν αποδεκτή.
Οποιδήποτε άλλη , είναι ενοχλητική.
Σχετικά με την υποθετική μονομαχία, πέραν του ότι προσωρινώς απαγορεύεται ,
ακόμη και αν ήταν επιτρεπτή, δεν θα περίμενες βέβαια από γαμημένους πούστηδες
να μονομαχούν σαν άνδρες.
Το μόνο που τους ενδιαφέρει , είναι να μην θιγούν οι ισλαμιστές σοδομιστές τους.
σιγα ρε μπουχεσα θες και μοναμαχια
tramountana
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 2 Φεβ 2010
- Μηνύματα
- 76.754
- Κριτικές
- 2
- Like
- 2.724
- Πόντοι
- 1.306
Ε τωρα. Το γαμας κι εσυ. Του βαζεις αγγλικα και αγγλικο site? Πώς να ανταποκριθει?
δεν έχει αναγκη ρε... εδώ ο Αρβανίτης στην ηλικία του κάνει κωλοτούμπες και θα κολώσει αυτός ????
master21
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 3 Μαρ 2010
- Μηνύματα
- 35.254
- Κριτικές
- 1
- Like
- 38
- Πόντοι
- 366
Tωρα τον γαμησες εδω δεν ξερει καλα ελληνικα θα ξερει αγγλικαΑυτά να τα πεις στον Ρώσο δημιουργό του έργου που το είχε ονομάσει 'Valkyrie above dead warrior' ή σκέτο 'Valkyrie' (1971).
kosnik26
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 10 Σεπ 2009
- Μηνύματα
- 49.260
- Like
- 20
- Πόντοι
- 366
δεν έχει αναγκη ρε... εδώ ο Αρβανίτης στην ηλικία του κάνει κωλοτούμπες και θα κολώσει αυτός ????
ποιά κωλοτούμπα έκανε ο αρβανίτης στο παραπάνω βίντεο
Παρόμοια θέματα
- Απαντήσεις
- 152
- Εμφανίσεις
- 6K